PDA

View Full Version : Αδυναμια ψηλά



PortisHead
23/10/2023, 12:27
Επειδη σπανια χρειαζεται να ανεβασω πανω απο 5-6000 rpm δεν το ειχα παρατηρήσει ποτέ.

Συμβαινει σε καποιον αλλον ή παει το μυαλο σας καπου ?
Εχει κοκκινα καπου στις 9.5 αν θυμαμαι καλα.
Ε μετα τις 7000 rpm (αναλογα και την ταχυτητα που εχει μεσα φυσικά) κρεμάει, κοβει παροχή δυναμης και πεφτει.
Η 3η ξερω γω μεχρι 8.500 η 4η μέχρι 7000 με το ζόρι κ.ο.κ.
Με καμμια ταχυτητα δεν μπορεσα να φτασω ουτε καν τις 8500 rpm, δεν το συζηταμε να μπει κόφτης.

- Τρομπα βενζινης ?
- μηχανισμός 2ων πεταλουδων ? (δεν ξερω και ποτε ανοιγουν)
- Βενζινη ? (εχω γεμισει 3 φορες κι εχω βαλει και Injection Cleaner της Liqui Moly)
- Φιλτρακι βενζινης εσωτερικό στην τρομπα ?

Το περιεργο ειναι οτι μεχρι τις 6000 ανταποκρινεται απιστευτα καλα με οτι ταχυτητα και να χει στο κιβωτιο χωρις σκορτσαρισματα και τετοια.
Θα το παω για ελεγχο, απλα ρωταω τι αλλο θα μπορουσε να ειναι η αιτια.

Bowleno
23/10/2023, 12:58
Ο αισθητήρας που διαβάζει τις στροφές μάλλον έχει λαλήσει ... Δεν πάει κάπου αλλού το μυαλό μου (οκ πάει σε κάτι μιλφαρες αλλά μάλλον άσχετο με το παρόν....)

PortisHead
23/10/2023, 13:16
Ο αισθητήρας που διαβάζει τις στροφές μάλλον έχει λαλήσει ... Δεν πάει κάπου αλλού το μυαλό μου (οκ πάει σε κάτι μιλφαρες αλλά μάλλον άσχετο με το παρόν....)
Καλά ασε τους αισθητηρες τωρα και πες για την 2η υποψία :lol:

billy84
23/10/2023, 13:43
Ακριβώς το ίδιο θέμα είχα και εγώ. Είναι βουλωμένο το φίλτρο-σίτα της τρόμπας βενζίνης. Οι περισσότερες εταιρείες δεν το δίνουν ξεχωριστά σαν ανταλλακτικό οπότε ψάξε λίγο γιατί υπάρχουν aftermarket εταιρείες που βγάζουν φίλτρα για τρόμπες βενζίνης.

ΜΗΝ πας στον μηχανικό και σου πει ''κλάιν θα το καθαρίσω με σπρέυ'' γιατί μετά από το πολύ 80.000km θα ξαναβουλώσει. Σε περίπτωση που ακούγεται έντονα το μοτεράκι της τρόμπας άλλαξε το και αυτό μιας και θα λυθεί.

Bowleno
23/10/2023, 13:56
Ακριβώς το ίδιο θέμα είχα και εγώ. Είναι βουλωμένο το φίλτρο-σίτα της τρόμπας βενζίνης. Οι περισσότερες εταιρείες δεν το δίνουν ξεχωριστά σαν ανταλλακτικό οπότε ψάξε λίγο γιατί υπάρχουν aftermarket εταιρείες που βγάζουν φίλτρα για τρόμπες βενζίνης.

ΜΗΝ πας στον μηχανικό και σου πει ''κλάιν θα το καθαρίσω με σπρέυ'' γιατί μετά από το πολύ 80.000km θα ξαναβουλώσει. Σε περίπτωση που ακούγεται έντονα το μοτεράκι της τρόμπας άλλαξε το και αυτό μιας και θα λυθεί.

"Μετά από 80.000 χλμ."; κλαίω ρε συ Billy....:lol:
Βέβαια για σένα 80k είναι πασατέμπος να περνάει η ώρα:tooth:

caesarsk
23/10/2023, 13:59
Όταν είχα παρόμοιο θέμα ήταν αισθητήρας στροφών στροφάλου. Δεν ανέβαζε με τίποτα πάνω από τα 2/3 των στροφών του κινητήρα. Όταν όμως είχα παρόμοιο προβλημα που σαν να κρέμαγε, και είχα χρησιμοποιήσει το καθαριστικο της Liqui Moly ήταν από τα μπουζί. Μετά το καθαριστικο τα μπουζί είχαν Γίνει μπλε και με την αλλαγή τους όλα κανονικά.

billy84
23/10/2023, 14:07
"Μετά από 80.000 χλμ."; κλαίω ρε συ Billy....:lol:
Βέβαια για σένα 80k είναι πασατέμπος να περνάει η ώρα:tooth:



Ε 80.000km σημαίνει ότι στον 2ο χρόνο θα πρέπει να ξαναλύνω τρόμπα βενζίνης. Ανεπίτρεπτο να το δεχθεί ένας Χοντέικος νους αυτό!:bawl:

DoctoR_k6
23/10/2023, 14:08
Τα Suzuki δεν βγαζουν τετοιες βλαβες...καπου κανεις λαθος. :lol:
Δες για αρχη τρομπα κ ενα καλο καθαρισμα. Την εχεις ανοιξει ποτε να δεις τι θα βγαλει?
Μετα προχωρας βημα βημα.

PortisHead
23/10/2023, 14:31
Τα Suzuki δεν βγαζουν τετοιες βλαβες...καπου κανεις λαθος. :lol:
Δες για αρχη τρομπα κ ενα καλο καθαρισμα. Την εχεις ανοιξει ποτε να δεις τι θα βγαλει?
Μετα προχωρας βημα βημα.

Εγω δεν θα δω τιποτα.
Οτι δει ο μηχανικός.
Απλα δεν ειναι suzuki εξειδικευμενος και φοβαμαι μην ειναι κατι με τις 2πλες πεταλουδες
και μπλεξω παλι σε εναν κυκεωνα αναζητησεων και θεωριών οπως με τους πολλ/στες.


Όταν είχα παρόμοιο θέμα ήταν αισθητήρας στροφών στροφάλου. Δεν ανέβαζε με τίποτα πάνω από τα 2/3 των στροφών του κινητήρα. Όταν όμως είχα παρόμοιο προβλημα που σαν να κρέμαγε, και είχα χρησιμοποιήσει το καθαριστικο της Liqui Moly ήταν από τα μπουζί. Μετά το καθαριστικο τα μπουζί είχαν Γίνει μπλε και με την αλλαγή τους όλα κανονικά.
Το γνωστό "ματι στροφάλου" λες ?
Καθολου απιθανο, thanks θα το προτεινω.
Αν και αυτο θα ειχε αντικρυσμα σε ολο το φασμα των στροφων, οχι μονο ψηλά.

DoctoR_k6
23/10/2023, 14:35
Εγω δεν θα δω τιποτα.
Οτι δει ο μηχανικός.
Απλα δεν ειναι suzuki εξειδικευμενος και φοβαμαι μην ειναι κατι με τις 2πλες πεταλουδες
και μπλεξω παλι σε εναν κυκεωνα αναζητησεων και θεωριών οπως με τους πολλ/στες.

Γιατι δεν το πας σε κανα Suzuki εξουσιοδοτημενο/εξειδικευμενο να εχεις περισσοτερες πιθανοτητες?
Υπαρχουν 2-3 ονοματα...

PortisHead
23/10/2023, 14:37
Γιατι δεν το πας σε κανα Suzuki εξουσιοδοτημενο/εξειδικευμενο να εχεις περισσοτερες πιθανοτητες?
Υπαρχουν 2-3 ονοματα...

Περιμενω με αγωνία προτάσεις....

Xlitos
23/10/2023, 15:01
οτι ειπε ο billy84...gsxr...vstrom...bandit...οι τρομπες τους θελουν συχνα καθαρισμα/αλλαγη το φιλτρακι,οταν πιασουν μακα δεν ανεβαζουν πανω απο 7.000 στροφες.Σε οποιον μηχανικο και να πας θα του πεις αυτο,οτι δεν το εχεις καθαρισει ποτε και οτι συμφωνω με πολλες γνωμες που πηρες φταιει αυτο.Αν δεν φταιει αυτο τοτε να παει παρακατω.

παραδειγμα https://www.youtube.com/watch?v=8yr89YaIz7I&t=2s

telegonos
23/10/2023, 15:22
Επειδη σπανια χρειαζεται να ανεβασω πανω απο 5-6000 rpm δεν το ειχα παρατηρήσει ποτέ.

Συμβαινει σε καποιον αλλον ή παει το μυαλο σας καπου ?
Εχει κοκκινα καπου στις 9.5 αν θυμαμαι καλα.
Ε μετα τις 7000 rpm (αναλογα και την ταχυτητα που εχει μεσα φυσικά) κρεμάει, κοβει παροχή δυναμης και πεφτει.
Η 3η ξερω γω μεχρι 8.500 η 4η μέχρι 7000 με το ζόρι κ.ο.κ.
Με καμμια ταχυτητα δεν μπορεσα να φτασω ουτε καν τις 8500 rpm, δεν το συζηταμε να μπει κόφτης.

- Τρομπα βενζινης ?
- μηχανισμός 2ων πεταλουδων ? (δεν ξερω και ποτε ανοιγουν)
- Βενζινη ? (εχω γεμισει 3 φορες κι εχω βαλει και Injection Cleaner της Liqui Moly)
- Φιλτρακι βενζινης εσωτερικό στην τρομπα ?

Το περιεργο ειναι οτι μεχρι τις 6000 ανταποκρινεται απιστευτα καλα με οτι ταχυτητα και να χει στο κιβωτιο χωρις σκορτσαρισματα και τετοια.
Θα το παω για ελεγχο, απλα ρωταω τι αλλο θα μπορουσε να ειναι η αιτια.

Για τι μηχανή μιλάμε;

PortisHead
25/10/2023, 10:27
O υπαίτιος όπως σωστα μαντεψατε ειναι κατα 99% στην αντλια βενζινης.
Την Δευτερα θα ξερω 100% που θε μετρηθουν τα psi που δουλευει αυτη τη στιγμη.

Το εκνευριστικό τωρα της υπόθεσης.

Σε After market πωλουνται η αντλια, το φιλτρακι (τυπου φακελακι τσαγιου) τα o-rings και ο ρυθμιστης απο 40 εως 60 ευρω.


447351
Ο ρυθμιστης (regulator οπως το λεει η suzuki) ειναι αυτο το ασπρο κελυφος στο οποιο κάθεται μεσα ο ρυθμιστης.
Εχει εσωτερικό φιλτρο αυτό, και αυτό ειναι που βουλωνει.

447352
Τα πουλαει μαζι....σαν ενα σωμα (ρυθμιστης και ασπρη βαση-φιλτρο) στην προνομιακη τιμή των 140κατι ευρω :devil:

Δεν ξερω ρε παιδια...ζήτημα να εχει κόστος αυτη η μ@λ@κι@ πανω απο 20 ευρω :(

Και σε αλλες μαρκες που κοιταξα...ίδια λεφτα ζητανε κι εκει.

Ενας αμερικάνος, καθισε και το καθαρισε με ενα συρματακι και πολλες πλυσεις με καυτο νερο :confused:

447353447354447355

to be continued....

SeniorCanardo
25/10/2023, 11:28
Εμ, είσαι "φτωχός" που ψωνίζει γιαπωνέζικα δήλωνες, κάτσε να την φας μαζί μας και εσύ.:bawl:

Όταν χρεώνουν 40€, για μια γλύστρα ψαλιδιού, λογική τιμή μου φαίνεται το "παπαράκι" να το κοπανάει 140 γιούρια, που είναι και "high-tech".

Στο δια ταύτα, προσωπικά θα ξεκινούσα με ήπια καθαριστικά και φύσημα με αέρα και μετά θα προχωρούσα σε πιο δραστικά μέτρα.
Βέβαια δεν έχω εικόνα, ούτε πως ακριβώς είναι, ούτε πόσο βρώμικο είναι.

yes-u
25/10/2023, 11:30
..και πού να δεις κάτι cbf πόσα έχουν πληρώσει για τρόμπες...
Οι τιμές πάντως, είναι αυτές που λες. Αν μπορέσεις να καθαρίσεις το καβούκι, ενημέρωσε, γιατί έρχεται η σειρά μου σιγά-σιγά!..

PortisHead
25/10/2023, 11:50
..και πού να δεις κάτι cbf πόσα έχουν πληρώσει για τρόμπες...
Οι τιμές πάντως, είναι αυτές που λες. Αν μπορέσεις να καθαρίσεις το καβούκι, ενημέρωσε, γιατί έρχεται η σειρά μου σιγά-σιγά!..

Μπαααα...θα κλάψω αλλα θα το αλλαξω.
Οσοι ασχοληθηκαν με καθαρισμα (κατι αμερικανοι δλδ.) στα 10-15χιλιαδες χλμ ξαναηθελε.
Εβγαλε 150.000 χλμ με ελληνικες βενζινες, ε θα βγαλει αλλες 150 θελω να πιστευω.

Θεωρητικα...αν δεν το κυνηγαγα μια μερα να ξεπερασει τις 7000 rpm χαμπάρι δεν θα επαιρνα.
Θα κυκλοφορουσα κανονικα.

o_gavros
25/10/2023, 13:21
Δεν νομίζω πως έχει να κάνει με τη μάρκα και οποιονδήποτε κατασκευαστή το ζήτημα, σενιορ ναι σε εσένα απευΤυνομαι που βγανεις καημό :p.
Θα μου πεις κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και δάκρυ και θα συμφωνήσω παραυτα καθότι παθώς το μακρινό 2012, με το κρυφτον ουτε 12 μήνες στην κατοχή μου(ακόμα εντός εγγύησης) και το Ζ φρέσκο φρέσκο αγορασμενο με 21Κ χλμ.
Εκείνο το Σεπτέμβρη με διαφορά δυο βδομαδων πήρα δυο τρόμπες στη μασχάλη, ευτυχώς του παπου ήταν στην εγγυηση.
Όταν δε, έλυσα την αντλία του με μόλις 21Κ χλμ Ζ, εφριξα!!!
Στα σκατά μέσα να το πέταγα, τόση μουργα δε θα τη μάζευε!
Από τότε έκοψα τους γαμημενους νταβαδες με σήμα το Αιγαίο ή το Άλογο και ησυχασα.
Αθροιστικά 200Κ χλμ μετά, δουλεύουν ακόμα κομπλέ.
Μάλιστα, στο Ζ τότε είχα βάλει μια μεταχειρω που μου είχε βρει ο Κονιδης γιατί για μαμά κουτα μου ζήτησαν κώλο.

Bowleno
25/10/2023, 13:36
Μάλιστα, στο Ζ τότε είχα βάλει μια μεταχειρω που μου είχε βρει ο Κονιδης γιατί για μαμά κουτα μου ζήτησαν κώλο.

Μέχρι κώλο κάλα είναι, όταν αρχίζουν να ζητάνε νεφρά δυσκολεύει κάπως το πράγμα...:lol:

billy84
25/10/2023, 14:03
Μπαααα...θα κλάψω αλλα θα το αλλαξω.
Οσοι ασχοληθηκαν με καθαρισμα (κατι αμερικανοι δλδ.) στα 10-15χιλιαδες χλμ ξαναηθελε.
Εβγαλε 150.000 χλμ με ελληνικες βενζινες, ε θα βγαλει αλλες 150 θελω να πιστευω.

Θεωρητικα...αν δεν το κυνηγαγα μια μερα να ξεπερασει τις 7000 rpm χαμπάρι δεν θα επαιρνα.
Θα κυκλοφορουσα κανονικα.


Εχω την αίσθηση πως είσαι τυχερός που η Suzuki δίνει σαν ανταλλακτικό το καβούκι αυτό γιατί η Honda τουλάχιστον για μερικά μοντέλα δεν δίνει κανένα ανταλλακτικό, σου λέει αντικατάταση ολόκληρης της τρόμπας. Βέβαια εγώ ασχολήθηκα για 1η φορά μετά τις 260.000Km καθώς μέχρι τότε δούλευε κομπλέ μέχρι τον κόφτη. Αλλά 140 ευρώ για γνήσιο ανταλλακτικό μετά από τόσες χιλιάδες km είναι οκ καθώς θεωρώ πως θα γίνει καινούργιο.

DoctoR_k6
25/10/2023, 14:08
Εχω την αίσθηση πως είσαι τυχερός που η Suzuki δίνει σαν ανταλλακτικό το καβούκι αυτό γιατί η Honda τουλάχιστον για μερικά μοντέλα δεν δίνει κανένα ανταλλακτικό, σου λέει αντικατάταση ολόκληρης της τρόμπας. Βέβαια εγώ ασχολήθηκα για 1η φορά μετά τις 260.000Km καθώς μέχρι τότε δούλευε κομπλέ μέχρι τον κόφτη. Αλλά 140 ευρώ για γνήσιο ανταλλακτικό μετά από τόσες χιλιάδες km είναι οκ καθώς θεωρώ πως θα γίνει καινούργιο.

Εσενανε δεν προλαβαινει να πιασει μουργα ρε συ...:bawl:
Εγω θα το εβαζα καινουριο παντως. 150Κ η Σουζουκαρα τα αξιζει τα 140 ευρω.
Αλλα τοσα θα βγαλει...
Αλλοι εχουν πληρωσει τα μαλλιοκεφαλα τους για λιγοτερα χλμ...εσυ μην μιλας. :lol:

toyar
25/10/2023, 14:20
Να ξέρεις ότι μαζί με την πίεση πρέπει να μετρηθεί και παροχη
Αν κατάλαβα καλά και το σετάκι κάνει 60 ευρώ φοβάμαι ότι θα είναι εξευτελιστικης ποιοτητας
Κάνε ένα προσεκτικό καθάρισμα φιλτρων
Μέτρα πίεση παροχή πριν και μετά το καθάρισμα και θα φανεί αν και τι πρέπει να αλλαχτει

billy84
25/10/2023, 17:05
Εσενανε δεν προλαβαινει να πιασει μουργα ρε συ...:bawl:
Εγω θα το εβαζα καινουριο παντως. 150Κ η Σουζουκαρα τα αξιζει τα 140 ευρω.
Αλλα τοσα θα βγαλει...
Αλλοι εχουν πληρωσει τα μαλλιοκεφαλα τους για λιγοτερα χλμ...εσυ μην μιλας. :lol:


Και όμως έτσι πίστευα και εγώ αλλά όπως σωστά είπε και ο Γαύρος πιο πάνω, το τι σαβούρα βάζουν μέσα δε λέγεται. Ακόμη και το δικό μου που βρίσκεται συνέχεια σε κίνηση τόσα χρόνια έβγαλε βουνό από μούργα:D

Εννοείται βέβαια ήμουν πάντα της νοοτροπίας ''βάζω όπου βρω'' ως γνήσιος Χοντέος.:lol: Και κάτουρο να μου έβαζαν δε με ένοιαζε αλλά δεν είχα και ποτέ δυσλειτουργίες κλπ. Μετά από τόσα km όμως δε γλιτώνει τίποτα και σιγά σιγά θα βουλώσει.

Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη τη Honda που με έβαλε και ασχολήθηκα εντός 500.000km με τέτοιες βλακείες!:bawl:

RaGe_Raptor
25/10/2023, 18:02
No name βενζίνη Βουλγαρίας, επανειλημμένα 15-20 χλμ παραπάνω στα 14 λίτρα. Κοινώς αντί στα 200, το λαμπάκι άναβε στα 215-220χλμ.
Πραγματικά, βάζουμε σαβουρα στα οχήματά μας, ανεξαρτήτως πρατηρίου.

Έχω ανοίξει 3 φορές αντλία στο GSXR.
Την 1η ήταν όντως Χάλι αλλά πρωτίστως με δικιά μου υπαιτιότητα, επειδή μετά από κάθε πλύσιμο φυσούσα με πεπιεσμένο αέρα και την τάπα του ρεζερβουάρ.
Τη 2η ήταν ένα απλό τσεκ και την βρήκα σε αρκετά καλή κατάσταση.
Την 3η ήταν επίσης σε καλή κατάσταση από άποψη βρωμιάς, όμως το GSXR δεν σήκωνε πάνω από 7k rpm. Μόλις έβαλα βενζίνη από διαφορετικό πρατήριο,άρχισε να δουλεύει κανονικά. Καταλάβατε...

billyka
25/10/2023, 18:23
Να πω και γω το μακρύ μου,πολύ συνηθισμένο προβλημα, συνήθως είναι το φίλτρο της αντλίας βενζίνης που βρίσκεται μέσα και όχι το σιτάκι του τσαγιού.Ακριβό να το αγοράσεις,φθηνό να το καθαρίσεις αλλά δεν ξέρω πόσο θα δουλέψει πρωτού αρχίσει τα ίδια.Μια άλλη λύση είναι bypass με εξωτερικό φίλτρο

billy84
25/10/2023, 19:59
No name βενζίνη Βουλγαρίας, επανειλημμένα 15-20 χλμ παραπάνω στα 14 λίτρα. Κοινώς αντί στα 200, το λαμπάκι άναβε στα 215-220χλμ.
Πραγματικά, βάζουμε σαβουρα στα οχήματά μας, ανεξαρτήτως πρατηρίου.

Έχω ανοίξει 3 φορές αντλία στο GSXR.
Την 1η ήταν όντως Χάλι αλλά πρωτίστως με δικιά μου υπαιτιότητα, επειδή μετά από κάθε πλύσιμο φυσούσα με πεπιεσμένο αέρα και την τάπα του ρεζερβουάρ.
Τη 2η ήταν ένα απλό τσεκ και την βρήκα σε αρκετά καλή κατάσταση.
Την 3η ήταν επίσης σε καλή κατάσταση από άποψη βρωμιάς, όμως το GSXR δεν σήκωνε πάνω από 7k rpm. Μόλις έβαλα βενζίνη από διαφορετικό πρατήριο,άρχισε να δουλεύει κανονικά. Καταλάβατε...


Πραγματικά δεν υπάρχει σύγκριση με τις βενζίνες των Βαλκανίων. Παντού μακράν καλύτερη αυτονομία και απόδοση φυσικά. Δε θα ξεχάσω το 2016 όταν κατέβαινα με φίλο από Βουλγαρία και το trip του στο 1ο γέμισμα Ελλάδα ανέβηκε αμέσως 0.3 λίτρα στα 100, σε αισθητά ζεστότερο κλίμα να σημειώσω, φαντάσου να είχαν και την ίδια ζέστη.


Να πω και γω το μακρύ μου,πολύ συνηθισμένο προβλημα, συνήθως είναι το φίλτρο της αντλίας βενζίνης που βρίσκεται μέσα και όχι το σιτάκι του τσαγιού.Ακριβό να το αγοράσεις,φθηνό να το καθαρίσεις αλλά δεν ξέρω πόσο θα δουλέψει πρωτού αρχίσει τα ίδια.Μια άλλη λύση είναι bypass με εξωτερικό φίλτρο


Το Bypass είναι μάλλον η πιο μόνιμη λύση αλλά δεν το αναλαμβάνουν όλοι. Πχ εγώ όταν το πρότεινα τέθηκαν ζητήματα χώρου και πολυπλοκότητας και γενικά δεν τον είδα ζεστό. Παλιότερα ήταν κλασσική μόντα στα Ζ750 αλλά έχω δει ότι το κάνουν και στα Vstrom. Το ερώτημα είναι αν υπάρχει σωστός και αξιόπιστος μάστορας που αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές. Αν γνωρίζει κάποιος ας στείλει pm να υπάρχει σε περίπτωση που χρειαστεί κάποτε.

Υ.Γ: Θα ήθελα βέβαια και γνώμες από τα τσακάλια εδώ που έχουν άριστες τεχνικές γνώσεις για τυχόν μειονεκτήματα της μόντας. Για ποιό λόγο οι εταιρείες δεν έχουν σχεδιάσει κάτι τόσο απλό? Μήπως το μαμά φίλτρο κάνει καλύτερη δουλειά από το εξωτερικό? Κάτι άλλο ίσως?

o_gavros
25/10/2023, 21:21
Ίδια κονόμα είναι να πουλας ένα φιλτράκι μπιτζινας μια στο οποτε με το να αναγκάζεις τους ιδιοκτήτες να αγοράζουν καινουριες αντλίες;

billy84
25/10/2023, 21:56
Ίδια κονόμα είναι να πουλας ένα φιλτράκι μπιτζινας μια στο οποτε με το να αναγκάζεις τους ιδιοκτήτες να αγοράζουν καινουριες αντλίες;



Σύμφωνοι αλλά ξέρεις πως λειτουργεί ο ανταγωνισμός. Μια εταιρεία θα μπορούσε να το ξεκινήσει και να το πλασάρει σαν πλεονέκτημα αραιής-φθηνής συντήρησης (που είναι οι Κινέζοι άραγε?). Νομίζω στα αυτοκίνητα απλώς αλλάζεις ένα φίλτρο βενζίνης το οποίο είναι εξωτερικό. Θα μου πεις άλλο καρτέλ οι μοτοσυκλέτες...

Coyote.V
25/10/2023, 22:13
Υ.Γ: Θα ήθελα βέβαια και γνώμες από τα τσακάλια εδώ που έχουν άριστες τεχνικές γνώσεις για τυχόν μειονεκτήματα της μόντας. Για ποιό λόγο οι εταιρείες δεν έχουν σχεδιάσει κάτι τόσο απλό? Μήπως το μαμά φίλτρο κάνει καλύτερη δουλειά από το εξωτερικό? Κάτι άλλο ίσως?

Είπες τσακάλι; :lol:

Την ίδια δουλειά κάνουν και όπως είπε ο Γιάννης όλα για την κονόμα ρε γαμώτο! Αν βάλεις εξωτερικό να βγάλεις το εσωτερικό της αντλίας για να έχεις σωστή ροή.

PortisHead
26/10/2023, 07:15
Οσον αφορα τις βενζίνες στην Ελλαδα ΕΝΑΣ ειναι ο κανονας για καθαρη βενζίνη.

Αποφευγουμε δια ροπάλου πρατηρια οπου στις αντλιες ειναι κοπελιτσες με κολάν.

karellen
26/10/2023, 08:31
Οσον αφορα τις βενζίνες στην Ελλαδα ΕΝΑΣ ειναι ο κανονας για καθαρη βενζίνη.

Αποφευγουμε δια ροπάλου πρατηρια οπου στις αντλιες ειναι κοπελιτσες με κολάν.

Με σκοτώνεις.

PortisHead
26/10/2023, 08:42
Επίσης το κόστος ενος ανταλλακτικού εχει να κάνει και με την ποσότητα παραγωγής.
Τα ανταλλακτικα αυτοκινητων για παραδειγμα ειναι σε πολλαπλασια νουμερα απο αυτα των μοτοσυκλετων.

billy84
26/10/2023, 13:05
Είπες τσακάλι; :lol:

Την ίδια δουλειά κάνουν και όπως είπε ο Γιάννης όλα για την κονόμα ρε γαμώτο! Αν βάλεις εξωτερικό να βγάλεις το εσωτερικό της αντλίας για να έχεις σωστή ροή.


Θα σας ενημερώσω σε 100.000km αν ξαναβουλώσει!:D Μέχρι στιγμής άλλαξα μόνο το φίλτρο-σίτα και δουλεύει σούπερ. Το εσωτερικό που λες έχω την αίσθηση πως στη δική μου τρόμπα δε βγαίνει. Απλώς το καθαρίζεις με σπρέυ για καρμπυρατέρ.



Οσον αφορα τις βενζίνες στην Ελλαδα ΕΝΑΣ ειναι ο κανονας για καθαρη βενζίνη.

Αποφευγουμε δια ροπάλου πρατηρια οπου στις αντλιες ειναι κοπελιτσες με κολάν.


Για κάτσε ρε φίλε και πως θα παίρνουμε λίγο μάτι εμείς οι παντρεμένοι? Θα σταματάμε απέναντι και θα έχουμε κυάλια?:a2:

Bowleno
26/10/2023, 13:07
Για κάτσε ρε φίλε και πως θα παίρνουμε λίγο μάτι εμείς οι παντρεμένοι? Θα σταματάμε απέναντι και θα έχουμε κυάλια?:a2:

Για δώσε λίγο το τηλ. της γυναίκας σου, θέλω να της πω κάτι :tooth:

billy84
26/10/2023, 13:13
Για δώσε λίγο το τηλ. της γυναίκας σου, θέλω να της πω κάτι :tooth:



Ναι εσένα περίμενε, δεν το ξέρουν νομίζεις! Για χαζές τις έχεις?:lol:

strokt up
26/10/2023, 15:14
Πραγματικά δεν υπάρχει σύγκριση με τις βενζίνες των Βαλκανίων. Παντού μακράν καλύτερη αυτονομία και απόδοση φυσικά. Δε θα ξεχάσω το 2016 όταν κατέβαινα με φίλο από Βουλγαρία και το trip του στο 1ο γέμισμα Ελλάδα ανέβηκε αμέσως 0.3 λίτρα στα 100, σε αισθητά ζεστότερο κλίμα να σημειώσω, φαντάσου να είχαν και την ίδια ζέστη.




Το Bypass είναι μάλλον η πιο μόνιμη λύση αλλά δεν το αναλαμβάνουν όλοι. Πχ εγώ όταν το πρότεινα τέθηκαν ζητήματα χώρου και πολυπλοκότητας και γενικά δεν τον είδα ζεστό. Παλιότερα ήταν κλασσική μόντα στα Ζ750 αλλά έχω δει ότι το κάνουν και στα Vstrom. Το ερώτημα είναι αν υπάρχει σωστός και αξιόπιστος μάστορας που αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές. Αν γνωρίζει κάποιος ας στείλει pm να υπάρχει σε περίπτωση που χρειαστεί κάποτε.

Υ.Γ: Θα ήθελα βέβαια και γνώμες από τα τσακάλια εδώ που έχουν άριστες τεχνικές γνώσεις για τυχόν μειονεκτήματα της μόντας. Για ποιό λόγο οι εταιρείες δεν έχουν σχεδιάσει κάτι τόσο απλό? Μήπως το μαμά φίλτρο κάνει καλύτερη δουλειά από το εξωτερικό? Κάτι άλλο ίσως?

Pegaso 650 ie αλλάζεις φίλτρο βενζίνης κανονικά όπως τα αυτοκίνητα.

billy84
26/10/2023, 15:21
Pegaso 650 ie αλλάζεις φίλτρο βενζίνης κανονικά όπως τα αυτοκίνητα.


Ωπ δεν το γνώριζα αυτό. Το οποίο βρίσκεται πριν την τρόμπα βενζίνης? Καλή μαγκιά!

McGyver
26/10/2023, 15:27
Ναι εσένα περίμενε, δεν το ξέρουν νομίζεις! Για χαζές τις έχεις?:lol:

Άρα, τρώμε παντόφλα όταν βουλώνει το φίλτρο βενζίνης;

:confused:

Volpad
26/10/2023, 15:29
Στο δικό μου πάντως (Ducati ST4S), έχει μία σίτα κάτω απο την τρόμπα και το φίλτρο είναι μετά.

H σίτα:

447451

Το μοτέρ της τρόμπας:

447453.

billy84
26/10/2023, 15:39
Άρα, τρώμε παντόφλα όταν βουλώνει το φίλτρο βενζίνης;

:confused:



Αν βουλώσει ξέρει ότι πας και βάζεις στα συγκεκριμένα βενζινάδικα οπότε μιλάς με τον δικηγόρο της. Θα έχει ζητήσει και φωτογραφίες από τις επισκέψεις σου για πειστήρια!:D

Bowleno
26/10/2023, 16:43
Αν βουλώσει ξέρει ότι πας και βάζεις στα συγκεκριμένα βενζινάδικα οπότε μιλάς με τον δικηγόρο της. Θα έχει ζητήσει και φωτογραφίες από τις επισκέψεις σου για πειστήρια!:D

Ρε σατανά...:devil:

:bawl:

strokt up
26/10/2023, 18:14
Ωπ δεν το γνώριζα αυτό. Το οποίο βρίσκεται πριν την τρόμπα βενζίνης? Καλή μαγκιά!

447458
Δεν χρειάζεται να είναι πριν την τρόμπα (όπως δεν είναι και στα αυτοκίνητα) τα χοντρά που θα επηρεαζαν την τρόμπα σταματανε απο το σιτακι και τα πιο λεπτά που θα αντιμετώπιζαν πρόβλημα τα μπεκακια σταματανε απο το φίλτρο που αντικαθισταται καθε όποτε λέει ο κατασκευαστής, πρακτικά καθε όποτε κανει διακοπές. Επειδή εχω κάνει την εργασία αυτή πραγματικά είναι πολύ εύκολη, βέβαια το φίλτρο δεν είναι ιδιαίτερα φθηνό κάνει γύρω στα 25-30€ εκτός αν το πάρεις στο χέρι και βάλεις άλλο συμβατό ίσως και κάτω απο 10€,καθαρίζεις και το σιτακι με λίγο σπρει καρμπυρατέρ ή brake cleaner και πεπιεσμένο αέρα και είσαι good to go

Volpad
26/10/2023, 18:24
447458
Δεν χρειάζεται να είναι πριν την τρόμπα (όπως δεν είναι και στα αυτοκίνητα) τα χοντρά που θα επηρεαζαν την τρόμπα σταματανε απο το σιτακι και τα πιο λεπτά που θα αντιμετώπιζαν πρόβλημα τα μπεκακια σταματανε απο το φίλτρο που αντικαθισταται καθε όποτε λέει ο κατασκευαστής, πρακτικά καθε όποτε κανει διακοπές. Επειδή εχω κάνει την εργασία αυτή πραγματικά είναι πολύ εύκολη, βέβαια το φίλτρο δεν είναι ιδιαίτερα φθηνό κάνει γύρω στα 25-30€ εκτός αν το πάρεις στο χέρι και βάλεις άλλο συμβατό ίσως και κάτω απο 10€,καθαρίζεις και το σιτακι με λίγο σπρει καρμπυρατέρ ή brake cleaner και πεπιεσμένο αέρα και είσαι good to go

Και εμένα παρεμφερής είναι η τρόμπα μου.
Το σιτακι το άλλαξα γιατί είχε 9€ από την αντιπροσωπία.
Φίλτρο έβαλα συμβατό της mahle που είχε 12€. Παίζει να είναι και το ίδιο με αυτό που δίνει η ducati...

Μια παρένθεση. Δεν ξέρω πως είναι σε άλλες μοτοσυκλέτες, αλλά στη δικιά μου πρέπει να αντικατασταθεί και τo oring που μπαίνει στο εξωτερικό του assembly της τρομπας. Αν το παραλείψεις αυτό, θα έχεις 90% διαρροή.

billy84
26/10/2023, 19:28
447458
Δεν χρειάζεται να είναι πριν την τρόμπα (όπως δεν είναι και στα αυτοκίνητα) τα χοντρά που θα επηρεαζαν την τρόμπα σταματανε απο το σιτακι και τα πιο λεπτά που θα αντιμετώπιζαν πρόβλημα τα μπεκακια σταματανε απο το φίλτρο που αντικαθισταται καθε όποτε λέει ο κατασκευαστής, πρακτικά καθε όποτε κανει διακοπές. Επειδή εχω κάνει την εργασία αυτή πραγματικά είναι πολύ εύκολη, βέβαια το φίλτρο δεν είναι ιδιαίτερα φθηνό κάνει γύρω στα 25-30€ εκτός αν το πάρεις στο χέρι και βάλεις άλλο συμβατό ίσως και κάτω απο 10€,καθαρίζεις και το σιτακι με λίγο σπρει καρμπυρατέρ ή brake cleaner και πεπιεσμένο αέρα και είσαι good to go


To πλεονέκτημα σε αυτήν την περίπτωση που λες είναι οτι αυτό το φίλτρο αλλάζεται ενώ στη δική μου τρόμπα είναι εσωτερικό κεραμικό (όπως μου είπε ο μάστορας) και δεν αλλάζεται, καθαρίζεται με σπρέι καρμπυρατέρ.

Εγώ άλλαξα αυτό το οποίο στον προηγούμενο καθαρισμό δεν είχε αλλαχτεί αλλά είχε καθαριστεί μόνο, και σύντομα (στις 80.000Km) ξεκίνησε πάλι να μπουκώνει από κάποιες στροφές και μετά.


447462



Η τρόμπα μου είναι έτσι


447463



Και σίγουρα η Honda δεν προβλέπει καθαρισμό και δε δίνει καν το παραπάνω φίλτρο σαν ανταλλακτικό όπως είπα και νωρίτερα. Προβλέπει αντικατάσταση ολόκληρης της τρόμπας. Περιμένω να δω μετά και από την αλλαγή αυτού του φίλτρου πόσο θα αντέξει χωρίς να βουλώσει. Κάθε γνώμη βέβαια δεκτή.

motojojo
26/10/2023, 20:18
Ερώτηση άμπαλου:
Έχουν και τα καρμπυρατεράτα αντλία βενζίνης;
(ένας τριτοξάδεφος από το χωριό ρωτάει, του λεω δεν εχουν και δεν με πιστεύει!)

Volpad
26/10/2023, 20:23
Οχι ρε... τι να την κάνουν?
Εξ ορισμού δεν την χρειάζονται.

motojojo
26/10/2023, 20:44
Να κι ένα καλό. Οπότε βάζω ότι κάτουρο βρεθεί για βετζίνα! :lol:



(πλάκα κάνω. 98αρα βαζω στη γλυκουλα μου)

kostaskk
26/10/2023, 20:49
Ερώτηση άμπαλου:
Έχουν και τα καρμπυρατεράτα αντλία βενζίνης;
(ένας τριτοξάδεφος από το χωριό ρωτάει, του λεω δεν εχουν και δεν με πιστεύει!)

Ναι υπάρχουν, ένα από αυτά το cbr400rr
Όταν το ντεπόζιτο- στάθμη καυσίμου πάει κάτω από το υψως παροχής στο μοτέρ τότε η βαρύτητα δεν φτάνει και θες τρόμπα...

Πολλά ντεπόζιτα φτάνουν πολύ χαμηλά κοντά στην μίζα ενώ η παροχή είναι ψηλά στην κεφαλη,οπότε η στάθμη είναι ποιο χαμηλα

Coyote.V
26/10/2023, 22:26
Ναι υπάρχουν, ένα από αυτά το cbr400rr
Όταν το ντεπόζιτο- στάθμη καυσίμου πάει κάτω από το υψως παροχής στο μοτέρ τότε η βαρύτητα δεν φτάνει και θες τρόμπα...

Πολλά ντεπόζιτα φτάνουν πολύ χαμηλά κοντά στην μίζα ενώ η παροχή είναι ψηλά στην κεφαλη,οπότε η στάθμη είναι ποιο χαμηλα

Και το varadero με τα κραμπ έχει αντλία και μάλιστα με πολλά προβλήματα από όσα έχω διαβάσει.

PortisHead
27/10/2023, 07:20
Για κάτσε ρε φίλε και πως θα παίρνουμε λίγο μάτι εμείς οι παντρεμένοι? Θα σταματάμε απέναντι και θα έχουμε κυάλια?:a2:

Εεεε....η αντλια βενζίνης μου δεν χάλασε απο μόνη της :lol:

Volpad
27/10/2023, 07:40
Οχι ρε... τι να την κάνουν?
Εξ ορισμού δεν την χρειάζονται.

Να που κάποια τη χρειάζονται τελικά...

telegonos
28/10/2023, 10:46
Ερώτηση άμπαλου:
Έχουν και τα καρμπυρατεράτα αντλία βενζίνης;
(ένας τριτοξάδεφος από το χωριό ρωτάει, του λεω δεν εχουν και δεν με πιστεύει!)

Αν και απαντήθηκε ήδη, ΝΑΙ έχουν σε πολλές περιπτώσεις.

Χρειάζεται όταν ο πάτος του ντεπόζιτου είναι πιο χαμηλά από την στάθμη στα καρμπυρατέρ, οπότε όταν η βενζίνη μειώνεται, από ένα σημείο και μετά, η βαρύτητα δεν πάει το καύσιμο.

Εκτός από ηλεκτρική τρόμπα που έχει π.χ. το VFR750F μου (είχε δλδ γιατί την κατάργησα ως παράγοντα αναξιοπιστίας) , υπάρχει και η τρόμπα υποπίεσης σε κάποιες περιπτώσεις: Ενα σύστημα με διάφραγμα, πιστονάκι και βαλβίδα, κινούμερο από το ''ρουφηγμα'' του κινητήρα όταν αυτός δουλεύει, σπρώχνει την βενζίνη προς το καρμπυρατέρ. Παράδειγμα τέτοιας κατασκευής το Virago 250, το οποίο έχει ΚΑΙ κάνουλα με υποπίεση (αριστερά και κάτω απο το ντεπόζιτο) ΚΑΙ αντλία με υποπίεση (δεξιά και κάτω από το ντεπόζιτο).

447490

Ο τριτοξάδερφος καλά κάνει και δεν σε πιστεύει, γενικά βέβαια η πίστη αντί της γνώσης σε οτιδήποτε είναι κακό πράγμα αλλά άλλη συζήτηση αυτό.

PortisHead
31/10/2023, 08:07
*** UPDATE ***

Πήγα χθες Δευτερα για να βγαλουμε τρομπα, φιλτρακια, ρυθμιστες...αλλα δεν καναμε τίποτα τελικά.
Ξέχασα να πω οτι τις προηγουμενες μέρες ειχα προσθέσει σε 2 γεμίσματα απο 5-6 καπάκια την φορά, αυτο :

447588

Μολις εβγαλε ο μηχανικός το σωληνακι της βενζινης για να κουμπωσει πανω το μανομετρο να μετρησουμε πίεση αντλιας, τρεξαν ενα σωρό μαυρα ζουμια.
Το αφησε μεχρι να βγει καθαρη βενζινη και το μετρησε.
Η αντλια μια χαρά στα psi που πρεπει (43.5)
Οποτε μου λεει μη λυνουμε τσαμπα αντλιες, παρτο και δοκιμασε το.
Βγηκα κι εγω δευτεριατικα εθνική για μια βραδινη μεχρι Μεγαρα να τσεκάρω.
Μετα τα διόδια, γεμισα τη 2α, 9000rpm αβίαστα, 3η κατι πανω απο 8500rpm, αβίαστα, κουμπωνω και 4η και στις 8000 rpm ειχα 200km/h.
5η και 6η δεν δοκίμασα, τα 200 ειναι too much, και για μενα και για την γριά.
Καπου εκει σταματησα, εκοψα, την χαιδεψα στοργικά την χοντρουλα μου και γυρισα πισω απο παλια εθνικη με 80km/h :D

Οπότε ο υπαίτιος μαλλον κακη ποιοτητα βενζίνης.Το παρακολουθουμε.

Παρτε και μια φωτό απο την επιστροφή

447589

DoctoR_k6
31/10/2023, 08:42
*** UPDATE ***

Πήγα χθες Δευτερα για να βγαλουμε τρομπα, φιλτρακια, ρυθμιστες...αλλα δεν καναμε τίποτα τελικά.
Ξέχασα να πω οτι τις προηγουμενες μέρες ειχα προσθέσει σε 2 γεμίσματα απο 5-6 καπάκια την φορά, αυτο :

447588

Μολις εβγαλε ο μηχανικός το σωληνακι της βενζινης για να κουμπωσει πανω το μανομετρο να μετρησουμε πίεση αντλιας, τρεξαν ενα σωρό μαυρα ζουμια.
Το αφησε μεχρι να βγει καθαρη βενζινη και το μετρησε.
Η αντλια μια χαρά στα psi που πρεπει (43.5)
Οποτε μου λεει μη λυνουμε τσαμπα αντλιες, παρτο και δοκιμασε το.
Βγηκα κι εγω δευτεριατικα εθνική για μια βραδινη μεχρι Μεγαρα να τσεκάρω.
Μετα τα διόδια, γεμισα τη 2α, 9000rpm αβίαστα, 3η κατι πανω απο 8500rpm, αβίαστα, κουμπωνω και 4η και στις 8000 rpm ειχα 200km/h.
5η και 6η δεν δοκίμασα, τα 200 ειναι too much, και για μενα και για την γριά.
Καπου εκει σταματησα, εκοψα, την χαιδεψα στοργικά την χοντρουλα μου και γυρισα πισω απο παλια εθνικη με 80km/h :D

Οπότε ο υπαίτιος μαλλον κακη ποιοτητα βενζίνης.Το παρακολουθουμε.

Παρτε και μια φωτό απο την επιστροφή

447589

Ειπα και εγω...δεν χαλανε τα Suzuki λεμε!!! :D
:beer:

Bowleno
31/10/2023, 14:13
*** UPDATE ***

Πήγα χθες Δευτερα για να βγαλουμε τρομπα, φιλτρακια, ρυθμιστες...αλλα δεν καναμε τίποτα τελικά.
Ξέχασα να πω οτι τις προηγουμενες μέρες ειχα προσθέσει σε 2 γεμίσματα απο 5-6 καπάκια την φορά, αυτο :

447588

Μολις εβγαλε ο μηχανικός το σωληνακι της βενζινης για να κουμπωσει πανω το μανομετρο να μετρησουμε πίεση αντλιας, τρεξαν ενα σωρό μαυρα ζουμια.
Το αφησε μεχρι να βγει καθαρη βενζινη και το μετρησε.
Η αντλια μια χαρά στα psi που πρεπει (43.5)
Οποτε μου λεει μη λυνουμε τσαμπα αντλιες, παρτο και δοκιμασε το.
Βγηκα κι εγω δευτεριατικα εθνική για μια βραδινη μεχρι Μεγαρα να τσεκάρω.
Μετα τα διόδια, γεμισα τη 2α, 9000rpm αβίαστα, 3η κατι πανω απο 8500rpm, αβίαστα, κουμπωνω και 4η και στις 8000 rpm ειχα 200km/h.
5η και 6η δεν δοκίμασα, τα 200 ειναι too much, και για μενα και για την γριά.
Καπου εκει σταματησα, εκοψα, την χαιδεψα στοργικά την χοντρουλα μου και γυρισα πισω απο παλια εθνικη με 80km/h :D

Οπότε ο υπαίτιος μαλλον κακη ποιοτητα βενζίνης.Το παρακολουθουμε.

Παρτε και μια φωτό απο την επιστροφή

447589

Άρα προσέχουμε που βάζουμε. Εν ολίγοις, λέμε όχι στα κολάν...:D

PortisHead
31/10/2023, 14:21
Άρα προσέχουμε που βάζουμε. Εν ολίγοις, λέμε όχι στα κολάν...:D

Ναι ρε γμτ... :lol: