View Full Version : Voge DS525X πρώτα συμπεράσματα
Καλησπέρα σε όλους, κάτοχος εδώ και 1 μήνα του ds525x, θα παραθέσω λοιπόν ένα κείμενο με τα καλά και τα κακά της μηχανής, σημειωτέον το 1ο σέρβις θα γίνει μεθαύριο όπου και ελπίζω να επιλυθούν αρκετά από τα θέματα που έχω έως τώρα.
Ξεκινάω από τα αρνητικά καθώς και τα θέματα που είχα καθώς ήταν τόσα που επισκίασαν τον ενθουσιασμό του να έχεις αγοράσει καινούργια μηχανή.
1. Στα 400 χλμ πήγα να μου σφίξουν την αλυσίδα καθώς στο δικαβαλο την άκουγα αρκετά, ελάχιστο σφίξιμο 1 χιλιοστό ΑΛΛΑ κατά την σύσφιξη του παξιμαδιου στα αριστερά του ψαλιδιού έσπασε η πλάκα ρύθμισης- αποστάτης, όταν λέμε έσπασε έγινε θρύψαλα, παρήγγειλαν καινούργιο ήρθε μετά από 3 μέρες και δυστυχώς είχαν στείλει λάθος ανταλλακτικό! Το παξιμάδι δεν φώλιαζε καλά μέσα στην πλάκα, ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι αν δεν βρει άμεσα το ανταλλακτικό θα το φάμε σε τόρνο για να φωλιάζει αν αργήσει να έρθει το δικό του ανταλλακτικό.
Πρώτη εντύπωση ξενερα δεν μπορώ να σκεφτώ ότι θα έχω αστρωτο μηχανάκι με πατέντα.
2. Τα φώτα του αν και τρομερά πολύ δυνατός και ωραίος φωτισμός, φέγγουν στον γάμο του Καραγκιόζη, πολύ ψηλά ειδικά η μεγάλη σκάλα στοχεύει τις φωλιές των πελαργών, καλά όταν είμαι και δικαβαλος δεν συζητάμε καν τι γίνεται, η ρύθμιση τους είναι μπελαλιδικη για αυτό θα γίνει με το 1ο σέρβις.
3. Τρίξιμο στη ζελατίνα από την αρχή σχεδόν και τώρα που πιάσαμε τα 950 χλμ ακόμη πιο έντονο, όταν είχα πάει για το σφίξιμο της αλυσίδας το ανέφερα ο μηχανικός δοκίμασε τα βιδακια που πιάνουν την ζελατίνα επάνω στη βάση της αλλά ήταν σφιγμένα ήδη, άρα το θέμα είναι στη βάση της ζελατίνας, θα ζητήσω και αυτό να γίνει με το σέρβις.
4. Τα δύο προβολακια που έχει κάνουν πολύ ωραία δουλειά και βοηθάνε την νύχτα αλλά το ένα φέγγει δυνατότερα από το άλλο, εννοείται πως θα το αναφέρω και διατηρώ αμφιβολίες αν θα κάνουν κάτι, λογικά θα πουν ότι είναι η ιδέα μου η ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση καθώς η λάμπα είναι αναλώσιμο κλπ, παρόλα αυτά θα το αναφέρω.
5. Μετά την συμπίεση του πιρουνιού, στην επαναφορά ακούγεται ένας γδούπος, λογικά κάτι είναι χαλαρό στον σταυρό-μανα-λαιμό, θα το δει και αυτό κατά το σέρβις.
6. Η ρύθμιση της πίσω ανάρτησης γίνεται στο συνεργείο θέλω να την σφίξουμε καθώς είναι πολύ μαλακή για τα γούστα μου, το πρόβλημα μου εδώ είναι ότι εάν θέλω να την ρυθμίσω για να μπω χώμα είναι μισή ώρα δουλειά.
7. Το ενσωματωμένο turn by turn navigation της οθόνης είναι άχρηστο, όχι λόγο οθόνης αλλά λόγο της εφαρμογής που κατεβάζεις στο κινητό για να κάνεις το navigation, η οποία εφαρμογή είναι της πλάκας δείχνει ότι να ναι και δεν είναι να την εμπιστευτείς.
Πάμε τώρα στα θετικά.
1. η μηχανή πηγαίνει πολύ πολύ ωραία, έχει πολύ καλό ζύγισμα τις ανωμαλίες του δρόμου τις καταπίνει και γενικά σου δίνει καλή πληροφόρηση και σιγουριά όταν την Καβαλάς.
2. Πολύ ωραία και γεμάτη ροπή στα χαμηλά και μεσαία, η μηχανή ανοίγει από χαμηλά με περίσσια δύναμη που την κάνει πολύ fun to drive.
3.Τα φρένα της είναι πραγματικά άγκυρες χαίρεσαι να την κοκαλωνεις, άσχετο αν εγώ δεν την πιέζω για να μην προκαλώ τον τζόγο που μου κάνει τον γδούπο στο μπροστινό.
4.Η μηχανή είναι άνετη για πολύωρη οδήγηση και η στάση σώματος και η σέλα είναι σε αρκετά καλό επίπεδο.
5. Με μια πρώτη δοκιμή εκτός δρόμου, σε χαλικη, χώμα και αυλακωμενο τερέν, η μηχανή έδειξε να μη μασάει πηγαίνει σταθερά και σίγουρα φρενάρει όπως πρέπει και η όρθια θέση της είναι αρκετά βολική, φυσικά δεν την πίεσα καθώς είναι ακόμη στο στρώσιμο και δεν έχω και καρίνα αλλά μου έδωσε πολύ καλή πρώτη γεύση για πιο adv καταστάσεις, με ένα πιο off road λάστιχο έχει νομίζω πολύ καλές προοπτικές για τέτοιου είδους χρήση.
Γενικά έχω μια γλυκόπικρη γεύση έως τώρα καθώς τα κάμποσα προβληματακια δεν με άφησαν να χαρώ την μηχανή όπως πρέπει, το θετικό είναι ότι τα περισσότερα θα λυθούν με το πρώτο σέρβις (όλα ίσως πλην του φωτός ομίχλης που φέγγει λιγότερο) το αρνητικό, ότι ρε παιδιά όταν ο άλλος παίρνει καινούργιο μηχανάκι πρέπει να έχει και την ανάλογη εμπειρία, απροβληματιστο χωρίς να του την σπάσουν τέτοιες μικροχαζομαρες και να του triggαρουν τους ψυχαναγκασμούς φωτάκια λαμπάκια σκατακια κλπ.
Θα υπάρξει ενημέρωση μετά το σέρβις με το τι έγινε τι λύθηκε κλπ.
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και πάντα όρθιοι.
kostaskk
30/07/2023, 04:48
Άσχετοι. Κάνανε και ζημιά στο ποιο απλό πράγμα σε καινούρια μοτό,
αν ξέρανε ,που δεν ξερουνε η δεν βιάζοντουσαν δεν θα σπαγανε το πλακακι. Και μετά λάθος παραγγελία ανταλλακτικό, πατέντες,
Άμα βγει,χαλαρώσει η αλυσίδα με 150km/h, τυλιχτεί γύρο από το εμπρός γρανάζι και σπάσει το Κάρτερ,το οποίο θα ρίξει λάδια στην ρόδα και εσύ στο ΚΑΤ, η πάρει γάμπα μαζί της,η μπλοκάρει τον πίσω τροχό,τα οποία δεν είναι όσο απίθανα νομίζεις,να δω τότε τι θα λέει για την πατέντα στο πλακάκι, τι θα καλύψει σε εσένα και στο μηχανάκι...
Η μήπως Θα κάνει τον Κινέζο?
Είναι σαν να έχεις βάλει ένα μαιμουδακι να ρυθμίσει πυρηνικό αντιδραστήρα σε 10 λεπτά.( γενικα το σέρβις σε αντιπρόσωπο) που θα σε κατακλεψει και από πάνω αν πας να κάνεις κάτι εκτός αλλαγή λαδιού η άντε εκτός απο απλό μικρό σέρβις)
Αλλά και φουλ άσχετοι η πλειοψηφία.
άμα τους πας να φτιάξουν τα υπόλοιπα μπορεί να κάνουν άλλες τόσες ζημιές και άλλες τόσες πατέντες, και να γίνει λατέρνα το μηχανάκι.
Άντε μετά να το πας για αλλαγή λαδιού,φιλτρων η ρύθμιση βαλβίδων.
βρες και διάβασε 5-10 φορές το μανουαλ τις μηχανής η ότι βιβλίο σου δώσανε για τις βασικές ρυθμίσεις τις μηχανής. Η ότι βρεις στο ίντερνετ, κάτσε με τις ώρες και ρύθμισε το μόνο σου σωστά.
Αλλιως δεν θα γίνει ποτέ
Παρατήρησε το με τις ώρες και θα βρεις λύση..
Πχ στον εναν προβολέα μπορεί να ξέχασαν να ξεκολλήσουν κάνα διαφανές προστατευτικό αυτοκόλλητο, η ήρθε με καμένη λάμπα και βάλανε μια άλλη ότι βρήκαν μπροστά τους, η δεν κάνουν καλή επαφή τα καλώδια και αλλάζει η ένταση άμα κουνισεις καλώδια. Στη ζελατίνα μπορεί με κομμάτια σαμπρέλα, λάστιχο,ροδελες να την φτιάξεις, πατέντα, το φανάρι θα έχει βίδα ρύθμισης ύψους από κάτω του, η ανάρτηση πάλι βίδα ρύθμισης να την κάνεις σκληρή η μαλακη σε 5 λεπτά με ένα κατσαβίδι. Η θέση των μανετων,λεβιεδων να τα ρυθμίσεις εκεί που σε βολεύει. Αλυσίδα να μάθεις να ρυθμίσεις εσύ και λάδωμα συχνό..
Τα ομίχλης είναι για ομίχλη, σε κανονικό καιρό θαμπωνουν τους απέναντι, με το λάθος ύψος του κανονικού φωτός + τα ομίχλης φαντάζομαι θα παθαίνεις επιληψία από το αναβοσβιμα μεγάλης σκάλας των απέναντι για να σου δείξουν ότι τους θαμπώνεις. Αν είναι απλοί προβολείς οκ, άμα πας σε κάνα χωματόδρομο τους ανάβεις.
Μόνο ο Θόριβος από το μπροστινό μοιάζει σημαντικός, να τον φτιάξουν αυτοί, ρουλεμάν λαιμου,δεν σφίξανε καλά το κεντρικό παξιμάδι, κάποιο πλαστικό η κάτι μέσα στην ανάρτηση κοπαναει, μόνο αυτό θα με ένοιαζε και το πλακακι, τα άλλα διάβασμα και μόνος μου
Για ρουλεμάν τιμονιού μου κάνει και εμένα κοντός ψαλμός αλληλούια την Δευτέρα.
Όσο για τα υπόλοιπα, θέλω όσο τίποτα να έχω τα εργαλεία μου και να κάνω τις δουλειές μου, αλλά μένω σε διαμέρισμα χωρίς πιλοτή και το χειρότερο, δίπλα στην είσοδο της οικοδομής υπάρχει καφενείο-χαρταδικο που μαζεύονται οι επιστήμονες της τρίτης ηλικίας και πραγματικά δεν γουστάρω καθόλου να δουλεύω με ακροατήριο-κριτές.
Οπότε αναγκαστικά αφού είναι στην εγγύηση θα τους πρηξω τον εγκέφαλο να τα φτιάξουν.
Το προβολακι δεν ξέρω αν είναι για την ομίχλη έχει λεντ λάμπα μέσα αλλά για να το πάρω στο χέρι και να το αλλάξω πρέπει να βγει μέρος του Φέρινγκ.
Σχετικά με το 4 -αν το δεξί είναι που φέγγει περισσότερο απ το αριστερό- μήπως είναι έτσι επίτηδες απ τη μάνα του για να μην τυφλώνει η μηχανή την αντίθετη λωρίδα κίνησης;
Ελπίζω να λυθούν όλα και να χαρείς τη μηχανή σου. Καλοτάξιδο.
ratamahatta
30/07/2023, 08:05
Εκτός από το πλακάκι κ το μπροστινό όλα τα αλλά μπορείς με όρεξη κ χρόνο να τα διορθώσεις εσυ, σε αρκετούς παρουσιάζονται κάποια ενοχλητικά μικρό προβληματάκια , το θέμα είναι η γενική εικόνα που είναι αρκετά καλή οπως γράφεις
Λαστιχένιες ροδέλες για το τρίξιμο
Καποιος τρόπος θα υπάρχει για να ρυθμίσεις την αναρτηση,ψάξτο
Ρύθμισε το ύψος του προβολέα είναι ενοχλητικό κ επικίνδυνο
1)δε φτιαχνεις τιποτα μονος σου οσο το μηχανακι ειναι σε εγγυηση
2)το αφηνεις συνεργειο αντιπροσωπειας και απαιτεις μηχανακι αντικαταστασης μεχρι να επισκευαστει
Αναμένω παραλαβή απο Σεπτέμβριο οπότε έχω ρίξει διάβασμα σε Ιταλία κυρίως, που τον Ιούλιο πούλησε 350+ κομμάτια και υπάρχει feedback.
Αυτά που αναφέρεις έχουν παρουσιαστεί και αλλού, περισσότερο έχεις ξενερώσει. Δεν είναι τίποτα σπουδαία, αναλυτικά:
1) Αρκετοί έχουν πάει για σφίξιμο αλυσίδας. Υπάρχει θέμα από παλιά με τα πλακάκια εκατέρωθεν του ψαλιδιού. Συμβαίνει και στα παλιά 500αρια. Είναι ευαίσθητα αλλά δεν φταίει τόσο αυτό, αλλά η μαλακία των μαστόρων. Η βίδα βρίσκεται μέσα σε φωλιά, χρησιμοποιούν γερμανικό κλειδί προφανώς κλειδί για σφίξιμο η καρυδάκι χοντρό, κάνει μοχλό και σπάει το τοίχωμα στο πλακάκι η και ολόκληρο το πλακάκι. 7.5 ευρώ έχει το ένα αλλά θέλει προσοχή. Ευτυχώς που στο manual αναγράφονται τα Nm σύσφιξης. Όταν το πάρω σκέφτομαι να δοκιμάσω την κατασκευή άλλου (περισσότερο για τον χαβαλέ), είδωμεν. Εδώ η φωτό από ac500 στο εξωτερικό.
445186
2) Ρύθμιση φώτων. Μην τρελαίνεσαι, σε όσα μηχανάκια έχω πάρει ρύθμιση ήθελαν. Δες εδώ. https://www.youtube.com/shorts/uS08XS_fDC0
3) Το τρίξιμο της ζελατίνας έχει εμφανιστεί και Ιταλία. Σφίξε τα βιδάκια που είναι στις αρθρώσεις του μηχανισμού. Βάλε και λίγη Loctite μπλε.
4) Προβολάκια. Μου φαίνεται περίεργο να φωτίζουν ανόμοια σε ένταση, αλλά και αυτό βρίσκεται. Μπορεί να μετρηθεί με φωτόμετρο για να σου φύγει η απορία.
Τέτοια έχουν οι φωτογράφοι. Αν είσαι Αθήνα έλα να στο μετρήσω.
5) Κατ' εμέ το πρώτο σοβαρό θέμα από όσα έχεις αναφέρει. Πας προφανώς για σφίξιμο τιμονιού. Απλό θέμα, φτιάχνεται εύκολα.
6) Εδώ γίνεσαι υπερβολικός. Το 90% των μοτό της αγοράς έτσι ρυθμίζει. Ούτε το νέο Transalp δεν ρυθμίζει όπως θες.
7) Για το navigation δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Δες και το παλικάρι εδώ. https://youtu.be/Iw2SDvD3J80
Γενικά απ' όσο έχω διαβάσει και έχω δει review από εξωτερικό, όλοι αναφέρουν για ένα πολύ τίμιο μηχανάκι, που συνολικά είναι εξαιρετικό για τα δεδομένα της τιμής του. Μάλιστα στην Ιταλία πολλοί ορκισμένοι στα TRK501 ήδη έκαναν την αλλαγή, και άλλοι ψάχνονται.
Προσωπικό συμπέρασμα αν και δεν έχει φτάσει ακόμα στα χέρια μου, αδυναμίες απο την σημαντικότερη σε φθίνουσα σειρά:
1) αδύναμο σημείο το πλακάκι στο ψαλίδι, θέλει προσοχή στο σφίξιμο και θα είσαι ok. Μπορεί και να πατενταριστεί.
2) κάποιο γκρινιάζουν για την φωτεινότητα της οθόνης, μένει να το διαπιστώσω όταν έρθει. Ιταλία κάποιος έβαλε πολαριζέ μεμβράνη και βελτιώθηκε, θα βρεθεί η άκρη
3) τρίξιμο ζελατίνας. Αφού έχει μηχανισμό που δεν βιδώνει σταθερά κάπου θα τρίξει, αναμενόμενο. Ακόμα και το ελατήριο μέσα κάποια στιγμή θα χαλαρώσει και θα θέλει σκληρότερο Θα βρεθεί και εκεί η λύση. No big deal
4) κάποιοι λένε ότι μετά τα 140 θολώνουν οι καθρέπτες. Λαστιχένια φλάντζα εκεί που σφίγγουν και πιστεύω θα λυθεί.
Το θετικό είναι ότι ήδη έχουν βγει πολλά aftermarket αξεσουάρ (μέχρι και ηλεκτρική ζελατίνα). Αυτό σημαίνει ότι έχει ψωμί στις πωλήσεις και θα διορθωθούν όλες οι παιδικές ασθένειες. Χάζεψε εδώ: https://unclewang.net/search?q=ds525x&options%5Bprefix%5D=last
Εσύ περισσότερο έχεις σπαστεί που δεν έχεις χώρο να μαστορέψεις. Καλά χλμ να έχεις, και αν σε βγάλει ο δρόμος έλα να σου μετρήσω τα προβολάκια.
Δεν ξέρω τι να σου πω! Είναι πάρα πολύ άσχημα όλα αυτά.
Από τη μία είναι το γκαρνατί από την άλλη το μηχανάκι έχει συναρμολογηθεί απ αυτά τα γκάου κι έχει θέματα
Λογικά πρέπει να πας σε σοβαρό μηχανικό να σου λύσει τα προβλήματα που λες και ίσως βρες και κάποια ανταλλακτικά από άλλα μοντέλα να σου κουμπώσει
Το σίγουρο είναι ότι ο αντιπρόσωπος είναι για χαστούκια
Δεν έχει άλλο εξουσιοδοτημένο στην περιοχή μου? Μόνο αυτός ο μούλος είναι?
alexis72
30/07/2023, 12:49
μπορεί να ειναι βλακεία αλλα θα το γράψω ...
στο serow που εχω (και πρεπει καπου να το εχω γραψει κ εδω μέσα ) υπάρχει η τάπα εξόδου λαδιού η οποία ειναι φτιαγμένη απο ψεύτικο κ φθηνό (για εμένα αλουμίνιο η κράμα αλουμινίου κλπ κ ειναι ακριβως το ιδιο με αυτο που βλεπω στη φωτο οταν σπάει οπως φαινεται εδω στο πλακάκι που εχει σπάσει...) , 2φορες επιχειρησα εγω να αλλάξω λάδια με καρυδακι εσπασε για πλάκα ,το πηγα σε 3 συνεργεία εξω για να δω τι κάνουν αυτοι για να μην σπάσει ,στους 2 εσπασε κ μου ειπαν οτι ειναι σφάλμα κατασκευαστικό του υλικού της τάπας ...στο 3ο συνεργείο που ηταν της yamaha ???? κ αυτοι με 19αρι ακριβό καρυδάκι δυσκολεύτηκαν να την ξεβιδώσουν χωρις να την σπάσουν αλλα εκαναν γρατζουνιές εφαγαν το γυρω γυρω της ΕΞΑΓΩΝΟΥ τάπας ...τι εφταιγε κ εσπαγε τελικά το βρήκα ΜΟΝΟΣ μου ???? απο το youtube μάλιστα ,ηταν κ υπάρχει ακομα το video οπου ενας αμερικάνος αλλάζει λαδια στο δικό του serow ,ποια ηταν η λύση ? θελει ΕΙΔΙΚΟ κλειδί που ειναι πλακέ με 6 ΓΩΝΙΕΣ σαν τα εργαλεια ποδηλάτου που αγκαλιάζει την εξάγωνη τάπα κ μάλιστα οταν αγοραζες καινουργιο serow στην αμερική στο εδειναν δωρο μαζι με κατσαβιδια μπουζόκλειδο κλπ ,βρήκα στο παζάρι στο σχιστό 2 μετ/να 1 ευρω το ενα ,απο τοτε ΔΕΝ ξανάσπασε ποτέ η τάπα αυτη ουτε γρατζουνιές στο εξαγωνο κεφάλι της ,οπότε μηπως κ εδω θελει ειδικό κλειδί που δίνει η voge ? αλλα τα εδω μαστόρια κανουν τα δικά τους ?
μπορεί να ειναι βλακεία αλλα θα το γράψω ...
στο serow που εχω (και πρεπει καπου να το εχω γραψει κ εδω μέσα ) υπάρχει η τάπα εξόδου λαδιού η οποία ειναι φτιαγμένη απο ψεύτικο κ φθηνό (για εμένα αλουμίνιο η κράμα αλουμινίου κλπ κ ειναι ακριβως το ιδιο με αυτο που βλεπω στη φωτο οταν σπάει οπως φαινεται εδω στο πλακάκι που εχει σπάσει...) , 2φορες επιχειρησα εγω να αλλάξω λάδια με καρυδακι εσπασε για πλάκα ,το πηγα σε 3 συνεργεία εξω για να δω τι κάνουν αυτοι για να μην σπάσει ,στους 2 εσπασε κ μου ειπαν οτι ειναι σφάλμα κατασκευαστικό του υλικού της τάπας ...στο 3ο συνεργείο που ηταν της yamaha ???? κ αυτοι με 19αρι ακριβό καρυδάκι δυσκολεύτηκαν να την ξεβιδώσουν χωρις να την σπάσουν αλλα εκαναν γρατζουνιές εφαγαν το γυρω γυρω της ΠΕΝΤΑΓΩΝΟΥ τάπας ...τι εφταιγε κ εσπαγε τελικά το βρήκα ΜΟΝΟΣ μου ???? απο το youtube μάλιστα ,ηταν κ υπάρχει ακομα το video οπου ενας αμερικάνος αλλάζει λαδια στο δικό του serow ,ποια ηταν η λύση ? θελει ΕΙΔΙΚΟ κλειδί που ειναι πλακέ με 5 ΓΩΝΙΕΣ σαν τα εργαλεια ποδηλάτου που αγκαλιάζει την πεντάγωνη τάπα κ μάλιστα οταν αγοραζες καινουργιο serow στην αμερική στο εδειναν δωρο μαζι με κατσαβιδια μπουζόκλειδο κλπ ,βρήκα στο παζάρι στο σχιστό 2 μετ/να 1 ευρω το ενα ,απο τοτε ΔΕΝ ξανάσπασε ποτέ η τάπα αυτη ουτε γρατζουνιές στο 5γωνο κεφάλι της ,οπότε μηπως κ εδω θελει ειδικό κλειδί που δίνει η voge ? αλλα τα εδω μαστόρια κανουν τα δικά τους ?
Σου είναι εύκολη μια φωτό; δεν έχω δει ποτέ πεντάγωνη βίδα.... (το εργαλείο να βγάλεις φωτό δηλαδή)
Nostradamus
30/07/2023, 15:51
Πλην του 5 και τον εκνευρισμό που προκαλεί το τρίξιμο πλαστικών δεν θα τα αποκαλουσα προβλήματα για να είμαι ειλικρινής .
Η μέχρι τώρα εμπειρία μου από την moto trend είναι άψογη (για Kymco βέβαια). Αν ο συγκεκριμένος εξουσιοδοτημένος δεν είναι ιδιαίτερα θετικός ή θεωρείς ότι δεν ασχολείται , δοκίμασε άλλον.
Καλό ταξίδι να είναι εύχομαι και να το χαρείς όσο δεν πάει.
alexis72
30/07/2023, 19:18
Σου είναι εύκολη μια φωτό; δεν έχω δει ποτέ πεντάγωνη βίδα.... (το εργαλείο να βγάλεις φωτό δηλαδή)
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ,ειναι ΕΞΑΓΩΝΗ η τάπα ,μου κανει τεράστια εντύπωση που ΔΕΝ το γνώριζαν τα μαστόρια στα συνεργεία που πήγαινα ? (που εβαζαν καρυδάκι 19αρι κ κατέστρεφαν την τάπα ) αυτο ειναι το γνήσιο κλειδί της yamaha απο την μια πλευρά ειναι 19αρι (για την ταπα του λαδιού) κ απο την αλλη 22αρι για τις βιδες στον αξονα για εμπρος πισω ρόδα ) ακομα κ στην yamaha εβαζαν καρυδάκι κ την χάλαγαν κ οταν τους ρωτούσα γιατι γίνεται αυτο ,μου ελεγαν αστοχία υλικού της τάπας η λάθος κράμα μετάλλου ...απ οταν βρηκα αυτο το κλειδί η τάπα μια χαρά βιδώνει ξεβιδώνει χωρις να τραυματίζει η να καταστρέφει την τάπα ,μηπως συμβαίννει το ιδιο κ στον φιλο με το 525 ? θα ανεβάσω την φωτο με το κλειδί μπας κ σωθουν φιλοι με παρόμοιο πρόβλημα σε yamaha445192445192
Αν χρησιμοποιήσουν καρυδάκι και ροπόκλειδο δεν γίνεται ζημιά. Προσοχή θέλει στους λαστιχάδες που βιάζονται.
γιατι το καρυδακι καταστρεφει την ταπα;:confused:
γιατι το καρυδακι καταστρεφει την ταπα;:confused:
Αν η τάπα είναι σε ίντσες ή το καρυδακι είναι σε ίντσες είναι μια αιτία. Επίσης λανθασμένη ροπή σύσφιξης επίσης. Δεν βλέπω άλλη αιτία
Προφανώς και δεν το κατηγορώ το μηχανάκι παιδιά, σε αυτά τα χρήματα με αυτά που δίνει δεν έχει αντίπαλο, πραγματικά για την ώρα δεν υπάρχει εναλλακτική.
Περισσότερο στεναχωρήθηκα γιατί λέω αν στα πρώτα 1000 χλμ έχω αυτά τι θα βγάλει μετά;;
Βέβαια μετά από λίγη σκέψη λέω, αυτά είναι μικρό πράγματα που λύνονται εύκολα και ίσως αν λυθούν μόνο μιας μετά το μηχανάκι να μη ζητήσει τίποτα και να το χαρώ όπως πρέπει.
Ουσιαστικά επειδή κάθε μέρα έβρισκα και κάτι στραβό αυτό με χάλασε ίσως επειδή έπεσαν όλα μαζί, συν την έλλειψη χώρου για να ασχοληθώ προσωπικά.
Αύριο πάει για πρώτο σέρβις θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα.
Καλοτάξιδο Άκη! Σε καταλαβαίνω απόλυτα, κι εγώ με καινούριο 300ds από τα πρώτα κιόλας χλμ είχα την διαρροή λαδιού από την αντλία νερού και ένα θέμα με το καντράν, αλλά μετά την αρχική ξένερα σκέφτηκα ότι οκ, αφού λύνονται και είναι πρόθυμοι να τα λύσουν, ας λυθούν τώρα και μετά να συνεχίσει όσο πιο απροβληματιστο γίνεται.
MG-KTiNoS
31/07/2023, 14:48
Προφανώς και δεν το κατηγορώ το μηχανάκι παιδιά, σε αυτά τα χρήματα με αυτά που δίνει δεν έχει αντίπαλο, πραγματικά για την ώρα δεν υπάρχει εναλλακτική.
Περισσότερο στεναχωρήθηκα γιατί λέω αν στα πρώτα 1000 χλμ έχω αυτά τι θα βγάλει μετά;;
Βέβαια μετά από λίγη σκέψη λέω, αυτά είναι μικρό πράγματα που λύνονται εύκολα και ίσως αν λυθούν μόνο μιας μετά το μηχανάκι να μη ζητήσει τίποτα και να το χαρώ όπως πρέπει.
Ουσιαστικά επειδή κάθε μέρα έβρισκα και κάτι στραβό αυτό με χάλασε ίσως επειδή έπεσαν όλα μαζί, συν την έλλειψη χώρου για να ασχοληθώ προσωπικά.
Αύριο πάει για πρώτο σέρβις θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα.
Αυτά τα προβλήματα που αναφέρεις δεν είναι τρομακτικά όπως πχ να σου καίει λάδι και να βγάζει ντουμάνια από πίσω
Δεν έχει σημασία όμως για τι μηχανάκι μιλάμε. Αν είναι φτηνό ή ακριβό.
Ο μάστορας και η αντιπροσωπία είναι υποχρεωμένοι να το φτιάξουν να δουλεύει σωστά. Δηλαδή άμα ήταν παπί 1000 ευρώ τι θα λέγαμε από το ταμείο στην ανακύκλωση?
Μη στεναχωριέσαι πάντως θα βρεθούν λύσεις Στην τελική δεν είναι το μόνο συνεργείο στην Αθήνα
Μετά την παραλαβή της μηχανής από το συνεργείο, λύθηκαν στο σύνολό τους τα παραπάνω θέματα.
Έσφιξε το ρουλεμάν τιμονιού και έτσι κατά το φρενάρισμα ακούγεται μόνο το φυσιμα της μπουκάλας.
Η ζελατίνα δεν κάνει κιχ.
Τα φώτα ήρθαν εκεί που πρέπει και πλέον δεν βαράω τον καθρέφτη του προπορευόμενου αυτοκινήτου με μικρή σκάλα και ένας μικρός κραδασμός που ερχόταν ανάμεσα στις 4 με 4700 στροφές χάθηκε! Δεν μου είπε αν έκανε κάτι λογικά έκανε αλλά πλέον έφυγε.
Το πλακακι φυσικά αλλάχτηκε και έγινε το 1ο σέρβις.
65 ευρώ κόστος πολύ φυσιολογικό νομίζω.
Για την ανάρτηση μου είπε να κάνω μερικά χιλιόμετρα ακόμη και μετά θα την ρυθμίσουμε δεν μου είπε τον λόγο, δεν ρώτησα.
Το μοναδικό θέμα είναι πως πήγα για το σέρβις στα 992 χλμ και στα 1000 μου έβγαλε λαμπάκι για σέρβις και πρέπει να πάω ξανά για να το σβήσει.
Ωραίος. Ρώτα τι έσφιξε στη ζελατίνα, και τι έκανε για τον κραδασμό.
Μετά την παραλαβή της μηχανής από το συνεργείο, λύθηκαν στο σύνολό τους τα παραπάνω θέματα.
Έσφιξε το ρουλεμάν τιμονιού και έτσι κατά το φρενάρισμα ακούγεται μόνο το φυσιμα της μπουκάλας.
Η ζελατίνα δεν κάνει κιχ.
Τα φώτα ήρθαν εκεί που πρέπει και πλέον δεν βαράω τον καθρέφτη του προπορευόμενου αυτοκινήτου με μικρή σκάλα και ένας μικρός κραδασμός που ερχόταν ανάμεσα στις 4 με 4700 στροφές χάθηκε! Δεν μου είπε αν έκανε κάτι λογικά έκανε αλλά πλέον έφυγε.
Το πλακακι φυσικά αλλάχτηκε και έγινε το 1ο σέρβις.
65 ευρώ κόστος πολύ φυσιολογικό νομίζω.
Για την ανάρτηση μου είπε να κάνω μερικά χιλιόμετρα ακόμη και μετά θα την ρυθμίσουμε δεν μου είπε τον λόγο, δεν ρώτησα.
Το μοναδικό θέμα είναι πως πήγα για το σέρβις στα 992 χλμ και στα 1000 μου έβγαλε λαμπάκι για σέρβις και πρέπει να πάω ξανά για να το σβήσει.
Το λαμπάκι του σέρβις σβήνει εύκολα μέσα στο μενού στην ενότητα "my vechicles", έχει επιλογή εκεί να σβήσει.
Ωραίος και το να το χαρείς όπως πρέπει
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.