PDA

View Full Version : TRACER 7 2023 ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΜΟΝΙΑ



Pizzakis
17/07/2023, 18:02
Καλησπέρα παιδιά,
κάτοχος tracer 7 2023 , υπερευχαριστημένος με τη μοτοσυκλέτα εκτός απο ένα ζήτημα. Μετά τα 170-180 και ειδικά σε δρόμο που δεν είναι γυαλί, το μηχανάκι ξεκινάει και παίζει απίστευτα τιμόνια. Έλεγξα αέρα στα λάστιχα, έχω την πίσω ανάρτηση μισή στροφή πριν το τέρμα σκληρό, δοκίμασα διαφορετικές στάσεις οδήγησης αλλά ενώ βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση και πάλι ορισμένες φορές απλά ξεκινάει να παίζει το τιμόνι σε σημείο που είναι επικίνδυνο. Έχω μιλήσει με αρκετούς κατόχους και οι μισοί λένε οτι δεν κουνάει βήμα ενώ οι άλλοι μισοί λένε οτι κάποιες φορές συμβαίνει και σε αυτούς. Επόμενο βήμα είναι να σφίξω και τα μπροστινά και να βγάλω τις χούφτες. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία με αυτο το μοτό; Τι θα προτείνατε να κάνω για να δω βελτίωση; Να σημειωθεί οτι είμαι 1,80 70 κιλά.

basilis_k6
17/07/2023, 18:05
με βαλιτσα η χωρις? ποσο φρεσκα ειναι τα λαστιχα.

thunder ace
17/07/2023, 18:05
Λαστιχα να κοιταξεις (δεν μιλαω για πιεσεις)

harris_x
17/07/2023, 18:07
Να χαλαρώσεις τα χέρια σου ;)

Λογικά κρατιέσαι από το τιμόνι, γι' αυτό συμβαίνει αυτό.

Pizzakis
17/07/2023, 18:09
με βαλιτσα η χωρις? ποσο φρεσκα ειναι τα λαστιχα.

Χωρίς βαλίτσα. 5.000 χλμ

Pizzakis
17/07/2023, 18:10
Λαστιχα να κοιταξεις (δεν μιλαω για πιεσεις)

Τα λάστιχα ειναι τα michelin road 6 με 5χιλιάδες χιλιόμετρα. Τι μπορεί να θέλουν; Εννοείς κάποια ζυγοστάθμιση;

Pizzakis
17/07/2023, 18:11
Να χαλαρώσεις τα χέρια σου ;)

Λογικά κρατιέσαι από το τιμόνι, γι' αυτό συμβαίνει αυτό.

Μου το ξανάπαν φίλε μου αλλά τέρμα χαλαρά τα χέρια και σε οποιαδήποτε στάση δοκίμασα απειροελάχιστες διαφορές.

thunder ace
17/07/2023, 18:24
Τα λάστιχα ειναι τα michelin road 6 με 5χιλιάδες χιλιόμετρα. Τι μπορεί να θέλουν; Εννοείς κάποια ζυγοστάθμιση;

Να τα κοιταξει (σοβαρος) λαστιχας.
Να κανει σχολαστικο ελεγχο

BLiTzER
17/07/2023, 18:41
Μείνε στα 180. Καλά είναι.

basilis_k6
17/07/2023, 19:10
Τα λάστιχα ειναι τα michelin road 6 με 5χιλιάδες χιλιόμετρα. Τι μπορεί να θέλουν; Εννοείς κάποια ζυγοστάθμιση;

οχι. φρεσκα λαστιχα με γρηγορη κορωνα το κανουν αυτο. δεν ξερω τι κορωνα εχει αυτο αλλα φρεσκο δεν ειναι. εχεις χουφτες?

thunder ace
17/07/2023, 19:24
Και απ οτι θυμαμαι,αν παιζει το τιμονι...φταιει το πισω!!!

Vassilis
17/07/2023, 19:24
Καλησπέρα παιδιά,
κάτοχος tracer 7 2023 , υπερευχαριστημένος με τη μοτοσυκλέτα εκτός απο ένα ζήτημα. Μετά τα 170-180 και ειδικά σε δρόμο που δεν είναι γυαλί, το μηχανάκι ξεκινάει και παίζει απίστευτα τιμόνια. Έλεγξα αέρα στα λάστιχα, έχω την πίσω ανάρτηση μισή στροφή πριν το τέρμα σκληρό, δοκίμασα διαφορετικές στάσεις οδήγησης αλλά ενώ βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση και πάλι ορισμένες φορές απλά ξεκινάει να παίζει το τιμόνι σε σημείο που είναι επικίνδυνο. Έχω μιλήσει με αρκετούς κατόχους και οι μισοί λένε οτι δεν κουνάει βήμα ενώ οι άλλοι μισοί λένε οτι κάποιες φορές συμβαίνει και σε αυτούς. Επόμενο βήμα είναι να σφίξω και τα μπροστινά και να βγάλω τις χούφτες. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία με αυτο το μοτό; Τι θα προτείνατε να κάνω για να δω βελτίωση; Να σημειωθεί οτι είμαι 1,80 70 κιλά.

Εμένα δεν το κάνει ομολογώ. Είναι του '21 βέβαια αλλά νομίζω μηχανικά δεν έχουν διαφορες. Επίσης έχει τα Road 4 και αμορτισέρ στην εργοστασιακή ρύθμιση. Σου το κάνει από την αρχή; Το έχεις δοκιμάσει με την εργοστασιακή ρύθμιση της ανάρτησης;

Tallyban
17/07/2023, 19:37
Συγγνώμη,αλλά 70 κιλά και πηγές τη προφορτιση πίσω σχεδόν στο τέρμα;

Pizzakis
17/07/2023, 19:43
οχι. φρεσκα λαστιχα με γρηγορη κορωνα το κανουν αυτο. δεν ξερω τι κορωνα εχει αυτο αλλα φρεσκο δεν ειναι. εχεις χουφτες?

Ναι, έχω χουφτες.

Pizzakis
17/07/2023, 19:44
Εμένα δεν το κάνει ομολογώ. Είναι του '21 βέβαια αλλά νομίζω μηχανικά δεν έχουν διαφορες. Επίσης έχει τα Road 4 και αμορτισέρ στην εργοστασιακή ρύθμιση. Σου το κάνει από την αρχή; Το έχεις δοκιμάσει με την εργοστασιακή ρύθμιση της ανάρτησης;

Ναι, μου το κάνει απο τις πρώτες φορές που το άνοιξα τέρμα. Εσύ δηλαδή μπορείς να κάτσεις στα 200 άνετα χωρίς να παίζει προοδευτικά όλο και περισσότερο; Μόνο σε δρόμο τύπου εθνική Αθηνών-Πατρών έχω καταφέρει να πάω τέρμα χωρίς να παίξει τιμόνι και αυτό σε πολύ συγκεκριμένα κομμάτια.

Pizzakis
17/07/2023, 19:45
Συγγνώμη,αλλά 70 κιλά και πηγές τη προφορτιση πίσω σχεδόν στο τέρμα;

Ναί φίλε μου, η ανάρτηση όπως είναι σεταρισμένη είναι υπερβολικά μαλακή και το μηχανάκι κυριολεκτικά χορεύει στην παραμικρή ανωμαλία του δρόμου.

Pizzakis
17/07/2023, 19:46
Και απ οτι θυμαμαι,αν παιζει το τιμονι...φταιει το πισω!!!

Οι μάστορες έτσι μου είπαν αλλά πολλοί traceραδες λένε οτι θέλουν και τα μπροστά σφύξιμο.

Coyote.V
17/07/2023, 20:10
Ναί φίλε μου, η ανάρτηση όπως είναι σεταρισμένη είναι υπερβολικά μαλακή και το μηχανάκι κυριολεκτικά χορεύει στην παραμικρή ανωμαλία του δρόμου.

Σε αυτό δεν παίζει ρόλο η προφόρτιση αλλά η απόσβεση.
Έχει βίδα απόσβεσης; Αν έχει ρύθμισέ τη όπως ακριβώς λέει το μάνουαλ, έχει στάνταρ ρύθμιση από το εργοστάσιο... φέρνεις και την προφόρτιση στην εργοστασιακή ρύθμιση και τσεκάρεις.

basilis_k6
17/07/2023, 20:18
Ναι, έχω χουφτες.

Λιγο οι χούφτες,λιγο η αποτομη επιταχυνση,λιγο τα αμορτισερ του τρεισερ που ειναι αθλια, λογικο το βλεπω να κουναει. Η προφορτιση πρεπει να ρυθμιστει αναλογα με το sag. Παντως το πισω μερος της μηχανης πρεπει να ειναι ψηλα για να το περιορισεις το φαινόμενο. Η να ριξεις λιγο το εμπρος. Αυτο ξεκιναει οταν ελαφραινει ο εμπρος τροχος. Βεβαια η λυση αυτη ειναι προχειροδουλεια. Το ακορτισερ θα επρεπε να μην αφηνει την μεταφορα βαρους να κανει την ζημιά.

Tallyban
17/07/2023, 20:19
Πάλι συγγνώμη,αλλά με ρυθμισμένη τη προφορτιση σχεδόν στο τέρμα,όταν καβαλάς (70κιλα) η σέλα πόσο κάθεται;

Coyote.V
17/07/2023, 20:29
Πάλι συγγνώμη,αλλά με ρυθμισμένη τη προφορτιση σχεδόν στο τέρμα,όταν καβαλάς (70κιλα) η σέλα πόσο κάθεται;


Δεν πρέπει να δουλεύει η ανάρτηση. Ρυθμίζει λάθος πράγμα για να διορθώσει άλλο.

Vassilis
17/07/2023, 22:19
Ναι, μου το κάνει απο τις πρώτες φορές που το άνοιξα τέρμα. Εσύ δηλαδή μπορείς να κάτσεις στα 200 άνετα χωρίς να παίζει προοδευτικά όλο και περισσότερο; Μόνο σε δρόμο τύπου εθνική Αθηνών-Πατρών έχω καταφέρει να πάω τέρμα χωρίς να παίξει τιμόνι και αυτό σε πολύ συγκεκριμένα κομμάτια.

200 δεν έχω φτάσει αλλά στα 185 πχ δεν είχα θέμα. Σχετικά με τα αμορτισέρ, εμένα στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει ότι οι εργοστασιακές ρυθμίσεις για το 1,85, 85 κιλά που είμαι ειναι οκ. Ακόμα και για ν ανεβεί η γυναίκα που είναι 60 κιλά. Δεν είμαι γνωστης οποτε δεν ξέρω αν μου είχαν πει σωστά ή λάθος αλλά έτσι μου είχαν πει. Το σφίξιμο το είχες κάνει από την αρχή; Πριν το ανοίξεις τόσο πολύ;

o teos
17/07/2023, 22:56
Παίζει τιμόνια όπως λέμε παίζει μπινιά??

Ω θεοί...γενικά οι αναρτήσεις του απλου tracer ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΕΣ το θέμα με το τιμόνι και το κοσκινισμα είναι γνωστό και οφείλεται και στη γεωμετρία του εν μέρη και απ τις αναρτήσεις και στο στήσιμο του σα μηχανάκι...αμ δεν ξερουμε τι κανουμε με τις αναρτησεις το πιθανοτερο ειναι να το κανεις χειροτερο.....το παιρνω ενα κλειδι η κανω οτι λεει το βιβλιο που κατα κυριο λογο ειναι γενικες πληροφοριες ειναι λαθος...ειναι σαν να βαζεις πιεση 36-42 επειδη το λεει μεσα η στο ψαλιδι...εφόσον δε θες να δώσεις ένα σκασμό λεφτά σε βελτιώσεις μάθε να ζεις με αυτό.. οι χούφτες το κάνουν χειρότερο..γενικά το tracer είναι ένα μηχανάκι παραλιας καφετέριας και εκδρομουλας με το αίσθημα η και όχι(γούστα είναι αυτα) για να γίνει κάτι περισσότερο θέλει δουλειά και χρήμα,ξέρω φίλο που έριξε κοντά 5000 για να το κάνει σωστό....χαμένα λεφτά αλλά περι ορέξεως...


Αυτα καλοταξιδο και καλοβολτο:wave2:

katsar
17/07/2023, 22:59
Όπως και να χει καινούργιο όχημα να κουνάει τόσο όσο λες στα πολλά δεν ειναι φυσιολογικό, εδώ δεν κουνάνε ματρακάδες 25 χρονών.
Το γρανάζωμα σου είναι ''μαμά'';

doctoras
17/07/2023, 23:10
Ότι ειπαν οι από πάνω
1. Βρες ένα ανάρτησαδικο και πήγαινε για ρύθμιση sag μόνος και κρατά σημειώσεις και για διπλός

2. Ρύθμισε την επαναφορά ανάλογα. Με αργή επαναφορά γίνεται πιο στιβαρό, με γρήγορη, πιο ενδοτικό αλλά και πιο νευρικό στα πολλα.

3. Σε περίπτωση που δεν επαρκεί και συνεχίζει να κουνάει άλλαξε λάδι πιο παχύρευστο σε πιρούνι και αμορτισέρ για ακόμη αργές αποσβέσεις.

Τα κιλά σου είναι πολύ εντάξει για να χρειαστεί αλλαγή ελατηρίων ακόμη και σε γιαπωνέζικο

Parking
17/07/2023, 23:17
Καλησπέρα παιδιά,
κάτοχος tracer 7 2023 , υπερευχαριστημένος με τη μοτοσυκλέτα εκτός απο ένα ζήτημα. Μετά τα 170-180 και ειδικά σε δρόμο που δεν είναι γυαλί, το μηχανάκι ξεκινάει και παίζει απίστευτα τιμόνια. Έλεγξα αέρα στα λάστιχα, έχω την πίσω ανάρτηση μισή στροφή πριν το τέρμα σκληρό, δοκίμασα διαφορετικές στάσεις οδήγησης αλλά ενώ βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση και πάλι ορισμένες φορές απλά ξεκινάει να παίζει το τιμόνι σε σημείο που είναι επικίνδυνο. Έχω μιλήσει με αρκετούς κατόχους και οι μισοί λένε οτι δεν κουνάει βήμα ενώ οι άλλοι μισοί λένε οτι κάποιες φορές συμβαίνει και σε αυτούς. Επόμενο βήμα είναι να σφίξω και τα μπροστινά και να βγάλω τις χούφτες. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία με αυτο το μοτό; Τι θα προτείνατε να κάνω για να δω βελτίωση; Να σημειωθεί οτι είμαι 1,80 70 κιλά.

Επόμενο βήμα είναι να κόψεις τις χαζομαρες πριν σκοτωθείς
Δεν ξέρεις τι φταίει
Δεν ξέρεις τι επηρεάζει τι και κάνεις πειράματα με 180
Παρ' το το μηχανάκι σου, που κακώς αγόρασες, και τράβα στο Γκουζιβελάκη αύριο το πρωί
Λεωφ. Αθηνών 181, Χαϊδάρι 124 61
Τηλέφωνο: 21 0581 8899

και προς Θεού μην κάνεις άλλες χαζομαρες αν θες να έρχεσαι εδώ και να σπάμε πλάκα

Fixed...λίγο όμορφα παρακαλώ στις έκφρασεις αν δεν τον ξέρουμε προσωπικά τον άλλο...ο κόσμος παρεξηγείται..
:wave2:
Επίσης το αν το αγόρασε κάτι κάποιος καλώς ή κακώς το ξέρει αυτός.. φιλικά πάντα...

kostaskk
18/07/2023, 00:58
Έχει ξανα ακουστεί για yamaha να κουνάνε τιμόνια, νομίζω στα mt. Ίσως λόγο γεωμετρίας, δεν είναι και μηχανάκια σχεδιασμένα να πηγαίνεις τελικές ίσως.

Βάλε ποιο βαριά αντίβαρα τιμονιού,ίσως βελτιωθεί η βάλε τα μαμά αν τα έχεις βγάλει.. ίσως είναι οι χούφτες.

Η βάλε σταμπιλιζατερ αν δεν έχει η ρύθμισε το αν έχει.

Ένα ελαστικό που κάθεται αποθηκευμένο για μήνες σε αποθηκη στην ίδια θέση(η σε λάθος θέση) και από πάνω του έχει άλλα πολλά να το πιέζουν μπορεί να στραβωσει. Από όλες τις πιθανές μεριές και διαστάσεις, (κάθετα,πλάγια διαγωνια κτλ)

Το σχεδον ίδιο μπορεί να συμβεί και όταν ένα λάστιχο μείνει ημιφουσκωμενο και η μηχανή ακουνητη για πολύ καιρό, πήγαινε και μετακίνησε μια πάρατημενη μηχανή με ξεφουσκωτα ( η σχεδόν) λάστιχα και θα δεις ότι στο σημείο που πατάει στον δρόμο το λάστιχο έχει γίνει φλατ και όχι κυκλικό και αυτό δεν επανέρχεται με φούσκωμα..

Αν τα δικά σου έχουν κάτι τετειο απειροελάχιστο που δεν φαίνεται με το μάτι (η ατέλεια κατασκευής) μπορεί αυτό να το δημιουργεί.

Οι ρυθμίσεις αναρτήσεων καλό θα ήταν να πάνε όπως ήταν μαμά η με μικρή διαφορά από ότι ήταν... Αν μια ρύθμιση ήταν τέρμα κάτω και εσύ το πήγες τέρμα πάνω αυτό δεν είναι καλό ..
Με ποιο σφιχτές ίσως θα γίνει χειρότερο το κούνημα
Φαντάζομαι δεν έχει μπει κανένα Κιτ χαμηλώματος που αλλάξουν τα dogbones στο μοχλικο.. σε ένα tenere που είδα το χαμήλωσαν αρκετά από πίσω αλλά δεν πείραξαν το εμπρός κομμάτι. Δλδ δεν κατέβασαν και τα καλαμια για να πάει στα ίσα η κατανομή βάρους. (αντιπροσωπεία αυτά)

Τέλος η πίεση που βλέπεις 36 bar από βενζινάδικο δεν έιναι αξιόπιστη μέτρηση. Πήγαινε σε 10 βενζινάδικα και απλά μέτρα πιέσεις και μετά πες μας αν οι μετρησεις ήταν ίδιες...

DoctoR_k6
18/07/2023, 11:28
Ξεκινα με τα απλα που τα κανουν ολοι...

1. Ρυθμιση SAG. Πιο απλο πεθαινεις...στο δικτυο πρεπει να υπαρχουν 1 δις βιντεακια.
2. Δες την επαναφορα αφου ρυθμισεις την προφορτιση(SAG). ΕΙπες μιση στροφη πριν το τερμα...την επαναφορα εννοουσες? Μου φαινεται παραλογο την προφορτιση.
3. Βγαλε τις χουφτες.
4. Τσεκαρε τα ελαστικα για σωστες πιεσεις σε ενα καταστημα ελαστικων για να μην αγχωνεσαι με τα βενζιναδικα.

giorgosb
18/07/2023, 11:43
Σε ευθεία, με 50-60χλμ/ώρα, δεν έχεις κάποιο θέμα, έτσι δεν είναι; Αν αφήσεις για λίγα δεύτερα το τιμόνι, πάει ευθεία το μηχανάκι;

THRESH
18/07/2023, 13:07
Αν επιταχύνεις και στο τιμόνι είσαι χαλαρός ενώ σφίγγεις με γόνατα το ρεζερβουάρ και σου κάνει τέτοια , τότε ναι χρειάζεται κοίταγμα σε συνεργείο.

Στο δικό μου , αυτό το παθαίνω όταν "ξεχνιέμαι" και σφίγγω το τιμόνι λόγω επιτάχυνσης χωρίς καθόλου γόνατα στο ρεζερβουάρ.

Όταν επιταχύνω σωστά, δεν υπάρχει το παραμικρό και στα 200+.

thunder ace
18/07/2023, 13:37
Όπως και να χει καινούργιο όχημα να κουνάει τόσο όσο λες στα πολλά δεν ειναι φυσιολογικό, εδώ δεν κουνάνε ματρακάδες 25 χρονών.
Το γρανάζωμα σου είναι ''μαμά'';
Η αλήθεια είναι ότι δεν επιτρέπεται στην εποχή μας να υπάρχει αυτό το φαινόμενο σε καινούργια μηχανάκια.
Είπες ματρακα το THUNDERACE;
Που πραγματικά είναι βράχος.
Με 200 με το ένα χέρι και δεν καταλαβαίνει τίποτα.

GogosLux
18/07/2023, 13:53
δηλ κουνάει στην μέγιστη ταχύτητα, παράξενο :rolleyes:

444940

S705
18/07/2023, 14:38
για 13 μήνες πού είχα το Tracer 700 δεν κούναγε καθόλου.
δοκιμασμένο 2 φόρες Αθήνα - Γιάννενα με 170 - 180 σταθερά και σε κάποια κομμάτια 200 . με βαλίτσα πίσω γεμάτη.

Pizzakis
18/07/2023, 17:27
Σε ευθεία, με 50-60χλμ/ώρα, δεν έχεις κάποιο θέμα, έτσι δεν είναι; Αν αφήσεις για λίγα δεύτερα το τιμόνι, πάει ευθεία το μηχανάκι;

Ναι, παει μολυβι

STF
18/07/2023, 17:49
Φίλε, διαφώτισε μας με περισσότερες λεπτομέρειες. Τι ακριβώς έχεις κάνει στη πίσω ανάρτηση.
Παίζει να έχουν πρόβλημα και τα ελαστικά σε αυτές τις ταχύτητες αλλά 99% φταίνε οι ρυθμίσεις που έχεις κάνει στη πίσω ανάρτηση.

doctor_john
18/07/2023, 17:57
έλεγξες κάτι από όσα αναφέρθηκαν; μια φορά μου έχει τύχει και ήταν ξεκάθαρα από την πίσω ανάρτηση.
Πολύ μαλακή και χωρίς ρύθμιση επαναφοράς, χόρευε όπως το περιγράφεις.

Έλεγξε την ανάρτηση σου, δεν είναι απίθανο να έχει σφάλμα μια καινούρια.

ioannispar
19/07/2023, 07:51
Tracer 7 21. Ειμαι 1,74 92-94 κιλα, μπαγκαζιερα και μυτακι μπροστα, σφυξιμο λιγο οι αναρτησεις (δεν θυμαμαι ποσο και τι), μια φορα το πηγα 202 απο οτι ελεγε και τις υπολοιπες 170-180 .Ποτε δεν κουνησε τιμονι και αφηνεις και χερια σε οσα χλμ θες και παει καρφι μεχρι να σταματησει. Ολο μαμα με χουφτες και ζελατινα εργοστασιακα. Και με δευτερο ατομο παλι καρφι παει οσες φορες το εχω δοκιμασει.

STF
19/07/2023, 12:40
Tracer 7 21. Ειμαι 1,74 92-94 κιλα, μπαγκαζιερα και μυτακι μπροστα, σφυξιμο λιγο οι αναρτησεις (δεν θυμαμαι ποσο και τι), μια φορα το πηγα 202 απο οτι ελεγε και τις υπολοιπες 170-180 .Ποτε δεν κουνησε τιμονι και αφηνεις και χερια σε οσα χλμ θες και παει καρφι μεχρι να σταματησει. Ολο μαμα με χουφτες και ζελατινα εργοστασιακα. Και με δευτερο ατομο παλι καρφι παει οσες φορες το εχω δοκιμασει.

Και αυτό είναι το φυσιολογικό.

Αν πάντως το SAG είναι σεταρισμένο σωστά και όχι ακραία λάθος (με προφόρτιση ή αποφόρτιση των ελατηρίων) σίγουρα αυτό δεν θα επηρέαζε σημαντικά το τιμόνι, σε αντίθεση με τις αποσβέσεις συμπίεσης ή επαναφοράς που επιδρούν δραματικά. Για κάποιον λόγο ο Pizzakis αν κι έχειε ρωτηθεί δεν έχει απαντήσει ακόμη στο τι ακριβώς έχει να κάνει.

Σε κάθε περίπτωση η περίπτωση του Tracer 7 δεν είναι παρόμοια με αυτή του Tracer 900 πρώτης γενιάς και ΔΕΝ έχει τέτοια θέματα και η γνώμη μου είναι πως τέτοια φαινόμενα στο Tracer 7 ξεκάθαρα οφείλονται σε ανθρώπινες παρεμβάσεις που τελικά επιδρούν αρνητικά.

basilis_k6
19/07/2023, 15:33
Οταν τα λαστιχα εχουν ακομα κορωνα,ολοι οι αναβατες 60-70 κιλα πανω σε ψηλοτιμονο εχουμε το ιδιο προβλημα. Δεν εχει να κανει με το μηχανάκι. Το κανει και το vstrom ακομα.
Δεν ειναι παραλογο και η λυση δεν δινετε απο τις ρυθμισεις εκτος αν κανεις λαθος ρυθμισεις για να διορθωσεις ΜΟΝΟ αυτο.
Αν εισαι πολυ προσεκτικος πως θα ανοιξεις το γκαζι την γλυτωνεις αλλα και πάλι ο δρομος αν εχει μια μικρή ανωμαλια θα αρχισει να παίζει τιμονι.

STF
19/07/2023, 15:45
Οταν τα λαστιχα εχουν ακομα κορωνα,ολοι οι αναβατες 60-70 κιλα πανω σε ψηλοτιμονο εχουμε το ιδιο προβλημα. Δεν εχει να κανει με το μηχανάκι. Το κανει και το vstrom ακομα.
Δεν ειναι παραλογο και η λυση δεν δινετε απο τις ρυθμισεις εκτος αν κανεις λαθος ρυθμισεις για να διορθωσεις ΜΟΝΟ αυτο.
Αν εισαι πολυ προσεκτικος πως θα ανοιξεις το γκαζι την γλυτωνεις αλλα και πάλι ο δρομος αν εχει μια μικρή ανωμαλια θα αρχισει να παίζει τιμονι.

Τελευταία φορά που ήμουν 73 κιλά ήταν το 1993 οπότε δε ξέρω να σου πω, αν και... μου φαίνεται λίγο περίεργο αυτό. Άλλο κουνάει η μηχανή (λόγω απουσίας βάρους) άλλο μου κουνάει τιμόνι. Αλλά και πάλι... δε θέλω να είμαι απόλυτος.

basilis_k6
19/07/2023, 20:17
Τελευταία φορά που ήμουν 73 κιλά ήταν το 1993 οπότε δε ξέρω να σου πω, αν και... μου φαίνεται λίγο περίεργο αυτό. Άλλο κουνάει η μηχανή (λόγω απουσίας βάρους) άλλο μου κουνάει τιμόνι. Αλλά και πάλι... δε θέλω να είμαι απόλυτος.

ειναι απλό. ειμαστε εκτός του ευρους των ελατηριων λογω βαρους και οτι ρυθμιση και να κανεις στο sag η μετατόπιση βαρους προς τα πισω αφηνει στον εμπρος τροχο ελαχιστο βαρος για να πατησει. εκει αρχιζει η ταλάντωση και μετα απλως δεν σταματαει. αν πας σιγα σιγα στην τελικη δεν θα εχεις θεμα εκτος αν ο αερας πιεζει βαλιτσες, χουφτες και ζελατινες. και παλι ομως ενας αναβατης 90 κιλα δεν θα καταλαβει τιποτα. επειδη το να αλλαξεις αρχικα το πισω ελατηριο σε ενα ουτως η αλλως κακο αμορτισερ δεν εχει νοημα, αλλαζεις ολο το πισω με ενα αφτερ στα κιλα σου και βαζεις την εμπρος προφορτιση οσο κοντα γινετε στο βαρος σου. το φαινομενο παντως ειναι σχεδον ανυπαρκτο οταν πατησει το λαστιχο μετα απο μερικα χλμ. συνηθως μετα τις 5κ χλμ δεν το εχεις αυτο το προβλημα, ειναι ομως πολυ εντονο στα φρεσκα λαστιχα. η ρυθμισεις των αμορτισερ (αν εχεις) μπορουν να το μετριασουν αλλα ειναι στην λαθος κατευθυνση για την υπολοιπη συμπεριφορα της μηχανης. προφανως αν εχεις βαλει τουριστικη ζελατινα και βαλιτσα, το φαινομενο ειναι ακομα πιο εντονο ακομη και με πατημενα λαστιχα.

Parking
19/07/2023, 22:20
ειναι απλό. ειμαστε εκτός του ευρους των ελατηριων λογω βαρους και οτι ρυθμιση και να κανεις στο sag η μετατόπιση βαρους προς τα πισω αφηνει στον εμπρος τροχο ελαχιστο βαρος για να πατησει.

Αυτό που λες είναι άκυρο.
Ο ελαφρύς δεν έχει μετατόπιση βάρους προς τα πίσω Μια βαριά μπαγκαζιέρα πχ το κάνει αυτό. (Το αντίθετο δηλαδή)
Βάρος πίσω μπορεί να μετατοπιστεί από πολύ γκάζι όταν η ανάρτηση είναι σώβρακο
Το Σαγκ το φτιάχνεις.

Όπως και να χει αν ο τύπος δοκιμάσει όλα αυτά που του είπατε (γιατί για συνεργείο δεν τον βλέπω)
με 180 και φάει ένα τανκ σλάπικγκ καλό καλό εκεί αν δεις γέλιο

Η μηχανή θέλει έλεγχο ΟΛΗ
Λάστιχα ρόδες αναρτήσεις ρουλεμάν πλαίσια τα πάντα όλα μέχρι να βρεθεί το πρόβλημα

Αν δεν βρεθεί κάτι τότε το πρόβλημα το προκαλεί ο ίδιος

Αυτή τη μανία όμως να κάνουν το μάστορα σε πράγματα που δεν ξέρουν ειλικρινά δεν την καταλαβαίνω

basilis_k6
19/07/2023, 22:59
Αυτό που λες είναι άκυρο.
Ο ελαφρύς δεν έχει μετατόπιση βάρους προς τα πίσω Μια βαριά μπαγκαζιέρα πχ το κάνει αυτό. (Το αντίθετο δηλαδή)
Βάρος πίσω μπορεί να μετατοπιστεί από πολύ γκάζι όταν η ανάρτηση είναι σώβρακο
Το Σαγκ το φτιάχνεις.

Όπως και να χει αν ο τύπος δοκιμάσει όλα αυτά που του είπατε (γιατί για συνεργείο δεν τον βλέπω)
με 180 και φάει ένα τανκ σλάπικγκ καλό καλό εκεί αν δεις γέλιο

Η μηχανή θέλει έλεγχο ΟΛΗ
Λάστιχα ρόδες αναρτήσεις ρουλεμάν πλαίσια τα πάντα όλα μέχρι να βρεθεί το πρόβλημα

Αν δεν βρεθεί κάτι τότε το πρόβλημα το προκαλεί ο ίδιος

Αυτή τη μανία όμως να κάνουν το μάστορα σε πράγματα που δεν ξέρουν ειλικρινά δεν την καταλαβαίνω

εγω βαζω στοίχημα οτι δεν εχει τπτ η μηχανη. αν την δωσει σε αλλον που ειναι 90 κιλα δεν θα καταλαβει τιποτα.
η μετατοπιση βαρους γινετε και χωρις αναβατη πανω κατα την επιταχυνση. ο αναβατης ομως (εξτρα βαρος) πιέζει το πισω ελατηριο που με την σειρα του πιεζει το λαστιχο και αυξανει την προσφυση πισω. ακομη και οταν η εμπρος ροδα ειναι στον αερα, ειτε κουναει το τιμονι ειτε οχι, η υπολοιπη μοτοσυκλέτα ειναι βιδωμενη πισω και δεν χορευει ολοκληρη. ο αναβατης 70 κιλων (σε αρκετες μοτοσυκλέτες) δεν ειναι αρκετος για να το κανει αυτο. εγω εριχνα τον αερα στα λαστιχα πισω που ειναι και η πιο ευκολη λυση.
το τιμονι θα παιξει οταν επιταχυνεις, αυτο δεν ειναι προβλημα. ετσι κανουμε και σουζα αλλωστε χωρις απαραιτητα να κουναει τιμονι σε βαθμο που παρασερνει ολη τη μηχανη η ταλαντωση. οταν ομως παιζει το τιμονι πρεπει να αποσβεσει η μηχανη το φαινομενο. τη μιση δουλεια την κανει το πισω λαστιχο. αν αυτο εχει την πιεση που λεει ο κατασκευαστης (ψηλα δλδ) κατω απο ενα αμορτισερ που ειναι για 85κιλα αναβατη, παταει στην ασφαλτο "στη μυτη" και δεν αποσβένει. την υπολοιπη δουλεια την κανει το αμορτισερ προφανως η και το σταμπι αν εχεις.

kyriakosrod
20/07/2023, 02:23
Φίλε μου αν η ανάρτηση σου δεν έχει δραματικά λάθος ρύθμιση, τότε κοίτα τα ελαστικα σου. Εγώ όταν τοποθέτησα καινούρια ελαστικα έφαγα τέτοιο tankslapping στα 190 που ακόμα κάνω τον σταυρό μου. Πήγα να τσεκάρω τα ελαστικα μου και το εμπρός ήταν ελαττωματικό. Το παρατηρούσες και μόνο που το κοιτούσες από τα πλάγια όταν γυρνούσε ο τροχος στον αερα. Γνώμη μου πήγαινε σε γνωστό λαστιχαδικο

viper1
20/07/2023, 07:01
Τσέκαρε ότι οι άξονες των τροχών είναι σφιγμένοι με την σωστή ροπή και ότι οι εμπρός δίσκοι τα πριτσινια γυρίζουν ελεύθερα

Tallyban
21/07/2023, 19:55
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι,αυτή την αθλιότητα που παίρνεις ένα μηχανάκι δρόμου και το ψηλωνεις για "χώμα", και όποιον πάρει ο χάρος,η μπέμπα το ξεκίνησε.
Όμως αυτό πήγαινε 150 στο γκρεμό,ούτε Φέρινγκ είχε να το σηκώνει στα πολλά.

doctor_john
21/07/2023, 20:30
Γι' αυτό το έφτιαξε, για να πηγαίνει 150 στα γκρέμια :D
Ήταν χαμηλό χωμάτινο όμως.. αν δεις είχε λασπωτήρες για τα πόδια που τους κρατάνε ακόμα.

Tallyban
23/07/2023, 12:09
Τη σκυτάλη πήρε η Κλαματάκη τη δεκαετία του 90.
Είχαν το αξιοπρεπές τζιπιζετ,αναδυόταν η κατηγορία μοτάρ/αντβεντσουρ, σκέφτηκαν δε φτιάχνουμε κάτι πρόχειρα;

Tallyban
25/07/2023, 20:19
Παρουσίασαν το καημένο το κλε,το πρώτο στην ιστορία μηχανάκι γενικής χρήσης,που τα πατητηρια του συνεπιβάτη ήταν πιο πίσω από την έδρα του.

jayvik
30/08/2023, 07:40
Και σε μενα το εκανε μια φορα που το πηγα 190. Tracer 23 με 1900κμ χωρις να εχει πειραχτει τιποτα. Ειναι οντως επικίνδυνο

Parking
30/08/2023, 11:33
τελικά ρε Πιτσάκι το φτιαξες το εργαλείο?

sven
10/09/2023, 02:50
Κατοχος του 23 εχω ελεγξει αμορτισερ λαστιχα και ακομα το κανει
Νομιζω εχει να κανει με την αεροδυναμικη κυριως γιατι οταν κατεβαζω το windshield τερμα κατω φτιαχνει αλλα τρως ολο τον αερα στα μουτρα.
Βεβαια αν φυσαει ειτε πανω ειτε κατω το ιδιο τρεμουλο εχεις δεν σε σωζει τιποτα.Ισως δοκιμασω καποια απο τριτο παρασκευαστη τυπου ppuig η κατι.
Εκτος απο αυτο εχω τρελο τριξιμο στην μερια της οθονης και του windshield σε σημιο που δεν ακουω το μιχανακι μετα τις 5000 και αυτο ειναι που με εκνευριζει αφανταστα σε μιχανακι κουτας.
Το εχετε και εσεις?

jayvik
13/09/2023, 17:37
Οταν παιζει το τιμόνι το χαλαρωμα στο κρατημα του τιμονιου και το σφηξιμο τον ποδιων βοηθαει που το δοκιμασα αλλα σιγουρα δεν ειναι λυση. Τρίξιμο στη ζελατινα δεν εχω προς το παρον αλλα αν εμφανιστεί θα το παω αντιπροσωπεία.. καπου διαβασα οτι βγαζει προβλημα στο μηχανισμό και το αλλαζουν στην εγγύηση αλλα χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος οτι ισχυει και εδω μιας και το διαβασα σε ξενο φορουμ.

ioannispar
14/09/2023, 07:43
Αυτο για την ζελατινα ισχυει! Το εχω γραψει και εγω αν θυμαμαι καλα και σου αλλαζουν οτι χρειαζεται. Εχω επισης ξανα γραψει αλλα το αναφερω ξανα οτι αν αφησω τα χερια σε οποιαδηποτε ταχυτητα δεν κουναει τιμονι μεχρι και να σταματησω οσο μοορω χωρις χερια. Επισης μεχρι και 200 που εχω παει κοντερ δεν κουνησε τιποτα. Μια επισκεψη σε καποια Yamaha πιστευω πως θα σας κατατοπισει στο τι μπορει να φταιει ή τι προβλημα μπορει να υπαρχει.