Σύνδεση

View Full Version : Ελαστικό Mitas Ε07- 33,3 ποσοστό επιτυχίας!



billy84
29/07/2023, 16:43
Τη συγκεκριμένη εταιρεία την είχα σταμπάρει από τον 1ο καιρό που ξεκίνησα να βάζω χωμάτινα λάστιχα. Ήταν τρελό value for money με τιμές σχεδόν 100 ευρώ για πισινή διάσταση 150-70-17. Βέβαια στο δρόμο καταλάβαινα ότι ήταν ένα ελαστικό πολύ κατώτερο των ανταγωνιστικών μοντέλων (AX41-Wild κλπ) αλλά αυτό το θεωρούσα ένα κομμάτι του συμβιβασμού που πάντα κάνεις.

Δεν κράταγε τόσο καλά αλλά τουλάχιστον έβγαζε χιλιόμετρα και ήταν σούπερ ανθεκτικό σε σκληρή χρήση, μέχρι που τον Δεκέμβρη του 2021 με άφησε στην Πίνδο χωρίς να έχω πατήσει τίποτα (αξίζει να διαβάσετε εκείνη την περιπέτεια εδώ https://www.moto.gr/forums/showthrea...0763&p=3121787). Το λάστιχο με 9.000km βγήκε άχρηστο καθώς ξεκίνησε να χάνει από πολύ μικρούς πόρους που άνοιξαν. Μετά από δεκάδες λάστιχα ποτέ δε μου είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο και θεώρησα πως θα ήταν ένα τυχαίο γεγονός.

Μεσοβδόμαδα όμως παρατήρησα ότι από την προηγούμενη Κυριακή το ίδιο λάστιχο αλλά σε Dakar έκδοση (πιο σκληρός σκελετός) είχε χάσει 10psi. Αμέσως πήγα στο λαστιχάδικο να το τσεκάρω. Παραδόξως το κορδόνι που είχα βάλει δεν έχανε καθόλου αλλά είχαν ανοίξει 3 μικροί πόροι σε διάφορα σημεία και έχανε από εκεί. Λάστιχο αξίας 150 ευρώ με μόλις 3.500km βγήκε άχρηστο ξανά.



445174





Στα συνολικά 6 πισινά Ε07 (τα 3 Dakar) τα δύο βγήκαν άχρηστα, η σχέση μου με τη συγκεκριμένη εταιρεία ελαστικών τελειώνει εδώ καθώς ούτως ή άλλως πλέoν την πληρώνεις σχεδόν όσο τις πιο επώνυμες και στο τέλος με τέτοιο ποσοστό επιτυχίας, μάλλον βγήκα χαμένος στα 6 λάστιχα. Έτυχε μόνο σε εμένα? Μάλλον όχι γιατί στο παρελθόν είχα διαβάσει για κάποιους που έχαναν σταθερά αέρα όσες φορές μετρούσαν.


Εννοείται το θέμα δεν αφορά τους ''σαμπρελάτους'' φίλους και φυσικά μπορεί να υπάρχουν ευχαριστημένοι αναβάτες. Παραθέτω απλώς την εμπειρία μου γιατί δεν είναι λίγο πράγμα να βγει off ένα σχεδόν καινούργιο ελαστικό και να μη μπορείς να κάνεις και τίποτα...


Μπήκε το ολοκαίνουργιο Dunlop Trailmax Raid. Για να δούμε...




445175

bulmont
29/07/2023, 17:04
Μπήκε το ολοκαίνουργιο Dunlop Trailmax Raid. Για να δούμε...πόσο θα κρατήσει κι' αυτό....


Εισαι ο μόνος που δεν δικαιούσαι να μιλάς για λάστιχα.......:bawl::bawl::bawl:


Αντε βρέ σε πειράζω, με το καλό να το λιώσεις αυτό........

νεοσσός
29/07/2023, 17:16
Μπήκε το ολοκαίνουργιο Dunlop Trailmax Raid. Για να δούμε...

Ωραίο πέλμα έχει. Με γεια!
Θα βγάλει κι αυτό ένα εξαμηνάκι. :lol: Πρέπει να δεις τα δικά μου Diablo Rosso Corsa II που είναι σχεδόν αφάγωτο το σχεδιάκι βάθους μισού χιλιοστού στο κέντρο τους, μετά από 2 χρόνια.

445176

azar41
29/07/2023, 17:35
Κάνεις χαρούμενο τον λάστιχά σου!
Πολύ καλό φαίνεται το Raid,αντικαταστάτης του 908 να υποθέσω;

Tallyban
29/07/2023, 19:33
Κάποια εγγύηση/έκπτωση δεν έχουν τα μιτας;

billy84
29/07/2023, 20:32
Εισαι ο μόνος που δεν δικαιούσαι να μιλάς για λάστιχα.......:bawl::bawl::bawl:


Αντε βρέ σε πειράζω, με το καλό να το λιώσεις αυτό........



Αν είχαν χέρια θα με βάραγαν!:lol:



Ωραίο πέλμα έχει. Με γεια!
Θα βγάλει κι αυτό ένα εξαμηνάκι. :lol: Πρέπει να δεις τα δικά μου Diablo Rosso Corsa II που είναι σχεδόν αφάγωτο το σχεδιάκι βάθους μισού χιλιοστού στο κέντρο τους, μετά από 2 χρόνια.

445176


Ευχαριστώ φίλε! Αισιόδοξο σε βρίσκω, άκου 6μηνο!:lol:


Κάνεις χαρούμενο τον λάστιχά σου!
Πολύ καλό φαίνεται το Raid,αντικαταστάτης του 908 να υποθέσω;


To 908 είναι χωμάτινο λάστιχο και νομίζω δεν πρέπει να έβγαινε καν σε τέτοιες διαστάσεις. Αυτό έτσι όπως το βλέπω είναι κάτι σαν 60 on 40 off.




Κάποια εγγύηση/έκπτωση δεν έχουν τα μιτας;



Θα είχε νόημα να διεκδικήσω κάτι αν συνέβαινε αυτό στα πρώτα 500km. Στα 3.500 νομίζω θα μπορούσαν να ισχυριστούν το οτιδήποτε. Αν και δε νομίζω να υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία καν στην Ελλάδα...

νεοσσός
29/07/2023, 20:38
Υπάρχουν εταιρείες που παρέχουν ασφάλεια σε περίπτωση φθοράς του ελαστικού μοτοσυκλέτας εντός του 6μήνου. Ίσως σε συμφέρει να κοιτάξεις στο μέλλον για κάτι τέτοιο.

Στα αμάξια παρέχουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα τέτοιου τύπου ασφάλιση, αλλά συνήθως εξαιρούν περιπτώσεις χρήσης εκτός δρόμου.

billy84
29/07/2023, 22:49
Υπάρχουν εταιρείες που παρέχουν ασφάλεια σε περίπτωση φθοράς του ελαστικού μοτοσυκλέτας εντός του 6μήνου. Ίσως σε συμφέρει να κοιτάξεις στο μέλλον για κάτι τέτοιο.

Στα αμάξια παρέχουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα τέτοιου τύπου ασφάλιση, αλλά συνήθως εξαιρούν περιπτώσεις χρήσης εκτός δρόμου.

Ενδιαφέρον ακούγεται αλλά με απεριόριστο αριθμό χιλιομέτρων??? Δύσκολο το βλέπω! Καλά σίγουρα το εκτός δρόμου αποκλείει οποιαδήποτε πιθανότητα κάλυψης και ας προορίζεται το ελαστικό για τέτοια τερέν. Πιασ΄το αυγό και κούρευτο βασικά. Νομίζω ότι η μόνη λύση είναι η ''μαύρη πέτρα'' και ξενοιάζεις.


Υ.Γ: Αν μπορεί ας διορθώσει κάποιος μοντ τον τίτλο γιατί τον έγραψα στα γρήγορα και δεν πρόσεξα ότι λείπει ένα γράμμα. Βασικά αν μπορεί ας αντικαταστήσει τη λέξη επιτυχία με την αποτυχία για να είναι πιο σωστό βάσει ποσοστού!:D

νεοσσός
29/07/2023, 22:58
Ενδιαφέρον ακούγεται αλλά με απεριόριστο αριθμό χιλιομέτρων??? Δύσκολο το βλέπω! Καλά σίγουρα το εκτός δρόμου αποκλείει οποιαδήποτε πιθανότητα κάλυψης και ας προορίζεται το ελαστικό για τέτοια τερέν. Πιασ΄το αυγό και κούρευτο βασικά. Νομίζω ότι η μόνη λύση είναι η ''μαύρη πέτρα'' και ξενοιάζεις.
Περιορισμό χιλιομέτρων δεν είδα κάπου. Πρέπει να συμπληρώσεις τα έντυπα της ασφάλισης εντός του μήνα από την αγορά δύο ελαστικών. Τους πρώτους 6 μήνες από την αγορά τους, υποτίθεται ότι σου ασφαλίζουν το ένα για μία ποικιλία ζημιών (έχει εξαιρέσεις).

Βλέπω ότι σε μοτοσυκλέτες υποστηρίζουν και ημιχωμάτινα ελαστικά. Αποκλείει μοτοσυκλέτες off-road (η δική σου είναι μικτής χρήσης) και σε κάποιο σημείο αναφέρει ότι αποκλείει και χρήση off-road. Δηλαδή σου παρέχουν εξάμηνη ασφάλεια για ελαστικό Anakee Wild, αλλά μπορούν να σου πουν ότι έπαθε τη ζημιά εκτός ασφάλτου και να μην σου το αντικαταστήσουν.

https://makemyday.michelin.gr/warranties/warranty-plus-2w
https://makemyday.michelin.gr/legal/warranty-plus


Παραδείγματα πιθανών αιτιών που μπορούν να οδηγήσουν σε τυχαία ζημιά:

- Κόψιμο του πλευρού ή του πέλματος του ελαστικού από πρόσκρουση με αιχμηρό ξένο σώμα.

- Διατρητικό πλήγμα στο ελαστικό από αμβλύ ξένο σώμα.


Είναι καλή περίπτωση να είναι ασφαλισμένο το λάστιχο στην περίπτωση που τρυπήσει ή σκιστεί το πρώτο εξάμηνο χρήσης του. Έχω ακούσει περίπτωση να βάλει κάποιος καινούρια λάστιχα στο αμάξι, να φύγει από του βουλκανιζατέρ και σε 2 χιλιόμετρα να πέσει σε λακκούβα και να του σκιστεί το λάστιχο. Με τέτοια ασφάλιση καλύπτεσαι σε τέτοιες περιπτώσεις.





Υ.Γ: Αν μπορεί ας διορθώσει κάποιος μοντ τον τίτλο γιατί τον έγραψα στα γρήγορα και δεν πρόσεξα ότι λείπει ένα γράμμα. Βασικά αν μπορεί ας αντικαταστήσει τη λέξη επιτυχία με την αποτυχία για να είναι πιο σωστό βάσει ποσοστού!:D

Μπορείς κι εσύ, αν μετά την επεξεργασία στο πρώτο μήνυμα, πατήσεις "Προβολή πλήρους έκδοσης", ώστε να πας στον επεξεργαστή κειμένου που επιτρέπει και την αλλαγή τίτλου στο πρώτο μήνυμα του νήματος.

STF
29/07/2023, 23:22
Τα παρακάτω τα είχα γράψει το 2017 σε άλλο forum. Από τότε η MITAS έχει αναγνωριστεί πολύ περισσότερο καθώς πριν από 6-7 χρόνια δεν τα έβρισκες στην Αθήνα και τα έφερνες από τη Β. Ελλάδα για να τα βάλεις στον λαστιχά σου.

"Τώρα θέλω να τονίσω πως δεν έχω καμιά προσωπική εμπειρία με τα Mitas αν και φλερτάριζα στην ιδέα μεταξύ Ε-09 και Ε-07. Άρα εγκυκλοπαιδικές γνώσεις μόνο από τη πλευρά μου για την Mitas. Η Τσέχικη Mitas (με έδρα τη Πράγα και σε απόσταση μικρότερη των 140 χλμ από το αντίστοιχο εργοστάσιο της Heidenau (φαίνεται πως το έχει η περιοχή)) ανέκαθεν ήταν εταιρεία κατασκευής ελαστικών γεωργικής χρήσης (τρακτέρ κτλ). Και σήμερα που μιλάμε το 71% των εσόδων της προέρχεται από ελαστικά γεωργικής χρήσης, το 23% από βιομηχανικά ελαστικά, το 4% από άλλες δραστηριότητες και μόνο το 2% αποτελεί έσοδο από μοτοσυκλετιστικά ελαστικά.
Μπορεί και να μη σημαίνει τίποτα αυτό και δε λέω πως δεν έχει καλές επιλογές αλλά... πιστεύω πως μάλλον δεν επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη των μοτο ελαστικών και πως για αυτό το λόγο η ικανοποιητική χρήση τους περιορίζεται, δηλαδή πρέπει να είναι πολύ στοχοποιημένη. Δεν μπορείς να περιμένεις ικανοποιητικούς μέσους όρους χρήσης σε άσφαλτο και χώμα ταυτοχρόνως".

Τα οικονομικά στοιχεία που αναφέρω παραπάνω τα είχα βρει την ίδια χρονιά (2017) στη δική τους ιστοσελίδα. Προφανώς από τότε θα έχουν αλλάξει κάποια πράγματα, ελπίζω προς το θετικότερο όχι για τη συγκεκριμένη σειρά αλλά ευρύτερα για τα μοτο-ελαστικά της εταιρείας.

νεοσσός
29/07/2023, 23:28
... Και σήμερα που μιλάμε το 71% των εσόδων της προέρχεται από ελαστικά γεωργικής χρήσης ...
Κοίτα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Βασίλης κάνει γεωργική χρήση στα λάστιχα. Έχει οργώσει όλη την Ελλάδα με το μοτοσακό του. :lol:

STF
29/07/2023, 23:28
Κοίτα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Βασίλης κάνει γεωργική χρήση στα λάστιχα. :lol:

:lol:

Βασίλη... σωστή μάρκα πήρες αλλά διάλεξες λάθος σειρά ελαστικών.

bulmont
30/07/2023, 08:59
.... Αν μπορεί ας διορθώσει κάποιος μοντ τον τίτλο γιατί τον έγραψα στα γρήγορα και δεν πρόσεξα ότι λείπει ένα γράμμα.......

:a013::a013::a013:

karellen
30/07/2023, 09:38
Μου φαίνεται παράξενο όλο αυτό το σκηνικό Βασίλη.

Είχα βάλει τα MC30 στο gs,τα Terra Force στο KLR και 2 φίλοι μου σε GSR 600 και Varadero.Εμένα προσωπικά μου συμπεριφέρθηκαν άψογα στα δικά μου και απ' ότι ξέρω και στων άλλων.

Μάλλον θα υπάρχει πρόβλημα στα πιο ον-οφ σαν τα δικά σου.

Bowleno
30/07/2023, 13:48
Μου φαίνεται παράξενο όλο αυτό το σκηνικό Βασίλη.

Είχα βάλει τα MC30 στο gs,τα Terra Force στο KLR και 2 φίλοι μου σε GSR 600 και Varadero.Εμένα προσωπικά μου συμπεριφέρθηκαν άψογα στα δικά μου και απ' ότι ξέρω και στων άλλων.

Μάλλον θα υπάρχει πρόβλημα στα πιο ον-οφ σαν τα δικά σου.

Εσύ και οι φίλοι σου δεν πιάνεστε διότι κινείστε ανθρώπινα. Τούτος δω, όλο στα σπαστήρια της Ελλάδας είναι, τι να κάνει το λάστιχο; τσ βλέπει και παραδίδει πνεύμα....:lol:

Tallyban
30/07/2023, 19:18
Και εγώ που τα είχα χρησιμοποιήσει λόγω τιμής ,καθώς και γνωστοί,κανένα πρόβλημα.
Εκεί που είχα προβλήματα είναι με τη Μοιχελίνα,την αγαπημένη μου εταιρεία (ούτε στον εχθρό μου).

billy84
31/07/2023, 11:36
Τα παρακάτω τα είχα γράψει το 2017 σε άλλο forum. Από τότε η MITAS έχει αναγνωριστεί πολύ περισσότερο καθώς πριν από 6-7 χρόνια δεν τα έβρισκες στην Αθήνα και τα έφερνες από τη Β. Ελλάδα για να τα βάλεις στον λαστιχά σου.

"Τώρα θέλω να τονίσω πως δεν έχω καμιά προσωπική εμπειρία με τα Mitas αν και φλερτάριζα στην ιδέα μεταξύ Ε-09 και Ε-07. Άρα εγκυκλοπαιδικές γνώσεις μόνο από τη πλευρά μου για την Mitas. Η Τσέχικη Mitas (με έδρα τη Πράγα και σε απόσταση μικρότερη των 140 χλμ από το αντίστοιχο εργοστάσιο της Heidenau (φαίνεται πως το έχει η περιοχή)) ανέκαθεν ήταν εταιρεία κατασκευής ελαστικών γεωργικής χρήσης (τρακτέρ κτλ). Και σήμερα που μιλάμε το 71% των εσόδων της προέρχεται από ελαστικά γεωργικής χρήσης, το 23% από βιομηχανικά ελαστικά, το 4% από άλλες δραστηριότητες και μόνο το 2% αποτελεί έσοδο από μοτοσυκλετιστικά ελαστικά.
Μπορεί και να μη σημαίνει τίποτα αυτό και δε λέω πως δεν έχει καλές επιλογές αλλά... πιστεύω πως μάλλον δεν επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη των μοτο ελαστικών και πως για αυτό το λόγο η ικανοποιητική χρήση τους περιορίζεται, δηλαδή πρέπει να είναι πολύ στοχοποιημένη. Δεν μπορείς να περιμένεις ικανοποιητικούς μέσους όρους χρήσης σε άσφαλτο και χώμα ταυτοχρόνως".

Τα οικονομικά στοιχεία που αναφέρω παραπάνω τα είχα βρει την ίδια χρονιά (2017) στη δική τους ιστοσελίδα. Προφανώς από τότε θα έχουν αλλάξει κάποια πράγματα, ελπίζω προς το θετικότερο όχι για τη συγκεκριμένη σειρά αλλά ευρύτερα για τα μοτο-ελαστικά της εταιρείας.


Νομίζω είναι ενδεικτικό το ότι βλέπουμε το ίδιο μοντέλο εδώ και 15 χρόνια!



Μου φαίνεται παράξενο όλο αυτό το σκηνικό Βασίλη.

Είχα βάλει τα MC30 στο gs,τα Terra Force στο KLR και 2 φίλοι μου σε GSR 600 και Varadero.Εμένα προσωπικά μου συμπεριφέρθηκαν άψογα στα δικά μου και απ' ότι ξέρω και στων άλλων.

Μάλλον θα υπάρχει πρόβλημα στα πιο ον-οφ σαν τα δικά σου.



Προσοχή μιλάω για το Ε-07 συγκεκριμένα. Δε σημαίνει ότι όλα τα λάστιχα της εταιρείας είναι ελαττωματικά σε αυτό το ποσοστό. Να σημειώσω ότι έχω φορέσει από μία φορά το Ε08 και το Ε09 με τα οποία δεν είχα κανένα πρόβλημα.




Εσύ και οι φίλοι σου δεν πιάνεστε διότι κινείστε ανθρώπινα. Τούτος δω, όλο στα σπαστήρια της Ελλάδας είναι, τι να κάνει το λάστιχο; τσ βλέπει και παραδίδει πνεύμα....:lol:


:lol: Και όμως αυτοί οι πόροι που άνοιξαν στα 2 λάστιχα δε θεωρώ πως σχετίζονται με το off road. Δείχνει αστοχία υλικού!

nickald
31/07/2023, 12:13
Δε ρωτάς μήπως βγαίνει κάτι σε ερπύστριες για NC?

Ποτέ δεν ξες....

νεοσσός
31/07/2023, 12:13
Τα λάστιχά σου έχουν δείκτη ταχύτητας T, ήτοι έως 190 km/h. Δεν είμαστε σίγουροι με πόσα πηγαίνεις όταν κατεβαίνεις τα βουνά με ούρια θύελλα. :p

billy84
31/07/2023, 12:27
Δε ρωτάς μήπως βγαίνει κάτι σε ερπύστριες για NC?

Ποτέ δεν ξες....

Είχα δει κάπου ένα κιτ με ερπύστρια που μπαίνει σε εντούρο για σκληρές καταστάσεις!:lol:



Τα λάστιχά σου έχουν δείκτη ταχύτητας T, ήτοι έως 190 km/h. Δεν είμαστε σίγουροι με πόσα πηγαίνεις όταν κατεβαίνεις τα βουνά με ούρια θύελλα. :p


190 πραγματικά για να τα πιάσει το NC χρειάζεται κομπρέσορας!:D

K.Kordix
31/07/2023, 12:36
Είχα δει κάπου ένα κιτ με ερπύστρια που μπαίνει σε εντούρο για σκληρές καταστάσεις!:lol:





190 πραγματικά για να τα πιάσει το NC χρειάζεται κομπρέσορας!:D

Βασίλη κάποια στιγμή γράψε 2-3 λόγια για το nc πως είναι σε χωμάτινες διαδρομές. Έχεις κάνει κάποια βελτίωση? Έχει μήπως μεγαλώσει τις διαδρομές των αναρτήσεων? Έχει πειράξει τη σέλα?

Όσον αφορά τα Mitas στα FIM ελαστικά είναι κορυφαία εταιρεία. Για το Εο7 έχω ακούσει και από αλλού παράπονα.

billy84
31/07/2023, 13:09
Βασίλη κάποια στιγμή γράψε 2-3 λόγια για το nc πως είναι σε χωμάτινες διαδρομές. Έχεις κάνει κάποια βελτίωση? Έχει μήπως μεγαλώσει τις διαδρομές των αναρτήσεων? Έχει πειράξει τη σέλα?

Όσον αφορά τα Mitas στα FIM ελαστικά είναι κορυφαία εταιρεία. Για το Εο7 έχω ακούσει και από αλλού παράπονα.



Γειά σου φίλε μου. Το NC φοράει Ohlins πίσω και ελατήρια της ίδιας εταιρείας μπροστά. Μεγάλη βοήθεια το πισινό χωμάτινο ελαστικό με ψηλότερο προφίλ (70) από το εργοστασιακό (60). Η διαδρομή δεν έχει αλλάξει αλλά το δουλεύω λίγο σφιχτό οπότε δε βυθίζεται πολύ με εμένα πάνω. Εννοείται ο ρυθμός στο χώμα επιβάλλεται να είναι αργος συγκριτικά με πιο ''ειδικές'' μοτοσυκλέτες, αλλά θεωρώ πως για τη χρήση που κάνω κινούμαι αξιοπρεπώς και πάνω από όλα, χωρίς προβλήματα εδώ και σχεδόν 400.000km. Σέλα δεν έχω πειράξει αλλά είναι και θέμα αντοχής του καθενός. Άλλοι την άλλαξαν αμέσως.

Επιπλέον να αναφέρω πως χθες δοκιμάστηκε το Dunlop Trailmax Raid με πολύ θετικές εντυπώσεις σε δύσκολο δρόμο. Περισσότερες πληροφορίες στο ταξιδιωτικό που θα γράψω μεσοβδόμαδα.

Parking
31/07/2023, 14:21
Τη συγκεκριμένη εταιρεία την είχα σταμπάρει από τον 1ο καιρό που ξεκίνησα να βάζω χωμάτινα λάστιχα. Ήταν τρελό value for money με τιμές σχεδόν 100 ευρώ για πισινή διάσταση 150-70-17. 445175

Εγώ κάποια στιγμή είχα βάλει σ ένα ΧΤ 660 τα μοταρντ και ήταν μια χαρά για καθημερινή χρήση,
Πιρέλι MT 60 δεν ήταν αλλά κόστιζαν τα μισά και κράτησαν και αρκετά πριν ξεφτιλιστούν
(δε θυμάμαι το μοντέλλο αλλά ήταν για ςς μαλακά)
Στο r1 δεν δοκίμασα και μάλλον δε θέλω :P

nickald
31/07/2023, 14:38
Βασίλη κάποια στιγμή γράψε 2-3 λόγια για το nc πως είναι σε χωμάτινες διαδρομές. Έχεις κάνει κάποια βελτίωση? Έχει μήπως μεγαλώσει τις διαδρομές των αναρτήσεων? Έχει πειράξει τη σέλα?

Όσον αφορά τα Mitas στα FIM ελαστικά είναι κορυφαία εταιρεία. Για το Εο7 έχω ακούσει και από αλλού παράπονα.

Χωρις να εχω κανει τις διαδρομες του Βασιλη εχω να πω οτι χωρις βελτιωση στις αναρτησεις το NC δεν ειναι ουτε για τον δρομο οχι για εκτος δρομου.

Με wilbers μπρος πισω και mutant λαστιχο εχουμε κανει χωματινη διαδρομη στα ορεινα της Πινδου (Παρκο εθνικης συμφιλιωσης, Μουτσαλια κλπ) χωρις να κωλωσει καπου το NC.

Υποψη οτι εκεινα τα NC ειχαν και ποδια motech για να αποφυγουμε κανενα περιεργο γκαπ γκουπ απο κατω.

Σημ.
Εγω δεν ειμαι κατηγορια φτερου σαν τον Βασιλη. Το τρωω το φαι μου (και του διπλανου και του απεναντι και του διπλανου τραπεζιου)

billy84
31/07/2023, 17:17
Εγώ κάποια στιγμή είχα βάλει σ ένα ΧΤ 660 τα μοταρντ και ήταν μια χαρά για καθημερινή χρήση,
Πιρέλι MT 60 δεν ήταν αλλά κόστιζαν τα μισά και κράτησαν και αρκετά πριν ξεφτιλιστούν
(δε θυμάμαι το μοντέλλο αλλά ήταν για ςς μαλακά)
Στο r1 δεν δοκίμασα και μάλλον δε θέλω :P


Δυστυχώς το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό, πλέον όχι μόνο δεν κοστίζουν τα μισά, αλλά φτάνουν πολύ κοντά στα υπόλοιπα επώνυμα. Με τη διαφορά που υπήρχε στις τιμές θα μπορούσες να πεις ότι και να βγει κανένα ελαττωματικό στα 5-6 στο τέλος θα είσαι συν. Τώρα όμως δεν αξίζει! Νομίζω δε βγάζει γόμες για το R1 αλλά έχει σπορ λάστιχο και για αυτό. Δεν έχω ιδέα αν είναι καλό αλλά σίγουρα σε τόσο γκάζι ούτε που θα το δοκίμαζα!:D


Χωρις να εχω κανει τις διαδρομες του Βασιλη εχω να πω οτι χωρις βελτιωση στις αναρτησεις το NC δεν ειναι ουτε για τον δρομο οχι για εκτος δρομου.

Με wilbers μπρος πισω και mutant λαστιχο εχουμε κανει χωματινη διαδρομη στα ορεινα της Πινδου (Παρκο εθνικης συμφιλιωσης, Μουτσαλια κλπ) χωρις να κωλωσει καπου το NC.

Υποψη οτι εκεινα τα NC ειχαν και ποδια motech για να αποφυγουμε κανενα περιεργο γκαπ γκουπ απο κατω.

Σημ.
Εγω δεν ειμαι κατηγορια φτερου σαν τον Βασιλη. Το τρωω το φαι μου (και του διπλανου και του απεναντι και του διπλανου τραπεζιου)



Φίλε κερνάω φαγητό όποτε έρθεις!:lol: Κατηγορία φτερού 100 κιλά μοσχάρι δεν πρέπει να έχει υπάρξει ξανά! Θα το κάνω σκρινσοτ για να μη λέει η γυναίκα μου ότι όλο παίρνω κιλά!:D


Πέρα από πλάκα παίζει μεγάλο ρόλο το βάρος του αναβάτη. Μην έχουμε παράλογες απαιτήσεις από τα εργοστασιακά αμορτισερ που είναι για 70 κιλά ανθρώπους.

nickald
31/07/2023, 19:49
Δυστυχώς το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό, πλέον όχι μόνο δεν κοστίζουν τα μισά, αλλά φτάνουν πολύ κοντά στα υπόλοιπα επώνυμα. Με τη διαφορά που υπήρχε στις τιμές θα μπορούσες να πεις ότι και να βγει κανένα ελαττωματικό στα 5-6 στο τέλος θα είσαι συν. Τώρα όμως δεν αξίζει! Νομίζω δε βγάζει γόμες για το R1 αλλά έχει σπορ λάστιχο και για αυτό. Δεν έχω ιδέα αν είναι καλό αλλά σίγουρα σε τόσο γκάζι ούτε που θα το δοκίμαζα!:D





Φίλε κερνάω φαγητό όποτε έρθεις!:lol: Κατηγορία φτερού 100 κιλά μοσχάρι δεν πρέπει να έχει υπάρξει ξανά! Θα το κάνω σκρινσοτ για να μη λέει η γυναίκα μου ότι όλο παίρνω κιλά!:D


Πέρα από πλάκα παίζει μεγάλο ρόλο το βάρος του αναβάτη. Μην έχουμε παράλογες απαιτήσεις από τα εργοστασιακά αμορτισερ που είναι για 70 κιλά ανθρώπους.

Αμα παμε παλι εκει στα κρεατα ειμαι μεσα!!!