View Full Version : Νέα οδηγός! Help
Καλησπέρα!
Όπως λέει και ο τίτλος, είμαι νέα οδηγός μηχανης (suzuki sv650), με πρότερη εμπειρία 2χρονια παπί. Έχω οδηγήσει μηχανή μόνο στα μαθήματα για το δίπλωμα κ 4-5 ώρες τη δική μου που μόλις απέκτησα...
Θέμα κατά την οδήγηση ιδιαίτερο δεν έχω, είναι αρκετά φιλική κ θα τη μάθω σταδιακά... το πρόβλημα μου είναι το βάρος της και ο χειρισμός της σε στάσιμες καταστάσεις ή σε κανένα απότομο σβήσιμο (πχ φανάρι). Για παρκάρισμα δε το συζητώ, γελάει ο κόσμος... Πατάω στις μύτες (χαμηλωμένη ήδη η μηχανή) αλλά κ λίγο καλύτερα να πατούσα δε θα άλλαζε κάτι με 200κιλα που είναι.
Για να μη το κουράζω άλλο, η άποψη του στυλ "πάρε μια ελαφριά μικρή" δε μου αρκεί διοτι δεν είμαι ο πρώτος άνθρωπος που έχει αντίστοιχο θέμα "της αρχής".
Θα ήθελα αν εχετε να μου προτείνετε κάποια σχολή που να με μάθει την ισορροπία της μηχανής κ τη διαχείριση του βάρους της... δε ξέρω αν κάτι τέτοιο θα γινόταν με το σεμινάριο του Χουντρα ή αν μπορώ να πάω κάπου αλλού.
Ευχαριστώ!!!
Καλησπέρα.
Για στατικό έλεγχο και μανούβρες της μηχανής χρειάζεσαι έναν καλό δάσκαλο από σχολή οδηγών. Αν δεν σε ικανοποίησε ο δικός σου, απλά κοίτα κάποιον άλλον στην περιοχή σου και ζήτα να σου δείξει σε μάθημα αυτό που σε ενδιαφέρει.
Είναι λογικό να σε δυσκολεύουν στην αρχή τέτοιοι ελιγμοί. Με τον καιρό θα μάθεις και πώς να σταθμεύεις προνοητικά τη μοτοσυκλέτα σου, όταν υπάρχει κλίση στο έδαφος, ώστε να μη δυσκολεύεσαι να τη βγάλεις μετά.
Πολύ όμορφο το SV650, ειδικά σε μπλε-άσπρο χρώμα. Καλό για μετάβαση σε μεσαίου κυβισμού μηχανή από παπί.
Για οδήγηση σε πόλη, θεωρώ καλό αυτό το σεμινάριο (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/ART-Seminaria-Scooter-Safety-Training_101120.asp), αλλά δεν ξέρω αν γίνεται ακόμη.
https://www.rideit.gr/seminars/scootersafety/scooter-safety-se-poious-apeftheinete
patsavour
09/10/2023, 00:04
Κορίτσι μου η φύση δεν κάνει διακρίσεις και άλματα για κανέναν.Απλα είσαι ακατάλληλη για αυτήν την μηχανή όπως και η ίδια μας περιγράφεις.Κανενα σχολείο δεν θα σε μάθει να ισορροπείς με ασφάλεια όταν πατάς ελάχιστα με τις μύτες,ούτε θα σου δυναμώσει τους μύες λόγω σωματότυπου που απ' τα συμφραζόμενα μάλλον είναι της κατηγορίας "Μινιόν". Σίγουρα με τον καιρό θα βελτιωθείς στην συγκεκριμένη μηχανή, άλλα δεν σου εγγυάται κανείς ότι θα το κάνεις αναίμακτα και αβροχοις ποσιν.Μαλλον ξεκίνησες λάθος και με μεγάλο ρίσκο.
Vassilis
09/10/2023, 00:44
Καλησπέρα!
Όπως λέει και ο τίτλος, είμαι νέα οδηγός μηχανης (suzuki sv650), με πρότερη εμπειρία 2χρονια παπί. Έχω οδηγήσει μηχανή μόνο στα μαθήματα για το δίπλωμα κ 4-5 ώρες τη δική μου που μόλις απέκτησα...
Θέμα κατά την οδήγηση ιδιαίτερο δεν έχω, είναι αρκετά φιλική κ θα τη μάθω σταδιακά... το πρόβλημα μου είναι το βάρος της και ο χειρισμός της σε στάσιμες καταστάσεις ή σε κανένα απότομο σβήσιμο (πχ φανάρι). Για παρκάρισμα δε το συζητώ, γελάει ο κόσμος... Πατάω στις μύτες (χαμηλωμένη ήδη η μηχανή) αλλά κ λίγο καλύτερα να πατούσα δε θα άλλαζε κάτι με 200κιλα που είναι.
Για να μη το κουράζω άλλο, η άποψη του στυλ "πάρε μια ελαφριά μικρή" δε μου αρκεί διοτι δεν είμαι ο πρώτος άνθρωπος που έχει αντίστοιχο θέμα "της αρχής".
Θα ήθελα αν εχετε να μου προτείνετε κάποια σχολή που να με μάθει την ισορροπία της μηχανής κ τη διαχείριση του βάρους της... δε ξέρω αν κάτι τέτοιο θα γινόταν με το σεμινάριο του Χουντρα ή αν μπορώ να πάω κάπου αλλού.
Ευχαριστώ!!!
Δεν ξέρω αν σου το είχε δείξει ο δάσκαλος σου αλλά όταν είσαι κάτω για να την κουνήσεις στηρίζεις το σώμα σου στο ντεπιζοτο και σπρώχνεις μπροστά χρησιμοποιώντας αυτό μαζί με τα χέρια σου. Επίσης για να την πας προς τα πίσω, στηρίζεις το πίσω μέρος του σώματος στην σέλα και σπρώχνεις προς τα πίσω. Όταν είσαι πάνω στην μηχανή δυστυχώς δεν ξέρω αν μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα αν τώρα πατάς πολύ οριακά στις μύτες. Το να πατάς καλύτερα πάντως βοηθάει παρά πολύ να σώσεις στατικές πτώσεις.
Καταρχην καλοταξιδη η μοτο.
Σεμιναριο του Χουντρα θα ηταν οτι πρεπει.
Ειναι 200 κιλα το sv?Δε του φαινεται.
Κοιτα και η αδερφη μου κοντουλα και αδυνατη ειναι...ειχε street triple 675 στις μυτες παταγε και το καταφερνε...ειχε μπει και πιστα και πηγαινε καλα...Θεληση να υπαρχει και ολα γινονται.Απλα το triumph ηταν αρκετα πιο ελαφρυ,κανα 180αρι κιλα νομιζω.
Δεν ξέρω αν σου το είχε δείξει ο δάσκαλος σου αλλά όταν είσαι κάτω για να την κουνήσεις στηρίζεις το σώμα σου στο ντεπιζοτο και σπρώχνεις μπροστά χρησιμοποιώντας αυτό μαζί με τα χέρια σου. Επίσης για να την πας προς τα πίσω, στηρίζεις το πίσω μέρος του σώματος στην σέλα και σπρώχνεις προς τα πίσω. Όταν είσαι πάνω στην μηχανή δυστυχώς δεν ξέρω αν μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα αν τώρα πατάς πολύ οριακά στις μύτες. Το να πατάς καλύτερα πάντως βοηθάει παρά πολύ να σώσεις στατικές πτώσεις.
Ναι γνωρίζω αυτό τον τρόπο κ μόνο "δίπλα από τη μηχανή" μπορώ να την παρκάρω... εστω αργααα κ σταθερά
Καλησπέρα.
Για οδήγηση σε πόλη, θεωρώ καλό αυτό το σεμινάριο (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/ART-Seminaria-Scooter-Safety-Training_101120.asp), αλλά δεν ξέρω αν γίνεται ακόμη.
https://www.rideit.gr/seminars/scootersafety/scooter-safety-se-poious-apeftheinete
Τουλάχιστον ψάχνοντας αυτό, βρήκα τη σχολή που το έκανε ������
Καταρχην καλοταξιδη η μοτο.
Σεμιναριο του Χουντρα θα ηταν οτι πρεπει.
Ειναι 200 κιλα το sv?Δε του φαινεται.
Κοιτα και η αδερφη μου κοντουλα και αδυνατη ειναι...ειχε street triple 675 στις μυτες παταγε και το καταφερνε...ειχε μπει και πιστα και πηγαινε καλα...Θεληση να υπαρχει και ολα γινονται.Απλα το triumph ηταν αρκετα πιο ελαφρυ,κανα 180αρι κιλα νομιζω.
Ευχαριστώ!
Ναι είναι 200κιλα... δε νομίζω να μου έκανε μεγάλη διαφορά τα 20κιλα πιο λίγο, ούτε καν το να πατούσα καλά κάτω... είμαι κάτω από 50 κιλά ������
Συμφωνώ πως η θέληση κ η εξάσκηση είναι το παν απλά ψάχνω οποίο τρόπο μπορώ να βοηθηθω κ να αποφύγω πεσιματα όσο είναι δυνατόν.
Αν έχει κάνει κάποιος το σεμινάριο του Χουντρα θα ήθελα να μου πει κατά πόσο θα με βοηθούσε στη φάση που είμαι ή είναι για λίγο αργότερα καλύτερα να το κάνω;
ΓιώργοςΤΤ
09/10/2023, 05:33
Το σχολείο του Χούντρα θα σε βοηθήσει.
Το λάθος που κάνεις είναι ότι προσπαθείς να στρίψεις - ισορροπίσεις την μηχανή με το βάρος του σώματος σου, αφού έτσι έμαθες και συνήθισες με το παπάκι.
Εκεί θα μάθεις να χειρίζεσαι την μηχανή με το τιμόνι που απαιτεί ελάχιστη δύναμη.
patsavour
09/10/2023, 07:47
είμαι κάτω από 50 κιλά ������
Είμαι 1,85 - 140 κιλά και οδηγώ μηχανή 210 κιλών, και πάνω από 45 χρόνια μηχανές,και παλι μου έπεσε σε πολύ κλειστή ανηφορική στροφή σε γκαράζ με 3 χιλιόμετρα επειδή μου έσβησε.
Είσαι κάτω από 50 κιλα ,φαντάζομαι με ύψος κάτω από 1,60 σε μια μηχανή 200 κιλών και με εμπειρία παπιου.Κρινε μόνη σου.Καλη και ασφαλή συνέχεια να έχεις.
doctor_john
09/10/2023, 08:12
Όπως τα λένε παραπάνω, διαφορετική διαχείριση και σχολείο. Καλως ήρθες στις ωραίες μοτό με νόημα :D
Mη νομίζεις και οι ψηλότεροι πολύ συχνά επιλέγουμε μοτοσυκλέτες στα όρια μας για καθημερινές.
Έχε υπόψιν ότι παρκάρουμε κοιτώντας την ανηφόρα (ποτέ την κατηφόρα) και συνέχισε να βολτάρεις.
harris_x
09/10/2023, 08:32
[...]
το πρόβλημα μου είναι το βάρος της και ο χειρισμός της σε στάσιμες καταστάσεις ή σε κανένα απότομο σβήσιμο (πχ φανάρι). Για παρκάρισμα δε το συζητώ, γελάει ο κόσμος... Πατάω στις μύτες (χαμηλωμένη ήδη η μηχανή) αλλά κ λίγο καλύτερα να πατούσα δε θα άλλαζε κάτι με 200κιλα που είναι.
To βάρος και ο χειρισμός στη στάση, ή στο απότομο σβήσιμο όταν πας να ξεκινήσεις, και ιδιαίτερα αν η εκκίνηση και το σβήσιμο είναι με το τιμόνι στριμμένο, είναι challenging για όλους μας.
Το ίδιο ισχύει και για τη στάθμευση.
Τα πράματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα όσο αυξάνεται η διαφορά βάρους μηχανής – αναβάτη.
Όλα όμως έρχονται στα ίσα τους με την εμπειρία.
Λίγη περισσότερη προσοχή στην αρχή και όλα θα πάνε μια χαρά.
Σωστή και λάθος μηχανή για να ξεκινήσει κανείς, δεν υπάρχει. Το θέμα είναι οι χειρισμοί.
Το μηχανάκι που επέλεξες είναι μια χαρά, απλά θα πρέπει να το συνηθίσεις.
Τσαμπουκά θέλει.
Σχετικά με το σχολείο, όσο πιο σύντομα το κάνεις, τόσο καλύτερα είναι γιατί θα δεν θα έχεις υιοθετήσει λάθος συνήθειες.
Καλώς ήρθες!
:wave2:
telegonos
09/10/2023, 08:38
Καλησπέρα!
Όπως λέει και ο τίτλος, είμαι νέα οδηγός μηχανης (suzuki sv650), με πρότερη εμπειρία 2χρονια παπί. Έχω οδηγήσει μηχανή μόνο στα μαθήματα για το δίπλωμα κ 4-5 ώρες τη δική μου που μόλις απέκτησα...
Θέμα κατά την οδήγηση ιδιαίτερο δεν έχω, είναι αρκετά φιλική κ θα τη μάθω σταδιακά... το πρόβλημα μου είναι το βάρος της και ο χειρισμός της σε στάσιμες καταστάσεις ή σε κανένα απότομο σβήσιμο (πχ φανάρι). Για παρκάρισμα δε το συζητώ, γελάει ο κόσμος... Πατάω στις μύτες (χαμηλωμένη ήδη η μηχανή) αλλά κ λίγο καλύτερα να πατούσα δε θα άλλαζε κάτι με 200κιλα που είναι.
Για να μη το κουράζω άλλο, η άποψη του στυλ "πάρε μια ελαφριά μικρή" δε μου αρκεί διοτι δεν είμαι ο πρώτος άνθρωπος που έχει αντίστοιχο θέμα "της αρχής".
Θα ήθελα αν εχετε να μου προτείνετε κάποια σχολή που να με μάθει την ισορροπία της μηχανής κ τη διαχείριση του βάρους της... δε ξέρω αν κάτι τέτοιο θα γινόταν με το σεμινάριο του Χουντρα ή αν μπορώ να πάω κάπου αλλού.
Ευχαριστώ!!!
Ενα απλό κόλπο για αρχή. Οταν θέλεις να κάνεις στατικούς ελιγμούς με την μοτοσυκλέτα, π.χ. παρκάρισμα, βάλε πλαινό σταντ και κατέβα από την μηχανή. Πιάστην με τα χέρια από το τιμόνι από το πλάι, από την μεριά του στάντ, και μανουβράρισέ την όπου εσύ θέλεις. Θα δεις ότι με εσένα στο πλάι και όχι πάνω στην μοτοσυκλέτα, μπορείς να ασκήσεις πολύ μεγαλύτερη δύναμη. Λογικό αφού τα πόδια σου πατάνε πλήρως στο έδαφος.
Κάνε πρόβες με κάποιον φίλο σου standby να την πιάσει άμα πάει να σου φύγει, και πολύ γρήγορα θα κάνεις ότι γουστάρεις.
Το σχολείο του Χούντρα, σε μαθαίνει να ασκείς δύναμη στο τιμόνι για να στρίψεις, που να φρενάρεις πριν την στροφή, την σειρά κινήσεων για να στρίψεις και τις γραμμές σε μια στροφή. ΟΛΑ αυτά, χρήσιμα δεν λέω, αλλά δεν βλέπω κάποια σχέση με αυτό που ρωτάς άμεσα εσύ.
Vassilis
09/10/2023, 09:01
Τουλάχιστον ψάχνοντας αυτό, βρήκα τη σχολή που το έκανε ������
Ευχαριστώ!
Ναι είναι 200κιλα... δε νομίζω να μου έκανε μεγάλη διαφορά τα 20κιλα πιο λίγο, ούτε καν το να πατούσα καλά κάτω... είμαι κάτω από 50 κιλά ������
Συμφωνώ πως η θέληση κ η εξάσκηση είναι το παν απλά ψάχνω οποίο τρόπο μπορώ να βοηθηθω κ να αποφύγω πεσιματα όσο είναι δυνατόν.
Αν έχει κάνει κάποιος το σεμινάριο του Χουντρα θα ήθελα να μου πει κατά πόσο θα με βοηθούσε στη φάση που είμαι ή είναι για λίγο αργότερα καλύτερα να το κάνω;
Χούντρας έχει κάποια μαθήματα για συνθήκες 0-20 χλμ/ω. Ρίξε μια ματιά. Ίσως είναι καλή ιδέα να ξεκινήσεις από εκεί και εννοείται κάνε και τα κλασσικά riding school levels.
Telegonos ακριβώς αυτό προσπαθώ να κανω με το παρκάρισμα κ την πρόβα που λες με κάποιον φίλο.
Για τα σεμινάρια του Χουντρα τα κλασικά θα το κοιτάξω αργοτερα, εκτός αν βρω κάτι για την τωρινή μου ανάγκη.
Σίγουρα θέλει γενικά εξάσκηση κ εμπειρία, σίγουρα μπορεί να συμβούν πολλά, απλά αυτό που ήθελα να με βοηθήσει κάποιος είναι να μου δείξει στη πράξη δύο πράγματα που θα μάθω ούτως η άλλως με το καιρό, αλλά να γίνει πιο ανώδυνα. Κοιτάζω μεν κ βίντεο που κυκλοφορούν όμως το live είναι αλλιώς.
Ακόμα δεν αποθαρρύνομαι, θα προσπαθησω... ευχαριστώ για τις απαντήσεις και αν κάποιος έχει να προσθέσει κάτι, πολύ ευχαρίστως!
Σίγουρα μποτάκια μηχανής με πλέον μεγάλο πάτο για να σου δώσει όσα παραπάνω cm γίνεται.
"Σκάψιμο" λίγο τη σέλα σε έναν ταπετσέρη/ειδικό , να κερδίσεις και απο εκεί.
Απο εκεί και πέρα , βιώνεις εμπειρίες και προσπαθείς να σκεφτείς
Π.χ σε κατηφόρα , κατάλαβα με το δύσκολο τρόπο να μην ξαναφήσω ένα Honda Shadow 400 230 κιλών με τη μούρη προς τη κατηφόρα.
παρκαρισμένο ανάμεσα σε αυτοκίνητα.
Έπρεπε να το τραβήξω έξω και κόντρα στην ανηφόρα και ήταν απο τα δυσκολότερα πράγματα που έκανα στη ζωή μου και ακύρωσα τη δυνατότητα να ξεπαρκάρω με το κινητήρα.
Η επιτόπου αναστροφή σε κατηφόρα , επίσης θέλει σχέδιο και προσοχή, όπως είπε ο φίλος πιο πάνω.
Στις μανούβρες επιτόπιες, απαλούς , λεπτούς χειρισμούς όσο είσαι πάνω.
Η ιδέα που έδωσε ο telegonos, δεν είναι κακή : στέκεσαι δίπλα στη μηχανή και κάνεις τις μανούβρες που πρέπει.
Σίγουρα μποτάκια μηχανής με πλέον μεγάλο πάτο για να σου δώσει όσα παραπάνω cm γίνεται.
"Σκάψιμο" λίγο τη σέλα σε έναν ταπετσέρη/ειδικό , να κερδίσεις και απο εκεί.
Απο εκεί και πέρα , βιώνεις εμπειρίες και προσπαθείς να σκεφτείς
Π.χ σε κατηφόρα , κατάλαβα με το δύσκολο τρόπο να μην ξαναφήσω ένα Honda Shadow 400 230 κιλών με τη μούρη προς τη κατηφόρα.
παρκαρισμένο ανάμεσα σε αυτοκίνητα.
Έπρεπε να το τραβήξω έξω και κόντρα στην ανηφόρα και ήταν απο τα δυσκολότερα πράγματα που έκανα στη ζωή μου και ακύρωσα τη δυνατότητα να ξεπαρκάρω με το κινητήρα.
Η επιτόπου αναστροφή σε κατηφόρα , επίσης θέλει σχέδιο και προσοχή, όπως είπε ο φίλος πιο πάνω.
Στις μανούβρες επιτόπιες, απαλούς , λεπτούς χειρισμούς όσο είσαι πάνω.
Η ιδέα που έδωσε ο telegonos, δεν είναι κακή : στέκεσαι δίπλα στη μηχανή και κάνεις τις μανούβρες που πρέπει.
Έχει γίνει όσο χαμήλωμα έπαιρνε η μηχανή χωρίς να χαλασει η ασφάλεια της. Σκέψου το αγόρασα με ανατομική σέλα κ έβαλα τη "μαμά" λόγω πόντων χαχα!
Καλά η στάθμευση σε δρόμο με κλίση είναι παγορευτικο για την ώρα... μόνο σε ευθεία. Το καλό είναι πως έχω το παπι για τα καθημερινά οπότε θα παίρνω τη μηχανή μόνο για βόλτες κ εξάσκηση.
Προς το παρόν τα μείζον θέματα είναι οι επιτόπιες μανούβρες, οι στροφές με κλίση κ χαμηλή ταχύτητα (πχ. εισοδος-εξοδος στο πάρκινγκ) κ τυχόν λάθος κινήσεις που μπορεί να μην έχω ανακαλύψει ακόμα ότι οδηγούν σε σβήσιμο μηχανής/πτώση με 0-10χμ
Είμαι 1,85 - 140 κιλά και οδηγώ μηχανή 210 κιλών, και πάνω από 45 χρόνια μηχανές,και παλι μου έπεσε σε πολύ κλειστή ανηφορική στροφή σε γκαράζ με 3 χιλιόμετρα επειδή μου έσβησε.
Είσαι κάτω από 50 κιλα ,φαντάζομαι με ύψος κάτω από 1,60 σε μια μηχανή 200 κιλών και με εμπειρία παπιου.Κρινε μόνη σου.Καλη και ασφαλή συνέχεια να έχεις.
Αυτός ο τρόπος σκέψης με οδήγησε να μην ασχοληθώ με αυτό που ήθελα εδώ και 15 χρόνια... πλέον στα 36 μου αποφάσισα να δοκιμάσω να κάνω αυτό που βλέπω τόσο κόσμο να καταφέρνει, πολλές γυναίκες στα κυβικά μου έχουν φτάσει να οδηγούν κ να το κάνουν με απόλυτη επιτυχία.
Από την περιγραφή σου αντιλαμβάνεσαι πως σε όλους μπορεί να τύχει μια πτώση, απλά με την εμπειρία ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες.
Αυτή τη στιγμή προσπαθώ να αποκτήσω όση περισσότερη γνώση μπορώ ώστε να μην έχω κακές εμπειρίες. Τα υπόλοιπα θα γινουν με τον καιρό! Καλή συνέχεια κ σε σένα
rainmike
09/10/2023, 10:50
Μια χαρά εισαι ουτε το υψος σου ουτε το βαρος σου ειναι προβλημα.
Απλα στην αρχή φυλάξου η ιδια απο πιθανες χαζοπτώσεις
Γιατι να κανεις αναστροφη σε κατηφορα?
Κανε στο ισιαδι και μερικα χιλιομετρα παραπανω να κανεις τι εγινε?
Γιατι να παρκάρεις το μηχανακι σου υπο κλίση η γιατι να το παρκαρεις σε χωματα οπου θα ειναι δυσκολο να το κουμαντάρεις μετα.
Το θεμα ειναι να νιωθεις ανετα,ολα τα υπολοιπα θα ερθουν με τον καιρο.
Ότι είπε ο βροχερός από πάνω....
Μην μασάς και κυρίως, μην δίνεις σημασία στους κακεντρεχείς που συναντάς στον δρόμο σου. (Και θα συναντήσεις πολλούς....)
Έχει γίνει όσο χαμήλωμα έπαιρνε η μηχανή χωρίς να χαλασει η ασφάλεια της. Σκέψου το αγόρασα με ανατομική σέλα κ έβαλα τη "μαμά" λόγω πόντων χαχα!
Καλά η στάθμευση σε δρόμο με κλίση είναι παγορευτικο για την ώρα... μόνο σε ευθεία. Το καλό είναι πως έχω το παπι για τα καθημερινά οπότε θα παίρνω τη μηχανή μόνο για βόλτες κ εξάσκηση.
Προς το παρόν τα μείζον θέματα είναι οι επιτόπιες μανούβρες, οι στροφές με κλίση κ χαμηλή ταχύτητα (πχ. εισοδος-εξοδος στο πάρκινγκ) κ τυχόν λάθος κινήσεις που μπορεί να μην έχω ανακαλύψει ακόμα ότι οδηγούν σε σβήσιμο μηχανής/πτώση με 0-10χμ
Άρα σωστή σε βρίσκω, λίγο λίγο έρχονται όλα , προσπάθησε να μην αγχώνεσαι και όλα θα πάνε καλά.
motojojo
09/10/2023, 14:35
Καλου κακού δε βάζεις κανα μανιτάρι στη μηχανή σου; Έτσι για το μάτι.
Όχι τα πλευρώτους, ουτε τα άλλα τα καλα από την Ολλανδια.
Αυτός ο τρόπος σκέψης με οδήγησε να μην ασχοληθώ με αυτό που ήθελα εδώ και 15 χρόνια... πλέον στα 36 μου αποφάσισα να δοκιμάσω να κάνω αυτό που βλέπω τόσο κόσμο να καταφέρνει, πολλές γυναίκες στα κυβικά μου έχουν φτάσει να οδηγούν κ να το κάνουν με απόλυτη επιτυχία.
Από την περιγραφή σου αντιλαμβάνεσαι πως σε όλους μπορεί να τύχει μια πτώση, απλά με την εμπειρία ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες.
Αυτή τη στιγμή προσπαθώ να αποκτήσω όση περισσότερη γνώση μπορώ ώστε να μην έχω κακές εμπειρίες. Τα υπόλοιπα θα γινουν με τον καιρό! Καλή συνέχεια κ σε σένα
Θέλει τρόπο, όχι κόπο. Είχα μηχανάκια που οριακά πατούσα με 2 δάχτυλα ποδιού κάτω, ναι του ενός ποδιού μόνο, και δε μου είχαν πέσει ποτέ. Αλλά και να πέσουν, δεν ήρθε το τέλος του κόσμου. Συμβαίνει. Συνέχισε να εξασκείσαι και θα το βρεις.
SeniorCanardo
09/10/2023, 16:20
Δες και τη μέθοδο "butt cheek shifting", όπου μετατοπίζεις το ένα, εκ των δύο "ημικώλιων", εκτός της θέσης κερδίζοντας κάποιους πόντους.
Όπως κάνει το "ρωσάκι" (στο 1:35) εδώ:
https://youtu.be/0mMKUvfngdM?feature=shared&t=95
Καλου κακού δε βάζεις κανα μανιτάρι στη μηχανή σου; Έτσι για το μάτι.
Όχι τα πλευρώτους, ουτε τα άλλα τα καλα από την Ολλανδια.
Χαχαχχα
Εννοείται πως έχω ήδη βάλει μανιτάρια κ έχουν χρησιμοποιηθεί κι όλας...
Ευχαριστώ για την εμψύχωση παιδιά, να είστε καλά!
Έρη αφού έχεις την επιθυμία και την αγωνία όλα θα γίνουν. Ο χειρότερος σύμβουλος όλων των καταστάσεων είναι μόνο ο φόβος που από όσα γράφεις και διάβασα... δείχνεις να το έχεις καταλάβει.
Αν υπάρχει αυτό το σχολείο του Χούντρα που αφορά τη χρήση της μοτοσυκλέτας να πας.
Τα στοιχεία επικοινωνίας εδώ: https://motorcycleridingacademy.com/contact
Όπως έγραψε και ο Γιώργος από πάνω είναι πολύ σπάνιο να μην έχει πέσει κάποιος με τέτοιο τρόπο. Είναι πιθανότερο να το γλιτώσεις εσύ καθώς "έχουν γνώσι οι φύλακες" στη περίπτωση σου και θα αποφύγεις τις "κακοτοπιές".
Είναι σίγουρο πως η καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας θα σε βοηθήσει. Από εκεί και πέρα αν έχει κάποιο εσωτερικό χώρο (όπως π.χ. μια πυλωτή) οι συχνές ασκήσεις ισορροπίας της μηχανής στη μετακίνηση της -με σένα να τη κρατάς στα χέρια και όχι καβάλα- θα σε βοηθήσει πολύ (να εξασκηθείς δηλαδή στο να τη μετακινείς στο ίσιωμα έχοντας την στο σημείο ισορροπίας της). Αυτό όσο και αν σου φανεί περίεργο θα σε κάνει να τη κάνεις ΔΙΚΗ ΣΟΥ 100% ακόμη και σε διαφορετικές καταστάσεις.
Είναι σημαντικό να φοράς τον προστατευτικό εξοπλισμό σου όταν κάνεις προπονήσεις καθώς σε αυτές μπορεί να συμβεί να σου πέσει και να σε τραυματίσει σε πόδια-χέρια σώμα.
Σε γενικές γραμμές αν κάνεις αναζητήσεις στο YouTube θα βρεις πολλές έξυπνες ασκήσεις που οι περισσότεροι που δεν έχουν θέμα ανατομίας ΔΕΝ κάνουμε, ενώ αυτοί που είναι σε μειονεκτική θέση τις κάνουν με εξαιρετικά αποτελέσματα. Πείσμα και αγάπη για το μέσο είναι τα εφόδια σου, προχώρα!
telegonos
09/10/2023, 17:22
Telegonos ακριβώς αυτό προσπαθώ να κανω με το παρκάρισμα κ την πρόβα που λες με κάποιον φίλο.
Για τα σεμινάρια του Χουντρα τα κλασικά θα το κοιτάξω αργοτερα, εκτός αν βρω κάτι για την τωρινή μου ανάγκη.
Σίγουρα θέλει γενικά εξάσκηση κ εμπειρία, σίγουρα μπορεί να συμβούν πολλά, απλά αυτό που ήθελα να με βοηθήσει κάποιος είναι να μου δείξει στη πράξη δύο πράγματα που θα μάθω ούτως η άλλως με το καιρό, αλλά να γίνει πιο ανώδυνα. Κοιτάζω μεν κ βίντεο που κυκλοφορούν όμως το live είναι αλλιώς.
Ακόμα δεν αποθαρρύνομαι, θα προσπαθησω... ευχαριστώ για τις απαντήσεις και αν κάποιος έχει να προσθέσει κάτι, πολύ ευχαρίστως!
Στο facebook υπάρχει ένα αποκλειστικά γυναικείο γκρουπ, οι moto femmes hellas (https://www.facebook.com/groups/490067621131693). Γίνε μέλος και ρώτα τες, θα υπάρχουν πολλές σαν κι εσένα, που θα σε συμβουλέψουν τι έκαναν και πως το βρήκαν.
Στο facebook υπάρχει ένα αποκλειστικά γυναικείο γκρουπ, οι moto femmes hellas (https://www.facebook.com/groups/490067621131693). Γίνε μέλος και ρώτα τες, θα υπάρχουν πολλές σαν κι εσένα, που θα σε συμβουλέψουν τι έκαναν και πως το βρήκαν.
Ναι το γνωριζω, είμαι μέλος εδώ και καιρό :)
Ότι είπε ο βροχερός από πάνω....
Δεν είπε όμως με ποσα κιλα κανει squat..!!;)
rainmike
13/10/2023, 14:28
Δεν είπε όμως με ποσα κιλα κανει squat..!!;)
Πριν μερικους μήνες ειχα καμμια 140 τωρα ουτε με 30 δεν μπορω να κάνω:)
telegonos
13/10/2023, 15:02
Ναι το γνωριζω, είμαι μέλος εδώ και καιρό :)
Δλδ αν κατάλαβα καλά, είσαι εδώ και καιρό σε ένα γκρουπ με γυναίκες οδηγούς μοτό, που μπορούν ΚΑΙ να σε καταλάβουν ΚΑΙ να σε νοιώσουν, και εκεί ΔΕΝ βρήκες απαντήσεις, καμία γυναικα εκεί δεν είχε μικρό ανάστημα και δεν είχε πρόβλημα στην αρχή πως να πατάει στην μοτοσυκλέτα της ή και να είχε κάποια, δεν σου δώσαν απαντήσεις στο ερώτημά σου;
https://www.youtube.com/@LanaOnWheels/videos
Δλδ αν κατάλαβα καλά, είσαι εδώ και καιρό σε ένα γκρουπ με γυναίκες οδηγούς μοτό, που μπορούν ΚΑΙ να σε καταλάβουν ΚΑΙ να σε νοιώσουν, και εκεί ΔΕΝ βρήκες απαντήσεις, καμία γυναικα εκεί δεν είχε μικρό ανάστημα και δεν είχε πρόβλημα στην αρχή πως να πατάει στην μοτοσυκλέτα της ή και να είχε κάποια, δεν σου δώσαν απαντήσεις στο ερώτημά σου;
Όχι όχι, γνωρίζω το γκρουπ κ το ακολουθώ αλλά δεν έχω έρθει σε καμία επαφή ακόμα!
https://www.youtube.com/@LanaOnWheels/videos
Ευχαριστώ! Κάπου την είχε πάρει το μάτι μου μέσα σε όλα όσα βλέπω για κοντούς :D
Θα τσεκαρω κ τα υπόλοιπα βιντεάκια...
εντάξει ακόμα έχω την απειρία του νέου οδηγού, θέλω πολλή δουλειά για να συνηθίσω πράγματα, απλά έχω συν μία δυσκολία παραπάνω λόγω υψους-βαρους... Υπομονή κ επιμονή λοιπόν!
Παίζουν και λαμάκια που κατεβάζουν το υψος της μηχανής , αυτό βεβαια μπορει να αλλάξει την γεωμετρία της και θέλει προσοχή αν το παρακάνεις αλλά είναι μια τελευταία λύση . (δες τελευταια φωτο )
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Den-ftaneis-kala-Na-ti-prepei-na-kaneis---_140133.asp
Παίζουν και λαμάκια που κατεβάζουν το υψος της μηχανής , αυτό βεβαια μπορει να αλλάξει την γεωμετρία της και θέλει προσοχή αν το παρακάνεις αλλά είναι μια τελευταία λύση . (δες τελευταια φωτο )
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Den-ftaneis-kala-Na-ti-prepei-na-kaneis---_140133.asp
Έχει κατέβει ήδη η μηχανή όσο είναι εφικτό ώστε να είναι κ ασφαλές από το συνεργείο μου :D
Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση!
Update στο θέμα... Αν και δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ συχνά με τη μηχανή, ήδη τα πάω καλύτερα φορά με τη φορά!
karellen
03/11/2023, 13:36
Έχει κατέβει ήδη η μηχανή όσο είναι εφικτό ώστε να είναι κ ασφαλές από το συνεργείο μου :D
Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση!
Update στο θέμα... Αν και δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ συχνά με τη μηχανή, ήδη τα πάω καλύτερα φορά με τη φορά!
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.