PDA

View Full Version : Σκεψεις αποψεις εμπειριες σχετικα με αγορα ηλεκτρικης μοτοσυκλετας



omhros
23/10/2023, 07:36
Ακομα κοιταζω για μικρη μοτοσυκλετα και δεν μπορω να πω οτι νιωθω σιγουρια για τις επιλογες που εχω σε καινουργιο και στα μεταχειρισμενα στην περιοχη μου ακομα χειροτερα
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162622

κοιταζω και σε ηλεκτρικη μοτοσυκλετα μιας και η τιμες της βενζινης εχουν παρει την ανηφορα και θα συνεχισουν να ακριβαινουν λογω της εξαντλησης των αποθεματων παγκοσμια

απο την αλλη οι ηλεκτρικες ειναι ακριβες για την δυναμη που σου δινουν και με αμφιβολα δικτυα υποστηριξης ,ποιοτητας κατασκευης σε γενικες γραμμες και τεχνογνωσιας στον χωρο του δικυκλου

κοιταω πχ αυτη με αποδοση ενος 125 με κινητηρα εσωτερικης καυσης ΑΛΛΑ ολη την ροπη διαθεσιμη με το καλημερα
https://www.electricmoto.gr/ilektrikes-motosikletes/tinbot-es1-pro-on-road/

οκ γλιτωνεις αρκετα απο κοστη service κλπ αλλα εχεις το κοστος αντικαταστασης μπαταριιων πχ που ειναι αρκετα μεγαλο απο οσο ξερω και χωρις συγκεκριμενα διαστηματα αντικαταστασης αναλογως την ποιοτητα των μπαταριωνπου χρησιμοποιουνται ,την ποιοτητα των ηλεκτρονικων κυκλωματων φορτισης ,την χρηση ,θερμοκρασια κλπ

γενικα θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες, εμπειριες, αποψεις σας στο κατα ποσο αξιζει η αγορα ηλεκτρικης μοτο

Bowleno
23/10/2023, 08:07
Επί του παρόντος, το ξεχνάς....μικρή αυτονομία, βάρος, πολλές ώρες μένεις χωρίς όχημα μέχρι να φορτίσει....
Εαν υπήρχε διαθέσιμο το σύστημα που είδα στην Ταιβάν, κι εγώ θα έπαιρνα ένα για τις δουλειές τριγύρω.

Στην Ταιβάν έχουν αναπτύξει ένα πολύ μεγάλο δίκτυο κυψελών φόρτισης μπαταριών που μπαίνουν σαν κασέτα, (όλα τα ηλεκτρικά σκούτερ εκεί έχουν το ίδιο φορμάτ μπαταρίας)
Κοντεύεις να μείνεις από ρεύμα; πας στο πιο κοντινό σταθμό φόρτισης, βγάζεις μπαταρία, την τοποθετείς σε άδεια θέση, το σύστημα την ελέγχει και σου βγάζει άλλη έτοιμη φορτισμένη, την βάζεις, φεύγεις! 'Ολο αυτό, δωρεάν! καλό; Το έκανε η τοπική κυβέρνηση για να μειώσει τους ρύπους στις πόλεις.....
Για εδώ; άστο καλύτερα....

CorpseAlive
23/10/2023, 09:03
Σύντροχοι.
Αφήστε τις διαμάχες του παρελθόντος
Ιάπωνας vs Ευρωπαίος
ΌΛοι vs Κινέζος.
Ας ενωθούμε να σώσουμε έναν νέο σύντροχο από τον νέο εχθρό.
Τον ηλεκτρικό ΔΡΑΚΟ.

MG-KTiNoS
23/10/2023, 09:31
Αν πάρει φωτιά δεν σβήνει με την καμία Θες πυροσβεστική και νερό τόνους

omhros
23/10/2023, 12:46
ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα

απο την μια ξερεις οτι τα βενζινικινητα στο αρκετα κοντινο μελλον θα ειναι ασυμφορα και παρωχημενα

απο την αλλη τα ηλεκτρικα ειναι πανακριβα και με αρκετα χρηστικα disadvantage που αναιρουν στην παρουσα φαση τα πλεονεκτηματα τους

βγαλε ακρη

Bowleno
23/10/2023, 12:52
ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα

απο την μια ξερεις οτι τα βενζινικινητα στο αρκετα κοντινο μελλον θα ειναι ασυμφορα και παρωχημενα

απο την αλλη τα ηλεκτρικα ειναι πανακριβα και με αρκετα χρηστικα disadvantage που αναιρουν στην παρουσα φαση τα πλεονεκτηματα τους

βγαλε ακρη

Όχι και τόσο κοντινό....

billy84
23/10/2023, 16:33
Είναι πολύ νωρίς ακόμη και στον τομέα των αυτοκινήτων που πάντα είναι δεκαετίες μπροστά από τις μοτοσυκλέτες. Δεν είναι τυχαίο που κανένας μεγάλος κατασκευαστής ακόμα δεν έχει ασχοληθεί σοβαρά. Σε 10 χρόνια τα ξαναλέμε.

omhros
23/10/2023, 16:38
η kawasaki παρουσιασε 2 ηλεκτρικα παντως ,5kw κινητηρες βεβαια (γελανε και οι πετρες) ,νομιζω περιπου 3,5kw = αποδοση 50cc σε κινητηρα εσωτερικης καυσης

https://www.youtube.com/watch?v=TEU1OyIZVzE&t=204s

phovos
24/10/2023, 10:53
Υποθέτω πως εξαρτάται από τη χρήση που θα κάνεις. Αν απλά θες να πηγαίνεις δουλειά και πίσω ένα απλό ηλεκτρικό μηχανάκι είναι καλή λύση. Κάποια είναι σχετικά οικονομικά αν σκεφτείς την αποσβεση που θα κάνεις σταδιακά. Παράδειγμα εδώ (https://www.emw.gr/Ilektrika-mixanakia/DF-EMW-peak-power-4800W-TWO-BATTERIES) και εδώ (https://www.emw.gr/Ilektrikes-Motosykletes/ES1-PRO-ON-ROAD-Tinbot)
Εμένα με προβληματίζει πάντως και κάτι άλλο, πόσο ασφαλές είναι να κυκλοφορεί κάποιος με ένα εντελώς αθόρυβο μηχανάκι στην Αθήνα;

panavour
24/10/2023, 13:21
αμα το θες να πηγαινοερχεσαι στην δουλεια σου στον αστικο ιστο,και μικρουλες βολτες στα περιξ,εχεις γκαραζ και το φορτιζεις,μια χαρα ειναι.Για παραπανω οχι ακομα.

νεοσσός
24/10/2023, 14:16
Δύο γνωστοί μου έχουν πάρει ηλεκτρικά scooter, ένας έχει ηλεκτρικό ποδήλατο και τρεις ηλεκτρικά πατίνια. Μάλιστα ο ένας πήγε από ηλεκτρικό πατίνι σε ηλεκτρικό scooter και δηλώνει πολύ ευχαριστημένος. Έχουν ελαχιστοποιήσει τα έξοδα μετακίνησης.

Τα πατίνια είναι ό,τι πιο γρήγορο για κίνηση σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης με διαφορά. Όμως είναι επικίνδυνα, απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε λεωφόρους, ενώ σε ηλικίες άνω των 30 αρχίζουν να καταπονούν τη μέση με τις λακκούβες, αν το χρησιμοποιείς για 20 km καθημερινά. Προσωπικά θεωρώ ότι πατίνι πλεονεκτεί στο ότι δεν μένει εκτεθειμένο στον δρόμο, αφού το παίρνεις μαζί σου στο γραφείο, ενώ και το κόστος κτήσης είναι υποπολλαπλάσιο. Αν ήταν πιο ασφαλές, θα είχα πάρει ήδη.

Μιλώντας με τους παραπάνω, φαίνεται ότι το πατίνι κουράζει μετά από λίγα χρόνια χρήσης, παρόλο που είναι πιο γρήγορο και πιο οικονομικό, ενώ το ιδανικό μέσο είναι το ηλεκτρικό scooter. Με την επιδότηση που έχουν, καταλήγεις να δίνεις 3Κ και να βγάζεις χρόνια με τα ηλεκτρικά scooter. Γλιτώνεις τον χρόνο και το κόστος των συχνών service, δεν πληρώνεις βενζίνη (πληρώνεις λίγο παραπάνω ηλεκτρικό ρεύμα), έχεις καλή ροπή και στενό, ελαφρύ όχημα που χωράει παντού. Αν κινείσαι μέσα στον αστικό ιστό θεωρώ ότι είναι καλή περίπτωση. Το κακό είναι ότι έχουν κόφτη στα 45 km/h. Για λόγους ενεργητικής ασφάλειας, θα προτιμούσα να μπορούν να πιάσουν τα 70 km/h, αλλά για καθημερινή μετακίνηση τα 45 km/h μπορείς να τα πιάσεις σε λίγα σημεία σε ώρες αιχμής. Με τέτοιο όχημα δεν επιτρέπεται να κυκλοφορείς σε αυτοκινητόδρομο, που στην Αθήνα είναι χρήσιμο σε κάποιες περιπτώσεις.

Θα σκεφτόμουν σοβαρά το ενδεχόμενο αγοράς ηλεκτρικού scooter, αλλά έχω ήδη μοτοσυκλέτα. Για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης ισχύος, μου αρέσουν πολύ κάποιες της Zero, όμως είναι ακόμα πανάκριβες. Κατά πόσο συμφέρουν σε σχέση με παπί, θα το δείξει ο χρόνος. Αφαιρείς το κόστος βενζίνης και τα service και προσθέσεις το κόστος των μπαταριών ή όποιου άλλου υποσυστήματος χαλάσει. Είναι νωρίς για να κριθούν εμπεριστατωμένα, αλλά μέχρι στιγμής όλοι δηλώνουν ευχαριστημένοι.

Δυστυχώς με τη λογική να μην αποκλείουμε δυνατότητες, καταλήγουμε με οχήματα που δυσκολεύουν την καθημερινότητά μας. Παίρνουμε μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα για να μπορούμε να κάνουμε ταξίδια, ενώ το 95% της χρήσης είναι μέσα σε ασφυκτικές κυκλοφοριακές συνθήκες. Άντε και πιο μεγάλο αμάξι, ώστε να χωράνε οι πάντες τα πάντα μέσα και να μπορούμε να κάνουμε μια καλή προσπέραση, αν τύχει φορτηγό σε ανηφόρα με κόντρα ανεμοθύελλα. Τελικά πληρώνουμε το αυξημένο κόστος χρήσης και τη δυσκολία στο παρκάρισμα για να κινούμαστε ως επί το πλείστον μόνοι μας στην πόλη (ευρωπαϊκός μέρος όρος: 1,2 άτομα ανά αμάξι).

panavour
24/10/2023, 14:30
Στον αστικο ιστο μια ταχυτητα μεχρι 50 χλμ/ ωρα μια χαρα ειναι σε συνηθεις συνθηκες κυκλοφοριας,και νομιζω (δεν ξερω σιγουρα γιατι δεν εχω ιδίαν εμπειρια οτι τα πιανουν ακαριαια λογω ροπης).

billyka
24/10/2023, 17:16
Και γω σκέφτομαι μήπως πάρω ηλεκτρικό για το πήγαινε έλα στην δουλειά.Τωρα το κάνω με το παπί,νταξει οικονομικό είναι και το παπί,αλλά το χω λιώσει.Και παίζει και επιδότηση 30% αν αποσύρεις το παπί.Το δίνεις μετά για ανταλλακτικά και περνεις και από κει ένα ποσό

BRAIN
01/11/2023, 21:01
Θα ήθελα τα φώτα σας αν βέβαια γνωρίζει κάποιος....λόγω πρωινής εργασίας αναγκάζομαι το πρωι να κάνω πήγαινε έλα 65 χλμ σε εθνική οδό.Επιπλέον το απόγευμα κάνω άλλα 30 εντός αστικού ιστού.Σύνολο το μήνα ελάχιστο 2.000χλμ.Έτος 24,000χλμ. Όλα αυτα τα χιλιόμετρα για λόγους οικονομίας γίνονται με παπί. Στην εθνική με 80-90 χλμ σταθερά.Επειδή έχω κουραστεί και για περισσότερη οικονομία (σχετικό είναι αυτό...εξαρτάται από το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών), σκέφτομαι να πάω σε ηλεκτρικό σκούτερ και συγκεκριμένα το Super Soco CPX. Αυτό συνεπάγεται ότι στην εθνική θα πηγαίνει τουλάχιστον για 20 χλμ με την τελική του. Αυτό τη προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει στο μηχανάκι? Επηρεάζεται από τη ζέστη του καλοκαιριού? Άμα ήταν βενζίνη ξέρω...σε ηλεκτρικό?

motojojo
01/11/2023, 21:05
Το μοτερ δεν παθαίνει κάτι, η μπαταρία αδειάζει πιο γρήγορα.

toyar
01/11/2023, 21:17
για εθνικη δεν κανει ουτε παπι ουτε σκουτερ ουτε φυσικα ηλεκτρικο
χρειαζεσαι μια μεσαια μηχανη της τελευταιας δεκαετιας
θα εχεις απειρως μεγαλυτερη ασφαλεια και ανεση με αμελητεα αυξηση στην καταναλωση

νεοσσός
01/11/2023, 22:20
Πάντως με 90 km/h δεν πετυχαίνεις οικονομική οδήγηση, αλλά κερδίζεις σε ενεργητική ασφάλεια. Η οικονομική ταχύτητα για παπί φαντάζομαι ότι θα είναι γύρω στα 50 km/h, ενώ με μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού και αμάξι περί τα 70 km/h, πολύ χονδρικά, διότι έχει να κάνει με την αεροδυναμική των οχημάτων και τη θερμική απώλεια των κινητήρων τους.

kostaskk
02/11/2023, 00:03
Από όσο ξέρω τα ηλεκτρικά δεν έχουν αυτονομία, δεν μπορείς να πας μακριά..

Ίσως να πας αν κουβαλάς μαζί σου έξτρα βαριές και ογκώδεις μπαταρίες. Αν έχει κάπου χώρο το σκούτερ. άντε και έφτασες, μετά που αφήνεις τις μπαταρίες? Χύμα στο πάτωμα του σκούτερ να τις κλέψουν?

θέλουν πολλές ώρες φόρτιση ( 3-5) και κάθε μερα,
Αν είσαι άδειος και πχ σε πάρει κάποιος να πάτε για καφέ, θα πρέπει πρώτα να περιμένεις 2ωρες να φορτίσει. Η να έχεις έτοιμη άλλη μπαταρία (είναι ακριβες)

Και στο φόρτισμα θα πρέπει να βάλεις το σκούτερ μέσα στο σπίτι, η να βγάλεις μπαλαντεζα καλώδιο από το παράθυρο, η να βγάλεις την μπαταρία από το σκούτερ, να την πας μέσα στο σπίτι, (είναι και βαριές ε) και όταν φορτίσει να την ξαναβάλεις στο σκούτερ για να φύγεις,, αυτό κάθε μέρα.

πολύ ακριβές μπαταρίες άμα χαλάσει

Γνωστός μου με σκούτερ των 1200-1500€ δεν του έφτανε η αυτονομία για 10 χιλιομετρα απόσταση να πάει σε μια παραλία. Δλδ 20 σύνολο.
Τελική 35km/h η 45km/h και αυτό με άλλη μπαταρία δλδ έξτρα λευτα και αφαίρεση κόφτη.
Αποφεύγει ανηφόρες γιατί ρίχνουν τραγικά το επίπεδο μπαταρίας.
Για μέσα στην πόλη, βασικά κωμόπολη και κοντινές αποστάσεις,για ψώνια κτλ οκ..

Με το παπί έχεις 200+ χιλιόμετρα αυτονομία
Και αν αδειάσει βρίσκεις βενζινάδικα παντού, αν αδειάσει το ηλεκτρικό τι κανεις?

Με το παπί μια χαρά πας οικονομικά με 70 km/h με λίγο μακρύ γρανάζομα. Καταναλώσεις κάτω από 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Δλδ κάπου 3 - 3,5€
Η φόρτιση του ηλεκτρικού πόσο κοστίζει?
Η μεσαία μηχανή θα καίει 4-6 λίτρα ανά 100 με οικονομική οδήγηση, δηλαδη τα διπλάσια η τριπλάσια σε σχέση με παπί.

Το cpx που λέγεται ποιο πάνω έχει 4000+€ με την μια μπαταρία, φόρτιση 3,5 ώρες με ταχυφορτιστη (τον αγοράζεις έξτρα?) Τελική 90 οκ, και αυτονομια λέει 70km. δεν λέει όμως με τι ταχύτητα αυτή η αυτονομία, αν είναι σε ευθεία δρόμο,με τι θερμοκρασιες κτλ.. φαντάζομαι θα είναι με πολύ μικρή ταχύτητα πχ 30km/h δηλαδή ταχυτητα ποδηλάτου.. αν το πας με 90 km/h φαντάζομαι θα γράφει απομένουν 10 λεπτά μέχρι να μείνεις.

70km αυτονομία σημαίνει ότι από το σπίτι σου μπορείς να απομακρυνθείς μέχρι 35km, και μετά οριακά να γυρίσεις πίσω.

Με 2000 παίρνεις καινούριο παπί και σου μένουν 2000 για βενζίνες, που ειναι χοντρικά 2 πολύ γεμάτα χρόνια χρήσης(διανομή,να είσαι όλη μέρα πάνω στο παπί) η κοντά 80.000 χιλιόμετρα.

telegonos
02/11/2023, 08:02
Θα ήθελα τα φώτα σας αν βέβαια γνωρίζει κάποιος....λόγω πρωινής εργασίας αναγκάζομαι το πρωι να κάνω πήγαινε έλα 65 χλμ σε εθνική οδό.Επιπλέον το απόγευμα κάνω άλλα 30 εντός αστικού ιστού.Σύνολο το μήνα ελάχιστο 2.000χλμ.Έτος 24,000χλμ. Όλα αυτα τα χιλιόμετρα για λόγους οικονομίας γίνονται με παπί. Στην εθνική με 80-90 χλμ σταθερά.Επειδή έχω κουραστεί και για περισσότερη οικονομία (σχετικό είναι αυτό...εξαρτάται από το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών), σκέφτομαι να πάω σε ηλεκτρικό σκούτερ και συγκεκριμένα το Super Soco CPX. Αυτό συνεπάγεται ότι στην εθνική θα πηγαίνει τουλάχιστον για 20 χλμ με την τελική του. Αυτό τη προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει στο μηχανάκι? Επηρεάζεται από τη ζέστη του καλοκαιριού? Άμα ήταν βενζίνη ξέρω...σε ηλεκτρικό?

Επιτρέπεται να βγει νόμιμα αυτό το πράγμα στην Εθνική οδό; Δεν υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί; Π.χ. τα μοτοποδήλατα, δεν επιτρέπονται, για προφανείς λόγους.

Και επειδή, οι προφανείς λόγοι, νομίζουμε ότι είναι προφανείς, άιντε και σου λέω επιτρέπεται.

Θα βγαίνεις να πηγαίνεις με 40-50 χλμ/ω στην Εθνική οδό; Θα γίνεσαι δλδ ένα ΕΜΠΟΔΙΟ για τα άλλα οχήματα; Τι λες ότι θα είναι το αναμενόμενο που θα συμβεί χωρίς να αργήσει πολύ σε ένα εμπόδιο στην Εθνική οδό;

Αν δεν σκέφτεσαι ο ίδιος την ασφάλειά σου, και δεν μπορείς να καταλάβεις τι σε εκθέτει σε μεγάλη πιθανότητα ατυχήματος, και σε νοιάζει μην πάθει κάτι το supersocofreta, τι να σου πούμε και τι να σου γράψουμε;

νεοσσός
02/11/2023, 09:04
Στη θεωρία πάντα, το υπό την τελευταία συζήτηση του BRAIN, scooter Super Soco CPX, έχει αυτονομία 140 km και τελική ταχύτητα 90 km/h. Η αυτονομία όμως μετριέται σε οριζόντιο δρόμο, με σταθερή ταχύτητα 40 km/h, χωρίς κόντρα άνεμο, με καινούρια μπαταρία.

Οδηγώντας το με 80-90 km/h, το κινείς στα όρια των προδιαγραφών του, μειώνοντας τον χρόνο ζωής του. Για την αυτονομία θα ήθελα πολύ να μάθω αν πέφτει στο μισό ή λιγότερο όταν πάει τελικιασμένο σε πραγματικές συνθήκες. Αμφιβάλλω πάντως ότι θα σου βγάζει 95 km με μία φόρτιση, με τη χρήση που περιγράφεις.

Πάντως για commuter έχει καλή αυτονομία και τελική. Αν δεν έκανες τόσα χιλιόμετρα με μεγάλη ταχύτητα, ίσως να σου ταίριαζε.

kostaskk
02/11/2023, 15:39
Ποια 140 ?? Διαβάσατε τι λέει? Τα 140 τα λέει με 2 μπαταρίες..
Άς βάλουνε άπειρες μπαταρίες να γίνει άπειρη αυτονομία, να σε κυνηγάει τριαξονικο με μπαταρίες από πίσω.
Σαν να λες με 2 ντεπόζιτα,,

με το κανονικό δλδ μια μπαταρία είναι 70 χιλιόμετρα. Και γω μπορώ να κουβαλαω στην ποδιά του παπιού ένα γεμάτο τεποζιτο afrika και να κάνω 1000km χωρίς γεμισμα

BRAIN
02/11/2023, 16:07
Επιτρέπεται να βγει νόμιμα αυτό το πράγμα στην Εθνική οδό; Δεν υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί; Π.χ. τα μοτοποδήλατα, δεν επιτρέπονται, για προφανείς λόγους.

Και επειδή, οι προφανείς λόγοι, νομίζουμε ότι είναι προφανείς, άιντε και σου λέω επιτρέπεται.

Θα βγαίνεις να πηγαίνεις με 40-50 χλμ/ω στην Εθνική οδό; Θα γίνεσαι δλδ ένα ΕΜΠΟΔΙΟ για τα άλλα οχήματα; Τι λες ότι θα είναι το αναμενόμενο που θα συμβεί χωρίς να αργήσει πολύ σε ένα εμπόδιο στην Εθνική οδό;

Αν δεν σκέφτεσαι ο ίδιος την ασφάλειά σου, και δεν μπορείς να καταλάβεις τι σε εκθέτει σε μεγάλη πιθανότητα ατυχήματος, και σε νοιάζει μην πάθει κάτι το supersocofreta, τι να σου πούμε και τι να σου γράψουμε;

Είπα πουθενά ότι θα πηγαίνω εθνική με 40-50χλμ; Εγώ μίλησα για 90 χλμ όταν το όριο στη συγκεκριμένη οδό είναι 80. Με το συγκεκριμένο διάβασα σε τεστ ότι με της 2 μπαταρίες έχει 140 χλμ αυτονομία με ταχύτητες 80-90 χλμ. Μέσα στην πόλη έγραφε ότι έχει αυτονομία 200-240 χλμ...πάντα μιλάω για τις 2 μπαταρίες.Φυσικά με νοιάζει αν θα πάθει κάτι η σουπερσοκοφρετα όταν η αγορά της έχει 6100 ευρώ μείον την επιδότηση.Γιατι μπορει να πάω για μαλλί και να βγω κουρεμένος....μενω και με το παπακι μου που εχω 80χλμ σταθερα καιω 3,5 ευρω πήγαινε έλα και άντε να χρειαστει ανά 60.000χλμ καμια μπιελα πιστονι.

kostaskk
02/11/2023, 16:19
Την δεύτερη μπαταρία δεν λέει πουθενά ότι χωραει-ειναι ενσωματωμενη μέσα στο μηχανάκι.

Θα πρέπει να την κουβαλάς, 20-30-40 κιλα όπου και αν πας και στην οδήγηση στα πόδια σου κάτω αν χωράει, αν δεν πέσει, Αλλιος στο χέρι? Σε μπαγκαζιερα? Η φόρτιση πιθανόν θα είναι 7ωρες και για τις 2 μπαταρίες αν έχεις έναν φορτιστή.

νεοσσός
02/11/2023, 16:23
Ποια 140 ?? Διαβάσατε τι λέει? Τα 140 τα λέει με 2 μπαταρίες..
Άς βάλουνε άπειρες μπαταρίες να γίνει άπειρη αυτονομία, να σε κυνηγάει τριαξονικο με μπαταρίες από πίσω.
Σαν να λες με 2 ντεπόζιτα,,

με το κανονικό δλδ μια μπαταρία είναι 70 χιλιόμετρα. Και γω μπορώ να κουβαλαω στην ποδιά του παπιού ένα γεμάτο τεποζιτο afrika και να κάνω 1000km χωρίς γεμισμα
Αν έχω καταλάβει σωστά, η δεύτερη μπαταρία τοποθετείται εσωτερικά. Δεν την κουβαλάς σαν αποσκευή.

billyka
02/11/2023, 17:40
Εγώ ένα ηλεκτρικό για τα πήγαινε έλα στην δουλειά θά το έπερνα(τώρα το κάνω με το παπί).Το σκέφτομαι κιόλας γτ παίζει επιδότηση απόσυρσης για να πάρεις ηλεκτρικό.Έχουμε αρκετά καταστήματα που δουλεύουν ντελιβερι με ηλεκτρικό μηχανάκι.Εφόσον αυτούς τους καλύπτει η αυτονομία φαντάζομαι θα καλύψει τον καθένα που θέλει οικονομική μετακίνηση από και προς την εργασία του.Εμεις στην δουλειά έχουμε και ηλεκτρικό βαν(Nissan nv-e).

toyar
02/11/2023, 18:07
6100;
Χαχαχαχαχα

telegonos
02/11/2023, 18:12
Είπα πουθενά ότι θα πηγαίνω εθνική με 40-50χλμ; Εγώ μίλησα για 90 χλμ όταν το όριο στη συγκεκριμένη οδό είναι 80. Με το συγκεκριμένο διάβασα σε τεστ ότι με της 2 μπαταρίες έχει 140 χλμ αυτονομία με ταχύτητες 80-90 χλμ. Μέσα στην πόλη έγραφε ότι έχει αυτονομία 200-240 χλμ...πάντα μιλάω για τις 2 μπαταρίες.Φυσικά με νοιάζει αν θα πάθει κάτι η σουπερσοκοφρετα όταν η αγορά της έχει 6100 ευρώ μείον την επιδότηση.Γιατι μπορει να πάω για μαλλί και να βγω κουρεμένος....μενω και με το παπακι μου που εχω 80χλμ σταθερα καιω 3,5 ευρω πήγαινε έλα και άντε να χρειαστει ανά 60.000χλμ καμια μπιελα πιστονι.

Είπες δεν είπες, με τις προδιαγραφές που ανάφερες, ΤΟΣΟ θα πηγαίνεις.

Οταν ένα όχημα έχει τελική Χ, χρήσιμη ταχύτητα είναι μέχρι το 2Χ/3 και οικονομική το Χ/2. Δεν μπορεί να έχει τελική 90 και να πηγαίνεις με 90, αφενός δεν θα φτάνει η μπαταρία, αφετέρου, στο μήνα χρήσης με κάθε μέρα τελική, θα είναι για πέταμα όλο.

Tallyban
02/11/2023, 18:48
Παπί κινέζικο μεταχειρισμένο,κλωνος σούπρα,δέκα χρόνια και περίπου 100.000χλμ στη κατοχή μου.
2500 λιτρα βενζίνη (ταχύτητες έως 65 το πολυ 70χαω μονοκαβαλο), τέσσερα λάστιχα πίσω,τρία μπροστά, είμαι ακόμα στο δεύτερο σετ αλυσογραναζα(έχει κάλυμα),στη δεύτερη δισκοπλακα(πισινό δε πατάω πολύ για να μη χαλάσει η ζάντα),15 λίτρα λαδιού συνολικά(τα βγάζω τα στραγγίζω σε ρόλο χαρτί και τα ξαναβάζω, μαγνητική τάπα,ρύθμιση βαλβίδων και μπουζί κάθε 12000χλμ, ηλεκτρικά προβλήματα ευτυχώς μηδέν,λάμπες έχω ψευτολεντ, παραδόξως δε καίγονται.
Ποιο άλλο μηχανακι θα κόστιζε λιγότερο για 100000χλμ;

motojojo
02/11/2023, 18:57
Τι θα παθει το μοτερ αμα πηγαινει τελική; Θα χαλασουν τα σπειρωματα; Δεν ειναι ΜΕΚ.

Και παραπάνω αντέχει να πάει θεωρητικά. Ο περιορισμός ειναι η μπαταρία, θα αδειάζει γρήγορα και ότι φθορά επιφέρει σε αυτη η συχνή φόρτιση.

panavour
02/11/2023, 19:00
Παπί κινέζικο μεταχειρισμένο,κλωνος σούπρα,δέκα χρόνια και περίπου 100.000χλμ στη κατοχή μου.
2500 λιτρα βενζίνη (ταχύτητες έως 65 το πολυ 70χαω μονοκαβαλο), τέσσερα λάστιχα πίσω,τρία μπροστά, είμαι ακόμα στο δεύτερο σετ αλυσογραναζα(έχει κάλυμα),στη δεύτερη δισκοπλακα(πισινό δε πατάω πολύ για να μη χαλάσει η ζάντα),15 λίτρα λαδιού συνολικά(τα βγάζω τα στραγγίζω σε ρόλο χαρτί και τα ξαναβάζω, μαγνητική τάπα,ρύθμιση βαλβίδων και μπουζί κάθε 12000χλμ, ηλεκτρικά προβλήματα ευτυχώς μηδέν,λάμπες έχω ψευτολεντ, παραδόξως δε καίγονται.
Ποιο άλλο μηχανακι θα κόστιζε λιγότερο για 100000χλμ;

δεν μας λες και την μαρκα να ξερουμε??

Tallyban
02/11/2023, 19:02
Κσγκαο γράφει το ταμπελακι.

telegonos
02/11/2023, 19:04
Τι θα παθει το μοτερ αμα πηγαινει τελική; Θα χαλασουν τα σπειρωματα; Δεν ειναι ΜΕΚ.

Και παραπάνω αντέχει να πάει θεωρητικά. Ο περιορισμός ειναι η μπαταρία, θα αδειάζει γρήγορα και ότι φθορά επιφέρει σε αυτη η συχνή φόρτιση.

Τίποτα, ούτε υπερθέρμανση τα πηνία του, ούτε φθορά τα ρουλεμάν του, ούτε θα τα φτύσουν τα κυκλώματα ελέγχου της ισχύος,, άμα δεν είναι ΜΕΚ, είναι από αδαμάντιο και δουλεύοντας τέρμα στην μέγιστη φυγοκέντριση, όλα καλά.

BTW διάβασε λίγο καλύτερα τι γράφω. ''θα είναι για πέταμα ΟΛΟ''. Δεν φθείρεται μόνο ο όποιος κινητήρας όταν κάτι πάει τελική, φθείρονται και όλα τα άλλα κινούμενα πάνω του.

νεοσσός
02/11/2023, 19:44
Συμφωνώ ότι δεν αγοράζουμε όχημα με στόχο να κινείται συνέχεια στην τελική του. Χρειάζεσαι πιο δυνατό όχημα, με μεγαλύτερη αυτονομία, για να κάνεις 95 χιλιόμετρα τη μέρα, τα περισσότερα εκ των οποίων με 90 km/h.

Όπως είπε ο Tallyban, με δεδομένες τις υψηλές τιμές των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, ενδέχεται τα παπιά να συμφέρουν ακόμα. Δεν έχουν κριθεί ακόμα τα ηλεκτρικά ως προς την αντοχή τους στον χρόνο και τη χρήση.

motojojo
02/11/2023, 20:41
Το μοτερ αντεχει σιγουρα παραπανω. Προφανώς έχει κάποια όρια, αυτά όμως δεν ειναι στα 90χαω. Ουτε κραδασμους εχει ούτε τριβόμενα μέρη, πρακτικα μόνο τα 2 ρουλεμαν και αμα χαλάσουν τα ρουλεμάν οπως λες μάλλον λόγω κακής ποιότητας θα γίνει παρά καταπόνησης. Φυγοκεντρικά θεματα δεν υφίστανται.

Για τα κυκλώματα θα συμφωνήσω εν μέρει. Ο κατασκευαστής ΛΟΓΙΚΑ έχει θέσει "κόφτη" στο ρευμα που δουλευει το μοτέρ. Το οποίο σημαινει οτι ανεξαρτήτως φορτιου δεν θα ξεπερνά τα Χ αμπερ (θα ήταν μέγιστη πατάτα να μην το έχει κάνει).
Το οποίο όριο δεν το αγγίζει μονο στην τελική αλλά και σε μια ανηφόρα με λιγότερα χλμ ή σε μια απότομη επιτάχυνση από στάση. Επομένως 10 λεπτά με 90χλμ εχουν την ίδια καταπόνηση με 10 λεπτά με 60 σε ανηφορα. Επομένως η αντοχή των ηλεκτρονικών δεν εχει να κάνει αποκλειστικά με την ταχύτητα.
Εντελώς μπακαλιστικα ο κοντρόλερ βλέπει 2 παραμέτρους, τα αμπερ που τραβαει το μοτερ και την ταχυτητα του, αλλά με το ρεύμα ελέγχει την ταχύτητα.
Λογικά στα 90 κοβει το ρεύμα, για να μην συνεχίσει να επιταχύνει αν οι συνθηκες το ευνοουν.

Το να λες μην πας τελική με το ηλεκτρικό γιατί θα χαλασει το μοτερ και τα ρουλεμαν ειναι σα να λες μην τελικιάζεις το μηχανακι γιατί θα την ακουσει το κιβώτιο. Προσωπικά δεν το έχω ακούσει ποτέ και ουτε με προβλημάτισε ποτέ.

Έχω δει καμένη πλακέτα επειδή δεν ειχε προβλεφθεί να κρατηθει το ρευμα σε ασφαλή επίπεδα. Λίγο ζορίστηκε το μοτέρ (σε φορτίο, όχι σε στροφές!), ο κοντρόλερ συνέχισε να δίνει ρεύμα για να κρατήσει σταθερές τις στροφές, έλιωσαν τα πάντα μέσα. Το μοτερ δεν έπαθε τίποτα.
(προτζεκτ σε RnD φάση, οχι παραγωγη).


Γενικά το μόνο που θα έπρεπε να απασχολεί για οδήγηση στην τελική του ταχύτητα είναι η αυτονομία της μπαταρίας και το πόσο σταθερό είναι το μηχανάκι στα χιλιόμετρα αυτά και κατ'επέκταση τι ασφάλεια παρέχει.