View Full Version : Πρώτη Adventure Μότο
billzontanos
15/11/2023, 12:44
Καλησπερα,πρώτο μου θέμα στην ομάδα.Ψαχνομαι για την αγορά της πρώτης Adventure μου μηχανής και δεν έχω κατασταλάξει σε κάποιο μοντέλο ακόμα,θέλω σίγουρα κάτι αν όχι καινούριο κάτι σχετικά καινούριο μαξ 6-7 χρόνων ας πούμε.Με ενδιαφέρει κυρίως άσφαλτος επαρχιακοί δρόμοι αλλά δε θέλω να αποκλείσω το χώμα και γιατί όχι και ενα μεσαίο-hard κομματι σιγά σιγά.
Dimmanoukas
15/11/2023, 12:47
Θα πρέπει να δοθούν κάποια στοιχεία για το μπάτζετ, πρότερη εμπειρία, ύψος αναβάτη κλπ για να λάβεις πιο σωστές προτάσεις
Σωστος ο Dimmanoukas. Και επιπλέον εάν βιάζεσαι ή όχι, γιατί άνοιξη του 2024 έρχονται δύο θεωρητικά αξιόλογες προτάσεις στην κατηγορία, τα Himalayan 450 και CF Moto 450 MT. Μένει να τα δούμε από κοντά, στα χαρτιά φαίνεται όμως ότι θα πάρουν σημαντικό μερίδιο στην αγορά.
billzontanos
15/11/2023, 14:15
Έχετε δίκιο δεν ανέφερα τα βασικά,είμαι 1.85 περίπου,εμπειρία πολυ μικρή ένα xt600e έχω στη κατοχή μου που είναι και το πρώτο μου όχημα και έχω κάνει περίπου 10-12000 χλμ κυριως σε επαρχιακούς δρόμους και πολύ λίγο χώμα σε χωματόδρομο όχι σε μέρη με πολλές πέτρες κτλπ.Το budget μου εξαρτάται αρκετά απο τις επιλογές.Δηλαδή αν με 8000 παίρνω αρκετά καλή πρώτη μηχανη σε adventure προσανατολισμό θα δώσω τόσα αν χρειαστεί να μαζέψω 2-3 χιλιαρικα παραπάνω για να πάρω κάτι πολύ καλύτερο που θα με βοηθήσει να ενταχθώ στη κατηγορία θα κάνω την υπομονή να το αποκτήσω.
doctor_john
15/11/2023, 14:44
Σωστος ο Dimmanoukas. Και επιπλέον εάν βιάζεσαι ή όχι, γιατί άνοιξη του 2024 έρχονται δύο θεωρητικά αξιόλογες προτάσεις στην κατηγορία, τα Himalayan 450 και CF Moto 450 MT. Μένει να τα δούμε από κοντά, στα χαρτιά φαίνεται όμως ότι θα πάρουν σημαντικό μερίδιο στην αγορά.
Εμένα μου βγαίνει δύσκολος δρόμος και στεφάνι...
Πώς τα ριχνεις;
Ωραία επιλογή και οικονομική είναι στο svt x της qj στα 7200 κούτα, το ειδα και από κοντά ανέβηκα πάνω του και με εντυπωσίασε από τα περιφερειακά και την κατασκευή του, θα σου έλεγα και το srt 800 sx αλλά νομίζω θα το βρεις πολύ βαρύ για την εμπειρία σου και ίσως και τα 92 άλογα που έχει να σου φανούν υπερβολικά για τώρα,
billzontanos
15/11/2023, 15:32
Να εμπιστευτώ τις κινεζικές μάρκες στον χώρο ; Κοιτούσα και cf moto-voge αλλά δε γνωρίζω πολλά και δε ξερω από θέμα αξιοπιστίας-ανταλλακτικών-μεταπώλησης τι γίνεται σε σχέση με τις υπόλοιπες μάρκες που ειναι χρόνια στην αγορά
CorpseAlive
15/11/2023, 15:35
Να εμπιστευτώ τις κινεζικές μάρκες στον χώρο ; Κοιτούσα και cf moto-voge αλλά δε γνωρίζω πολλά και δε ξερω από θέμα αξιοπιστίας-ανταλλακτικών-μεταπώλησης τι γίνεται σε σχέση με τις υπόλοιπες μάρκες που ειναι χρόνια στην αγορά
Η χρήση είναι ταξιδιωτική και θα περιέχει και εθνική ή μόνο μικρές βόλτες των 300-500 χλμ από επαρχιακούς?
Όταν λες χώμα μιλάμε για δασικά μονοπάτια ή βρήκα χωματόδρομο και θέλω να τον περάσω για να φτάσω στον προορισμό μου?
Τι κιλά στα 1,85?
Τι ηλικία?
Μονός ή δικάβαλος?
giorgosb
15/11/2023, 15:40
Έχετε δίκιο δεν ανέφερα τα βασικά,είμαι 1.85 περίπου,εμπειρία πολυ μικρή ένα xt600e έχω στη κατοχή μου που είναι και το πρώτο μου όχημα και έχω κάνει περίπου 10-12000 χλμ κυριως σε επαρχιακούς δρόμους και πολύ λίγο χώμα σε χωματόδρομο όχι σε μέρη με πολλές πέτρες κτλπ.Το budget μου εξαρτάται αρκετά απο τις επιλογές.Δηλαδή αν με 8000 παίρνω αρκετά καλή πρώτη μηχανη σε adventure προσανατολισμό θα δώσω τόσα αν χρειαστεί να μαζέψω 2-3 χιλιαρικα παραπάνω για να πάρω κάτι πολύ καλύτερο που θα με βοηθήσει να ενταχθώ στη κατηγορία θα κάνω την υπομονή να το αποκτήσω.
Με 8.000€ θα κοίταζες κούτα CB500X; Επίσης πόσο να παίζουν άραγε τα μεταχειρισμένα Tenere 700;
Εμένα μου βγαίνει δύσκολος δρόμος και στεφάνι...
Πώς τα ριχνεις;
:lol:
billzontanos
15/11/2023, 15:46
Η χρήση θα είναι καθημερινή,συχνά ταξιδιωτική με ταξιδια σε προορισμούς 200-300 χλμ από την Αθήνα μηνιαία ίσως και 2 φορές και τουλάχιστον 1-2 μεγάλα ταξίδια τον χρόνο σε αποστάσεις τύπου μέχρι τα Βαλκάνια για αρχή.Από χωμάτινες διαδρομές μιλάω για χωματόδρομους που είναι απαραίτητοι για να φτάσω στο προορισμό μου μέχρι κάποια μονοπάτια χαλαρά φανταζομαι.Δεν ξέρω τι ακριβώς μπορεί να συναντήσω σε ένα ταξίδι σε ορεινους προορισμούς της Ελλάδας με τους δρόμους που έχουμε και τα εκάστοτε χωμάτινα-δασικά μονοπάτια που μπορεί να περάσω για να πάω σε κάποια λίμνη κτλπ.Το βάρος μου είναι περίπου 80 κιλά και ηλικία 23-24 αναλόγως ποτέ θα γίνει και η αγορά.Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα θα είναι κυριως δικαβαλο η χρήση τόσο σε αστικό όσο και ταξιδιωτικό περιβάλλον αλλά η κοπέλα μου είναι στα 50 κιλά
Dimmanoukas
15/11/2023, 16:00
Με αυτά που διαβάζω, χωρίς να έχω και την μεγαλύτερη εμπειρία στο είδος της adventure μηχανής, για να γίνουν όλα όσα θέλεις εντός budget είναι λίγο δύσκολο.
Πχ το Tenere δεν ξέρω κατά πόσο είναι βολικό σε αυτοκινητόδρομο, δικαβαλο, για μεγάλο ταξίδι.
Από την άλλη πιο ικανό φαντάζει το mt 800 της cf moto, άλλο προφανώς όχι με τις ίδιες επιδόσεις σε χώμα (σε σχέση με το Tenere)
Μόνο η Africa της Honda, ή το Norden της Huqsvarna φαίνεται να τα κάνουν όλα καλά αλλά το budget εκτινάσσεται.
Για εμένα κοιτάς ktm 790, v strom 800, cf moto mt 800, αναμονή για voge ds900x, όλα αξιόλογα, λιιιιίγο πιο πάνω από το budget σου.
Για το κινέζικο της προέλευσης, η cf και voge έχουν δώσει κάποια δείγματα γραφής από αξιοπιστία και από υποστήριξη, ίσως λίγο πιο θολό το τοπίο για την qj motors.
Κάνε μια γύρα στις αντιπροσωπείες, καβάλησε τες, οδήγησε τες ιδανικά και από μόνος σου θα αρχίσεις να διαμορφώνεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
billzontanos
15/11/2023, 16:01
Το cb500x μου αρέσει πολύ σαν μοτοσυκλέτα το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι είναι 500 κυβικά και 48 άλογα,δε ξέρω αν θα είναι αρκετά για πιο μακριά ταξίδια και δε ξέρω και ποσό off road οδήγηση μπορεί να αντέξει,αν έβγαζε το αντίστοιχο μοντέλο 650-700 κυβικά έκδοση θα ήταν η no1 μου επιλογή ίσως,το Τενερε είναι όντως ένα απο αυτά που έχω βάλει στο μάτι αλλά απο μεταχειρισμένα δε ξέρω τι παίζει δεν έχω κοιτάξει πολύ λεπτομερώς
billzontanos
15/11/2023, 16:04
Το budget με λίγη υπομονή θα φτάσει τα μοντέλα που μου ανέφερες απλά θα κρατήσω το xt μερικούς μήνες ακόμα,σίγουρα για Africa norden κτλπ δε μπορώ να ακουμπήσω είναι πολύ ψηλά σε τιμή
stefanos
15/11/2023, 16:28
Το budget με λίγη υπομονή θα φτάσει τα μοντέλα που μου ανέφερες απλά θα κρατήσω το xt μερικούς μήνες ακόμα,
Εφόσον ψάχνεσαι και για λίγο off να θυμίζω ότι το xt έχει 22 πόντους διαδρομές αναρτήσεων.
... ηλικία 23-24 αναλόγως ποτέ θα γίνει και η αγορά...
Για κάποιες από τις μοτοσυκλέτες που κοιτάς χρειάζεσαι άδεια οδήγησης Α κατηγορίας, που συνήθως βγαίνει από τα 24 έτη και άνω.
Honda nc700? Η την πιο καινούργια 750?
Η χρήση θα είναι καθημερινή,συχνά ταξιδιωτική με ταξιδια σε προορισμούς 200-300 χλμ από την Αθήνα μηνιαία ίσως και 2 φορές και τουλάχιστον 1-2 μεγάλα ταξίδια τον χρόνο σε αποστάσεις τύπου μέχρι τα Βαλκάνια για αρχή.Από χωμάτινες διαδρομές μιλάω για χωματόδρομους που είναι απαραίτητοι για να φτάσω στο προορισμό μου μέχρι κάποια μονοπάτια χαλαρά φανταζομαι.Δεν ξέρω τι ακριβώς μπορεί να συναντήσω σε ένα ταξίδι σε ορεινους προορισμούς της Ελλάδας με τους δρόμους που έχουμε και τα εκάστοτε χωμάτινα-δασικά μονοπάτια που μπορεί να περάσω για να πάω σε κάποια λίμνη κτλπ.Το βάρος μου είναι περίπου 80 κιλά και ηλικία 23-24 αναλόγως ποτέ θα γίνει και η αγορά.Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα θα είναι κυριως δικαβαλο η χρήση τόσο σε αστικό όσο και ταξιδιωτικό περιβάλλον αλλά η κοπέλα μου είναι στα 50 κιλά
Θα έλεγα να κοιτούσες ένα Vstrom XT για τη χρήση που αναφέρεις. Φυσικά όμως πρέπει να γνωρίζεις ότι δικάβαλος και χώμα είναι δύσκολος και επικίνδυνος συνδυασμός ειδικά χωρίς εμπειρία. Δε μπορείς να τα έχεις όλα, δηλαδή κάτι ελαφρύ ώστε να ξεμπλέξεις από δύσκολες καταστάσεις και ταυτόχρονα δυνατό και άνετο για να σε ταξιδέψει δικάβαλο. Αναγκαστικά θα πας σε κάτι βαρύ με λάστιχα 50-50 τα οποία σε δικάβαλη χρήση θα σε περιορίσουν σημαντικά ώς προς την ταχύτητα ταξιδιού. Και πάλι θέλει μεγάλη προσοχή και να γνωρίζεις που πας.
Εμένα μου βγαίνει δύσκολος δρόμος και στεφάνι...
Πώς τα ριχνεις;
Ασε και δε ξέρω να τα ρίχνω, οπότε όλα στην τύχη! (γι αυτό είπα και "θεωρητικά", γιατί σκέφτηκα τον 21" τροχό εμπρός)
Να εμπιστευτώ τις κινεζικές μάρκες στον χώρο ; Κοιτούσα και cf moto-voge αλλά δε γνωρίζω πολλά και δε ξερω από θέμα αξιοπιστίας-ανταλλακτικών-μεταπώλησης τι γίνεται σε σχέση με τις υπόλοιπες μάρκες που ειναι χρόνια στην αγορά
Κι εδώ δεν έχω απάντηση. Εγώ έχω Voge 300ds και ειδικά στην επαρχία που είμαι, δύσκολα θα έμπλεκα ξανά, κυρίως λόγω αντιπροσώπου. Το δικό μου από τα πρώτα 200 χλμ είχε διαρροή λαδιού από την αντλία νερού, υποτίθεται ότι το επισκεύασε ο αντιπρόσωπος, μετά από 200 χλμ πάλι τα ίδια, μου έλεγε ότι χάνει από αλλού και εν τέλει κατέληξα να ψάχνω σε άλλη πολη την λύση, και τώρα αναμένω να έρθουν στα κεντρικά ανταλλακτικά που λείπουν (που αφού το φτιάχνω σε άλλη πόλη, σημαίνει ότι δεν έχω μηχανάκι εδώ και σχεδόν ένα μήνα). Εκτός αυτού, ελαττωματικό καντράν (αλλάχθηκε) και το εμπρός φρένο που χρειάζεται ήδη εξαέρωση (περιμένω να παραλάβω για να δω αν φταίει αυτό).
Άτυχος; δεν ξέρω, αλλα όταν με 1000 χλμ μηχανάκι ο τοπικός αντιπρόσωπος (επειδή δεν το πήρα από αυτόν πιθανολογώ) με τρολλάρει και έχω χάσει πολλά πρωινά για επισκευή που δεν έγινε ποτέ σωστά, και τώρα είμαι σε αναμονή ανταλλακτικών που δεν υπάρχουν στα κεντρικά, δύσκολα θα αγόραζα οτιδήποτε έχει παιδικές ασθένειες ή οτιδήποτε βγάζει συχνά θέματα, έστω και χαζά. Γιατί τελικά λίγο οι διαρροές, λίγο τα καμένα φανάρια, λίγο οι ντίζες, ναι μεν ασήμαντα, αλλά όταν απαιτούν επίσκεψη σε αντιπροσώπους που δεν είναι συνεργάσιμοι, ευχαριστώ πολύ δεν θα ξαναπάρω. Θέλω όσο πιο δυνατόν αξιόπιστο γίνεται εξαρχής.
Giorgos77yk
15/11/2023, 17:52
Η χρήση είναι ταξιδιωτική και θα περιέχει και εθνική ή μόνο μικρές βόλτες των 300-500 χλμ από επαρχιακούς?
Όταν λες χώμα μιλάμε για δασικά μονοπάτια ή βρήκα χωματόδρομο και θέλω να τον περάσω για να φτάσω στον προορισμό μου?
Τι κιλά στα 1,85?
Τι ηλικία?
Μονός ή δικάβαλος?
Χρωμα μαλλιών/ματιων και τι ομάδα αίματος ξέχασες να ρωτήσεις
CorpseAlive
15/11/2023, 17:56
Στα 8.000 που αναφέρεις , ακτινωτή ζάντα τουλάχιστον 19-17 για να έχει κάποιες Off δυνατότητες,τουλάχιστον 650 κυβικά και βάρος τουλάχιστον κάτω από 250 κιλά είναι το Xt 650 Vstrom που αναφέρουν όλοι.
Σε αυτά που λες ότι έχεις ανάγκη.
Γιατί θα καταλάβεις πρακτικά ότι δεν θα ψηθείς για όλα αυτά να έχεις ένα μηχανάκι αλλά 2,3,4,5 και πάει λέγοντας (Παθών και θα επανέλθω σε άλλο Post για το επόμενο απόκτημα μου)
Από όλα αυτά και επειδή δικάβαλο και χώμα δεν παίζει θα σου πρότεινα και εγώ ένα NC .
Φιλικότατο και για πόλη και για ταξίδι, με τις όποιες υποχωρήσεις και σκληροτράχηλο μοτέρ.
Ρώτα και τον Μάστορα billy84 να δεις αν μπαίνει και χώμα ΄(ή αν χρειάζεται ολόκληρο τιμόνι για να οδηγηθεί).
CorpseAlive
15/11/2023, 17:57
Χρωμα μαλλιών/ματιων και τι ομάδα αίματος ξέχασες να ρωτήσεις
200 κιλά και 1,85 το τενερέ θα του είναι σαν στρίγκ.
Επίσης η ηλικία δεν παίζει ρόλο για Α ή για Α2 μηχανές?
Επόμενο παρατράγουδο.
Giorgos77yk
15/11/2023, 18:11
200 κιλά και 1,85 το τενερέ θα του είναι σαν στρίγκ.
Επίσης η ηλικία δεν παίζει ρόλο για Α ή για Α2 μηχανές?
Επόμενο παρατράγουδο.
Αφού μένεις για την μανούρα δεν θα σου απαντήσω γιατί εγώ μένω επειδή αγαπώ τις μοτοσικλέτες . Όσο αναφορά τις συμβουλές σου εμένα δεν μου λένε τίποτα και δεν βγάζουν νόημα γιατί την μηχανή πρέπει να καυλ@νεις όταν την βλέπεις και την καβαλας . Αφήστε τον άνθρωπο να καβαλήσει και να τεστάρει όσες μηχανές θέλει και αυτή που θα τον κάνει να ******* όταν την βλέπει τότε αυτή είναι η κατάλληλη . Με όλο τον σεβασμό που σου έχω συντροχε
CorpseAlive
15/11/2023, 18:28
Αφού μένεις για την μανούρα δεν θα σου απαντήσω γιατί εγώ μένω επειδή αγαπώ τις μοτοσικλέτες . Όσο αναφορά τις συμβουλές σου εμένα δεν μου λένε τίποτα και δεν βγάζουν νόημα γιατί την μηχανή πρέπει να καυλ@νεις όταν την βλέπεις και την καβαλας . Αφήστε τον άνθρωπο να καβαλήσει και να τεστάρει όσες μηχανές θέλει και αυτή που θα τον κάνει να ****** όταν την βλέπει τότε αυτή είναι η κατάλληλη . Με όλο τον σεβασμό που σου έχω συντροχε
Σύντροχε , η απάντηση στο ερώτημα ''τι Adventure μηχανή να πάρω'' σίγουρα μπορεί η δική σου ''όποια καυλ@νεις όταν την βλέπεις. ''
Αλλά η ποιότητα της παραπάνω απάντησης είναι στο ίδιο φάσμα με το κλασικό ''μωρό μου τι θες να φάμε σήμερα? ΄Δεν ξέρω ότι θες'' ήτοι δεν είναι απάντηση.
Επομένως , για να βοηθήσει κάποιος τον σύντροχο και να μην πετάξει ένα γιόλο ''πάρε αυτό ή το άλλο ή το όποια σου καβλώσει '' πρέπει να καταλάβει κανείς τι ανάγκες και ιδιαιτερότητες έχει ο σύντροχος. Εξού και οι ερωτήσεις μου και η αντίστοιχη απάντηση μου σε εσένα.
Με σεβασμό.
Giorgos77yk
15/11/2023, 18:41
Σύντροχε , η απάντηση στο ερώτημα ''τι Adventure μηχανή να πάρω'' σίγουρα μπορεί η δική σου ''όποια καυλ@νεις όταν την βλέπεις. ''
Αλλά η ποιότητα της παραπάνω απάντησης είναι στο ίδιο φάσμα με το κλασικό ''μωρό μου τι θες να φάμε σήμερα? ΄Δεν ξέρω ότι θες'' ήτοι δεν είναι απάντηση.
Επομένως , για να βοηθήσει κάποιος τον σύντροχο και να μην πετάξει ένα γιόλο ''πάρε αυτό ή το άλλο ή το όποια σου καβλώσει '' πρέπει να καταλάβει κανείς τι ανάγκες και ιδιαιτερότητες έχει ο σύντροχος. Εξού και οι ερωτήσεις μου και η αντίστοιχη απάντηση μου σε εσένα.
Με σεβασμό.
Ότι πεις τότε αγαπητέ συντροχε, απλα στην ερώτηση σου αν θα είναι μόνος η δικαβαλος θα πρέπει εάν είναι μόνος του και πάρει την αντίστοιχη μηχανή να μείνει μόνος του για το υπόλοιπο της ζωής του ; Λέω γώ τώρα ότι εκεί που βολτάρει του την πέφτει μια γκομενα , εκεί τι κάνει ;
CorpseAlive
15/11/2023, 19:03
Ότι πεις τότε αγαπητέ συντροχε, απλα στην ερώτηση σου αν θα είναι μόνος η δικαβαλος θα πρέπει εάν είναι μόνος του και πάρει την αντίστοιχη μηχανή να μείνει μόνος του για το υπόλοιπο της ζωής του ; Λέω γώ τώρα ότι εκεί που βολτάρει του την πέφτει μια γκομενα , εκεί τι κάνει ;
Της βάζει βοηθητικές και την σέρνει πίσω.
Στα σοβαρά όμως , θα έπαιρνες το ίδιο μηχανάκι γνωρίζοντας ότι θα το καβάλαγες μονός και το ίδιο διπλός?
π.χ. εγώ ΟΧΙ.
Αν δεν ήμουν στα ταξίδια δικάβαλος δεν θα έπαιρνα την GS θα έπαιρνα ένα πολύ πιο καθαρό Sport Touring με έμφαση στο Sport.
Αντίστοιχα , στην Adv κατηγορία το Tenere δνε είναι για δικαβαλια. Αλλά το XT (Vstrom) είναι.
Οριακά είναι και το NC.
Δεν καταλαβαίνω που ακριβώς διαφωνείς. Καθαρή λογική είναι.
Αφού μένεις για την μανούρα δεν θα σου απαντήσω γιατί εγώ μένω επειδή αγαπώ τις μοτοσικλέτες . Όσο αναφορά τις συμβουλές σου εμένα δεν μου λένε τίποτα και δεν βγάζουν νόημα γιατί την μηχανή πρέπει να καυλ@νεις όταν την βλέπεις και την καβαλας . Αφήστε τον άνθρωπο να καβαλήσει και να τεστάρει όσες μηχανές θέλει και αυτή που θα τον κάνει να ******** όταν την βλέπει τότε αυτή είναι η κατάλληλη . Με όλο τον σεβασμό που σου έχω συντροχε
Σιγα βρε θα μας παρουν τα σκαγια :p
PaNick67
15/11/2023, 19:43
Δικαβαλο και χώμα σημαίνει απλή διέλευση από χωματόδρομο με χαμηλή ταχύτητα γιατί η συνεπιβάτης δεν θα ξανάρθει βόλτα και θα κόψεις κάνα υποπλαίσιο.
Το χώμα θέλει όρθιος με ελαφρά λυγισμένα γόνατα κάτι που αν κάνει η συνεπιβάτης μπορεί να γίνει ζημιά. Χώρια τον κίνδυνο πτώσης.
Με αυτά κατά νου κάνουν σχεδόν όλες.
Γνώμη μου;
Δες τες όλες, οδήγησε τες όλες και μάζεψε λεφτά για Africa Twin! :lol:
panavour
15/11/2023, 20:05
Οτι και να παρεις,οδηγησε το πρωτα,ακομα και με τον συντροφο σου,αν γινεται, αν το παρεις καινουργιο,υπαρχουν σχεδον ολες οι αντιπροσωπιες που τα δινουν τεστ.Η γνωμη μου ειναι για καινουργιο,γιατι θα εχεις ενα συγχρονο μηχανακι με 2 χρονια εγγυηση,και με ABS που στην κυριολεξια σωζει ΖΩΕΣ.Το μεταχειρισμενο ειδικα στις εποχες που ζουμε, ειναι παρακινδυνευμενο και υπερτιμημενο ,για πολλους και διαφορους λογους που εχουν υπερ αναλυθει.Στα λεφτα που δινεις υπαρχουν δεκαδες επιλογες,και πολλες αναφορες ιδιοκτητων στο ιντερνετ,και στα εξειδικευμενα φόρα.
billzontanos
15/11/2023, 21:00
Καλησπερα και πάλι,σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις,το διπλωμα δεν είναι θέμα καθώς έχω το Α2 από τα 21 και θα πάρω τώρα το Α μετά από τα δυο χρόνια που χρειάζεται να περάσουν,επίσης τα δικαβαλα ταξίδια θα είναι από εθνική οδό/επαρχιακούς δρόμους άντε βαριά ένα χαλαρό χωματόδρομο κάποιου χωριού με χαμηλή ταχύτητα,το χώμα που ανέφερα πριν δεν θα ήταν στο ίδιο ταξίδι αλλά σε άλλο με τη παρέα όχι με τη κοπέλα μου.Νομίζω ότι ένα vstrom 800de ή το 650xt είναι οι δυο επιλογές που κοιτάω περισσότερο,η διαφορά τιμής θα καλυφθεί με την υπομονή που προανέφερα με το τίμιο xtακι που δε θα πουληθεί εξάλλου καθώς δεν αξίζει να το διώξεις καλύτερα να υπάρχει και ένα ακόμα πιο καθημερινό ας πουμε μέχρι να κλατάρει
harris_x
15/11/2023, 21:46
Αφού μένεις για την μανούρα δεν θα σου απαντήσω γιατί εγώ μένω επειδή αγαπώ τις μοτοσικλέτες . Όσο αναφορά τις συμβουλές σου εμένα δεν μου λένε τίποτα και δεν βγάζουν νόημα γιατί την μηχανή πρέπει να καυλ@νεις όταν την βλέπεις και την καβαλας . Αφήστε τον άνθρωπο να καβαλήσει και να τεστάρει όσες μηχανές θέλει και αυτή που θα τον κάνει να ******* όταν την βλέπει τότε αυτή είναι η κατάλληλη . Με όλο τον σεβασμό που σου έχω συντροχε
Δε βλέπω κάποια μανούρα από τον CorpseAlive.
Αντίθετα, από τη πλευρά σου κάτι βλέπω....
Χαλάρωσε σε παρακαλώ ;)
CorpseAlive
16/11/2023, 12:22
Καλησπερα και πάλι,σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις,το διπλωμα δεν είναι θέμα καθώς έχω το Α2 από τα 21 και θα πάρω τώρα το Α μετά από τα δυο χρόνια που χρειάζεται να περάσουν,επίσης τα δικαβαλα ταξίδια θα είναι από εθνική οδό/επαρχιακούς δρόμους άντε βαριά ένα χαλαρό χωματόδρομο κάποιου χωριού με χαμηλή ταχύτητα,το χώμα που ανέφερα πριν δεν θα ήταν στο ίδιο ταξίδι αλλά σε άλλο με τη παρέα όχι με τη κοπέλα μου.Νομίζω ότι ένα vstrom 800de ή το 650xt είναι οι δυο επιλογές που κοιτάω περισσότερο,η διαφορά τιμής θα καλυφθεί με την υπομονή που προανέφερα με το τίμιο xtακι που δε θα πουληθεί εξάλλου καθώς δεν αξίζει να το διώξεις καλύτερα να υπάρχει και ένα ακόμα πιο καθημερινό ας πουμε μέχρι να κλατάρει
Επομένως οποιοδήποτε της κατηγορίας On/Off σου κάνει για το ''χώμα'' που θες.
Για σοβαρό ταξίδι από εθνική κλπ θα πας πάνω από 750 κυβικά κατά την ταπεινή μου άποψη. Εκεί κοιτάς και να έχει σοβαρή ανεμοκάλυψη .
Το Africa έχει μέτρια ανεμοκάλυψη.
Κοντά στο φάσμα τιμών που είσαι παίζει το Moto Guzzi v85tt . (Μεταχειρισμένο)
Ρίξε ένα βλέφαρο γιατί καλύπτει κατά πολύ όλα όσα θες.
Kickstart
16/11/2023, 12:43
vstrom 650 (το πριν το 800) μεταχειρο θα κοίταγα στην θέση σου εγώ. Ανετα φορτώνεις ταξιδευεις και αμα ζητήσεις ηπιο χωματόδρομο δεν νομίζω να κωλώνει κάπου. Αξιοπιστία, οικονομια και κατα την γνώμη μου και look.
billzontanos
16/11/2023, 17:44
Το Tenere σκεφτόμουν επίσης,κάπου είδα μπορει από εσάς ίσως ότι στην εθνική δεν είναι τόσο άνετο όμως
billzontanos
16/11/2023, 17:44
Πολύ πιθανό το 650xt ίσως
Εμένα πολύ μου αρέσουν αυτές οι συζητήσεις που όλοι λένε τη μλκια τους και στο τέλος ο τύπος παίρνει ότι γουστάρει που δεν έχει καμία σχέση με ότι κουβεντιάζατε :lol:
Χάρλει πχ χαχαχαχαχα
Άσε που αυτό το αντβέντσουρ δεν το πιάνω καθόλου
Δηλαδή που θα πάει στην Αφρική? Ξεβράκωτος στα αγγούρια???
Όπως και να χει εγώ θα κοιτούσα αυτό το άλλο που έγραφε το παιδί
Μοτο μορίνι 650 νομίζω
Μια χαρά για ν αρχίσει την μεγάλη περιπέτεια... Της ζωής!
billzontanos
17/11/2023, 01:55
Χαχαχα σωστά,ίσως με ενα καλό ζευγάρι λάστιχα να μπαίνεις και με sport touring μηχανάκια σε χωμάτινα μονοπάτια εγώ μιλάω για κάτι που θα μου κάνει τη ζωή πιο εύκολη και στο ταξίδι,αλλιώς θα κρατούσα το ΧΤ να παιδεύομαι
Nostradamus
18/11/2023, 08:49
Εμένα πολύ μου αρέσουν αυτές οι συζητήσεις που όλοι λένε τη μλκια τους και στο τέλος ο τύπος παίρνει ότι γουστάρει που δεν έχει καμία σχέση με ότι κουβεντιάζατε :lol:
Χάρλει πχ χαχαχαχαχα
Άσε που αυτό το αντβέντσουρ δεν το πιάνω καθόλου
Δηλαδή που θα πάει στην Αφρική? Ξεβράκωτος στα αγγούρια???
Όπως και να χει εγώ θα κοιτούσα αυτό το άλλο που έγραφε το παιδί
Μοτο μορίνι 650 νομίζω
Μια χαρά για ν αρχίσει την μεγάλη περιπέτεια... Της ζωής!
Για ρώτα τον θείο σου, τι προτείνει αυτός..
basilis_k6
18/11/2023, 12:30
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/anoixan-oi-proparaggelies-gia-tin-kove-450-rally-me-ofelos-500eu
CorpseAlive
18/11/2023, 18:21
Για ρώτα τον θείο σου, τι προτείνει αυτός..
Θείος εδώ.
Να πάρει ένα τουρμπο μπούσα και να μην είναι φλώρος το παιδί.
Στα 200+ όλα είναι ευθεία.
https://youtu.be/j3qbi0xSby8?si=7t79jvnsVn7jc5w7
Kornillios
20/11/2023, 11:21
Ένα βασικό ερώτημα είναι το εξής:
Σε ποια πόλη μένεις και για ποιες μάρκες έχεις αντιπροσωπεία και κυρίως εξουσιοδοτημένα συνεργεία προκειμένου να μην χρειαστείς να αλλάζεις πόλη για σέρβις και έκτακτες επισκευές. Αν πάρεις πχ CFMoto αλλά δεν έχεις ένα συνεργείο κοντά, σε περίπτωση επισκευών θα είναι μεγάλο μανίκι.
jimsakpt3
22/11/2023, 09:07
Κοντά στο φάσμα τιμών που είσαι παίζει το Moto Guzzi v85tt . (Μεταχειρισμένο)
Ρίξε ένα βλέφαρο γιατί καλύπτει κατά πολύ όλα όσα θες.
Έχεις καθόλου εμπειρία από το Moto guzzi?
το γλυκοκοιτάζω αν τελικά αποφασίσω να αλλάξω το τρεισεράκι μου αλλά με προβληματίζει ο αερόψυκτος κινητήρας και ένα θεματάκι με έναν περίεργο ήχο από κάτι πυράκια που λένε κάποιοι ιδιοκτήτες...
Kornillios
22/11/2023, 10:24
Έχεις καθόλου εμπειρία από το Moto guzzi?
το γλυκοκοιτάζω αν τελικά αποφασίσω να αλλάξω το τρεισεράκι μου αλλά με προβληματίζει ο αερόψυκτος κινητήρας και ένα θεματάκι με έναν περίεργο ήχο από κάτι πυράκια που λένε κάποιοι ιδιοκτήτες...
Το θέμα με τα πυράκια έχει διορθωθεί εδώ και καιρό με ένα update στην χαρτογράφηση (άσε που η updated version του 2024 θα έχει και knock sensor για αυτό το θέμα). Το ότι είναι αερόψυκτος δεν έχει θέμα, μην σου πω τελικά πως οι πιθανότητες να "μείνεις" λόγω υπερθέρμανσης από διαρροή στο δοχείο του ψυκτικού υγρού είναι ελάχιστες με ένα αερόψυκτο μοτέρ! Απλώς αν το έχεις για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη, και ειδικά κατακαλόκαιρο, θα ζεσταθείς λίγο παραπάνω! Για το χειμώνα είναι το καλύτερο καλοριφέρ!!
Για θέμα αξιοπιστίας δεν έχω να πω κάτι, μιλάμε για εταιρεία 100+ χρόνων. Υποστήριξη έχεις από το δίκτυο της Piaggio καθώς η Moto Guzzi και η Aprilia είναι εξαγορασμένες από την πρώτη.
stefanos
22/11/2023, 12:38
Εμένα πολύ μου αρέσουν αυτές οι συζητήσεις που όλοι λένε τη μλκια τους και στο τέλος ο τύπος παίρνει ότι γουστάρει που δεν έχει καμία σχέση με ότι κουβεντιάζατε :lol:
Χάρλει πχ χαχαχαχαχα
Προσωπικά πλην του οικονομικού, το PanAmerica χωράει μια χαρά στην συζήτηση, και απ ότι λένε σύντομα θα βγάλουν και το μικρό.
Στο δρόμο που το έχω δει πλην του μήκους λόγω κινητήρα, δείχνει ιδιαίτερα μαζεμένο για την κατηγορία του.
jimsakpt3
22/11/2023, 17:11
Το θέμα με τα πυράκια έχει διορθωθεί εδώ και καιρό με ένα update στην χαρτογράφηση (άσε που η updated version του 2024 θα έχει και knock sensor για αυτό το θέμα). Το ότι είναι αερόψυκτος δεν έχει θέμα, μην σου πω τελικά πως οι πιθανότητες να "μείνεις" λόγω υπερθέρμανσης από διαρροή στο δοχείο του ψυκτικού υγρού είναι ελάχιστες με ένα αερόψυκτο μοτέρ! Απλώς αν το έχεις για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη, και ειδικά κατακαλόκαιρο, θα ζεσταθείς λίγο παραπάνω! Για το χειμώνα είναι το καλύτερο καλοριφέρ!!
Για θέμα αξιοπιστίας δεν έχω να πω κάτι, μιλάμε για εταιρεία 100+ χρόνων. Υποστήριξη έχεις από το δίκτυο της Piaggio καθώς η Moto Guzzi και η Aprilia είναι εξαγορασμένες από την πρώτη.
Εγώ ενδιαφέρομαι για κανένα ελαφρώς μεταχειρισμένο ευρο5 μοντέλο από το 21 και μετά... λογικά θα την έχουν πάρει και αυτά την αναβάθμιση ε?
το χρησιμοποιώ για πηγαινε - έλα στο γραφείο αλλά μιλάμε για 2χλμ σε επαρχιακή πόλη με 2-3 φανάρια... οπότε δεν πιστεύω να προλαβαίνει να ανάψει ο κινητήρας...
μ' αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά και πιστεύω και εγώ οτι είναι αρκετά ποιοτικό μηχανάκι με χαρακτήρα και προσωπικότητα, γι αυτό είναι στις τοπ επιλογές μου αν αλλάξω μετά τον χειμώνα το τρεισερ.
Kornillios
23/11/2023, 09:05
Εγώ ενδιαφέρομαι για κανένα ελαφρώς μεταχειρισμένο ευρο5 μοντέλο από το 21 και μετά... λογικά θα την έχουν πάρει και αυτά την αναβάθμιση ε?
το χρησιμοποιώ για πηγαινε - έλα στο γραφείο αλλά μιλάμε για 2χλμ σε επαρχιακή πόλη με 2-3 φανάρια... οπότε δεν πιστεύω να προλαβαίνει να ανάψει ο κινητήρας...
μ' αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά και πιστεύω και εγώ οτι είναι αρκετά ποιοτικό μηχανάκι με χαρακτήρα και προσωπικότητα, γι αυτό είναι στις τοπ επιλογές μου αν αλλάξω μετά τον χειμώνα το τρεισερ.
Αφού θα είσαι επαρχία τότε πιστεύω είναι πολύ καλή επιλογή! Νομίζω πως η πρώτες εκδόσεις είναι euro 4 αλλά τώρα πια βγαίνει σε euro 5 και 5+ (2024 edition). Ένας γνωστός μου έχει το travel edition το παλιό, το έχει λιώσει και δεν έχει καταλάβει τίποτα!
Φίλε οι moto guzzi δεν είναι απλά μηχανάκια. Έχουν φινέτσα και χαρακτήρα, κάτι το οποίο δεν βρίσκεις από μοτοσικλέτες της Yamaha και Honda. Εγώ έχω αυτήν την κουκλίτσα, την χρησιμοποιώ καθημερινά για commuting στην Αττική (μικτή μετακίνηση Πειραιά-Μαρούσι μέσω Κηφισού), κάθε μέρα που ξυπνάω χαίρομαι να πάω στη δουλειά μόνο και μόνο επειδή ξέρω ότι θα την καβαλήσω! Θεωρώ πως η συγκεκριμένη μάρκα είναι υποτιμημένη, παρότι έχει μεγάλη ιστορία και γενικά είναι αξιόπιστη! Και προπάντων, είναι made in Italy, by hand όχι ρομπότ!
448364
jimsakpt3
23/11/2023, 09:32
Αφού θα είσαι επαρχία τότε πιστεύω είναι πολύ καλή επιλογή! Νομίζω πως η πρώτες εκδόσεις είναι euro 4 αλλά τώρα πια βγαίνει σε euro 5 και 5+ (2024 edition). Ένας γνωστός μου έχει το travel edition το παλιό, το έχει λιώσει και δεν έχει καταλάβει τίποτα!
Φίλε οι moto guzzi δεν είναι απλά μηχανάκια. Έχουν φινέτσα και χαρακτήρα, κάτι το οποίο δεν βρίσκεις από μοτοσικλέτες της Yamaha και Honda. Εγώ έχω αυτήν την κουκλίτσα, την χρησιμοποιώ καθημερινά για commuting στην Αττική (μικτή μετακίνηση Πειραιά-Μαρούσι μέσω Κηφισού), κάθε μέρα που ξυπνάω χαίρομαι να πάω στη δουλειά μόνο και μόνο επειδή ξέρω ότι θα την καβαλήσω! Θεωρώ πως η συγκεκριμένη μάρκα είναι υποτιμημένη, παρότι έχει μεγάλη ιστορία και γενικά είναι αξιόπιστη! Και προπάντων, είναι made in Italy, by hand όχι ρομπότ!
448364
Πανέμορφο το V100! Να είσαι γερός και δυνατός για να το χαίρεσαι!!!
συμφωνώ με αυτά που λες για το οτι είναι ιδιαίτερες μοτοσυκλέτες τις οποίες ή θα τις αγαπήσεις ή θα σου είναι εντελώς αδιάφορες... δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση πιστεύω!
όντως από το 21 και μετά βγαίνουν τα euro5 που έχουν και κάποιες άλλες μικροδιαφορές νομίζω...
την έχω τοπ στη λίστα για επόμενη!
doctoras
23/11/2023, 09:43
μ' αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά και πιστεύω και εγώ οτι είναι αρκετά ποιοτικό μηχανάκι με χαρακτήρα και προσωπικότητα, γι αυτό είναι στις τοπ επιλογές μου αν αλλάξω μετά τον χειμώνα το τρεισερ.
Συγκριτικά με αυτό που έχεις:
Εξαρτάται τι τύπος αναβάτη είσαι. Αν είσαι easy rider είναι ιδανικό.
Αν έχεις σπορ ανησυχίες δεν κάνει
Αν είσαι κάπου στην μέση θα πρέπει να το οδηγήσεις αρκετά για να πεις οκ ασφαλής μετάβαση έχω σκεφτεί όλες τις παραμέτρους
Αν το οικονομικό δεν ειναι πρόβλημα και θέλεις να αλλάξεις διάφορες κατηγορίες για την εμπειρία προχωρά ελεύθερα
jimsakpt3
23/11/2023, 09:55
Συγκριτικά με αυτό που έχεις:
Εξαρτάται τι τύπος αναβάτη είσαι. Αν είσαι easy rider είναι ιδανικό.
Αν έχεις σπορ ανησυχίες δεν κάνει
Αν είσαι κάπου στην μέση θα πρέπει να το οδηγήσεις αρκετά για να πεις οκ ασφαλής μετάβαση έχω σκεφτεί όλες τις παραμέτρους
Αν το οικονομικό δεν ειναι πρόβλημα και θέλεις να αλλάξεις διάφορες κατηγορίες για την εμπειρία προχωρά ελεύθερα
συνειδητοποιημένο δε με λες... έχω μικρή εμπειρία με μηχανές... αλλά νομίζω οτι προτιμώ την άνεση και την απόλαυση από την ταχύτητα!
τώρα έχω ένα τρεισερ 7 του 21... και σκέφτομαι να το πουλήσω όσο πιάνει ακόμα καλά χρήματα και με μια μικρή διαφορά να πάρω κάτι που θα είναι πιο άνετο σε δικάβαλες εκδρομές και θα περνάει και πιο εύκολα από χωματόδρομους...
και στις επιλογές είναι το vstrom 650, το vstrom 1000 και το V85TT... για ελαφρώς μεταχειρισμένο μιλάω, όχι για καινούριο.
doctoras
23/11/2023, 09:58
Όλα κάνουν για την χρήση που λες. Για μενα πρέπει να βρεις τρόπο να τα οδηγήσεις πριν αποφασίσεις με ποιο θα πορευθείς
Kornillios
23/11/2023, 10:08
συνειδητοποιημένο δε με λες... έχω μικρή εμπειρία με μηχανές... αλλά νομίζω οτι προτιμώ την άνεση και την απόλαυση από την ταχύτητα!
τώρα έχω ένα τρεισερ 7 του 21... και σκέφτομαι να το πουλήσω όσο πιάνει ακόμα καλά χρήματα και με μια μικρή διαφορά να πάρω κάτι που θα είναι πιο άνετο σε δικάβαλες εκδρομές και θα περνάει και πιο εύκολα από χωματόδρομους...
και στις επιλογές είναι το vstrom 650, το vstrom 1000 και το V85TT... για ελαφρώς μεταχειρισμένο μιλάω, όχι για καινούριο.
Αφού σε ενδιαφέρει πιο πολύ η άνεση από την ταχύτητα, τότε πιστεύω πως και η V85TT θα είναι ιδανική! Σταθερά 130 με cruise control στον αυτοκινητόδρομο το έχει για παιχνίδι (θεωρώ πως με βαλίτσες και πάνω από 110-130 μετά κουράζει, εκτός αν έχεις GS με ζελατίνα σκούτερ που δεν νιώθεις ίχνος αέρα). Ο γνωστός μου φαντάσου έκανε Ρουμανία - Ελλάδα 1000+ χλμ σε 10 κάτι ώρες σερί και δεν κατάλαβε τίποτα, πολυθρόνα τύπου gold wing δεν την λες αλλά έχουν πολύ αναπαυτικές σέλες, ραμμένες στο χέρι!
Αλλά πριν κάνεις την αγορά θα συμφωνήσω με τον doctora, προσπάθησε να κάνεις test ride πριν επιλέξεις το επόμενο μοτορι.
panavour
23/11/2023, 10:11
Οι βλάβες στα ευρωπαϊκά λέγονται φινέτσα και χαρακτήρας,στα κινέζικα λέγονται φτηνό δουλειές,και στα ιαπωνικά σπάνιο τυχαίο γεγονός .
karellen
23/11/2023, 11:53
Οι βλάβες στα Ευρωπαϊκά και στα Ιαπωνικά είναι προβλέψιμες και το κυριότερο παρουσιάζονται μετά από κάμποσα χρόνια και αρκετές δεκάδες χιλιάδες χιλιομέτρων χρήσης.
Εν αντιθέσει με τα κινέζικα που τα φτύνει η αντλία νερού στις πρώτες εβδομάδες ή οι γενναίες διαρροές λαδιού από το καπάκι του συμπλέκτη.
Πας κατόπιν χολωμένος στην αντιπροσωπεία "Α δεν είναι τίποτα υπάρχει έτοιμο κιτ επισκευής αντλίας" ή "μην ανησυχείτε για τη διαρροή θα λύσουμε το καπάκι και θα βάλουμε καινούρια φλάτζα"
Αυτό στους Ευρωπαίους και τους Ιάπωνες ονομάζεται ανάκληση,προλαβαίνει μια δυσλειτουργία και ειδοποιεί τους χρήστες να πάνε στην αντιπροσωπεία να το διορθώσουν. Είναι δηλαδή κάτι που χαρακτηρίζει τις σοβαρές εταιρείες.Οι κινέζοι απέχουν πολύ απ' αυτό τον χαρακτηρισμό.
panavour
23/11/2023, 18:40
Οι βλάβες στα Ευρωπαϊκά και στα Ιαπωνικά είναι προβλέψιμες και το κυριότερο παρουσιάζονται μετά από κάμποσα χρόνια και αρκετές δεκάδες χιλιάδες χιλιομέτρων χρήσης.
Εν αντιθέσει με τα κινέζικα που τα φτύνει η αντλία νερού στις πρώτες εβδομάδες ή οι γενναίες διαρροές λαδιού από το καπάκι του συμπλέκτη.
Πας κατόπιν χολωμένος στην αντιπροσωπεία "Α δεν είναι τίποτα υπάρχει έτοιμο κιτ επισκευής αντλίας" ή "μην ανησυχείτε για τη διαρροή θα λύσουμε το καπάκι και θα βάλουμε καινούρια φλάτζα"
Αυτό στους Ευρωπαίους και τους Ιάπωνες ονομάζεται ανάκληση,προλαβαίνει μια δυσλειτουργία και ειδοποιεί τους χρήστες να πάνε στην αντιπροσωπεία να το διορθώσουν. Είναι δηλαδή κάτι που χαρακτηρίζει τις σοβαρές εταιρείες.Οι κινέζοι απέχουν πολύ απ' αυτό τον χαρακτηρισμό.
Οτι πεις,δεν θα σου χαλασω το ονειρο των περασμενων 10ετιων. Παντως στην κινεζα μου ουτε αντλια νερου ταφτυσε,ουτε τρεχει σταγονα απ το καπακι του συμπλεκτη. Α μην ξεχασω και την κορωνιδα των ευρωπαικων,την bmw που συναγωνιζεται η ''ανακληση '' με την πρωτη μοτοσυκλεττα καθε νεας παρτιδας-μοντελου,ποια θα βγει πρωτη.:lol::lol:
nikos6750
23/11/2023, 18:57
Στο δικό μου 300ds και τρόμπα νερού άλλαξα και τρόμπα βενζίνης καί σβησιματα στο ρελαντί έκανε από καινούριο μέχρι πού τό έδωσα τόν περασμένο μήνα και ησύχασα.Ξεχασα ,μετά την αλλαγή ελαστικών με ελαφρώς διαφορετική διάσταση μπροστά, γιατί δεν έβρισκα τή δικιά του εβγενε καί τί abs εκτός κατά διαστήματα.
karellen
23/11/2023, 19:36
Οτι πεις,δεν θα σου χαλασω το ονειρο των περασμενων 10ετιων. Παντως στην κινεζα μου ουτε αντλια νερου ταφτυσε,ουτε τρεχει σταγονα απ το καπακι του συμπλεκτη. Α μην ξεχασω και την κορωνιδα των ευρωπαικων,την bmw που συναγωνιζεται η ''ανακληση '' με την πρωτη μοτοσυκλεττα καθε νεας παρτιδας-μοντελου,ποια θα βγει πρωτη.:lol::lol:
Δεν μου χαλάς κανένα όνειρο,μια ζωή νταραβεριζόμουν με σοβαρές μοτοσυκλέτες και ξέρω να κρίνω,ούτε ρετρολάγνος είμαι.Τα τελευταία 7 χρόνια πέρασαν 2 gs από τα χέρια μου,έγραψα 50.000 χλμ με το καθένα και το μόνο που χρειάστηκα ήταν τα αναλώσιμα.Ναι πέρασα και μια ανάκληση στο πρώτο,μοντέλο του 2008 πήγα το 2019,μετά 11 χρόνια ! και μου άλλαξαν τρόμπα βενζίνης και το μουαγιέ της γωνιακής πίσω, το διαφορικό που λέτε εσεις.Και μάλιστα στο πρώτο αφορούσε μια φλάτζα από το φιλτράκι κι ύστερα,αυτοί όμως βγάλανε όλο το σύστημα τρόμπα-φλοτέρ κλπ και βάλανε καινούριο! Και τώρα εν έτει 2023 άμα πας με παλιό gs θα ισχύει η ανάκληση.Μια ολόκληρη μέρα το είχανε μέσα,γύρισα στην πόλη μου νύχτα.
Όσο για τις ανακλήσεις της 'ακατονόμαστης' είναι τουλάχιστον ανακλήσεις δημοσιευμένες επισήμως και όχι μούγκα,"έλα μια στιγμούλα να σου βάλουμε άλλη φλάτζα" (!).Το ότι το δικό σου state of the art μηχανάκι δεν έβγαλε ακόμη βλάβες (και εύχομαι ποτέ) δεν αναιρεί το γεγονός ότι υπάρχουν όντως ελλείψεις σε αυτά που ταλαιπωρούν ακόμα κόσμο,διάβασε τι λέει το παιδί από πάνω,Για κάποιο όμως μυστήριο λόγο επικεντρωνόμαστε στην κατσίκα του γείτονα επειδή έτσι μου είπαν/άκουσα/το είπε ο ντελάλης ψες το πρωί,η περίπτωση να καβαλήσουμε ένα τέτοιο και να βγάλουμε ίδια συμπεράσματα μάααλον χλωμό το βλέπω.
panavour
23/11/2023, 19:58
Για κάποιο όμως μυστήριο λόγο επικεντρωνομαστε στην κατσίκα του γείτονα επειδή έτσι μου είπαν/άκουσα/το είπε ο ντελάλης ψες το πρωί,η περίπτωση να καβαλήσουμε ένα τέτοιο και να βγάλουμε ίδια συμπεράσματα μάααλον χλωμό το βλέπω.
Δεν επικεντρωνομαστε πουθενα,ουτε στην κατσικα,ουτε στην γυναικα,ουτε στον ιδιο τον γειτονα.ΑΠΛΩΣ διαβαζουμε τα διαφορα που γραφονται ,πανταχοθεν.Δοξα τω θεω,υπαρχει απειρη βιβλιογραφια.Τωρα το χλωμον του θεματος ,ειναι εκτος θεματος,διοτι δεν αναφεθηκα στα οδικα χαρακτηριστικα ή στην ικανοτητα της συγκεκριμμενης μαρκας, που δεν τα αμφιβητω,αλλα στους κακους δαιμονες της που χρονια αναφερονται,και που μια τετοια εταιρεια δεν μπορει να τους διωξει,και που φτανει μετα απο 40 χρονια ματαιων προσπαθειων να σου λεει οτι θα σου αλλαζει τον αξονα καθε 60000 χλμ,για να μην μιλησω για τα ABS, τους αισθητηρες κλπ.ΑΝ εκανε οσο η κινεζα μου,και αν η εταιρεια ηταν στην πιατσα οσο η κινεζα μου,μικρο θα ηταν το κακο,ομως για εταιρεια 100 ετων ,και για τιμη f16,τοτε μου καθεται ασχημα.Τελος απο μενα,για να μην χαλασουμε περαιτερω το νημα.Παντα φιλικα,και χωρις προσωπικες ειρωνιες και αιχμες.
Οι βλάβες στα Ευρωπαϊκά και στα Ιαπωνικά είναι προβλέψιμες και το κυριότερο παρουσιάζονται μετά από κάμποσα χρόνια και αρκετές δεκάδες χιλιάδες χιλιομέτρων χρήσης.
Εν αντιθέσει με τα κινέζικα που τα φτύνει η αντλία νερού στις πρώτες εβδομάδες ή οι γενναίες διαρροές λαδιού από το καπάκι του συμπλέκτη.
Πας κατόπιν χολωμένος στην αντιπροσωπεία "Α δεν είναι τίποτα υπάρχει έτοιμο κιτ επισκευής αντλίας" ή "μην ανησυχείτε για τη διαρροή θα λύσουμε το καπάκι και θα βάλουμε καινούρια φλάτζα"
Αυτό στους Ευρωπαίους και τους Ιάπωνες ονομάζεται ανάκληση,προλαβαίνει μια δυσλειτουργία και ειδοποιεί τους χρήστες να πάνε στην αντιπροσωπεία να το διορθώσουν. Είναι δηλαδή κάτι που χαρακτηρίζει τις σοβαρές εταιρείες.Οι κινέζοι απέχουν πολύ απ' αυτό τον χαρακτηρισμό.
Περιγράφεις ακριβώς το Voge 300ds μου, που στα πρώτα 500 χλμ και διαρροή λαδιού είχα και προβληματικό καντράν και μάλιστα με αποτυχημένη προσπάθεια επίλυσης από τον τοπικό αντιπρόσωπο. Ελπίζω τώρα την δεύτερη φορά (που αναγκαστηκα να αλλάξω πόλη και αντιπρόσωπο (γιατί ο πρώτος και δεν παραδέχονταν ότι συνεχίζε να χάνει στο σημείο που επισκευασε, και ψέματα έλεγε, και λάθος διάγνωση έκανε) να είμαι πιο τυχερός και να λύθηκε οριστικά. Φυσικα και νιώθω ξενερωμένος και πλέον κατάλαβα από πρώτο χέρι πως στην επαρχία αξίζει να ψωνίσεις μόνον ότι έχει σοβαρό τοπικο αντιπρόσωπο. Με όλα τα άλλα και ειδικά κινέζικα, μπλέκεις
jimsakpt3
24/11/2023, 08:45
Όλα κάνουν για την χρήση που λες. Για μενα πρέπει να βρεις τρόπο να τα οδηγήσεις πριν αποφασίσεις με ποιο θα πορευθείς
Αφού σε ενδιαφέρει πιο πολύ η άνεση από την ταχύτητα, τότε πιστεύω πως και η V85TT θα είναι ιδανική! Σταθερά 130 με cruise control στον αυτοκινητόδρομο το έχει για παιχνίδι (θεωρώ πως με βαλίτσες και πάνω από 110-130 μετά κουράζει, εκτός αν έχεις GS με ζελατίνα σκούτερ που δεν νιώθεις ίχνος αέρα). Ο γνωστός μου φαντάσου έκανε Ρουμανία - Ελλάδα 1000+ χλμ σε 10 κάτι ώρες σερί και δεν κατάλαβε τίποτα, πολυθρόνα τύπου gold wing δεν την λες αλλά έχουν πολύ αναπαυτικές σέλες, ραμμένες στο χέρι!
Αλλά πριν κάνεις την αγορά θα συμφωνήσω με τον doctora, προσπάθησε να κάνεις test ride πριν επιλέξεις το επόμενο μοτορι.
για τις δοκιμές, συμφωνώ απόλυτα!
τα Vstrom τα έχω δοκιμάσει αλλά το V85TT δεν το βρίσκω κοντά στην περιοχή μου... θα πρέπει να κατέβω Αθήνα κάποια στιγμή... γνωρίζετε αν το δίνει καμια αντιπροσωπεία για Test ride?
Για την αναπαυτική του σέλα και την γενικότερα καλή θέση οδήγησης το λένε όλοι οι κάτοχοι!
jimsakpt3
24/11/2023, 08:49
όσο για εσάς που λέτε για τις βλάβες και τα προβλήματα ας αφήσουμε τα κινέζικα και τα γερμανικά και πείτε μου τι ξέρετε για το V85TT :p
Η δεύτερη γενιά από το 21 και μετά τι προβλήματα βγάζει?
doctor_john
24/11/2023, 09:18
οικογενειακά, σε χάνει το σπίτι σου..
Kornillios
24/11/2023, 09:32
για τις δοκιμές, συμφωνώ απόλυτα!
τα Vstrom τα έχω δοκιμάσει αλλά το V85TT δεν το βρίσκω κοντά στην περιοχή μου... θα πρέπει να κατέβω Αθήνα κάποια στιγμή... γνωρίζετε αν το δίνει καμια αντιπροσωπεία για Test ride?
Για την αναπαυτική του σέλα και την γενικότερα καλή θέση οδήγησης το λένε όλοι οι κάτοχοι!
Στην Αθήνα το έχει σίγουρα ο Λυμπερόπουλος και λογικά και ο Αρμακόλας. Αν μπεις στο website της moto guzzi μπορείς να βρεις τα σημεία που διαθέτουν test ride μοτορια σε όλη την επικράτεια.
https://www.motoguzzi.com/gr_EL/testride/brand/#/moto_guzzi
θα συμφωνήσω με τον φίλο karellen δεν το ρισκάρεις με κινεζιά όντως στα ιαπωνικά είναι σπάνιο εγώ yamaha έχω 3 χρόνια και μου χει βγει σπαθί
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.