View Full Version : Honda cbx 500 vs ktm adventure 390
Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι κάποια στιγμή να ανέβω σε κυβικά και κοιτάζω αυτες τις δύο μηχανές. Η διαφορά στην τιμή ανάμεσα σε αυτά τα δύο είναι μικρή. ( Λίγο πιο ακριβό το Χόντα) . Η χρήση είναι 99 τις εκατό εντός νομού Αττικής.Δρομο φυσικά και άσφαλτο. Όχι ζούγκλα και άγρια δύση. Τις οδήγησα και τις δύο . Μου άρεσαν αμφότερες. Το ktm πιο διάβολος, το άλλο πιο ομαλα έπιταχυνε. Ποια μηχανή από τις δύο πιστεύετε ότι είναι πιο ανθεκτική στο χρόνο; Καλύτερη μεταπώληση;
Dimmanoukas
21/11/2023, 20:54
I'm gonna take a quess (not so wild)
Το cbx όσο υφίσταται ακόμη, δηλαδή εάν μπορείς να το βρεις, καθώς θα αντικατασταθεί από το nx το οποίο εάν και μπορεί να είναι καλύτερο, σίγουρα δεν είναι το ίδιο όμορφο.
Άρα, έχει ήδη υψηλή αξία μεταπώλησης, κατά εμέ θα ανέβει λίγο ακόμη.
CorpseAlive
21/11/2023, 21:13
Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι κάποια στιγμή να ανέβω σε κυβικά και κοιτάζω αυτες τις δύο μηχανές. Η διαφορά στην τιμή ανάμεσα σε αυτά τα δύο είναι μικρή. ( Λίγο πιο ακριβό το Χόντα) . Η χρήση είναι 99 τις εκατό εντός νομού Αττικής.Δρομο φυσικά και άσφαλτο. Όχι ζούγκλα και άγρια δύση. Τις οδήγησα και τις δύο . Μου άρεσαν αμφότερες. Το ktm πιο διάβολος, το άλλο πιο ομαλα έπιταχυνε. Ποια μηχανή από τις δύο πιστεύετε ότι είναι πιο ανθεκτική στο χρόνο; Καλύτερη μεταπώληση;
Ποια μηχανή από τις δύο πιστεύετε ότι είναι πιο ανθεκτική στο χρόνο; Καλύτερη μεταπώληση;
2 ερωτήματα πάντα μία απάντηση (Ειδικά στο πρώτο σκέλος)
honda
Τώρα αν με ρώταγες προσωπικά ποιο θα έκανα παραπάνω γούστο είναι άλλη ιστορία.
Αλλά αντικειμενικά το CBX έχει αποδείξει ότι ειναι ανθεκτικότατο και φαίνεται να κινείται πολύ στην αγορά τόσο των μεταχ. όσο και των καινούριων.
motojojo
21/11/2023, 21:19
Πιο ανθεκτικό το χοντα, αλλά στο θέμα μεταπώληση δεν θα έλεγα ότι το ktm πάει πίσω αν κρίνω από τους αντίστοιχους δούκες.
Αν θες εργαλιιο χοντα, αν θες γουστα ktm. Τόσο απλά. Διαλεγεις και παιρνεις.
ΚΤΜ...
158 κιλά έναντι 199
Σχεδόν τα ίδια άλογα, λίγο μικρότερη ροπή
Απείρως καλύτερα περιφεριακά (WP αναρτήσεις ρυθμιζόμενες πλήρως, 4πίστονη δαγκάνα ακτινική, έναντι SHOWA με ρύθμιση μόνο προφόρτισης και μονοπίστονη συμβατική δαγκάνα)
Υποκειμενικά, πιο ιδιαίτερο και όμορφο το KTM, το Honda είναι άχρωμο
Αντικειμενικά, σαφώς πιο ζωηρό και fun to drive το αυστριακό.
:beer:
Επειδή δύσκολο να μείνεις εντός Αττικής, το Honda θα σε πάει πιο μακριά και πιο άνετα.
alexis72
21/11/2023, 23:09
και τα 2 πολυ καλα μοτο ,οποιο κ να διαλέξεις σίγουρα θα το ευχαριστηθείς κ δεν θα το μετανιώσεις ,(τα εχω κάνει κ τα 2 test ride )
εχουν ομως κ τα 2 ενα τεράστιο αρνητικό ...ειναι απο τα μοτο που τα προτιμούν οι ...μακρυχέρηδες ,
αυτο λογικά το γνωρίζεις οπότε πρέπει να λάβεις τα μέτρα σου ...φυσικά κυρίως το βράδυ που θα την αφήνεις ,αλλα κ την ημέρα θέλει μεγάλη προσοχή ...
I'm gonna take a quess (not so wild)
Το cbx όσο υφίσταται ακόμη, δηλαδή εάν μπορείς να το βρεις, καθώς θα αντικατασταθεί από το nx το οποίο εάν και μπορεί να είναι καλύτερο, σίγουρα δεν είναι το ίδιο όμορφο.
Άρα, έχει ήδη υψηλή αξία μεταπώλησης, κατά εμέ θα ανέβει λίγο ακόμη.
Ποπο πόσο θα ανέβει πια ;!
Ποια μηχανή από τις δύο πιστεύετε ότι είναι πιο ανθεκτική στο χρόνο; Καλύτερη μεταπώληση;
2 ερωτήματα πάντα μία απάντηση (Ειδικά στο πρώτο σκέλος)
honda
Τώρα αν με ρώταγες προσωπικά ποιο θα έκανα παραπάνω γούστο είναι άλλη ιστορία.
Αλλά αντικειμενικά το CBX έχει αποδείξει ότι ειναι ανθεκτικότατο και φαίνεται να κινείται πολύ στην αγορά τόσο των μεταχ. όσο και των καινούριων.
Γούστο μάλλον με το ktm θα έκανες έτσι
Πιο ανθεκτικό το χοντα, αλλά στο θέμα μεταπώληση δεν θα έλεγα ότι το ktm πάει πίσω αν κρίνω από τους αντίστοιχους δούκες.
Αν θες εργαλιιο χοντα, αν θες γουστα ktm. Τόσο απλά. Διαλεγεις και παιρνεις.
Όσον αφορά το θέμα της εμφάνισης είναι η αλήθεια πως το ktm Μαρεσει περισσότερο.
ΚΤΜ...
158 κιλά έναντι 199
Σχεδόν τα ίδια άλογα, λίγο μικρότερη ροπή
Απείρως καλύτερα περιφεριακά (WP αναρτήσεις ρυθμιζόμενες πλήρως, 4πίστονη δαγκάνα ακτινική, έναντι SHOWA με ρύθμιση μόνο προφόρτισης και μονοπίστονη συμβατική δαγκάνα)
Υποκειμενικά, πιο ιδιαίτερο και όμορφο το KTM, το Honda είναι άχρωμο
Αντικειμενικά, σαφώς πιο ζωηρό και fun to drive το αυστριακό.
:beer:
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Εμφανισιακά δεν συγκρίνεται με το Χόντα. Όμως θα είμαι άνετος στα 70.000 - 80.000 χιλιόμετρα ή θα εμφανίζει προβλήματα. Γιατί το Χόντα από ότι λένε τα περνάει απροβληματιστα τα 100.000 !
doctoras
22/11/2023, 06:32
ΚΤΜ...
158 κιλά έναντι 199
175kg vs 199kg
158 ειναι κενό
η μεγάλη διαφορά στην αισθηση έρχεται απο το μοτερ. αλλιώς να έχεις για allround χρήση 1Κ αλλιώς 2Κ
175kg vs 199kg
158 ειναι κενό
η μεγάλη διαφορά στην αισθηση έρχεται απο το μοτερ. αλλιώς να έχεις για allround χρήση 1Κ αλλιώς 2Κ
my bad...
Αλλά και πάλι 11% λιγότερο βάρος είναι μαγάλη διαφορά.
DoctoR_k6
22/11/2023, 08:27
ΕΙναι το ΚΤΜ ανωμαλια μπροστα στο CB.
Στα ιδια χρηματα μαλλον και εγω αυτο θα τσιμπουσα.
Ειναι φορτωμενο με καλουδια και εχει αποδειξει οτι ειναι και αξιοπιστο.
Ασε που σε βαζει και πιο πολυ στην πριζα για εκτος δρομου συγκινησεις.
Παρε αυτο που γουσταρεις να βλεπεις καθε μερα που θα κατεβαινεις στο γκαραζ για να το παρεις και να φυγεις...
george.S
22/11/2023, 08:35
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Εμφανισιακά δεν συγκρίνεται με το Χόντα. Όμως θα είμαι άνετος στα 70.000 - 80.000 χιλιόμετρα ή θα εμφανίζει προβλήματα. Γιατί το Χόντα από ότι λένε τα περνάει απροβληματιστα τα 100.000 !
το πιθανότερο είναι πάντως να μην τα κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα με κανένα γιατί θα έχεις κάνει αναβάθμιση σε όχημα
αν το θες για υπηρέτη commuting όχημα και έχεις σκοπό να το κρατήσεις μέχρι να λιώσει ίσως είναι καλύτερο το Honda
ΕΙναι το ΚΤΜ ανωμαλια μπροστα στο CB.
Στα ιδια χρηματα μαλλον και εγω αυτο θα τσιμπουσα.
Ειναι φορτωμενο με καλουδια και εχει αποδειξει οτι ειναι και αξιοπιστο.
Ασε που σε βαζει και πιο πολυ στην πριζα για εκτος δρομου συγκινησεις.
Παρε αυτο που γουσταρεις να βλεπεις καθε μερα που θα κατεβαινεις στο γκαραζ για να το παρεις και να φυγεις...
Σωστός! Σε αυτά που λες περί γκαράζ είναι+1 το ktm ! Είναι κουκλί!!
το πιθανότερο είναι πάντως να μην τα κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα με κανένα γιατί θα έχεις κάνει αναβάθμιση σε όχημα
αν το θες για υπηρέτη commuting όχημα και έχεις σκοπό να το κρατήσεις μέχρι να λιώσει ίσως είναι καλύτερο το Honda
Ναι δεν νομίζω ότι χρειάζονται μεγαλύτερα κυβικά για καθημερινή μετακίνηση. Η αλήθεια είναι πως υπηρέτη commuting ψάχνω και γι'αυτό είμαι κάπως επιφυλακτικός με το ktm .
το πιθανότερο είναι πάντως να μην τα κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα με κανένα γιατί θα έχεις κάνει αναβάθμιση σε όχημα
Εγώ πάντως βλέπω έναν άνθρωπο που έχει κρατήσει για κοντά 60000 χλμ ένα κινέζικο 250αρι. Οπότε μάλλον το αντίθετο περιμένω απ' τον Πότη.
Προσωπικά θα πήγαινα στο Honda, θα έχεις σίγουρα πιο απροβλημάτιστη συμβίωση καθώς και η διαφορά κυλινδρισμού είναι κι αυτή σημαντική παράμετρος.
george.S
22/11/2023, 11:04
Εγώ πάντως βλέπω έναν άνθρωπο που έχει κρατήσει για κοντά 60000 χλμ ένα κινέζικο 250αρι. Οπότε μάλλον το αντίθετο περιμένω απ' τον Πότη.
Προσωπικά θα πήγαινα στο Honda, θα έχεις σίγουρα πιο απροβλημάτιστη συμβίωση καθώς και η διαφορά κυλινδρισμού είναι κι αυτή σημαντική παράμετρος.
Μα δεν διαφωνούμε το ίδιο λέμε αν διαβάσεις και την επόμενη παράγραφο :)
Όλα εξαρτώνται από την χρήση που έχεις σκοπό να κάνεις
Kornillios
22/11/2023, 11:13
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Εμφανισιακά δεν συγκρίνεται με το Χόντα. Όμως θα είμαι άνετος στα 70.000 - 80.000 χιλιόμετρα ή θα εμφανίζει προβλήματα. Γιατί το Χόντα από ότι λένε τα περνάει απροβληματιστα τα 100.000 !
Στην σήμερον ημέρα δυστυχώς δεν ισχύει τόσο πολύ αυτό....Έχω ακούσει για yamaha και honda με 10,000 χλμ να βγάζουν ζημιές που τα κάνουν σχεδόν total loss....Άν το μηχανάκι του έχεις του πεταματού, κάποια στιγμή θα σε αφήσει και αυτό. Απλώς τα ευρωπαϊκά θέλουν λίγη παραπάνω φροντίδα από τα Far Eastern.
Πάρε αυτό που σου αρέσει να το βλέπεις και τρελαίνεσαι να πας να το καβαλήσεις και να οργώσεις την άσφαλτο (έστω και την κακοτράχαλη της Αττικής) και ξέχνα για μεταπώληση κτλ.
Honda, αλλά περίμενε να έρθει και το NX500 που είναι ο διάδοχος του (αν δεν βιάζεσαι για άμεση αγορά) δε νομίζω ότι θα έχει ιδιαίτερη διαφορά στην τιμή
Nostradamus
22/11/2023, 12:24
Κατα την γνωμη μου και οπως σε διαβαζω εδω μεσα τοσο καιρο Παρε το honda. και ισως οπως λεει και ο man25 περιμενε να δεις το NX.
Το ένα είναι σύζυγος το άλλο ερωμέΝη
η μία είναι μονόχνοτη η άλλη κ@υλωμέΝη
Με δυο κυλίνδρους στην καρδιά, πάντα σε πάει μακρυά
έναν αν έχει μοναχά, χώμα θα βλέπει με χαρά.
Το υπόλοιπο ας το συνεχίσει ο Παντελής που το έχει :lol:
Εγώ πάντως βλέπω έναν άνθρωπο που έχει κρατήσει για κοντά 60000 χλμ ένα κινέζικο 250αρι. Οπότε μάλλον το αντίθετο περιμένω απ' τον Πότη.
Προσωπικά θα πήγαινα στο Honda, θα έχεις σίγουρα πιο απροβλημάτιστη συμβίωση καθώς και η διαφορά κυλινδρισμού είναι κι αυτή σημαντική παράμετρος.
Με έχεις καταλάβει. Για την ακρίβεια 53.000 χιλιόμετρα σε περίπου 5 έτη.
Το ένα είναι σύζυγος το άλλο ερωμέΝη
η μία είναι μονόχνοτη η άλλη κ@υλωμέΝη
Με δυο κυλίνδρους στην καρδιά, πάντα σε πάει μακρυά
έναν αν έχει μοναχά, χώμα θα βλέπει με χαρά.
Το υπόλοιπο ας το συνεχίσει ο Παντελής που το έχει :lol:
Χαχχα
Μα δεν διαφωνούμε το ίδιο λέμε αν διαβάσεις και την επόμενη παράγραφο :)
Όλα εξαρτώνται από την χρήση που έχεις σκοπό να κάνεις
Η χρήση είναι περίπου 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο στάνταρ. Πήγαινε έλα δουλειά και καμιά βόλτα το σκ .
Στην σήμερον ημέρα δυστυχώς δεν ισχύει τόσο πολύ αυτό....Έχω ακούσει για yamaha και honda με 10,000 χλμ να βγάζουν ζημιές που τα κάνουν σχεδόν total loss....Άν το μηχανάκι του έχεις του πεταματού, κάποια στιγμή θα σε αφήσει και αυτό. Απλώς τα ευρωπαϊκά θέλουν λίγη παραπάνω φροντίδα από τα Far Eastern.
Πάρε αυτό που σου αρέσει να το βλέπεις και τρελαίνεσαι να πας να το καβαλήσεις και να οργώσεις την άσφαλτο (έστω και την κακοτράχαλη της Αττικής) και ξέχνα για μεταπώληση κτλ.
Η λογική λέει Χόντα, η καρδιά λέει ktm . Του Πετάματου αποκλείεται. Όπως διατηρώ το cf moto 250 nk , θα φροντίζω και το καινούριο. Τα σέρβις όλα στην ώρα τους . Ανταλλακτικά από αντιπροσωπεία πάντα.
motojojo
22/11/2023, 13:46
Ε τοτε τι το σκεφτεσαι; (https://www.youtube.com/watch?v=yCC_b5WHLX0)
Κατα την γνωμη μου και οπως σε διαβαζω εδω μεσα τοσο καιρο Παρε το honda. και ισως οπως λεει και ο man25 περιμενε να δεις το NX.
Το cb σταματά και έρχεται σαν NX ;
Ε τοτε τι το σκεφτεσαι; (https://www.youtube.com/watch?v=yCC_b5WHLX0)
Ωραίο τραγούδι!! Έλα ντε , τι το σκέφτομαι
Honda, αλλά περίμενε να έρθει και το NX500 που είναι ο διάδοχος του (αν δεν βιάζεσαι για άμεση αγορά) δε νομίζω ότι θα έχει ιδιαίτερη διαφορά στην τιμή
Οκ !
panavour
22/11/2023, 14:15
Η λογική λέει Χόντα, η καρδιά λέει ktm . Του Πετάματου αποκλείεται. Όπως διατηρώ το cf moto 250 nk , θα φροντίζω και το καινούριο. Τα σέρβις όλα στην ώρα τους . Ανταλλακτικά από αντιπροσωπεία πάντα.
Ο ΚαΤιΜας ειναι παθος,παιγνιδι,και οτι αλλο χαρακτηριζει την μαρκα.Το χοντα ,ειναι η πιστη γιαπωνεζα συζυγος.Αφου εχεις κινεζικο,το προσεχεις και δεν εχεις προκαταληψεις ,κοιτα και οσα εχουν τον ΚΛΩΝΟ κινητηρα της ΧΟΝΤΑ,κατασκευασμενο απ την LONCIN,που τον δινει σε πολλες κινεζικες εταιρειες οπως voge 500ds,525dsx,daytona rockstar 500,daytona maverick 500,brixton crossfire 500.Oλες με επωνυμα περιφερειακα,οπως bosch,nissin,kayaba,j huan, brembo.κλπ.
Ο ΚαΤιΜας ειναι παθος,παιγνιδι,και οτι αλλο χαρακτηριζει την μαρκα.Το χοντα ,ειναι η πιστη γιαπωνεζα συζυγος.Αφου εχεις κινεζικο,το προσεχεις και δεν εχεις προκαταληψεις ,κοιτα και οσα εχουν τον ΚΛΩΝΟ κινητηρα της ΧΟΝΤΑ,κατασκευασμενο απ την LONCIN,που τον δινει σε πολλες κινεζικες εταιρειες οπως voge 500ds,525dsx,daytona rockstar 500,daytona maverick 500,brixton crossfire 500.Oλες με επωνυμα περιφεριακα,οπως bosch,nissin,kayaba,j huan, brembo.κλπ.
Έγινε. Θα τα τσεκαρω και αυτά. Να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα.
DoctoR_k6
22/11/2023, 14:52
Έγινε. Θα τα τσεκαρω και αυτά. Να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα.
Τον κλωνο σε σπεκς...οχι τα ιδια υλικα.
Κανει μια μικρουλα διαφορα αλλα συμφερει να λεμε ο κλωνος/ιδιο μοτερ κλπ κλπ.
Με ο,τι συνεπαγεται.
Παντως αν θες να το κρατησεις/παντρευτεις πας για Honda.
Αν δεν εχεις τετοιες βλεψεις παρε το ΚΤΜ.
Nostradamus
22/11/2023, 14:58
Ο ΚαΤιΜας ειναι παθος,παιγνιδι,και οτι αλλο χαρακτηριζει την μαρκα.Το χοντα ,ειναι η πιστη γιαπωνεζα συζυγος.Αφου εχεις κινεζικο,το προσεχεις και δεν εχεις προκαταληψεις ,κοιτα και οσα εχουν τον ΚΛΩΝΟ κινητηρα της ΧΟΝΤΑ,κατασκευασμενο απ την LONCIN,που τον δινει σε πολλες κινεζικες εταιρειες οπως voge 500ds,525dsx,daytona rockstar 500,daytona maverick 500,brixton crossfire 500.Oλες με επωνυμα περιφερειακα,οπως bosch,nissin,kayaba,j huan, brembo.κλπ.
Αντε παλι...
Ρε παιδες, λεει ο ανθρωπος αυτο ή αυτο.... παλι για τον κλωνους? Αν ηταν γενική κουβέντα τοτε θα ήταν απο την αρχή έτσι..
DoctoR_k6
22/11/2023, 15:00
Αντε παλι...
Ρε παιδες, λεει ο ανθρωπος αυτο ή αυτο.... παλι για τον κλωνους? Αν ηταν γενική κουβέντα τοτε θα ήταν απο την αρχή έτσι..
Γιατι να μην προταθει ρε φιλε και ενα κινεζικο...?
Μονο οι αλλοι να τα αγοραζουν?
Kornillios
22/11/2023, 15:03
Η λογική λέει Χόντα, η καρδιά λέει ktm . Του Πετάματου αποκλείεται. Όπως διατηρώ το cf moto 250 nk , θα φροντίζω και το καινούριο. Τα σέρβις όλα στην ώρα τους . Ανταλλακτικά από αντιπροσωπεία πάντα.
Ε τότε κάνε ότι σου λέει το κάτω κεφαλ...εεε χαχχαχ τι λέω! Κάνε αυτό που λέει η καρδιά σου και πάρε το KTM! Αλλά μην ξεχάσεις να φτιάξεις το πρόγραμμα με τον μάστορα και να επιλέξεις αν θα πηγαίνεις κάθε Τρίτη ή Τετάρτη, έχει πολλούς πελάτες δεν θα είσαι exclusive!! /joke :D
panavour
22/11/2023, 15:12
Έγινε. Θα τα τσεκαρω και αυτά. Να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=160740&highlight=voge+500ds
Παρε και τον συνδεσμο (λινκ) για να δεις και μια αναλυση-εμπειρια του κλωνου που εχω αναλυτικα μαζι με αλλους χρηστες παραθεσει.Θα ειναι ενα βοηθημα για να αποφασισεις.Η πληροφορηση ποτε δεν εβλαψε κανεναν.Αντιθετα γλυτωνεις χρονο και χρημα.Καλες αγορες,και αν μπορεις σε οτι αποφασισεις,καντο τεστ-βολτα,πριν το παρεις.ΒΑΣΙΚΟ
Τον κλωνο σε σπεκς...οχι τα ιδια υλικα.
Κανει μια μικρουλα διαφορα αλλα συμφερει να λεμε ο κλωνος/ιδιο μοτερ κλπ κλπ.
Με ο,τι συνεπαγεται.
Παντως αν θες να το κρατησεις/παντρευτεις πας για Honda.
Αν δεν εχεις τετοιες βλεψεις παρε το ΚΤΜ.
Ok !
Ε τότε κάνε ότι σου λέει το κάτω κεφαλ...εεε χαχχαχ τι λέω! Κάνε αυτό που λέει η καρδιά σου και πάρε το KTM! Αλλά μην ξεχάσεις να φτιάξεις το πρόγραμμα με τον μάστορα και να επιλέξεις αν θα πηγαίνεις κάθε Τρίτη ή Τετάρτη, έχει πολλούς πελάτες δεν θα είσαι exclusive!! /joke :D
Αυτός είναι ένας φόβος μου με τους μάστορες, χαχαχ
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=160740&highlight=voge+500ds
Παρε και τον συνδεσμο (λινκ) για να δεις και μια αναλυση-εμπειρια του κλωνου που εχω αναλυτικα μαζι με αλλους χρηστες παραθεσει.Θα ειναι ενα βοηθημα για να αποφασισεις.Η πληροφορηση ποτε δεν εβλαψε κανεναν.Αντιθετα γλυτωνεις χρονο και χρημα.Καλες αγορες,και αν μπορεις σε οτι αποφασισεις,καντο τεστ-βολτα,πριν το παρεις.ΒΑΣΙΚΟ
Κατάλαβα
doctoras
22/11/2023, 19:31
Τα έχω τεστάρει και τα 2 από 2 φορές (συμπεριλαμβανομένου και του ακτινωτού 390).
Το 390 ειναι άριστα εξοπλισμένο με plugs που έχουν στην μεσαία κατηγορία, το στήσιμο είναι στριταδικο και δεν εννοώ το εργονομικό με το χαμηλό τιμόνι, αυτό διορθώνεται, αλλά από τις αναρτήσεις οι οποίες είναι τοσο στιβαρές όσο ενός Στρίτ με 120mm διαδρομές
Όσο και να παίξεις με τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις η αίσθηση κούτσουρου είναι σούπερ για τον επαρχιακό ακόμη και TD αλλά στο χώμα δε κάνει κοπανιέσαι ακόμη και αν βάλεις τις επαναφορές τέρμα σοφτ.
Επίσης το μοτερ ειναι πολύ ομαλό και ελαστικό για ktm (θεωρώ αβαντάζ την εξέλιξη της bajaj) όμως τα γεωμετρικά του συνολου επιφέρουν wobbling εκεί κοντά στην τελική του..
Είναι πιο γρήγορο πάντως από το cb500x
Ειναι καλό και πολύ δυνατό μηχανάκι όχι ως adventure και ειναι σουπερ ως δεύτερο. Ως ένα και μόνο κάτι θα σου λείψει από κάποια χρήση
Το cb500x ενώ είναι πλαδαρό από πλευράς αναρτήσεων, μοτερ που το αισθάνεσαι φιμωμένο..τοσο πολύ, που νομίζεις ότι ήθελε να πάει 3/4χαω παραπάνω αλλα πετσοκόφτηκε
Είναι πιο άνετο σε κακοτράχαλα ασφαλτινα κομμάτια λόγω ενδοτικών σεταπ αναρτήσεων και παρά την κοντή πίσω διαδρομή μπορεί να περάσει με περισσότερη άνεση αναβατών από χωμάτινα σημεία.
Το μοτερ είναι βελουδο και μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα στις τουρινκ δυνατότητες αν απαιτηθούν
Ενώ μπορεί να παίξει καλύτερα τον ρόλο της μιας και μόνης μοτοσυκλέτας
Επισης τη μούρη του cb500x συνδυαστικά στο κόκκινο την θεωρώ την πιο όμορφη στην κατηγορία
Ναι δεν νομίζω ότι χρειάζονται μεγαλύτερα κυβικά για καθημερινή μετακίνηση. Η αλήθεια είναι πως υπηρέτη commuting ψάχνω και γι'αυτό είμαι κάπως επιφυλακτικός με το ktm .
Ο ΚαΤιΜας ειναι παθος,παιγνιδι,και οτι αλλο χαρακτηριζει την μαρκα.Το χοντα ,ειναι η πιστη γιαπωνεζα συζυγος.Αφου εχεις κινεζικο,το προσεχεις και δεν εχεις προκαταληψεις ,κοιτα και οσα εχουν τον ΚΛΩΝΟ κινητηρα της ΧΟΝΤΑ,κατασκευασμενο απ την LONCIN,που τον δινει σε πολλες κινεζικες εταιρειες οπως voge 500ds,525dsx,daytona rockstar 500,daytona maverick 500,brixton crossfire 500.Oλες με επωνυμα περιφερειακα,οπως bosch,nissin,kayaba,j huan, brembo.κλπ.
Έγινε. Θα τα τσεκαρω και αυτά. Να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα.
Δεδομένου του πρώτου μηνύματος, βάλε στο παιχνίδι και το AC 500 πιο άνετο από DS στην κίνηση.....
Κοντεύει χρόνος που το έχω και θέμα κανένα!
Δεδομένου του πρώτου μηνύματος, βάλε στο παιχνίδι και το AC 500 πιο άνετο από DS στην κίνηση.....
Κοντεύει χρόνος που το έχω και θέμα κανένα!
Έγινε θα το ελέγξω και αυτό.
Τα έχω τεστάρει και τα 2 από 2 φορές (συμπεριλαμβανομένου και του ακτινωτού 390).
Το 390 ειναι άριστα εξοπλισμένο με plugs που έχουν στην μεσαία κατηγορία, το στήσιμο είναι στριταδικο και δεν εννοώ το εργονομικό με το χαμηλό τιμόνι, αυτό διορθώνεται, αλλά από τις αναρτήσεις οι οποίες είναι τοσο στιβαρές όσο ενός Στρίτ με 120mm διαδρομές
Όσο και να παίξεις με τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις η αίσθηση κούτσουρου είναι σούπερ για τον επαρχιακό ακόμη και TD αλλά στο χώμα δε κάνει κοπανιέσαι ακόμη και αν βάλεις τις επαναφορές τέρμα σοφτ.
Επίσης το μοτερ ειναι πολύ ομαλό και ελαστικό για ktm (θεωρώ αβαντάζ την εξέλιξη της bajaj) όμως τα γεωμετρικά του συνολου επιφέρουν wobbling εκεί κοντά στην τελική του..
Είναι πιο γρήγορο πάντως από το cb500x
Ειναι καλό και πολύ δυνατό μηχανάκι όχι ως adventure και ειναι σουπερ ως δεύτερο. Ως ένα και μόνο κάτι θα σου λείψει από κάποια χρήση
Το cb500x ενώ είναι πλαδαρό από πλευράς αναρτήσεων, μοτερ που το αισθάνεσαι φιμωμένο..τοσο πολύ, που νομίζεις ότι ήθελε να πάει 3/4χαω παραπάνω αλλα πετσοκόφτηκε
Είναι πιο άνετο σε κακοτράχαλα ασφαλτινα κομμάτια λόγω ενδοτικών σεταπ αναρτήσεων και παρά την κοντή πίσω διαδρομή μπορεί να περάσει με περισσότερη άνεση αναβατών από χωμάτινα σημεία.
Το μοτερ είναι βελουδο και μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα στις τουρινκ δυνατότητες αν απαιτηθούν
Ενώ μπορεί να παίξει καλύτερα τον ρόλο της μιας και μόνης μοτοσυκλέτας
Επισης τη μούρη του cb500x συνδυαστικά στο κόκκινο την θεωρώ την πιο όμορφη στην κατηγορία
Το κόκκινο χρώμα στο cb είναι όντως πανέμορφο!
basilis_k6
22/11/2023, 23:52
ο μονος λογος να παει καποιος στο υπερκοστολογημένο duke με ζελατίνα ειναι οτι θέλει αυστηρα μονοκύλινδρο και για καποιο λογο του φαινετε λογικο να δωσει τοσα λεφτα για ενα 400αρι. με 5 δραχμες παραπάνω παιρνεις το trk702.
α ναι. και αυτο https://www.benelli-moto.gr/benelli-trk702-trk702x-prosfora-valitses/
Kornillios
23/11/2023, 09:48
ο μονος λογος να παει καποιος στο υπερκοστολογημένο duke με ζελατίνα ειναι οτι θέλει αυστηρα μονοκύλινδρο και για καποιο λογο του φαινετε λογικο να δωσει τοσα λεφτα για ενα 400αρι. με 5 δραχμες παραπάνω παιρνεις το trk702.
α ναι. και αυτο https://www.benelli-moto.gr/benelli-trk702-trk702x-prosfora-valitses/
Δεν γνωρίζω από χαρακτηριστικά, αλλά το TRK 702 είναι κακάσχημο και ίδια κόπια με το QJ SRT 700 (αν και νομίζω πως η benelli απλώς πήρε την ίδια μοτό από τη QJ και απλώς άλλαξε χρώματα και σήμα)...Για TRK το 502 θεωρώ πως είναι πιο ωραίο. Αλλά τώρα "ιταλική" μάρκα made in China? χμμμ....
ο μονος λογος να παει καποιος στο υπερκοστολογημένο duke με ζελατίνα ειναι οτι θέλει αυστηρα μονοκύλινδρο και για καποιο λογο του φαινετε λογικο να δωσει τοσα λεφτα για ενα 400αρι. με 5 δραχμες παραπάνω παιρνεις το trk702.
α ναι. και αυτο https://www.benelli-moto.gr/benelli-trk702-trk702x-prosfora-valitses/
Το 702 δεν μου αρέσει εμφανισιακά.
Kornillios
23/11/2023, 11:06
Το 702 δεν μου αρέσει εμφανισιακά.
Μιας και κοιτάς σε adventure touring/crossover κατηγορία, δες και Kawasaki Versys 660 ή Triumph Tiger 660.
giorgosb
23/11/2023, 14:43
Πάντως τα δύο μηχανάκια του διλήμματος σου έχουν και μια διαφορά 1.000€, βλέπω το 390 να είναι στα 6.990€.. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο..
CorpseAlive
23/11/2023, 14:44
Το 702 δεν μου αρέσει εμφανισιακά.
Kawasaki 300 Versys?
Πάντως τα δύο μηχανάκια του διλήμματος σου έχουν και μια διαφορά 1.000€, βλέπω το 390 να είναι στα 6.990€.. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο..
1 χιλιάρικο είναι 1 χιλιάρικο. Δεν είναι λίγο σίγουρα.
Kawasaki 300 Versys?
Δεν βλέπω πολλά στο car.gr.
CorpseAlive
23/11/2023, 22:26
Δεν βλέπω πολλά στο car.gr.
Προσωπικά το θεωρώ ίσως το πιο τίμιο στην κατηγορία του.
Είναι πολλή μηχανή για τα κυβικά της και φαίνεται φουλ στιβαρό τα τελευταία 3.5 χρόνια που το βλέπω γιατί το έχει γείτονας σε διπλανό γκαράζ.
Προσωπικά αν έκανα downgrade θα πήγαινα εκεί στα κυβικά μέχρι 500. (και νομίζω 40άτια για τα κυβικά και το βάρος του σουπερ αρκετά)
Προσωπικά το θεωρώ ίσως το πιο τίμιο στην κατηγορία του.
Είναι πολλή μηχανή για τα κυβικά της και φαίνεται φουλ στιβαρό τα τελευταία 3.5 χρόνια που το βλέπω γιατί το έχει γείτονας σε διπλανό γκαράζ.
Προσωπικά αν έκανα downgrade θα πήγαινα εκεί στα κυβικά μέχρι 500. (και νομίζω 40άτια για τα κυβικά και το βάρος του σουπερ αρκετά)
Λένε όμως αδερφέ πως δεν υπάρχει πλέον Καβασάκι στην Ελλάδα
giorgosb
24/11/2023, 11:29
Λένε όμως αδερφέ πως δεν υπάρχει πλέον Καβασάκι στην Ελλάδα
"Η KSR Hellas Α.Ε., θυγατρική του ομίλου KSR Group GmbH, του μεγαλύτερου διανομέα δικύκλων στην Ευρώπη, ανακοινώνει επίσημα την αποκλειστική αντιπροσώπευση και διάθεση των προϊόντων και υπηρεσιών της Kawasaki στην Ελλάδα (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/i-ksr-hellas-ae-neos-apokleistikos-antiprosopos-kawasaki-stin-ellada). "
"Η KSR Hellas Α.Ε., θυγατρική του ομίλου KSR Group GmbH, του μεγαλύτερου διανομέα δικύκλων στην Ευρώπη, ανακοινώνει επίσημα την αποκλειστική αντιπροσώπευση και διάθεση των προϊόντων και υπηρεσιών της Kawasaki στην Ελλάδα (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/i-ksr-hellas-ae-neos-apokleistikos-antiprosopos-kawasaki-stin-ellada). "
Οκ !
Ktm adventure - Honda . Σημειώστε Άσσο. Η ❤️ επικράτησε της λογικής. Το μικρό μεσαίο της ktm θα μας συντροφεύει τα επόμενα χρόνια. Πολύ όμορφο μηχάνημα! Το μόνο που θα άλλαζα είναι η σέλα η οποία θέλει αφρώδες υλικό, είναι σκληρή δηλαδή. Σκεφτόμουν και ασφάλεια κλοπής να βάλω. Αξίζει παιδιά λέτε;
CorpseAlive
30/11/2023, 21:39
Ktm adventure - Honda . Σημειώστε Άσσο. Η ❤️ επικράτησε της λογικής. Το μικρό μεσαίο της ktm θα μας συντροφεύει τα επόμενα χρόνια. Πολύ όμορφο μηχάνημα! Το μόνο που θα άλλαζα είναι η σέλα η οποία θέλει αφρώδες υλικό, είναι σκληρή δηλαδή. Σκεφτόμουν και ασφάλεια κλοπής να βάλω. Αξίζει παιδιά λέτε;
Ναι αξίζει περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα μέτρα ασφάλειας.
Αν σε παίρνει κάνε.
Καλοτάξιδο φίλος! Ωραίο μεκανάκι
Υ.γ. νομίζω δεν μπορείς να ασφαλίσεις κάτω από 500cc αλλά ρώτα.
Οι ερωτήσεις είναι τζάμπα.
Dimmanoukas
30/11/2023, 21:54
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς.
Καλύτερα που άκουσες την ❤️ για να μην μείνει και απωθημένο.
Κάποια άλλη στιγμή ακούς και το μυαλό, καλά να είσαι.
Ναι αξίζει περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα μέτρα ασφάλειας.
Αν σε παίρνει κάνε.
Καλοτάξιδο φίλος! Ωραίο μεκανάκι
Υ.γ. νομίζω δεν μπορείς να ασφαλίσεις κάτω από 500cc αλλά ρώτα.
Οι ερωτήσεις είναι τζάμπα.
Αυτή τη περίοδο όχι δεν με παίρνει είναι η αλήθεια καθόλου. Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς.
Καλύτερα που άκουσες την ❤️ για να μην μείνει και απωθημένο.
Κάποια άλλη στιγμή ακούς και το μυαλό, καλά να είσαι.
Σε ευχαριστώ πολύ!! Ε ναι , όχι απωθημένα.
doctoras
01/12/2023, 00:02
Καλορίζικο Poti! Είναι ωραίο μηχανάκι και καλό Allrounder, το πήρες με την προσφορά στα 7? Αν ναι είναι καλό ντιλ για τον παρεχόμενο εξοπλισμό που κανένα άλλο δεν έχει
Καλορίζικο Poti! Είναι ωραίο μηχανάκι και καλό Allrounder, το πήρες με την προσφορά στα 7? Αν ναι είναι καλό ντιλ για τον παρεχόμενο εξοπλισμό που κανένα άλλο δεν έχει
Να σαι καλά ντοκτορα! Ναι στα 7.000 το πήρα. Να σου πω τη χαζεύουν πολλοί στο δρόμο ( αυτό ως ένα σημείο μαρεσει, μετά κάπου με ανησυχεί) . Και είναι ψιλό αρκετά. Αισθάνομαι κάπως σαν να τους βλέπω από ψιλά όλους. Ίσως γιατί το cfaki ήταν κοντό.Τους καθρέφτες των ΙΧ τους περνάει, βρίσκω στα τζιπακια και στα βανακια βέβαια.
Nostradamus
01/12/2023, 07:40
Καλοταξιδη να είναι! Είναι ωραίο σχολείο αυτό και πολύ fun bike.
Ktm adventure - Honda . Σημειώστε Άσσο. Η ❤️ επικράτησε της λογικής. Το μικρό μεσαίο της ktm θα μας συντροφεύει τα επόμενα χρόνια. Πολύ όμορφο μηχάνημα! Το μόνο που θα άλλαζα είναι η σέλα η οποία θέλει αφρώδες υλικό, είναι σκληρή δηλαδή. Σκεφτόμουν και ασφάλεια κλοπής να βάλω. Αξίζει παιδιά λέτε;
Μη βιαστείς να φτιάξεις τη σέλα. Σε λίγα km χρήσης θα έρθει σε φυσιολογικά επίπεδα και δεν θα σε ενοχλεί καθόλου.
Καλορίζικο το 390, να σου χαρίσει πολύ όμορφες στιγμές.
(Αν το αφήνεις στο δρόμο, να κάνεις οπωσδήποτε ασφάλεια κλοπής).
harris_x
01/12/2023, 07:57
Καλόβολτο να είναι :beer:
giorgosb
01/12/2023, 08:33
Καλορίζικο, καλές βόλτες!
Καλό ταξίδι να είναι! Είναι ωραίο σχολείο αυτό και πολύ fun bike.
Σε ευχαριστώ Νοστράδαμε! Ναι κοίτα, μου είπαν μέχρι 7.000 στροφές να το πηγαίνω για αρχή στο στρώσιμο. Να σου πω μέχρι αυτές τις στροφές υπεραρκετό γκάζι έχει. Δεν χρειάζεται παραπάνω για εντός νομού Αττικής.
Μη βιαστείς να φτιάξεις τη σέλα. Σε λίγα km χρήσης θα έρθει σε φυσιολογικά επίπεδα και δεν θα σε ενοχλεί καθόλου.
Καλορίζικο το 390, να σου χαρίσει πολύ όμορφες στιγμές.
(Αν το αφήνεις στο δρόμο, να κάνεις οπωσδήποτε ασφάλεια κλοπής).
Σε ευχαριστώ κορντιξ! Όχι, το έχω σε αυλή μέσα που κλειδώνει και αλυσίδα εντός αυλής. Αν δεν είχα αυλή δεν επρόκειτο να είχα ούτε παπί.
Καλόβολτο να είναι :beer:
Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλορίζικο, καλές βόλτες!
Να σαι καλά!!
DoctoR_k6
01/12/2023, 10:17
Καλοταξιδο και απροβληματιστο!!!
Καλορίζικο και καλοτάξιδο, να το χαρείς με την ψυχή σου :beer:
Θέλουμε και φωτό :D
SeniorCanardo
01/12/2023, 12:09
Καλόβολτο να είναι!
Μικρός είσαι καλά έκανες και άκουσες την καρδιά σου, γιατί αν παρασυρθείς και ακούς τους μπαρμπάδες εδώ μέσα, θα σε πείσουν να πάρεις πεντάθυρο Βόλβο.:bawl:
Καλοταξιδο και απροβληματιστο!!!
Ντοκτορά σε ευχαριστώ!
Καλορίζικο και καλοτάξιδο, να το χαρείς με την ψυχή σου :beer:
Θέλουμε και φωτό :D
Άμα μάθω πως βγαίνει θα ανεβάσω καμία.
Καλόβολτο να είναι!
Μικρός είσαι καλά έκανες και άκουσες την καρδιά σου, γιατί αν παρασυρθείς και ακούς τους μπαρμπάδες εδώ μέσα, θα σε πείσουν να πάρεις πεντάθυρο Βόλβο.:bawl:
Σε ευχαριστώ! Μακάρι να αποδειχθεί αξιόπιστο σαν το cfaki που είχα! Θα χαρώ αρκετά.
Kornillios
01/12/2023, 12:22
Καλοτάξιδο το αυστριακό τσικάκι!! Εύχομαι να κάνεις πολλά και ευχάριστα χιλιόμετρα!
Ισχύει και λόγω εμφάνισης και επειδή δεν είναι μηχανάκια που τα βλέπεις κάθε μέρα στο δρόμο, θα παρατηρείς πολλούς να το κοιτούν!
Όσον αφορά την ασφάλεια κλοπής, θα σου συνιστούσα αν είναι εφικτό να μειώσεις κάποια έξοδα σου (π.χ. έξοδα διασκέδασης - κλαμπ, μπουζούκια και τα συναφή!) και να επιλέξεις ασφάλεια κλοπής. Δεν γνωρίζω τι προσφορές δέχτηκες αλλά εγώ έχω επιλέξει της AIG το οποίο ναι με καλύπτει μόνο το 75% της αξίας, αλλά είναι αναλογικά πιο οικονομικό από τις άλλες προτάσεις που είχα. Πέρα του συναγερμού και μιας κλειδαριάς, η ασφάλεια κλοπής είναι δυστυχώς must για τις μοτοσικλέτες (πιο must και από GPS trackers).
Και πάλι εύχομαι καλορίζικη και καλοτάξιδη!
Καλοτάξιδο το αυστριακό τσικάκι!! Εύχομαι να κάνεις πολλά και ευχάριστα χιλιόμετρα!
Ισχύει και λόγω εμφάνισης και επειδή δεν είναι μηχανάκια που τα βλέπεις κάθε μέρα στο δρόμο, θα παρατηρείς πολλούς να το κοιτούν!
Όσον αφορά την ασφάλεια κλοπής, θα σου συνιστούσα αν είναι εφικτό να μειώσεις κάποια έξοδα σου (π.χ. έξοδα διασκέδασης - κλαμπ, μπουζούκια και τα συναφή!) και να επιλέξεις ασφάλεια κλοπής. Δεν γνωρίζω τι προσφορές δέχτηκες αλλά εγώ έχω επιλέξει της AIG το οποίο ναι με καλύπτει μόνο το 75% της αξίας, αλλά είναι αναλογικά πιο οικονομικό από τις άλλες προτάσεις που είχα. Πέρα του συναγερμού και μιας κλειδαριάς, η ασφάλεια κλοπής είναι δυστυχώς must για τις μοτοσικλέτες (πιο must και από GPS trackers).
Και πάλι εύχομαι καλορίζικη και καλοτάξιδη!
Σε ευχαριστώ πολύ! Κλαμπ και μπουζούκια;;;; που τα θυμήθηκες αυτά; τα έχουμε ξεχάσει...
Καλοριζικο και πάντα όρθιος να το χαρείς!
Καλοριζικο και πάντα όρθιος να το χαρείς!
Σε ευχαριστώ runner !
Dr.Monty
02/12/2023, 12:13
Καλορίζικο και καλοταξιδο. Ωραίο πράγμα να σου αρέσει η μηχανή σου!
Ο μόνος λόγος που έπρεπε να πας στο cbx ήταν γιατί με τα ίδια λεφτά θα είχες και 2 χρόνια ασφάλεια κλοπής (επειδή ρώτησες πρίν.) Κοψτα από αλλού και κάνε.
Καλορίζικο και καλοταξιδο. Ωραίο πράγμα να σου αρέσει η μηχανή σου!
Ο μόνος λόγος που έπρεπε να πας στο cbx ήταν γιατί με τα ίδια λεφτά θα είχες και 2 χρόνια ασφάλεια κλοπής (επειδή ρώτησες πρίν.) Κοψτα από αλλού και κάνε.
Αυτό δεν το γνώριζα για την ασφάλεια κλοπής να πω την αλήθεια. Σε ευχαριστώ!
ratamahatta
03/12/2023, 07:23
Καλοτάξιδο λοιπόν , καλή επιλογή που τα κάνει όλα και συμφέρει
Καλοτάξιδο λοιπόν , καλή επιλογή που τα κάνει όλα και συμφέρει
Σε ευχαριστώ πολύ!
Dr.Monty
03/12/2023, 08:53
Αυτό δεν το γνώριζα για την ασφάλεια κλοπής να πω την αλήθεια. Σε ευχαριστώ!
Για να μη παρεξηγηθώ, εννοώ οτι αφου αυτο που πηρες είχε ενα χιλιαρικο παραπάνω, θα μπορουσες να πληρώσεις 2-3 χρονια ασφάλεια κλοπής που θα ήταν γυρω στα 350. Μη νομιζει κανεις οτι η Honda δινει ασφάλεια κλοπης ετσι πως το εγραψα.
Dimmanoukas
03/12/2023, 09:30
Με μια πικρή επιφύλαξη αλλά νομίζω ισχύει το ανάποδο, το κτμ το πήρε ένα χιλιάρικο λιγότερο από το honda.
Δηλαδή εφτά που το πήρε με οχτώ που κάνει το Honda
Διορθώστε με εάν κάνω λάθος
Dr.Monty
03/12/2023, 17:11
Ακόμα καλύτερα αν καταλαβα λάθος
AUFGEBRACHT
03/12/2023, 17:32
Έτυχε πρόσφατα να βρεθώ σε αντιπροσωπεία της Honda κι έριξα μια ματιά στο Transalp και στο CB-500X. To 500 μου επιβεβαίωσε την άποψη ότι είναι "μοτοσυκλετάκι", πολύ μικρό και συμπαγές σε διαστάσεις, ενώ η ποιότητα -δεδομένης της τιμής του- μου φάνηκε υπερτιμημένη (αναφέρομαι στην απτή ποιότητα των πλαστικών και στην έλλειψη στάνταρ εξοπλισμού).
Για να μη παρεξηγηθώ, εννοώ οτι αφου αυτο που πηρες είχε ενα χιλιαρικο παραπάνω, θα μπορουσες να πληρώσεις 2-3 χρονια ασφάλεια κλοπής που θα ήταν γυρω στα 350. Μη νομιζει κανεις οτι η Honda δινει ασφάλεια κλοπης ετσι πως το εγραψα.
Ααα οκ
SeniorCanardo
04/12/2023, 10:32
... Μη νομιζει κανεις οτι η Honda δινει ασφάλεια κλοπης ετσι πως το εγραψα.
Είπα και εγώ!
Άλλωστε και να έδινε άχρηστη θα ήταν, ποιος θα πάει να κλέψει CBX. :roflmao:
Είπα και εγώ!
Άλλωστε και να έδινε άχρηστη θα ήταν, ποιος θα πάει να κλέψει CBX. :roflmao:
Χαχαχ
Καλή χρονιά σε όλους. Φτάσαμε τα 750 χιλιόμετρα με το ktm. Μου αρέσει αυτή η αρχοντική ψηλή θέση που έχει.Τα βλέπω όλα από ψηλά. Συνήθισα και τη σέλα. Παρατηρώ πως πέφτει η κατανάλωση όσο στρώνεται η μοτό. Σε λίγο θα πάει για το σέρβις των 1000 χιλιομέτρων.
Dimmanoukas
01/01/2024, 20:32
Ε μετά θα είναι ακόμη καλύτερα τα πράγματα.
Με την πρώτη αλλαγή των λαδιών και τα σφιξιματα
Ε μετά θα είναι ακόμη καλύτερα τα πράγματα.
Με την πρώτη αλλαγή των λαδιών και τα σφιξιματα
Εννοείς θα πάρω μια γεύση των δυνατοτήτων του ;
Dimmanoukas
01/01/2024, 21:12
Εννοώ ότι μετά την αλλαγή των πρώτων λαδιών και με τα σφιξιματα θα το νιώσεις πιο δεμένο (λογικό) και πιο στρωτό στην λειτουργία του (ειδικά στις αλλαγές ταχυτήτων).
Φτάσαμε τα 1300 πρώτα χιλιόμετρα. Έγινε και το σέρβις των 1.000 χιλιομέτρων. Ωραίο μηχανάκι.
KostasVas
24/03/2024, 06:09
Φτάσαμε τα 1300 πρώτα χιλιόμετρα. Έγινε και το σέρβις των 1.000 χιλιομέτρων. Ωραίο μηχανάκι.
Πως φαίνεται η εμπειρία τώρα που ουσιαστικα έχει στρωθεί το μηχανάκι;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.