View Full Version : Ρουλεμάν
Συγγνώμη αν έχει ξαναμπεί κάπου...
Το λοιπόν, θα αλλάξω τα ρουλεμάν του ψαλιδιού (η αιτία δεν είναι προς συζήτηση).
Συνολικά είναι πέντε.
- Δύο needle bearings εκεί που πιάνει το μοχλικό.
- Δύο needle bearings και ένα radial στον άξονα.
Η απορία είναι η εξής.
Πάω απλά σε ένα ρουλεμανομάγαζο στον Πειραιά (Δονούπογλου, Παπαδόπουλος, κλπ.) και λέω "ένα KOYO needle 17Χ24Χ30";
Πρέπει να έχω άλλα specs, να πάω με τα παλιά στο χέρι ή να παραγγείλω από τη Honda να ξεμπερδεύω;
Συγγνώμη αν έχει ξαναμπεί κάπου...
Το λοιπόν, θα αλλάξω τα ρουλεμάν του ψαλιδιού (η αιτία δεν είναι προς συζήτηση).
Συνολικά είναι πέντε.
- Δύο needle bearings εκεί που πιάνει το μοχλικό.
- Δύο needle bearings και ένα radial στον άξονα.
Η απορία είναι η εξής.
Πάω απλά σε ένα ρουλεμανομάγαζο στον Πειραιά (Δονούπογλου, Παπαδόπουλος, κλπ.) και λέω "ένα KOYO needle 17Χ24Χ30";
Πρέπει να έχω άλλα specs, να πάω με τα παλιά στο χέρι ή να παραγγείλω από τη Honda να ξεμπερδεύω;
Να τα εκτυπώσεις δεν παίζει; :D
:p
Επειδή άπτονται της ασφάλειάς σου, θα πρότεινα τα ανήλιαγα μπουντρούμια της Λ. Αθηνών....
karellen
08/07/2023, 19:10
Αυτά συνήθως είναι universal διαστάσεις Τομ, πραγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν σε πολλές μάρκες. Άντε πάρε λοιπόν το σετ όπου θέλεις έχοντας μαζί σου για σιγουριά και τα παλιά ρουλεμάν.
Έχω αλλάξει 2-3 στα GS κατ αυτόν τον τρόπο.
Αν είναι κοντά σου οι Τρεις Γέφυρες υπάρχει μαγαζί συντρόχου που θα σε εξυπηρετήσει ευχαρίστως.
thunder ace
08/07/2023, 19:19
Οτι να νε αρκει να γραφουν koyo
Koyo και ξερο ψωμι
τα παιρνεις στο χερι και πας
εναλλακτικα πας με τους κωδικους ολοκληρους οχι μονο νουμερα
αν κατι δεν ειναι universal πας honda
Κατάλαβα, τρεχαγυρευόπουλος και από μια γρήγορη online ψαχτική παίζει να μου βγαίνει και ακριβότερα...
Μπήκε παραγγελία για Honda :D.
Thanks guys!
:beer:
o_gavros
08/07/2023, 20:38
Οχι ρε.
Στο Δονουπογλου πχ, δεν παιζει να μη βρεις ότι ψάχνεις για σαφώς σαφέστατα λιγότερα από ότι λείπει στον κάθε αντιπρόσωπο
δεν υπαρχει στο συμπαν αντικειμενο που να ειναι ακριβοτερο απο τον εαυτο του σε σακουλακι honda
o_gavros
08/07/2023, 20:56
Ουδέν αληθεστερο τούτου!
Θα με στοιχειώνουν μέχρι το τέλος μου, εκείνα τα 8,5€ για ενα γαμωορινγκ στον Τεομοτορα...
εκεινο το oring στο καπακι του φιλτρου λαδιου του cbf δεν ειναι καθολου universal
τυχαιο;;;;
thunder ace
08/07/2023, 21:57
Σαν τις 500 δραχμές για μια ροδέλα ταπας λαδιού από κάποιο Kawasaki (δεν θυμάμαι) στη δεκαετία των 80 στον Καμένο,δεν νομίζω να υπάρξει ξανά.
Μακράν η πιο ακριβή αντιπροσωπεία μοτο το 80 στα ανταλλακτικά.
Και εγώ θεωρώ απίθανο να σου βγουν ακριβότερα τα αφτερμάρκετ ρουλεμάν από τα Honda. Τουλάχιστον αυτό έχω δει στην πράξη.
doctor_john
10/07/2023, 18:03
Τόση ανησυχία κάποιος στο επίπεδό σου; Πόσο βγαίνει να τα πάρεις xoντα;
Δεν μας βλέπεις που τα παρουσιάζουμε όλοι τονίζοντας την μεγάλη διαφορά από τα εργοστασιακά;
Νομίζω τους κωδικούς μου τους δίνει ~30ε το ένα η kawa και τα πήρα 9,5ε ή 11ε, koyo, με μια επίσκεψη <10' στο κατάστημα.
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Θα συμφωνήσω ότι κοιτώντας αποκλειστικά και μόνο το κόστος των ρουλεμάν, ίσως να κέρδιζα μερικά από τα 95 Ευρώ που θα πληρώσω για τα 5 εργοστασιακά ρουλεμάν που έχει το ψαλίδι.
Αν βέβαια ισχύει η τιμή που βρίσκω online για δύο KOYO βελόνα 17Χ24Χ30 που χρειάζομαι, τα Honda βγαίνουν όλα μαζί φθηνότερα.
Από τη στιγμή όμως που η διαδικασία εμπλέκει ντάλα καλοκαίρι μηχανικό για εξαγωγή ρουλεμάν, πωλητή σε ρουλεμανομάγαζο και εμένα στη γύρα ανάμεσά τους προτιμώ τελικά να δώσω 20 - 30 Ευρώ παραπάνω και να ασχοληθώ με κάτι άλλο.
Άμα θέτε το συζητάμε κι άλλο, αλλιώς case closed, καλά να είμαστε και πάμε παρακάτω.
η επιλογη ειναι δικη σου
αλλα ετσι για την κουβεντα....
ποσο δυσκολοτερο ειναι να αγορασεις 5 συγκεκριμενα ρουλεμαν απο εξειδικευμενο καταστημα σε σχεση με το να παραγγειλεις εργοστασιακα χρησιμοποιωντας parts list και κωδικους ανταλλακτικων
τα ρουλεμαν ειναι το κλασσικοτερο ανταλλακτικο που δεν παραγει ο κατασκευαστης αλλα το προμηθευεται
30 ευρω δεν ειναι περιουσια αλλα ειναι το 30% των 95 για πιθανοτατα το ιδιο προιον
καλοφορετα και καλοταξιδα:)
η επιλογη ειναι δικη σου
αλλα ετσι για την κουβεντα....
ποσο δυσκολοτερο ειναι να αγορασεις 5 συγκεκριμενα ρουλεμαν απο εξειδικευμενο καταστημα σε σχεση με το να παραγγειλεις εργοστασιακα χρησιμοποιωντας parts list και κωδικους ανταλλακτικων
τα ρουλεμαν ειναι το κλασσικοτερο ανταλλακτικο που δεν παραγει ο κατασκευαστης αλλα το προμηθευεται
30 ευρω δεν ειναι περιουσια αλλα ειναι το 30% των 95 για πιθανοτατα το ιδιο προιον
καλοφορετα και καλοταξιδα:)
Συμφωνώ μαζί σου, γι' αυτό και άνοιξα το θέμα.
Έχω σε walking distance από το γραφείο τουλάχιστον τρια εξειδικευμένα καταστήματα.
Όμως, όλοι μου γράψατε να πάω με τα παλιά στο χέρι για να είμαι σίγουρος.
Για να γίνει αυτό πρέπει η μηχανή να πάει και να μείνει συνεργείο, μιας κι εγώ δεν έχω ούτε το χρόνο ούτε τα εργαλεία να κάνω αυτή τη δουλειά.
Γι' αυτό και parts catalogue της Honda με 100% σιγουριά ότι παίρνω αυτό που χρειάζομαι.
Όταν με το καλό μου έρθουν από τη Honda, θα τα πάρω και θα πάω στο Δονούπογλου να δω πόσο έχουν τα ίδια σε KOYO.
Το πολύ πολύ να βάλω πάνω τα KOYO και τα άλλα σε βιτρίνα στο σαλόνι με ταμπελάκι "για να μάθεις μαλάκα" :bawl:...
doctor_john
12/07/2023, 07:52
Δεν είναι σοβαρό, αν άλλαζες όλα τα ρουλεμαν θα είχε περισσότερο νόημα.
Μου κάνει εντύπωση που χρειάζεται ένα ανταλλακτικό που χάλασε και η δεδομένη λύση είναι να αγοραστεί το ίδιο.
Απο την άλλη το να έχεις την ησυχία σου είναι ωραίο επίσης ;)
Δεν είναι σοβαρό, αν άλλαζες όλα τα ρουλεμαν θα είχε περισσότερο νόημα.
Μου κάνει εντύπωση που χρειάζεται ένα ανταλλακτικό που χάλασε και η δεδομένη λύση είναι να αγοραστεί το ίδιο.
Απο την άλλη το να έχεις την ησυχία σου είναι ωραίο επίσης ;)
Τα ρουλεμάν είναι μια χαρά, δε θα αντικατασταθούν λόγω φθοράς :D.
SeniorCanardo
12/07/2023, 10:20
Επιπροσθέτως, να αναφέρω γενικά πως αν το ρουλεμάν που ψάχνουμε δεν είναι "κοινό", να δουλεύεται σαν διάσταση πολύ δηλαδή, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα το βρούμε ή πως θα είναι σημαντικά φθηνότερο σε "ρουλεμανατζίδικο".
Επίσης η διάσταση από μόνη της δεν λέει κάτι, αφού έχει σημασία και ο κλωβός, αλλά και τυχόν ειδική επεξεργασία σκλήρυνσης, των "μακαρονιών" ή "σφαιριδίων".
Μου έχει τύχει σε ρουλεμάν στροφάλου να μην τα βρίσκω πουθενά στο χωριό μου.
Βέβαια στην συγκεκριμένη περίπτωση, μιας και μιλάμε για ρουλεμάν ψαλιδιού δεν νομίζω να είμαστε σε αυτή την περίπτωση.
Και εδώ ένα ενδιαφέρον, σχετικό-άσχετο με την κουβέντα:
6204, σούπα διάσταση--->
444730
Η άλλη πλευρά του νομίσματος --->
444731
Μια μικρή πατούρα κάνει την διαφορά και σε στέλνει αποκλειστικά στην αντιπροσωπεία.
(Γ@μημένο Γιαπωνέζικο overengineering). :bawl:
Πλάκα κάνω μην παρεξηγηθούμε, είχε λόγο που το έκανε.
dankannn
12/07/2023, 13:40
Επιπροσθέτως, να αναφέρω γενικά πως αν το ρουλεμάν που ψάχνουμε δεν είναι "κοινό", να δουλεύεται σαν διάσταση πολύ δηλαδή, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα το βρούμε ή πως θα είναι σημαντικά φθηνότερο σε "ρουλεμανατζίδικο".
Επίσης η διάσταση από μόνη της δεν λέει κάτι, αφού έχει σημασία και ο κλωβός, αλλά και τυχόν ειδική επεξεργασία σκλήρυνσης, των "μακαρονιών" ή "σφαιριδίων".
Μου έχει τύχει σε ρουλεμάν στροφάλου να μην τα βρίσκω πουθενά στο χωριό μου.
Βέβαια στην συγκεκριμένη περίπτωση, μιας και μιλάμε για ρουλεμάν ψαλιδιού δεν νομίζω να είμαστε σε αυτή την περίπτωση.
Και εδώ ένα ενδιαφέρον, σχετικό-άσχετο με την κουβέντα:
6204, σούπα διάσταση--->
444730
Η άλλη πλευρά του νομίσματος --->
444731
Μια μικρή πατούρα κάνει την διαφορά και σε στέλνει αποκλειστικά στην αντιπροσωπεία.
(Γ@μημένο Γιαπωνέζικο overengineering). :bawl:
Πλάκα κάνω μην παρεξηγηθούμε, είχε λόγο που το έκανε.
Αυτο που λες εχει βαση ιδικα για τα honda.
Ας πουμε το ρουλεμαν τις γραναζιερας δεν υπαρχει εξω. Και αν το βρεις ειναι πανακριβο.
τα βελονοειδές ρουλεμάν που έχεις στο ψαλίδι σου αυτήν την στιγμή υπάρχει τεράστια περίπτωση να είναι full complement δηλαδή να μην έχουν κλωβό για τις βελόνες αλλά να είναι όλο γεμάτο από αυτές.
στο εμπόριο υπάρχει περίπτωση ή μα μην τα βρεις full complement ή να έχουν ελάχιστη διάφορα οικονομική από τα γνήσια. έτσι την έπαθα και εγώ με το aprilia Μου πριν μερικά χρονιά.
και μην πεις έλα μωρέ σιγά λιγες βελόνες λιγότερες.
τα συγκεκριμένα ρουλεμάν είναι full complement γιατί πρώτος σκοπός τους είναι να δέχονται φορτία και δεύτερος να περιστρέφονται , αφού ουσιαστικά το ψαλίδι κάνει ελάχιστη περιστροφή. και αν δεις στους κατάλογους για την ίδια διάσταση η διάφορα τους στα διαχειρισημα φορτία είναι χαοτική.
υ.γ. δεν ξέρω τον λόγο που τα αλλάζεις αλλά...
πριν τα βγάλεις σημείωσε με μαρκαδόρο το κάτω μέρος τους αλλά και του άξονα που δουλεύουν , αν αυτός δεν είναι ο πίρος του ψαλιδιού. όταν τα βγάλεις αν δεις το αποτύπωμα από τις βελόνες στον άξονα (που σημαίνει φθορά) τότε έχεις την επιλογή να τα βάλεις ανάποδα όπως και τον άξονα τους ,αν δεν είναι ο πίρος του ψαλιδιού γιατί αυτός πάντα θα σφηγκει στην ίδια θέση.
υ.γ2 δεν σου λέω να μετρήσεις πόσο οβάλ είναι ο άξονας τους με μικρομετρο , μπορεί ούτε η ίδια η honda να δίνει τέτοια πληροφορία( μπορείς να βρεις από τους πινάκες των ρουλεμάν σε τι διάμετρο άξονα +/- είναι επιτρεπτό να δουλεύει το συγκεκριμένο ρουλεμάν.) άλλα κάλο είναι αν δεις αποτύπωμα να αλλάξεις και άξονα.
ότι απορία έχεις ....πες μου.
Στην θέση σου λοιπόν θα ξεκίναγα ως εξής.
Με τον κωδικό του ρουλεμάν της honda βρησκω στο net φωτογραφία του ρουλεμάν, το πιο πιθανό είναι να δω αν είναι γεμάτα ή όχι από βελόνες.
Ύστερα, ανάλογα με το τι είναι τα ρουλεμάν με ένα τηλέφωνο στον Δονουπογλου π.χ θα μάθαινα αν υπάρχει το ίδιο ακριβώς ρουλεμάν.
:wave2:
γενικά τα ρουλεμάν ειναι μια πονεμένη ιστορία καθώς υπάρχουν αρκετές παραλλαγες/εταιρίες.
συχνά οι κατασκευαστες κάνουν συμφωνία με προμηθευτές και φέρνουν πχ honda ενα της skf χωρις διακριτικα και με υπερτιμολόγηση. συχνα δε επιλέγουν περίεργους τύπους και πιο ακριβά ετσι ωστε να είναι και δυσέυρετα και με μεγάλο χρόνο αναμονής παραγγελίας. συμφωνώ οτι αν θέλεις να βάλεις απο προμηθευτή skf, koyo nsk, fag κλπ πρέπει να είναι πανομοιότυπα. συνήθως ένα απ όλα είναι καθως οι ίδιοι τελικά τα φτιάχνουν.
τέλος ενημερωτικά σε εφαρμογές ρουλεμαν τροχαλιών ιμαντοκίνησης σε ΜΕΚ υπάρχει μεγάλη διαφορά τιμης πχ σε ρουλεμάν εντατήρα ιμάντα ford και skf απο ένα μαγαζί.
γενικά λόγω της εργασίας μου έχω την άποψη οτι αν η εφαρμογή ειναι απλή /κοινή και δεν θέλει μεγάλο χρόνο επισκευής μπορεί να πάω και σε παραπλήσιο. αν ομως είναι ειδική εφαρμογη σε ένα μηχανημα το οποίο πρέπει να το λύσω σχεδόν όλο και με χρόνο επισκευης μεγάλο (βδομαδα και βάλε) και χρόνο ζωής του ανταλλακτικου μεγαλύτερο των 6 -7 χρονων τότε πάω συμφωνα με την πρόταση του κατασκευαστή
Σωστός ο Airmav. Χρειάστηκα πριν 50-60.000km ρουλεμάν γραναζιέρας και δεν υπήρχε ούτε ετοιμοπαράδοτο από τη Honda αλλά ούτε και στο εμπόριο αυτό το μέγεθος. Έγινε πατέντα με αποστάτη αλλά μετά από κάποιες χιλιάδες km είχε ένα μικρό μπόσικο. Εν τω μεταξύ είχα παραγγείλει το γνήσιο μέσω φίλου απο έξω και τελικά το άλλαξα πρόσφατα. Κόστος κανά 40αρι-50αρι ευρώ. Βέβαια μιλάμε για ανταλλακτικό που στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα με απασχόλησε για πρώτη φορά στις 340.000km, οπότε μικρό το κακό.
Σχετικά με το ρουλεμάν της γραναζιέρας,στο freewind είναι ανοιχτού τύπου και απο τις δυο πλευρές.
Υπάρχει λόγος που είναι ετσι,θα είναι καλύτερα αν μπει κλειστό;
SeniorCanardo
18/07/2023, 18:29
Σχετικά με το ρουλεμάν της γραναζιέρας,στο freewind είναι ανοιχτού τύπου και απο τις δυο πλευρές.
Υπάρχει λόγος που είναι ετσι,θα είναι καλύτερα αν μπει κλειστό;
Κατά τη γνώμη κλειστού τύπου θα ήταν καλύτερα και δεν βλέπω κάποιο λόγο για να είναι αλλιώς.
Γενικά και στους τροχούς είναι κλειστού τύπου.
Τα κλειστού τύπου δεν χρειάζονται συντήρηση, αφού έχουν και την σωστή ποσότητα και το κατάλληλο είδος γράσου, το οποίο θεωρητικά (τουλάχιστον) δεν μπορεί να δραπετεύσει, αλλά και ξένα σωματίδια δεν μπορούν να εισέλθουν εντός.
Βέβαια υπάρχουν και αυτοί που βαράνε τους τροχούς με το πιεστικό, σε ένα από αυτά τα γνωστά "πλύντο μόνος σου", οπότε αργά ή και πιο γρήγορα το το έρμο το ρουλεμάν θα χαιρετήσει, ότι και αν είναι αυτό.
Ταπεινή μου άποψη, δεν είμαι και μηχανικός. :bawl:
Το λοιπόν, θα αλλάξω τα ρουλεμάν του ψαλιδιού (η αιτία δεν είναι προς συζήτηση).
σε πειράζει να μου πεις πως σου ήρθε ν αλλάξεις ρουλεμάν ???? :D
Από περιέργεια ρωτάω γιατί δεν το ακούσει ξανά ποτέ
stefanos
19/07/2023, 09:19
σε πειράζει να μου πεις πως σου ήρθε ν αλλάξεις ρουλεμάν ???? :D
Από περιέργεια ρωτάω γιατί δεν το ακούσει ξανά ποτέ
Εγώ ποντάρω άλλα dogbone, και επειδή δεν είναι και καμιά σοβαρή μαντεψιά αυτό,
το κάνω πιό συγκεκριμένο: σήκωμα πίσω.
σε πειράζει να μου πεις πως σου ήρθε ν αλλάξεις ρουλεμάν ???? :D
Θα αλλαχτεί το ψαλίδι, θα μπει ένα αλουμινίου από Integra.
Εγώ ποντάρω άλλα dogbone, και επειδή δεν είναι και καμιά σοβαρή μαντεψιά αυτό,
το κάνω πιό συγκεκριμένο: σήκωμα πίσω.
Δε χρειάζεται να αλλάξω ρουλεμάν για νέα dog bones.
:beer:
harris_x
19/07/2023, 10:49
Θα αλλαχτεί το ψαλίδι, θα μπει ένα αλουμινίου από Integra.
Σωστό!
Ελάφρωμα για βέλτιστη αναλογία ίππων ανα κιλό :tooth:
SeniorCanardo
19/07/2023, 11:52
Θα αλλαχτεί το ψαλίδι, θα μπει ένα αλουμινίου από Integra.
Και εγώ λέω θα τους ψαρώσει όλους και θα πει :
"Τα αλλάζω για αισθητικούς λόγους". :bawl:
Και εγώ λέω θα τους ψαρώσει όλους και θα πει :
"Τα αλλάζω για αισθητικούς λόγους". :bawl:
:bawl:
'σ' ωραίος σενιόρ!
:beer:
Εν τω μεταξύ κάποιος το είχε κάνει στο αγγλικό φόρουμ και είχε ζυγίσει τα 2 ψαλίδια. Η διαφορά σε βάρος ήταν ελάχιστη! :lol:
Ζυγαριά έχεις?:D
Εν τω μεταξύ κάποιος το είχε κάνει στο αγγλικό φόρουμ και είχε ζυγίσει τα 2 ψαλίδια. Η διαφορά σε βάρος ήταν ελάχιστη! :lol:
Ζυγαριά έχεις?:D
Η διαφορά είναι σημαντική απ' όσο έχω διαβάσει, έχω βρει αναφορές από 7lbs έως και 4Kg.
https://www.nc700.co.uk/index.php?/topic/14559-new-accessory/&do=findComment&comment=247360
Το ψαλίδι του Integra το έχω ζυγίσει ο ίδιος στα 5,1Kg.
Όταν κάνω την αλλαγή εννοείται θα ζυγίσω και του X με τις ίδιες παραμέτρους.
Η διαφορά είναι σημαντική απ' όσο έχω διαβάσει, έχω βρει αναφορές από 7lbs έως και 4Kg.
https://www.nc700.co.uk/index.php?/topic/14559-new-accessory/&do=findComment&comment=247360
Το ψαλίδι του Integra το έχω ζυγίσει ο ίδιος στα 5,1Kg.
Όταν κάνω την αλλαγή εννοείται θα ζυγίσω και του X με τις ίδιες παραμέτρους.
Να τολμήσω να ρωτήσω το κόστος του ψαλιδιού η δεν κάνει;
Να τολμήσω να ρωτήσω το κόστος του ψαλιδιού η δεν κάνει;
Πολύ λιγότερα από ένα καινούριο :bawl: .
motojojo
19/07/2023, 15:43
Και εγώ λέω θα τους ψαρώσει όλους και θα πει :
"Τα αλλάζω για αισθητικούς λόγους". :bawl:
Ή ότι έφτιαξε ένα στον εκτυπωτή :lol:
Λοιπόόόν...
Τα ρουλεμάν στα σακουλάκια Honda ήρθαν στα χέρια μου, οπότε έχουμε και λέμε.
A/A
Κωδικός Honda
Περιγραφή
Κατασκευαστής
Χώρα κατασκευής
Κωδικός κατασκευαστή
Ποσότητα
Τιμή μονάδας (Honda)
1
91054-MGS-D31 (https://www.cmsnl.com/products/bearingball-radi_91054mgsd31/)
Bearing radial (20X37X9)
Bahuan
Κίνα
690402/P63YB
1
15,83
2
91052-MGS-D31 (https://www.cmsnl.com/products/brgneedle-17x24x_91052mgsd31/)
Bearing needle (17X24X30)
Koyo
Ιαπωνία
BFM172430JU-3
2
15,83
3
91071-MR7-003 (https://www.cmsnl.com/products/brgndl28x37x30_91071mr7003/)
Bearing needle (28X37X30)
NTN
Ιαπωνία
HMK2830
1
18,48
4
91055-MGS-D31 (https://www.cmsnl.com/products/bearingneedle-30_91055mgsd31/)
Bearing radial (30X37X20)
NSK
Ιαπωνία
AJ503030W
1
29,02
Το 1ο θα το βάλω στον πάτο μου και θα πάρω ένα αντίστοιχο 6904 σε Koyo, απλά επειδή γράφει "Made in China". Online (https://www.123bearing.eu/bearing-housing/deep-groove-bearing/single-row/6904-jtekt) η τιμή είναι πάνω κάτω ίδια.
Τα υπ' αριθμόν 2 δεν τα βρίσκω στον κατάλογο της Koyo με τον κωδικό τους. Σε αντίστοιχη διάσταση, online έχουν €44 έκαστο και δεν είναι ετοιμοπαράδοτα (https://www.123bearing.eu/bearing-housing/needle-roller-bearing/needle/bhkm1730ju-jtekt). Όταν πάω για το 1ο θα ρωτήσω και γι' αυτά.
Το 3ο, το πλήρωσα διπλή τιμή από την online για το ίδιο προιόν (Koyo δεν βρήκα) (https://www.123bearing.eu/bearing-housing/needle-roller-bearing/drawn-cup/hmk2830-ntn).
Το 4ο, το πλήρωσα τριπλή τιμή από την online για αντίστοιχο Koyo (https://www.123bearing.eu/bearing-housing/needle-roller-bearing/drawn-cup/hk3020-koyo).
Εύχομαι να φανούν χρήσιμα σε κάποιον.
:beer:
Λοιπόόόν...
Τα ρουλεμάν στα σακουλάκια Honda ήρθαν στα χέρια μου, οπότε έχουμε και λέμε.
A/A
Κωδικός Honda
Περιγραφή
Κατασκευαστής
Χώρα κατασκευής
Κωδικός κατασκευαστή
Ποσότητα
Τιμή μονάδας (Honda)
1
91054-MGS-D31 (https://www.cmsnl.com/products/bearingball-radi_91054mgsd31/)
Bearing radial (20X37X9)
Bahuan
Κίνα
690402/P63YB
1
15,83
2
91052-MGS-D31 (https://www.cmsnl.com/products/brgneedle-17x24x_91052mgsd31/)
Bearing needle (17X24X30)
Koyo
Ιαπωνία
BFM172430JU-3
2
15,83
3
91071-MR7-003 (https://www.cmsnl.com/products/brgndl28x37x30_91071mr7003/)
Bearing needle (28X37X30)
NTN
Ιαπωνία
HMK2830
1
18,48
4
91055-MGS-D31 (https://www.cmsnl.com/products/bearingneedle-30_91055mgsd31/)
Bearing radial (30X37X20)
NSK
Ιαπωνία
AJ503030W
1
29,02
Το 1ο θα το βάλω στον πάτο μου και θα πάρω ένα αντίστοιχο 6904 σε Koyo, απλά επειδή γράφει "Made in China". Online (https://www.123bearing.eu/bearing-housing/deep-groove-bearing/single-row/6904-jtekt) η τιμή είναι πάνω κάτω ίδια.
Τα υπ' αριθμόν 2 δεν τα βρίσκω στον κατάλογο της Koyo με τον κωδικό τους. Σε αντίστοιχη διάσταση, online έχουν €44 έκαστο και δεν είναι ετοιμοπαράδοτα (https://www.123bearing.eu/bearing-housing/needle-roller-bearing/needle/bhkm1730ju-jtekt). Όταν πάω για το 1ο θα ρωτήσω και γι' αυτά.
Το 3ο, το πλήρωσα διπλή τιμή από την online για το ίδιο προιόν (Koyo δεν βρήκα) (https://www.123bearing.eu/bearing-housing/needle-roller-bearing/drawn-cup/hmk2830-ntn).
Το 4ο, το πλήρωσα τριπλή τιμή από την online για αντίστοιχο Koyo (https://www.123bearing.eu/bearing-housing/needle-roller-bearing/drawn-cup/hk3020-koyo).
Εύχομαι να φανούν χρήσιμα σε κάποιον.
:beer:
Πόσα χωράει τέλος πάντων αυτός ο.... πάτος πια;;;:confused:
:p
Πόσα χωράει τέλος πάντων αυτός ο.... πάτος πια;;;:confused:
:p
https://www.youtube.com/watch?v=yFDHsEkv-PI
Το 1ο θα το βάλω στον πάτο μου και θα πάρω ένα αντίστοιχο 6904 σε Koyo, απλά επειδή γράφει "Made in China".
Barcode του 6904 σε Koyo 4549250182051.
€11,00 στο Δονούπογλου.
Πόσα χωράει τέλος πάντων αυτός ο.... πάτος πια;;;
Άμα ξέρεις από Tetris, δε θέλει κόπο... θέλει τρόπο!
:bawl:
telegonos
24/08/2023, 09:23
Η διαφορά στην μη-αναρτώμενη μάζα, δεν είναι μόνο το ψαλίδι. Είναι και τα πράγματα που έχει το ψαλίδι, ο άξονας τροχού, το φρένο, η κόντρα, γραναζιέρα, γρανάζι αλυσίδα και ο τροχός.
Το να μετράμε το ψαλίδι μόνο, δεν λέει απολύτως τπτ. Ακόμα και αν έλεγε, ένα ψαλίδι με την μάζα συγκεντρωμένη πιο κοντά στον κινητήρα, με ένα ψαλίδι που έχει την μάζα πιο κοντά στον τροχό, ΙΣΗ ΜΑΖΑ και τα δυο στην ζυγαριά, ε το δεύτερο συμπεριφέρεται σαν μεγαλύτερη μη-αναρτώμενη μάζα από το πρώτο.
Ο καλύτερος τρόπος να συγκρίνεις ΔΥΟ διαφορετικά πίσω συστήματα, είναι να στήσεις την μηχανή με κεντρικό στήριγμα, να φορέσεις το ένα σύστημα ΚΟΜΠΛΕ, να αφαιρέσεις τον πίρο του αμορτισερ κάτω, και να μετρήσεις με μια ζυγαριά, με πόση δύναμη βάρους, πιέζει την ζυγαριά το σύστημα ανάμεσα στο έδαφος και το σημείο επαφής του τροχού με το έδαφος, ενώ το ψαλίδι είναι παράλληλο με το έδαφος ώστε το ημίτονο βάρους που κρεμιέται στο πλαίσιο να μηδενίζεται.
Ετσι παίρνεις μια πολύ καλή ιδέα, ποιά είναι η μη-αναρτώμενη μάζα. Το ίδιο και με το δεύτερο σύστημα πάλι ΚΟΜΠΛΕ. Συγκρίνοντας τα νούμερα, ξέρεις ποιό έχει μικρότερη και ποιό μεγαλύτερη μη-αναρτώμενη μάζα.
Η διαφορά στην μη-αναρτώμενη μάζα, δεν είναι μόνο το ψαλίδι. Είναι και τα πράγματα που έχει το ψαλίδι, ο άξονας τροχού, το φρένο, η κόντρα, γραναζιέρα, γρανάζι αλυσίδα και ο τροχός.
Το να μετράμε το ψαλίδι μόνο, δεν λέει απολύτως τπτ. Ακόμα και αν έλεγε, ένα ψαλίδι με την μάζα συγκεντρωμένη πιο κοντά στον κινητήρα, με ένα ψαλίδι που έχει την μάζα πιο κοντά στον τροχό, ΙΣΗ ΜΑΖΑ και τα δυο στην ζυγαριά, ε το δεύτερο συμπεριφέρεται σαν μεγαλύτερη μη-αναρτώμενη μάζα από το πρώτο.
Ο καλύτερος τρόπος να συγκρίνεις ΔΥΟ διαφορετικά πίσω συστήματα, είναι να στήσεις την μηχανή με κεντρικό στήριγμα, να φορέσεις το ένα σύστημα ΚΟΜΠΛΕ, να αφαιρέσεις τον πίρο του αμορτισερ κάτω, και να μετρήσεις με μια ζυγαριά, με πόση δύναμη βάρους, πιέζει την ζυγαριά το σύστημα ανάμεσα στο έδαφος και το σημείο επαφής του τροχού με το έδαφος, ενώ το ψαλίδι είναι παράλληλο με το έδαφος ώστε το ημίτονο βάρους που κρεμιέται στο πλαίσιο να μηδενίζεται.
Ετσι παίρνεις μια πολύ καλή ιδέα, ποιά είναι η μη-αναρτώμενη μάζα. Το ίδιο και με το δεύτερο σύστημα πάλι ΚΟΜΠΛΕ. Συγκρίνοντας τα νούμερα, ξέρεις ποιό έχει μικρότερη και ποιό μεγαλύτερη μη-αναρτώμενη μάζα.
Σωστά τα λες συγχωριανέ, αλλά το μόνο που αλλάζει μεταξύ των NC750X & Integra στο πίσω σύστημα (εκτός από το ψαλίδι) είναι:
1) ο άξονας (ελάχιστα πιο κοντός),
2) οι τεντωτήρες της αλυσίδας και
3) το προστατευτικό της αλυσίδας (διαφορετικό πιάσιμο στο ψαλίδι).
Όλα τα υπόλοιπα είναι ακριβώς τα ίδια, ακόμη και η απόσταση των αξόνων.
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.