PDA

View Full Version : 300 - 350cc μαλλον η τελευταια moto



omhros
30/09/2023, 19:29
Παντα οσο με θυμαμαι ειχα μηχανακι ,αρχικα ενα μοτοποδηλατο Benelli ,μετα ενα Yamaha DT 50 ,αργοτερα ενα Honda Transalp 650 ,πιο μετα ενα Honda VFR 800 Vtec, μετα ενα Honda XR 250

τα τελευταια 7 νομιζω χρονια εχω ενα Honda wave 110i ,καλο χρυσο αθραυστο βολικο οικονομικο αλλα ευτυχως η κορη μου θα αρχισει να οδηγαει οποτε θα το ξεφορτωθω

στα 52 μου ψαχνω την τελευταια μου μηχανη μαλλον, να γουσταρω ξανα ,χρηση μεσα στην πολη κυριως αλλα θελω να βγαινω κ λιγο παραεξω

budget γυρω στα 4000 καινουργια ,βλεπω 300 - 350 cc

θελω ροπατο κινητηρα ,δεν με ενδιαφερουν τοσο τα αλογα

οσο το δυνατον πιο αξιοπιστο ,καμια μηχανη που περασε απο το χερια μου δεν μου εβγαλε σοβαρο προβλημα και δεν ειμαι να τρεχω στα γεραματα

βλεπω

Royal Enfield HNTR 350
https://www.royalenfield.com/uk/en/motorcycles/hntr-350/

Voge 300 DS
https://voge.gr/bike/300ds-e5/

γενικοτερα δεν εχω προβλημα με το στυλ της μηχανης αρκει να ειναι αξιοπιστη και ροπατη

το Royal enfield μ αρεσει περισσοτερο αλλα τα 20 αλογα μου φαινονται λιγα και το βαρος της αρκετο

Ιδεες ,προτασεις , εμπειριες ,οτι θελετε

Dimmanoukas
30/09/2023, 20:18
Σε αυτό το budget, καινούργιο, δεν πρέπει να υπάρχει κάτι άλλο αξιόλογο.

Εναλλακτικά αντί για το vode ds υπάρχει και το acx με λίγο πιο scrambler αισθητική.

Ωραίο το hunter, τα κοιτούσα και εγώ ένα φεγγάρι όλα αυτά, είχα κάτσει πάνω τους, αλλά κατέληξα από αγγελία στο cfmoto clx το οποίο βέβαια είναι 700αρι (και ευτυχώς για εμένα γιατί το χαίρομαι πολύ)

Πάντως θεωρώ είναι κρίμα να μείνεις σε αυτά, θεωρώ ότι τα 20 ή και 30 άλογα θα σου φανούν λίγα πολύ νωρίς (πόσω μάλλον όταν έχεις συνηθίσει και σε μεγαλύτερα κυβικά), πιστεύω πιο safe επιλογή είναι να κινηθείς γύρω στα 50 και πάνω.

Λύση πολύ καλή μηχανή το ac 500 της voge, όπου είναι δικυλινδρο, 50 άλογα περίπου και με πιο καλά περιφερειακά (φρένα, λάστιχα, αναρτήσεις) και με λιγότερα κιλά από το ds θα σε βολεύει και στην καθημερινότητα αλλά και θα σε κινήσει και σε ένα ταξίδι ευχάριστα.

Κάνε όμως μια χάρη στον εαυτό σου και δες τα από κοντά, ανέβα πάνω του και ζήτησε ένα test drive για να καταλάβεις και μόνος σου τι παίζει.

Εγώ θα έκανα υπομονή, να μαζέψω κάτι λίγο ακόμη και θα έπαιρνα γύρω στα.4,5 με 5 κάτι ελαφρώς μεταχειρισμένο

omhros
30/09/2023, 20:37
Σε αυτό το budget, καινούργιο, δεν πρέπει να υπάρχει κάτι άλλο αξιόλογο.

Εναλλακτικά αντί για το vode ds υπάρχει και το acx με λίγο πιο scrambler αισθητική.

Ωραίο το hunter, τα κοιτούσα και εγώ ένα φεγγάρι όλα αυτά, είχα κάτσει πάνω τους, αλλά κατέληξα από αγγελία στο cfmoto clx το οποίο βέβαια είναι 700αρι (και ευτυχώς για εμένα γιατί το χαίρομαι πολύ)

Πάντως θεωρώ είναι κρίμα να μείνεις σε αυτά, θεωρώ ότι τα 20 ή και 30 άλογα θα σου φανούν λίγα πολύ νωρίς (πόσω μάλλον όταν έχεις συνηθίσει και σε μεγαλύτερα κυβικά), πιστεύω πιο safe επιλογή είναι να κινηθείς γύρω στα 50 και πάνω.

Λύση πολύ καλή μηχανή το ac 500 της voge, όπου είναι δικυλινδρο, 50 άλογα περίπου και με πιο καλά περιφερειακά (φρένα, λάστιχα, αναρτήσεις) και με λιγότερα κιλά από το ds θα σε βολεύει και στην καθημερινότητα αλλά και θα σε κινήσει και σε ένα ταξίδι ευχάριστα.

Κάνε όμως μια χάρη στον εαυτό σου και δες τα από κοντά, ανέβα πάνω του και ζήτησε ένα test drive για να καταλάβεις και μόνος σου τι παίζει.

Εγώ θα έκανα υπομονή, να μαζέψω κάτι λίγο ακόμη και θα έπαιρνα γύρω στα.4,5 με 5 κάτι ελαφρώς μεταχειρισμένο

το 90% του χρονου κινουμαι μεσα στην πολη και πηγαινω καθημερινα στην δουλεια ,το καλοκαιρι αιντε να βγω κ λιγο παραεξω κ αν δεν κουβαλαω το sup οποτε θα παω με το αυτοκινητο αναγκαστικα

εκει στα 300 - 350cc ειμαι καλα πιστευω ,ειναι σημαντικο να ειναι ευκολη στην πολη και οικονομικη σε καυσιμο

ξεχασα να γραψω ,υψος 1,80 περιπου 85 κιλα

απο οτι ειδα το royal enfield αντιπροσωπευση ελλαδα οχι ,οποτε ανταλλακτικα εγγυησεις κλπ προβλημα μαλλον

επειδη δεν εχω επαφη με μοτοσυκλετες χρονια τωρα ,τα voge εχω δει οτι ειναι ποιοτικα σχετικα, απο αξιοπιστια πως τα πανε?

το acx δεν ειναι για πολη αλλα για χωματινες καταστασεις ,βεβαια η καλυτερη μοτο που ειχα στην πολη ειχε αποδειχτει το XR ,το ds μου φαινεται πιο βολικο παντως

edit

παντως διαβασα εδω μεσα απο κατοχο 300ds οτι στο στρωσιμο ακομα εχανε παραφλου και ενα αλλο που εχανε ελαφρως λαδια και ειδα κ αυτο κ τρομαξα λιγο

https://www.youtube.com/watch?v=itenX31Ncvw

Lakisss
30/09/2023, 21:17
Πρώην κάτοχος acx, επαρκή δύναμη για πόλη, εθνική 120-130 εύκολα, ελαστικότητα και χαμηλή κατανάλωση. Μου έβγαλε και εμένα διαρροή. Η φλάντζα αντλίας και ένα o-ring στο μάτι που διαβάζει τις ταχύτητες και δάκρυζε μια σταγόνα λάδι την μέρα. Αλλάχτηκαν και τέλος, Γίνονται μπαμ μπαμ. Πέρα από αυτά το acx απροβλημάτιστο.

Dimmanoukas
30/09/2023, 21:32
@omhros
Η royal Enfield αντιπροσωπεύεται από τη muvus, η εταιρεία που εισάγει και τη cf Moto

Δεν έχει θέμα ανταλλακτικών κλπ αν και έτσι όπως είναι το μηχανάκι δεν νομίζω να χαλάει και κάτι (ελαιοαεροψυκτο, όχι πουσαρισμενος κινητήρας κλπ)

Τρομερή εμφάνιση, καλή ποιότητα κατασκευής (τουλάχιστον σαν πρώτη αίσθηση) και πολύ άνετο σαν θέση οδήγησης, αλλά ερωτηματικό εάν τα είκοσι (ροπατα) όμως άλογα είναι αρκετά.

Το acx δεν είναι για εκτός δρόμου, ή να στο θέσω αλλιώς, οι δρόμοι της Αθήνας και ενδεχομένως οποίας πόλης της ημεδαπής, ευνοούν πιο μικτής χρήσης λάστιχα.

Βέβαια για εμένα ξαναλέω, βρες έναν ac500 μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση, με κατανάλωση γύρω στα 4,5 lt max και έχεις πενήντα καλά άλογα και μηχανή και όχι λίγο μεγαλύτερο παπάκι.

Αν και ένα nc σου ταιριάζει γάντι της honda, αλλά δυστυχώς έχουν ξεφύγει πολύ οι τιμές.

Bowleno
01/10/2023, 00:22
Οτι σου έγραψε ο Dimmanoukas....
Είχα το ac 300, μου φάνηκε "λίγο" και πήγα στο ac500 απροβλημάτιστα και τα 2, όποιο και να πάρεις θα σε καλύψει στην πόλη. Για παραέξω, το 300 κουράζει κάπως διότι για να πηγαίνει 120-130 πας ψηλά σε στροφές, είναι και μονοκύλινδρο, οπότε οι κραδασμοί πιθανόν να σε κουράσουν, (ισχύει και για το ds μιας και φοράνε το ιδιο μοτέρ) όπως κι εμένα, είμαι κι εγώ στα πρώτα -ήντα....:D
Στην πόλη τα ac δεν παίζονται έναντι των ds.

omhros
01/10/2023, 02:05
στους επαρχιακους δρομους που κινουμαι τελικη 130 ειναι πολλα και τα πιανεις μονο για λιγο αφου οι ευθειες ειναι μικρες και οι δρομοι κακοι

βαζω στο παιχνιδι κ το voge 300ac το οποιο δεν μπορω να πω οτι μ αρεσει σχεδιαστικα αλλα μαλλον μου ταιριαζει οδηγικα περισσοτερο απο το enfield κ το 300ds
https://voge.gr/bike/300ac-e5/

Bowleno
01/10/2023, 07:30
στους επαρχιακους δρομους που κινουμαι τελικη 130 ειναι πολλα και τα πιανεις μονο για λιγο αφου οι ευθειες ειναι μικρες και οι δρομοι κακοι

βαζω στο παιχνιδι κ το voge 300ac το οποιο δεν μπορω να πω οτι μ αρεσει σχεδιαστικα αλλα μαλλον μου ταιριαζει οδηγικα περισσοτερο απο το enfield κ το 300ds
https://voge.gr/bike/300ac-e5/

Ενα ένα μας τα λες....για επαρχιακούς δρόμους, όπως τους περιγράφεις, μια χαρά θα σε καλύψει το 300άρι, όποιο μοντέλο και να επιλέξεις.
Απλά διάλεξε αυτό που θα σε κάνει να το κοιτάς την ώρα που πίνεις τον πρωινό καφέ και θα ανυπομονείς να ανέβεις πάνω να φύγεις.
Όποια άλλη επιλογή είναι καταδικασμένη σε βάθος λίγου χρόνου.....

Αλήθεια, για ποια περιοχή μιλάμε;

omhros
01/10/2023, 07:46
Λεσβος

δεν τρελαινομαι για κανενα απο τα voge ,το enfield μ αρεσει περισσοτερο αλλα ειναι βαρυ κ ψοφιο .120 τελικη θα μπορεις να πας το πολυ 100 οταν βρεις ευθεια

λογικα θα παω στο ds που ειναι πιο πρακτικο και 110 με 120 θα μπορεις να πας χωρις να μπαινεις κοκκινα , εχει κ ασφαλτινο προσανατολισμο νταξει

edit τωρα ειδα το voge 300R αυτο ναι μαλιστα
https://voge.gr/bike/300r-e5/

ξερουμε τι μαρκα λαστιχα φοραει αυτο απο μαμα?

edit cordial ,αλλαγη μετα το στρωσιμο δηλαδη

Dimmanoukas
01/10/2023, 11:06
Τότε υπάρχει και αυτή η εναλλακτική το μικρό αδερφάκι της δικιάς μου

Το 300αρι της cfmoto το οποίο έχει λίγο πιο όρθια θέση οδήγησης από το voge.

https://cfmoto.net.gr/autos/300clx/

Πάντως και το royal εάν σου αρέσει μην το καις ως επιλογή....μπορεί να έχει είκοσι άλογα, αλλά είναι τελείως διαφορετική η λειτουργία, καθώς δίνει καλή ροπή σε χαμηλές στροφές, άρα είναι γεμάτο χαμηλά και τα εκατό τα έχει εύκολα...στα μεγάλα συν εκτός από την αισθητική που και εμένα μου φαντάζει πανέμορφο, η χαμηλή του συντήρηση και η ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση.

Δυστυχώς είσαι στην πανέμορφη Λέσβο και δεν μπορείς να τα δεις από κοντά και να κάνεις μια βόλτα οπότε και θα σου λυνόταν όλες οι απορίες

MG-KTiNoS
01/10/2023, 11:24
θα στο πω ξερά....

Πεταμένα λεφτά και τα 2 που λες

Κοίτα κανένα μπάντιτ 650 ή cbf 600 να γουστάρεις
Εναλλακτικά τίποτε σε ΧΤ 660 αν βρεις που δεν το έχουν ξεσκίσει

και τελευταίο μηχανάκι δεν ξέρεις αν θα είναι
όπου σε πάει ο πους είναι η ζωή

panavour
01/10/2023, 11:41
Μόλις διάβασα Λέσβος,και μετά 120-130, γέλασα με την ψυχή μου.Και το ενφιλντ μια χαρά θα σου κάνει.Βρες ποια αντιπροσωπεία θα σου κάνει στο νησί και πάρε αυτό που αντιπροσωπεύεται καλύτερα.ΜΗΝ πας σε παραπάνω κυβικά και κυλίνδρους ειδικά σε χρεπια τετρακυλινδρα,και μονοκύλινδρα 30 ετιας γιατί ούτε θα γουστάρεις στο νησί,και θα σου τρυπησει και η τσέπη.

telegonos
01/10/2023, 11:49
οσο το δυνατον πιο αξιοπιστο δεν ειμαι να τρεχω στα γεραματα

βλεπω Royal Enfield HNTR 350

αρκει να ειναι αξιοπιστη



και εκεί κάπου στο κείμενο κρύβεται ένα μικρό ανεκδοτάκι, που θα έλεγε κι ο γνωστός τηλεζωγράφος.

Το ότι στα 52 μιλάς για ''τελευταία'' και ''γεράματα'', αν δεν τα λες για πλάκα, εκεί δεν κρύβεται κανένα αστείο και είναι σοβαρά τα πράγματα

Bowleno
01/10/2023, 11:52
θα στο πω ξερά....

Πεταμένα λεφτά και τα 2 που λες

Κοίτα κανένα μπάντιτ 650 ή cbf 600 να γουστάρεις
Εναλλακτικά τίποτε σε ΧΤ 660 αν βρεις που δεν το έχουν ξεσκίσει

και τελευταίο μηχανάκι δεν ξέρεις αν θα είναι
όπου σε πάει ο πους είναι η ζωή

Τι να το κάνει το 4κ 600άρι στο νησί ρε συ; :cry:

omhros
01/10/2023, 11:54
καλα ναι εδω θες ροπη να πεταγεσαι απο στροφη σε στροφη, σφιχτες σχετικα αλλα ενδοτικες αναρτησεις να φιλτραρουν λιγο τους καροδρομους και καμια τελικη 120 χωρις να το σκοτωνεις στα κοκκινα για τις λιγες μικρες ευθειες που υπαρχουν

αντιπροσωπεια υπαρχει της voge που θα την χρειαστω απο αυτα που διαβαζω ,royal enfield δεν ειδα να υπαρχει

θα παω να δω μηπως εχουν το 300r και το 300ds

κλεινω προς το 300ds που ταιριαζει στους δρομους εδω και ειναι και πιο πρακτικο

RaGe_Raptor
01/10/2023, 11:57
Νταξ, τελευταίο μηχανάκι στα 52... λόγω γήρατος. :bawl:

panavour
01/10/2023, 11:59
Άμα έχεις μόνο Voge αντιπροσωπεία στο νησί,τότε βουρ για Voge.Η κάλυψη απ' την αντιπροσωπεία είναι το Α και το Ω για μένα μετά από κάμποσες μηχανές εδώ και 45 χρόνια που τις είχα.Στο νησί είναι δύσκολο να τρέχεις για να βρεις κάτι ,που συνήθως υπάρχει μόνο στην ΑΘΗΝΑ.

omhros
01/10/2023, 12:03
θα στο πω ξερά....

Πεταμένα λεφτά και τα 2 που λες

Κοίτα κανένα μπάντιτ 650 ή cbf 600 να γουστάρεις
Εναλλακτικά τίποτε σε ΧΤ 660 αν βρεις που δεν το έχουν ξεσκίσει

και τελευταίο μηχανάκι δεν ξέρεις αν θα είναι
όπου σε πάει ο πους είναι η ζωή

αν εισαι νεος και αντεχεις το ξυλο κ την κακουχια και θες να το βολταρεις το νησι , το ιδανικο ειναι κανα 500 - 650 δικυνδρο on off στυλ transalp 650 εκει γυρω στα 50 αλογα με ροπη

παπι μεγαλο στην πολη ,πηγαινες σχεδον παντου κ οσο μακρυα ηθελες εκτος πολης


εγω για την πολη το θελω κ οταν κατσει να βγω κ λιγο παραεξω ,για τετρακιλυνδρο ουτε συζητηση ,για κανενα λογο

RaGe_Raptor
01/10/2023, 12:06
Εννοείται πως θα πήγαινα για αυτό (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/330523788-suzuki-sv-650?utm_source=android-app&utm_medium=push-button&utm_campaign=facebook-shareSearchByUrl&utm_content=aggelia) κάνοντας επιπλεον υπομονή για το ποσό ή θα έβρισκα κάποιο "ελαφρώς " μεταχειρισμένο.

omhros
01/10/2023, 12:10
Εννοείται πως θα πήγαινα για αυτό (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/330523788-suzuki-sv-650?utm_source=android-app&utm_medium=push-button&utm_campaign=facebook-shareSearchByUrl&utm_content=aggelia) κάνοντας επιπλεον υπομονή για το ποσό ή θα έβρισκα κάποιο "ελαφρώς " μεταχειρισμένο.

για χρηση κυριως πολη κ ελαχιστα παραεξω μια στο τοσο SV?

οχι ρε συ

νταξει ειχα καμποσες μηχανες και εχω οδηγησει αλλες τοσες

το sv ειναι για να γουσταρεις στροφιλικι εκτος ,δεν ειναι για μικρη πολη πρωτιστως ,θα παει αλλα δεν θα βολευει θελω να πω

RaGe_Raptor
01/10/2023, 12:13
για χρηση κυριως πολη κ ελαχιστα παραεξω μια στο τοσο SV?

οχι ρε συ

νταξει ειχα καμποσες μηχανες και εχω οδηγησει αλλες τοσες

το sv ειναι για να γουσταρεις στροφιλικι εκτος ,δεν ειναι για μικρη πολη πρωτιστως ,θα παει αλλα δεν θα βολευει θελω να πω

Τελευταίο σου μηχανάκι είναι ρε φίλε.
Κάνε μια τρέλα,ξερωγώ....:D

omhros
01/10/2023, 12:17
Τελευταίο σου μηχανάκι είναι ρε φίλε.
Κάνε μια τρέλα,ξερωγώ....:D

δεν ξερω αν το διαβασες αλλα ειχα αγορασει vfr 800 vtec στο νησι επειδη με εφτιαχνε ,ποσο πιο τρελα

το γουσταρω το sv ,βασικα ειναι ακριβως το στυλ που γουσταρω ,στριτακι ροπατο δικυλινδρο γυμνο αλλα δεν θα κανω αλλη μια μλκα σε μηχανη

το πολυ πολυ να παω σε voge 300r αν το ds μου φανει πολυ πολυθρονα

RaGe_Raptor
01/10/2023, 12:21
δεν ξερω αν το διαβασες αλλα ειχα αγορασει vfr 800 vtec στο νησι επειδη με εφτιαχνε ,ποσο πιο τρελα

το γουσταρω το sv ,βασικα ειναι ακριβως το στυλ που γουσταρω ,στριτακι ροπατο δικυλινδρο γυμνο αλλα δεν θα κανω αλλη μια μλκα σε μηχανη

το πολυ πολυ να παω σε voge 300r αν το ds μου φανει πολυ πολυθρονα

Σε λίγο πιο σοβαρό τόνο, νομίζω πως vfr 800 & sv650 απέχουν πολύ περισσότερο απ' όσο υποδηλώνουν τα μόλις 150cc διαφοράς τους.
Πολύ πιο ταξιδιάρα η πιο βαριά vfr800, πολύ πιο ευέλικτη η ελαφρύτερη sv650

omhros
01/10/2023, 12:31
Σε λίγο πιο σοβαρό τόνο, νομίζω πως vfr 800 & sv650 απέχουν πολύ περισσότερο απ' όσο υποδηλώνουν τα μόλις 150cc διαφοράς τους.
Πολύ πιο ταξιδιάρα η πιο βαριά vfr800, πολύ πιο ευέλικτη η ελαφρύτερη sv650

προφανως ναι αλλα δεν μου κανει κανενα απο τα 2 για την χρηση που κανω

ναι κινουμαι λιγο γρηγορα γενικως και εντος και εκτος πολης αλλα δεν χρειαζομαι τοσα αλογα ,πρακτικοτητα θελω πρωτα απο ολα κ μετα να μπορω ελαφρως να το κυνηγησω οταν θελησω, οχι πολλα πραγματα ομως πλεον

αυτο που μου ταιριαζει οδηγικα ειναι το voge 300r αλλα θελω να βαλω κ ενα top case που δεν του κολαει και δεν ξερω αν παιρνει κιολας

Dimmanoukas
01/10/2023, 12:35
Για εμένα μετά από τα νέα δεδομένα είναι ξεκάθαρη επιλογή το 500αρι ac της voge
Ελαφριά, ευέλικτη και με 50 αλογάκια, αλλά με χαμηλή κατανάλωση.
Από κοντά δε πανέμορφη.
Δεν νομίζω να χρειάζεσαι να πας σε ds

Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου αφού έχει αντιπροσωπεία το νησί και δες τη
Θα με θυμηθείς

panavour
01/10/2023, 13:44
Καλορίζικο το 300αρι της voge.Να το φχαριστηθεις στο νησί,2 χρόνια εγγύηση, ψεκασμός,και το κυριότερο ABS ,που σώζει ζωές.

νεοσσός
01/10/2023, 13:55
ναι κινουμαι λιγο γρηγορα γενικως και εντος και εκτος πολης αλλα δεν χρειαζομαι τοσα αλογα ,πρακτικοτητα θελω πρωτα απο ολα κ μετα να μπορω ελαφρως να το κυνηγησω οταν θελησω, οχι πολλα πραγματα ομως πλεον
Είμαι υπέρ του 500ριού. Σε έναν έμπειρο οδηγό τα 300άρια δεν δίνουν τη δύναμη που θέλει. Το 500άρι δεν είναι μεγάλη υπέρβαση σε έξοδα κτήσης και συντήρησης, ενώ θα σου δώσει το κατιτίς παραπάνω για να μην το αισθάνεσαι ψόφιο.

Πολύς κόσμος που αντέχει οικονομικά θέλει να αλλάξει τα 300άρια του, ενώ πολλοί μένουν για καιρό με 500cc, διότι συνδυάζουν πρακτικότητα με σχετική οικονομία. Δεν είναι χιλιάρι που, αν ζορίζεσαι οικονομικά, διπλοσκέφτεσαι να το βγάλεις να κάνει "άσκοπα χιλιόμετρα"© και τελικά καταλήγεις να το πουλήσεις ή να πάρεις δεύτερο για καθημερινό.

Parking
01/10/2023, 14:01
Αυτό το βογκ βογκέ (πως το λένε?) πάντως σε βογκητό μου φέρνει :lol:
Σε χόντα crf 250 300 ?
Πάντως καλό είναι να έχεις ιδέες και να πειραματίζεσαι στα περίεργα να μαθαίνουμε κι εμείς οι άλλοι.
Εγώ αυτά που γράφεις ούτε τα ξέρω ούτε θέλω να τα μάθω με τα δικά μου λεφτά. :D

panavour
01/10/2023, 14:03
Αυτό το βογκ βογκέ (πως το λένε?) πάντως σε βογκητό μου φέρνει :lol:
Σε χόντα crf 250 300 ?
Πάντως καλό είναι να έχεις ιδέες και να πειραματίζεσαι στα περίεργα να μαθαίνουμε κι εμείς οι άλλοι.
Εγώ αυτά που γράφεις ούτε τα ξέρω ούτε θέλω να τα μάθω με τα δικά μου λεφτά. :D

Μην τα πάρεις,δεν φτάνουν για ουλους.

man25
01/10/2023, 14:34
Καλησπέρα κι από εμένα, είμαι ένας από αυτούς που έχανε η αντλία νερού λάδι από όταν τον πήρα το 300ds, το επισκεύασα, και πάλι χάνει. Περιμένω νέα σχετικά με την εκ νέου επισκευή.

Θα σου έλεγα δύο συμβουλές :

1. Αν δεν έχεις αντιπροσωπεία της προκοπής στην πόλη σου, ΜΗΝ μπλέξεις. Δυστυχώς εγώ την πάτησα και τώρα αναγκαστικά θα πρέπει να πάω σε άλλη πόλη (με καθυστερούσαν αδικαιολόγητα, στο τέλος μου έλεγαν ότι χάνει από αλλού αλλά καθαρίζοντας το και κάνοντας μικρή βόλτα βλέπω ότι χάνει ΠΑΛΙ από την αντλία νερού). Στα κεντρικά είναι πρόθυμοι πάντως για εξυπηρέτηση, τους το δίνω.
2. Το Hunter 350 το οδήγησα, για την πόλη είναι ότι πρέπει. Το βάρος του δεν φαίνεται, είναι πιο απλή κατασκευή, έχει 3 χρόνια εγγύηση αντί για 2 των άλλων, αλλά αν δεν έχεις αντιπροσωπεία της προκοπής στο μέρος σου, πάλι το ξεχνάς.
3. Αν γύριζα το χρόνο πίσω και ήξερα για το after sales στην πόλη μου ότι δεν θα βγαίνει άκρη με την εξυπηρέτηση, δεν θα είχα αγοράσει το 300ds. Ρώτησε τους για τα 300αρια αν έχουν επισκευάσει και σε άλλους αντλία νερού, είναι πολύ συχνό φαινόμενο δυστυχώς.

omhros
01/10/2023, 15:04
Καλησπέρα κι από εμένα, είμαι ένας από αυτούς που έχανε η αντλία νερού λάδι από όταν τον πήρα το 300ds, το επισκεύασα, και πάλι χάνει. Περιμένω νέα σχετικά με την εκ νέου επισκευή.

Θα σου έλεγα δύο συμβουλές :

1. Αν δεν έχεις αντιπροσωπεία της προκοπής στην πόλη σου, ΜΗΝ μπλέξεις. Δυστυχώς εγώ την πάτησα και τώρα αναγκαστικά θα πρέπει να πάω σε άλλη πόλη (με καθυστερούσαν αδικαιολόγητα, στο τέλος μου έλεγαν ότι χάνει από αλλού αλλά καθαρίζοντας το και κάνοντας μικρή βόλτα βλέπω ότι χάνει ΠΑΛΙ από την αντλία νερού). Στα κεντρικά είναι πρόθυμοι πάντως για εξυπηρέτηση, τους το δίνω.
2. Το Hunter 350 το οδήγησα, για την πόλη είναι ότι πρέπει. Το βάρος του δεν φαίνεται, είναι πιο απλή κατασκευή, έχει 3 χρόνια εγγύηση αντί για 2 των άλλων, αλλά αν δεν έχεις αντιπροσωπεία της προκοπής στο μέρος σου, πάλι το ξεχνάς.
3. Αν γύριζα το χρόνο πίσω και ήξερα για το after sales στην πόλη μου ότι δεν θα βγαίνει άκρη με την εξυπηρέτηση, δεν θα είχα αγοράσει το 300ds. Ρώτησε τους για τα 300αρια αν έχουν επισκευάσει και σε άλλους αντλία νερού, είναι πολύ συχνό φαινόμενο δυστυχώς.

ως κατοχος η γνωμη σου μετρα διπλα κ πραγματικα καταλαβαινω την απογοητευση κ αγανακτηση σου ,το να αγοραζεις κατι κουτα κ με το καλημερα να εχεις προβλημα κ τρεχαματα ειναι πικρα, ευχομαι να βρεθει λυση κ να χαρεις το μηχανακι σου

η royal enfield δεν εχει αντιπροσωπεια στην πολη μου αλλα θα παρω ενα τηλεφωνο να δω τι εχουν να πουν σε περιπτωση προβληματος πως σε καλυπτουν κλπ

δεν νιωθω ιδιαιτερη σιγουρια με την αντιπροσωπεια της voge στα μερη μου οποτε το σκεφτομαι ,οντως δεν ειναι μεμονωμενο περιστατικο το προβλημα που σου προεκυψε ,ποσταρα κ video στο youtube για το ds με το ιδιο παλι προβλημα

εναλλακτικα υπαρχει κ το sym NH-T 300 το οποιο δεν με ψηνει ιδιαιτερα, δεν ξερω ποσο καλο ειναι κ αν βγαζει προβληματα στην ιδια αντιπροσωπεια με τα voge
https://sym.gr/model/nh-t-300/

asilver
01/10/2023, 15:16
Τι τελευταίο μηχανάκι και χαζά, το Ιούλιο έκλεισα τα 60 και τον Σεπτέμβρη πήρα κούτα το καινούργιο Hornet,α και αυτοκίνητο έχω εδώ και χρόνια το r171, τα γούστα δεν έχουν ηλικία

Nitse3
01/10/2023, 16:25
Για το 300αρι το βογκ όντως σαν να μαζεύτηκαν αρκετοί με το θέμα στην αντλία τουλάχιστον για το δείγμα που έχουμε εδώ στο forum. Δεν ξέρω με τι ψυχολογία μπορεί να αγοράσει κάποιος αυτό το μηχανάκι πλέον και να ξέρει ότι από τον πρώτο μήνα μπορεί να τρέχει για επισκευές. Πάντως στα χρήματα που θες μάλλον μόνο κινέζικα έχει voge, cf και benelli. Δεν ξέρω αν φθάνεις οικονομικά και κανά ktm Duke 250 . Και αυτό 30 άλογα βγαζει.

Dimmanoukas
01/10/2023, 16:28
Όντως υπάρχει και το αντίστοιχο huqsvarna svartpilen που λένε τα καλύτερα από περιφερειακά, στήσιμο κλπ
Ιδανικά όμως το 400αρι το οποίο ίσως σε μτχ να το βρεις κοντά στα λεφτά σου

omhros
01/10/2023, 16:29
Για το 300αρι το βογκ όντως σαν να μαζεύτηκαν αρκετοί με το θέμα στην αντλία τουλάχιστον για το δείγμα που έχουμε εδώ στο forum. Δεν ξέρω με τι ψυχολογία μπορεί να αγοράσει κάποιος αυτό το μηχανάκι πλέον και να ξέρει ότι από τον πρώτο μήνα μπορεί να τρέχει για επισκευές. Πάντως στα χρήματα που θες μάλλον μόνο κινέζικα έχει voge, cf και benelli. Δεν ξέρω αν φθάνεις οικονομικά και κανά ktm Duke 250 . Και αυτό 30 άλογα βγαζει.

νοιωθω τον ινδο να μου κλεινει το ματι με πολυ νοημα

παιζει κ να ρισκαρω αφου μιλησω με την αντιπροσωπεια εδω κ ψυχανεμιστω διαθεσεις

το xr εκανα βλακεια που το εδωσα ,αυτο εχω να πω

RaGe_Raptor
01/10/2023, 16:39
Μιλάμε για Bajaj (η κάπως έτσι)
446668
446669

ptc
01/10/2023, 17:26
Εγω παντως βλεπω οτι με αυτες τις καινουριες μαρκες το "παρε καινουριο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο" μαλλον μυθος ειναι. Αν χρειαζεται να παω στο συνεργειο καμποσες φορες μεσα σε αυτα τα δυο χρονια της εγγυησης δεν καταλαβα πού ακριβως εγκειται η ησυχια. Για μενα ο χαμενος χρονος και η συγχυση που σημαινει μια βλαβη δεν αντισταθμιζεται απο τα 50-100€ που θα γλιτωσω απο μια επισκευη επειδη με καλυπτε η εγγυηση. Ασε που η απωλεια της εμπιστοσυνης σε ενα μηχανακι αφου σου βγαλει δυο-τρεις φορες ζημια ειναι πολυ ασχημο πραγμα.

Συμπερασμα, για μενα παρε ενα μηχανακι που σε καλυπτει και ειναι στα λεφτα σου και μη κολλας με το να ειναι καινουριο. Το CRF που αναφερθηκε μου ακουγεται πολυ καλη λυση αν το φτανεις οικονομικα.

phovos
01/10/2023, 17:27
Μιας και φτάσαμε στην Ινδία.... Έχω το Bajaj Dominar 400 εδώ και ένα χρόνο, με 3.800 χιλιόμετρα. Ροπατο μηχανάκι, απολύτως απροβληματιστο μέχρι τώρα και οικονομικό. Κατανάλωση 4/100 και απολαυστικό στην οδήγηση του. Τα μόνα αρνητικά που έχω δει ως τώρα είναι ότι έχει δονήσεις (σε ένα βαθμό φυσιολογικές για μονοκύλινδρο με 42 άλογα) και ότι είναι μηχανάκι που το παντρεύεσαι. Προχθές που μίλησα με μηχανικό μου είπε ότι οι δούκες έχουν το ίδιο θέμα και ότι στο bajaj οι δονήσεις πέφτουν μετά τα 10.000 χιλιόμετρα που θα ανοίξει το μοτερ. Αξίζει πάντως σίγουρα να του ρίξεις μια ματιά, δεν ξέρω αν υπάρχει εξουσιοδοτημένο στη Λέσβο. Το Royal Enfield είναι επίσης πολύ καλή πρόταση, ένας γνωστός ομως που έχει Enfield ανέφερε πρόβλημα με ανταλλακτικά και ότι πρέπει να παραγγέλνει από Αγγλία.

karellen
01/10/2023, 17:29
Νταξ, τελευταίο μηχανάκι στα 52... λόγω γήρατος. :bawl:
52 πήρα το ΧΤ, 56 το GS και 59 το lc :lol:

Nomand
01/10/2023, 17:35
Εγώ στα 44 πήρα ξανά δίχρονο μηχανάκι για να μυρίζω το λαδάκι πάλι και θεωρείς πως στα 52 μεγάλωσες?
Θα αλλάξεις πολλά σετ ελαστικών ακόμα φίλε μου πίστεψε με!!

omhros
01/10/2023, 17:44
Εγώ στα 44 πήρα ξανά δίχρονο μηχανάκι για να μυρίζω το λαδάκι πάλι και θεωρείς πως στα 52 μεγάλωσες?
Θα αλλάξεις πολλά σετ ελαστικών ακόμα φίλε μου πίστεψε με!!

ενα nsr 250r που το εχω απωθημενο απο πιτσιρικας το εψηνα

446672

telegonos
01/10/2023, 17:49
ενα nsr 250r που το εχω απωθημενο απο πιτσιρικας το εψηνα

446672

Αυτό που ποσταρες, το MC28 δλδ , ΣΗΜΕΡΑ κάνει όσο 3, μπορεί και 4, σαν αυτά που θες να πάρεις, αλλά λέμε τώρα.

doctor_john
01/10/2023, 17:56
Α γειά σου! επειδή όμως αν δεν σκοτωθείς θα πας από ασιτία, πάρε ένα 600 Κ5 στα ίδια χρήματα τα έχουν σαν καινούρια.
Περισσότερη άνεση, επιδόσεις και λιγότερα καύσιμα.. δεν χαλάει..

νεοσσός
01/10/2023, 17:59
Οσονούπω θα φθάσουμε στο KLE 500. :p

omhros
01/10/2023, 18:11
Οσονούπω θα φθάσουμε στο KLE 500. :p

ποιο kle ,αν συνεχισω να γραφω θα παιξει προταση Kawasaki Ninja H2 R παντα για χρηση πολη κ λιγο παραεξω

Lakisss
01/10/2023, 18:37
ποιο kle ,αν συνεχισω να γραφω θα παιξει προταση Kawasaki Ninja H2 R παντα για χρηση πολη κ λιγο παραεξω

Χωρίς πλάκα το 300DS είναι μία τίμια αγορά. Ναι σε κάποια κομμάτια αλλάχτηκε η φλάντζα της αντλίας, αλλά δεν θεωρώ ότι ακυρώνει όλη την μοτοσυκλέτα. Εγώ θα έλεγα να πας να το δεις ( η το 300ac σε street), και αν μπορείς να το κάνεις μια βόλτα. Σαν κατασκευές είναι πολύ ισορροπημένες και ευχάριστες οδηγικά. Το γεγονός ότι πολλοί τα δίνουν και πάνε στα 500αρια της ίδιας εταιρείας, δεν δείχνει τουλάχιστον δυσαρέσκεια.

stefanos
01/10/2023, 18:55
CRF300L
Ότι πρέπει για πόλη και για Ελληνικούς δρόμους.

omhros
01/10/2023, 18:57
Χωρίς πλάκα το 300DS είναι μία τίμια αγορά. Ναι σε κάποια κομμάτια αλλάχτηκε η φλάντζα της αντλίας, αλλά δεν θεωρώ ότι ακυρώνει όλη την μοτοσυκλέτα. Εγώ θα έλεγα να πας να το δεις ( η το 300ac σε street), και αν μπορείς να το κάνεις μια βόλτα. Σαν κατασκευές είναι πολύ ισορροπημένες και ευχάριστες οδηγικά. Το γεγονός ότι πολλοί τα δίνουν και πάνε στα 500αρια της ίδιας εταιρείας, δεν δείχνει τουλάχιστον δυσαρέσκεια.

εχουν ακουστει πολλα περιστατικα απο μικρο δειγμα οποτε λογικα δεν ειναι μεμονωμενα περιστατικα

και ναι δεν ειναι σοβαρα οροβληματα τα οσα εχουν ακουστει αλλα οταν εχεις να κανεις με κακους τοπικους συνεργατες ,προφανως μαζευεσαι λιγο

τεσπα προσωπικα οπως ειπα προσανατολιζομαι κυριως στο voge 300ds κ δευτερευοντως στο 300R αν μπορει να παρει πισω μικρη βαλιτσουλα

πρωτα βεβαια θα παω να το δω απο κοντα και να μιλησω με τον τοπικο εμπορο να δω πως το βλεπει το θεμα με τις αντικαταστασεις γνωστων βλαβων και βλεπουμε

μεταχειρισμενο δεν θα μπω στην διαδικασια καν κ τα γιαπωνεζικα ειναι υπερβολικα ακριβα

αν δεν κατσει θα δω τι θα κανω αν κ δεν εχω εναλλακτικες αξιολογες

omhros
01/10/2023, 18:59
CRF300L
Ότι πρέπει για πόλη και για Ελληνικούς δρόμους.

προφανως λουκουμι κ χονταρα με σχετικα ησυχο το κεφαλι (γιατι ποτε δεν ξερεις) αλλα +2 χηνες απο αυτα που θελω κ μπορω να δωσω

doctoras
01/10/2023, 19:15
αν θέλεις καινουργιο στο 4ρι πας απευθείας στα ινδο-κινέζικα, πάρε όποιο σου αρέσει

αν θέλεις πιο παραδοσιακό εργοστάσιο στο ίδιο μπατζετ θα βρείς vstrom250, ktm 250 advendure, bmw g310gs πρώτο χέρι με λίγα χλμ και με κανα 5ρι versys300

stefanos
01/10/2023, 19:53
προφανως λουκουμι κ χονταρα με σχετικα ησυχο το κεφαλι (γιατι ποτε δεν ξερεις) αλλα +2 χηνες απο αυτα που θελω κ μπορω να δωσω

Ναι από μια μεριά έχεις δίκιο. Προσωπικά επειδή χρησιμοποιώ μηχανάκι καθημερινά και συνήθως κλείνω μαζί τους δεκαετία+ δεν μου φαίνεται και μεγάλη διαφορά 2χήνες.
Αν συνεχίσω θα γίνω γραφικός χοντάκιας.

omhros
01/10/2023, 20:00
Ναι από μια μεριά έχεις δίκιο. Προσωπικά επειδή χρησιμοποιώ μηχανάκι καθημερινά και συνήθως κλείνω μαζί τους δεκαετία+ δεν μου φαίνεται και μεγάλη διαφορά 2χήνες.
Αν συνεχίσω θα γίνω γραφικός χοντάκιας.

ρε κ εγω χοντακιας ειμαι ,δες πρωτο post τι εχω αγορασει ολα αυτα τα χρονια

η τσεπη μου δεν τα φτανει πλεον αλλιως σιγα μην καθομουν να βλεπω voge

ας εβρισκα γιαπωνεζο γυρω στα 4k 300αρι κ ας ηταν κ σκετο στεγνο , ειμαι σιγουρος οτι το 90% των αγοραστων κινεζικων το ιδιο με εμενα θα εκανε

τεσπα

Nostradamus
01/10/2023, 20:08
Αρκετά καλό στην χρήση και το που είσαι θα έλεγα το Versys 300x αλλά α) δεν πούλησε οπότε δεν βρίσκεις πολλά και β) δύσκολα στο budget σου..

Σε καινούργιο, τα κινεζακια είναι μονόδρομος σε αυτά τα κυβικά. Συμφωνώ ωστόσο με νεοσσό. Ίσως να ανέβαινα κυβικά στην θέση σου για περισσότερες επιλογές.

Dr.Monty
01/10/2023, 21:10
ειμαι σιγουρος οτι το 90% των αγοραστων κινεζικων το ιδιο με εμενα θα εκανε

τεσπα

Παραπάνω. Ασε που μας εχουν ζαλίσει τα παπαρια εδω μέσα. Παιρνουν μηχανές απ'τα jumbo και μετά κλαιγονται. Γερμανος ή Ιαπωνας. Οποιος ξέρει, ξέρει.

stefanos
01/10/2023, 21:58
Παραπάνω. Ασε που μας εχουν ζαλίσει τα παπαρια εδω μέσα. Παιρνουν μηχανές απ'τα jumbo και μετά κλαιγονται. Γερμανος ή Ιαπωνας. Οποιος ξέρει, ξέρει.

Δεν είναι κανένα θέμα τι ξέρει ο καθένας και τι δεν ξέρει.
Είναι η ανάγκες του και ίσως και τα γούστα.
Άλλο να αγοράζεις μηχανάκι για βόλτες το ΣΚ ή περιστασιακή χρήση και άλλο να είναι η μετακίνησή σου ή η δουλειά σου.
Άλλο να μένεις Αθήνα άλλο να μένεις επαρχία.
Άλλο να το κατσαβιδιάζεις εσύ άλλο να κρέμεσαι από το συνεργείο.
Άλλο να είσαι είκοσι χρονών άλλο εξήντα.
Εγώ ξυπνάω το πρωί πίνω καφέ και παίρνω το μηχανάκι να πάω στη δουλειά σχετικά γρήγορα και σχετικά άνετα στην κίνηση της Ποσειδώνος.
Πρέπει να παίρνει μπροστά κάθε πρωί, σε ένα τέταρτο πρέπει να χτυπάω κάρτα, το ίδιο το μεσημέρι, κάθε μέρα χειμώνα καλοκαίρι βροχή ή όχι.
Και τέλος δεν αγοράζω εύκολα και δεν πουλάω.
Τα παραπάνω έχουν σημασία για μένα τώρα, πήρα το sh, έκανα άριστη επιλογή μια χαρά.
Σε άλλη περίπτωση θα αγόραζα κάτι άλλο πιθανώς και κινέζικο ή Ιταλικό.
Ανάλογα τι χρειάζεται ο καθένας, και βέβαια και το κόστος είναι ένας σημαντικός παράγοντας για αρκετό κόσμο.

Nitse3
01/10/2023, 22:26
Παραπάνω. Ασε που μας εχουν ζαλίσει τα παπαρια εδω μέσα. Παιρνουν μηχανές απ'τα jumbo και μετά κλαιγονται. Γερμανος ή Ιαπωνας. Οποιος ξέρει, ξέρει.

Φαντάσου να μην έψαχνε να πάρει και κινέζικο ο άνθρωπος.

omhros
02/10/2023, 09:16
Το Voge που είδα απο κοντά στάτικα ήταν δεμένο και στιβαρό το ένιωθες οκ αλλά κάτι υπερβολές που λέγονται ότι η ποιότητα κατασκευής είναι Japan δεν ισχύει με τίποτα

είναι όπως ήταν τα Ιαπωνικά την δεκαετία του 80 ,αυτο βέβαια είναι οκ δεδομένης της τιμής τους

panavour
02/10/2023, 09:20
Το Voge που είδα απο κοντά στάτικα ήταν δεμένο και στιβαρό το ένιωθες οκ αλλά κάτι υπερβολές που λέγονται ότι η ποιότητα κατασκευής είναι Japan δεν ισχύει με τίποτα
είναι όπως ήταν τα Ιαπωνικά την δεκαετία του 80 ,αυτο βέβαια είναι οκ δεδομένης της τιμής τους

Την δεκαετία του 80 τα τότε ιαπωνικά ήταν καλύτερης ποιότητας απ' τα ιαπωνικά του σήμερα.Αυτοαναιρεισαι Μ αυτό που έγραψες.

omhros
02/10/2023, 09:55
Την δεκαετία του 80 τα τότε ιαπωνικά ήταν καλύτερης ποιότητας απ' τα ιαπωνικά του σήμερα.Αυτοαναιρεισαι Μ αυτό που έγραψες.

ενοουσα συναρμογη ,φινιρισμα ,βερνικια κλπ ,προφανως ποιοτητα υλικων δεν μπορω να ξερω βλεποντας μια ματια στα γρηγορα

edit

τωρα μολις σταματησα εναν πιτσιρικα με ενα 125R ,το μηχανακι ηταν εντυπωσιακο καλο ποιοτικα ,specs κλπ

SeniorCanardo
02/10/2023, 11:48
Να ξέρεις πάντως και στα CRF300L έχει παρουσιαστεί σε κάποια μοντέλα διαρροή ψυκτικού από την τσιμούχα ("κάρβουνο") τις αντλίας νερού.

Το CRFL είναι φτιαγμένο στην Ταϊλάνδη, ότι και αν σημαίνει αυτό.
Μην περιμένεις να βρεις την ποιότητα του χθες.

Επίσης από τα 4χιλιάρικα στα 6 είναι 50% πάνω. (6200 κάνει για την ακρίβεια το Ho(u)nda).
Βέβαια στο moto με ξένο πορτοφόλι είμαστε large.:D

Προσωπικά τα 6200 μου φαίνονται πολλά για αυτό που είναι το CRF, πολλά μου φαίνονται τα λεφτά και για τα κινέζικα wannabes και εξωφρενικά πολλά μου φαίνονται τα λεφτά που θέλουν για τα μεταχειρισμένα "αξιόπιστα" γιαπωνέζικα 20ετίας.

Γενικά η φάση μπιλιά είναι, δες ποιο έχει την καλύτερη αντιπροσωπεία, δοκίμασε τα αν μπορείς και άναψε και ένα κεράκι (ή ότι άλλο τελοσπάντων) να μην σου βγει μάπα το πεπόνι, όταν το αγοράσεις.

Και ΟΧΙ δεν είναι φυσιολογικό να τρέχεις για μηχανάκι κούτα στην αντιπροσωπεία κάθε λίγο και λιγάκι, είτε είναι για αντλίες, φρένα, ή λαμάκια που κολλιούνται με αεροδιαστημικά φλόκια στο πλαίσιο για ενίσχυση.:bawl:

Bowleno
02/10/2023, 12:37
ενοουσα συναρμογη ,φινιρισμα ,βερνικια κλπ ,προφανως ποιοτητα υλικων δεν μπορω να ξερω βλεποντας μια ματια στα γρηγορα

edit

τωρα μολις σταματησα εναν πιτσιρικα με ενα 125R ,το μηχανακι ηταν εντυπωσιακο καλο ποιοτικα ,specs κλπ

Και που να δεις από κοντά το ac 500.....

omhros
02/10/2023, 12:39
Να ξέρεις πάντως και στα CRF300L έχει παρουσιαστεί σε κάποια μοντέλα διαρροή ψυκτικού από την τσιμούχα ("κάρβουνο") τις αντλίας νερού.

Το CRFL είναι φτιαγμένο στην Ταϊλάνδη, ότι και αν σημαίνει αυτό.
Μην περιμένεις να βρεις την ποιότητα του χθες.

Επίσης από τα 4χιλιάρικα στα 6 είναι 50% πάνω. (6200 κάνει για την ακρίβεια το Ho(u)nda).
Βέβαια στο moto με ξένο πορτοφόλι είμαστε large.:D

Προσωπικά τα 6200 μου φαίνονται πολλά για αυτό που είναι το CRF, πολλά μου φαίνονται τα λεφτά και για τα κινέζικα wannabes και εξωφρενικά πολλά μου φαίνονται τα λεφτά που θέλουν για τα μεταχειρισμένα "αξιόπιστα" γιαπωνέζικα 20ετίας.

Γενικά η φάση μπιλιά είναι, δες ποιο έχει την καλύτερη αντιπροσωπεία, δοκίμασε τα αν μπορείς και άναψε και ένα κεράκι (ή ότι άλλο τελοσπάντων) να μην σου βγει μάπα το πεπόνι, όταν το αγοράσεις.

Και ΟΧΙ δεν είναι φυσιολογικό να τρέχεις για μηχανάκι κούτα στην αντιπροσωπεία κάθε λίγο και λιγάκι, είτε είναι για αντλίες, φρένα, ή λαμάκια που κολλιούνται με αεροδιαστημικά φλόκια στο πλαίσιο για ενίσχυση.:bawl:


το οτι τα γιαπωνεζικα δεν χαλανε δεν ισχυει το ξερω απλα στατιστικα κ σε γενικες γραμμες χαλανε με αρκετα λιγοτερη συχνοτητα

κοιτα να δεις οντως τα γιαπωνεζικα ειναι ακριβα ,αλλα δεν κοπιαρουν κινητηρες, πλαισια κλπ πχ ,εχουν R&D που σχεδιαζει τεσταρει κλπ ,αυτο εχει κοστος ,ποιοτικα απεχουν παρα πολυ τις περισσοτερες φορες και εχουν σε γενικες γραμμες σωστα δικτυα υποστηριξης ,τελος το σωστο προιον εχει κ μια καλη μεταπωληση

απο την αλλη βαρανε απαραδεκτα υπερβολικα στα ανταλλακτικα

ο κινεζος απο την αλλη κοπιαρει ασυστολα κ πουλαει φτηνα δεν ειναι το ιδιο, δεν εχεις σιγουρια μετα την αγορα ,τζογαρεις

φαυλος κυκλος ,γενικα η μοτοσυκλετα και τα παρελκομενα της ειναι δυσαναλογα ακριβα προιοντα

omhros
02/10/2023, 12:41
Και που να δεις από κοντά το ac 500.....

επαθα πλακα ,το 125 πχ ειχε ψαλιδι μπανανα που λιγο παλιοτερα εβρισκες σε racing 250αρια

καλη βαφη ,αποδεκτα πλαστικα ,στιβαρο ,δεμενο

πολυ οκ

Bowleno
02/10/2023, 16:08
ο κινεζος απο την αλλη κοπιαρει ασυστολα κ πουλαει φτηνα δεν ειναι το ιδιο, δεν εχεις σιγουρια μετα την αγορα ,τζογαρεις



Αυτό ίσχυε μέχρι πριν 7-8 χρόνια όταν μαγαζιά τύπου alexpack έφερναν ότι φτηνό σκουπίδι έβρισκαν (ένα τέτοιο 50άρι είχε πάρει η πρώην μου παρά τις παραινέσεις μου να μην το κάνει)
Πλέον δεν είναι έτσι τα πράγματα, μάρκες όπως οι Voge, CF moto (για την Zontes διατηρώ μια επιφύλαξη) αλλά και (πρώην....) Ευρωπαϊκές (Benelli κ.λ.π.) έχουν ήδη δείξει ότι ήρθαν για να μείνουν....

Lakisss
02/10/2023, 16:15
επαθα πλακα ,το 125 πχ ειχε ψαλιδι μπανανα που λιγο παλιοτερα εβρισκες σε racing 250αρια

καλη βαφη ,αποδεκτα πλαστικα ,στιβαρο ,δεμενο

πολυ οκ

Όταν το είδα έπαθα και 'γω πλάκα. Να είχαμε κ' εμείς τέτοια στα 17 μας....άσε που το φανταζόμουν με ένα 125αρι δίχρονο μοτερ επάνω.

RaGe_Raptor
02/10/2023, 16:25
Να ξέρεις πάντως και στα CRF300L έχει παρουσιαστεί σε κάποια μοντέλα διαρροή ψυκτικού από την τσιμούχα ("κάρβουνο") τις αντλίας νερού.

Το CRFL είναι φτιαγμένο στην Ταϊλάνδη, ότι και αν σημαίνει αυτό.
Μην περιμένεις να βρεις την ποιότητα του χθες.

Επίσης από τα 4χιλιάρικα στα 6 είναι 50% πάνω. (6200 κάνει για την ακρίβεια το Ho(u)nda).
Βέβαια στο moto με ξένο πορτοφόλι είμαστε large.:D

Προσωπικά τα 6200 μου φαίνονται πολλά για αυτό που είναι το CRF, πολλά μου φαίνονται τα λεφτά και για τα κινέζικα wannabes και εξωφρενικά πολλά μου φαίνονται τα λεφτά που θέλουν για τα μεταχειρισμένα "αξιόπιστα" γιαπωνέζικα 20ετίας.

Γενικά η φάση μπιλιά είναι, δες ποιο έχει την καλύτερη αντιπροσωπεία, δοκίμασε τα αν μπορείς και άναψε και ένα κεράκι (ή ότι άλλο τελοσπάντων) να μην σου βγει μάπα το πεπόνι, όταν το αγοράσεις.

Και ΟΧΙ δεν είναι φυσιολογικό να τρέχεις για μηχανάκι κούτα στην αντιπροσωπεία κάθε λίγο και λιγάκι, είτε είναι για αντλίες, φρένα, ή λαμάκια που κολλιούνται με αεροδιαστημικά φλόκια στο πλαίσιο για ενίσχυση.:bawl:

Αεροδιαστημική είναι η άγνοιά σου "δικέ" μου.

Nitse3
02/10/2023, 16:32
Αυτό ίσχυε μέχρι πριν 7-8 χρόνια όταν μαγαζιά τύπου alexpack έφερναν ότι φτηνό σκουπίδι έβρισκαν (ένα τέτοιο 50άρι είχε πάρει η πρώην μου παρά τις παραινέσεις μου να μην το κάνει)
Πλέον δεν είναι έτσι τα πράγματα, μάρκες όπως οι Voge, CF moto (για την Zontes διατηρώ μια επιφύλαξη) αλλά και (πρώην....) Ευρωπαϊκές (Benelli κ.λ.π.) έχουν ήδη δείξει ότι ήρθαν για να μείνουν....

Προφανώς οι cf, loncin και qj ήρθαν για να μείνουν και μακάρι να εξελιχθούν σε δυνατή τριπλέτα που θα πολλαπλασιάσει τις επιλογές μας σε vfm μοτοσυκλέτες, αλλά φαντάζομαι ότι εννοεί ότι μέχρι στιγμής τουλάχιστον στα μοντέλα που έρχονται Ελλάδα μιλάμε για αντίγραφα τεσσάρων κινητήρων, δύο Καβασάκι, ενός "Χόντα" και ενός ΚΤΜ οπότε λογικό είναι να έχουν μειωμένα έξοδα r&d.

telegonos
02/10/2023, 16:59
To SR450 εχει εντελώς δικό του κινητήρα πάντως, και μάλιστα είναι το μοναδικό μικρό δικύλινδρο εν σειρά, με κομβία ανά 270 μοίρες.

THRESH
02/10/2023, 17:08
yesterday , πλέον και το μικρό της Απρίλια ανήκει σε αυτό το κλάμπ.

omhros
02/10/2023, 17:09
To SR450 εχει εντελώς δικό του κινητήρα πάντως, και μάλιστα είναι το μοναδικό μικρό δικύλινδρο εν σειρά, με κομβία ανά 270 μοίρες.

τα YAMAHA TRX ηταν ετσι νομιζω απο το 80

Bowleno
02/10/2023, 17:11
Προφανώς οι cf, loncin και qj ήρθαν για να μείνουν και μακάρι να εξελιχθούν σε δυνατή τριπλέτα που θα πολλαπλασιάσει τις επιλογές μας σε vfm μοτοσυκλέτες, αλλά φαντάζομαι ότι εννοεί ότι μέχρι στιγμής τουλάχιστον στα μοντέλα που έρχονται Ελλάδα μιλάμε για αντίγραφα τεσσάρων κινητήρων, δύο Καβασάκι, ενός "Χόντα" και ενός ΚΤΜ οπότε λογικό είναι να έχουν μειωμένα έξοδα r&d.

Δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό, εφόσον και η τιμή είναι ανάλογη.
Εδώ βλέπω μοτό τζαπάν στα οποία χρησιμοποιούν ακόμα περιφερειακά προηγούμενων 10ετιών και δεν ντρέπονται να ζητάνε 50% πάνω....:rolleyes:

Tallyban
02/10/2023, 19:19
Τα κινέζικα με την αρμυρα στα νησιά πώς τά πάνε;
Έχει κανείς εμπειρία;

man25
03/10/2023, 01:09
@Dr.Monty

Χαίρομαι που είσαι τυχερός με το 500αρι, εύχομαι κι άλλα απροβληματιστα χλμ. Αν όμως έτρεχες στα πρώτα 800 χλμ 8(!!) φορές στην αντιπροσωπεία για να σου λύσει την διαρροή και ακόμα δεν στην έλυνε (ναι, ίσως παίζει ρόλο και το τοπικό συνεργείο και η αντιμετώπιση του πελάτη) ίσως θα είχες κι εσύ άλλη άποψη. Όσο κι αν θέλω να φανώ αισιόδοξος, έχω ήδη δείξει πολύ υπομονή και κατανόηση και στερεύει πλέον... ελπίζω με την αλλαγή (και μάλιστα αλλαγή πόλης γιατί δεν έχουμε δεύτερο στην πόλη μου) να σταθώ πιο τυχερός, γιατί αν δεν σταθώ, δε νομίζω ότι θα ασχοληθώ άλλο και θα πρέπει να τα λύσει ο επόμενος ιδιοκτήτης (που θα τον ενημερώσω προφανώς).

omhros
03/10/2023, 11:46
@Dr.Monty

Χαίρομαι που είσαι τυχερός με το 500αρι, εύχομαι κι άλλα απροβληματιστα χλμ. Αν όμως έτρεχες στα πρώτα 800 χλμ 8(!!) φορές στην αντιπροσωπεία για να σου λύσει την διαρροή και ακόμα δεν στην έλυνε (ναι, ίσως παίζει ρόλο και το τοπικό συνεργείο και η αντιμετώπιση του πελάτη) ίσως θα είχες κι εσύ άλλη άποψη. Όσο κι αν θέλω να φανώ αισιόδοξος, έχω ήδη δείξει πολύ υπομονή και κατανόηση και στερεύει πλέον... ελπίζω με την αλλαγή (και μάλιστα αλλαγή πόλης γιατί δεν έχουμε δεύτερο στην πόλη μου) να σταθώ πιο τυχερός, γιατί αν δεν σταθώ, δε νομίζω ότι θα ασχοληθώ άλλο και θα πρέπει να τα λύσει ο επόμενος ιδιοκτήτης (που θα τον ενημερώσω προφανώς).


Μια η δικη σου περιπετεια με την τρομπα νερου (που δεν ειναι τοσο μεμονωμενη περιπτωση) και τον πινακα οργανων,μια το κατασκευαστικο λαθος του βεντιλατερ ,μια τα λαστιχα που ειναι χαλια και θελουν αλλαγμα με το καλημερα, μια που διαβαζω για ενα 300ds που κολλησε μοτερ εν κινησει ,μια που τα οργανα δεν φαινονται στον ηλιο και θελει και εκει πατεντα ,μια η σελα που ειναι σκληρη και αβολη οπως λενε οι ιδιοι οι ιδιοκτητες και μαλλον χρειαζεται φτιαξιμο

μια που αναλογως του τοπικου συνεργατη δεν ξερεις τι θα γινει αν βρεθεις μποροστα σε προβλημα και αν θα το φτιαξεις μεσα στην εγγυηση

δεν μου κανει καρδια να κανω κινηση και να βαλω πιθανοτατα μπελα στο κεφαλι μου ,γενικως νοιωθεις μεγαλη ανασφαλεια

spyrval
03/10/2023, 12:12
Νομίζω ότι είσαι omhros της επιλογής σου να πάρεις μόνο καινούργιο. ΟΚ, θεμιτό εννοείται, αλλά μήπως σε αυτά τα λεφτά σου δίνονται περισσότερες και ίσως πιο ασφαλείς επιλογές σε μεταχειρισμένο; Όχι εικοσαετίας, πιο πρόσφατα. Και με συνεργείο/αντιπροσωπεία που να έχεις ίσως περισσότερη εμπιστοσύνη.

omhros
03/10/2023, 12:16
Νομίζω ότι είσαι omhros της επιλογής σου να πάρεις μόνο καινούργιο. ΟΚ, θεμιτό εννοείται, αλλά μήπως σε αυτά τα λεφτά σου δίνονται περισσότερες και ίσως πιο ασφαλείς επιλογές σε μεταχειρισμένο; Όχι εικοσαετίας, πιο πρόσφατα. Και με συνεργείο/αντιπροσωπεία που να έχεις ίσως περισσότερη εμπιστοσύνη.


εψαξα και ψαχνω πλεον κ μεταχειρισμενο στην περιοχη μου αλλα πραγματικα οι τιμες που ζητανε τα μεταχειρισμενα ειναι εκτος πραγματικοτητας ,εκτος του οτι δεν ειδα και κατι που να ειναι εστω κοντα στις αναγκες μου ,δλδ μοτερ μεχρι 300cc αρχικά

τεσπα θα δω ,παιζει κ να τζογαρω με το voge αλλα σιγουρα δεν θα βιαστω

telegonos
03/10/2023, 18:10
yesterday , πλέον και το μικρό της Απρίλια ανήκει σε αυτό το κλάμπ.

Κινέζικο κι αυτό;

THRESH
03/10/2023, 18:55
Νομίζω ότι παραμένει η Απριλια κατά μεγάλο ποσοστό ιταλική

Φαίνεται όμως ότι κάνει ένα πρώτο μπασιμο στην τεράστια αγορά της Ινδίας, με κατασκευή μάλιστα εκεί

THRESH
03/10/2023, 18:57
Φίλε ομηρε , η φιλοσοφία των τελευταίων Yamaha, ειδικά από MT-07 κ πάνω, είναι στο "ροπατο" που ψάχνεις

Μήπως να το ξανασκεφτόσουν για το μτχ ?

omhros
03/10/2023, 19:46
Φίλε ομηρε , η φιλοσοφία των τελευταίων Yamaha, ειδικά από MT-07 κ πάνω, είναι στο "ροπατο" που ψάχνεις

Μήπως να το ξανασκεφτόσουν για το μτχ ?

εψαξα το yamaha mt-03 το παλιο το μονοκυλινδρο με τον κινητηρα των xt 660 r/x που ειναι ιδανικη μηχανη για την περιπτωση μου

αγγελιες με μοντελα του 2006-7 φορτωμενα με χλμ minimum 60.000 και δευτερα και τριτα χερια ξεκινανε απο 3000 ευρω

μηχανη που εκανε καινουργια τοτε 6000 ευρω και που δεν ειναι και ιδιαιτερα εμπορικη και με ζητηση

τι να πεις απο εκει και περα

αν ειναι να δωσω για μηχανη 17ετιας ,δευτερο χερι με 60000χλμ 3000 ευρω + οτι αλλο μου βγαλει και χρειαστει

ε καλυτερα να τζογαρω με το voge 300 ds στα 4κ κουτα

THRESH
03/10/2023, 20:32
έχει και με λιγότερο απ'ότι βλέπω στις αγγελίες και σίγουρα με λιγότερα χιλιόμετρα απο 60Κ.

Τζάμπα λίγο δύσκολο να δώσει κάποιος , Οκτώβρη έχουμε ακόμα και σχετικά στρεβλή αγορά , σε όλα.

Το καινούργιο με εγγύηση είναι πάντα προτιμότερο αλλά αν δεν είναι αυτό που θες, δεν θα γίνει ποτέ αυτό που καψουρεύεσαι.

Τα ζυγίζεις, κάνεις και κάνα test ride και αποφασίζεις.

doctoras
03/10/2023, 20:35
Αν ψαχνεις γιαπωνέζικο ως 300 και σχετικά καινούργια υπάρχουν και με λίγα χιλιόμετρα, σου έγραψα παραπάνω και μάλιστα στο μπατζετ σου των +/- 4000

Δες λίγο το παρακάτω φιλτρο
https://www.car.gr/s/kmvbxxgq/

omhros
03/10/2023, 20:41
έχει και με λιγότερο απ'ότι βλέπω στις αγγελίες και σίγουρα με λιγότερα χιλιόμετρα απο 60Κ.

Τζάμπα λίγο δύσκολο να δώσει κάποιος , Οκτώβρη έχουμε ακόμα και σχετικά στρεβλή αγορά , σε όλα.

Το καινούργιο με εγγύηση είναι πάντα προτιμότερο αλλά αν δεν είναι αυτό που θες, δεν θα γίνει ποτέ αυτό που καψουρεύεσαι.

Τα ζυγίζεις, κάνεις και κάνα test ride και αποφασίζεις.

εβλεπα στο fb marketplace ,στο car.gr ειναι καλυτερα τα πραγματα αλλα φυσικα ολα μακρυα μου

ΓιώργοςΤΤ
03/10/2023, 21:01
Έχει γνωστός μου ένα Benelli Leocino, το δικύλινδρο, κυβικά δεν θυμάμαι.

Το δουλεύει κάθε μέρα και δεν είναι σε κλειστό χώρο. Μπορώ να πω ότι είναι σε εντυπωσιακά καλή κατάσταση με δεδομένο ότι είναι στο νησί τρία χρόνια. Ούτε σκουριά, ούτε σάπιες βίδες ούτε εμφανής διάβρωση.