View Full Version : Triumph Speed 400 - Scrambler 400 X (2023)
giorgosb
28/06/2023, 10:43
"Η Triumph παρουσιάζει επίσημα δυο νέες και εξαιρετικά σημαντικές μοτοσυκλέτες για την είσοδο νέου αίματος στις τάξεις των Βρετανών, με τα Speed 400 και Scrambler 400 X να έρχονται να προστεθούν στο κάτω άκρο της modern classic γκάμας της εταιρείας, ως εισαγωγικά μοντέλα τόσο σε κυβισμό όσο και σε τιμές. Οι δυο μοτοσυκλέτες θα κατασκευάζονται στην Ινδία, από τη Bajaj, ενώ θα κυκλοφορήσουν στην παγκόσμια αγορά, και τις αναμένουμε και στην Ελλάδα.
Η Triumph αποφάσισε να μπει στα χωράφια της μικρής κατηγορίας των 400 κυβικών εκατοστών η οποία αποκτά όλο και περισσότερο ανταγωνισμό με δύο νέα μοντέλα τα οποία βασίζονται στο σχεδιαστικό μοτίβο που εδώ και πολλά χρόνια ακολουθεί η βρετανική εταιρεία. Το νέο μοντέλο Speed 400 θα συμπληρώσει τα Speed Twin 900 και 1200 ενώ το νέο Scrambler 400 X έρχεται να πλαισιώσει τα Scrambler 900 και 1200. Αμφότερα έχουν σχεδιαστεί στο Hinckley του Ηνωμένου Βασιλείου και έχουν εφοδιαστεί με νέο μονοκύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 400 κ. εκ. της βρετανικής εταιρείας ο οποίος αποδίδει 40 ίππους. Και τα δύο νέα μοντέλα είναι άμεσα αναγνωρίσιμα χάρη στο κλασικό design που όλα αυτά τα χρόνια διέπει την Triumph."
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/triumph-speed-400-kai-scrambler-400-x-strofi-pros-india-meta-tin
444382
444383
444384
Dimmanoukas
28/06/2023, 11:25
Όμορφο αρκετά και με καλή απόδοση σε σχέση με τον ανταγωνισμό...άμεσα πάει να χτυπήσει το hunter της royal Enfield το οποίο δυστυχώς σε επίπεδο απόδοσης δείχνει λίγο, αλλά και το νέο αντίστοιχο scrambler της Honda.
Βέβαια όλα εξαρτώνται και από την τιμή, καθώς αυτό θα καθορίσει και το που θα κινηθεί σε επίπεδο πωλήσεων.
doctor_john
28/06/2023, 14:25
:rolleyes: ελα ρε συ, κανείς δεν πρόκειται να χτυπήσει κανέναν.
Το επίπεδο των πωλήσεων που θα κάνει είναι
γνωστό, θα πωληθεί το σύνολο των διαθέσιμων μοτό.
Το αγοραστικό κοινό είναι τεράστιο για οποιοδήποτε εργοστάσιο. Πόσο μάλλον όταν εκδίδει νέο μοντέλο που δεν είχε πριν.
Η τιμή μπορεί να παίξει ρόλο στις συζητήσεις.
Ρεαλιστικά δεν αλλάζει κάτι αν εστιάσουμε στους μοτοσικλετιστές που αντέχουν οικονομικά το hunter.
doctoras
29/06/2023, 11:23
Αισθητικά όλα σωστά και άρτια με την σωστή ουρά και θέση πινακίδας (ενάντια της ηλίθιας μόδας πάνω στο ψαλίδι).
Νομίζω είναι το πιο καλαίσθητο από οποιοδήποτε στη κατηγορία αυτή.
Το μόνο αισθητικά αρνητικό που βρίσκω είναι η ανάποδη θέση της τελικής μετάδοσης απο δεξιά αντί αριστερά(όπως συμβαίνει και σε όλα τα roadster τους).
doctoras
29/06/2023, 11:34
https://youtu.be/f0VTqhhmMMs
Κρίνοντας από τα δεδομένα και βάση των διεθνών τιμών εκτιμώ θα πλασαριστεί 7k & 7,3k αντίστοιχα
panavour
29/06/2023, 11:40
Με αυτήν την τιμή μονοκυλινδρο και 40 άλογα ,θα πάει απατο,όταν το 525 της voge έχει 5995.
doctoras
29/06/2023, 11:44
Με αυτήν την τιμή μονοκυλινδρο και 40 άλογα ,θα πάει απατο,όταν το 525 της voge έχει 5995.
Αλλο το ένα αλλο το αλλο
Και αλλο οι προσωπικές επιλογές
panavour
29/06/2023, 12:00
Μα ακριβώς αυτό λέω,άλλο το ένα ,(40 άλογα μονοκυλινδρο κινητήρας κινέζικος από την bajaj και αισθητική που νομίζεις ότι έχεις μια μεγάλη triumph,)αλλά δυστυχώς δεν έχεις, με 7.300 ευρώ,και άλλο το άλλο,(48 κιλά δικυλινδρο με 48 άλογα (55 στην Ασία) κινέζικο αντίγραφο της Χόντα κινητήρα ,με 5995, που δεν νομιζεις αλλα έχεις μια voge.) με σχεδόν ενάμιση χιλιάρικο λιγότερα.Αμα δεις κανένα (αν ισχύσουν αυτές οι τιμές στην Ελλάδα) σφύρα μου κλέφτικα.Ηδη όσα 525 έφερε η voge , έχουν προπωληθει.Μεσα σε λίγες μέρες.Ιδωμεν.
*Άσε που το Ac350 της voge με 41 άλογα,έχει 4995.Αντε γειά που έλεγε κι ο Τάκης.
doctor_john
29/06/2023, 12:27
Σε ποιους βρε Πάνο; 26€ διαφορά στην δόση βγαίνει..
panavour
29/06/2023, 12:35
Σε ποιους βρε Πάνο; 26€ διαφορά στην δόση βγαίνει..
Για πόσους μήνες δοσης;
Πολύ ενδιαφέρον το μπάσιμο της συγκεκριμένης εταιρείας στα μικρά κυβικά. Σημεία των καιρών άραγε?
panos_zip
29/06/2023, 13:46
Όλες οι φωτογραφίες απο δεξιά. Αριστερά δεν έχει εξάτμιση και δεν μοιάζει καθόλου με τα μεγαλύτερα αδερφάκια του!
Πολύ καλό παντως, και ενδιαφέρον. Κατά τη γνώμη μου καλυτερο απο οποιοδήποτε τρανσφόρμερ παίζει σε αυτή την κατηγορία.
sapila racing
29/06/2023, 14:33
Όλες οι φωτογραφίες απο δεξιά. Αριστερά δεν έχει εξάτμιση και δεν μοιάζει καθόλου με τα μεγαλύτερα αδερφάκια του!
Πολύ καλό παντως, και ενδιαφέρον. Κατά τη γνώμη μου καλυτερο απο οποιοδήποτε τρανσφόρμερ παίζει σε αυτή την κατηγορία.
Νατο κι απ την αλλη. Καλο ειναι κι απο αριστερα.
Σαφως πιο ομορφο απο διαφορα κινζεικα που εχω δει.
Μα ακριβώς αυτό λέω,άλλο το ένα ,(40 άλογα μονοκυλινδρο κινητήρας κινέζικος από την bajaj και αισθητική που νομίζεις ότι έχεις μια μεγάλη triumph,)αλλά δυστυχώς δεν έχεις, με 7.300 ευρώ,και άλλο το άλλο,(48 κιλά δικυλινδρο με 48 άλογα (55 στην Ασία) κινέζικο αντίγραφο της Χόντα κινητήρα ,με 5995, που δεν νομιζεις αλλα έχεις μια voge.) με σχεδόν ενάμιση χιλιάρικο λιγότερα.Αμα δεις κανένα (αν ισχύσουν αυτές οι τιμές στην Ελλάδα) σφύρα μου κλέφτικα.Ηδη όσα 525 έφερε η voge , έχουν προπωληθει.Μεσα σε λίγες μέρες.Ιδωμεν.
*Άσε που το Ac350 της voge με 41 άλογα,έχει 4995.Αντε γειά που έλεγε κι ο Τάκης.
Ινδική είναι.....
Άδικο πάντως δεν έχεις, Αγγλική μοτό κατασκευής Ινδίας με αγγλική τιμή πώλησης.....:rolleyes:
panavour
29/06/2023, 18:06
Ινδική είναι.....
Έχω περισσότερη εμπιστοσύνη στους Κινέζους από τούς Ινδούς.
Καμμία σχέση η μία οικονομία με την άλλη,παρ' ότι πλέον η Ινδία είναι η πολυπληθέστερη χώρα στον κόσμο.Εχει πολύ ψωμί ακόμα να φτάσει την Κίνα.
Έχω περισσότερη εμπιστοσύνη στους Κινέζους από τούς Ινδούς.
Καμμία σχέση η μία οικονομία με την άλλη,παρ' ότι πλέον η Ινδία είναι η πολυπληθέστερη χώρα στον κόσμο.Εχει πολύ ψωμί ακόμα να φτάσει την Κίνα.
Δεν εννοούσα αυτό ρε συ.
Είναι μια Εγγλέζικη, εγνωσμένη μάρκα, κατασκευάζει σε τριτοκοσμική χώρα ένα μοντέλο και θέλει να το πληρώνεται σαν να το κατασκεύαζε στην Αγγλία.
Μια τίμια τιμή θα ήταν κάπου στα 5 χιλιάρικα. Εκεί που είναι, όντως άπατο θα πάει....
harris_x
29/06/2023, 18:34
H τιμή ενός προϊόντος δεν εξαρτάται από τη χώρα κατασκευής αλλά απο τις προδιαγραφές που ακολουθήθηκαν για την κατασκευή του, τα υλικά, τον σχεδιασμό, τη μελέτη και σίγουρα τη θέση που θέλει να λάβει στην αγορά.
Ξεκολλήστε επιτέλους από τη χώρα.
AUFGEBRACHT
29/06/2023, 18:41
Δεν εννοούσα αυτό ρε συ.
Είναι μια Εγγλέζικη, εγνωσμένη μάρκα, κατασκευάζει σε τριτοκοσμική χώρα ένα μοντέλο και θέλει να το πληρώνεται σαν να το κατασκεύαζε στην Αγγλία.
Μια τίμια τιμή θα ήταν κάπου στα 5 χιλιάρικα. Εκεί που είναι, όντως άπατο θα πάει....
Ενώ η Honda που κατασκευάζει σε Ταϊλάνδη το CB500X και το πουλάει όσο το πουλάει, μπορεί γιατί είναι Honda...
(Πάντως, η Ινδία ΔΕΝ θεωρείται τριτοκοσμική χώρα...πλέον τριτοκοσμικές θεωρούνται χώρες όπως Σιέρρα Λεόνε, Ρουάντα, Γκάμπια, κτλ.)
H τιμή ενός προϊόντος δεν εξαρτάται από τη χώρα κατασκευής αλλά απο τις προδιαγραφές που ακολουθήθηκαν για την κατασκευή του, τα υλικά, τον σχεδιασμό, τη μελέτη και σίγουρα τη θέση που θέλει να λάβει στην αγορά.
Ξεκολλήστε επιτέλους από τη χώρα.
Χαρούλη, άλλα μεροκάματα και κόστη στην Ινδία και άλλα στην Αγγλία, ναι;
Δεν αναφέρθηκα σε προδιαγραφές, Αυτό έλειπε, να μην έχει τις δέουσες..... Με χαλάει το ότι ζητάνε λεφτά "made in England" και όχι 'made in India"
Και για να μην παρεξηγούμαι, το μηχανάκι είναι πολύ ωραίο, άλλωστε παρόμοιας σχεδίασης πήρα. Αλλά όχι σε αυτά τα λεφτά.
Ενώ η Honda που κατασκευάζει σε Ταϊλάνδη το CB500X και το πουλάει όσο το πουλάει, μπορεί γιατί είναι Honda...
(Πάντως, η Ινδία ΔΕΝ θεωρείται τριτοκοσμική χώρα...πλέον τριτοκοσμικές θεωρούνται χώρες όπως Σιέρρα Λεόνε, Ρουάντα, Γκάμπια, κτλ.)
Μα γιαυτό ΔΕΝ ξαναπαίρνω Honda. Ο δεύτερος λόγος είναι τα υπόγεια την Λ. Αθηνών.....
harris_x
29/06/2023, 18:52
Χαρούλη, άλλα μεροκάματα και κόστη στην Ινδία και άλλα στην Αγγλία, ναι;
Δεν αναφέρθηκα σε προδιαγραφές, Αυτό έλειπε, να μην έχει τις δέουσες..... Με χαλάει το ότι ζητάνε λεφτά "made in England" και όχι 'made in India"
Και για να μην παρεξηγούμαι, το μηχανάκι είναι πολύ ωραίο, άλλωστε παρόμοιας σχεδίασης πήρα. Αλλά όχι σε αυτά τα λεφτά.
δεν έχει να κάνει καθόλου το μεροκάματο (μεγαλύτερο κέρδος για το εργοστάσιο).
Ένα Triumph/Ducati/BMW δεν πρέπει να έχει την ίδια τιμή με το αντίστοιχο κινέζικό του ή ακόμα και γιαπωνέζικό του κι ας βγαίνουν όλα απο το ίδιο εργοστάσιο
edit: it is a matter of positioning που λεν' και στο χωριό.
panavour
29/06/2023, 18:54
Μα γιαυτό ΔΕΝ ξαναπαίρνω Honda. Ο δεύτερος λόγος είναι τα υπόγεια την Λ. Αθηνών.....
Για αυτό που είπες,έχουν σταλεί πράκτορες του Σαρακάκη,και θα οδηγηθείς σιδηροδέσμιος στα υπόγεια,όπου θα υποβληθείς στο βασανιστήριον του μονταρισματος του νέου τρανσαλπ.
panavour
29/06/2023, 18:59
Δεν εννοούσα αυτό ρε συ.
Είναι μια Εγγλέζικη, εγνωσμένη μάρκα, κατασκευάζει σε τριτοκοσμική χώρα ένα μοντέλο και θέλει να το πληρώνεται σαν να το κατασκεύαζε στην Αγγλία.
Μια τίμια τιμή θα ήταν κάπου στα 5 χιλιάρικα. Εκεί που είναι, όντως άπατο θα πάει....
Αυτό γίνεται πλέον κατά κόρον,από πολύ μεγάλες μάρκες μοτό εδώ και χρόνια.
Θου Κύριε φυλακην τω στοματι μου.
Όμορφο, αλλά δε μου κολλάει το ανάποδο πιρούνι, τουλάχιστον σε αυτό το χρώμα. 7000€ τα βρίσκω πολλά για τέτοια μηχανή, ειδικά Made in India.
Θεωρώ ότι η χώρα κατασκευής παίζει ακόμα κάποιο ρόλο, όχι μόνο από πλευράς παιδείας/κατάρτισης του μέσου εργάτη (στην Ινδία αμφιβάλλω αν όλοι ξέρουν γραφή/ανάγνωση) αλλά και λόγω συγκεντρωμένου know-how που έχουν οι "παλιοί". Τέλος, η νοοτροπία κάθε λαού αντικατοπτρίζεται εν μέρει στα προϊόντα που παράγει, ασχέτως προδιαγραφών.
doctoras
29/06/2023, 22:18
Αχ βρε κιαρατεδες….
Σας αρέσει να συγκρίνετε διαφορετικα πράγματα, γιατι; Για επιβεβαίωση;
Ειναι αλλο πράγμα να οργανώνει ενας παραδοσιακός κατασκευαστής: σχεδιασμό, προμηθευτές, υλικά κατασκευής, ανακλήσεις, μπατζετ για εξέλιξη, πλήρη οργάνωση και υποστήριξη γύρω απο το μοντέλο
Και αλλο να κατασκευάζει ένας εντελώς ανερχόμενος κατασκευαστής που θέλει να μπει στην αγορά, το είδαμε και το βλέπουμε σε πλήρη εξέλιξη.
Καλά ειναι αμφότερα αν έχουν ικανοποιημένους πελάτες, όμως άλλη αίσθηση αλλο ειδικό βάρος και εκτόπισμα η κάθε μεριά.
Από τις φωτογραφίες και μόνο φαίνεται πολύ ψαγμένο φινίρισμα με προσοχή ακόμη και στα καπάκια του μονοκυλινδρου που είναι σε όψη εφάμιλλης σχεδίασης με τα parallel twin τους.
Ως Triumph στοχο εχει να χωθεί ανάμεσα (μέσω της A2) στα Honda cl500, rebel, cb300r, svartpilen 401, z400rs, g310r, mt03
Τα voge acx άμεσο ανταγωνιστή έχουν τα: clx της cfmoto, Benelli leoncino, zontes350nk, fantic Caballero και royal Enfield με τις ρετρο σειρες, με την τελευταία να έχει και τον πρωτο λόγο ως πρώτη και παλαιότερη από τις ανερχόμενες
Λευκάδιος
29/06/2023, 22:56
Πολύ ωραία είναι και φαίνονται προσεγμένα.
Απ'όσο διάβασα σε ξένα sites η τιμή του μάλλον θα κυμανθεί (αναλογικά με άλλα μοντελα που αναφέρουν) μεταξύ 6500-7000 .Ίδωμεν
Ο δεύτερος λόγος είναι τα υπόγειαΛ. Αθηνών.....
Τι γίνεται εκεί κάτω ρε παιδιά ,πείτε μου και μένα :confused:
stefanos
29/06/2023, 23:00
Χαρούλη, άλλα μεροκάματα και κόστη στην Ινδία και άλλα στην Αγγλία, ναι;
Δεν αναφέρθηκα σε προδιαγραφές, Αυτό έλειπε, να μην έχει τις δέουσες..... Με χαλάει το ότι ζητάνε λεφτά "made in England" και όχι 'made in India"
Και για να μην παρεξηγούμαι, το μηχανάκι είναι πολύ ωραίο, άλλωστε παρόμοιας σχεδίασης πήρα. Αλλά όχι σε αυτά τα λεφτά.
Δεν ζητάνε λεφτά made in england η παραγωγή τους είναι και ήταν πάντα Ταϊλάνδη, εκτός ΙΣΩΣ των μοντέλων που πουλάγανε Ευρώπη που τα συναρμολογούσαν Αγγλία.
stefanos
29/06/2023, 23:02
Πολύ ωραία είναι και φαίνονται προσεγμένα.
Απ'όσο διάβασα σε ξένα sites η τιμή του μάλλον θα κυμανθεί (αναλογικά με άλλα μοντελα που αναφέρουν) μεταξύ 6500-7000 .Ίδωμεν
Τι γίνεται εκεί κάτω ρε παιδιά ,πείτε μου και μένα :confused:
Τίποτα έχουν να πάνε χρόνια, τώρα τα ανταλλακτικά τα έχουν στο ισόγειο....
δεν έχει να κάνει καθόλου το μεροκάματο (μεγαλύτερο κέρδος για το εργοστάσιο).
Ένα Triumph/Ducati/BMW δεν πρέπει να έχει την ίδια τιμή με το αντίστοιχο κινέζικό του ή ακόμα και γιαπωνέζικό του κι ας βγαίνουν όλα απο το ίδιο εργοστάσιο
edit: it is a matter of positioning που λεν' και στο χωριό.
ωραία δικαιολογία....:rolleyes:
Πολύ ωραία είναι και φαίνονται προσεγμένα.
Απ'όσο διάβασα σε ξένα sites η τιμή του μάλλον θα κυμανθεί (αναλογικά με άλλα μοντελα που αναφέρουν) μεταξύ 6500-7000 .Ίδωμεν
Τι γίνεται εκεί κάτω ρε παιδιά ,πείτε μου και μένα :confused:
Άσε καλύτερα....3 φορές που πήγα, προ αμνημονεύτων χρόνων, είχα την χειρότερη αντιμετώπιση που έχω δει ποτέ!
Τουπέ μέχρι το ταβάνι, "αυτή είναι η τιμή και αν σου αρέσει" και τέτοια, για ένα πίσω φτερό XLS 250 ζητούσαν ένα νεφρό και έναν κερατοειδή :cry: θες κι άλλα;
harris_x
30/06/2023, 06:42
ωραία δικαιολογία....:rolleyes:
Δεν είναι καθόλου δικαιολογία.
Γιατί νομίζεις ότι κάποιες/κάποια μηχανές/αυτοκίνητα/κλπ έχουν πάντα υψηλότερη τιμή από άλλες/άλλα;
Λόγω χώρας κατασκευής;
Δεν είναι καθόλου δικαιολογία.
Γιατί νομίζεις ότι κάποιες/κάποια μηχανές/αυτοκίνητα/κλπ έχουν πάντα υψηλότερη τιμή από άλλες/άλλα;
Λόγω χώρας κατασκευής;
Ας υποθέσουμε ότι είναι έτσι. Πόσο λες να αντέξουν ακόμα οι εν λόγω εταιρίες όταν ξυπνήσει ο κόσμος (που ήδη έχει αρχίσει να ξυπνάει βλέποντας τις πωλήσεις) και δει ότι για ίδιο (στην ουσία, έτσι; ) προϊόν μπορεί να το αποκτήσει με 30 η και 40% λιγότερα χρήματα; μιλάμε πάντα για την μεσαία κατηγορία όπου είναι πιο εμφανής η κατάσταση.
Να δεχτώ τις τιμές της Aprilia π.χ. οι οποίες γράφουν στην ούγια "made in Italy"....
Όχι όμως της KTM/Triumph που κατασκευάζουν τα μεσαία τους μοντέλα στο πουθενά (που λέει ο λόγος) και έχουν τιμές κουκουρούκου.
Εγώ τουλάχιστον ως καταναλωτής δεν το δέχομαι (πλέον).
Όταν πήρα τον Πήγασο ήξερα ότι ήταν Ιταλικό προϊόν, δεν υπήρχε κάτι ανάλογο τότε στην αγορά με τα θέλω μου και τον πλΕρωσα όσο τον πλήρωσα. Τώρα; μπα όχι.....
Προσωπικές απόψεις όλα αυτά, έτσι; (αν και πιστεύω ότι αντανακλώ την γενική τάση της αγοράς) πάντα για την χαμηλομεσαία κατηγορία.
doctor_john
30/06/2023, 08:12
Ξύπνιος είναι ο κόσμος και αγοράζει τις μοτό που έχουν καλύτερες τιμές.
Υπάρχουν άλλοι που είναι πιο άνετοι και επιλέγουν και την εταιρεία με την ιστορία της κ.λπ.
Ακριβώς, λόγο του ότι η οπτική σου είναι καταναλωτή και όχι μοτοσυκλετιστή, είναι φυσικό να κάνεις ορθολογικές επιλογές (έστω).
Αγοράζεις με πλάνο αντικατάστασης, κάποιος άλλος μπορεί να αγοράζει με στόχο να έχει και αυτήν για καιρό.
Αδικείτε πολύ την βιομηχανία της ινδίας και τον απλό κόσμο. Έχουν αρκετή παιδεία σαν κοινωνία, μοτοσυκλετιστική παιδεία και πολύ
υψηλό επίπεδο βιομηχανίας. Επενδύουν στην ευρώπη και δίνουν δουλειές..
harris_x
30/06/2023, 08:24
Ας υποθέσουμε ότι είναι έτσι. Πόσο λες να αντέξουν ακόμα οι εν λόγω εταιρίες όταν ξυπνήσει ο κόσμος (που ήδη έχει αρχίσει να ξυπνάει βλέποντας τις πωλήσεις) και δει ότι για ίδιο (στην ουσία, έτσι; ) προϊόν μπορεί να το αποκτήσει με 30 η και 40% λιγότερα χρήματα; μιλάμε πάντα για την μεσαία κατηγορία όπου είναι πιο εμφανής η κατάσταση.
Να δεχτώ τις τιμές της Aprilia π.χ. οι οποίες γράφουν στην ούγια "made in Italy"....
Όχι όμως της KTM/Triumph που κατασκευάζουν τα μεσαία τους μοντέλα στο πουθενά (που λέει ο λόγος) και έχουν τιμές κουκουρούκου.
Εγώ τουλάχιστον ως καταναλωτής δεν το δέχομαι (πλέον).
Όταν πήρα τον Πήγασο ήξερα ότι ήταν Ιταλικό προϊόν, δεν υπήρχε κάτι ανάλογο τότε στην αγορά με τα θέλω μου και τον πλΕρωσα όσο τον πλήρωσα. Τώρα; μπα όχι.....
Προσωπικές απόψεις όλα αυτά, έτσι; (αν και πιστεύω ότι αντανακλώ την γενική τάση της αγοράς) πάντα για την χαμηλομεσαία κατηγορία.
O κόσμος ήταν πάντα ελεύθερος να ψωνίζει ό,τι επιθυμεί.
Απο 'κει και πέρα υπάρχει το πλάνο κάθε εταιρίας και το πού θέλει να τοποθετηθεί στην αγορά.
Καλώς ή κακώς η τοποθέτηση κρίνεται από την τιμή, όποιος δεν μπορεί, παίρνει κινέζικο.
Ξύπνιος είναι ο κόσμος και αγοράζει τις μοτό που έχουν καλύτερες τιμές.
Υπάρχουν άλλοι που είναι πιο άνετοι και επιλέγουν και την εταιρεία με την ιστορία της κ.λπ.
Ακριβώς, λόγο του ότι η οπτική σου είναι καταναλωτή και όχι μοτοσυκλετιστή, είναι φυσικό να κάνεις ορθολογικές επιλογές (έστω).
Αγοράζεις με πλάνο αντικατάστασης, κάποιος άλλος μπορεί να αγοράζει με στόχο να έχει και αυτήν για καιρό.
Αδικείτε πολύ την βιομηχανία της ινδίας και τον απλό κόσμο. Έχουν αρκετή παιδεία σαν κοινωνία, μοτοσυκλετιστική παιδεία και πολύ
υψηλό επίπεδο βιομηχανίας. Επενδύουν στην ευρώπη και δίνουν δουλειές..
Ρε συ, δεν αδικώ κανέναν ξέρω τι εστί Ινδία (όπως και τι εστί Κίνα) η ένσταση μου έγκειται στο ότι θέλουν να πληρώσω ακριβά κάτι το οποίο το έχουν φτιάξει με (πολύ) χαμηλότερο κόστος από ότι αν το έφτιαχναν "στο σπίτι τους"... Κάτι σαν τα μηλόφωνα ένα πράγμα... Και απλώς δεν το δέχομαι.
Να είσαι σίγουρος ότι αν είχα "την άνεση" που λες, θα έπαιρνα κάποιο αμιγώς ευρωπαϊκό η ιαπωνικό με δεδομένο κόστος. ΔΕΝ θα έδινα λεφτά για κάτι που το φτιάξανε φτηνά... Αλλά πράγματα, μην τα ξαναλέμε, προσωπική άποψη και δεν αλλάζει.
Πανέμορφα τα μικρά. Μπιμπελό πραγματικά.
Συνεχίζεται πάντως η ίδια ιστορία απ ό,τι βλέπω σε κάθε νήμα του φόρουμ. Δεν άλλαξε κάτι κι ούτε πρόκειται να αλλάξει μάλλον.
Όμορφα είναι ,τώρα άσχετα με το που κατασκευάζεται 7 χιλιάρικα για 400ρακι ε γάμησετα,είδος πολυτελείας.
Τόσο πάνε και τα άλλα 400ρια , kawasaki,KTM.
edit κρίμα δεν είδαμε προς τα δω και τα κινεζοΧαρλεάκια !!
panavour
30/06/2023, 11:53
Ολα στο τελος απ τις πωλησεις κρινονται.Εμεις μπορει να λεμε οτι θελουμε ,αλλα οι εταιριες τις πωλησεις κοιτανε.Στο τελος ξυριζουν τον γαμπρο ,που λεει και η παροιμια.Παρτε παραδειγμα τις BMW GS.Tα ποιο αμφιλεγομενα μηχανακια,με χιλιαδες φανατικους οπαδους,χιλιαδες πολεμιους,χιλαδες θετικες και αρνητικες κριτικες,με καθε ειδους σχολιο και τονους μελανης,αλλα και τιμες στον Θεό.Και τι εγινε??Το μηχανακι παρ ολα αυτα ειναι ΚΟΡΥΦΗ στις πωλησεις στην κατηγορια του.Αυτο νοιαζει την εταιρεια.Τα υπολοιπα ειναι ναχαμε να λεγαμε.
Λευκάδιος
30/06/2023, 14:11
Άσε καλύτερα....3 φορές που πήγα, προ αμνημονεύτων χρόνων, είχα την χειρότερη αντιμετώπιση που έχω δει ποτέ!
Τουπέ μέχρι το ταβάνι, "αυτή είναι η τιμή και αν σου αρέσει" και τέτοια, για ένα πίσω φτερό XLS 250 ζητούσαν ένα νεφρό και έναν κερατοειδή :cry: θες κι άλλα;
Είμαι κάτοχος διαφόρων χόνΔα εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχω παράπονο από ανταλλακτικά.Οσο κοστίζουν στην Ευρώπη τόσο τα βρίσκω και εδώ (όχι από Λ.Καβαλας που δεν έχω πάει ποτέ αλλά γενικά από το δίκτυο της εταιρείας .
Κάποια ανταλλακτικά είναι πιο ακριβά από άλλων εταιριών και άλλα πιο φτηνά,για μένα δεν υπάρχει κανόνας στην τιμολόγηση αυτών.
Εχω μηχανή που σταμάτησε η παραγωγή της πριν 16 χρόνια και βρίσκω ακόμα σχεδόν όλα τα γνήσια ανταλλακτικά από το Ελληνικό δίκτυο (λιγότερο σε στοκ περισσότερο με παραγγελία εντός λίγων ημερών).Νομίζω αυτό μόνο λέει κάποια πράγματα.
Δεν ξέρω πριν πόσα χρόνια είχες το XLS αλλά σήμερα κάποια πολύ σπάνια ανταλλακτικά για μηχανάκι 40+ ετών 'λογικό' είναι να είναι πανάκριβα .Το τελευταίο ισχύει και για άλλες εταιρείες .
Και για να μείνουμε στο θέμα (που όντως ξεφεύγει ..) τα μικρά Triumph μάλλον θα πάνε καλά σε πωλήσεις,το εύρος 6500-7000 είναι ψίχουλα για αρκετούς πολίτες/αναβάτες άλλων χωρών και σαφώς λιγότερα από οποιοδήποτε άλλο καινούργιο Triumph στην Ελλάδα.
Είμαι κάτοχος διαφόρων χόνΔα εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχω παράπονο από ανταλλακτικά.Οσο κοστίζουν στην Ευρώπη τόσο τα βρίσκω και εδώ (όχι από Λ.Καβαλας που δεν έχω πάει ποτέ αλλά γενικά από το δίκτυο της εταιρείας .
Κάποια ανταλλακτικά είναι πιο ακριβά από άλλων εταιριών και άλλα πιο φτηνά,για μένα δεν υπάρχει κανόνας στην τιμολόγηση αυτών.
Εχω μηχανή που σταμάτησε η παραγωγή της πριν 16 χρόνια και βρίσκω ακόμα σχεδόν όλα τα γνήσια ανταλλακτικά από το Ελληνικό δίκτυο (λιγότερο σε στοκ περισσότερο με παραγγελία εντός λίγων ημερών).Νομίζω αυτό μόνο λέει κάποια πράγματα.
Δεν ξέρω πριν πόσα χρόνια είχες το XLS αλλά σήμερα κάποια πολύ σπάνια ανταλλακτικά για μηχανάκι 40+ ετών 'λογικό' είναι να είναι πανάκριβα .Το τελευταίο ισχύει και για άλλες εταιρείες .
Και για να μείνουμε στο θέμα (που όντως ξεφεύγει ..) τα μικρά Triumph μάλλον θα πάνε καλά σε πωλήσεις,το εύρος 6500-7000 είναι ψίχουλα για αρκετούς πολίτες/αναβάτες άλλων χωρών και σαφώς λιγότερα από οποιοδήποτε άλλο καινούργιο Triumph στην Ελλάδα.
Τον καιρό εκείνο, (μέσα 1980....) η λέξη "δίκτυο" ήταν απλώς ανέκδοτο. Ο καθείς έκανε ότι του καπνίσει, μην κοιτάς τώρα που από την άνεση του καναπέ παραγγέλνεις ότι μπορεί να χρειαστεις. Τότε ήταν :cry::lol:
Και επί του προκειμένου, εννοείται ότι ομιλώ για εντός των τειχών διότι έξω είναι 3 μηνιάτικα (και πολλά λέω) για να το πάρουν.....
panavour
30/06/2023, 15:24
τα μικρά Triumph μάλλον θα πάνε καλά σε πωλήσεις,το εύρος 6500-7000 είναι ψίχουλα για αρκετούς πολίτες/αναβάτες άλλων χωρών και σαφώς λιγότερα από οποιοδήποτε άλλο καινούργιο Triumph στην Ελλάδα.
Και επί του προκειμένου, εννοείται ότι ομιλώ για εντός των τειχών διότι έξω είναι 3 μηνιάτικα (και πολλά λέω) για να το πάρουν.....
Eχετε υπερεκτιμισει την ευχερεια του κοσμου στις αλλες χωρες να αγοραζει πλεον οτιδηποτε λογω υψηλοτερων μισθων.(δυτικου εννοουμε).Ολοι πλεον δυσκολευονται,οι συνθηκες εχουν δυσκολεψει παντου,και ολοι πλεον εχουν ''ξυπνησει'' και κοιταζουν τι ''πραγματικα και ουσιαστικα'' προσφερει καθε μοτο,εκτος απο το βαρυ ''ονομα''.
Λευκάδιος
30/06/2023, 16:01
Eχετε υπερεκτιμισει την ευχερεια του κοσμου στις αλλες χωρες να αγοραζει πλεον οτιδηποτε λογω υψηλοτερων μισθων.(δυτικου εννοουμε).Ολοι πλεον δυσκολευονται,οι συνθηκες εχουν δυσκολεψει παντου,και ολοι πλεον εχουν ''ξυπνησει'' και κοιταζουν τι ''πραγματικα και ουσιαστικα'' προσφερει καθε μοτο,εκτος απο το βαρυ ''ονομα''.
Ίσως όχι όλοι
Ολα στο τελος απ τις πωλησεις κρινονται.Εμεις μπορει να λεμε οτι θελουμε ,αλλα οι εταιριες τις πωλησεις κοιτανε.Στο τελος ξυριζουν τον γαμπρο ,που λεει και η παροιμια.Παρτε παραδειγμα τις BMW GS.Tα ποιο αμφιλεγομενα μηχανακια,με χιλιαδες φανατικους οπαδους,χιλιαδες πολεμιους,χιλαδες θετικες και αρνητικες κριτικες,με καθε ειδους σχολιο και τονους μελανης,αλλα και τιμες στον Θεό.Και τι εγινε??Το μηχανακι παρ ολα αυτα ειναι ΚΟΡΥΦΗ στις πωλησεις στην κατηγορια του.Αυτο νοιαζει την εταιρεια.Τα υπολοιπα ειναι ναχαμε να λεγαμε.
panavour
30/06/2023, 16:47
Ίσως όχι όλοι
σιγουρα οχι ολοι,αλλα εκει τα εισοδηματα σ αυτην την κατηγορια ειναι σαφως ψηλοτερα για να αγορασεις μια μοτο που η μεση τιμη της ειναι 23000 ευρω.
Για να λέμε και του στραβού το δίκιο φίλε Bowleno το να έχεις ακόμα τόσο απωθημένο επειδή ήταν περίεργοι κάποιοι πριν 40 χρόνια ε είναι και λίγο σαν να λες πχ ''H Kawasaki είναι γτπ και δεν θέλω ούτε να τα βλέπω γιατί το GPZ 1000 που αγόρασα το 1986 έβγαλε 27 προβλήματα ''
:wave2:
Για να λέμε και του στραβού το δίκιο φίλε Bowleno το να έχεις ακόμα τόσο απωθημένο επειδή ήταν περίεργοι κάποιοι πριν 40 χρόνια ε είναι και λίγο σαν να λες πχ ''H Kawasaki είναι γτπ και δεν θέλω ούτε να τα βλέπω γιατί το GPZ 1000 που αγόρασα το 1986 έβγαλε 27 προβλήματα ''
:wave2:
Από ότι μου έχουν μεταφέρει κάποιοι κοντινοί μου, έτσι δουλεύουν ακόμα αυτοί εκεί:moutza:
Αλλά ο βασικός λόγος είναι ότι είναι (πλέον) υπερεκτιμημένα όπως περιέγραψα πιο πάνω.
doctor_john
30/06/2023, 17:58
Ελα ρε παιδιά 27 προβλήματα.. τι υπερβολιές είναι αυτές..
stefanos
01/07/2023, 10:35
Από ότι μου έχουν μεταφέρει κάποιοι κοντινοί μου, έτσι δουλεύουν ακόμα αυτοί εκεί:moutza:
Αλλά ο βασικός λόγος είναι ότι είναι (πλέον) υπερεκτιμημένα όπως περιέγραψα πιο πάνω.
Προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Πρόσφατα πήρα ένα μάτι βολάν για το xr 600 αεροπορική.
Με πήραν τηλέφωνο οι άνθρωποι πλήρωσα τα ρέστα όλα οκ, μηχανάκι που το τελευταίο βγήκε από το εργοστάσιο 23 χρόνια πρίν.
Βέβαια δεν θα αγόραζα ποτέ γρανάζια αλυσίδα εξάτμιση τακάκια δισκόπλακες ή οτιδήποτε άλλο ανάλογο, υπάρχουν στην αγορά καλύτερα και ακριβότερα όπως και χειρότερα φτηνότερα.
Πλαστικά? ufo acerbis γιατί να ασχοληθώ με τα μαμά. Υπάρχουν επιλογές για τους μεγάλους κατασκευαστές.
Και αν οι κινέζοι είναι έξυπνοι και ακολουθήσουν καλή πολιτική θα υπάρχουν και για τα κινέζικα.
ratamahatta
01/07/2023, 14:54
Όμορφα και καλοσχεδιασμένες φαίνονται και τα 2, πιστεύω ότι και ποιοτικά θα είναι μια χαρά
Θα προτιμούσα 2Κ παρά 1Κ για το κοινό που απευθύνονται σε αυτά τα κυβικά.
Κατά τα αλλά άργησε πολύ να το πάρει απόφαση και να ακολουθήσει τις υπόλοιπες εταιρίες που κατασκευάζουν όλο και περισσότερα μοντέλα στην Κίνα - Ινδία για τους γνωστούς λόγους
atom_smasher
01/07/2023, 21:53
Όμορφα και καλοσχεδιασμένες φαίνονται και τα 2, πιστεύω ότι και ποιοτικά θα είναι μια χαρά
Θα προτιμούσα 2Κ παρά 1Κ για το κοινό που απευθύνονται σε αυτά τα κυβικά.
Κατά τα αλλά άργησε πολύ να το πάρει απόφαση και να ακολουθήσει τις υπόλοιπες εταιρίες που κατασκευάζουν όλο και περισσότερα μοντέλα στην Κίνα - Ινδία για τους γνωστούς λόγους
'Οντως, το άκουγα πολλά χρόνια όπως και το μικρό τίγρη 660. Εγώ θα περιμένω να δω μπας και βγάλει κανένα πιο μικρό τιγρη και ίσως κανω downsizing..αν και πλέον για την δουλειά θα κάνω 65 χλμ την μερα, αντί για 16...οπότε μέχρι να βρω αγοραστή για το ένα νεφρό μου για να πάρω το 660 θα μείνω με το versys.
Ωραίο το scrambler.
Τα υπολοιπα ειναι ναχαμε να λεγαμε.
https://youtu.be/NdyokCBxGWM&t=30
Λευκάδιος
15/07/2023, 09:52
Όποιος προλάβει
https://www.newsauto.gr/newsmoto/rekor-parangelion-gia-ta-400aria-tis-triumph-video/
giorgosb
06/10/2023, 09:42
Στην Ελλάδα, η τιμή της Speed 400 roadster ξεκινά από τα €5.690 και η τιμή της Scrambler 400 X ξεκινά από τα €6.390.
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/triumph-speed-400-kai-scrambler-400-x-oi-times-toys-stin-ellada
446764
Καλή η τιμή για το Speed !!! 1300 € πάνω από το Hunter πχ ή ενα 500αρικο κάτω από ΜΤ03. Τις προάλλες είχα περάσει τυχαία έξω από το Motoaction στην Καραμανλή και ρώτησα τον υπάλληλο αν έχουνε το Hunter να το δω από κοντά. Μου λέει όχι μόνο με παραγγελία, αλλά μην ασχολείσαι θα έρθει το triumph με πολύ καλή τιμη!
Πωωωωω....
Θα τη φάω τη παντόφλα στάνταρ.....
Είχα πεί στον εαυτό μου οτι άν έχει κάτω απο 6Κ, θα πουλήσω το μικρό και θα το πάρω.
Είμαι άνθρωπος που κρατάει το λόγο του...
Τελικά, μια με τα duke 390, μια με τα triumph, μια με τα 400αρια husqvarna... τρένο πάει η Bajaj σε πωλήσεις, απλά δεν της φαίνεται
ratamahatta
06/10/2023, 22:22
Πολύ καλή τιμολόγηση από την triumph που μπαίνει δυνατά στην κατηγορία πλέον, αναμένω δυνατές πωλήσεις
Garfield
08/12/2023, 23:26
Γνωρίζει κανείς πότε αναμένεται στις εκθέσεις να το δούμε από κοντά;
Νομίζω ότι το είχανε τέλος Νοεμβρίου στην έκθεση για 1 βδομάδα...
doctoras
09/12/2023, 13:17
Να σας πω λίγο την άποψη μου περί τεχνικού θέματος
Τα Thumper ως γνωστό έχουν με νεκρή περιστροφή στροφάλου 540 μοίρες..
Εάν σε αυτό συνδυάσεις υψηλή απόδοση: α)αρχιτεκτονική μοτερ + β) διπλούς εκκ. + γ) 4βαλβιδη κεφαλη, επιδυνωνει έντονα το φαινομενο του σκορτσαρισματος / σβησιματος στις χαμηλές στροφές(800-2500σαλ)
Στους μονοκυλινδρους η αποφυγή του φαινομένου είναι με την επιλογή χαμηλησ απόδοσης μοτερ με έμφαση ροπή στις χαμηλό μεσαίες, και αυτό γίνεται με την επιλογή τετραγώνου ή υποτετραγωνου μοτερ, με μονο εκκεντροφόρο.
Οι δικυλινδροι δεν έχουν τετοια θέματα (εκτός αν μιλάμε για αγωνιαρικα σεταρισμενα).
Συνεπως θεωρώ προσωπικά πως ένα μονοκυλινδρο μοτερ δομής όπως τα αερο της RE ρυθμισμένο με λίγο υψηλότερη απόδοση(400cc ~ 30hp) θα ήταν ιδανικότερη περίπτωση για την κατηγορία αυτή. Και αυτά τα μοτερ έχουν χαρακτήρα.
Ενώ το υπάρχον μοτερ έχει συγγενικές σχέσεις με αυτά των ktm 390 τα οποία είναι σπορ σεταρισμενα.
Αλλιώς ένα δικύλινδρο μοτερ είναι πολύ πιο εκλεπτυσμένο στη λειτουργία του, πιο ελαστικό και με μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας.
Για όσους ενδιαφέρονται (μέσα σε αυτούς και εγώ), ας τα βάλλουν και αυτά σε ένα παρανομαστή. Γιατί περαν από μια ντιζαινατη κατασκευή αυτό που έχει περισσότερη σημασία και θα κρατήσει το ενδιαφέρον είναι το ΕΚ μοτερ και η αίσθηση που λαμβάνουμε κατά την οδήγηση.
Γιατί να σκορτσαρει έντονα στις χαμηλές?
Όλα γίνονται πιστεύω, η μεταβλητή είναι το κόστος.
Ριξε μια ματιά στο πρόσφατο μονοκύλινδρο της Ducati . Λύνει πολλά προβλήματα με συγκεκριμένους τρόπους
Αυτό που μένει να φανεί είναι τι ποιότητας λύσεις αποτελούν, στη πράξη.
Tallyban
09/12/2023, 18:35
Δόκτορας, Νέος Προτεινόμενος για το Επίχρυσο Δυναμοκλειδο.
Υπάρχει κανεις ιδιοκτήτης αναμεσά μας ?
Garfield
19/02/2024, 19:09
Πρώτο ελληνικό review για τα Speed 400 και Scrambler 400X
https://youtu.be/dFxwSVDJA9M?si=OUMgFKpT69Bh8-lv
Garfield
15/04/2024, 19:49
Πριν από 2 εβδομάδες πήγα και έκανα test ride το Speed 400. Το σίγουρο είναι ότι δεν μπορείς να δεις πολλά πράγματα με μια 20λεπτη βόλτα αλλά μια ιδέα την παίρνεις. Φρόντισα να την κυκλοφορήσω και μέσα στην κίνηση αλλά να την βγάλω και σε εθνική οδό (στην Μουδανίων για τους Θεσσαλονικιούς).
Τα θετικά:
- Πολύ καλή απόκριση στο γκάζι και καθόλου κομπιάσματα ανεξαρτήτου σχέσης στο κιβώτιο
- Το κιβώτιο πολύ σαφές (καμία σχέση με του KTM 390 Adv που είχα δοκιμάσει το καλοκαίρι)
- Ο ήχος από την εξάτμιση πολύ καλός (μπάσος) και σου δίνει την εντύπωση μεγαλύτερου κινητήρα
Τα αρνητικά:
- Πολύ αέρας λόγω μηδενικής κάλυψης μετά τα 100km/h (απορία: Εσεις με τα γυμνά πως την παλέυετε εκτός πόλης)
- Θα ήταν προτιμότερο να έχει αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακό ταχύμετρο (έχει το αντίθετο)
- Μέτρια άνεση από την ανάρτηση
Η τελική μου ετυμηγορία είναι ότι για τα λεφτά του είναι πολύ value for money με ποιότητα που θα ζήλευαν μεγαλύτερα μηχανάκια. Παρότι το βρίσκω επίσης πολύ όμορφο τελικά μάλλον το απορρίπτω καθώς για εκτός πόλης μου ήταν πολύ κουραστικό (λόγω αέρα).
452327
Ωραίος!!! Από motoaction στο έδωσαν για test ride ε;; Πήγα και εγώ και το είδα από κοντά και μου είπαν για εικοσάλεπτη βόλτα και προβληματίστηκα που μπορώ να το πάω από Εγνατία το μηχανάκι για να πάρω μια ιδέα. Μάλλον προς Μουδανίων πρέπει να πάω και εγώ και ίσως μετά το κόψω δεξιά για Φοίνικα, ΙΚΕΑ αν προλάβω. Επειδή το δοκίμασα στατικά στην έκθεση η σέλα σε βάζει εντελώς πάνω στο μηχανάκι και όχι μέσα όπως σε άλλα γυμνά σε στυλ streetfighter οπότε το ξύλο από τον αέρα είναι μάλλον αναμενόμενο. Ποιοτικά και εμένα σε μια πρώτη επαφή μου φάνηκε εντυπωσιακό για τα λεφτά του.
Garfield
23/04/2024, 08:05
Ωραίος!!! Από motoaction στο έδωσαν για test ride ε;; Πήγα και εγώ και το είδα από κοντά και μου είπαν για εικοσάλεπτη βόλτα και προβληματίστηκα που μπορώ να το πάω από Εγνατία το μηχανάκι για να πάρω μια ιδέα. Μάλλον προς Μουδανίων πρέπει να πάω και εγώ και ίσως μετά το κόψω δεξιά για Φοίνικα, ΙΚΕΑ αν προλάβω. Επειδή το δοκίμασα στατικά στην έκθεση η σέλα σε βάζει εντελώς πάνω στο μηχανάκι και όχι μέσα όπως σε άλλα γυμνά σε στυλ streetfighter οπότε το ξύλο από τον αέρα είναι μάλλον αναμενόμενο. Ποιοτικά και εμένα σε μια πρώτη επαφή μου φάνηκε εντυπωσιακό για τα λεφτά του.
Ναι, όντως από εκεί μου το έδωσαν. Πολύ εξυπηρετικά τα παιδιά στο συγκεκριμένο μαγαζί. Σίγουρα 20 λεπτά είναι λίγα για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα αλλά αυτό που διαπίστωσα εγώ είναι ότι για μέσα στην πόλη είναι τέλειο για διαδρομές εκτός είναι αρκετά κουραστικό λόγω του ανέμου.
Καλησπέρα παιδιά, για πρώτη μηχανή πως σας φαίνεται;
Οι κριτικές στο YouTube είναι τόσο θετικές που νομίζεις ότι είναι πωλητές...
Garfield
06/06/2024, 19:05
Καλησπέρα παιδιά, για πρώτη μηχανή πως σας φαίνεται;
Οι κριτικές στο YouTube είναι τόσο θετικές που νομίζεις ότι είναι πωλητές...
Νομίζω ότι είναι ότι πρέπει. Έχει γκάζι τόσο όσο να μην σε φοβίζει αλλά και να μην βαρεθείς σύντομα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.