PDA

View Full Version : Moto Morini - X-Cape 649 - 1 χρόνο μετά...



tzarot
24/09/2023, 17:25
446418

Φέτος τον Σεπτέμβρη έκλεισα 1 χρόνο με τη “Λάουρα” ή 14.000 km αν προτιμάτε. Ένα χρόνο, με 2 μεγάλα ταξίδια εκτός εθνικής, από 1.800+ km το καθένα, αλλά και πολλές μικρές 400+ km εξορμήσεις.
Η μηχανή αγοράστηκε τον Σεπ του 22, με το full-traveler πακέτο, οπότε αυτό σημαίνει τριβάλιτσο, κάγκελα, και χούφτες.

Τι μου άρεσε πολύ:


Σχεδόν τα πάντα από αυτά που θεωρώ σημαντικά. Στήσιμο στο δρόμο, οδήγηση, φρένα, λάστιχα, εργονομία, θέση οδήγησης. Ακόμα, κορυφαία αισθητική (υποκειμενικό), value for money, χαμηλό κόστος συντήρησης, όλα σύν.


Τι μου άρεσε λιγότερο:


Αναρτήσεις, όχι τέλειες όπως τις περίμενα, ειδικά το μπροστινό, και κύρια σε χωμάτινες διαδρομές, αλλά γενικά αποδεκτές και σίγουρα πάνω από το μέσο όρο για την κατηγορία.
Η ποιότητα πλαστικών και συναρμογής, θα μπορούσε σίγουρα να είναι καλύτερη, αλλά και πάλι τουλάχιστον στον ένα χρόνο δεν έχω ούτε τρελά προβλήματα, ούτε θέματα με cracks κλπ.
Τα φώτα, θέλεις προβολάκια διάχυσης για να οδηγήσεις νύχτα με ασφάλεια.
Σέλα, θα μπορούσε να είναι λιγότερο μαλακή και με περισσότερο υλικό σε μερικά σημεία, καθώς και να έχει κάποιο διαχωριστικό που να εμποδίζει τα νερά του πλυσίματος να περνάνε μέσα.


Τι δεν μου άρεσε καθόλου:


Ορισμένα από τα αξεσουάρ, έχουν εξαιρετικά φθηνή αίσθηση και αδικαιολόγητα ακριβή τιμή. π.χ. χούφτες. Μαμά για πέταμα, άντε απλά για τον αέρα και τέλος. Έβαλα after-market.
Έλλειψη κεντρικού στάντ, έλεος ρε μάγκες γιατί?
Ο λεβιές του πίσω φρένου δεν είναι σπαστός όπως θα έπρεπε.
Ο ηλίθιος θόρυβος από το φλοτέρ που κοπανάει στα πλαστικά του τεπόζιτου και από ότι λένε τον ακούνε όλοι.
H ποιότητα ορισμένων από τις βίδες είναι απλά κακή. Τις αλλάζω σιγά-σιγά.

Τι συμβουλεύω τους υποψήφιους αγοραστές του μοντέλου:


Αγοράστε τη μηχανή μόνο, ίσως και το τριβάλιτσο εάν το χρειάζεστε. Μην αγοράσετε επουδενεί κάγκελα και χούφτες και βάλτε οπωσδήποτε για αυτά after-market, τα μαμά απλά δεν αξίζουν.
Επίσης αλλάξτε καθρέφτες με κάτι καλύτερο και με λιγότερους κραδασμούς.


Βελτιώσεις που έκανα και προτείνω ανεπιφύλακτα με σειρά προτεραιότητας/σημασίας για μένα τουλάχιστον:


Φώτα, προσθήκη Puig προβολάκια διάχυσης. Εξαιρετικά φώτα μετά από αυτό. (200€)
Προοδευτικά ελατήρια μπρος πίσω Hyperpro. (290€+100€ εργασία)
De-cat, Tελικό (Race-Tech), DNA φίλτρο, και επαναπρογραμματισμό. Μετά από αυτό το τελευταίο, μιλάμε απλά για μια άλλη μηχανή, ειδικά όσον αφορά στη ροπή και σε ποιες στροφές του κινητήρα είναι αυτή διαθέσιμη στον οδηγό. (570€)


Τελικό συμπέρασμα:

Αν εξαιρέσουμε μερικά μικρά θέματα, που είχαν να κάνουν κύρια με την αρχική συναρμολόγηση, σφίξιμο της κάτω βίδας της γλίστρας της αλυσίδας που μου έφυγε στα 1000Km, 1-2 ελαστικές ροδέλες για αποφυγή θορύβων εξαιτίας κραδασμών, ένα λαστιχάκι από τη σέλα του συνοδηγού που φεύγει επίμονα και ήθελε απλά λίγη κόλλα κλπ, η μηχανή δεν παρουσίασε το παραμικρό.
Εν κατακλείδι, και αυτό υποκειμενικό, αν όχι η τιμιότερη, σίγουρα μια απο τις τιμιότερες προτάσεις στην αγορά σήμερα.

νεοσσός
24/09/2023, 17:32
Καλοτάξιδη να είναι!

Ευχαριστούμε για την αναλυτική, ωραία δομημένη και αντικειμενική αξιολόγηση.

Dimmanoukas
24/09/2023, 17:44
Όντως πολύ ωραία γραφή, λιτή αλλά περιεκτική.

Σίγουρα θα βοηθήσει κάποιον κάτοχο, αν και δεν νομίζω να ειναι αρκετοί.
Για το αισθητικό, έχω δει μια φορά μια σε κόκκινο χρώμα και όντως είναι πολύ όμορφη.

STF
24/09/2023, 18:28
Ωραίος, αυτά είναι χρήσιμα review, χωρίς φανφάρες και υπερβολές αλλά που βάζουν τα πράγματα στη θέση τους. Δεν υπερτιμούν αλλά ούτε υποτιμούν.

:beer:

Tallyban
24/09/2023, 19:21
Ωραίο μηχανάκι,το έχω δει δύο - τρεις φορές (σε κόκκινο), δυστυχώς και σε αυτο έχει γίνει κακώς ενοούμενη οικονομία από το σχεδιαστή στη πίσω ανάρτηση.

ΓιώργοςΤΤ
24/09/2023, 19:24
Πολύ ωραία περιγραφή! Καλή συνέχεια στα ταξίδια σου!

est
25/09/2023, 10:17
Ωραίο ποστ! Σίγουρα θα βοηθήσει τους μελλοντικούς υποψήφιους αγοραστές.
Καλά χλμ εύχομαι!

mandrakoukos
18/10/2023, 12:04
Ψάχνομαι τούτον τον καιρό και είδα το Μορίνι. Μου άρεσε, με προβλημάτισε όμως ένας έμπορος που το έβγαλε κάρο (όχι ότι δεν είχε λόγο, άλλα εμπορεύεται αυτός)
Πολύ ωραία η ανάλυσή σου, έχω όμως καναδυό απορίες και θα ήμουν υπόχρεος αν πεις γνώμη. Ή όποιος θέλει τελοσπάντων.
1. Έχει εξουσιοδοτημένο δίκτυο σέρβις τς προκοπής; Δεν περίμενα να διαβάσω "χαμηλό κόστος συντήρησης".
2. Κουμαντάρεται το βάρος του από έναν ψάρακα όπως εγώ; (ανέκαθεν σκούτερ γαρ)
Ευχαριστώ

THRESH
18/10/2023, 12:14
τι εννοούσε ο αρχι-μύστης λέγοντας το "κάρο" ?

mandrakoukos
18/10/2023, 12:30
α. Κινητήρα "από τους φτηνούς" της CFMoto. Βγάζει λέει τριών ποιοτήτων κι η Μορίνι έχει την χαμηλή.
β. Κακά φρένα για τα 240 κιλά.
γ. Έλλειψη σέρβις κι ανταλλακτικών.
Εντάξει, άλλο προϊόν πουλά ο άνθρωπος, δεν θα διαφημίσει τ' αλλουνού. Όμως λογίζεται για σοβαρός έμπορος και με προβλημάτισε. Μήπως όντως τα 240 κιλά της Μορίνι οφείλονται σε φτηνό κινητήρα;

THRESH
18/10/2023, 12:45
Με το κίνδυνο να γίνει ένα ακόμη θρεντ μύλος απο διαμάχες μεταξύ κινεζόφιλων και κινεζοσκεπτισκιστών,
υπάρχει σε κινεζικές μοτοσυκλέτες (Voge, CFMoto , Benelli) κάπως αυξημένο βάρος σε σχέση με άλλους κατασκευαστές
χωρίς να μπορώ να ορκιστώ σε τι οφείλεται επακριβώς. :hmm:
Ο κινητήρας νομίζω οτι είναι αντιγραφή του Κawasaki 650 που φορέθηκε σε πολλά μοντέλα και σίγουρα μετά απο τόσα χρόνια θα έχει και
βελτιώσεις.Υπάρχουν και υπερκυβισμένες εκδοχές του πλέον στα 700+ κυβικά, ίσως αυτό να εννοούσε για "καλύτερη ποιότητα".
Δύσκολο το βλέπω ένα τόσο γνωστό μοτέρ να παράγεται σε χειρότερη "ποιότητα", δεν βλέπω τόσο μεγάλο κέρδος απο τέτοια κίνηση.

Τα φρένα είναι μια παράμετρος που διορθώνεται στη πορεία, ίσως και λίγο τα κιλά (π.χ καμιά μπαταρία λιθίου π.χ , εξάτμιση κλπα)

Το γ. που θέτεις είναι το πιο σοβαρό για μένα.

ΥΓ το ανατομικό του θέματος (ύψος , βάρος) μήπως λύνεται παίρνοντας το Scrambler (Seiemezzo SCR ) ?

mandrakoukos
18/10/2023, 12:59
Αγαπητέ THRESH ευχαριστώ για το χρόνο που αφιερώνεις. Γεγονός είναι ότι τα τεχνικά δεν τα κατέχω, οπότε πιστεύω ό,τι κι αν μου πει κανείς, αρκεί να έχει σοβαρό ύφος! :confused:
Περί του υστερόγραφου, φοβάμαι πως όχι. Είμαι 1,90 οπότε, αν και προτιμώ τα σκράμπλερ, μου πέφτουν συνήθως μικρά.
Πάντως, επειδή έχεις δίκιο περί μύλων, για να μη χαλάσω το ωραιότατο θρεντ του ανθρώπου, ίσως ν΄ανοίξω ένα νέο. Να ζητήσω τη βοήθεια του κοινού!

tzarot
18/10/2023, 13:12
Πλάκα έχετε, πηγαίνετε να κάνετε ένα test-drive και αφήστε τους "εμπόρους"...
Για περισσότερα στο FB, εδώ: https://www.facebook.com/groups/231772639723146

mandrakoukos
18/10/2023, 14:19
Ευχαριστώ. Ενδιαφέρον το γκρουπ.

Parking
18/10/2023, 18:34
α. Κινητήρα "από τους φτηνούς" της CFMoto. Βγάζει λέει τριών ποιοτήτων κι η Μορίνι έχει την χαμηλή.

οκ δεν το ξέρω αλλά μλκια μου ακούγεται :D

Dimmanoukas
18/10/2023, 18:37
Από τους φτηνούς, ίσως να εννοεί από τους πρώτους, τον κινητήρα δηλαδή που είχε και η ίδια στο mt 650, που λένε ότι είναι του versys.

Δεδομένου ότι πλέον τον έχει εξελίξει και τον τοποθετούν ως 700αρι πλέον στο clx, και το mt 700.

Οτιδήποτε άλλο δεν ευσταθεί.

Πάντως από κοντά το xcape είναι πολύ όμορφο και για εμένα ακόμη ομορφότερο είναι το seiemmezzo scr.

Tallyban
18/10/2023, 18:49
Τελικά αυτοί οι Ιάπωνες πρέπει να ναι πολύ κορόιδα.
Τους ξεπατικωνουν όλους τους κινητήρες οι Κινέζοι και αυτοί κάθονται και τούς κοιτάνε.

Parking
18/10/2023, 18:52
Τελικά αυτοί οι Ιάπωνες πρέπει να ναι πολύ κορόιδα.
Τους ξεπατικωνουν όλους τους κινητήρες οι Κινέζοι και αυτοί κάθονται και τούς κοιτάνε.

αγόρασαν της παλιές γραμμές παραγωγής (τα σκάσανε)

THRESH
18/10/2023, 19:40
Παλιά μπορεί να κάνανε reverse engineering και να τη σκαπουλάρανε.

Τώρα δε νομίζω, βάσει συμφωνιών πρέπει να γίνεται η δουλειά και όλοι είναι ευχαριστημένοι.

π.χ η Fantic στο νέο Caballero βάζει τον κινητήρα του MT-07 ,ούτε καν αντιγράφει βάσει συμφωνίας κλπα, μια χαρά.
To τονίζουν με καμάρι κιόλας : https://www.fantic.com/us-en/moto/caballero/scrambler-700_ye3tm

Acacius
20/10/2023, 19:04
Τώρα δε νομίζω, βάσει συμφωνιών πρέπει να γίνεται η δουλειά και όλοι είναι ευχαριστημένοι.
Νομίζω οι κινητήρες έχουν μακράν το υψηλότερο κόστος εξέλιξης σε ένα όχημα, οπότε όσο περισσότερα κομμάτια μπορείς να παραγάγεις/πουλήσεις, τόσο το καλύτερο. Προσωπικά δε με χαλάει αν αρχίσει να συμβαίνει συχνότερα να βρίσκεις καλούς κινητήρες σε μοτοσυκλέτες άλλων εταιρειών.



To τονίζουν με καμάρι κιόλας : https://www.fantic.com/us-en/moto/caballero/scrambler-700_ye3tm

Μετάφραση: "Κοιτάξτε, αυτός δεν είναι κινέζικος!"

stefanos
20/10/2023, 22:56
Παλιά μπορεί να κάνανε reverse engineering και να τη σκαπουλάρανε.

Τώρα δε νομίζω, βάσει συμφωνιών πρέπει να γίνεται η δουλειά και όλοι είναι ευχαριστημένοι.

π.χ η Fantic στο νέο Caballero βάζει τον κινητήρα του MT-07 ,ούτε καν αντιγράφει βάσει συμφωνίας κλπα, μια χαρά.
To τονίζουν με καμάρι κιόλας : https://www.fantic.com/us-en/moto/caballero/scrambler-700_ye3tm

H Fantic είναι Ιταλικής ιδιοκτησίας ,αγοράζει κινητήρες φαντάζομαι μέχρι να φτιάξει κάτι η minarelli.
Από εκεί και πέρα υπάρχει από στεγνή αντιγραφή μέχρi ίδρυση εταιρειών μεταξύ Κινέζων Γιαπωνέζων πχ https://global.yamaha-motor.com/news/2023/0915/corporate.html.
Η κονόμα είναι κοινός στόχος όλων:lol:

THRESH
21/10/2023, 01:12
Μετάφραση: "Κοιτάξτε, αυτός δεν είναι κινέζικος!"

Εγώ νομίζω οτι και του ταιριάζει πολύ του μοντέλου αλλά και κερδίζεις τον ειδικό τύπο, που έτσι κ αλλιώς αρέσκεται στον CP2.



H Fantic είναι Ιταλικής ιδιοκτησίας ,αγοράζει κινητήρες φαντάζομαι μέχρι να φτιάξει κάτι η minarelli.
Από εκεί και πέρα υπάρχει από στεγνή αντιγραφή μέχρi ίδρυση εταιρειών μεταξύ Κινέζων Γιαπωνέζων πχ https://global.yamaha-motor.com/news/2023/0915/corporate.html.
Η κονόμα είναι κοινός στόχος όλων:lol:

Η Fantic περνά μια δεύτερη νιότη , ως Ιταλικό μπράντ αλλά με κινητήρες και κατασκευή Zongshen , ίσως και κεφάλαιο κινεζικό.

Η αγορά της Μιναρέλι απο τη Yamaha , δείχνει οτι πατά στα πόδια της καλά, αυτή τη στιγμή. Η κίνηση της να βάλει και τον cp2 , περισσότερο τη βάζει στο χάρτη
και ενισχύει συνεργασίες παρά δημιουργεί επιθετικό προφίλ, λέω εγώ.

Απο την άλλη πλευρά,ποσώς χαλάει τη Yamaha η διάθεση ενός καλού μοτέρ της σε ένα μηχανάκι που ούτε άμεσο ανταγωνισμό το έχει (ίσως λίγο στην XSR μορφή αλλά και πάλι σχετικό είναι).

Κ που λες, Morini φίλε , ναι :lol:

Tallyban
21/10/2023, 18:39
1998 τοτε που βγήκε το V2 στο SV,έως το 2023,25χρονακια όσο διαρκούν οι πατέντες, τυχαίο;
GN/DR 250/125 από το 82-83 μέχρι που άρχισαν να εμφανίζονται αυτά τα μοτέρ σε κινέζικα το 07-08,25 χρονακια , τυχαίο;

Bowleno
22/10/2023, 00:37
Νομίζω οι κινητήρες έχουν μακράν το υψηλότερο κόστος εξέλιξης σε ένα όχημα, οπότε όσο περισσότερα κομμάτια μπορείς να παραγάγεις/πουλήσεις, τόσο το καλύτερο. Προσωπικά δε με χαλάει αν αρχίσει να συμβαίνει συχνότερα να βρίσκεις καλούς κινητήρες σε μοτοσυκλέτες άλλων εταιρειών.

"

Όντως, ειδικά αν τον προορίζουν να κάνει καριέρα στην Ευρώπη με τα euro 5 κ.λ.π. ασυμμάζευτα....

MOTOXANA
19/03/2024, 23:37
Καλησπέρα είμαι νεος σττη παρεα,παλιος αναβατης αλλα σκέφτομαι να ξαναμπω στο κολπο,και εχω καψουρευτει τη X CAPE.Ηθελα να σε ρωτήσω για την εξάτμιση θελει οπωσδηποτε επανπρογραμματισμο ο εγκεφαλος,και αν εχεις αποψη και για αλλες εταιρείες πχ ARROW LEOVINCI
Σε ευχαριστώ εκ των προτερων και πολυ ωραια η αποτυπωση της εμπειρίας σουμε τη μηχανη

tzarot
21/03/2024, 19:16
Κατά τη δική μου γνώμη εξάτμιση σημαίνει και φίλτρο και επαναπρογραμματισμό. Αν θέλεις να το κάνεις σωστά.
Εμπα και εδώ https://www.facebook.com/groups/231772639723146/ αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες.

Καλησπέρα είμαι νεος σττη παρεα,παλιος αναβατης αλλα σκέφτομαι να ξαναμπω στο κολπο,και εχω καψουρευτει τη X CAPE.Ηθελα να σε ρωτήσω για την εξάτμιση θελει οπωσδηποτε επανπρογραμματισμο ο εγκεφαλος,και αν εχεις αποψη και για αλλες εταιρείες πχ ARROW LEOVINCI
Σε ευχαριστώ εκ των προτερων και πολυ ωραια η αποτυπωση της εμπειρίας σουμε τη μηχανη

doctor_john
22/03/2024, 07:38
χε, έχουν πάθει έρωτα οι φίλοι του στο fb. Λογικό, οι ιδιοκτήτες versys το έλεγαν.
Πιστεύω πως το απολαυστικότερο στοιχείο του κινητήρα είναι οι εκκεντροφόροι.
Οι δύο χιλιάδες στροφές χαμηλότερα το κάνουν πολύ φιλικό.

Και η δική μου γνώμη αυτή είναι. Νέοι χάρτες έτσι και αλλιώς πόσο δε μάλλον με ανοικτή εξάτμιση.
Δεν έχω δει ακόμα κάποια ecu δική του αλλά είμαι σίγουρος πως θα έχει τις αντίστοιχες ρουτίνες που
χρειάζεται να ακυρωθούν και στο versys. Πολύ εύκολο, θα σου το πει ο μηχανικός.

seagull279
21/06/2024, 14:00
446418

Φέτος τον Σεπτέμβρη έκλεισα 1 χρόνο με τη “Λάουρα” ή 14.000 km αν προτιμάτε. Ένα χρόνο, με 2 μεγάλα ταξίδια εκτός εθνικής, από 1.800+ km το καθένα, αλλά και πολλές μικρές 400+ km εξορμήσεις.
Η μηχανή αγοράστηκε τον Σεπ του 22, με το full-traveler πακέτο, οπότε αυτό σημαίνει τριβάλιτσο, κάγκελα, και χούφτες.

Τι μου άρεσε πολύ:


Σχεδόν τα πάντα από αυτά που θεωρώ σημαντικά. Στήσιμο στο δρόμο, οδήγηση, φρένα, λάστιχα, εργονομία, θέση οδήγησης. Ακόμα, κορυφαία αισθητική (υποκειμενικό), value for money, χαμηλό κόστος συντήρησης, όλα σύν.


Τι μου άρεσε λιγότερο:


Αναρτήσεις, όχι τέλειες όπως τις περίμενα, ειδικά το μπροστινό, και κύρια σε χωμάτινες διαδρομές, αλλά γενικά αποδεκτές και σίγουρα πάνω από το μέσο όρο για την κατηγορία.
Η ποιότητα πλαστικών και συναρμογής, θα μπορούσε σίγουρα να είναι καλύτερη, αλλά και πάλι τουλάχιστον στον ένα χρόνο δεν έχω ούτε τρελά προβλήματα, ούτε θέματα με cracks κλπ.
Τα φώτα, θέλεις προβολάκια διάχυσης για να οδηγήσεις νύχτα με ασφάλεια.
Σέλα, θα μπορούσε να είναι λιγότερο μαλακή και με περισσότερο υλικό σε μερικά σημεία, καθώς και να έχει κάποιο διαχωριστικό που να εμποδίζει τα νερά του πλυσίματος να περνάνε μέσα.


Τι δεν μου άρεσε καθόλου:


Ορισμένα από τα αξεσουάρ, έχουν εξαιρετικά φθηνή αίσθηση και αδικαιολόγητα ακριβή τιμή. π.χ. χούφτες. Μαμά για πέταμα, άντε απλά για τον αέρα και τέλος. Έβαλα after-market.
Έλλειψη κεντρικού στάντ, έλεος ρε μάγκες γιατί?
Ο λεβιές του πίσω φρένου δεν είναι σπαστός όπως θα έπρεπε.
Ο ηλίθιος θόρυβος από το φλοτέρ που κοπανάει στα πλαστικά του τεπόζιτου και από ότι λένε τον ακούνε όλοι.
H ποιότητα ορισμένων από τις βίδες είναι απλά κακή. Τις αλλάζω σιγά-σιγά.

Τι συμβουλεύω τους υποψήφιους αγοραστές του μοντέλου:


Αγοράστε τη μηχανή μόνο, ίσως και το τριβάλιτσο εάν το χρειάζεστε. Μην αγοράσετε επουδενεί κάγκελα και χούφτες και βάλτε οπωσδήποτε για αυτά after-market, τα μαμά απλά δεν αξίζουν.
Επίσης αλλάξτε καθρέφτες με κάτι καλύτερο και με λιγότερους κραδασμούς.


Βελτιώσεις που έκανα και προτείνω ανεπιφύλακτα με σειρά προτεραιότητας/σημασίας για μένα τουλάχιστον:


Φώτα, προσθήκη Puig προβολάκια διάχυσης. Εξαιρετικά φώτα μετά από αυτό. (200€)
Προοδευτικά ελατήρια μπρος πίσω Hyperpro. (290€+100€ εργασία)
De-cat, Tελικό (Race-Tech), DNA φίλτρο, και επαναπρογραμματισμό. Μετά από αυτό το τελευταίο, μιλάμε απλά για μια άλλη μηχανή, ειδικά όσον αφορά στη ροπή και σε ποιες στροφές του κινητήρα είναι αυτή διαθέσιμη στον οδηγό. (570€)


Τελικό συμπέρασμα:

Αν εξαιρέσουμε μερικά μικρά θέματα, που είχαν να κάνουν κύρια με την αρχική συναρμολόγηση, σφίξιμο της κάτω βίδας της γλίστρας της αλυσίδας που μου έφυγε στα 1000Km, 1-2 ελαστικές ροδέλες για αποφυγή θορύβων εξαιτίας κραδασμών, ένα λαστιχάκι από τη σέλα του συνοδηγού που φεύγει επίμονα και ήθελε απλά λίγη κόλλα κλπ, η μηχανή δεν παρουσίασε το παραμικρό.
Εν κατακλείδι, και αυτό υποκειμενικό, αν όχι η τιμιότερη, σίγουρα μια απο τις τιμιότερες προτάσεις στην αγορά σήμερα.


ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΗΝΘΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΛΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

tzarot
21/06/2024, 19:19
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΗΝΘΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΛΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Την εξάτμιση την έκανα στον Παπαγιάννη (Πειραιάς) και την ίδια έβαλα πρόγραμα και φίλτρο DNA στον Περβολαράκη (Καλλιρόης)
Για περισότερα μπορείς να μπεις και μια απο εδώ: https://www.facebook.com/groups/231772639723146