PDA

View Full Version : aftermarket clip ons



Xlitos
25/09/2023, 15:36
Την ψαχνω ν αλλαξω τα μαμα clip on σιγα σιγα με ρυθμιζομενα αγωνιστικα γιατι τα μαμα με εκνευριζουν με τη γωνια που εχουν(cbr1000rr 06).Δεν εχω αλλαξει ποτε οποτε ειμαι ασχετος.Λογικα επειδη δεν θα εχουν αντιβαρα τιμονιου θα εχω θεμα στο ταξιδι με κραδασμους στις παλαμες?Δηλαδη πριν κανω το βημα θα πρεπει να αποφασισω αν θα το βαζω πιστα ή αν θα το κρατησω δρομισιο ή δεν ειναι μεγαλο θεμα η χρηση?

Volpad
25/09/2023, 15:59
Τα clip ons σου, έχουν ένα πίρο που πιάνει στην τιμονόπλακα για να μπαίνουν πάντα στην ίδια θέση.
Μπορείς να κόψεις αυτό το πίρο ωστε να μπορείς να τα βάλεις όπου θές.

Δεν πιστεύω πως θα έχεις κάποιο θέμα.

Xlitos
25/09/2023, 18:31
δε θελω να κανω πατεντα με κοψε ραψε απο τη στιγμη που παιζουν αρκετα μεταχειρισμενα racing clip on...τα οποια ειναι και μακρυτερα και δινουν καλυτερο μοχλο.

Volpad
25/09/2023, 18:37
Είναι ακριβότερα όμως...

RaGe_Raptor
25/09/2023, 20:45
Έχω βάλει τα δικά μου ελάχιστα πιο κάτω (ίσα που να μην κουμπωνουν στην τιμονόπλακα) και όσο μου επέτρεπε το lock to lock ανοιχτά.
Μπορώ και παραπάνω αλλά θα βρίσκει η μανέτα του φρένου στη βάση οργάνων στο τέρμα αριστερά.
Σωστότερη λύση τα after αλλά γίνεται δουλειά και με τα oem

Bladerunner
26/09/2023, 16:02
θα πρεπει να αποφασισω αν θα το βαζω πιστα ή αν θα το κρατησω δρομισιο ή δεν ειναι μεγαλο θεμα η χρηση?

Στο δικό μου 600 δεν παρατήρησα κάποια αξιοσημείωτη αλλαγή στην άνεση. Λίγο παραπάνω "μυρμήγκιασμα" ίσως...

ptc
25/10/2024, 23:47
Μπορει καποιος να μου εξηγησει τι πετυχαινουμε οδηγικα με την αλλαγη υψους και κλισης στα clipons; Περα απο θεματα εργονομιας δλδ, το υψος και η κλιση εχουν καποια επιδραση στον τροπο που οδηγειται η μηχανη;

Για track riding ξερω πως προτιμαται να ειναι οσο γινεται χαμηλα. Αυτο γινεται μονο για να πετυχουμε πιο σκυφτη/αεροδυναμικη σταση ή επηρεαζει κι αλλου το υψος; Και με την κλιση τι παιζει;

RaGe_Raptor
26/10/2024, 08:22
Μπορει καποιος να μου εξηγησει τι πετυχαινουμε οδηγικα με την αλλαγη υψους και κλισης στα clipons; Περα απο θεματα εργονομιας δλδ, το υψος και η κλιση εχουν καποια επιδραση στον τροπο που οδηγειται η μηχανη;

Για track riding ξερω πως προτιμαται να ειναι οσο γινεται χαμηλα. Αυτο γινεται μονο για να πετυχουμε πιο σκυφτη/αεροδυναμικη σταση ή επηρεαζει κι αλλου το υψος; Και με την κλιση τι παιζει;

τα ανοιχτά κλιπ ον βοηθάνε με τη στάση του πάνω μέρους του σώματος . σκέψου τα λεγόμενα ice cream cone ή screwdriver grip για το (εκάστοτε) εσωτερικό κλιπ ον και ίσως βγάλεις άκρη.

τα χαμηλά κλιπ ον (εντός κάποιων ορίων) βοηθάνε κυρίως στην φόρτιση και το feedback του μπροστινού . κάποιοι "γυμνοί" φίλοι αναρωτιούνται βέβαια πως μπορούμε οι ss κι ανοίγουμε γκάζι υπο κλίση χωρίς να απογειωνόμαστε στο φεγγάρι κάθε φορά :D