View Full Version : Poor man's quickshifter
https://youtube.com/shorts/NRV20lLRMOA
Στο ανέβασμα το βρήκα ήδη, γαμάτο είναι!
Aytό κάπου το είχα διαβάσει ότι το έκανε ένας Αυστραλός που έτρεχε παλιά 500
Το καναμε 15+ χρονια πριν σε τρακντει Σερρες οταν ενας ψαγμενος μηχανικος αν θυμαμαι καλα,μας ειπε οτι δε παθαινει ζημια το κιβωτιο γιατι και τα quickshifter ετσι δουλευουν...εξω στο δρομο λιγες φορες το εχω κανει γιατι δε μ αρεσει,νιωθω το κιβωτιο λιγο καπως.Πιστα ειναι οκ.
Προτιμω να παρω quickshifter
Bladerunner
22/09/2023, 18:04
https://youtube.com/shorts/NRV20lLRMOA
Στο ανέβασμα το βρήκα ήδη, γαμάτο είναι!
Με γυρισμένο ανάποδα το σασμάν, (πρώτη πάνω οι υπόλοιπες κάτω), οι αλλαγές προς τα πάνω γίνονται με απλό χάιδεμα του λεβιέ το ίδιο γρήγορα και ασφαλή όπως με quickshifter.
Το 80% των αλλαγών μου έτσι τις κάνω.
Βασικά, το 80% στα ανεβάσματα και το 40% στα κατεβάσματα.
Δεν το κάνω μόνο όταν τρέχω. Το κάνω και όταν πηγαίνω με χαλαρούς ρυθμούς, σε όλες τις μοτοσυκλέτες που είχα απο το 2012 και μετά.
Όντως και τα quick shifter έτσι δουλεύουν.
SeniorCanardo
22/09/2023, 18:07
Στο ανέβασμα το βρήκα ήδη, γαμάτο είναι!
Το κατέβασμα μου φάνηκε αρκετά πιο δύσκολο πάντως.
motojojo
22/09/2023, 18:19
Το κατεβασμα θέλει rev matching και απαιτεί μεγαλύτερη ακρίβεια. Να ξέρεις πόσες στροφές θα έχει στα χλμ που πας με την χαμηλοτερη σχέση ωστε να μην "ασκηθεί" φορτίο στα γραναζια.
Στο ανέβασμα κόβεται το φορτίο στιγμιαία με το αφημα του γκαζιου οπότε και δεν καταπονειται το κιβώτιο.
Άμα σπάσει το σασμάν ή την ακούσουν οι φουρκέτες…
Τι θα κανείς McGyver ?
Θα λύσεις την έλαιο λεκάνη (αν έχει) και θα το φτιάξεις από την αρχή ? 2.000€ λίαν επιεικώς
Εδώ σασμάν από το kit και με super finish (άντε πες ότι φοράς Nova Racing gearbox όπως φόραγα στο GSXR) + quick shifter σωστά ρυθμισμένο στα δέκατα με την μονάδα και την ακούνε !
Δεν υπάρχει λόγος για οδήγηση στην πόλη.
Τι θα κανείς McGyver ?
Θα το κάνω DCT!
:rockon:
Θα το κάνω DCT!
:rockon:
έλα…
grharris
22/09/2023, 19:33
Στο ανέβασμα δεν παθαίνει τίποτα το κιβώτιο.
Στο κατέβασμα, ποτέ χωρίς συμπλέκτη αν δεν είναι ειδικό το σασμάν για τέτοιου είδους χρήση
.
Nostradamus
22/09/2023, 20:23
Στο ανέβασμα το έκανα πολλές φορές σε όλα τα μηχανάκια μου.
Στο ανέβασμα δεν παθαίνει τίποτα το κιβώτιο.
Στο κατέβασμα, ποτέ χωρίς συμπλέκτη αν δεν είναι ειδικό το σασμάν για τέτοιου είδους χρήση
.
αν ειναι κανενα V4R/S Ducati η RSV4 RF Aprilia η κανα 1000αρι (600αρια SS) που εχουν σχεδον ολα ηλεκτρικο γκαζι (ride by wire) πλεον και slipper clutch, η εστω οποιο εχει ηλεκτρικο γκαζι, μαζι με συμπλεκτη ολισθισης
δεν θα εχει προβληματα (λενε οτι υποστηριζουν ανεβασματα - κατεβασματα "up shifts + down shifts without clutch")
Δεν μας λεει βεβαια και σε αυτα το ποσο θα αντεξουν, αλλα οποιος εχει τα γενια... εχει και τα χτενια...
Σε καιρους χαλεπους και με τις αφραγκιες που παιζουν εξω (που αν σας χαλασει θα κλαιτε με μαυρο δακρυ...) οταν διαβαζω τετοιες προτροπες ειναι που σκεφτομαι αν ξανα ανεβω παλι πανω σε 1000αρι, μεταχειρισμενο και να μου το χαριζουν ουτε καν (δεν παιζω ζαριες σε τετοια κυβικα οταν αγοραζω για να παρω του καθε τυχαιου το μεταχειρισμενο, αλλα κουβεντα να γινεται)
Τροπος οδηγησης που ΔΕΝ εχει λογο ΚΑΝ στον δρομο, αν δεν πας σε κοντρες με χρηματα (οχι καναμε χαζο ανοιγματακια...) η δεν παιζεις με τον χρονο σε πιστα / αγωνες (οχι μπηκα track day και προσπαθω...)
τα εχω πληρωσει και ξερω, απλα εμενα με το γραφειο τελετων ηταν λιγο στα π@π μου... το τι ελεγε το τιμολογιο στο τελος.
Αδερφέ είσαι λίγο απόλυτος....
Ένα κλε 500 είχα και τις "καρφωνα" επι 6 χρόνια.
Στο bmw f800st για αλλά 3 χρόνια και περίπου 60000 χιλιόμετρα.
Το ίδιο ισχύει και στο ducati που έχω τώρα εδώ και 4 χρόνια και περίπου 30000 χιλιόμετρα, καθώς και στο tnt 125 που έχω το τελευταίο ενάμιση χρόνο.
Δεν είχα ποτέ κανένα θέμα με κιβώτιο σε μοτοσυκλετα.
Οι ταχυτητες κατά αυτό το τρόπο μπαίνουν πολύ πολύ πιο γλυκά αποτι με συμπλεκτη και αυτός είναι και ο λόγος που το κάνω.
basilis_k6
22/09/2023, 22:48
περιεργο θεμα εν ετη 2023. ανεβασματα χωρις συμπλεκτη κανεις παντα οταν κοντραρεις το χρονομετρο η απλα γουσταρεις να τρεξεις... δεν χαλαει κατι. κατεβασματα χωρις συμπλεκτη θελουν μεγάλη μαεστρια και -εκτος αν σου εχει κοπει ο συμπλεκτης και θες να πας σπιτι- δεν αξιζει να κανεις για κανενα λογο. δεν κερδιζεις τιποτα απολύτως. βασικα χανεις κιολας γιατι με συμπλεκτη κατεβαζεις 2-3 μαζι ενω χωρις αυτον θελεις τον τριπλασιο χρονο για να κατεβασεις.
Στο ανέβασμα δεν παθαίνει τίποτα το κιβώτιο.
Στο κατέβασμα, ποτέ χωρίς συμπλέκτη αν δεν είναι ειδικό το σασμάν για τέτοιου είδους χρήση
.
Αυτό.
Λέει στο βίντεο οτι "so i am only wearing the dogs and the forks"... Υπάρχει δλδ φθορά.Εδώ και με σιφτερ εχω ακούσει για σασμαν που παθανε ζημιά
Λέει στο βίντεο οτι "so i am only wearing the dogs and the forks"... Υπάρχει δλδ φθορά.Εδώ και με σιφτερ εχω ακούσει για σασμαν που παθανε ζημιά
ααα ρε... δεν παθαινουν ζημια ! Mην ακους ιστοριες
Aφου ξερουν τα παιδια την σωστη αλλαγη χωρις shifter και συμπλεκτη.
Λέει στο βίντεο οτι "so i am only wearing the dogs and the forks"... Υπάρχει δλδ φθορά.Εδώ και με σιφτερ εχω ακούσει για σασμαν που παθανε ζημιά
Δεν εννοεί αυτό.
Εννοεί, ότι στη κανονική αλλαγή υπάρχει φθορά και στα γρανάζια, η οποία δεν υπάρχει όταν καρφώνεις.
@anco είσαι τόσο ειρωνικός στα post σου που καταντάει γελοίο...
Είσαι πάντα απόλυτος και δεν θεωρείς ότι υπάρχει περίπτωση να κάνεις λάθος.
Να το κοιτάξεις αυτό... τον εαυτό σου φθειρεις.
Δεν εννοεί αυτό.
Εννοεί, ότι στη κανονική αλλαγή υπάρχει φθορά και στα γρανάζια, η οποία δεν υπάρχει όταν καρφώνεις.
@anco είσαι τόσο ειρωνικός στα post σου που καταντάει γελοίο...
Είσαι πάντα απόλυτος και δεν θεωρείς ότι υπάρχει περίπτωση να κάνεις λάθος.
Να το κοιτάξεις αυτό... τον εαυτό σου φθειρεις.
ναι ναι ετσι οπως τα λες ειναι...
Συμφωνώ με το γεγονός ότι έχουν περισσότερη αξία σε μία συζήτηση οι μετριοπαθείς απόψεις, αλλά καλό είναι να αποφεύγουμε τους χαρακτηρισμούς, διότι προσβάλουν και τελικά δεν γίνεται αντιληπτή η προτροπή μας. Να αφήνουμε στον εαυτό μας το ενδεχόμενο να κάνουμε λάθη και να χαιρόμαστε που μαθαίνουμε όταν μας διορθώνουν άλλοι.
Δεν γνωρίζω πολλά για κιβώτια ταχυτήτων, ιδίως μοτοσυκλετών, οπότε ενδέχεται να υπάρχει λάθος στο συλλογισμό μου. Με την αυξομείωση του ανοίγματος γκαζιού, αλλάζουμε την τάση του κινητήρα να αυξήσει ή να μειώσει στροφές, το οποίο είναι θετικός παράγοντας κατά την αλλαγή ταχυτήτων. Δεν αλλάζουμε όμως το βασικό στοιχείο που είναι η ροπή αδράνειας, την οποία θα υποστεί ολόκληρη και απότομα το συγχρονιζέ, αν δεν γίνει αποσύμπλεξη του κινητήρα κατά την αλλαγή ταχύτητας. Ο συμπλέκτης αναλαμβάνει να μεταφέρει τη διαφορά περιστροφικής ταχύτητας (μεταφορά στροφορμής) με πιο ομαλό τρόπο. Τα λέει εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=35470&p=670410&viewfull=1#post670410) συνοπτικά ο oldman.
Το ιδανικό είναι να μαθαίνεις να χειρίζεσαι τις στροφές του κινητήρα κατά την αποσύμπλεξη. Υπολογίζεις το χρόνο ανεβάσματος: Τραβάς μανέτα συμπλέκτη, λαμβάνεις υπόψη τα ελάχιστα δέκατα του δευτερολέπτου και ανεβάζεις ταχύτητα, αφού θα έχουν πέσει οι στροφές του κινητήρα. Στο κατέβασμα, τραβάς συμπλέκτη, δίνεις λίγο γκάζι και αλλάζεις ταχύτητα. Το πρώτο το κάνουμε οι περισσότεροι ακούσια, αφού μαθαίνουμε πότε αλλάζει πιο γλυκά η ταχύτητα. Το δεύτερο θέλει εξάσκηση, δεν το έχω μάθει.
Ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη το κάνουμε τόσα χρόνια. Τώρα το ανακαλύψατε? Ο καλύτερος τρόπος να κερδίσεις σε κόντρα. Κατεβάσματα όμως θέλει προσοχή. Το έκανα από λάθος την πρώτη φορά αλλά δεν το έκανα συνήθεια. Και προσωπικά δεν υπάρχει λόγος. Τα ανεβασματα από την άλλη μόνο σε παιχνίδι στον δρόμο
αμα αλλαζει κανεις ταχυτητες καρφωτες και δεν κλωτσαει (οχι να το πηγαινεις με λιγες στροφες αλλα κοφτη...) ας το κανει !, μαλλον το owners manual δεν το ειχε στην ενοτητα ride the motorcycle
ειπα τι εχω πληρωσει σε πολλα μοτερ που φοραγανε kit parts και σασμαν κοντα στο 3αρι... μαζι με shifter και ρυθμισμενο.
το ποσο απολυτος ειμαι εγω εχει να κανει με το ποσο βαθια τσεπη εχω, και αν χαλασει στα παπ μου.
προτροπες σε καρφωτες ταχυτητες και δεν παθαινει τιποτα... και εγω το εχω 60.000 και ειναι λουλουδι... ευχαριστω δεν θα παρω και να μην προτεινεται και σε αλλους.
Ειδα τι κανουν τα ετοιμα σασμαν τα οποια παιζουν BSB/WSBK και ποσο αντεχουν, σε κιταρισμενο μοτερ.
Στα σημερινα μοτερ που εχουν ecu και κοβουν καυσιμο + αναφλεξη + οτι εχουν συμπλεκτη slipper επιτρεπει να το δουλευεις, και δεν σου λεει κανεις το ποσο θα αντεξει.
Ένας mod να αλλάξει τον τίτλο σε "Μπρούκλης man's quickshifter" παρακαλώ :)
o_gavros
23/09/2023, 12:48
Ρε συ ανκο, αποφάσισες για όποιον λόγο να επανέλθεις.
Με γεια σου με χαρά σου.
Άλλη δουλειά όμως από το να "κομπαζεις" δεξιά κι αριστερά για το ποσα έχεις μάθει και ποσο σου έχουν στοιχίσει και ποσα στάδια εξέλιξης κλπ κλπ, δεν κάνεις.
Και μάλιστα, χωρίς κανείς πουθενά να στο ζήτησε.
Στο είπε με τρόπο ο βολπαντ αλλά εσυ δεν.
Λαρωσε λίγο ρε φίλε. Ασε και τίποτα να πεσει χάμω ξερωγώ.
kostaskk
23/09/2023, 12:57
Ένα παπί βοηθάει στην εξοικείωση, την ώρα που πατάς για αλλαγή προς τα πάνω κλείνεις γκάζι
Και την ώρα που πατάς για αλλαγή προς τα κάτω δίνεις γκαζια.. αν ο συντονισμός δεν είναι καλός 446393
89 καρτέλες ανοικτές στον browser του κινητού;
o_gavros
23/09/2023, 13:03
Τι έχουν τα έρμα και ψοφαν;
89 καρτέλες ανοικτές στον browser του κινητού;
446397
Εγώ είμαι στις 54... με νίκησε...
o_gavros
23/09/2023, 13:53
446398
Γι' αυτό σας χαλάνε τα κιβώτια ταχυτήτων. :p
Ρε συ ανκο, αποφάσισες για όποιον λόγο να επανέλθεις.
Με γεια σου με χαρά σου.
Άλλη δουλειά όμως από το να "κομπαζεις" δεξιά κι αριστερά για το ποσα έχεις μάθει και ποσο σου έχουν στοιχίσει και ποσα στάδια εξέλιξης κλπ κλπ, δεν κάνεις.
Και μάλιστα, χωρίς κανείς πουθενά να στο ζήτησε.
Στο είπε με τρόπο ο βολπαντ αλλά εσυ δεν.
Λαρωσε λίγο ρε φίλε. Ασε και τίποτα να πεσει χάμω ξερωγώ.
ωωωωω…
Και έλεγα ποιος θα κάνει τον υπασπιστή…
Ευτυχώς λείπουν οι παλιοί του φόρουμ.
Άντε γιατί το έχετε κάνει ποτ πουρί το Moto.gr
Πέτα όσες λάσπες θες στο κοινό...
Δείχνει το ποιόν του ανθρώπου που είσαι.
Πέτα όσες λάσπες θες στο κοινό...
Δείχνει το ποιόν του ανθρώπου που είσαι.
τεκμηριωμένη απάντηση δεν μπορείς να δώσεις ?
Απλά πετάς και καλά ότι δεν βγάζει προβλήματα ο χωρίς χρήση συμπλεκτη στις αλλαγές ταχυτήτων (και μάλιστα ότι κατεβάζεις κιόλας…) και το έχεις και καθημερινό.
ποια λάσπη, ότι είσαι άσχετος με αυτά που γράφεις.
Τι νομίζεις νέε ότι σου ανοίκει το moto.gr ?
Άντε πατά το αναφορά που θίχτηκες, να με κάνουν ντα από το site, και ψάξε στο 11888 για ψυχολόγο.
Ευτυχώς δεν είναι ο Reinmeister εδώ… να διαβάσει το R&D που σπουδασες, αρχιμηχανικέ που προτείνεις κιόλας.
Ban ξε ban να φάω, να το βουλώσω γιατί διαβάζω μαλ@κιες στο τετράγωνο… δεν !
o_gavros
23/09/2023, 14:45
446399
Τη δικιά σου τεκμηρίωση δεν είδα πουθενά... μόνο ειρωνείες, επιθέσεις και ένα ποστ που έλεγες οτι είπες τι έχεις πληρώσει σε αναβαθμίσεις, το οποίο ήταν τελείως άσχετο με το θέμα...
Το άλλο που έγραψες για το ride by wire να δεις τι άσχετο που ήταν...
Εγώ είμαι ο άσχετος? Εγώ νομίζω ότι μου ανήκει το moto.gr?
Πίστεψε με, δεν θίχτηκα καθόλου, απλά θα μπει κανένας που δεν εχει εμπειρία, θα διαβάζει τα posts σου και θα νομίζει ότι έχεις δίκιο...
Btw, όντως, μεταξύ άλλων είμαι και αρχιμηχανικος στον τομέα μου...
Η παλαιότητα δεν παίζει κανένα ρόλο όταν είσαι ημιμαθής (τουλάχιστον)
Και μια ερώτηση για να κλείσουμε, όλες αυτές τις αναβαθμίσεις που ισχυρίζεσαι ότι έκανες, τις έκανες μόνος σου ή πλήρωσες κάποιον για να τις κάνει?
Η διαδικασία του καρφωμάτος είναι πολύ απλή και απλά θέλει λίγη εξάσκηση στο συγχρονισμό.
Δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα και καμια φθορά.
Το ότι δεν μπορείς να το κάνεις εσύ, δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται ή ότι είναι κακό.
CorpseAlive
23/09/2023, 15:12
:a014:
Και διαφωνία για τρόπο οδήγησης και αναφορά στο που κατέληξε το Moto.gr..
Είναι Χριστούγεννα κιόλας?
:a014:
grharris
23/09/2023, 15:13
προτροπες σε καρφωτες ταχυτητες και δεν παθαινει τιποτα... και εγω το εχω 60.000 και ειναι λουλουδι... ευχαριστω δεν θα παρω και να μην προτεινεται και σε αλλους.
Σεβαστές οι απόψεις και τα πάθη του καθενός και έχει κάθε δικαίωμα να τα εκφράζει αλλά χωρίς να θίγει τους υπόλοιπους του φόρουμ.
Φαντάζομαι το ξέρεις ότι δεν είναι σωστό να λες σε κάποιον να μην πει την γνώμη του ή την εμπειρία του?
Τη δικιά σου τεκμηρίωση δεν είδα πουθενά... μόνο ειρωνείες, επιθέσεις και ένα ποστ που έλεγες οτι είπες τι έχεις πληρώσει σε αναβαθμίσεις, το οποίο ήταν τελείως άσχετο με το θέμα...
Το άλλο που έγραψες για το ride by wire να δεις τι άσχετο που ήταν...
Εγώ είμαι ο άσχετος? Εγώ νομίζω ότι μου ανήκει το moto.gr?
Πίστεψε με, δεν θίχτηκα καθόλου, απλά θα μπει κανένας που δεν εχει εμπειρία, θα διαβάζει τα posts σου και θα νομίζει ότι έχεις δίκιο...
Btw, όντως, μεταξύ άλλων είμαι και αρχιμηχανικος στον τομέα μου...
Η παλαιότητα δεν παίζει κανένα ρόλο όταν είσαι ημιμαθής (τουλάχιστον)
Και μια ερώτηση για να κλείσουμε, όλες αυτές τις αναβαθμίσεις που ισχυρίζεσαι ότι έκανες, τις έκανες μόνος σου ή πλήρωσες κάποιον για να τις κάνει?
Η διαδικασία του καρφωμάτος είναι πολύ απλή και απλά θέλει λίγη εξάσκηση στο συγχρονισμό.
Δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα και καμια φθορά.
Το ότι δεν μπορείς να το κάνεις εσύ, δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται ή ότι είναι κακό.
Εγώ είπα ότι σπάνε και αυτά που έχουν quickshifter και σασμάν από το kit (ολόκληρο άλλο σασμάν), και σε μερικά μοτέρ που φοραγα αθάνατα δεν είναι.
Εγώ τα οδηγάγα εγώ τα έσπαγα εγώ τα πλήρωνα.
Όχι δεν είμαι μηχανικός, πληρώνω μηχανικούς.
Δεν μου χρειάζεται να τις καρφώνω όπως εσυ, είμαι ποιο γρήγορος από το να κάνω άνοιξε κλείσε και που θα την καρφώνω, για οδήγηση στον δρόμο.
Τα kitarismena φόραγαν shifter και σασμάν
Αλλά για ανέλυσε το μιας και είσαι στα 35 σου αρχιμηχανικός, ότι δεν χαλάνε τα γρανάζια και οι φουρκέτες.
Δεν θα είναι κάτι δύσκολο για σένα Κε αρχιμηχανικέ.
Άσε με εμένα, εγώ πέθαμενατζης είμαι και πληρώνω άλλους για τα βάζουν - φτιάχνουν - συντηρούν.
Για ανέλυσε το μου, με τις γνώσεις που έχεις… δεν θέλω να πιστέψω ότι θα κανείς τον Κινέζο και θα πεις καμία ατάκα… απαξιώ και δεν μιλάω σε άτομα του χαρακτήρα σου.
Γράψε να μαθαίνουν και τα αλλά μέλη εδώ μέσα την τεκμηριωμένη άποψη σου και μελέτη ότι κάρφωτες πάνω και κάτω άνευ συμπλέκτη δεν τραβάει ζόρι πουθενά.
Πατώντας τον συμπλέκτη, απομονώνεις τον άξονα που παίρνει κίνηση απο το μοτέρ, απο τον άξονα που δίνει κίνηση στο τροχό.
Δεν υπάρχει λοιπόν φορτίο στο κιβώτιο, οπότε μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα
Αν λοιπόν την ώρα που είσαι με γκάζι, το κλείσεις στιγμιαία, αποφορτίζεις το κιβώτιο και μπορείς να αλλάξεις τη ταχύτητα χωρίς να αποσυμπλέξεις.
Αντίστοιχα όταν έχεις κλειστό το γκάζι, άμα το ανοίξεις στιγμιαία, πάλι το αποφορτίζεις.
Τα quick shifters σε μοτοσυκλέτες που έχουν γκάζι με ντίζα, μπορούν να κάνουν μόνο ανεβάσματα. Αυτό, γιατι λειτουργούν κόβοντας στιγμιαία τα beck ή το ρεύμα που προκαλεί το ίδιο φαινόμενο με το να κλείσεις για μια στιγμή το γκάζι.
Όμως, δεν έχουν τρόπο ηλεκτρονικά να ανεβάσουν τις στροφές, οπότε δεν μπορούν να δουλέψουν στα κατεβάσματα.
Με το ride by wire όμως, οπου το γκάζι είναι ηλεκτρονικό, μπορούν.
Η θεωρία είναι η ίδια και στις 2 περιπτώσεις. Δεν γίνεται κάτι διαφορετικό με το qs, απλά γίνεται αυτόματα.
Όλο το θέμα είναι στο συγχρονισμό, ο οποίος αλλάζει με στροφές του κινητήρα. Σε άλλο χρόνο αποφορτίζεται όταν εισαι στις 5000 στροφές και σε άλλο χρόνο όταν είσαι στις 10000 στροφές. Για αυτό και τα qs δουλεύουν σε ένα εύρος στροφών. Αν όμως μάθεις το μηχανάκι σου, μπορείς να το κάνεις σε όλο το εύρος στροφών, χωρίς qs.
Τα γρανάζια φθείρονται λιγότερο έτσι (είτε με qs είτε χωρίς), γιατι έχουν συγχρονιστεί όταν κάνεις την αλλαγή. Με συμπλέκτη δεν είναι πάντα συγχρονισμένα, απλά ο ένας άξονας δεν έχει φορτίο και κουμπώνοντας τη ταχύτητα, αναγκάζεις το ένα γρανάζι να συγχρονιστεί με το άλλο.
Οι φουρκέτες δέ, παίζει να δέχονται και λιγότερη καταπόνηση με το κάρφωμα (η την αλλαγή με qs), μίας και χρειάζεται μικρότερη δύναμη για να κάνουν την αλλαγή.
Τη διαφορά την καταλαβαίνεις πολύ εύκολα. Αν καρφώσεις, η ταχύτητα μπαίνει πολύ πιο ομαλά, απο ότι όταν την κάνεις κανονικά.
Το κατέβασμα είναι δυσκολότερο και επι της ουσίας δεν έχει κανένα πλεονέκτημα.
Το κάνω γιατι μπορώ και γουστάρω...
Τώρα, όσον αφορά τα υπόλοιπα του post σου.
Στα @@ μου τι φόραγαν τα μηχανάκια σου. Απευθύνεσαι σε έναν άνθρωπο που τα φτιάχνει όλα μόνος του και δεν πηγαίνει σε συνεργείο και εξιτάρεται με το να κατανοεί και να κάνει νέα πράγματα μηχανολογικής φύσεως.
Επίσης δεν με ενδιαφέρει αν είσαι γρήγορος ή όχι. Ούτε για εμένα με ενδιαφέρει να είμαι γρήγορος. Με ενδιαφέρει να απολαύσω την οδήγηση, όπως θέλω εγώ.
Δεν ξέρεις ποιός είμαι και τι εμπειρία έχω στα 35 χρόνια μου, ούτε με τι έχω ασχοληθεί στη ζωή μου...
Και ναί, όπως είπα και πρίν, στον τομέα μου είμαι αρχιμηχανικός. Ξέρεις γιατι? Γιατι καταλάβαινα και επιδιόρθωνα βλάβες στις μηχανές που δεν μπορούσε να επιδιορθώσει κανένας απο τους 10 μηχανικούς που έχουμε στη δουλειά, με εμπεριία 25 και 35 χρόνων. Με τα χρόνια λοιπόν πήρα αυτή τη θέση πρίν πάρω και το σύνολο της διεύθυνσης της παραγωγής.
BTW, τη θέση αυτή την είχα πάρει απο τα 30 αμα το 35 σου φαίνεται λίγο...
Το οτι σου έσπαγαν εσένα τα σασμάν, μάλλον μας δείχνει οτι δεν ξέρεις εσύ να αλλάζεις ταχύτητες ή οτι τα "κιτ" ήταν κακής ποιότητας και όχι οτι υπήρξε φθορά λόγω του qs.
Να ξέρεις δέ, οτι με τις ειρωνείες και τις πλάγιες προσβολές, εμένα δεν θα με επηρεάσεις, γιατι δεν με αγγίζουν τα "λόγια" ενός τυχάρπαστου σε ένα φόρουμ, ειδικά όταν το παίζει παλιός και γνώστης, αλλα είναι πασιφανές οτι είναι άσχετος.
Εσύ όμως τσιμπάς, έτσι δεν είναι?
Πατώντας τον συμπλέκτη, απομονώνεις τον άξονα που παίρνει κίνηση απο το μοτέρ, απο τον άξονα που δίνει κίνηση στο τροχό.
Δεν υπάρχει λοιπόν φορτίο στο κιβώτιο, οπότε μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα
Αν λοιπόν την ώρα που είσαι με γκάζι, το κλείσεις στιγμιαία, αποφορτίζεις το κιβώτιο και μπορείς να αλλάξεις τη ταχύτητα χωρίς να αποσυμπλέξεις.
Αντίστοιχα όταν έχεις κλειστό το γκάζι, άμα το ανοίξεις στιγμιαία, πάλι το αποφορτίζεις.
Τα quick shifters σε μοτοσυκλέτες που έχουν γκάζι με ντίζα, μπορούν να κάνουν μόνο ανεβάσματα. Αυτό, γιατι λειτουργούν κόβοντας στιγμιαία τα beck ή το ρεύμα που προκαλεί το ίδιο φαινόμενο με το να κλείσεις για μια στιγμή το γκάζι.
Όμως, δεν έχουν τρόπο ηλεκτρονικά να ανεβάσουν τις στροφές, οπότε δεν μπορούν να δουλέψουν στα κατεβάσματα.
Με το ride by wire όμως, οπου το γκάζι είναι ηλεκτρονικό, μπορούν.
Η θεωρία είναι η ίδια και στις 2 περιπτώσεις. Δεν γίνεται κάτι διαφορετικό με το qs, απλά γίνεται αυτόματα.
Όλο το θέμα είναι στο συγχρονισμό, ο οποίος αλλάζει με στροφές του κινητήρα. Σε άλλο χρόνο αποφορτίζεται όταν εισαι στις 5000 στροφές και σε άλλο χρόνο όταν είσαι στις 10000 στροφές. Για αυτό και τα qs δουλεύουν σε ένα εύρος στροφών. Αν όμως μάθεις το μηχανάκι σου, μπορείς να το κάνεις σε όλο το εύρος στροφών, χωρίς qs.
Τα γρανάζια φθείρονται λιγότερο έτσι (είτε με qs είτε χωρίς), γιατι έχουν συγχρονιστεί όταν κάνεις την αλλαγή. Με συμπλέκτη δεν είναι πάντα συγχρονισμένα, απλά ο ένας άξονας δεν έχει φορτίο και κουμπώνοντας τη ταχύτητα, αναγκάζεις το ένα γρανάζι να συγχρονιστεί με το άλλο.
Οι φουρκέτες δέ, παίζει να δέχονται και λιγότερη καταπόνηση με το κάρφωμα (η την αλλαγή με qs), μίας και χρειάζεται μικρότερη δύναμη για να κάνουν την αλλαγή.
Τη διαφορά την καταλαβαίνεις πολύ εύκολα. Αν καρφώσεις, η ταχύτητα μπαίνει πολύ πιο ομαλά, απο ότι όταν την κάνεις κανονικά.
Το κατέβασμα είναι δυσκολότερο και επι της ουσίας δεν έχει κανένα πλεονέκτημα.
Το κάνω γιατι μπορώ και γουστάρω...
Τώρα, όσον αφορά τα υπόλοιπα του post σου.
Στα @@ μου τι φόραγαν τα μηχανάκια σου. Απευθύνεσαι σε έναν άνθρωπο που τα φτιάχνει όλα μόνος του και δεν πηγαίνει σε συνεργείο και εξιτάρεται με το να κατανοεί και να κάνει νέα πράγματα μηχανολογικής φύσεως.
Επίσης δεν με ενδιαφέρει αν είσαι γρήγορος ή όχι. Ούτε για εμένα με ενδιαφέρει να είμαι γρήγορος. Με ενδιαφέρει να απολαύσω την οδήγηση, όπως θέλω εγώ.
Δεν ξέρεις ποιός είμαι και τι εμπειρία έχω στα 35 χρόνια μου, ούτε με τι έχω ασχοληθεί στη ζωή μου...
Και ναί, όπως είπα και πρίν, στον τομέα μου είμαι αρχιμηχανικός. Ξέρεις γιατι? Γιατι καταλάβαινα και επιδιόρθωνα βλάβες στις μηχανές που δεν μπορούσε να επιδιορθώσει κανένας απο τους 10 μηχανικούς που έχουμε στη δουλειά, με εμπεριία 25 και 35 χρόνων. Με τα χρόνια λοιπόν πήρα αυτή τη θέση πρίν πάρω και το σύνολο της διεύθυνσης της παραγωγής.
BTW, τη θέση αυτή την είχα πάρει απο τα 30 αμα το 35 σου φαίνεται λίγο...
Το οτι σου έσπαγαν εσένα τα σασμάν, μάλλον μας δείχνει οτι δεν ξέρεις εσύ να αλλάζεις ταχύτητες ή οτι τα "κιτ" ήταν κακής ποιότητας και όχι οτι υπήρξε φθορά λόγω του qs.
Να ξέρεις δέ, οτι με τις ειρωνείες και τις πλάγιες προσβολές, εμένα δεν θα με επηρεάσεις, γιατι δεν με αγγίζουν τα "λόγια" ενός τυχάρπαστου σε ένα φόρουμ, ειδικά όταν το παίζει παλιός και γνώστης, αλλα είναι πασιφανές οτι είναι άσχετος.
Εσύ όμως τσιμπάς, έτσι δεν είναι?
Θα σε πω άσχετο για να μην σε πω την ποιο γνωστή προσφώνηση που και είναι και International.
Πριν 4 ποστ δεν έλεγες ότι είναι άσχετο το ride by wire για τα ανεβοκατεβάσματα… τώρα επιβάλλεται ;
Δηλαδή εσυ με τον τρόπο οδήγησης σου και την ταχύτητα είσαι ποιο γρήγορος από 0.050ms 0.100ms και δεν χρειάζεται shifter και τις βάζεις γλυκά.
Δηλαδή το χέρι ΣΟΥ κλείνει την ανάφλεξη , την τροφοδοσία και το σασμάν που βρίσκεται σε συνεχή εμπλοκή, αποφορτίζεται.
Το kit που φόραγε το GSXR έφτανε να αγοράσω 4 από το Ντουκατακι που καβαλάς…
Μάλλον όταν το αγόρασα από τον Σφακιανακη/Περιστερι δεν μου είπαν ότι το ολόκληρο kit της Yoshimura είναι κακής ποιότητας και με έπιασαν μαλακα…
Μαλλον κάτι παραπάνω θα ξέρεις από kit…
Να το πω στον Σκούρτα αν περάσω ότι δεν τα βγάζουν καλά.
Το ποιος τσιμπάει φαίνεται, το ποσό σε καίει να πεις ότι η παπαρια που προτείνεις είναι και σωστή.
Άκου εκεί γλυκά και ποιο σωστά
:lol:
Αρα λοιπόν δεν έφταιγε το kit..
Προφανώς λοιπόν εσπασε γιατι απλά δεν ξέρεις να αλλάζεις ταχύτητες...
Τι σχέση έχει το ride by wire με το κάρφωμα? Μόνο στο qs έχει σχέση...
Δεν φτάνει που είσαι άσχετος, δεν ξέρεις ούτε να διαβάζεις..
:lol:
:lol:
Αρα λοιπόν δεν έφταιγε το kit..
Προφανώς λοιπόν εσπασε γιατι απλά δεν ξέρεις να αλλάζεις ταχύτητες...
Τι σχέση έχει το ride by wire με το κάρφωμα? Μόνο στο qs έχει σχέση...
Δεν φτάνει που είσαι άσχετος, δεν ξέρεις ούτε να διαβάζεις..
:lol:
Πως γίνεται ρε βλάκα να μην αλλάξει σωστά από την στιγμή που φοράει το κιτ , την ecu , το shifter και το σασμάν από το κιτ ;
Θες να μας πεις ότι το πάτημα στον επιλογέα θέλει πανεπιστήμιο.
Τι σχέση έχει;;;
άμα λέω εγώ ότι είσαι Λαλάκης…
Πριν μας έλεγες ότι ανεβοκατεβάζεις χωρίς συμπλέκτη στα πολιτικά μηχανάκια σου.
Το ξανά γράφω ανέβα - κατέβα
Νομίζω ότι το κρίσιμο σημείο είναι αυτό που αναφέρει στο 3:50:
https://youtu.be/g8xnIFf4id4?t=230
Υπάρχει νεκρή περιοχή και αντίστοιχο χρονικό διάστημα μεταξύ της εμπλοκής των γραναζιών μετάδοσης κίνησης, όπου εκεί μπορείς να κάνεις τη μικρορύθμιση συγχρονισμού περιστροφής με το γκάζι.
karellen
23/09/2023, 17:09
"Άντε γιατί το έχετε κάνει ποτ πουρί το Moto.gr"
"Ban ξε ban να φάω, να το βουλώσω γιατί διαβάζω μαλ@κιες στο τετράγωνο… δεν !"
"Να σε πω άσχετο για να μην σε πω την ποιο γνωστή προσφώνηση που και είναι και International."
"Το ποιος τσιμπάει φαίνεται, το ποσό σε καίει να πεις ότι η παπαρια που προτείνεις είναι και σωστή."
Θα μπορούσες απλά να εκθέσεις τις απόψεις σου και τις γνώσεις που σίγουρα κατέχεις χωρίς αυτούς τους χαρακτηρισμους που αμαυρώνουν τα κείμενά σου.
Είσαι λάθος.
Ναι, αυτό ακριβώς λέω..
Ανεβοκατεβαζω στα πολιτικά μηχανάκια μου χωρίς συμπλεκτη...
Το ότι δεν ξέρεις να το κάνεις εσύ, δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται.
Η συζήτηση εδώ δεν είναι ούτε για το qs, ούτε για το κιτ που φορούσε το μηχανάκι σου.
Η συζήτηση είναι για το κάρφωμα.
Αφού δεν ξέρεις να το κάνεις (και παίζει να μην ξέρεις καν τι ειναι) γιατί γράφεις εδώ?
Δεν λέω ότι θέλει πανεπιστήμιο...
Εσύ άφησες να εννοηθεί ότι σου χάλασε το σασμάν ενώ το χρησιμοποιούσες.
Το λογικό συμπέρασμα δεδομένου ότι το "κιτ" είναι καλό, είναι ότι εσύ δεν ξέρεις να το χειρίζεσαι..
:lol: αντε, πες και το επόμενο άσχετο πράγμα να γελάσω λίγο ακόμα...
Ναι, αυτό ακριβώς λέω..
Ανεβοκατεβαζω στα πολιτικά μηχανάκια μου χωρίς συμπλεκτη...
Το ότι δεν ξέρεις να το κάνεις εσύ, δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται.
Η συζήτηση εδώ δεν είναι ούτε για το qs, ούτε για το κιτ που φορούσε το μηχανάκι σου.
Η συζήτηση είναι για το κάρφωμα.
Αφού δεν ξέρεις να το κάνεις (και παίζει να μην ξέρεις καν τι ειναι) γιατί γράφεις εδώ?
Δεν λέω ότι θέλει πανεπιστήμιο...
Εσύ άφησες να εννοηθεί ότι σου χάλασε το σασμάν ενώ το χρησιμοποιούσες.
Το λογικό συμπέρασμα δεδομένου ότι το "κιτ" είναι καλό, είναι ότι εσύ δεν ξέρεις να το χειρίζεσαι..
:lol: αντε, πες και το επόμενο άσχετο πράγμα να γελάσω λίγο ακόμα...
Ε είσαι μαλακας, δεν μπορώ να κρατηθώ, άκου εκει θέλει χειρισμό…. το πάτημα στον επιλογέα (που τότε μόνο ανεβάσματα είχε)
Έλα πατά το κουμπάκι να μου κανείς αναφορά.
Θεωρώ ότι κάποιος πρέπει να δείξει ανωτερότητα και να αφήσει τον τελευταίο λόγο στον άλλον.
Γιατι να σου κάνω αναφορά?
Δεν θέλω να φας ban. Ξεφτιλιζεσαι μόνος σου και εγώ γελαω...
harris_x
23/09/2023, 17:21
Πως γίνεται ρε βλάκα να μην αλλάξει σωστά από την στιγμή που φοράει το κιτ , την ecu , το shifter και το σασμάν από το κιτ ;
Θες να μας πεις ότι το πάτημα στον επιλογέα θέλει πανεπιστήμιο.
Τι σχέση έχει;;;
άμα λέω εγώ ότι είσαι Λαλάκης…
Πριν μας έλεγες ότι ανεβοκατεβάζεις χωρίς συμπλέκτη στα πολιτικά μηχανάκια σου.
Το ξανά γράφω ανέβα - κατέβα
Χαλάρωσε.
o_gavros
23/09/2023, 17:21
Θεωρώ ότι κάποιος πρέπει να δείξει ανωτερότητα και να αφήσει τον τελευταίο λόγο στον άλλον.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνεις τον διαιτητή ή τον πυροσβέστη .
Υπάρχουν άνθρωποι για αυτό.
Με καλή διάθεση στο λέω :a013:
harris_x
23/09/2023, 17:24
Ναι, νεοσσε, το κάνεις αρκετά.
Δεν χρειάζεται.
Σταμάτησέ το.
harris_x
23/09/2023, 17:26
Ε είσαι μαλακας, δεν μπορώ να κρατηθώ, άκου εκει θέλει χειρισμό…. το πάτημα στον επιλογέα (που τότε μόνο ανεβάσματα είχε)
Έλα πατά το κουμπάκι να μου κανείς αναφορά.
Δε χρειάζεται αναφορά ;)
Τα καλύτερα χάνω όταν κοιμάμαι ρε γμτ.....:(
:lol:
Δε χρειάζεται αναφορά ;)
Κοιτά μόνο να είσαι Δευτέρα στον Κρίκο.
end of story
stefanos
23/09/2023, 18:06
Βρε παιδιά οι μοτοσυκλέτες δεν είναι αυτοκίνητα.
Το qs δεν πατάει συμπλέκτη παίζει με το γκάζι και την ανάφλεξη , τα παλιά απλά κόβαν το αβανς στα ανεβάσματα, προκειμένου να συγχρονιστούν οι άξονες του κιβωτίου ΠΕΡΙΠΟΥ και να γίνει ομαλά η αλλαγή.
Εάν κάποιος γυμνάσει το αυτί του και το δεξί του χέρι το κάνει.
Οι μοτο δεν έχουν συγχρονιζέ σασμάν και γι αυτό το λόγο πατάτε συμπλέκτη ή όχι, ο πρωτεύων άξονας του κιβωτίου πάντα έχει διαφορετική ταχύτητα από τον δευτερεύοντα και τα γρανάζια δεν εμπλέκονται εύκολα γι αυτό και στις ΑΤΣΑΛΕΣ αλλαγές χρειάζεται ΚΑΡΦΩΜΑ για να πάρει την ταχύτητα με τις σχετικές καταστροφές που το συνοδεύουν.
Αυτό γίνεται αντιληπτό και στο φανάρι και συνοδεύεται από γνωστό θόρυβο της πρώτης. Ο πρωτεύων περιστρέφεται από την αδράνεια του ο δευτερεύων είναι ακίνητος.
Αυτά που λέει λοιπόν ο Volpad παραπάνω πρέπει να γίνονται με συμπλέκτη η χωρίς στις μοτο για να μην επιβαρύνεται το κιβώτιο και αυτό κάνετε οι περισσότεροι υποσυνείδητα σε κάποιο βαθμό στα ανεβάσματα τουλάχιστον απ ότι καταλαβαίνω:).
Is It Bad To Shift a Motorcycle Without Using The Clutch? Myth Busted
You need to use the clutch to get your motorcycle moving in the first gear and when coming to a stop, but why not use it at other times?
If you’re using good technique, the shift should be buttery smooth, and everything should be golden. But if you’re forcing the shifter or grinding the gears, you are definitely putting undue wear on your transmission, and that can be bad for your clutch and transmission.
If you’re like most riders, you use the clutch lever every time you shift gears, but you’ve probably heard of clutchless shifting. How does it work, and is it okay to do?
Clutchless shifting is exactly what it sounds like. It means shifting gears without using the lever on the left Handlebar.
It’s pretty common on upshifts, can be done for downshifts, and won’t hurt your transmission one bit if done correctly.
As we explained in one of our transmission articles, the cogs in the transmission slide along shafts to shift from one position to the next.
When you’re on the gas and accelerating, the gear teeth are pushed hard against each other.
The same goes when you’re off the gas and decelerating with engine braking, and anytime there’s a load on the transmission, It’s not going to want to shift positions and move to the next gear.
To shift gears, you have to unload the transmission; traditionally, that’s done by rolling off the gas and pulling in the clutch.
But here’s the thing. When you roll off the throttle, in that instant before you start decelerating with engine braking, the transmission is unloaded. Toe the shifter right as you roll off the gas, and it’ll slip into the next gear without the clutch.
It can be smoother and quicker for upshifts to shift without the clutch, which means faster acceleration. It’s also fun and satisfying to do since it takes some technique to get it right.
You can clutchless downshifting too, but it’s a little trickier. You need to blip the throttle and press down on the shifter right as revs peak, and it works best if you’re on the brakes since that helps match revs.
Clutchless downshifting takes a lot more finesse and technique, and there’s no real advantage to doing it, as long as you’ve got a functional clutch lever.
If you don’t, however, because the levers are broken or the clutch cable snapped while you’re out on a ride, you’re going to want to be familiar with clutches shifting so you can get yourself home.
Most motorcycles clutch shift just fine, but some bikes like those with heavy flywheels or wide ratio gearboxes don’t take kindly to the technique, so don’t feel bad if you’re struggling.
Like those with high revving engines or close-ratio gearboxes, other bikes seem like they slip into the next gear with almost no effort At all.
It all depends on the bike you’re riding and the revs at which you’re shifting. In general, the higher the RPM, the easier it’ll be.
An easy way to learn the upshifts technique is to pre-weight the shifter with your toe and then air the throttle.
As soon as you roll off the gas, the shift lever will move, and the gears are going to change.
Eventually, you’ll get a feel for the timing, and you’ll be able to do it without pre weighting the shifter and without even thinking about it.
Κοιτά μόνο να είσαι Δευτέρα στον Κρίκο.
end of story
Θα φέρεις σασμάν με shifter και χωρίς?
CorpseAlive
23/09/2023, 23:31
Θωμά τι θέμα έφτιαξες Σαββατιάτικα ρε πασά μου...
:cry: :lol::beer:
Θωμά τι θέμα έφτιαξες Σαββατιάτικα ρε πασά μου...
:cry: :lol::beer:
Για την μανούρα δεν λες ότι έμεινες; ε, ορίστε :lol:
ioannispar
24/09/2023, 09:14
Ενταξει τελειο θεματακι αν και το διαβασα ολο μολις τωρα! Κριμα που ειναι πρωι και δεν εχω ποπ κορν...
Στη προηγουμενη μου μηχανη, ανεβασματα-κατεβασματα τα εκανα χωρις συμπλεκτη. Παρα πολυ σπανια να ειχε δυσανασχετησει και να γινει κατι περιεργο. Συνηθως μπαιναν βουτυρο,καλυτερα και απο οτι με χρηση συμπλεκτη.
Το τωρινο εχει QS για ανεβοκατεβα. Παρολο που ειναι υλοποιηση που λειτουργει καλα και το ψιλορυθμισε και οταν του περασα προγραμμα (η ετσι ειπε τουλαχιστον, παντως μικρη βελτιωση ειδα) ,αν με ρωταγαν ποτε ενιωθα οτι δουλευαν καλυτερα οι αλλαγες, θα ελεγα οταν τις εκανα καρφωτα χειροκινητα.
Παντως το προηγουμενο με 107000χλμ το εδωσα και το κιβωτιο δεν ειχε κανενα θεμα.
Όταν λέει να προ φορτίσεις τον λεβιέ , τι εννοει ; Πόση δύναμη ακριβώς ; Σαν να θέλαμε να βάλουμε κανονικά την ταχύτητα ;
Κι εγώ δεν θα έλεγα ότι έχω παίξει με τον συγκεκριμένο τρόπο (για ψυχολογικούς λόγους κυρίως αφού από παλιά κάποιοι το έκαναν συνεχώς )..
Όταν λέει να προ φορτίσεις τον λεβιέ , τι εννοει ; Πόση δύναμη ακριβώς ; Σαν να θέλαμε να βάλουμε κανονικά την ταχύτητα ;
Κι εγώ δεν θα έλεγα ότι έχω παίξει με τον συγκεκριμένο τρόπο (για ψυχολογικούς λόγους κυρίως αφού από παλιά κάποιοι το έκαναν συνεχώς )..
Πιέζεις ελαφρά τον λεβιέ προς τα πάνω μέχρι να νιώσεις μικρή αντίσταση.
Μόλις κλείσεις λίγο το γκάζι θα ρουφήξει την επομένη σχέση από μόνο του, καμιά φορά και χωρίς να το κλείσεις αν το παρακάνεις ή η μηχανή είναι στο sweet spot.
Είναι προτιμότερο να είσαι αποφασιστικός στη διαδικασία με καθαρές κινήσεις (για αυτό τις λένε και καρφωτές) και αν νιώθεις ανασφάλεια μπορείς πάντα να καλύπτεις τον συμπλέκτη με το αριστερό σου χέρι μέχρι να συνηθίσεις.
RaGe_Raptor
24/09/2023, 13:31
Κατεβάσματα πάντα με συμπλέκτη κι αδυσώπητο rev matching.
Επίσης γουστάρω τρελά να αισθάνομαι τον slipper να slipparει.
Ανεβάσματα πάντα καρφωτές με στιγμιαίο κλείσιμο γκαζιού και προφορτισμενο λεβιέ. Works like a charm εδώ και δεκάδες χιλιάδες χλμ. Θα ενημερώσω αν κάτι πάει sideways.
"Ανάποδο" κιβώτιο (σαν κι εμένα)
Και εγω εδω κ κατι χιλιαδες χλμ
ανεβασματα μονιμα χωρις συμπλεκτη με 99% επιτυχια
σε σμουθνες καθως το τελειοποιησα σε μηχανακι που δεν με ενοιαζε αν χαλασει(και τελικα δεν επαθε τπτ:p)
Στα κατεβασματα δεν το κανω τοσο συχνα αλλα αμα κατσει και εκει τα καταφερνω χωρις ιδιαιτερο προβλημα
RaGe_Raptor
24/09/2023, 13:56
Τι βλέπεις τον Young στο Texas, τι εμένα, το ίδιο πράγμα.:D
https://youtu.be/QRqTCrNhP80?si=junxiJzkXn7-CE1Q
basilis_k6
24/09/2023, 14:50
Κατεβασμα χωρις σύμπλεξη μπορει στιγμιαια να χασει προσφυση πισω και να πατε ευθεία στο γκρεμο. Δεν θα συμβει πολλες φορες, μια ειναι αρκετη ομως...
Κοιτά μόνο να είσαι Δευτέρα στον Κρίκο.
end of story
Ρε φίλε, μπήκες στον κόπο να δημιουργήσεις νέο λογαριασμό για να γράψεις σε κάποιον τυχαίο τύπο στο ίντερνετ ότι θα τον ΔΕΙΡΕΙΣ; :lol: :lol: :lol: :lol:
Τζάμπα θα τρέχεις Κρίκο. Δε σερβίρουν σε 14χρονα.
Αλλά μπορείς να πάρεις το κωλοφτιαγμένο τζιελέξ σου και να έρθεις στην ετήσια να τους περάσεις όλους. Εκεί γύρω στο "περίπτερο", εννοώ.
Τι βλέπεις τον Young στο Texas, τι εμένα, το ίδιο πράγμα.:D
https://youtu.be/QRqTCrNhP80?si=junxiJzkXn7-CE1Q
ευτυχως εχει ηλεκτρονικο γκαζι,θα την ειχε πεθανει την ντιζα
CorpseAlive
24/09/2023, 20:17
Ρε φίλε, μπήκες στον κόπο να δημιουργήσεις νέο λογαριασμό για να γράψεις σε κάποιον τυχαίο τύπο στο ίντερνετ ότι θα τον ΔΕΙΡΕΙΣ; :lol: :lol: :lol: :lol:
Τζάμπα θα τρέχεις Κρίκο. Δε σερβίρουν σε 14χρονα.
Αλλά μπορείς να πάρεις το κωλοφτιαγμένο τζιελέξ σου και να έρθεις στην ετήσια να τους περάσεις όλους. Εκεί γύρω στο "περίπτερο", εννοώ.
Ο κρίκος πάντως σερβίρει αξιοπρεπέστατα φαλάφελ.
Λίγα αέρια παραπάνω την επόμενη μέρα αλλά τρομερά για κλάσιμο συγκεκριμένων αδένων του ανδρικού σώματος!
RaGe_Raptor
24/09/2023, 20:40
ευτυχως εχει ηλεκτρονικο γκαζι,θα την ειχε πεθανει την ντιζα
Έλα ρε ,οι δικές μου είναι ακόμα άψογες.
rainmike
26/09/2023, 12:42
6 Μέρες νοσοκομειο και δεν μπήκα ο βλακας
στο μοτο να τσεκαρω αυτή τη θεματαρα.
θα περνουσε η ώρα σαν νερακι
6 Μέρες νοσοκομειο και δεν μπήκα ο βλακας
στο μοτο να τσεκαρω αυτή τη θεματαρα.
θα περνουσε η ώρα σαν νερακι
Καλά είσαι τώρα αδερφέ;
CorpseAlive
26/09/2023, 12:50
6 Μέρες νοσοκομειο και δεν μπήκα ο βλακας
στο μοτο να τσεκαρω αυτή τη θεματαρα.
θα περνουσε η ώρα σαν νερακι
Περαστικά σιδερένιος!
rainmike
26/09/2023, 13:13
Eυχαριστώ πολύ παιδιά
Μονο που απαγορευεται να καβαλήσω για 3 μηνες.
Ελπιζω τα μηχανάκια να δουλέυουν μετά:)
rainmike
26/09/2023, 13:14
Καλά είσαι τώρα αδερφέ;
Καλούτσικα, αλλα περιορισμένος πολύ
Καλούτσικα, αλλα περιορισμένος πολύ
Ε όχι και τόσο. Ο άλλος παντρεύτηκε.
SeniorCanardo
26/09/2023, 13:40
Eυχαριστώ πολύ παιδιά
Μονο που απαγορευεται να καβαλήσω για 3 μηνες.
Ελπιζω τα μηχανάκια να δουλέυουν μετά:)
Γιατί πριν δούλευαν; :bawl:
Κάτι ευρωπαϊκά που χαλάνε συνέχεια δεν έχεις εσύ;
Περαστικά Μιχαλάρα, 3 μήνες θα περάσουν νεράκι, θα ανοίξω θέμα, "οι σούζες χαλάνε τα αλυσιδογράναζα;" ή "το προοδευτικό φρενάρισμα, σώζει τα τακάκια;" και θα έχεις να διαβάζεις.:bawl:
Eυχαριστώ πολύ παιδιά
Μονο που απαγορευεται να καβαλήσω για 3 μηνες.
Ελπιζω τα μηχανάκια να δουλέυουν μετά:)
Περαστικά ρε μαν, λίγη υπομονή! :beer:
Ε όχι και τόσο. Ο άλλος παντρεύτηκε.
Τι να πω εγώ που το έκανα δις και ψάχνομαι τώρα για τρις;:cry:
Τι να πω εγώ που το έκανα δις και ψάχνομαι τώρα για τρις;:cry:
Εσύ πρέπει να βρεις καλύτερα χόμπι.
Εσύ πρέπει να βρεις καλύτερα χόμπι.
Χόμπι: women quickshift :p
dumutrus
26/09/2023, 14:44
Μιχάλη καλή ανάρρωση και υπομονή.
Μονο που απαγορευεται να καβαλήσω για 3 μηνες.
Χμμμ.. Το Ducati να κανουμε τρακα ή το Triumph..??
karellen
26/09/2023, 15:23
Τι να πω εγώ που το έκανα δις και ψάχνομαι τώρα για τρις;:cry:
Κανόνισε να αποκτήσει νέο μέλος το μοτό.γρ oi_gomenes_pou_epontai_tis_nyn Mrs Bowleno.
MG-KTiNoS
26/09/2023, 15:36
Ta παλιά τα χρόνια που οι άντρες ήταν άντρες και οι λάσπες ήταν λάσπες
(τον καιρό δηλαδή που κάποιοι κάνανε κούνια στα @@ του πατέρα τους) :lol:
ΕΤΣΙ έχωναν τις ταχύτητες όταν βγαίναν στις ευθείες για να κερδίσουν τον ελάχιστο χρόνο απ την αλλαγή
(που αν τα προσθέσεις μπορεί να κρίνει αγώνα)
Υπάρχουν όμως 2 προβλήματα όταν δεν είσαι ο Ντόμπερμαν πχ ή ο Τσαλίκης
1 δεν τρέχεις αγώνες
2 θα μάθεις με το δικό σου μηχανάκι και όχι με ένα κλ...εεεεε που πλήρωνε ο σπόνσορας
Ήξερα να το κάνω όταν ήμουν μικρός κι έκανα κον... εεεε αυτοσχδ εεεεε... -Ανοίγματα
αλλά δεν έχω κανένα λόγο πχια
υγ
Όλα τ αγωνιστικά σπάνε σχετικά σύντομα το θέμα είναι ποιος πληρώνει
υγ2
Μια και σας έπιασε ρετρολαγνεία για να το έχει βάλει εκεί ο Γιαπωνέζος (το αμπραγιάζ) κάτι ξέρει
rainmike
26/09/2023, 15:49
Χμμμ.. Το Ducati να κανουμε τρακα ή το Triumph..??
ελα να παρεις οτι γουσταρεις ,καθονται ετσι και αλλιως
Καλούτσικα, αλλα περιορισμένος πολύ
Πλήρη ανάρρωση και καλή επάνοδο να έχεις :beer:
Εσύ πρέπει να βρεις καλύτερα χόμπι.
Γιατί παίζω μπόουλινγκ νομίζεις; :D
dumutrus
26/09/2023, 21:10
Για να μην τρώς παντόφλα;:bawl:
Λοιπόν, διαβάζοντας το topic μπήκα σε τρελή περιέργεια να το δοκιμάσω.
Πραγματικά, αν και πρώτη φορά που το κάνω, δεν με δυσκόλεψε καθόλου, και όντως οι ταχύτητες μπαίνουν βούτυρο. Αρκεί να κανεις προφορτιση στο λεβιέ και με το που κλείσεις αποτομα το γκάζι την τραβάει μόνο του το κιβώτιο.
Ωραία πράγματα! Βέβαια δεν ξέρω αν επηρεάζει τα γρανάζια όποτε θεωρώ στην καθημερινότητα δεν είναι κάτι που θα χρησιμοποιώ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.