Σύνδεση

View Full Version : Μετάβαση από TRACER 7 σε VSTROM 650 XT ή κατι παρόμοιο. Αξίζει?



jimsakpt3
05/09/2023, 10:29
Καλημέρα στην παρέα!

είμαι κάτοχος ενός Tracer 7 του 2021.
είμαι πολύ ευχαριστημένος με το μηχανάκι αλλά σκέφτομαι μετά τον χειμώνα να το αλλάξω με κάτι που θα είναι λίγο πιο άνετο σε δικάβαλο ταξίδι με αποσκευές και θα πατάει και λίγο πιο άνετα χώμα!
το Tracer (όπως και το καινούριο) το χρησιμοποιώ και τις μέρες που δεν βρέχει για να πηγαινοέρχομαι στο γραφείο, μια απόσταση 2 χλμ σε επαρχιακή πόλη.

Επίσης δεν θέλω να δώσω πολλά λεφτά... βαριά κανένα διχίλιαρο + τα λεφτά από το tracer.

σκέφτομαι για κάτι μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση του 2020 και μετά...

Αυτό που βλέπω σαν πρώτη επιλογή είναι το VSTROM 650 XT.

Ένα άλλο που μου αρέσει πολύ εμφανισιακά και πιστεύω οτι πληροί τα κριτήρια είναι το MOTO GUZZI V85TT αλλά φοβάμαι τον αερόψυκτο κινητήρα για μέσα στην πόλη.


Θέλω τη γνώμη σας και για τα συγκεκριμένα μηχανάκια αλλά και αν υπάρχει κάποια άλλη πρόταση καλοδεχούμενη.

billy84
05/09/2023, 10:33
Ναι θεωρώ ότι αξίζει η μετάβαση για τη χρήση που θες να κάνεις. Αλλά για μένα το να δώσεις +2 χιλιάρικα δεν αξίζει. Βαριά κανά 1000αρικο πάνω.

jimsakpt3
05/09/2023, 10:35
Ναι θεωρώ ότι αξίζει η μετάβαση για τη χρήση που θες να κάνεις. Αλλά για μένα το να δώσεις +2 χιλιάρικα δεν αξίζει. Βαριά κανά 1000αρικο πάνω.

ναι σωστά... το διχίλιαρο το έχω ταβάνι αν βρω κατι ελάχιστα χρησιμοποιημένο με τριβάλιτσο!

πυξιδας990
05/09/2023, 10:44
επαρχιακη πολη δηλ?

jimsakpt3
05/09/2023, 10:47
επαρχιακη πολη δηλ?

Τρίκαλα θεσσαλίας...

πυξιδας990
05/09/2023, 10:54
Τρίκαλα θεσσαλίας...

μια χαρα ανετος θα εισαι με το γκουζι τοτε...

jimsakpt3
05/09/2023, 11:15
μια χαρα ανετος θα εισαι με το γκουζι τοτε...

πιο πολύ φοβάμαι για το βαρύ καλοκαίρι με τους 35+ βαθμούς...

THRESH
05/09/2023, 11:20
Καλημέρα στην παρέα!

είμαι κάτοχος ενός Tracer 7 του 2021.
είμαι πολύ ευχαριστημένος με το μηχανάκι αλλά σκέφτομαι μετά τον χειμώνα να το αλλάξω με κάτι που θα είναι λίγο πιο άνετο σε δικάβαλο ταξίδι με αποσκευές και θα πατάει και λίγο πιο άνετα χώμα!
το Tracer (όπως και το καινούριο) το χρησιμοποιώ και τις μέρες που δεν βρέχει για να πηγαινοέρχομαι στο γραφείο, μια απόσταση 2 χλμ σε επαρχιακή πόλη.

Επίσης δεν θέλω να δώσω πολλά λεφτά... βαριά κανένα διχίλιαρο + τα λεφτά από το tracer.

σκέφτομαι για κάτι μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση του 2020 και μετά...

Αυτό που βλέπω σαν πρώτη επιλογή είναι το VSTROM 650 XT.

Ένα άλλο που μου αρέσει πολύ εμφανισιακά και πιστεύω οτι πληροί τα κριτήρια είναι το MOTO GUZZI V85TT αλλά φοβάμαι τον αερόψυκτο κινητήρα για μέσα στην πόλη.


Θέλω τη γνώμη σας και για τα συγκεκριμένα μηχανάκια αλλά και αν υπάρχει κάποια άλλη πρόταση καλοδεχούμενη.

Για το χώμα να το καταλάβω ή για τους χώρους (αλήθεια, έχει τόσο μεγάλη διαφορά ? ).
Αλλά πηγαινονοντας σε κάτι βαρύτερο και με χειρότερο μοτέρ για δικάβαλο με αποσκευές, είναι λίγο κάπως.

jimsakpt3
05/09/2023, 11:24
Για το χώμα να το καταλάβω ή για τους χώρους (αλήθεια, έχει τόσο μεγάλη διαφορά ? ).
Αλλά πηγαινονοντας σε κάτι βαρύτερο και με χειρότερο μοτέρ για δικάβαλο με αποσκευές, είναι λίγο κάπως.

δεν το έχω δοκιμάσει ούτε το VSTROM ούτε το V85TT...
γι αυτό θέλω να ακούσω απόψεις και από άτομα που έχουν εμπειρία και με τα δυο...


πιστεύεις οτι είναι αρκετά πιο αδύναμο το vstrom?

liospi
05/09/2023, 11:44
Μηχανικά ή ποιο είναι καλύτερο δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Σίγουρα όμως θα έπαιρνα το v85, αν μου δινόταν η επιλογή, γιατί μου βγάζει μια διαφορετικότητα και διαχρονίλα.

*στα Τρίκαλα έχω κολλητό φίλο στην Αβέρωφ (UpStage) και έχω ανέβει 30 φορές. την έχω στην καρδιά μου αυτή την πόλη
**χαλβά φαρσάλων από το «1 και κάτι» θέλω

jimsakpt3
05/09/2023, 11:50
Μηχανικά ή ποιο είναι καλύτερο δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Σίγουρα όμως θα έπαιρνα το v85, αν μου δινόταν η επιλογή, γιατί μου βγάζει μια διαφορετικότητα και διαχρονίλα.

*στα Τρίκαλα έχω κολλητό φίλο στην Αβέρωφ (UpStage) και έχω ανέβει 30 φορές. την έχω στην καρδιά μου αυτή την πόλη
**χαλβά φαρσάλων από το «1 και κάτι» θέλω

Ισχύει αυτό για το V85... και εμένα με έχει κερδίσει σε αυτό το κομμάτι!
κάτι έχω ακούσει για πολύ ακριβά service... έχει κανένας άποψη?

το μαγαζί με τις επιγραφές λες ε?
όταν έρθεις στείλε μνμ να βρεθούμε να τα πούμε και να σε κεράσω! :)

doctoras
05/09/2023, 11:57
δεν το έχω δοκιμάσει ούτε το VSTROM ούτε το V85TT...
γι αυτό θέλω να ακούσω απόψεις και από άτομα που έχουν εμπειρία και με τα δυο...


πιστεύεις οτι είναι αρκετά πιο αδύναμο το vstrom?

η απόδοση των κινητήρων είναι αρκετά κοντά. η διαφορά γίνεται απο τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και το επιπλέον βάρος(περίπου 20kg).
το τραισερ είναι σεταρισμένο για fun to ride το vstrom για touring
αν ξέρεις τι θέλεις να παρεις goahead και μη ρωτάς
Αν το πήρες καινούργιο το τρεισερ είναι κρίμα να το ανταλλάξεις για μεταχειρισμένο(αποψη μου)

το v85tt όπως και όλοι οι αερόψυκτοι κινητήρες δεν έχουν κανένα θέμα με τις θερινές θερμοκρασίες. Η διαφορά τους με τους υδρόψυκτους αφορά την απόδοση του μοτερ. Τα αερόψυκτα αντιπαραθέτουν την απλοικόηττα, την λιγότερη συντήρηση και περισσότερη αξιοπιστία(γιατί ότι δε υπάρχει δε χαλάει).
βέβαια τα guzzi δεν είναι όπως τα γιαπωνέζικα χρειάζεται τυπική φροντίδα και επιτήρηση

liospi
05/09/2023, 12:20
Ισχύει αυτό για το V85... και εμένα με έχει κερδίσει σε αυτό το κομμάτι!
κάτι έχω ακούσει για πολύ ακριβά service... έχει κανένας άποψη?

το μαγαζί με τις επιγραφές λες ε?
ΝΑΙ
όταν έρθεις στείλε μνμ να βρεθούμε να τα πούμε και να σε κεράσω! :)
thanX

THRESH
05/09/2023, 12:25
δεν το έχω δοκιμάσει ούτε το VSTROM ούτε το V85TT...
γι αυτό θέλω να ακούσω απόψεις και από άτομα που έχουν εμπειρία και με τα δυο...


πιστεύεις οτι είναι αρκετά πιο αδύναμο το vstrom?

Αρκετά πιο αδύναμο όχι , έχεις όμως λιγότερα κυβικά και περισσότερο βάρος και θα είσαι δικάβαλος με αποσκευές.
Αν το χώμα βέβαια πρόκειται να είναι πιο συχνό, τότε ναι, εκεί θα πήγαινα και εγώ.
Ή για την ακρίβεια, παραπάνω
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/334238471-suzuki-v-strom-1000
Φαντάζομαι οτι δεν μιλάμε για πολύ χώμα τύπου Tenere 700.


Προφανώς ψάξου στο μηχανάκι που ήδη σου κέντρισε το ενδιαφέρον , το V85TT, νομίζω έχουμε και καναδυό κατόχους να σου πουν γνώμες.

Outsider, στα μτχ με λίγα παραπάνω κυβικά, μοτέρ ΚΤΜ, παίζει και κάτι τέτοιο
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/336215431-cfmoto-800mt-touring

gior-gos
05/09/2023, 13:29
Το γκούζι ταξιδεύει με έκτη ταχύτητα και 4500rpm που σημαίνει 120 στο κοντέρ. Επίσης, οσοι έχουν κάνει δικάβαλα και φορτωμένα ταξίδια δηλώνουν ότι θα ήθελαν να είχαν 10 - 20 άλογα παραπάνω. Όταν ζεσταίνεται (ειδικά το καλοκαίρι) βαράει πυράκια. Τα σέρβις του δεν θα τα χαρακτήριζα ακριβά, ούτε και φτηνά· κοστίζουν περίπου όσο τα σέρβις των περισσότερων αντίστοιχων μεσαίων - μεγάλων γιαπωνέζικων.

basilis_k6
05/09/2023, 13:36
οχι

βρες κατι που να ειναι πραγματικη αναβάθμιση και παρτο αργοτερα.

jimsakpt3
05/09/2023, 14:07
η απόδοση των κινητήρων είναι αρκετά κοντά. η διαφορά γίνεται απο τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και το επιπλέον βάρος(περίπου 20kg).
το τραισερ είναι σεταρισμένο για fun to ride το vstrom για touring
αν ξέρεις τι θέλεις να παρεις goahead και μη ρωτάς
Αν το πήρες καινούργιο το τρεισερ είναι κρίμα να το ανταλλάξεις για μεταχειρισμένο(αποψη μου)

το v85tt όπως και όλοι οι αερόψυκτοι κινητήρες δεν έχουν κανένα θέμα με τις θερινές θερμοκρασίες. Η διαφορά τους με τους υδρόψυκτους αφορά την απόδοση του μοτερ. Τα αερόψυκτα αντιπαραθέτουν την απλοικόηττα, την λιγότερη συντήρηση και περισσότερη αξιοπιστία(γιατί ότι δε υπάρχει δε χαλάει).
βέβαια τα guzzi δεν είναι όπως τα γιαπωνέζικα χρειάζεται τυπική φροντίδα και επιτήρηση

το Tracer ήταν η πρώτη μου μηχανή μετά από σκούτερ και όταν την πήρα δεν ήξερα τι ακριβώς θα θελω να κάνω!
τώρα νομίζω πως ξέρω!
καινούριο το πήρα και η αλήθεια είναι οτι το έχω πολύ προσεγμένο και θα με ζορίσει λίγο που θα το δώσω... ;)


σωστά αυτά που λες για το V85 και τα αερόψυκτα αλλά μου κάνει εντύπωση πως η μεγάλη πλειοψηφία των νέων μοντέλων είναι υγρόψυκτα!

jimsakpt3
05/09/2023, 14:13
Αρκετά πιο αδύναμο όχι , έχεις όμως λιγότερα κυβικά και περισσότερο βάρος και θα είσαι δικάβαλος με αποσκευές.
Αν το χώμα βέβαια πρόκειται να είναι πιο συχνό, τότε ναι, εκεί θα πήγαινα και εγώ.
Ή για την ακρίβεια, παραπάνω
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/334238471-suzuki-v-strom-1000
Φαντάζομαι οτι δεν μιλάμε για πολύ χώμα τύπου Tenere 700.


Προφανώς ψάξου στο μηχανάκι που ήδη σου κέντρισε το ενδιαφέρον , το V85TT, νομίζω έχουμε και καναδυό κατόχους να σου πουν γνώμες.

Outsider, στα μτχ με λίγα παραπάνω κυβικά, μοτέρ ΚΤΜ, παίζει και κάτι τέτοιο
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/336215431-cfmoto-800mt-touring

το χώμα θα είναι απλες διελεύσεις... τίποτα παραπάνω.. που όμως θέλω να τις κάνω άνετα χωρίς να φοβάμαι οτι κάτι θα χαλάσει όπως τώρα με το Tracer.

To 1000ρι το VSTROM το σκέφτηκα και εγώ αλλά μάλλον δεν θέλω να ανέβω τόσο στην τιμή όσο και στο κόστος συντήρησης και χρήσης ενός 1000ριου (εκτός αν βρω καμια καλή ευκαιρία)


Για το συγκεκριμένο CF MOTO έχουν γραφτεί καλές κριτικές αλλά τα φοβάμαι ρε γαμώτο... ;)

jimsakpt3
05/09/2023, 14:15
Το γκούζι ταξιδεύει με έκτη ταχύτητα και 4500rpm που σημαίνει 120 στο κοντέρ. Επίσης, οσοι έχουν κάνει δικάβαλα και φορτωμένα ταξίδια δηλώνουν ότι θα ήθελαν να είχαν 10 - 20 άλογα παραπάνω. Όταν ζεσταίνεται (ειδικά το καλοκαίρι) βαράει πυράκια. Τα σέρβις του δεν θα τα χαρακτήριζα ακριβά, ούτε και φτηνά· κοστίζουν περίπου όσο τα σέρβις των περισσότερων αντίστοιχων μεσαίων - μεγάλων γιαπωνέζικων.

είσαι κάτοχος?

αυτό με τα πυράκια το ξαναάκουσα... αλλά τι σημαίνει ακριβώς?

jimsakpt3
05/09/2023, 14:16
οχι

βρες κατι που να ειναι πραγματικη αναβάθμιση και παρτο αργοτερα.

όπως???

basilis_k6
05/09/2023, 14:33
όπως???

790adv
dl800
gs1250 μτχ
tiger 900
africa

αναλογα ποσα χρηματα θα εχεις και τι θελεις να κανεις. με πεντε δραχμες δεν μπορεις να αλλαξεις τη μηχανη που κρατας με μια που να ειναι καλυτερη. θελεις δεκα δραχμες.

gior-gos
05/09/2023, 14:46
είσαι κάτοχος?

αυτό με τα πυράκια το ξαναάκουσα... αλλά τι σημαίνει ακριβώς?

Ναι, δες (ή μάλλον άκου) εδώ https://youtu.be/9Rjnvl0osIo?si=IEmShv8dD72TfKH3

Ολοκληρωτική λύση δεν υπάρχει γι αυτό το θέμα· μόνο κάποιες μικρές βελτιώσεις. Στην αρχή ξενίζει, μετά το συνηθίζεις.

Nitse3
05/09/2023, 17:06
Το καλό βέβαια είναι ότι έχεις εμπορική μηχανή που θα φύγει εύκολα και με μικρή χασουρα δεδομένων και των ανατιμήσεων τα τελευταία χρόνια.

MG-KTiNoS
05/09/2023, 17:47
γιαμάχα τενερέ απρίλια τουαρέγκ

αυτά είναι τα χοτ μηχανάκια που παίζουν σήμερα
αλλά εγώ θα κράταγα το 700

doctoras
05/09/2023, 20:28
Ναι, δες (ή μάλλον άκου) εδώ https://youtu.be/9Rjnvl0osIo?si=IEmShv8dD72TfKH3

Ολοκληρωτική λύση δεν υπάρχει γι αυτό το θέμα· μόνο κάποιες μικρές βελτιώσεις. Στην αρχή ξενίζει, μετά το συνηθίζεις.

δεν ξέρουμε τι χρήση το έκανε και αυτό γιατί αυτά τα μοτέρ δεν θέλουν ακραία ανοίγματα απο τις πολύ χαμηλές στροφές όπως 1000-2000σαλ. Το περιγράφει και στο μάνιουαλ θέλει ανοίγματα πάνω απο τις 3500-4000σαλ
απο εκεί και μετά δεν ξέρω πως επιλύεται μηχανικά τέτοιο θέμα, γιατί η αλήθεια είναι αποκρουστικό..

jimsakpt3
05/09/2023, 21:34
790adv
dl800
gs1250 μτχ
tiger 900
africa

αναλογα ποσα χρηματα θα εχεις και τι θελεις να κανεις. με πεντε δραχμες δεν μπορεις να αλλαξεις τη μηχανη που κρατας με μια που να ειναι καλυτερη. θελεις δεκα δραχμες.

σωστό αυτό που λες αλλά αυτό που σκέφτομαι σε αυτή τη φάση είναι να πάρω μια όχι τόσο καλύτερη αλλά πιο κοντα σε αυτά που θέλω να κάνω εγω... χωρίς να δώσω πολλά λεφτά...
και εννοείται οτι και αυτή θα αλλαχτεί με κάτι καλύτερο αργότερα!

jimsakpt3
05/09/2023, 21:35
Ναι, δες (ή μάλλον άκου) εδώ https://youtu.be/9Rjnvl0osIo?si=IEmShv8dD72TfKH3

Ολοκληρωτική λύση δεν υπάρχει γι αυτό το θέμα· μόνο κάποιες μικρές βελτιώσεις. Στην αρχή ξενίζει, μετά το συνηθίζεις.

πωωωω! τραγικό!

όμως πέρα από το ακουστικό κομμάτι προκαλεί και κάποιο πρόβλημα στη μηχανη?

jimsakpt3
05/09/2023, 21:39
Το καλό βέβαια είναι ότι έχεις εμπορική μηχανή που θα φύγει εύκολα και με μικρή χασουρα δεδομένων και των ανατιμήσεων τα τελευταία χρόνια.

σωστό, και επίσης το VSTROM Θα φύγει και αυτό εύκολα αύριο μεθαύριο που θα θελήσω καμιά αναβάθμιση!

doctoras
05/09/2023, 21:43
σωστό αυτό που λες αλλά αυτό που σκέφτομαι σε αυτή τη φάση είναι να πάρω μια όχι τόσο καλύτερη αλλά πιο κοντα σε αυτά που θέλω να κάνω εγω... χωρίς να δώσω πολλά λεφτά...
και εννοείται οτι και αυτή θα αλλαχτεί με κάτι καλύτερο αργότερα!

Εφόσον δεν θες να πας παραπάνω μια εναλλακτική του Vstrom θα ήταν το Moro Moroni xcape650 κάνα 8ρι κούτα
https://motomorini.eu/x-cape/?lang=el

jimsakpt3
05/09/2023, 22:00
Εφόσον δεν θες να πας παραπάνω μια εναλλακτική του Vstrom θα ήταν το Moro Moroni xcape650 κάνα 8ρι κούτα
https://motomorini.eu/x-cape/?lang=el

είναι αξιόπιστα αυτά?

THRESH
05/09/2023, 22:29
άμα δεν είναι πολύ το χώμα,
μήπως ένα ζευγάρι Dunlop Mutant και μια δυο στοχευμένες επεμβάσεις θα δώσουν το αποτέλεσμα που ψάχνεις ?

gior-gos
05/09/2023, 22:35
δεν ξέρουμε τι χρήση το έκανε και αυτό γιατί αυτά τα μοτέρ δεν θέλουν ακραία ανοίγματα απο τις πολύ χαμηλές στροφές όπως 1000-2000σαλ. Το περιγράφει και στο μάνιουαλ θέλει ανοίγματα πάνω απο τις 3500-4000σαλ
απο εκεί και μετά δεν ξέρω πως επιλύεται μηχανικά τέτοιο θέμα, γιατί η αλήθεια είναι αποκρουστικό..

Ό,τι χρήση και να του κάνεις τα πυράκια δεν τα αποφεύγεις. Το χω στρώσει προσεκτικά και το χρησιμοποιώ με σεβασμό, έχω δοκιμάσει διάφορα, όταν ζεσταθεί θα βαρέσει (ίσως όχι τόσο έντονα όσο στο βίντεο αλλά θα βαρέσει). Η guzzi αναβάθμισε τον χάρτη δίνοντας πλουσιότερο μείγμα, υπήρξε βελτίωση του φαινομένου αλλά όχι επίλυση.


πωωωω! τραγικό!

όμως πέρα από το ακουστικό κομμάτι προκαλεί και κάποιο πρόβλημα στη μηχανη?

Σε ξένες ομάδες που παρακολουθώ δεν έχει αναφερθεί (ως τώρα) κάποιο πρόβλημα που να οφείλεται σ αυτό. Μιάς και σ ενδιαφέρει, ξέχασα να αναφέρω πριν οτι καίει λάδια· αυτό σημαίνει οτι πρέπει να ελέγχεις, να συμπληρώνεις, και σε ταξίδι άνω των 3000 χλμ να κουβαλάς μαζί σου λάδι.

Σκοπίμως στα παραθέτω όλ αυτά (και όχι τα θετικά) γιατί αν η μόνη σου εμπειρία είναι από γιαπωνέζικα τότε ίσως το γκούζι δεν σου δώσει την ξεγνοιασιά που ενδεχομένως να θες.

doctoras
06/09/2023, 07:02
είναι αξιόπιστα αυτά?

με την έννοια αν είναι δοκιμασμένα long term όχι, αλλά αν σκοπεύεις μετάβαση σε λίγα χρόνια ή σε 50k χλμ σε μεγαλύτερη κατηγορία ίσως να σου είναι καλή περίπτωση
το μοτερ προέρχεται απο cfmoto, η οποία cfmoto έχει αγοράσει πνευματικά δικαιώματα kawasaki για να αντιγράψει το μοτερ πρώτης γενειάς versys / er. Φοριέται σε πολλά κινεζικής καταγωγής μοντέλα χωρίς προβλήματα

Το κυριότερο ατού είναι οτι είναι ίσως το ομορφότερο της κατηγορίας και καλά εξοπλισμένο

jimsakpt3
06/09/2023, 08:56
άμα δεν είναι πολύ το χώμα,
μήπως ένα ζευγάρι Dunlop Mutant και μια δυο στοχευμένες επεμβάσεις θα δώσουν το αποτέλεσμα που ψάχνεις ?

άντε το χωμάτινο κομμάτι διορθώνεται... το ταξιδιωτικό με τι παρεμβάσεις να βελτιωθεί? ;)

jimsakpt3
06/09/2023, 08:59
Ό,τι χρήση και να του κάνεις τα πυράκια δεν τα αποφεύγεις. Το χω στρώσει προσεκτικά και το χρησιμοποιώ με σεβασμό, έχω δοκιμάσει διάφορα, όταν ζεσταθεί θα βαρέσει (ίσως όχι τόσο έντονα όσο στο βίντεο αλλά θα βαρέσει). Η guzzi αναβάθμισε τον χάρτη δίνοντας πλουσιότερο μείγμα, υπήρξε βελτίωση του φαινομένου αλλά όχι επίλυση.



Σε ξένες ομάδες που παρακολουθώ δεν έχει αναφερθεί (ως τώρα) κάποιο πρόβλημα που να οφείλεται σ αυτό. Μιάς και σ ενδιαφέρει, ξέχασα να αναφέρω πριν οτι καίει λάδια· αυτό σημαίνει οτι πρέπει να ελέγχεις, να συμπληρώνεις, και σε ταξίδι άνω των 3000 χλμ να κουβαλάς μαζί σου λάδι.

Σκοπίμως στα παραθέτω όλ αυτά (και όχι τα θετικά) γιατί αν η μόνη σου εμπειρία είναι από γιαπωνέζικα τότε ίσως το γκούζι δεν σου δώσει την ξεγνοιασιά που ενδεχομένως να θες.

κατάλαβα, θέλουν περισσότερη περιποίηση τα ιταλικά!

για μεταπώληση θα είναι πολύ δύσκολο λες? υπάρχει καθόλου ζήτηση στην ελλάδα?

telegonos
06/09/2023, 09:00
θα ήταν το Moro Moroni


Σουρεαλισμος.

jimsakpt3
06/09/2023, 09:02
με την έννοια αν είναι δοκιμασμένα long term όχι, αλλά αν σκοπεύεις μετάβαση σε λίγα χρόνια ή σε 50k χλμ σε μεγαλύτερη κατηγορία ίσως να σου είναι καλή περίπτωση
το μοτερ προέρχεται απο cfmoto, η οποία cfmoto έχει αγοράσει πνευματικά δικαιώματα kawasaki για να αντιγράψει το μοτερ πρώτης γενειάς versys / er. Φοριέται σε πολλά κινεζικής καταγωγής μοντέλα χωρίς προβλήματα

Το κυριότερο ατού είναι οτι είναι ίσως το ομορφότερο της κατηγορίας και καλά εξοπλισμένο

είναι υποσχόμενο δηλαδή...

μου κάνει περισσότερο τύπου τενερε και τουαρεγκ... δεν νομίζω οτι θα είναι καλύτερο στο ταξιδιωτικό κομμάτι από το traceraki μου...

gior-gos
06/09/2023, 09:05
για μεταπώληση θα είναι πολύ δύσκολο λες? υπάρχει καθόλου ζήτηση στην ελλάδα?

Για μεταπώληση δεν γνωρίζω.

MG-KTiNoS
06/09/2023, 10:13
Ναι, δες (ή μάλλον άκου) εδώ https://youtu.be/9Rjnvl0osIo?si=IEmShv8dD72TfKH3

Ολοκληρωτική λύση δεν υπάρχει γι αυτό το θέμα· μόνο κάποιες μικρές βελτιώσεις. Στην αρχή ξενίζει, μετά το συνηθίζεις.

Δοκίμασε να βάλεις 100άρα
στο δικό μου έκοβε πολύ

gior-gos
06/09/2023, 10:29
Δοκίμασε να βάλεις 100άρα
στο δικό μου έκοβε πολύ

Δεν είδα μεγάλες διαφορές Νίκο.

THRESH
06/09/2023, 12:19
άντε το χωμάτινο κομμάτι διορθώνεται... το ταξιδιωτικό με τι παρεμβάσεις να βελτιωθεί? ;)

Εξαρτάται τι εννοείς στο αρχικό σου ποστ ως "άνεση".

α) είναι θέμα άνεσης ως comfort που λέμε ?

Εδώ βλέπω οτι η Yamaha έχει travel pack :
https://www.yamaha-motor.eu/ee/et/products/motorcycles/sport-touring/tracer-7-2023/accessories/travel-pack-for-tracer-7/b4t-ftpck-00-00/?path=/?page=9

και γενικότερα accessories https://www.yamaha-motor.eu/ee/et/products/motorcycles/sport-touring/tracer-7-2023/accessories/#/?page=9

δηλαδή πιο άνετη σέλα , μεγαλύτερη ζελατίνα, χούφτες.
Αυτά μπορούν να κάνουν το ταξίδι πιο άνετο, πιο εύκολο.

β) Εννούσες οτι η άνεση είναι υπολειπόμενη δύναμη ?


Απο αυτά που βλέπω σε κοινότητες απο το ΜΤ-07 που έχω , με φίλτρο + πρόγραμμα + εξάτμιση είσαι στα +10 άλογα καθαρά , με μικρή αύξηση στην κατανάλωση και οι
αναβάτες δηλώνουν ενθουσιασμένοι. Αν το συνδυάσεις και με τη μείωση βάρους που θα επέλθει απο εξάτμιση και με μια μπαταρία λιθίου για παράδειγμα ,
παίρνεις κάτι παραπάνω στην αναλογία κιλών ανα ίππο.
Το κόστος βγαίνει για όλα αυτά περίπου στο 1000άρικο (χοντρικά , εξατμιση γύρω στα 500, φίλτρο στα 60Ε , πρόγραμμα κυμαίνεται απο 350-500Ε ) , αναβαθμίζει την αξία της μηχανής και δίνει το κάτι παραπάνω , αξιόπιστα όπως λένε.

Αν είναι χωροταξικό το θέμα, εκεί ναι, δεν μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις ουσίας οπότε θες άλλη μηχανή , έστω και κοντά στον ίδιο κυβισμό.

jimsakpt3
06/09/2023, 13:53
Εξαρτάται τι εννοείς στο αρχικό σου ποστ ως "άνεση".

α) είναι θέμα άνεσης ως comfort που λέμε ?

Εδώ βλέπω οτι η Yamaha έχει travel pack :
https://www.yamaha-motor.eu/ee/et/products/motorcycles/sport-touring/tracer-7-2023/accessories/travel-pack-for-tracer-7/b4t-ftpck-00-00/?path=/?page=9

και γενικότερα accessories https://www.yamaha-motor.eu/ee/et/products/motorcycles/sport-touring/tracer-7-2023/accessories/#/?page=9

δηλαδή πιο άνετη σέλα , μεγαλύτερη ζελατίνα, χούφτες.
Αυτά μπορούν να κάνουν το ταξίδι πιο άνετο, πιο εύκολο.

β) Εννούσες οτι η άνεση είναι υπολειπόμενη δύναμη ?


Απο αυτά που βλέπω σε κοινότητες απο το ΜΤ-07 που έχω , με φίλτρο + πρόγραμμα + εξάτμιση είσαι στα +10 άλογα καθαρά , με μικρή αύξηση στην κατανάλωση και οι
αναβάτες δηλώνουν ενθουσιασμένοι. Αν το συνδυάσεις και με τη μείωση βάρους που θα επέλθει απο εξάτμιση και με μια μπαταρία λιθίου για παράδειγμα ,
παίρνεις κάτι παραπάνω στην αναλογία κιλών ανα ίππο.
Το κόστος βγαίνει για όλα αυτά περίπου στο 1000άρικο (χοντρικά , εξατμιση γύρω στα 500, φίλτρο στα 60Ε , πρόγραμμα κυμαίνεται απο 350-500Ε ) , αναβαθμίζει την αξία της μηχανής και δίνει το κάτι παραπάνω , αξιόπιστα όπως λένε.

Αν είναι χωροταξικό το θέμα, εκεί ναι, δεν μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις ουσίας οπότε θες άλλη μηχανή , έστω και κοντά στον ίδιο κυβισμό.

σε ευχαριστώ για την ανάλυση!



από θέμα δύναμης και κινητήρα είμαι καλυμμένος!

έχω ψαχτεί για καποια ακόμα αξεσουαρ αλλά σκέψου οτι για πλαινές βαλίτσες με βάσεις μόνο και μόνο θες κανένα 600ρι...αν βάλεις ανετη σέλα, ζελατίνα, καρίνα, σίτα ψυγείου, κάγκελα, προβολάκια και χούφτες φτάνεις άνετα τα 1.500...

αλλά όταν λέω άνεση εννοώ κυρίως θέμα χώρου και θέσης οδήγησης... που και με τα αξεσουάρ αυτα δεν αλλάζουν... ;)

basilis_k6
06/09/2023, 16:54
σε ευχαριστώ για την ανάλυση!



από θέμα δύναμης και κινητήρα είμαι καλυμμένος!

έχω ψαχτεί για καποια ακόμα αξεσουαρ αλλά σκέψου οτι για πλαινές βαλίτσες με βάσεις μόνο και μόνο θες κανένα 600ρι...αν βάλεις ανετη σέλα, ζελατίνα, καρίνα, σίτα ψυγείου, κάγκελα, προβολάκια και χούφτες φτάνεις άνετα τα 1.500...

αλλά όταν λέω άνεση εννοώ κυρίως θέμα χώρου και θέσης οδήγησης... που και με τα αξεσουάρ αυτα δεν αλλάζουν... ;)

βαλε λιγο τα θελω σου σε ταξη να σε βοηθησουμε.
ανεση ειναι 90% σελα και ζελατινα. νομιζεις οτι θα ανεβεις στο στρομ και θα νιωσεις μεγαλη διαφορα σε 200-300χλμ ταξιδι? η διαφορα φαινεται σε πολυωρα ταξιδια. κανεις τετοια?
αν παρεις το στρομ η κατι παρομοιο παιρνεις και τα κακα του. δεν εχει το χαρακτηρα δρομου και την ευκινησια του 07. οι βαλιτσες μπαινουν και στο επομενο μηχανακι αρα δεν ειναι θεμα το ποσο κοστιζουν.
χωμα πατας και με το δικο σου με ενα καλυτερο λαστιχο αλλα που βρηκες χωμα? που θες να πας και κοιτας κατι πιο χωματινο?

jimsakpt3
06/09/2023, 19:19
βαλε λιγο τα θελω σου σε ταξη να σε βοηθησουμε.
ανεση ειναι 90% σελα και ζελατινα. νομιζεις οτι θα ανεβεις στο στρομ και θα νιωσεις μεγαλη διαφορα σε 200-300χλμ ταξιδι? η διαφορα φαινεται σε πολυωρα ταξιδια. κανεις τετοια?
αν παρεις το στρομ η κατι παρομοιο παιρνεις και τα κακα του. δεν εχει το χαρακτηρα δρομου και την ευκινησια του 07. οι βαλιτσες μπαινουν και στο επομενο μηχανακι αρα δεν ειναι θεμα το ποσο κοστιζουν.
χωμα πατας και με το δικο σου με ενα καλυτερο λαστιχο αλλα που βρηκες χωμα? που θες να πας και κοιτας κατι πιο χωματινο?


συμφωνώ με αυτό που λες για την άνεση! και προσθέτω και τις αναρτήσεις...

πιστεύεις οτι το vstrom δεν έχει πιο ευρυχωρη σέλα?
και οι αναρτήσεις του σε σχέση με το Tracer πως είναι?

δεν κάνω μεγαλύτερα ταξίδια από 300χλμ και αν θα κάνω θα είναι μια φορά το χρόνο...

όσο για το χώμα βατοί χωματόδρομοι είναι... υπάρχουν πολλές διαδρομές στην ευρυτερη περιοχή που μένω και κυρίως φοβάμαι να τις κάνω μην χαλάσω το μηχανάκι... πιστεύω οτι το vstrom θα μου έδινε περισσότερη σιγουριά!

basilis_k6
06/09/2023, 23:08
συμφωνώ με αυτό που λες για την άνεση! και προσθέτω και τις αναρτήσεις...

πιστεύεις οτι το vstrom δεν έχει πιο ευρυχωρη σέλα?
και οι αναρτήσεις του σε σχέση με το Tracer πως είναι?

δεν κάνω μεγαλύτερα ταξίδια από 300χλμ και αν θα κάνω θα είναι μια φορά το χρόνο...

όσο για το χώμα βατοί χωματόδρομοι είναι... υπάρχουν πολλές διαδρομές στην ευρυτερη περιοχή που μένω και κυρίως φοβάμαι να τις κάνω μην χαλάσω το μηχανάκι... πιστεύω οτι το vstrom θα μου έδινε περισσότερη σιγουριά!

Ετσι οπως τα λες εγω δεν θα αλλαζα μηχανη. Οι αναρτησεις ειναι ελαφρως πιο μαλακες. Βαλε ενα μεικτο λαστιχο και πήγαινε. Αμα πεσεις και τα δυο κοστιζουν αρκετα. Αμα βρεις απο κατω σε πετρα και τα δυο θα σπασουν χωρις μεταλλικη ποδια. Αν θες να κανεις εντουραδα δεν σου κανει κανενα απο τα δυο.
Αν τα ταξιδια.κατω των 300χλμ ειναι πολλα τοτε αλλαξε σελα ζελατινα και θα εχεις σχεδον ολα οσα προσφερει το στρομ. Η απλά μαζεψε λεφτα να πάρεις το 800de οταν σκασουν τα πρώτα μτχ στα δεκα χιλιαρικα και εκλεισες. Σε δυο χρονια με τρια δηλαδη.

ioannispar
07/09/2023, 07:27
Εγω στην θεση σου δεν θα το αλλαζα. Εχεις μια μηχανη απο καινουργια και την ξερεις. Βαλιτσες υπαρχουν και after market καθως και ολα τα υπολοιπα πχ ζελατινα, φωτα, καγκελα. Σελα την φτιαχνεις οπως θελεις εσυ και πιστευω πως θα σου στοιχισει κατω απο 1000 ευρω αν το ψαξεις καλα. Βεβαια δικο σου ειναι και οτι θελεις κανεις αλλα να το δωσεις και να παρεις κατι αλλο για κατι που μπορει να κανει και αυτο που εχεις δεν το θεωρω και την πιο σωστη λυση.

est
07/09/2023, 08:37
Θα δοκίμαζα το CF 800. Νέο μοντέλο ναι, αλλά σαν εταιρεία έχει αρχίσει και αποδεικνύει την αξία της , αρκετά μπλιμπλίκια (cornering abs, cruise control, θερμαινόμενα γκριπ) κι ένα μοτέρ μάλλον ζωντανό. Φορτωμένο με εξοπλισμό που θα έβαζες…. Γιατί όχι;
Η άλλη επιλογή μου θα ήταν Crf1000 αλλά εκεί οι τιμές ξεκινάνε στα 12000 για 2017-18 μοντέλα.

Dimmanoukas
07/09/2023, 09:22
Σε κάθε περίπτωση προσπάθησε να κάτσεις πάνω και να κάνεις μια βόλτα όλα τα πιθανά μοντέλα.

Θα σου λυθούν οι όποιες απορίες και επιφυλάξεις στο εάν σε εξυπηρετήσει καλύτερα κάποιο άλλο μοντέλο.

Δεν χρειάζεται βιασύνη, υπομονή και καθαρό μυαλό.
Άλλωστε έχεις μηχανή να κάνεις τη δουλειά σου και μάλιστα αξιολογοτατη

jimsakpt3
07/09/2023, 22:26
Ετσι οπως τα λες εγω δεν θα αλλαζα μηχανη. Οι αναρτησεις ειναι ελαφρως πιο μαλακες. Βαλε ενα μεικτο λαστιχο και πήγαινε. Αμα πεσεις και τα δυο κοστιζουν αρκετα. Αμα βρεις απο κατω σε πετρα και τα δυο θα σπασουν χωρις μεταλλικη ποδια. Αν θες να κανεις εντουραδα δεν σου κανει κανενα απο τα δυο.
Αν τα ταξιδια.κατω των 300χλμ ειναι πολλα τοτε αλλαξε σελα ζελατινα και θα εχεις σχεδον ολα οσα προσφερει το στρομ. Η απλά μαζεψε λεφτα να πάρεις το 800de οταν σκασουν τα πρώτα μτχ στα δεκα χιλιαρικα και εκλεισες. Σε δυο χρονια με τρια δηλαδη.

είναι ο 19ρης μπροστινός τροχός και η λίγο μεγαλύτερη σέλα... αλλιώς με αυτές τις αλλαγές που λες όντως θα γινόταν δουλειά!
το 800ρι δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά!
κατα τα άλλα ελπίζω σε 2-3 χρονια να το αλλάξω έτσι και αλλιως και αυτό που μπορεί να παρω στις αρχές του 24... ;)

jimsakpt3
07/09/2023, 22:27
Εγω στην θεση σου δεν θα το αλλαζα. Εχεις μια μηχανη απο καινουργια και την ξερεις. Βαλιτσες υπαρχουν και after market καθως και ολα τα υπολοιπα πχ ζελατινα, φωτα, καγκελα. Σελα την φτιαχνεις οπως θελεις εσυ και πιστευω πως θα σου στοιχισει κατω απο 1000 ευρω αν το ψαξεις καλα. Βεβαια δικο σου ειναι και οτι θελεις κανεις αλλα να το δωσεις και να παρεις κατι αλλο για κατι που μπορει να κανει και αυτο που εχεις δεν το θεωρω και την πιο σωστη λυση.

λογικά μιλάς αλλά είναι στη μέση και το αίσθημα της αλλαγής και του διαφορετικού που με κατατρώει ώρες ώρες! ;):p

jimsakpt3
07/09/2023, 22:29
Θα δοκίμαζα το CF 800. Νέο μοντέλο ναι, αλλά σαν εταιρεία έχει αρχίσει και αποδεικνύει την αξία της , αρκετά μπλιμπλίκια (cornering abs, cruise control, θερμαινόμενα γκριπ) κι ένα μοτέρ μάλλον ζωντανό. Φορτωμένο με εξοπλισμό που θα έβαζες…. Γιατί όχι;
Η άλλη επιλογή μου θα ήταν Crf1000 αλλά εκεί οι τιμές ξεκινάνε στα 12000 για 2017-18 μοντέλα.

έχει πάρει πολύ καλές κριτικές το συγκεκριμένο αλλά με προβληματίζει λίγο ο όγκος του για μέσα στην πόλη και πιο πολύ η αξία της μεταπώλησης που θα έχει...

jimsakpt3
07/09/2023, 22:32
Σε κάθε περίπτωση προσπάθησε να κάτσεις πάνω και να κάνεις μια βόλτα όλα τα πιθανά μοντέλα.

Θα σου λυθούν οι όποιες απορίες και επιφυλάξεις στο εάν σε εξυπηρετήσει καλύτερα κάποιο άλλο μοντέλο.

Δεν χρειάζεται βιασύνη, υπομονή και καθαρό μυαλό.
Άλλωστε έχεις μηχανή να κάνεις τη δουλειά σου και μάλιστα αξιολογοτατη

πολύ σωστό αυτό! σίγουρα θα τις δω από κοντά... να κάτσω και πάνω τους και δικάβαλος...

και ναι... όντως δεν το βιάζομαι... έτσι και αλλιώς η αλλαγή θα γίνει μετά τον χειμώνα οπότε έχω χρόνο για μελέτη και δοκιμές!

απλά θέλω να μαζέψω απόψεις από κατόχους και πιο έμπειρους από εμένα... :)

dimitris23
09/09/2023, 14:58
Δεν πιστεύω ότι θα απογοητεύεις από το v strom. Και τα δύο τα θεωρώ τίμια μηχανάκια. Το tracer είναι ποιο μηχανάκι πόλης και το v strom είναι ποιο εκτός πόλης και ίσως καλύτερο σε χωματόδρομο. Από τη στιγμή που σου έχει μπει το μικρόβιο της αλλαγής μάλλον κάνε τη κίνηση. Αν μπορείς να κάνεις ένα test ride ίσως βγάλεις άκρη. Όσο για τα αξεσουάρ μια σέλα και μια ζελατίνα κάνουν μεγάλη διαφορά.

jimsakpt3
09/09/2023, 22:54
Δεν πιστεύω ότι θα απογοητεύεις από το v strom. Και τα δύο τα θεωρώ τίμια μηχανάκια. Το tracer είναι ποιο μηχανάκι πόλης και το v strom είναι ποιο εκτός πόλης και ίσως καλύτερο σε χωματόδρομο. Από τη στιγμή που σου έχει μπει το μικρόβιο της αλλαγής μάλλον κάνε τη κίνηση. Αν μπορείς να κάνεις ένα test ride ίσως βγάλεις άκρη. Όσο για τα αξεσουάρ μια σέλα και μια ζελατίνα κάνουν μεγάλη διαφορά.


ακριβώς αυτό πιστεύω και εγώ για αυτά τα δύο μηχανάκια! οτι το vstrom είναι λίγο καλύτερο σε ταξίδια και στο χώμα!

με νοιώθεις απόλυτα λέγοντας για το μικρόβιο της αλλαγής! :D

θα προσπαθήσω να βρω κανένα γνωστό γιατί οι αντιπροσωπείες στις επαρχίες πολύ δύσκολα να κάνουν test ride...

Aris98
10/09/2023, 11:21
Καλημέρα και από μένα , προσωπικά για το στρομ το 650 δεν θα έκανα την μετάβαση παραμονο για το 800 de αν και με 21 τροχό. Του χρόνου πιθανών να έρθει στρομ 800 με 19 τροχό μπροστά και πιθανών όχι σαμπρέλα που είναι ένας αποτρεπτικός παράγοντας για μένα.

jimsakpt3
10/09/2023, 15:15
Καλημέρα και από μένα , προσωπικά για το στρομ το 650 δεν θα έκανα την μετάβαση παραμονο για το 800 de αν και με 21 τροχό. Του χρόνου πιθανών να έρθει στρομ 800 με 19 τροχό μπροστά και πιθανών όχι σαμπρέλα που είναι ένας αποτρεπτικός παράγοντας για μένα.

δεν μου αρέσει καθόλου η μουρη του 800! αλλιώς θα το σκεφτόμουνα... ;)

επίσης σε αυτή τη φάση ψάχνω κατι ελαφρώς μεταχειρισμένο που μαζί με 3βαλιτσο να μην υπερβαίνει τις 10.000....

Aris98
10/09/2023, 16:30
δεν μου αρέσει καθόλου η μουρη του 800! αλλιώς θα το σκεφτόμουνα... ;)

επίσης σε αυτή τη φάση ψάχνω κατι ελαφρώς μεταχειρισμένο που μαζί με 3βαλιτσο να μην υπερβαίνει τις 10.000....

Ενώ το strom το 650 μαρεσει και με α σαν εμφάνιση δεν έχω οδηγική εμπειρία με ενοχλεί η κατανάλωση του προσωπικά και σε αυτό ευθύνεται ο bulletproof αλλά παλιός κινητήρας του. Ακους για καταναλώσεις περίπου 1 λίτρο παραπάνω από το tracer 7 . Γενικά έχει φανατικό κοινό και όταν γνώρισα 2 κυρίους στην Σεα Αταλάντης ο ένας είχε ένα στρομ το παλιό με 270 κ χικιομετρα και του έκαιγε λαδακι και ο άλλος ξαναπήρε στρομ και ήταν μοντέλο του 20 και είχε πάνω 80 κ χιλιόμετρα και λέγαν τα καλύτερα δεν το άλλαζαν για τίποτα. Οι κύριοι ήταν συνταξιούχοι και σαρεσε να τους ακους για της εμπειριες τους και τα ταξίδια τους

basilis_k6
10/09/2023, 17:04
Ενώ το strom το 650 μαρεσει και με α σαν εμφάνιση δεν έχω οδηγική εμπειρία με ενοχλεί η κατανάλωση του προσωπικά και σε αυτό ευθύνεται ο bulletproof αλλά παλιός κινητήρας του. Ακους για καταναλώσεις περίπου 1 λίτρο παραπάνω από το tracer 7 . Γενικά έχει φανατικό κοινό και όταν γνώρισα 2 κυρίους στην Σεα Αταλάντης ο ένας είχε ένα στρομ το παλιό με 270 κ χικιομετρα και του έκαιγε λαδακι και ο άλλος ξαναπήρε στρομ και ήταν μοντέλο του 20 και είχε πάνω 80 κ χιλιόμετρα και λέγαν τα καλύτερα δεν το άλλαζαν για τίποτα. Οι κύριοι ήταν συνταξιούχοι και σαρεσε να τους ακους για της εμπειριες τους και τα ταξίδια τους

περιμενε να βγει το απλο 800 και το ξανακοιτας το θεμα. το 650 ειναι παλιο. φοβερη μηχανη, προφανως απο ψηλοτερο ραφι σε σχεση με το 07 που εχεις αλλα δεν παυει να ειναι το παλιο κλασσικο 650. ουτε εμενα μου αρεσει το 800, ειναι μια αηδια με ροδες πραγματικα, αλλα δεν μπορω να παραβλέψω το ποσο καλη μοτοσυκλετα ειναι. έχει σαρώσει σε ολα τα τεστ, εχει κορυφαια ποιοτητα σε μεσαια κατηγορία τιμης (καμια αλλη μοτοσυκλετα με λιγοτερα απο 15κ ευρω δεν την ακουμπαει) και εχει ακριβως το γκαζι και την καταναλωση και τους χωρους και την αξιοπιστια και και και.... που θελει ο ελληνας αναβατης πολης/ταξιδιου. αμα βαλουν και το fucking cruise control που λειπει απο το de, θα το παρεις ενα τεστ και θα ξεχασεις οτι ειναι ασχημο.

jimsakpt3
11/09/2023, 10:32
Ενώ το strom το 650 μαρεσει και με α σαν εμφάνιση δεν έχω οδηγική εμπειρία με ενοχλεί η κατανάλωση του προσωπικά και σε αυτό ευθύνεται ο bulletproof αλλά παλιός κινητήρας του. Ακους για καταναλώσεις περίπου 1 λίτρο παραπάνω από το tracer 7 . Γενικά έχει φανατικό κοινό και όταν γνώρισα 2 κυρίους στην Σεα Αταλάντης ο ένας είχε ένα στρομ το παλιό με 270 κ χικιομετρα και του έκαιγε λαδακι και ο άλλος ξαναπήρε στρομ και ήταν μοντέλο του 20 και είχε πάνω 80 κ χιλιόμετρα και λέγαν τα καλύτερα δεν το άλλαζαν για τίποτα. Οι κύριοι ήταν συνταξιούχοι και σαρεσε να τους ακους για της εμπειριες τους και τα ταξίδια τους

εγώ έχω την εντύπωση οτι το vstrom καιει λίγο λιγότερο από το tracer7... βέβαια είναι και θέμα γκαζιού και βάρους...

jimsakpt3
11/09/2023, 10:53
περιμενε να βγει το απλο 800 και το ξανακοιτας το θεμα. το 650 ειναι παλιο. φοβερη μηχανη, προφανως απο ψηλοτερο ραφι σε σχεση με το 07 που εχεις αλλα δεν παυει να ειναι το παλιο κλασσικο 650. ουτε εμενα μου αρεσει το 800, ειναι μια αηδια με ροδες πραγματικα, αλλα δεν μπορω να παραβλέψω το ποσο καλη μοτοσυκλετα ειναι. έχει σαρώσει σε ολα τα τεστ, εχει κορυφαια ποιοτητα σε μεσαια κατηγορία τιμης (καμια αλλη μοτοσυκλετα με λιγοτερα απο 15κ ευρω δεν την ακουμπαει) και εχει ακριβως το γκαζι και την καταναλωση και τους χωρους και την αξιοπιστια και και και.... που θελει ο ελληνας αναβατης πολης/ταξιδιου. αμα βαλουν και το fucking cruise control που λειπει απο το de, θα το παρεις ενα τεστ και θα ξεχασεις οτι ειναι ασχημο.

δεν είμαι διατεθειμένος να δώσω τέτοιο ποσό σε αυτη τη φάση... θέλω απλά να πάρω κάτι που θα με βολέψει περισσότερο σε αυτά που θέλω να κάνω και το οποίο παράλληλα να μπορώ να το μεταπουλήσω εύκολα σε καμια διετία αν θελήσω να ανέβω κατηγορία...

όσο για το 800ρι όσο καλό και να είναι, η εμφάνισή του είναι αποτρεπτικός παράγοντας! ;)
προτιμώ να πάρω λίγο αργότερα το 1050...

runner
11/09/2023, 17:59
εγώ έχω την εντύπωση οτι το vstrom καιει λίγο λιγότερο από το tracer7... βέβαια είναι και θέμα γκαζιού και βάρους...

Εγω δεν θα το ελεγα για λιγοτερο αλλα συμφωνω οτι παιζει ρολο πολυ και το χερι και το βαρος. 2 ιδια vstrom 650 το ενα εβλεπες avg 4,3l και το αλλο 4,9l σε πανω απο 3000KM test και τα 2.

Aris98
11/09/2023, 18:24
δεν είμαι διατεθειμένος να δώσω τέτοιο ποσό σε αυτη τη φάση... θέλω απλά να πάρω κάτι που θα με βολέψει περισσότερο σε αυτά που θέλω να κάνω και το οποίο παράλληλα να μπορώ να το μεταπουλήσω εύκολα σε καμια διετία αν θελήσω να ανέβω κατηγορία...

όσο για το 800ρι όσο καλό και να είναι, η εμφάνισή του είναι αποτρεπτικός παράγοντας! ;)
προτιμώ να πάρω λίγο αργότερα το 1050...
Το 1050 είναι έρωτας παναθεμα το.

jimsakpt3
11/09/2023, 23:07
Εγω δεν θα το ελεγα για λιγοτερο αλλα συμφωνω οτι παιζει ρολο πολυ και το χερι και το βαρος. 2 ιδια vstrom 650 το ενα εβλεπες avg 4,3l και το αλλο 4,9l σε πανω απο 3000KM test και τα 2.

σίγουρα παίζει ρόλο το χέρι αλλά εγώ δεν θυμάμαι να έχω δει μέση κατανάλωση στο tracer κάτω από 5... τις περισσότερες φορές πιο κοντά στο 5,5 είμαι...

jimsakpt3
11/09/2023, 23:09
εντωμεταξύ είδα οτι παίζει Test ride στη Suzuki στα Γιάννενα αυτή τη βδομάδα...
αν τα καταφέρω θα πάω να δοκιμάσω και το 650 και το 1050!

jimsakpt3
19/09/2023, 10:04
Κατάφερα και πήγα στο test ride στα Γιάννενα το Σάββατο και τα δοκίμασα και τα δυο.
για το 1050 δεν θα σχολιάσω... πολύ καλό μηχανάκι αλλά δεν με ενδιαφέρει σε αυτή τη φάση...

το 650 το δοκίμασα δικάβαλος...

σε σχέση με το τράσερ7,
στα συν η άνεση στο δικάβαλο και στα πλην τα φρένα...
επίσης ο κινητήρας δεν είχε τη σπιρτάδα του τρασερ αλλά δεν νομίζω οτι θα μου λείψει η δύναμη.

αλλά επειδή σε ένα τεταρτο και μάλιστα δικάβαλος δεν καταλαβαίνεις και πολλά θα ήθελα από όποιον έχει εμπειρία και από τα δυο να μου πει επιγραμματικά που υπερτερεί και που υστερεί το καθένα σε σχέση με το άλλο.

Aris98
19/09/2023, 18:31
Κατάφερα και πήγα στο test ride στα Γιάννενα το Σάββατο και τα δοκίμασα και τα δυο.
για το 1050 δεν θα σχολιάσω... πολύ καλό μηχανάκι αλλά δεν με ενδιαφέρει σε αυτή τη φάση...

το 650 το δοκίμασα δικάβαλος...

σε σχέση με το τράσερ7,
στα συν η άνεση στο δικάβαλο και στα πλην τα φρένα...
επίσης ο κινητήρας δεν είχε τη σπιρτάδα του τρασερ αλλά δεν νομίζω οτι θα μου λείψει η δύναμη.

αλλά επειδή σε ένα τεταρτο και μάλιστα δικάβαλος δεν καταλαβαίνεις και πολλά θα ήθελα από όποιον έχει εμπειρία και από τα δυο να μου πει επιγραμματικά που υπερτερεί και που υστερεί το καθένα σε σχέση με το άλλο.
Η διαφορά σου φάνηκε τόσο αισθητή στο τρεισερ με το στρομ στο δικαβαλο ;

jimsakpt3
20/09/2023, 08:17
Η διαφορά σου φάνηκε τόσο αισθητή στο τρεισερ με το στρομ στο δικαβαλο ;

δεν ήταν τεράστια αλλά ήταν αισθητη... κυρίως οτι υπήρχε περισσότερος χώρος...

jimsakpt3
16/09/2024, 20:09
για να βάλω εναν επίλογο στο θέμα μου, (καλό είναι να το κάνουμε για να ξέρουν όσοι τα διαβάζουν μετά από καιρό τι έγινε τελικά), πήρα αρχές Ιουνίου ένα μεταχειρισμένο V STROM 650 του 2023 με 10.000χλμ... ήμουνα ανάμεσα σε αυτό και σε ένα BMW F750 GS πάλι του 23... κυρίως τα δύο χιλιάρικα διαφορά στην τιμή αλλά και το γεγονός οτι θα έπρεπε να κατεβαίνω Αθήνα για τα service έγειραν την ζυγαριά στο VSTROM.

Είμαι αρκετά ευχαριστημένος με την αλλαγή...
μετά από 3 μήνες χρήσης μπορώ να πω οτι είναι μια μοτοσυκλέτα που πραγματικά τα κάνει όλα καλά! όχι πολύ καλά, απλά καλά...!
σε σχέση με το τρεισεράκι που είχα είναι πιο σταθερό στην πορεία... το καταλαβαίνεις... είναι πιο στιβαρό! φτιαγμένο για να βολτάρεις με χαμηλές στροφές σε επαρχιακούς δρόμους... αυτό το κάνει πολύ άνετα... είτε είσαι μονός είτε είσαι δικάβαλος!
καλύτερο σε θέμα άνεσης... και στις αναρτήσεις αλλά και στο χώρο, ειδικά στο δικάβαλο.
υπολείπεται σε γκάζι και φρένα από το τρεισερ αλλά για καθημερινή και εκδρομική χρήση με φυσιολογικές ταχύτητες σε καλύπτει!
επίσης μεγάλη ευκολία η στρόφιγκα για τη ρύθμιση της πίσω ανάρτησης...

Μπορώ να πω οτι είναι ένα μηχανάκι για κάποιον που θέλει να έχει μόνο αυτό και να τα κάνει όλα σε φυσιολογικούς ρυθμούς! θα το αγόραζα και καινούριο και ας θεωρείται "παλιό" μοντέλο!

doctoras
16/09/2024, 21:41
Φαίνεται ορθολογική επιλογή στα μέτρα που αναζητούσες. Καλορίζικο να είναι να το χαρείς!
Βαλε και καμία φωτο

jimsakpt3
17/09/2024, 08:45
Φαίνεται ορθολογική επιλογή στα μέτρα που αναζητούσες. Καλορίζικο να είναι να το χαρείς!
Βαλε και καμία φωτο

Σε ευχαριστώ πολύ!

455853

azar41
17/09/2024, 10:07
Mε γειά,καλά χιλιόμετρα!