View Full Version : GPR εξάτμιση
Giorgos77yk
08/11/2023, 14:52
Καλησπέρα στην ομάδα , ξέρουμε κάτι για τις GPR εξατμίσεις ; Σκέφτομαι να πάρω για το εργαλείο μου και βρήκα τελικό και λαιμούς σε καλη τιμή 550€ όλα μαζί . Τις έχει δοκιμάσει κανεις ;
Giorgos77yk
08/11/2023, 16:56
Για τι μηχανάκι μιλάμε? Voge ds525x
Καλησπέρα στην ομάδα , ξέρουμε κάτι για τις GPR εξατμίσεις ; Σκέφτομαι να πάρω για το εργαλείο μου και βρήκα τελικό και λαιμούς σε καλη τιμή 550€ όλα μαζί . Τις έχει δοκιμάσει κανεις ;
Voge ds525x
Κατοχος AC 500 εδώ, κατ΄εμέ, τζάμπα λεφτά θα δώσεις......
Μια χαρά ιταλικές εξατμίσεις είναι οι GPR. Αν το κάνεις για το μάτι, το αυτί και το βάρος, όρμα. Γιατί αν περιμένεις διαφορά στην απόδοση, ξέχνα το.
Μια χαρά ιταλικές εξατμίσεις είναι οι GPR. Αν το κάνεις για το μάτι, το αυτί και το βάρος, όρμα. Γιατί αν περιμένεις διαφορά στην απόδοση, ξέχνα το.
Το ίδιο λέμε......;)
Giorgos77yk
08/11/2023, 19:58
Δηλαδή έτσι όπως το έχουν μπουκώσει με τόσους καταλύτες για να πετύχουν το E5 kαι τους 47 ίππους λέτε να πετάξω 500€ ; Για να ακούσω τους ειδικούς ….
Giorgos77yk
08/11/2023, 20:00
Μια χαρά ιταλικές εξατμίσεις είναι οι GPR. Αν το κάνεις για το μάτι, το αυτί και το βάρος, όρμα. Γιατί αν περιμένεις διαφορά στην απόδοση, ξέχνα το.
Για πες τι εννοεις αδερφέ μου
Giorgos77yk
08/11/2023, 20:02
Κατοχος AC 500 εδώ, κατ΄εμέ, τζάμπα λεφτά θα δώσεις...... γιατί αδελφούλη μου θα δώσω τσάμπα λεφτά
Coyote.V
08/11/2023, 20:09
Μπορεί να θέλει να τ' ακούει.
Είναι όπως η παρακάτω περίπτωση. Στο τελευταίο λεπτό είναι σαν να ακούς CBX 1050 με 6 σε 1 να ανεβάζει οκτάβες (στροφές) σε κάθε αλλαγή. :p
https://youtu.be/8fKKiaSLLEY?t=200
Δηλαδή έτσι όπως το έχουν μπουκώσει με τόσους καταλύτες για να πετύχουν το E5 kαι τους 47 ίππους λέτε να πετάξω 500€ ; Για να ακούσω τους ειδικούς ….
1-2 φορές που έχω δει σύγκριτική δυναμομέτρηση εξατμίσεων σε περιοδικό, χωρίς άλλες παρεμβάσεις οι aftermarket όχι μόνο δε βελτιώνουν την καμπύλη ισχύος, αλλά συχνά την κάνουν συνολικά λίγο χειρότερη. Αν θέλεις οδηγική βελτίωση δώσε χρήματα καλύτερα σε αναρτήσεις/φρένα/λάστιχα. Ή κράτα τα και ευχαριστήσου τα κάπου αλλού.
Για πες τι εννοεις αδερφέ μου
Μόνο εμφάνιση, ήχο και μείωση βάρους θα κερδίσεις. Κατα τα άλλα η αύξηση ιπποδύναμης θα είναι αμελητέα και σε υψηλές στροφές. Αν το σκέφτεσαι για την βελτίωση, δεν αξίζει τον κόπο.
doctor_john
08/11/2023, 21:40
Φίλε Γιώργο οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες καίνε το λιγότερο δυνατό που επιτρέπει ο κινητήρας.
Η κλειστή εξάτμιση και το φίλτρο αέρα περιορίζουν την ανάγκη του κινητήρα για καύσιμο στην μικρή ποσότητα που διαθέτουμε.
Αν ανοίξουμε κάτι από αυτά χωρίς να αυξήσουμε το καύσιμο, διαμορφώνουμε το μίγμα με περισσότερο αέρα.
Μειώνουμε την απόδοση και υπερθερμαίνουμε τον κινητήρα.
Ειδικά με αλλαγή λαιμών (που θα παρασύρουν οπωσδήποτε το φίλτρο) η κατάσταση θα γίνει δύσκολη.
Δεν ξεκίνησε τώρα αυτό, τώρα επιδεινώθηκε με τις ρουτίνες που έχουμε στην ecu που δείχνουν την λειτουργία της μοτό στα όρια ρύπων.
Δυστυχώς τόσο μεγάλες αλλαγές επιβάλλουν ακύρωση τους και αύξηση του καυσίμου σε όλο το φάσμα των στροφών.
Αν θέλεις ήχο αλλάζεις μόνο το τελικό και ασχολείσαι να βρεις το db killer που θα ακουστεί καλύτερα σε αυτό.
Πάλι πρέπει να το ελέγξει μηχανικός, πολύ πιθανά να χρειάζεται και έτσι διόρθωση στα καύσιμα.
Αν θέλεις τις επιδόσεις που μπορεί να δώσει ο κινητήρας χωρίς να ζορίζεται θα χρειαστείς εξάτμιση - φίλτρο - χαρτογράφηση και ακύρωση ρουτινών.
Αυτό υπολόγιζε το κοντά στα +500 πέρα από την εξάτμιση και το γεγονός ότι πλέον θα καις περίπου +1,5lt/ 100Km.
Δεν είναι κάτι δύσκολο ή περίεργο, το ένα παρασύρει το άλλο.
γιατί αδελφούλη μου θα δώσω τσάμπα λεφτά
Σου τα ανέλυσαν οι πιο πάνω, δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι, νομίζω. Άστο στην ησυχία του και απόλαυσε το.... Τα λεφτά κάνε τα σουβλάκια η ότι άλλο αγαπάς!
PortisHead
09/11/2023, 07:19
Θα σου πω μόνο για την ποιότητα.
Τις ειχα κοντα 10 χρονια σε TDM 850.
Αψογες, ωραιο ηχο, ποιοτικές.
Αν το κανεις με αυτο το γνωμονα καλως.
Αν περιμενεις να κερδισεις κατι...οτι ειπαν οι απο πανω.
ratamahatta
09/11/2023, 07:29
Επειδή και εγώ φόραγα GPR σε προηγούμενη μηχανη όντως είναι πολύ καλές ποιοτικά αλλά και με ωραίο ήχο που διαφέρει ανάλογα τον σχεδιασμό του κάθε μοντέλου της. Κέρδος θα έχεις μόνο λόγο μείωσης βάρους , αν βάλεις μόνο τελικό όλα καλά διαφορετικά με λαιμούς θέλει ειτε παράλληλο εγκέφαλο είτε επαναπρογραμματισμό ecu για να μην αποκτήσεις προβλήματα
Giorgos77yk
09/11/2023, 08:54
Λογικά ο μηχανικός που θα μου βάλει τους λαιμούς το φίλτρο και το τελικό δεν πρέπει να ρυθμίσει και τον εγκέφαλο ; Η πρέπει να πάω κάπου αλλου γι αυτό
Σε ταξίδι ξέρεις αντέχεις την φασαρία;
sapila racing
09/11/2023, 10:11
Λογικά ο μηχανικός που θα μου βάλει τους λαιμούς το φίλτρο και το τελικό δεν πρέπει να ρυθμίσει και τον εγκέφαλο ; Η πρέπει να πάω κάπου αλλου γι αυτό
Δεν ρυθμιζεται ο εργοστασιακός εγκεφαλος.
Ισως χρειαστεις Power Commander η καποιο αλλο τετοιο συστημα, αν και δεν ξερω αν υπαρχουν γι αυτη την μοτοσυκλετα.
Βαλε μονο τελικο καλύτερα, ετσι κι αλλιως δεν θα κερδιζες και τιποτα σοβαρο.
Δεν ρυθμιζεται ο εργοστασιακός εγκεφαλος.
Ισως χρειαστεις Power Commander η καποιο αλλο τετοιο συστημα, αν και δεν ξερω αν υπαρχουν γι αυτη την μοτοσυκλετα.
Βαλε μονο τελικο καλύτερα, ετσι κι αλλιως δεν θα κερδιζες και τιποτα σοβαρο.
Ρυθμίζεται. Στην Ιταλία έχουν επέμβει στον Χάρτη.
doctor_john
09/11/2023, 10:58
Αν υπάρχει υλικό για αυτό ή για το πρωτότυπο βάλε λινκ να δούμε λεπτομέρειες.
Giorgos77yk
09/11/2023, 11:41
Το 525 έχει δυο χαρτογραφήσεις την eco και sport . Η διαφορα δεν φαίνεται σχεδόν καθολου όποτε το έψαξα λίγο και κατέληξα με την βοήθεια ειδικών στο θέμα ότι . Λόγω e5 και Α2 κατηγορίας το μηχανάκι είναι μπουκωμένο με 2 έξτρα καταλύτες αμέσως μετά την εξαγωγή καυσαερίων με αποτέλεσμα να κόβει τα 9 αλογάκια που δίνει εξαρχής το μοτέρ ( 56 ) . Εάν καταργηθούν αυτοί οι καταλύτες τότε το μοτέρ στην χαρτογράφηση του sport θα σου δώσει τα 56 αλογάκια και θα ελευθερωθεί μετά τις 6000 στροφές όπου και εκεί ζορίζεται και γι αυτό το λογο δεν βλέπουμε διάφορες στα δυο mode . Αυτά παίδες έρχονται από μηχανικό της Voge . Επίσης με την κατάργηση αυτών, το μοτέρ θα λειτουργεί καλύτερα χωρίς να ζορίζεται.
Μέτρησαν στην Ισπανία αν θυμάμαι και δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ Κινέζικου και euro5. Στα χαρτιά είναι μόνο
Coyote.V
09/11/2023, 13:23
Ισως χρειαστεις Power Commander η καποιο αλλο τετοιο συστημα, αν και δεν ξερω αν υπαρχουν γι αυτη την μοτοσυκλετα.
Η διαφορά στα Power Commander είναι στις φίσες και στην διαχείριση των καναλιών των κυλίνδρων 1-2-3-4. Το ρεύμα που δέχονται είναι το ίδιο 12V. Μπορεί να τροποποιήσει ένα PW C αν θέλει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.