View Full Version : Ανακατασκευή Kaze R
dimitrisag
29/07/2023, 10:58
Καλησπέρα παιδιά,
Έχω ένα kaze-r το οποίου μπιέλα και στρόφαλος έχει γίνει μάλλον ένα σώμα. Αποφάσισα να το λύσω και να ασχοληθώ μόνος μου (προτζεκτάκι καλοκαιριού). Δεν είχα εμπειρία πριν, αλλά είπα να το δοκιμάσω. Με αποτέλεσμα να έχω κολλήσει τώρα.
Είμαι στο σημείο που θέλω να λύσω καμπάνα. Έχω βγάλει φυγόκεντρους, και τώρα προσπαθώ να βγάλω καμπάνα. Μου είπαν ότι σίγουρα θέλω εξωλκέα, ωστόσο έχω σκαλώσει στο πως θα βγάλω το παξιμάδι του βολάν.
445166
Θέλω βοήθεια, τι εργαλεία χρειάζομαι και οποιοδήποτε άλλο τιπ , διότι είμαι πιο αρχάριος πεθαίνεις.
Πρέπει κρατήσεις κόντρα την καμπάνα για να λύσει
Υπάρχει ειδικό εργαλείο αλλά μπορείς να δοκιμάσεις να τη φρενάρεις περνώντας έναν ιμάντα περιφερειακα
dimitrisag
29/07/2023, 11:48
Το θέμα είναι ότι όταν κρατάω σταθερή την καμπάνα, ο συμπλέκτης μέσα κινείται. Άρα και σταθερή να την έχω δε μπορώ να την κρατήσω. Κάτι θα κάνω λάθος σίγουρα
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά με δεμένο συμπλέκτη το βλέπεις το παξιμάδι;
Η αν φρενάρεις την μπιέλα;
Βιβλίο συντήρησης έχουμε ή η ανακατασκευή θα γίνει όπως ο βεγγος φαρμακοποιός?:)
Αδερφέ αν είναι να αλλάξεις και δίσκους παίρνεις το ένα μεταλλικό δισκάκι,παίρνεις και ένα κομμάτι σίδερο για λαβή,τα πατάς δυό τσιμπιές με την ηλεκτροκόλληση και έτοιμο το εργαλείο της καμπάνας
kostaskk
29/07/2023, 14:49
Ίσως και κάτι μαλακό κ μεγαλο ανάμεσα σε γρανάζια που θα την φρακαρει, σε καμία περίπτωση μην προσπαθήσεις από τις 6 τρύπες που ήταν τα ελατήρια, πολλοί προσπαθούν εκεί και σπάνε τα κυλινδράκια ειδικά αν ποιασει μόνο 2-3.
Αν ήταν πάνω στο μηχανάκι θα σου έλεγα βάλε πρώτη η μαγκωσε το πίσω φρενο
dimitrisag
29/07/2023, 19:39
Βιβλίο συντήρησης έχουμε ή η ανακατασκευή θα γίνει όπως ο βεγγος φαρμακοποιός?:)
Κάτι χειρότερο από τον Βέγγο μάγκες.