PDA

View Full Version : Πρώτη μηχανή μεσαία Naked



kwnchrys
20/06/2023, 16:07
Καλησπέρα στην παρέα,

Πριν απο ένα χρόνο πηρα επιτέλους το δίπλωμα μηχανής (απεριόριστο) και έφυγα για το φανταρικό μου. Τώρα που τελειώνω θέλω να πάρω μηχανή κυρίως για χρηση μεσα στην αθηνα σπιτι δουλεια γυρω στα μαξ 30 χλμ πηγαινε ελα και εννοειται βολτες τα σκ του στυλ χαλκιδα, λαυριο, ωρωπο κοκ και κανα ταξιδακι που και που αλλα στα πλαισια του στυλ ευβοια κορινθο τα κοντινα γενικα.

Σε γενικες γραμμες είμαι ανάμεσα στα yamaha mt-07, triumph trident 660 και honda cb650r. Απο την δικη μου πλευρα θεωρω οτι οτι το mt θα βολεψει αρκετα καθως ο δικυλινδρος κινητηρας ειναι οτι πρεπει για την κινηση της αθηνας αλλα απο την αλλη απο αποψη ηχου προτιμω παντα το trident. Ενα αλλο υπερ πιστευω ειναι οτι το trident ερχεται με traction control πραγμα που για εναν αρχαριο αναβατη ειναι τεραστιο πλας. Το μονο που με φοβιζει ελαχιστα ειναι η αξιοπιστια που βεβαια δεν εχω διαβασει κατι κακο αλλα αλλο να παιρνεις Yamaha η Honda και αλλο triumph αποψη η οποια μπορει ξεκαθαρα να ειναι λαθος. Απο την αλλη ομως η trident εχει τα περισσοτερα συστηματα και γενικα ηλεκτρονικα σε σχεση με τις αλλες δυο.

Γενικα ψαχνω για μηχανη street naked κουτα εως 10.000 ευρω και οχι μεταχειρισμενη καθως δεν θελω να μπλεχτω σε ολη αυτη την διαδικασια αφου δεν γνωριζω πολλα πραγματα και ψαχνω μια μηχανη την οποια θα "παντρευτω" ουσιαστικα γιατι δεν θελω πχ να παρω τωρα το mt-03 ωστε να το πουλησω σε 1-2 χρονια για να παρω το Mt-07. Σε γενικες γραμμες ειμαι αρκετα εγκρατης και προσεκτικος οσον αφορα την οδηγηση (απο το ελαχιστο που εχω οδηγησει το σκουτερ του αδερφου μου καθως και απο τα 6 χρονια που οδηγαω αυτοκινητο) οποτε καγκουριες και τρελες δεν νομιζω να κανω. Τελος η αγορα σκουτερ δεν με ενδιαφερει καθολου καθως θελω καθαρα μοτοσυκλετα με συμπλεκτη κτλπ κτλπ και οχι απλα γκαζι φρενο. Να πω οτι ειμαι και 1.73 στα 75 κιλα αλλα το να παταω στις μυτες στην μηχανη δεν με φοβιζει καθολου.

Σας ευχαριστω εκ των προτερων καθε αποψη και προταση ειναι καλοδεχουμενη.

katsar
20/06/2023, 16:34
Καλησπέρα.
Και οι 3 επιλογές σου είναι πολύ καλές μοτοσυκλέτες από όπου και να τις πιάσεις.
ΕΓΩ θα έπαιρνα το Χόντα για λόγους νοσταλγίας λόγο 4 κυλίνδρων αλλά και γιατί είδα χτες ένα σε μπλε χρώμα παρκαρισμένο και είναι μπιμπελό.
Ειλικρινά πάρε όποια σε φτιάχνει ,νομίζω δεν υπάρχει λάθος επιλογή, με το καλό.

THRESH
20/06/2023, 16:40
Ωραίες επιλογές όλες τους , με τα + και τα - η καθεμια και να προσθέσεις το Honda Hornet CB750 , το Aprilia Tuono 660 και το Suzuki GSX-8S.

Ναι, στο σενάριο που βάζεις το ΜΤ-07 θα σε βολέψει και όχι , η έλλειψη traction control δεν θα σε επηρρεάσει αν στοιχειωδώς γνωρίζεις τα βασικά, είναι
πολύ προβλέψιμο στις αντιδράσεις του και δεν έχει μειώσει το ενδιαφέρον του κόσμου ως προς αυτό αυτή η έλλειψη.
Απλά έχει μπολικη ροπή στις χαμηλομεσαίες και αυτό θέλει λίγη προσοχή για κάποιον πρωτάρη.

Το Trident είναι ενδιαφέρουσα πρόταση επίσης , το έχουνε / είχανε καναδυο μέλη και γράψαν τις εντυπώσεις τους εδώ
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=159962

Όμορφα διλήμματα έχουν προκύψει στην αναζήτηση σου, καλοτάξιδο ότι και να επιλέξεις.

katsar
20/06/2023, 16:46
Για την κουβέντα, και το Χόντα έχει TC :wave2:

Dimmanoukas
20/06/2023, 16:59
Δεν θέλω να γίνω ο ξενέρωτος, αλλά προσωπικά δεν θα έπαιρνα κούτα ως πρώτο μηχανάκι.

Θα έπαιρνα κάτι για να μάθω, κάτι που δεν θα με πονέσει πολύ αν κάποιο ατύχημα της πρώτης απειρίας συμβεί...δεν χρειάζεται να είναι παλιό, ίσως και τριετίας απλά να μην είναι κούτα.

Στα naked που κοιτάς υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, δεδομένου ότι αρκετοί χρήστες τα αλλάζουν για λόγους ευχρηστίας με κάποιο adventure.

Όταν το μάθεις και δεις τι πραγματικά χρειάζεσαι τότε πιο συνειδητά κανείς την επιλογή σου.

Πχ αρκετοί θέλουν τα γυμνά,(μέσα σε αυτούς και εγώ και τελικά το πήρα) αλλά τελικά καταλήγουν για λόγους προστασίας από αέρα κλπ σε adventure.

(Προσωπικά δεν φαίνεται να το επιλέγω καθώς δεν σκοπεύω να κάνω ταξίδι με το δικό μου)

Αυτά όλα καθαρά προσωπική μου άποψη από έναν όχι και τόσο ώριμο 43αρη... χαχαχα.

Acacius
20/06/2023, 17:39
Δεν θέλω να γίνω ο ξενέρωτος, αλλά προσωπικά δεν θα έπαιρνα κούτα ως πρώτο μηχανάκι.

Θα έπαιρνα κάτι για να μάθω, κάτι που δεν θα με πονέσει πολύ αν όταν κάποιο ατύχημα της πρώτης απειρίας συμβεί....


Δύο οι ξενέρωτοι. Η πρώτη πτώση με καινούργια μηχανή "πονάει" περισσότερο και δεν ξέρω νέο αναβάτη που δεν έπεσε, έστω και μία ψιλή. Πάρε κάτι που να είναι όσο καλό μπορείς αλλά να μην το λυπάσαι αν πάθει κάτι.

Viking
20/06/2023, 18:28
Απόψεις λεμε , ο καθένας την δικιά του , ξέρετε :D

Αυτή που σου αρέσει περισσότερο οπτικά και θα ένιωθες καλύτερα αν ήταν δικιά σου να πάρεις !

Όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας ειναι παρα πολυ καλά !

Vassilis
20/06/2023, 21:21
Καλησπέρα στην παρέα,

Πριν απο ένα χρόνο πηρα επιτέλους το δίπλωμα μηχανής (απεριόριστο) και έφυγα για το φανταρικό μου. Τώρα που τελειώνω θέλω να πάρω μηχανή κυρίως για χρηση μεσα στην αθηνα σπιτι δουλεια γυρω στα μαξ 30 χλμ πηγαινε ελα και εννοειται βολτες τα σκ του στυλ χαλκιδα, λαυριο, ωρωπο κοκ και κανα ταξιδακι που και που αλλα στα πλαισια του στυλ ευβοια κορινθο τα κοντινα γενικα.

Σε γενικες γραμμες είμαι ανάμεσα στα yamaha mt-07, triumph trident 660 και honda cb650r. Απο την δικη μου πλευρα θεωρω οτι οτι το mt θα βολεψει αρκετα καθως ο δικυλινδρος κινητηρας ειναι οτι πρεπει για την κινηση της αθηνας αλλα απο την αλλη απο αποψη ηχου προτιμω παντα το trident. Ενα αλλο υπερ πιστευω ειναι οτι το trident ερχεται με traction control πραγμα που για εναν αρχαριο αναβατη ειναι τεραστιο πλας. Το μονο που με φοβιζει ελαχιστα ειναι η αξιοπιστια που βεβαια δεν εχω διαβασει κατι κακο αλλα αλλο να παιρνεις Yamaha η Honda και αλλο triumph αποψη η οποια μπορει ξεκαθαρα να ειναι λαθος. Απο την αλλη ομως η trident εχει τα περισσοτερα συστηματα και γενικα ηλεκτρονικα σε σχεση με τις αλλες δυο.

Γενικα ψαχνω για μηχανη street naked κουτα εως 10.000 ευρω και οχι μεταχειρισμενη καθως δεν θελω να μπλεχτω σε ολη αυτη την διαδικασια αφου δεν γνωριζω πολλα πραγματα και ψαχνω μια μηχανη την οποια θα "παντρευτω" ουσιαστικα γιατι δεν θελω πχ να παρω τωρα το mt-03 ωστε να το πουλησω σε 1-2 χρονια για να παρω το Mt-07. Σε γενικες γραμμες ειμαι αρκετα εγκρατης και προσεκτικος οσον αφορα την οδηγηση (απο το ελαχιστο που εχω οδηγησει το σκουτερ του αδερφου μου καθως και απο τα 6 χρονια που οδηγαω αυτοκινητο) οποτε καγκουριες και τρελες δεν νομιζω να κανω. Τελος η αγορα σκουτερ δεν με ενδιαφερει καθολου καθως θελω καθαρα μοτοσυκλετα με συμπλεκτη κτλπ κτλπ και οχι απλα γκαζι φρενο. Να πω οτι ειμαι και 1.73 στα 75 κιλα αλλα το να παταω στις μυτες στην μηχανη δεν με φοβιζει καθολου.

Σας ευχαριστω εκ των προτερων καθε αποψη και προταση ειναι καλοδεχουμενη.

Ωραία όλα αλλά προσωπικά νομίζω σε γυμνό θα πήγαινα στο CB. Είναι πανέμορφο και ο τετρακυλινδρος ειναι άλλη φάση. Απλά έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας από του ΜΤ (φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για το 660) που θα πρέπει να ζυγισεις. Ίσως αυτή η ροπή χαμηλά του ΜΤ να βολέψει σε αρχαριο. Εμένα μου έχει φανεί χρήσιμη πολλές φορές. Η έλλειψη TC μην σε φοβίζει καθόλου. Με το 180 πίσω λάστιχο έχει υπεραρκετή πρόσφυση. Κατα λάθος δεν υπάρχει περίπτωση να γλιστρήσει. Πρέπει να δώσεις πολύ γκάζι με 2α πχ σε δρόμο γυαλί.

Για την αγορά μεταχειρισμένου δεν θα συμφωνήσω. Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ μικρή για να έχει νόημα.

Nomand
20/06/2023, 21:52
Και τα τρία είναι πολύ καλές μηχανές και δεν θα χάσεις και λεφτά αν το μετανιώσεις ίσως λίγο πιο δύσκολα να φύγει το triumph. Ένα μειονέκτημα έχουν για εμένα σε σχέση με τα γυμνά της προηγούμενης δεκαετίας, έχω κάτσει συνοδηγός και στα τρία και η θέση για τον συνεπιβάτη είναι μικρή και άβολη, νομίζω στο hornet to 750 είναι καλύτερη που νομίζω πρέπει να το βάλεις και αυτο στις επιλογές σου.

doctoras
20/06/2023, 22:04
Εξοπλιστικά έχει τα περισσότερα, ποιοτικά φαίνεται άψογο, ο τρικύλινδρος δε υστερεί πουθενά έναντι του τετρακυλινδρου, ενώ παρέχει αμεσότερη ροπή χαμηλά. Ήχος εφάμιλλος και όχι τοσο φιμωμένος όσο του χοντα. Ενώ τεχνικά υπερτερεί σε όλα.


Ένα είναι το μείον για μενα και βασικό, η κόψωκωλια με το χαζό φτερό στο ψαλίδι αντί ως ουρά κατάληξη της σέλας.

Αν δεν έβρισκα τρόπο να καστομαρω την ουρά στο σωστό σημειο θα πηγαινα στο χοντα

motojojo
20/06/2023, 22:07
Trident πανεμορφη. Αξιολογη entry level, πρακτικη και σπορτιφ οσο πρέπει χωρίς να τρομάζει πουθενά.
CB ρετρό αισθητική, θυμίζει κάτι από cafe racer. Το μόνο που με χαλάει πάνω της είναι η οθόνη της, όλα τα χοντα την ίδια έχουν. Άμα καλομάθεις όμως στον τετρακύλινδρο όλα τα άλλα σου φαίνονται τρακτέρ.

Το ΜΤ το αφήνω τελευταίο. Δε λέω καλό μοτέρ, σβέλτο και μανιτζεβελο αλλά μέχρι εκεί. Σε χαρακτήρα δεν φτάνει τα άλλα δυο. Είναι μηχανακι που είτε σου αρέσει πολύ είτε καθόλου. Κατά τα άλλα "πολυφορεμένο".

Εναλλακτικά θα πρότεινα και το SV650, ότι πιο vfm υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Το χορνετ επίσης αξίζει την προσοχή.

Το απρίλια σβήνει όλα τα παραπάνω, αλλά ξεπερνά το μπατζετ των 10Κ και πλέον μιλάμε για μηχανάκι βόλτας και όχι για καθημερινή χρήση.

ratamahatta
20/06/2023, 22:58
Καλές επιλογές και οι τρεις με διάφορες μεταξύ τους λόγο κινητήρα και όχι μόνο, παρε αυτό που σου αρέσει πιο πολύ να βλέπεις στο γκαράζ σου και να βολτάρεις
Θα σου πρότεινα μιας και δεν έχεις οδηγική εμπειρία ομως να κανείς μαθήματα ασφαλούς οδήγησης ώστε να μπορείς με ασφαλεια να χαρείς την νέα μοτοσυκλετα σου

υγ εγώ παντως για το cb θα πήγαινα

SeniorCanardo
21/06/2023, 11:32
FWIW
Εμένα που δεν με ψήνει ιδιαίτερα η κατηγορία, ούτε η Ho(u)nda,ούτε ο τετρακύλινδρος, αυτό το γ@μήδι το CB, μου έχει κολλήσει στο μυαλό, σαν μύξα σε χαρτομάντιλο.
Πανέμορφο με βελούδινο ήχο...:rolleyes:
Το έχει ένας στη γειτονιά και με το που το βλέπω, λέω θα σπάσω τον κουμπαρά από τα κάλαντα και πάω αντιπροσωπεία.:lol:

kwnchrys
22/06/2023, 10:02
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας. Ακομα σε διλημμα ειμαι και πιστευω θα συνεχισω να ειμαι μεχρι να παω σε αντιπροσωπεια :D
Το GSX8S και το SV650 τα εχω βγαλει τελειως εκτος καθως δεν μου αρεσουν καθολου οπτικα κατι δεν μου κολλαει ενω πχ το GSX750 που ειχε κυκλοφορησει ελλαδα ελαχιστα ηταν για μενα ΤΟΠ.
Γενικα προς το mt-07 κλινω καθως ετυχε να το οδηγησω εντελως τυχαια χθες και το ενιωσα λιγο γαντι. Συν οτι η καταναλωση δεν θα εχει φανταζομαι καμια σχεση με τα αλλα.

Nitse3
22/06/2023, 12:10
Έπεσε το μάτι μου σε διαφήμιση στο fb σήμερα που μιλάει για προσφορά στο trident -400 €, κάπου στα 8.750 τελική.

Dimmanoukas
22/06/2023, 13:11
Είναι κρίμα όμως σε αυτά τα λεφτά να μην έχεις την εικόνα αίσθηση οδήγησης και από τα τρία...(τα οποία είναι και φαίνονται εξαιρετικά, εκτός από πανέμορφα)

Κάνε ένα κόπο και δες και τα άλλα δύο...honda και triumph

asxetost
23/06/2023, 01:15
Καλωσήρθες αδερφέ!
Με τρομάζεις λίγο με αυτά που κοιτάς για πρώτο χωρίς προηγούμενη εμπειρία, ειδικά και για καθημερινό εντός Αθήνας.
Μέσα στο budget είναι και ο εξοπλισμός( Κράνος-μπουφάν-γάντια-μποτάκια);
Πάντα όρθιος ότι και να επιλέξεις!

Ilias_83
25/06/2023, 10:37
Καλώς ήρθες.
Βρέθηκα ακριβώς στην ίδια θέση στα τέλη του 2021, ήμουν ανάμεσα στα SV650, CB650R και Trident 660. Τότε ευτυχώς υπήρχαν διαθέσιμα και τα τρία για Test Ride, οπότε κατάφερα να καταλήξω με την μηδενική μου εμπειρία και τις μόλις 7 ώρες μαθήματος για το δίπλωμα της μηχανής στο Trident. Οτιδήποτε και να αποφασίσεις θα μπεις σε ένα κόσμο πολύ διαφορετικό και όμορφο.

Η μόνη σημείωση που θα ήθελα να κάνω, είναι πως δεν χρειάζεται να θεωρείς δεδομένο πως ό,τι πάρεις θα το "παντρευτείς".
Προσωπικά άλλαξα το Trident για ένα Street Triple 765 μετά από 1 χρόνο και 4 μήνες...

νεοσσός
25/06/2023, 11:06
Δεν έχω οδηγήσει το Honda CB650R, αλλά το πολύ παλιότερο CBF600. Ο τετρακύλινδρος ναι μεν δεν έχει στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές τη υψηλή ροπή των δικύλινδρων, αλλά έχει γραμμική λειτουργία (όχι σκορτσαρίσματα και απότομη αύξηση ροπής), οπότε έχει πολύ ωραία αίσθηση για χρήση σε πόλη. Αλλά η αίσθηση δεν είναι το παν, διότι ζεσταίνεται πολύ σε χαμηλές ταχύτητες και έχει υψηλή κατανάλωση. Ναι μεν ωραία λειτουργία, αλλά όχι για το ελληνικό καλοκαίρι σε αστική χρήση και με την τιμή της βενζίνης εκεί που είναι τώρα.

Οι τελευταίες κριτικές βγάζουν πρώτο το Trident, σε επιδόσεις, αίσθηση οδήγησης, οδηγική συμπεριφορά. Οι τρικύκλινδροι κινητήρες είναι όνειρο. Μεταξύ των τριών που αναφέρεις, αυτό θα έπαιρνα, αν και δεν με τρελαίνει εμφανισιακά.

Το MT-07 είναι η μοτοσυκλέτα που οδηγώ εδώ και μερικά χρόνια. Είναι ευέλικτη για χρήση στην πόλη, καίει λίγο για μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού, δεν ζεσταίνεται εύκολα, ελαφριά, ωραία ροπή πάνω από τις 3.000 rpm. Πιο χαμηλά λειτουργούν σαφώς πιο ωραία οι τρικύλινδροι και οι τετρακύλινδροι, με τον δικύλινδρο του NC750X να εξαιρείται για να βάζει τα γυαλιά σε πολλούς. Δεν έχει traction control που είναι ωραία δικλείδα ασφαλείας για αρχάριο οδηγό.

Ξανασκέψου το Suzuki SV650 που δεν σου αρέσει. Ίσως το ποιοτικότερο όλων και ωραίο για πόλη και πολύ όμορφο. Επίσης σκέψου και για το NC750X. Δεν είναι γυμνό, αλλά είναι από τα καλά για αστική χρήση.