View Full Version : Ανακατασκευή Kaze R
dimitrisag
29/07/2023, 10:58
Καλησπέρα παιδιά,
Έχω ένα kaze-r το οποίου μπιέλα και στρόφαλος έχει γίνει μάλλον ένα σώμα. Αποφάσισα να το λύσω και να ασχοληθώ μόνος μου (προτζεκτάκι καλοκαιριού). Δεν είχα εμπειρία πριν, αλλά είπα να το δοκιμάσω. Με αποτέλεσμα να έχω κολλήσει τώρα.
Είμαι στο σημείο που θέλω να λύσω καμπάνα. Έχω βγάλει φυγόκεντρους, και τώρα προσπαθώ να βγάλω καμπάνα. Μου είπαν ότι σίγουρα θέλω εξωλκέα, ωστόσο έχω σκαλώσει στο πως θα βγάλω το παξιμάδι του βολάν.
445166
Θέλω βοήθεια, τι εργαλεία χρειάζομαι και οποιοδήποτε άλλο τιπ , διότι είμαι πιο αρχάριος πεθαίνεις.
Πρέπει κρατήσεις κόντρα την καμπάνα για να λύσει
Υπάρχει ειδικό εργαλείο αλλά μπορείς να δοκιμάσεις να τη φρενάρεις περνώντας έναν ιμάντα περιφερειακα
dimitrisag
29/07/2023, 11:48
Το θέμα είναι ότι όταν κρατάω σταθερή την καμπάνα, ο συμπλέκτης μέσα κινείται. Άρα και σταθερή να την έχω δε μπορώ να την κρατήσω. Κάτι θα κάνω λάθος σίγουρα
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά με δεμένο συμπλέκτη το βλέπεις το παξιμάδι;
Η αν φρενάρεις την μπιέλα;
Βιβλίο συντήρησης έχουμε ή η ανακατασκευή θα γίνει όπως ο βεγγος φαρμακοποιός?:)
Αδερφέ αν είναι να αλλάξεις και δίσκους παίρνεις το ένα μεταλλικό δισκάκι,παίρνεις και ένα κομμάτι σίδερο για λαβή,τα πατάς δυό τσιμπιές με την ηλεκτροκόλληση και έτοιμο το εργαλείο της καμπάνας
kostaskk
29/07/2023, 14:49
Ίσως και κάτι μαλακό κ μεγαλο ανάμεσα σε γρανάζια που θα την φρακαρει, σε καμία περίπτωση μην προσπαθήσεις από τις 6 τρύπες που ήταν τα ελατήρια, πολλοί προσπαθούν εκεί και σπάνε τα κυλινδράκια ειδικά αν ποιασει μόνο 2-3.
Αν ήταν πάνω στο μηχανάκι θα σου έλεγα βάλε πρώτη η μαγκωσε το πίσω φρενο
dimitrisag
29/07/2023, 19:39
Βιβλίο συντήρησης έχουμε ή η ανακατασκευή θα γίνει όπως ο βεγγος φαρμακοποιός?:)
Κάτι χειρότερο από τον Βέγγο μάγκες.
Λοιπόν, έβγαλα την καμπάνα με μια τανάλια για σωλήνες και δεμένο τον συμπλέκτη. Οπότε πάμε και για δισκάκια. Τώρα το επόμενο στάδιο είναι να βγάλω τη βίδα του βολάν. Θέλω λογικά εξολκεα για αυτο μόνο οπότε θα πρέπει να προμηθευτώ.
Αφού βγάλω και αυτό με κάποιον τρόπο θα πρέπει να ανοίξω το μοτέρ στα δύο γιατί δε μπορώ να καταλάβω πως θα βγει ο στρόφαλος με την μπιέλα, μιας και φαίνεται να έχει γίνει ένα σώμα. Αν κάποιος έχει κάνα manual σε pdf και θέλει να το μοιραστεί, καλοδεχούμενο.
https://www.slideshare.net/NixsonRoberto1/354620572partcatalogkazerpdf
https://drive.google.com/file/d/1EpXbW8plNTyDmRH7V6XTIIE0cmEpM8DO/view?pli=1
Το 2ο λινκ είναι από το Modenas αλλά φοράνε τον ίδιο κινητήρα
dumutrus
30/07/2023, 20:04
Καλό κουράγιο και υπομονή,προσπάθησε να βρείς το σερβις μανουαλ βοηθάει πολύ κυρίως σφην συναρμολόγηση.
Κάτι χειρότερο από τον Βέγγο μάγκες.
Λοιπόν, έβγαλα την καμπάνα με μια τανάλια για σωλήνες και δεμένο τον συμπλέκτη. Οπότε πάμε και για δισκάκια. Τώρα το επόμενο στάδιο είναι να βγάλω τη βίδα του βολάν. Θέλω λογικά εξολκεα για αυτο μόνο οπότε θα πρέπει να προμηθευτώ.
Αφού βγάλω και αυτό με κάποιον τρόπο θα πρέπει να ανοίξω το μοτέρ στα δύο γιατί δε μπορώ να καταλάβω πως θα βγει ο στρόφαλος με την μπιέλα, μιας και φαίνεται να έχει γίνει ένα σώμα. Αν κάποιος έχει κάνα manual σε pdf και θέλει να το μοιραστεί, καλοδεχούμενο.
Δεν αρκεί μόνο ο εξωλκέας για να φτάσεις την δουλειά μέχρι στρόφαλο που λες, απαιτούνται και άλλα εργαλεία που μάλλον δεν διαθέτεις.
Φοβάμαι ότι θα κάνεις μεγαλύτερη ζημιά τελικά....
dimitrisag
30/07/2023, 20:42
Δεν αρκεί μόνο ο εξωλκέας για να φτάσεις την δουλειά μέχρι στρόφαλο που λες, απαιτούνται και άλλα εργαλεία που μάλλον δεν διαθέτεις.
Φοβάμαι ότι θα κάνεις μεγαλύτερη ζημιά τελικά....
Τι είδους εργαλεία;
btw θα φτάσω μέχρι εκεί που θα τα καταφέρω. Αν όχι, ανταλλακτικά...
dimitrisag
05/08/2023, 18:31
Βγήκε και το βολάν, βγήκαν και διάφορες βίδες. Τώρα πως ανοίγει στα δύο; Πρέπει με κάποιον τρόπο να λιώσω τη φλατζα;
Update: το Κάρτερ ανοίχθηκε. Ο στρόφαλος και η μπιέλα ένα σώμα. Ακουνητη και αλύγιστη. Τώρα έχω την εξής ερώτηση: σίγουρα θα πάρω στροφαλομπιελα κομπλέ και πιστόνι γιατί δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση.
Μιας και ανοίχθηκε, υπάρχουν αλλά μέρη τα οποία θα πρέπει να αλλαχθούν de facto; Πχ γλυστρες, καδένα κλπ. Δε μου φαίνεται να είναι σε άσχημη κατάσταση, αλλά μήπως θα πρέπει να αλλαχθούν έτσι κ αλλιώς;
vasilismi
08/08/2023, 09:04
εφόσον το άνοιξες αλλαξε όλα τα ρουλεμάν (8 στο σύνολο μαζί με τα 2 του στροφάλου), αλλαξε καδένα και τις 2 γλίστρες της καδένας.
επίσης πρόσεξε τα 2 oring που εχει στην τρόμπα λαδιού.
dimitrisag
08/08/2023, 14:19
Άρα μιλάμε για 6 ρουλεμάν γιατί η στοφαλομπιελα η καινούρια έχει τα δικά της πάνω.
Ερώτηση: για την αφαίρεση των ρουλεμάν χρειάζομαι κάποιο ειδικό εργαλείο ή ματσολιές;
dimitrisag
13/08/2023, 21:58
Update. Όλα στη θέση τους, έτοιμο να δεθεί. Αγόρασα σετ με φλάντζες. Ωστόσο δεν υπάρχει φλάντζα μέσα για το Κάρτερ. Στο manual λέει για liquid gasket. Άρα εκεί μόνο φλαντζοκολλα;
vasilismi
16/08/2023, 07:58
ναι.
dimitrisag
18/08/2023, 11:34
Το μοτεράκι δέθηκε (νομίζω :P). Το έβαλα πάνω στο μηχανάκι. Τώρα έχω το εξής θέμα. Έβαλα λάδι, έβαλα βενζίνη για να δω αν όλα είναι οκ αλλά...
Προφανώς μίζα δεν παίζει. Οπότε προσπαθώ με μανιβελιές. Μανιβελάρει, αλλά δεν κάνει τίποτα. Και επίσης η μανιβέλα κατεβαίνει σχετικά εύκολα. Δεν βλέπω να υπάρχει κάποια τρομερή αντίσταση. Η προβλεπόμενη.
Βενζίνη τραβάει. Το μπουζί δε νομίζω να έχει κάποιο θέμα, απ ότι είδα. Υπάρχει περίπτωση να είναι τελείως off η μπαταρία και να μη δίνει σπινθήρα; Ή να παίζει κάτι με τη συμπίεση (δεν έχω ιδέα)
kostaskk
18/08/2023, 13:22
Ε το ποιο απλό είναι να δεις, βγάλε την μπουζοπιπα βάλε ένα άλλο μπουζί, πήγαινε το κοντά σε μεταλλο και βάρα μανιβελιες να δεις αν βγάζει σπίθες. Η βάλε σιρμα μέσα στην μπουζοπιπα αν δεν έχεις μπουζι, η βγάλε το δικό του.. αν βγάζει σπίθα κανονικά και περνάει βενζίνη τότε μάλλον δεν έχει συμπιεση
dimitrisag
18/08/2023, 13:27
Ε το ποιο απλό είναι να δεις, βγάλε την μπουζοπιπα βάλε ένα άλλο μπουζί, πήγαινε το κοντά σε μεταλλο και βάρα μανιβελιες να δεις αν βγάζει σπίθες. Η βάλε σιρμα μέσα στην μπουζοπιπα αν δεν έχεις μπουζι, η βγάλε το δικό του.. αν βγάζει σπίθα κανονικά και περνάει βενζίνη τότε μάλλον δεν έχει συμπιεση
Το δοκίμασα, και σπίθα δε βγαίνει. Το γεγονός ότι η μπαταρία είναι τέρμα dead παίζει ρόλο;
SeniorCanardo
18/08/2023, 14:00
Μην περιμένεις να δεις καμιά φοβερή σπίθα, ειδικά αν είσαι έξω στον ήλιο, δύσκολο να την δεις.
Στιγμιαία θα εμφανιστεί μια μικρή μπλε σπίθα, στην ακίδα.
Αν βαράς μανιβελιές με το πόδι δύσκολα να την δεις.
Καλύτερα βάλε κάποιον άλλο να κοιτάζει όσο εσύ προσπαθείς.
Πρόχειρος έλεγχος συμπίεσης, αφού υποθέτω δεν έχεις συμπιεσόμετρο, βγάζεις μπουζί, ταπώνεις με τον αντίχειρα την οπή (καλύτερα κάποιος άλλος) και βαράς μανιβελία, λογικά θα πρέπει να σου σπρώχνει αισθητά το δάχτυλο.
Βέβαια το σωστό θα ήταν να έχεις μετρήσει εξ αρχής, κύλινδρο, πιστόνι, ελατήρια, πριν δέσεις και να βεβαιωθείς για τη σωστή τοποθέτηση των τελευταίων.
Το δικό μου παπί με "πιο πεθαμένη δεν γίνεται" μπαταρία πήρε.
dimitrisag
18/08/2023, 17:32
Έκανα τον πατεντιάρικο τρόπο με το δάχτυλο και δεν ένιωσα τίποτα. Μάλλον δεν συμπιέζει καθόλου.
Τώρα ή που έγινε λάθος στην τοποθέτηση της κεφαλής ή του πιστονιού, ή απλά θα πρέπει να πάρω νέο πιστόνι.
Ερώτηση: πριν δέσω κεφαλή, πως μπορώ να ελέγξω ότι έχει τοποθετηθεί σωστά το πιστόνι στον κύλινδρο, για να πετύχει την συμπίεση που θέλω; Ή είναι και άλλοι παράγοντες;
nikos6750
18/08/2023, 19:46
Εχει ενα βελακι το πιστονι στο πανω μερος το οποιο πρεπει να δεινει προς την εξαγωγη.Η ελλειψη συμπιεσης μπορει να οφοιλεται σε λαθος χρονισμο.Καλη συνεχεια.
kostaskk
18/08/2023, 19:52
Γυρνάς το μοτέρ και βλέπεις το πιστόνι στην μέγιστη διαδρομη-ανω νεκρό σημείο να είναι φλατ-στο ίδιο υψως με το πάνω μέρος του κυλίνδρου.. η να βγαίνει ελάχιστα από πάνω, αν έχει 1-2 εκατοστά κενό-ειναι ποιο χαμηλά τότε προφανώς δεν θα έχει συμπιεση,
αν έχει γίνει λάθος στην κεφαλή και στον χρονισμό μπορεί να μένει ανοικτή κάποια βαλβίδα και να μην κανει συμπίεση, η αν δεν πατάνε καλά οι βαλβίδες,η αν δεν έχουν τριφτει πάνω στην έδρα τους, αυτό το βλέπεις με υγρό αν περνάει από τις βαλβίδες με την κεφαλή στο χέρι.
Τέλος μπορεί το πιστόνι να είναι πολύ μικρό η ο κύλινδρος πολύ μεγαλος δλδ λάθος μεγάλες ανοχές. Θα κουνιόταν το πιστόνι στον κύλινδρο η θα ανεβοκατέβαινε χωρίς κάποια ιδιαίτερη αντίσταση. Το μετράς με φιλέρ η μικρόμετρο την διάμετρο του κυλίνδρου και του πιστονιού και βλέπεις το κενο- ανωχη να ειναι ότι λέει ο κατασκευαστής..
Μπορεί να έχουν μπει και λαθος τα ελατήρια.. κάθε ένα μπαινει στο δικό του αυλάκι και με συγκεκριμένη φορά(το Ν που γράφουν να κοιτάει πάνω) και τα κενά των ελατηρίων να κοιτάνε σε διαφορετικές μοίρες και να έχουν συγκεκριμένο διάκενο
kostaskk
18/08/2023, 20:02
Αλλά πρώτα βρες γιατί δεν βγάζει σπινθήρα, αν βγάλει μπορεί να πάρει μπρος εστο και με λίγη συμπίεση. Τα καλώδια του μοτέρ αν μπήκαν σωστά. Η μπαταρία ανοίγει και αν βάλεις νερό μέσα αν δεν έχει μπορεί να ζωντανέψει,ίσως και με φορτηση.
Μπορεί και να χανει συμπίεση από φλάντζα αν δεν έχει μπει σωστα
dimitrisag
19/08/2023, 09:54
Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτικοτατη απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι το πιστόνι δεν το άλλαξα, όπως επίσης δεν ετριψα και τις βαλβίδες με σμιρηδα. Το θέμα κεφαλή το πήγα αρκετά βιαστικά οπότε μπορεί να είναι όλα.
Δύο ερωτήσεις διευκρινιστικές:
1) στις φλάντζες για την κεφαλή υπήρχαν δύο. Μια μεταλλική και μια χάρτινη. Την χάρτινη την έβαλα στο κομμάτι που ακουμπάει κεφαλή και Κάρτερ. Την μεταλλική εκεί που ενώνεται λαιμός με τελικό κεφαλής. Είναι σωστό;
2) από το σετ με τις φλάντζες περίσσεψαν 4 o-rings, ένα χρυσό σκληρό διαμέτρου περίπου 1μιση εκατοστού, δύο μαύρα παρόμοιας διαμέτρου και ένα μεγάλο μαύρο λεπτό. Τα συγκεκριμένα ούτε στο manual κατάλαβα να μπαίνουν κάπου. Σας λένε κάτι αυτά;
@viper1 Μήπως γνωριζεις εαν υπαρχει καπου service manual και για Kawasaki Max 100;
Του Modenas για το Kawasaki Kaze R 115 (1999) ειναι οντως οτι πιο κοντινο, εαν οχι το ιδιο, με αυτο της Kawasaki.
strokt up
07/10/2023, 20:45
Εχει ενα βελακι το πιστονι στο πανω μερος το οποιο πρεπει να δεινει προς την εξαγωγη.Η ελλειψη συμπιεσης μπορει να οφοιλεται σε λαθος χρονισμο.Καλη συνεχεια.
Το βελάκι είναι προς τα πάνω και δείχνει την βαλβίδα εισαγωγής είναι το σωστό.
dimitrisag
18/10/2023, 14:41
Ξαναέπιιασα το μοτέρ, ξανά λύσιμο, πήρα νέο κυλινδροπίστονο, άλλαξα τα πάντα. Τώρα είμαι σε φάση να το δέσω. Έβαλα το πιστόνι και τον κύλινδρο. Ερώτηση χαζή: Όταν τραβάω μανιβέλα, δε θα πρέπει να γυρίζει το πιστόνι; Γιατί δεν γυρίζει...
kostaskk
18/10/2023, 14:59
Το πιστόνι δεν γυρίζει αλλα πάει πάνω κάτω.
Ίσως δεν έχεις βάλει την καμπάνα, λάθος στην σύνδεση μανιβελας
dimitrisag
18/10/2023, 15:17
Το πιστόνι δεν γυρίζει αλλα πάει πάνω κάτω.
Ίσως δεν έχεις βάλει την καμπάνα, λάθος στην σύνδεση μανιβελας
Ε ναι πάνω κάτω ντε!!!
Να έχω βάλει λάθος την καμπάνα; Άρα θα πρέπει να ανοιχτεί το καπάκι από την πλευρά της καμπάνας για να τσεκάρω. Το ΣΟΣ είναι ότι δε χρειάζεται να ανοίξω κάρτερ μιας και τα γρανάζια των ταχυτήτων δουλεύουν μια χαρά απ' ότι φαίνεται.
kostaskk
18/10/2023, 15:27
Γύρνα το βολάν με το χέρι
dimitrisag
18/10/2023, 15:32
Με το χέρι δε γυρνάει με τίποτα. Σκέψου έβαλα λίγο τον εξολκαία για να το γυρίσω με κλειδί
kostaskk
18/10/2023, 15:54
Χωρίς την κεφαλή πάνω πρέπει να γυρνάει πολύ εύκολα, κάτι το φρεναρει μαλλον, ίσως ο στρόφαλος
dimitrisag
18/10/2023, 15:57
Πριν βάλω τον κύλινδρο γύρναγε με το χέρι εύκολα. Με το που έβαλα τον κύλινδρο δυσκολεύεται. Τα ελατήρια στο πιστόνι έχουν μπει σωστά
dimitrisag
21/10/2023, 09:23
Update: το συναρμολόγησα ξανά, πλέον το βολάν γυρνάει με το χέρι, έχει συμπίεση όταν γυρνάει, ωστόσο επανέρχεται το θέμα με την μανιβέλα.
Τι παρατήρησα: όταν κλείνω το καπάκι είναι σα να πατιναρει. Δηλαδή γυρνάω την μανιβέλα και δε γυρνάει ο κύλινδρος. Όταν βγάζω το καπάκι όμως το σύστημα λειτουργεί κανονικά. Έχει να κάνει με τη ρύθμιση του συμπλέκτη από τη βίδα στη καπάκι; παρεπιπτόντως, η βίδα αυτή δε γυρνάει με τίποτα. Έλυσα το παξιμάδι, έβαλα δύναμη αριστερόστροφα και πήγα να τη φάω. Πραγματικά ζοριζεται να γυρίσει. Είναι κάτι άλλο που μπορεί να χάνω;
Προσπάθησε να το βάλεις μπρος σπρωχτό και μετά ψάχνεις να βρεις τι παίζει με μανιβέλα, δίσκους συμπλέκτη, πατιναρίσματα κλπ.
Δες αν πάρει μπρος και πως δουλεύει το μοτέρ.
dimitrisag
23/10/2023, 22:34
Το σκέφτηκα αλλά αποφάσισα να αλλάξω και σιαγόνες φυγοκεντρικου γιατί κάπου διάβασα ότι μπορεί να επιρρεαζει στο πατιναρισμα. Και απ' ότι είδα δεν ήταν και στην καλύτερη κατάσταση. Οπότε με το που έρθουν τις φοράω και το κουμπωνω να δω πως δουλεύει.
dimitrisag
27/10/2023, 09:21
Update: Μετά από αλλαγή σιαγονων φυγοκεντρικού, ελατηρίων και καινούριων δίσκων φαίνεται το μοτέρ να λειτουργεί όπως πρέπει. Δηλαδή, με αποσύμπλεξη πατινάρει κανονικά, αλλιώς η μανιβέλα δίνει κίνηση στον κύλινδρο.
Όπως φαίνεται το βασικό θέμα μάλλον ήταν τα εξής
1. Τα ελατήρια, μιας και τα καινούρια που πήρα είχαν μεγαλύτερη διαδρομή
2. Είχα βάλει ο noobας SAE 40 και όχι λάδι μοτο στους προηγούμενους δίσκους οπότε μάλλον έπαιξε ρόλο στο ότι πατίναραν
Αύριο θα μπει πάνω και θα κάνω το πρώτο τεστ. Ίδωμεν.
dimitrisag
28/10/2023, 19:00
Latest update: μπαίνει το μοτέρ πάνω, κουμπονονται οι φισες, αλλάζονται αλυσίδα γρανάζια, πάω να βάλω την μανιβέλα, τραβάω μανιβελια, συμπίεση υπάρχει αλλά τίποτα. Θα πω μόνο ότι η μανιβέλα φαγωσε τα δόντια της και πάει για αλλαγή.
Προφανώς μπαταρία είναι τέρμα ψωφια, ούτε λόγος για την παραμικρή λειτουργία. Βάζω καλώδια και δίνω ρεύμα από άλλη μηχανή, μιζαρει και μετά από άπειρες μιζιες παίρνει μπροστά!!! Το μηχανάκι ακούγεται μια χαρά!! Φουλ υπερηφάνεια, του κάνω και μια βόλτα, γυρνάω και σβήνει.
Πάλι μιζιες, πάλι με δυσκολία παίρνει μπροστά και ξαφνικά σβήνει και το καρμπυρατέρ αρχίζει και φτύνει βενζίνη. Υπερχείλιση.
Με τα πολλά άναψε σβήσε και μιζιες, η μίζα κλαταρε και απλά έφερνε γύρω γύρω. Και είχε υπερθερμανθεί κιόλας. Οπότε πάμε για τα εξής ανταλλακτικά
Μίζα
Μανιβέλα
Τακάκια
Καινούριο καρμπυρατέρ γιατί αυτό δε ξέρω τι δεινόσαυρους μπορεί να έχει μαζέψει μέσα
Τώρα έχω τις εξής ερωτήσεις:
Πρώτον, θα ήταν μήπως καλύτερο να του βάλω φιλτρακι ελευθέρας ή να κρατήσω το παραδοσιακό φιλτροκουτι;
Δεύτερον, φαντάζομαι μετά από τόσες αλλαγές θα χρειαστεί στρώσιμο. Ισχύει κάτι τέτοιο; και αν ναι, πως μεταφράζεται αυτό στα παπιά που δεν έχεις στροφόμετρα; και πόσα χμ χρειάζεται για να στρωθεί;
kostaskk
28/10/2023, 20:05
Μάλλον δεν είχες σφίξει την βίδα μανιβέλας, απλά την έβαλες στο καρέ με το χέρι.. μακάρι να μην έφαγε τον άξονα - δοντακια του και θέλει πάλι άνοιγμα το καπάκι. Και να έφαγε μόνο τα εσωτερικά τις μανιβέλας,, άλλη φορά βιδωμα κανονικό,,
Αν δεν παίρνει δεν επιμένεις, δοκιμάζεις σε κατηφόρα, σπρώξιμο με ταχύτητα μέσα. Βάζεις άλλο μπουζί στην μπουζο πίπα και βλέπεις αν πετάει σπίθα έχοντας το μπουζί κοντά σε μεταλλο-μοτερ..
Αν βγάζει σπίθα αλλά δεν παίρνει,λύνεις -αλλαξεις καρμπυρατέρ..
Την μίζα την πατάς 5 δευτερόλεπτα το πολυ μετά περιμένεις 20-30 δευτερα, η 5 λεπτά για να ανακάμψει η μπαταρία και να κρυώσει η μίζα,, συνεχόμενο μιζαρισμα μπορεί να χαλάσει πράγματα,, εκτός μιζας ,χαλάει και το κομπλερ της που είναι γρανάζια μέσα εσωτερικά μηχανισμός.
1000 χιλιόμετρα στρώσιμο αν άλλαξε και στρόφαλο.
Καλό ζεσταμα πριν ξεκινήσεις, καλό κρύωμα οπότε μπορείς, δλδ να μην υπερθερμανθεί. Όχι φανάρια,όχι ζεστές μέρες(καλητερα βράδυ),οχι ανηφόρες,όχι δεύτερο άτομο, οπότε μπορείς κλείνεις γκάζι, σβήνεις σε κατηφόρες, σβήνεις στην άκρη του δρόμου κάθε 20 λεπτά μέχρι να κρυώσει και ξανα παλι, όχι σταθερό γκάζι, όχι άνοιγμα γκαζιού πάνω από το 1/3, όχι μεγάλες σχέσεις σε ανηφόρα,σκορταρισμα 4η σε ανηφόρα με 30km/h. Στα πρώτα δουλεματα δεν το πας βόλτα και απλά το βάζεις να δουλέψει ρελαντί η λίγο ποιο πάνω για 5-10 λεπτά σβήνεις-περιμενεις να κρυώσει εντελώς και μετά ξανά πάλι,, κάποιες φορές και μετά βόλτα.. στις πρώτες βάζεις μέχρι 3η σε ευθεία και ελάχιστο γκάζι..
Μετά πας 4η με 45-55 km/h και συχνα ανοιγο κλεισίματα γκαζιού, ανεβαζεις- κατεβάζεις ταχύτητες..
Ιδανικά βοηθούν και κοντό γρανάζομα και ίσως λίγο πλούσιο μιγμα..
Μετά σταδιακό άνοιγμα, αλλαγή λαδιού στα 1000.
Καλητερα με φίλτροκουτι,,
Άσχετο μια επικίνδυνη βλάβη που είδα πρόσφατα σε kaze r ήταν ότι στα καλά καθούμενα κόπηκε η μια μπουκάλα, δλδ χάνεις τον ελενχο εντελώς αν συμβεί με χιλιόμετρα, το τιμόνι στρίβει δεξιά και η ρόδα αριστερά. Ρίξε μια ματιά στις μπουκάλες στο πάνω μέρος τους.
dimitrisag
28/10/2023, 20:54
Ευτυχώς ο άξονας της μανιβέλας δε φαγώθηκε. Το εσωτερικό της μόνο έγινε αεροδρόμιο επειδή τη ζορισα όχι όταν την έβαλα τώρα αλλά όσο το δοκίμαζα λυτο. Οπότε το πάθημα μάθημα. Ήταν και σάπια βέβαια έτσι κ αλλιώς.
Το μπουζί είναι καινούριο και από τη στιγμή που πήρε μπρος και λειτούργησε κανονικά δεν είναι θέμα μπουζί. Φαντάζομαι ότι είναι το καρμπυρατέρ το οποίο πραγματικά δε ξέρω τι έχει μέσα. Οπότε παρήγγειλα καινούριο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και επειδή δε το χω με το καθάρισμα του.
Άρα μέχρι τα 1000χμ θα πρέπει να πηγαίνω πολύ συντηρητικά, σωστά; χρειάζεται να αλλάξω λάδια και ενδιάμεσα; τύπου 500χμ;
dimitrisag
31/10/2023, 13:59
Έβαλα καινούρια μπαταρία, άλλαξα καρμπιρατέρ, μίζα, πάω να το βάλω μπροστά.... Τίποτα. Δίνω μιζιές, τίποτα. Το καζανάκι του καρμπ έχει μέσα βενζίνι. Η μανιβέλα πατιέται, δε μπορώ να πω ότι έχει τρελή κόντρα, αλλά γυρνάει το μοτέρ. Βάζω δάχτυλο στην μπουζότρυπα, νιώθω να τραβάει. Άρα δεν είναι ότι δεν έχει καθόλου συμπίεση. Ίσως έχει λίγο. Το μπουζί το έλεγξα και βγάζει σπινθήρα. Τι στα κομμάτια μπορεί να είναι τώρα;
kostaskk
31/10/2023, 16:31
Δεν τραβάει αλλά σπρώχνει, αν έχει καλή συμπίεση με δυσκολία θα μπορείς να κρατήσεις το δάχτυλο στην τρύπα χωρίς να χάσει αέρα.
Το καρμπυρατέρ τι ήταν? Καινούριο?
dimitrisag
31/10/2023, 19:42
Λοιπόν, τη βρήκα την πατάτα. Είχα βάλει ανάποδα το γρανάζι του εκκεντροφόρου με αποτέλεσμα να βγουν οι βίδες και για καλή μου τύχη να μη πάνε κάρτερ. Άμα είσαι βέγγος....
Χρόνισα σωστά, έβαλα τα πάντα πάνω και τώρα το μηχανάκι παίρνει μπρος μια χαρά.
Όμως, ενώ πάνε όλα οκ, ακούγεται ένας ήχος.... Σα να βαράει. Με καινούριο στρόφαλο, καινούρια καδένα, γρανάζι και γλύστρες κλπ κλπ κλπ. Είναι λογικό;
Το άφησα να δουλέψει όπως μου πρότεινες Κώστα, το πήγα και μια χαλαρή βόλτα, δεν παρατήρησα κάτι. Αλλά ο θόρυβος είναι θόρυβος. Σα να βαράει από μέσα.
Δείτε λίγο
https://emalm.com/?v=1X6ha
dimitrisag
09/11/2023, 16:14
Λοιπόν παιδιά, αρχικά να ευχαριστήσω όλους για τη βοήθεια που μου δώσατε. Το μηχανάκι δουλεύει κανονικά και είμαι τώρα στο στρώσιμο με βάση τις οδηγίες που είπατε. Δύο φορές έκανα μόνο παρασπονδία με δικαβαλο τη μια και με λιιιγο παραπάνω άνοιγμα την άλλη. Κατά τα άλλα συντηρητική οδήγηση. Λίγα ακόμα έχουν μείνει για την αλλαγή λαδιών.
Έχω τρεις όμως ερωτήσεις:
Η μία από τις δύο βίδες της κεφαλής (όχι οι τέσσερις πάνω στην κεφαλή, οι δύο που είναι στα δεξιά του μοτέρ) σα να έχει φάει στροφές. Δηλαδή έχει βιδωσει αλλά δε σφυγγει. Τι μπορώ να κάνω για αυτό; μήπως θέλει κόλλα σπειρωμάτων;
Κάτω από την κεφαλή βλέπω μια σταγόνα λάδι. Σα να χάνει από κάπου. Ακόμα όμως δεν έχω καταλάβει αν είναι από την κεφαλή χαμηλά ή από το κάτω κοκοράκι. Δεν είναι ότι στάζει. Απλά μια σταγόνα είναι μια σταγόνα. Πώς μπορώ να καταλάβω καλύτερα από πού χάνει;
Έχω πάρει σιτα λαδιού γιατί έκανα την πατάτα και δεν άλλαξα την παλιά που δεν ήταν και σε καλύτερη κατάσταση. Πιστεύω ότι πρέπει να αλλαχθεί για να κυκλοφορήσει καλύτερα το λάδι και στον στροφαλο. Όταν αλλάξω λάδια θα ανοίξω και καπάκι για να την αλλάξω. Πρέπει να αλλάξω και τη φλάντζα;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.