View Full Version : Honda CBR600RR (2024)
giorgosb
07/11/2023, 12:08
"Ίσως το πιο ευχάριστο νέο για το CBR600RR 2024, είναι ότι το μοντέλο δεν προορίζεται αποκλειστικά για χρήση πίστας, αλλά κατάφερε να εξασφαλίσει την συμμόρφωση με το Euro5, άρα και την άδεια να κυκλοφορεί στον δημόσιο δρόμο! Το μοντέλο έρχεται με μπόλικες αλλαγές, που το κάνουν το πιο εξελιγμένο CBR600RR όλων των εποχών.
Το μοντέλο αφήνει το «σπαρτιατικό» παρελθόν πίσω του, αποκτώντας μονάδα IMU 6 αξόνων δανεισμένη από το CBR 1000 RR-R Fireblade, Cornering ABS, αλλά και ρυθμίσεις στην απόδοση κινητήρα, στο φρένο κινητήρα, στο Traction αλλά και στο Wheelie Control. Ο κινητήρας αποδίδει 121 ίππους στις 14.250 στροφές, ενώ η ροπή του αγγίζει τα 6,4 kgm, στις 11.500 στροφές. Στα συστήματα εισαγωγής, εξαγωγής αλλά και καύσης του κινητήρα έχουν γίνει τεράστιες αλλαγές, για την επίτευξη των προδιαγραφών ρύπων, ενώ πλέον το γκάζι είναι πλήρως ηλεκτρονικό, υπάρχουν αλλαγές στον χρονισμό βαλβίδων, αλλά και ένας συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης. Στον βασικό εξοπλισμό θα υπάρχει και Quickshifter.
Το πλαίσιο του μοντέλου είναι αλουμινένιο, τύπου διπλής δοκού, με το βάρος της μοτοσυκλέτας να ανακοινώνεται στα 193 κιλά, πλήρης υγρών. Το πιρούνι είναι USD 41 χιλιοστών, πλήρως ρυθμιζόμενο από την Showa, ενώ το αμορτισέρ χρησιμοποιεί την διάταξη Unit Pro-Link και είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο, της Showa. Παράλληλα, υπάρχει και ηλεκτρονικό αμορτισέρ τιμονιού, το γνωστό από το παρελθόν HESD, στο εμπρός μέρος.
Η νέα CBR600RR επωφελείται επίσης από τις εξελίξεις στην αεροδυναμική, με τον «χαμηλότερο συντελεσή αντίστασης στην κατηγορία» στο 0,555, με τον αναβάτη στην θέση του, αλλά και πτερύγια για αύξηση της σταθερότητας στις στροφές και στην επιτάχυνση.
Για την μοτοσυκλέτα προβλέπεται επίσης, αγωνιστικό κιτ από το HRC, το οποίο προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στην πίστα και περλαμβάνει νέα ECU, πλεξούδα, νέα φλάτζα κεφαλής, νέα εξάτμιση, νέες αναρτήσεις και φρένα, μεταξύ άλλων."
https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/36218-eicma-2023-honda-cbr600rr-2024?m=1
447801
447802
447803
447804
447805
Τα 600αρια επιστρέφουν :pink:
Πολύ όμορφο! Απολαυστικά μηχανήματα τα 600!
Coyote.V
07/11/2023, 17:05
Προσπαθώ τόση ώρα να βρω τι έχει αλλάξει από το cbr του 2012 και το μόνο που βρίσκω είναι 3 ίπποι περισσότεροι αλλά με 750 στροφές παραπάνω και το τάμπλετ στη θέση των οργάνων. :rolleyes:
Προσπαθώ τόση ώρα να βρω τι έχει αλλάξει από το cbr του 2012
Κ γω ψαχνω εμφανισιακες διαφορες απο το 600ρακι του '07, το οποιο σκυλι μαυρο, 5 χρονια γεματα trackdays και δεν εκανε κιχ
Coyote.V
07/11/2023, 20:09
Κ γω ψαχνω εμφανισιακες διαφορες απο το 600ρακι του '07, το οποιο σκυλι μαυρο, 5 χρονια γεματα trackdays και δεν εκανε κιχ
Έχουν διαφορές αλλά όχι ουσίας που να παραπέμπουν σε κάτι διαφορετικό, το σημαντικό είναι ότι πέτυχαν euro5 χωρίς να χάσουν αλλά να κερδίσουν ίππους, έστω και λίγους.
Κάποτε έβγαιναν μηχανές οι οποίες δεν είχαν καμία σχέση με το προηγούμενο μονδέλο αλλά και τα τεχνολογικά άλματα ήταν μεγάλα ανάμεσά τους.
Διαφωνω με την συνεχιση των 600cc.Ηδη ειχαν φαει πολυ ξυλο στις πωλησεις απο τα 1000αρια.Η ελλειψη ροπης χαμηλα ειναι μεγαλο μειονεκτημα για τον καθημερινο κοσμο.
Γενικα οι SS κατηγοριες επρεπε να ακολουθησουν τα motogp
Μονοκυλινδρα 250cc για τους αρχαριους
Τρικυλινδρα 765cc για τους ενδιαμεσους
Τετρακυλινδρα 1000cc+
Τι κοινο εχουν αυτες οι 3 κατηγοριες για τον καθημερινο wannabe γρηγορο αναβατη?...Αξιοποιησιμη ροπη χαμηλα
Ναι αλλά μέχρι πριν λίγα χρόνια τα 600άρια της Χόντα ήταν στη μοτο2. Τι θα την κάνει όλη αυτή την τεχνογνωσία; (Και το στοκ…:bawl: )
Διαφωνω με την συνεχιση των 600cc.Ηδη ειχαν φαει πολυ ξυλο στις πωλησεις απο τα 1000αρια.Η ελλειψη ροπης χαμηλα ειναι μεγαλο μειονεκτημα για τον καθημερινο κοσμο.
Αν Χρηστο μου πεις να παρω ενα καθημερινο μηχανακι, θα παω στο 1000ρι, κι'ας ξερω οτι δε θα αΚσιοποιησω ουτε το 10% των δυνατοτητων του.
Αν μου πεις να παρω ενα μηχανακι για τη πιστα, 600ρακι αγαπη μου, αντε το πολυ 750. Για 1000 ουτε λογος πχια.
Οσο ψοφιο/αχρηστο/χελωνα δειχνει το 600ρακι στο δρομο, τοσο γΛηγορο/ανετο/ευελικτο γινεται στη μπίστα,
Φωτο μπροχθεσινη
447873
dankannn
08/11/2023, 11:42
Μαλιστα, λεμε τα 600cc αργα μηχανακια που εχουν 110-120 αλογα και φτανουν 250-260+ χλμ
Ναι δεν εχουν μεγαλη ροπη αλλα καμια σχεση με τους ταφους cbr650 κλπ που κυκλοφορούν τωρα και με την υποβαθμιση της ποιοτητας που εχουν.
Διακαίωση για όσους έλεγαν το 2003 ότι το ντιζάιν του είναι 20 χρόνια μπροστά...
Ένα φρεσκάρισμα στο μούτρο κάθε τόσο και έτοιμο!
Ναι οκ, μπηκε αντεστραμένο μπροστινό, ακτινικές, abs και TFT και ως συνήθως εγιναν 100άδες βελτιώσεις ''που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά'' από την κάθε γενιά στην επόμενη (κυρίως για να αλλάζουν τα part numbers και η συμβατότητα των ανταλλακτικών).
Η ουρά απέναντι στον τότε ανταγωνισμό φαινόταν rcv και τώρα φαίνεται goldwing!
Τραγική Honda. Βέβαια, εδώ έχει βαλτώσει ολόκληρο HRC, τα μοντέλα δρόμου θα σωθούν?
Μαλιστα, λεμε τα 600cc αργα μηχανακια που εχουν 110-120 αλογα και φτανουν 250-260+ χλμ
Για να πας κανονικα (οχι γρηγορα) θα σηκωσεις στο ποδι ολη τη πολη απο το θορυβο. (το πηγα για 5 χλμ με 3-4000σαλ, ολοι με κοιταγανε σα κανα καμικαζι, κ το μηχανακι σερνοταν, αισθηση λες και ηταν 125ρακι.
Στη πιστα που το ανοιγεις μεχρι τις 14000σαλ, εκει πραγματικα το χαιρεσαι
Ναι δεν εχουν μεγαλη ροπη αλλα καμια σχεση με τους ταφους cbr650 κλπ που κυκλοφορούν τωρα και με την υποβαθμιση της ποιοτητας που εχουν.
Αυτα ειναι πορδες, οχι μηχανακια
kostaskk
08/11/2023, 14:33
Για αυτό βγάλανε οι Άγγλοι το 675 και σάρωνε στα συγκριτικά τεστ, περιοδικά, αλλά δεν βγαίνει πια
dankannn
08/11/2023, 14:39
EICMA 2023
https://www.youtube.com/watch?v=PPIFfFHkDQc
giorgosb
04/12/2023, 14:31
Στα 14.500€ η τιμή του.. (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/36551-honda-cbr-600-rr-2024-anakoinothike-i-timi-tou?m=1)
basilis_k6
04/12/2023, 15:44
Στα 14.500€ η τιμή του.. (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/36551-honda-cbr-600-rr-2024-anakoinothike-i-timi-tou?m=1)
Αυτη ειναι πολυ καλη τιμη. Απορω πλεον πως τιμολογει ο σαρακακης.
goumis hornet
05/12/2023, 11:48
ταφους cbr650
Για πες-για πες.Δεν άντεξα άλλο με το crf και το έδωσα και το κοιτάζω σαν την συνέχεια του 600f.Δεν αξίζει;
:beer::beer:
dankannn
06/12/2023, 14:31
Για πες-για πες.Δεν άντεξα άλλο με το crf και το έδωσα και το κοιτάζω σαν την συνέχεια του 600f.Δεν αξίζει;
:beer::beer:
χαχαχα , σαν cbr600f δεν ειναι , Ειναι λιγο πολεμικο.
Θα σε βολεψει ?
goumis hornet
08/12/2023, 11:15
χαχαχα , σαν cbr600f δεν ειναι , Ειναι λιγο πολεμικο.
Θα σε βολεψει ?
Απο το crf το 300αρι καλυτερα θα βολεψει.Την γυναίκα δεν ξερω αν θα βολεψει μην μου φυγει πουθενα...χαχαχα.
Καλα τα βουνα και τα λαγκαδια,αλλα σαν τις μακρυνες βολτες δεν εχει.
Πηγα μια 580χλμ βολτα με το crf,γιατι μου έλειψε η μακρυνη και ήθελα 2 μερες να συνέλθω.
Οποτε μονοδρομος η επιστροφη στα γνωριμα...τα βουνα τα αφηνω για τα γεραματα να μαζευω και τσαι του βουνου χαχαχα.
Νομίζω έχει γίνει παρεξήγηση ο dankkann αναφέρεται στο 600 rr ότι δεν θα σε βολέψει ενώ εσύ θέλεις να πάρεις το 650 με τα 95 άλογα. Παρεμπιπτόντως το 650 είναι πλέον το μοναδικό προσιτό μεσαίο τετρακύλινδρο που έχει απομείνει οπότε αν θέλεις Ι4 μεσαίο όχι ss δεν έχεις και άλλη επιλογή. Και εμένα θεωρητικά μ αρέσει πολύ και το γυμνό ως στρογγυλοφάναrο και το cbr, αλλά υπάρχουν αρκετές απόψεις όπως οι αποπάνω, τάφοι, πορδές, αδιάφορα κτλ και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω ένα για να δω τι παίζει.
Coyote.V
08/12/2023, 19:53
Τα rr έχουν τα κλιπ ον κάτω από την τιμονόπλακα, τα άλλα από πάνω.
RaGe_Raptor
09/12/2023, 13:43
Πλαίσια, ψαλίδια και γενικότερα η αρχιτεκτονική ίδια από το 2005. Έλιωσαν τις εργαλειομηχανές.
Βέβαια δεν φτάνουν τη σουζουκαρα που κάνει το ίδιο με το Hayabusa από το 1999!
goumis hornet
11/12/2023, 09:38
Νομίζω έχει γίνει παρεξήγηση ο dankkann αναφέρεται στο 600 rr ότι δεν θα σε βολέψει ενώ εσύ θέλεις να πάρεις το 650 με τα 95 άλογα. Παρεμπιπτόντως το 650 είναι πλέον το μοναδικό προσιτό μεσαίο τετρακύλινδρο που έχει απομείνει οπότε αν θέλεις Ι4 μεσαίο όχι ss δεν έχεις και άλλη επιλογή. Και εμένα θεωρητικά μ αρέσει πολύ και το γυμνό ως στρογγυλοφάναrο και το cbr, αλλά υπάρχουν αρκετές απόψεις όπως οι αποπάνω, τάφοι, πορδές, αδιάφορα κτλ και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω ένα για να δω τι παίζει.
Στο 650r αναφέρεται,γιατί ειχα το CBR600F πριν χρόνια και πιθανολογεί οτι δεν θα με βολέψει,αλλα που να ήξερε ότι όσο
μεγαλώνω.....μικραίνω στο μυαλό...χαχαχα.
Όντως μονόδρομος το μεσαίο τετρακύλινδρο για αυτά που θέλω και τάφο δεν το λές με 3,6''/100χλμ. και με μια πρώτη που φτάνει 110χλμ.
Εν αναμονή λοιπόν....
dankannn
11/12/2023, 12:46
Στο 650r αναφέρεται,γιατί ειχα το CBR600F πριν χρόνια και πιθανολογεί οτι δεν θα με βολέψει,αλλα που να ήξερε ότι όσο
μεγαλώνω.....μικραίνω στο μυαλό...χαχαχα.
Όντως μονόδρομος το μεσαίο τετρακύλινδρο για αυτά που θέλω και τάφο δεν το λές με 3,6''/100χλμ. και με μια πρώτη που φτάνει 110χλμ.
Εν αναμονή λοιπόν....
Νικο ,Οχι βρε για το 600 rr ελεγα.
Το 650 δεν μου αρεσει και νομιζω οτι δεν λεει και κατι , δεν πας για TRACER 900?
Ρε , αμα πας στα πατρια εδαφη βρες μου το τηλεφωνο του Γιαννη
goumis hornet
12/12/2023, 07:53
Νικο ,Οχι βρε για το 600 rr ελεγα.
Το 650 δεν μου αρεσει και νομιζω οτι δεν λεει και κατι , δεν πας για TRACER 900?
Ρε , αμα πας στα πατρια εδαφη βρες μου το τηλεφωνο του Γιαννη
Α,επειδη ειχες γραψει ''ταφους cbr650''νόμιζα οτι ελεγες για αυτο.
Δεν μου αρέσουν το Tracer και γενικά τα adventure.
Πάμε πμ να τα πούμε...
sanctusan
02/10/2024, 14:36
Η τιμή δεν είναι 14.500€ αλλά 12.900€
Honda CBR600 RR Τεχνικά Χαρακτηριστικά/Τιμές (https://www.honda-motorcycles.gr/range/CBR600RR/technical/)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.