Σύνδεση

View Full Version : Αναβάθμιση Daytona sprinter



Panagis2933948
10/10/2023, 20:01
Καλημέρα έχω ένα daytona 50αρι(έχω δίπλωμα ΑΜ) στο οποίο έχω βάλει μοτέρ 125 injection με εξάτμιση και φιλτροχοανη.το παπί το έχω αγαπήσει,αλλά θέλω να το πειράξω.Εψαξα για κυλινδροπιστονο 56-57 και δεν βρήκα ούτε Κατσαντώνης ούτε κάπου αλλού .Ερώτηση είναι μήπως ξέρει κανείς τι μπορώ να του κουμποσω?

Billybob
10/10/2023, 21:02
Οτι και να κανεις παπι θα μεινει. Αντι να δωσεις λεφτα για να ανοιγεις μοτερ, δωστα για καλα λαστιχα, τακακια, δισκοπλακες, κανα σωληνακι υψηλης, αμορτισερ. Δεν θα πηγαινει πιο γρηγορα αλλα θα αλλαξει αρκετα η οδιγικη του συμπεριφορα προς το καλυτερο.

borbos
11/10/2023, 16:12
τα άλογα δεν συμφέρει να τα "φτιάξεις". μπορείς με τα ίδια χρήματα ίσως και με λιγότερα ορισμένες φορές να τα αγοράσεις "νεο πιο δυνατό μηχανάκι" και με χωρίς ζημιές.

Το τελευταίο το σκέφτηκες?

νεοσσός
11/10/2023, 16:59
Οτι και να κανεις παπι θα μεινει. Αντι να δωσεις λεφτα για να ανοιγεις μοτερ, δωστα για καλα λαστιχα, τακακια, δισκοπλακες, κανα σωληνακι υψηλης, αμορτισερ. Δεν θα πηγαινει πιο γρηγορα αλλα θα αλλαξει αρκετα η οδιγικη του συμπεριφορα προς το καλυτερο.
Με αφορμή τη νύξη σου για δισκόπλακες στο παπί, βλέπω ενίοτε παπιά ντελιβεράδων με κάτι τεράστιους μπροστινούς δίσκους μαργαρίτες. Έχει νόημα να μπει σε παπί τέτοια δισκόπλακα; Δεν θα γίνει επικίνδυνο από το συνδυασμό μεγάλης δύναμης πέδησης, μικρής πρόσφυσης και απουσίας ABS;

Bowleno
11/10/2023, 17:07
Με αφορμή τη νύξη σου για δισκόπλακες στο παπί, βλέπω ενίοτε παπιά ντελιβεράδων με κάτι τεράστιους μπροστινούς δίσκους μαργαρίτες. Έχει νόημα να μπει σε παπί τέτοια δισκόπλακα; Δεν θα γίνει επικίνδυνο από το συνδυασμό μεγάλης δύναμης πέδησης, μικρής πρόσφυσης και απουσίας ABS;

Και ανεπαρκών αναρτήσεων....

Billybob
11/10/2023, 18:32
Με αφορμή τη νύξη σου για δισκόπλακες στο παπί, βλέπω ενίοτε παπιά ντελιβεράδων με κάτι τεράστιους μπροστινούς δίσκους μαργαρίτες. Έχει νόημα να μπει σε παπί τέτοια δισκόπλακα; Δεν θα γίνει επικίνδυνο από το συνδυασμό μεγάλης δύναμης πέδησης, μικρής πρόσφυσης και απουσίας ABS;

Αυτο ισως ισχυει για τα σωληνακια αλλα το οτι θα εχει μεγαλυτερη δυναμη πεδησης δεν σημαινει οτι θα την χρησιμοποιει ολη σε καθε φρεναρισμα. Αν εχει πολλα χιλιομετρα το μηχανακι ακομα και ιδιας διαστασης δισκοπλακες να βαλει αλλα καινουργιες παλι καλυτερο θα γινει. Εγω στο δικο μου εχω σωληνακι υψηλης με πολυ πολυ ομως φαγωμενη μανισια δισκοπλακα και δεν ειναι ιδιαιτερα επικυνδυνο. Καποια στιγμη θα περασω και μια καινουργια δισκοπλακα.

kostaskk
11/10/2023, 19:10
Το dy έχει από τα καλητερα φρένα σε παπί. Και τα 2 πολύ καλά,, + το cbs, δεν συμφέρει να βάλεις άλλο μοτέρ,, κάτι κινέζικα 140 χαλάνε πολύ εύκολα και δεν έχουν πολύ γκάζι, να βάλεις σούπρα φτιαγμένο πάλι θα χαλάει και ισως δεν θα πηγαίνει καλητερα από αυτό που έχεις. Takekawa θα χαλάσεις 2-5 χιλιάρικα και πάλι παπί θα είναι,, βάλε και τις μετατροπές σε καρμπυρατέρ ηλεκτρικά και ότι άλλο... Ίδη θα έχει κοστίσει πάνω από 2.000 άμα το πήρες καινούριο .
Με 3.000 παίρνεις μηχανή καλή με 100 άλογα..

Panagis2933948
11/10/2023, 20:36
Ευχαριστώ για την απάντηση έχω βάλει καινούργια λάστιχα για τα άλλα πιστεύω λίγο νωρίς το παπί είναι του 19.εφοσον δεν θέλω να αλλάξω προς το παρών μηχανή σκεφτόμουν να αλλάξω μόνο κυλινδροπιστονα με 100-200 και εκκεντροφόρο καθώς έχω και γνωστό μάστορα οπότε δεν θα έχω θέματα απλά δεν βρίσκω και για αυτό ανάρτησα αυτή την ερώτηση .