View Full Version : Janus motorcyles
doctor_john
24/11/2023, 08:44
Μια ωραία προσπάθεια σε πολλά επίπεδα. Δεν τους ήξερα και χάρηκα που υπάρχουν.
Δείχνουν μια καθάρια, μη ανταγωνιστική οπτική για την καθημερινή μοτοσυκλέτα με έμφαση σε όσα απολαμβάνουμε.
Συνδυάζουν στοιχεία από διάφορες εποχές με ωραίο τρόπο. Διαλέγουν τις αξίες τους εκτός του ρεύματος κατα κάποιο τρόπο.
https://janusmotorcycles.com/
κατατοπιστικό βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=flIwJYG5Smc&ab_channel=bart
telegonos
24/11/2023, 08:48
Αν έβαζαν εντελώς αντίθετα το μπροστινό σύστημα, δλδ το πηρούνι να εξέχει προς τα μπροστά, και το ψαλίδι του να δείχνει προς τα πίσω, θα είχε μια πολύ καλύτερη ανάρτηση.
karellen
24/11/2023, 09:00
Μια ωραία προσπάθεια σε πολλά επίπεδα. Δεν τους ήξερα και χάρηκα που υπάρχουν.
Δείχνουν μια καθάρια, μη ανταγωνιστική οπτική για την καθημερινή μοτοσυκλέτα με έμφαση σε όσα απολαμβάνουμε.
Συνδυάζουν στοιχεία από διάφορες εποχές με ωραίο τρόπο. Διαλέγουν τις αξίες τους εκτός του ρεύματος κατα κάποιο τρόπο.
Σαν τα Sachs των '70ς.
448422
doctor_john
24/11/2023, 09:11
Αν έβαζαν εντελώς αντίθετα το μπροστινό σύστημα, δλδ το πηρούνι να εξέχει προς τα μπροστά, και το ψαλίδι του να δείχνει προς τα πίσω, θα είχε μια πολύ καλύτερη ανάρτηση.
Aπλά θα έχεις βαρύ τιμόνι και θα κατάπινε εμπόδια πιο δύσκολα.
Στον άξονα του πιρουνιού κινείται ο τροχός αποσβένοντας, εκεί θα κινείται και μετά.
Δεν είναι girder να κινείται κάθετα στο έδαφος που εκεί, ναι το θέλουμε προς τα πίσω σε δρομίσιο στήσιμο για
να συγκεντρώνουμε το βάρος κοντά στο κέντρο βάρους (όπως κάνει αυτό που έχει τώρα) και να μειώνουμε το μεταξόνιο.
Είδες τι κάνουν στο βίντεο; δες το, κάπου αναφέρει επίσης ότι η εγγύηση τους καλύπτει και όποιον έχει κάνει μετατροπές
με σωστό τρόπο. Δεν νομίζω ότι χρειάζονται εγγύηση τα συγκεκριμένα μετά την περίοδο στρωσίματος αλλά είναι ωραίο να το ακούς.
telegonos
24/11/2023, 09:18
Κατά τα άλλα, δεν έχει κανένα νόημα η ύπαρξη αυτής της μοτοσυκλέτας και η θεωρία που πασάρει η εταιρία.
''Είμαστε σε διαφωνία με τις σύχρονες μοτοσυκλέτες, και εμείς τις φτιάχνουμε όπως παλιά-παλιά''
Φτιάχνουν μοτοσυκλέτες με αστείο σκελετό ποδηλάτου, ρόδες ποδηλάτου, κινέζικο κινητήρα αντίγραφο κάποιου παλιού Ιαπωνικού, σε κάποια μοντέλα χωρίς πίσω ανάρτηση, και ζητάνε και κάτι διαστημικά ποσά, για το 450 ζητάνε 15000 δολάρια. Να δώσεις δλδ τόσα λεφτά, και στα 20 χλμ οδήγησης να σκέφτεσαι ''οκ, ωραία φαινόταν η θεωρία, αλλά μήπως να οδηγούσα μια ΚΑΝΟΝΙΚΗ μοτοσυκλέτα τώρα;''. Σε ΛΙΓΟΤΕΡΑ λεφτά, υπάρχουν στην αγορά εκατοντάδες φορές καλύτερες ''παλιούστυλ'' μοτοσυκλέτες σε Triumph και Enfield, που μπορείς να οδηγήσεις σαν άνθρωπος με ασφάλεια, και όχι αυτό το κακό και επικίνδυνο πράγμα.
telegonos
24/11/2023, 09:22
Aπλά θα έχεις βαρύ τιμόνι και θα κατάπινε εμπόδια πιο δύσκολα.
Γιατί; Δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι βαρύ αν η γεωμετρία φέρνει στο ίδιο ίχνος τον τροχό. Και τα εμπόδια θα τα κατάπινε πιο εύκολα γιατί ένα ψαλίδι που υστερεί ''θέλει'' να μπει μέσα, ενώ ένα ψαλίδι που προτερεί ''θέλει'' να αντισταθεί. Ισα ισα, με το ψαλίδι προς τα πίσω, θα βυθίζεται στα φρένα, αντί να σηκώνεται έτσι όπως το έχουν αυτοί.
doctor_john
24/11/2023, 09:59
Ξέρεις δεν ξεκινάνε τώρα, και αυτά που σου φαίνονται αστεία είναι πράγματα που λειτουργούν απροβλημάτιστα.
Ο κινητήρας το λένε, cg honda.
Tι θα πει "κανονική" και ποιος ορίζει την κανονικότητα σε μια μοτοσυκλέτα που ανταπεξέρχεται άριστα στο ρόλο της χωρίς
συμβιβασμούς και φθορές;
Σε λιγότερα χρήματα μπορείς να βρεις όντως μοτοσυκλέτα, έχει επιβαρύνει το ίδιο τον πλανήτη η κατασκευή της;
Θα επιβαρύνει λιγότερο από αυτές η χρήση της;
Έχεις δοκιμάσει να φρενάρεις triumph και enfield με 80km/h σε κατηφόρα; ποια ασφάλεια;
Τελος πάντων απαντάω σε όσα λες γιατί είσαι αρνητικός. Δεν έχει νόημα, δεν λέει κανείς πάρτε mopped απο την Indiana.
Πάρτε παράδειγμα ελεύθερων ανθρώπων καλύτερα.
telegonos
24/11/2023, 11:18
Ξέρεις δεν ξεκινάνε τώρα, και αυτά που σου φαίνονται αστεία είναι πράγματα που λειτουργούν απροβλημάτιστα.
Ο κινητήρας το λένε, cg honda.
Tι θα πει "κανονική" και ποιος ορίζει την κανονικότητα σε μια μοτοσυκλέτα που ανταπεξέρχεται άριστα στο ρόλο της χωρίς
συμβιβασμούς και φθορές;
Σε λιγότερα χρήματα μπορείς να βρεις όντως μοτοσυκλέτα, έχει επιβαρύνει το ίδιο τον πλανήτη η κατασκευή της;
Θα επιβαρύνει λιγότερο από αυτές η χρήση της;
Έχεις δοκιμάσει να φρενάρεις triumph και enfield με 80km/h σε κατηφόρα; ποια ασφάλεια;
Τελος πάντων απαντάω σε όσα λες γιατί είσαι αρνητικός. Δεν έχει νόημα, δεν λέει κανείς πάρτε mopped απο την Indiana.
Πάρτε παράδειγμα ελεύθερων ανθρώπων καλύτερα.
Ρε συ πες και για τους ανέργους ξέρω γω, και τους νέους που δεν έχουν λεφτά για δικό τους σπίτι.... Μην ανακατεύεις άσχετα πράγματα.
Κανονική μοτοσυκλέτα είναι μια που π.χ. έχει σύχρονη εργονομία, σύχρονα φρένα, σωστές αναρτήσεις κ.ο.κ. Δεν βλέπω τι από αυτά έχουν αυτά τα κατασκευάσματα, μιλάμε για ποδηλατικές ρόδες τώρα, και τα συγκρίνουμε με τα σύχρονα λάστιχα ενός Boneville; Και ναι, έχω φρενάρει με τέτοιο, και φρενάρει πολύ όμορφα κι ωραία, όπως και οδηγιέται όμορφα κι ωραία, και παίρνει άνετα και μια κοπέλα πίσω και επιταχύνει και, και, και, κάτι που ο ''διπρόσωπος θεός των ρωμαίων'' δεν πρόκειται να κάνει ποτέ με την δομή που έχει.
Νταξ, βίτσια είναι αυτά, αλλά πόσο κοινό υπάρχει να δίνει λεφτά για ΑΥΤΟ το βίτσιο ειδικά;
doctor_john
24/11/2023, 13:26
Τι ανακατεύω; δείχνω ανθρώπους που συνδυάζουν τόσα καλά χαρακτηριστικά και παράγουν μοναδικά κομμάτια
που κάνουν την δουλειά τους καλά.
Εσύ τους μαυρίζεις αγνοώντας τι λένε, τι δείχνουν, τι λένε οι πελάτες τους κ.λπ. αγνοείς επίσης πως τα ποδηλατικά περιφερειακά που αναφέρεις
έχουν προδιαγραφές MX με τόσο καλές επιδόσεις που εκτός από ακριβότερα απο αυτά των MX είναι και καλύτερα συχνά.
Σε τσιτώνει το σχέδιο; ανθρώπινο, είναι παλιό δεν έχεις μνήμες, δεν έτυχε να ασχοληθείς.
Ανησυχείς σαν επαγγελματίας για την μηδαμινή ανάγκη συντήρησης του; δεν νομίζω ότι θα επηρέαζε την αγορά αρνητικά ακόμα και αν
ήταν διαθέσιμο σε εκατοντάδες. Πόσο δε μάλλον όταν είναι απίστευτο να εισάγει κάποιος έστω ένα..
Κουλ, την διάθεση τους απέναντι στην ζωή δείχνω και ναι, μ'αρέσει και το μπαϊκ :D
Εγώ, πάντως, συμφωνώ με Τηλέγονο.
Πανάκριβες σαχλαμάρες είναι....για τους δήθεν.
doctoras
26/11/2023, 08:29
οι τελευταίες δυο δεκαετίες(πιο εμφατικά) οι δυτικοί καταναλωτές και ως επι το πλείστον σχεδιαστές μοτοσυκλετών(στο θεμα μας) έχουν τάση να αναπολούν το παρελθόν.
Αν δείτε τα μερίδια που κάνουν οι άγγλοι, γάλλοι, ιταλοί, ισπανοί (κυρίως) σε ρετρο λουκ μπαικς θα καταλάβετε την τάση.
Δε είναι τυχαίο πως οι κινέζοι κατασκευαστές με αυτήν την κατηγορία μπήκαν στην ευρώπη τα προηγούμενα 10χρόνια με 125-250cc.
Εγώ συντάσσομαι με τον γιατρό. Και επίσης να πω πως η λαμβανόμενη αίσθηση κατα την κίνηση όλων αυτών των κινούμενων μηχανικών εξαρτημάτων, δεν είναι μετρήσιμο μέγεθος, είναι διαφορετικά αντιλαμβανόμενη και πηγάζει απο ένα σωρό χαρακτηριστικά όπως και τη γενικότερη αισθητική του ατόμου.
Οπότε μια χαρά φαίνονται τα μηχανάκια και ίσως οι επόμενες γενιές και στην ελλάδα τολμήσουν να δουν τέτοια προτζεκτ (εκτός απο χομπι) ως πραγματικό χώρο δημιουργίας και παράλληλα βιωσιμότητας.
doctor_john
26/11/2023, 09:41
Εγώ, πάντως, συμφωνώ με Τηλέγονο.
Πανάκριβες σαχλαμάρες είναι....για τους δήθεν.
Απλά δεν μπορείς να δεχθείς τους ανθρώπους που κοιτάνε πρώτα τι τους αρέσει.
Δικαίωμα σου όπως και η προσπάθεια να τους μειώσεις δείχνοντας έλλειψη σεβασμού.
Δεν μιλάς σε αυτούς όμως.. μιλάς σε εμάς και εμείς συνηθίζουμε να σεβόμαστε ο ένας τον άλλο και να συζητάμε τα προβλήματα
με αναφορά στην αιτία που τα δημιουργεί.
Αυτοί οι δήθεν, εργάστηκαν και δημιούργησαν αυτό που οι ίδιοι γούσταραν με τις καλύτερες προδιαγραφές σε όλους τους τομείς.
Οι δήθεν (των 120-150kg) οδηγούν την συγκεκριμένη σε ποσοστό >90% των δυνατοτήτων της.
Δεν εναλλάσσουν καινούριες μοτό στο 17% και στο 25% φοβούμενοι ότι δεν θα βγάλουν πενταετία.
Το κόστος που αναφέρθηκε ταιριάζει πολύ καλά και σε εμάς για βιοτεχνικό προϊόν.
3-4 άνθρωποι είναι και το κόστος στην ελλάδα θα τους άφηνε 4500-6000ε κέρδος.
Ένα χειροποίητο ποδήλατο να κάνεις στην ελλάδα, σήμερα, θα πάει κοντά ατα 7500..
Οι δήθεν που λες, έφτιαξαν μια ελαφριά μοτό που έλειπε και θα είχε πλάκα να συγκρίνουμε και ακριβώς ότι προσφέρουν.
Πόσο θα κόστιζε (το '30 και σήμερα) να έχεις μια μοτό με αυτά τα υλικά, αυτό το σχέδιο - αίσθηση για καθημερινή;
Να κάνεις τα πάντα και να κόβεις και απο δασικό για να γλυτώσεις 4χλμ..
Οι δήθεν έχουν πρώτες ύλες που καλύπτει κατάστημα, με το αποτύπωμα της κατασκευής να κοντράρεται στα ίσια με τις πορδές και τα ρεψίματα.
Δεν δημιουργούν ένα σύμπαν δανεισμών (τόκων) και περιφερειακών "εργαστηρίων" βαριάς βιομηχανίας που λειτουργούν υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, παράγοντας τόνους απόβλητων ενώ σκίζουν τους εργαζόμενους.
165kg γεμάτη, 76.2cm ύψος σέλλας..
448561
Απλά δεν μπορείς να δεχθείς τους ανθρώπους που κοιτάνε πρώτα τι τους αρέσει.
Δικαίωμα σου όπως και η προσπάθεια να τους μειώσεις δείχνοντας έλλειψη σεβασμού.
Δεν μιλάς σε αυτούς όμως.. μιλάς σε εμάς και εμείς συνηθίζουμε να σεβόμαστε ο ένας τον άλλο και να συζητάμε τα προβλήματα
με αναφορά στην αιτία που τα δημιουργεί.
Αυτοί οι δήθεν, εργάστηκαν και δημιούργησαν αυτό που οι ίδιοι γούσταραν με τις καλύτερες προδιαγραφές σε όλους τους τομείς.
Οι δήθεν (των 120-150kg) οδηγούν την συγκεκριμένη σε ποσοστό >90% των δυνατοτήτων της.
Δεν εναλλάσσουν καινούριες μοτό στο 17% και στο 25% φοβούμενοι ότι δεν θα βγάλουν πενταετία.
Το κόστος που αναφέρθηκε ταιριάζει πολύ καλά και σε εμάς για βιοτεχνικό προϊόν.
3-4 άνθρωποι είναι και το κόστος στην ελλάδα θα τους άφηνε 4500-6000ε κέρδος.
Ένα χειροποίητο ποδήλατο να κάνεις στην ελλάδα, σήμερα, θα πάει κοντά ατα 7500..
Οι δήθεν που λες, έφτιαξαν μια ελαφριά μοτό που έλειπε και θα είχε πλάκα να συγκρίνουμε και ακριβώς ότι προσφέρουν.
Πόσο θα κόστιζε (το '30 και σήμερα) να έχεις μια μοτό με αυτά τα υλικά, αυτό το σχέδιο - αίσθηση για καθημερινή;
Να κάνεις τα πάντα και να κόβεις και απο δασικό για να γλυτώσεις 4χλμ..
Οι δήθεν έχουν πρώτες ύλες που καλύπτει κατάστημα, με το αποτύπωμα της κατασκευής να κοντράρεται στα ίσια με τις πορδές και τα ρεψίματα.
Δεν δημιουργούν ένα σύμπαν δανεισμών (τόκων) και περιφερειακών "εργαστηρίων" βαριάς βιομηχανίας που λειτουργούν υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, παράγοντας τόνους απόβλητων ενώ σκίζουν τους εργαζόμενους.
165kg γεμάτη, 76.2cm ύψος σέλλας..
448561
Ρε συ.... Όλο αυτό το κατεβατό επειδή είπα πως τις βλέπω εγώ; (και άλλοι πιστεύω αλλά ας μείνουμε σε μένα...)
Ευτυχώς η δυστυχώς, στην (σύγχρονη) εποχή που ζούμε, το 95% δεν έχει την δυνατότητα να πάρει κάτι τέτοιο αλλά και μόνο για την γκαύλα....
doctor_john
26/11/2023, 13:41
Ποιο κατεβατό; πως αλλιώς θα σου επικοινωνήσω ότι αυτό που βλέπεις είναι λάθος αν δεν παρουσιάσω τους λόγους;
Γράφω απο την αρχή τους λόγους που άνοιξα το θέμα και επιμένεις να χαρακτηρίζεις τα προϊόντα τους ανταγωνιστικά
σε μια αγορά που δεν θα έρθουν, που δεν μπορούν να καλύψουν κ.λπ.
Όσο λοιπόν είναι δικαίωμα σου να έχεις την οπτική σου ενάντια σε όλα τα δεδομένα, τόσο είναι και δικό μου να θεωρώ
την θέσφατα και ατεκμηρίωτα δημοσίευσή της παραπληροφόρηση.
Δυστυχώς και μόνο, στην εποχή που ζούμε, που δεν είμαστε σύγχρονοι όσων κάνουμε θυσίες για να ανήκουμε στο παρεάκι τους
με αποτέλεσμα να βιώνουμε ελάχιστα σε σχέση με αυτούς, τα 15χιλ σου μοιάζουν πολλά για μια μικρή μοτό που εύκολα κρατάς πάνω από 25χρόνια.
Σου φαίνεται φυσιολογικό όμως να επενδύεις 5+χιλ ανα 5ετία σε οχήματα που σου κοστίζουν περισσότερο στην χρήση τους
για να εξυπηρετείς τις ίδιες ανάγκες..
ratamahatta
26/11/2023, 17:19
Σίγουρα απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που θα εκτιμήσει αυτά που προσφέρει , απλότητα αλλά και ιδιαιτερότητα σχεδιασμού και προσέγγισης της μοτοσυκλετας.
Και από την στιγμή που μιλάμε για μια μικρή ομάδα ανθρώπων που εργάζονται για την κατασκευή της φυσιολογικά η τιμή είναι υψηλή
Αυτό που ποστάρες πιο πάνω παντως ….εμπαινα αν είχα τα φράγκα … έτσι για το χάζι
PaNick67
26/11/2023, 17:46
Βιοτεχνία ήταν η ΒΙΜΟΤΑ.. Βιοτεχνίες οι Husaberg, TM.
Αλλά δεν έφτιαχναν ακριβά προϊόντα μειωμένης χρηστικότητας για μόστρα στο καφέ. Έφτιαχναν μηχανολογικά κοσμήματα η πρώτη και αγωνιστικές κατασκευές οι άλλες δύο.
Ζούμε σε μία εποχή όμως που δημιουργούνται διάφορες ανάγκες και μία από αυτές είναι το ταξίδι στο παρελθόν.
Όσο πιο πειστικό τόσο πιο ακριβό.
Δυστυχώς όμως απευθύνεται σε λίγους λόγω τιμής.
Δεν θα το αγόραζα ποτέ όσα χρήματα και να είχα, αλλά θα μου άρεσε να το βλέπω στον δρόμο.
stefanos
26/11/2023, 18:49
Βιοτεχνία ήταν η ΒΙΜΟΤΑ.. Βιοτεχνίες οι Husaberg, TM.
Αλλά δεν έφτιαχναν ακριβά προϊόντα μειωμένης χρηστικότητας για μόστρα στο καφέ. Έφτιαχναν μηχανολογικά κοσμήματα η πρώτη και αγωνιστικές κατασκευές οι άλλες δύο.
bimota και berg είναι ειδικές περιπτώσεις εταιρειών η μια πούλαγε αγωνιστική τεχνολογία για το δρόμο γιατί το είχε, η άλλη Σουηδικά husky γι αυτούς που δεν γουστάρανε τα Ιταλικά.
Δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας όσο και να θέλει.
Αντίθετα ο καθένας μπορεί να πουλάει αίσθημα και αισθητική εφόσον υπάρχουν κάποιοι πρόθυμοι να το πληρώσουν.
Μία τέτοια εταιρεία μπορεί να σταθεί μόνο στο Αμέρικα. Στην Ευρώπη δε θα έπαιρνε έγκριση τύπου ούτε με τάμα. Κλασσικές φαντεζί καστομιές, με καμία χρηστικότητα, μόνο εφέ και της Κυριακής χαρά και της Δευτέρας λύπη.
doctor_john
26/11/2023, 21:54
:lol:
τι έχετε πάθει ρε σεις; τι αντιδράσεις είναι αυτές που βγάζετε;
Φίλε cosgili αν ήθελε να πάρει έγκριση τύπου με τις συγκεκριμένες κατασκευές στην ευρώπη, θα ήταν εύκολο.
Η κατασκευή τους δεν έχει περιττά στοιχεία και έτσι είναι δύσκολο να τις πεις φαντεζί.
Custom με την ποιότητα που τα χαρακτηρίζει στην αμερική..
Τέρμα χρηστικά εργαλεία που καλύπτουν άριστα καθημερινή μετακίνηση με γουέστερν διάθεση και κακουχίες.
Δεν σπάνε δεν χαλάνε εν το μεταξύ και καίνε μια πάστα την μέρα..
Γιατί δεν διαβάζετε αν νομίζετε ότι σας ενδιαφέρει ρε παιδιά;
Δεν αλλοιώνει την αρχική 'άποψη κάποιου για το design το διάβασμα, καταλαβαίνεις πως φτιάχνονται, τι λένε ότι κάνουν και αν το κάνουν.
Aν το ήξερα απο την αρχή θα είχα στήσει fakenews ότι τα φέρνει ο τάδε ελλάδα κ.λπ.
Ορίστε, το παρακάτω ζουζουνάκι στα 130kg γεμάτο. Να φύγεις νύχτα απο τσίπουρα, να ψάχνεις που 'ναι το μπροστά. :lol:
448571
τι έχετε πάθει ρε σεις; τι αντιδράσεις είναι αυτές που βγάζετε;
Νομίζω ότι όσοι (εμού συμπεριλαμβανομένου) είμαστε τόσο αρνητικοί, βλέπουμε κάτι που θεωρούμε κοροϊδία. Κάποιοι πήραν την ιδέα του κινέζικου ρετρο-κλώνου που έχει πλημμυρίσει τις αγορές και απλά αντί να κοπιάρουν το σχέδιο από 60κάτι χρόνια πριν, προτίμησαν να γυρίσουν το ρολόι μερικές ακόμα δεκαετίες, να φτιάξουν κάτι σαφώς λιγότερο χρηστικό, και να το τιμολογήσουν στο Θεό. Στο δικό μου, ομολογουμένως όχι ιδιαίτερα έμπειρο μάτι, τίποτα πάνω στις συγκεκριμένες μηχανές δε φαίνεται να ανταποκρίνεται στην τιμή: κινέζικος κινητήρας της οκάς, μάλλον αδιάφορα περιφερειακά, κάπως άτσαλες κολλήσεις στο σκελετό, μέτρια [edit: my bad, powder coating, γι'αυτό δείχνει έτσι] βαφή, χοντροκομμένες βίδες, κλπ. Δε μπορώ να καταλάβω πού είναι οι σοβαρές διαφορές με το Daytona Rockstar 400 ή το Jawa 350, που να δικαιολογούν τη διαφορά κατηγορίας - εκτός από το μάρκετινγκ και τρία κομμάτια δέρμα. [edit2: και το (εν μέρει) Made in USA, αυτό δεκτό]
Όμορφο είναι, αλλά αν θέλω κάτι που να δείχνει παλιό και να μην πηγαίνει βήμα, σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν μοτοσυκλέτες με αυθεντικό pedigree και μου μένουν και αρκετά χιλιάρικα ρέστα για βενζίνες για το γύρο του κόσμου.
Νομίζω ότι όσοι (εμού συμπεριλαμβανομένου) είμαστε τόσο αρνητικοί, βλέπουμε κάτι που θεωρούμε κοροϊδία. Κάποιοι πήραν την ιδέα του κινέζικου ρετρο-κλώνου που έχει πλημμυρίσει τις αγορές και απλά αντί να κοπιάρουν το σχέδιο από 60κάτι χρόνια πριν, προτίμησαν να γυρίσουν το ρολόι μερικές ακόμα δεκαετίες, να φτιάξουν κάτι σαφώς λιγότερο χρηστικό, και να το τιμολογήσουν στο Θεό. Στο δικό μου, ομολογουμένως όχι ιδιαίτερα έμπειρο μάτι, τίποτα πάνω στις συγκεκριμένες μηχανές δε φαίνεται να ανταποκρίνεται στην τιμή: κινέζικος κινητήρας της οκάς, μάλλον αδιάφορα περιφερειακά, κάπως άτσαλες κολλήσεις στο σκελετό, μέτρια [edit: my bad, powder coating, γι'αυτό δείχνει έτσι] βαφή, χοντροκομμένες βίδες, κλπ. Δε μπορώ να καταλάβω πού είναι οι σοβαρές διαφορές με το Daytona Rockstar 400 ή το Jawa 350, που να δικαιολογούν τη διαφορά κατηγορίας - εκτός από το μάρκετινγκ και τρία κομμάτια δέρμα. [edit2: και το (εν μέρει) Made in USA, αυτό δεκτό]
Όμορφο είναι, αλλά αν θέλω κάτι που να δείχνει παλιό και να μην πηγαίνει βήμα, σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν μοτοσυκλέτες με αυθεντικό pedigree και μου μένουν και αρκετά χιλιάρικα ρέστα για βενζίνες για το γύρο του κόσμου.
Πέστααααα! Που πήγαν να με βγάλουν εγκάθετο των κινέζων.....:lol:
doctor_john
27/11/2023, 07:57
Καταλαβαίνω πως το βλέπεις απλά και αυτοί εξηγούν όλα όσα αναφέρεσαι αρνητικά.
Οι πληροφορίες και η εικόνα που δίνουν είναι πολύ διαφορετικά από τα συμπεράσματα σου που σε οδηγούν "ενάντια" τους.
Τα βασικά στοιχεία δηλαδή με τα οποία συμπεραίνεις ότι είσαι αρνητικός είναι διαφορετικά από αυτά που πιστεύεις.
Λένε και δείχνουν πως είχαν την ιδέα μέσω των mopped από παιδιά, την εξέλιξη του σχεδίου που δεν είναι κόπια, είναι δικό τους και διαμορφώθηκε
από τις επιλογές κατασκευής του πέρα από το ύφος που τους άρεσε.
Πως συμπεραίνεις ότι είναι λιγότερο χρηστικό από ένα rockstar daytona; Τι είναι αυτό που σε κάνει να λες "σαφώς";
Οι πληροφορίες και τα βίντεο πελατών δείχνουν το αντίθετο.
Φτιάχνεται όλο απο τους ίδιους, τα περιφερειακά του είναι χειροποίητα. Έχει τροχούς τιμόνι κατασκευασμένα στην αμερική
όργανο από αυστρία και κινέζικο κινητήρα 5ης γενιάς; Έχει αγοραστεί από τα 90ς, είναι το μουλάρι της ανατολής, μετακινεί εκατομμύρια
και τον βρίσκεις σε μύλους, σε ψαράδικα, σε αντλίες κ.λπ. ένας κινητήρας που δεν θα σπάσει ποτέ ενώ κινεί όπως βλέπουμε μια χαρά τα μοτοσυκλετάκια.
Δεν κατάφερα να βρω άτσαλες κολλήσεις ή μέρος ηλεκτροστατικής που να μην μου αρέσει. Μηπως λες για τα σχέδια με oneshot;
Είναι παραδοσιακά χρώματα pin striping και δείχνουν έτσι.
Έχω την εντύπωση ότι διατηρούν την βαφή με παλαιότερη (και πιο ανθεκτική) τεχνολογία, αλκυδικά βερνικοχρώματα κ.λπ.
Έγω είμαι απο αυτούς που έχουν ζήσει καθημερινά με ένα κλάσικ κοντά στα 30hp. Ωραίο το πέντιγκρι αλλά τα έξοδα
οι ζημιές, η κάλυψη, η επισκευασιμότητα δεν παλεύεται εύκολα.. γύρο κόσμου το ξεχνάμε. Γύρο ελλάδας και καμιά ιταλια μπορεί
αλλά με σημειωμένους τους κατάλληλους μηχανικούς στην διαδρομή και τσεκ ότι λειτουργούν ακόμα..
Φαντάζομαι καταλαβαίνεις πόσο παράξενο μου φαίνεται. :)
Είναι σαν να βγάζει η βετλανς Νάουσα κουβέρτες, να τις δείχνει αναλυτικά, να λένε οι πελάτες και εδω να ακούω αα κετσές, αυτά τα βάζαμε για τις ελιές..
stefanos
27/11/2023, 11:04
Προσωπικά δεν είμαι αρνητικός, και είμαι σίγουρος ότι τα μοτοσυκλετάκια αυτά είναι απολύτως πρακτικά και πιθανότατα
πιό ικανά από τα καθημερινά Κινέζικα.
Το featherbed like πλαίσιο φαίνεται υπερβολικό για τα άλογα και το βάρος και πιθανόν οι αναρτήσεις να είναι αξιόλογες , δεδομένης της τιμής.
Η ένσταση μου είναι ότι όλα αυτά θα μπορούσαν να έρχονται από την Ινδία σε κλάσμα της τιμής και πιθανόν καλύτερη ποιότητα.
Και είμαι σίγουρος ότι οι παραπάνω επιλογές στο σχεδιασμό δεν έγιναν για να υποστηρίξουν την πρακτικότητα αλλά το design εξ ου και η τιμή.
Περισσότερο καλλιτεχνική δημιουργία παρά πρακτική λύση στο πρόβλημα μεταφοράς.
Υπάρχει και αυτό το κομμάτι της αγοράς φαντάζομαι.
Να πω και γω την παπάτζα μου..
Κάποιοι γράφετε λες και κάθε εταιρεία πρέπει να φέρνει τεχνολογική επανάσταση με κάθε τι που πουλάει. Όπως και άλλων εταιρειών, οι Janus ειναι μηχανές για άτομα που θέλουν συγκεκριμένη αισθητική. Αυτό. Ούτε επιδόσεις ούτε τίποτα άλλο. Αν σου αρέσουν και είσαι οκ με την τιμή το παίρνεις, αν ζητάς άλλα πραγματα πας αλλού και τελειώνει η ιστορία.
Στα πιο πρακτικά του θέματος, κάποια στιγμή είχα δει αυτό το review για το Janus Halcyon 250 (https://www.youtube.com/watch?v=HKAPHgqfBpU). O άνθρωπος λέει ότι είναι οκ/ευχαριστημένος με τη μηχανή παρά τα προβλήματα που του έβγαλε. Προσωπικά δεν μπορώ να παραβλέψω το θεμα με την αλυσίδα πού όταν χαλαρώνει μπορεί και βρίσκει στο φτερό. Βεβαια μιλάμε για μοντέλο του 2016, οπότε μπορεί και να έχει διορθωθεί.
doctoras
27/11/2023, 18:41
Η τιμή αντικατοπτρίζεται στα αμερικανικά πρότυπα, με τους μεγαλύτερους μεσους κατά κεφαλή.
φυσικα και δεν είναι vfm για Ελλάδα, εμείς εδώ μπορούμε να είμαστε μεσαζωντες ως ντιλερ της Brixton
Αυτες οι επιχειρήσεις είναι παράδειγμα προς μίμηση πως θα μπορούσε μια μικρή βιοτεχνια να γίνει μικρό κατασκευαστική με πολύπλευρα οφέλη στο τοπικό της κοινωνικό πλαίσιο.
Να πω και γω την παπάτζα μου..
Κάποιοι γράφετε λες και κάθε εταιρεία πρέπει να φέρνει τεχνολογική επανάσταση με κάθε τι που πουλάει. Όπως και άλλων εταιρειών, οι Janus ειναι μηχανές για άτομα που θέλουν συγκεκριμένη αισθητική. Αυτό. Ούτε επιδόσεις ούτε τίποτα άλλο. Αν σου αρέσουν και είσαι οκ με την τιμή το παίρνεις, αν ζητάς άλλα πραγματα πας αλλού και τελειώνει η ιστορία.
Στα πιο πρακτικά του θέματος, κάποια στιγμή είχα δει αυτό το review για το Janus Halcyon 250 (https://www.youtube.com/watch?v=HKAPHgqfBpU). O άνθρωπος λέει ότι είναι οκ/ευχαριστημένος με τη μηχανή παρά τα προβλήματα που του έβγαλε. Προσωπικά δεν μπορώ να παραβλέψω το θεμα με την αλυσίδα πού όταν χαλαρώνει μπορεί και βρίσκει στο φτερό. Βεβαια μιλάμε για μοντέλο του 2016, οπότε μπορεί και να έχει διορθωθεί.
Αν ήταν κινέζικο θα έτρωγε ΤΟ θάψιμο ενώ τώρα το βαφτίζουν "χαρακτήρα".....:rolleyes:
Καταλαβαίνω πως το βλέπεις απλά και αυτοί εξηγούν όλα όσα αναφέρεσαι αρνητικά.
Οι πληροφορίες και η εικόνα που δίνουν είναι πολύ διαφορετικά από τα συμπεράσματα σου που σε οδηγούν "ενάντια" τους.
Τα βασικά στοιχεία δηλαδή με τα οποία συμπεραίνεις ότι είσαι αρνητικός είναι διαφορετικά από αυτά που πιστεύεις.
Λένε και δείχνουν πως είχαν την ιδέα μέσω των mopped από παιδιά, την εξέλιξη του σχεδίου που δεν είναι κόπια, είναι δικό τους και διαμορφώθηκε
από τις επιλογές κατασκευής του πέρα από το ύφος που τους άρεσε.
Πως συμπεραίνεις ότι είναι λιγότερο χρηστικό από ένα rockstar daytona; Τι είναι αυτό που σε κάνει να λες "σαφώς";
Οι πληροφορίες και τα βίντεο πελατών δείχνουν το αντίθετο.
Φτιάχνεται όλο απο τους ίδιους, τα περιφερειακά του είναι χειροποίητα. Έχει τροχούς τιμόνι κατασκευασμένα στην αμερική
όργανο από αυστρία και κινέζικο κινητήρα 5ης γενιάς; Έχει αγοραστεί από τα 90ς, είναι το μουλάρι της ανατολής, μετακινεί εκατομμύρια
και τον βρίσκεις σε μύλους, σε ψαράδικα, σε αντλίες κ.λπ. ένας κινητήρας που δεν θα σπάσει ποτέ ενώ κινεί όπως βλέπουμε μια χαρά τα μοτοσυκλετάκια.
Δεν κατάφερα να βρω άτσαλες κολλήσεις ή μέρος ηλεκτροστατικής που να μην μου αρέσει. Μηπως λες για τα σχέδια με oneshot;
Είναι παραδοσιακά χρώματα pin striping και δείχνουν έτσι.
Έχω την εντύπωση ότι διατηρούν την βαφή με παλαιότερη (και πιο ανθεκτική) τεχνολογία, αλκυδικά βερνικοχρώματα κ.λπ.
Έγω είμαι απο αυτούς που έχουν ζήσει καθημερινά με ένα κλάσικ κοντά στα 30hp. Ωραίο το πέντιγκρι αλλά τα έξοδα
οι ζημιές, η κάλυψη, η επισκευασιμότητα δεν παλεύεται εύκολα.. γύρο κόσμου το ξεχνάμε. Γύρο ελλάδας και καμιά ιταλια μπορεί
αλλά με σημειωμένους τους κατάλληλους μηχανικούς στην διαδρομή και τσεκ ότι λειτουργούν ακόμα..
Φαντάζομαι καταλαβαίνεις πόσο παράξενο μου φαίνεται. :)
Είναι σαν να βγάζει η βετλανς Νάουσα κουβέρτες, να τις δείχνει αναλυτικά, να λένε οι πελάτες και εδω να ακούω αα κετσές, αυτά τα βάζαμε για τις ελιές..
[κι άλλο σεντόνι]
Μπορεί να είμαι άδικος και οι άνθρωποι να έχουν πάθος για αυτό που φτιάχνουν, απλά η εστίαση στο ρετρό ντηζάιν και η σχέση τιμής προς προσφερόμενο προϊόν με κάνουν να υποπτεύομαι χιπστερο-παπάτζες. Αν όντως έχει τόσα χειροποίητα κομμάτια ίσως άδικα το συγκρίνω με το Rockstar. Και πάλι όμως, τέτοια τιμή δε μπορώ να τη δικαιολογήσω όταν η μηχανή δεν "ξεχειλίζει ποιότητα" στα μάτια μου. Την χρηστικότητα τη σχολίασα κυρίως λόγω επιλογής τύπου αναρτήσεων.
Ο generic κινητήρας είναι πρόβλημα για εμένα, γιατί είναι καρδιά του οχήματος και μεγάλο μέρος του χαρακτήρα της. Μπορεί να είναι μια χαρά, αλλά δε δικαιολογεί το κόστος ή το ζητούμενο πουλ-μουρ-φάκτορ. Εκτός αυτού, οι μηχανές θα έστεκαν πολύ καλύτερα αισθητικά με κινητήρες V, π.χ. αντιγραφές από Yamaha Virago: 250 χωρίς ψευτοκάπακα το μικρό, (που παράγεται κιόλας στην Κίνα), 500 το μεγάλο.
Καταλαβαίνω γιατί κάποιος θέλει να οδηγεί κάτι τέτοιο, αλλά με απωθεί η προσέγγιση του "πρώτα μετράει η εμφάνιση, μετά η λειτουργικότητα" που νομίζω ότι επικρατεί εδώ. Επίσης, νευριάζω όταν νοιώθω ότι πάνε να μου τον πιάσουν πουλώντας μου φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Αν η ίδια μηχανή είχε τη μισή τιμή δεν θα ανοίγαμε αυτή τη συζήτηση. Στα ίδια περίπου χρήματα υπάρχει το CCM Spitfire που το βρίσκω επίσης κάπως φαφλατάδικο, αλλά νομίζω ότι δίνει πιο αυθεντική αίσθηση exclusive χειροποίητου.
Τα περί γύρου το κόσμου ήταν ενδεικτικά για την εξοικονόμηση χρημάτων. Λίγοι έχουν όρεξη να γυρίσουν τον πλανήτη δικάβαλοι με το μηχανικό τους :p
harris_x
27/11/2023, 19:07
Ρε παλικάρια, δεν μπορούν όλοι να ακολουθούν τα στενα πλαίσια της λογικής.
Υπάρχει και η καύλα!
Δεν είναι δυνατό να μας αρέσουν τα ίδια, οπως δεν είναι δυνατό να έχουμε τις ίδιες πρωτεραιότητες όταν επιλέγουμε ένα μηχανάκι.
doctor_john
27/11/2023, 19:34
Ποιο θάψιμο ρε γκρινιάρη; :D
την διάθεση των ιδιοκτητών που τα προμοτάρουν συνέχεια κράζουν.
Δηλαδή ρε συ Bowleno όσο υπάρχουν κινέζοι δεν θα μπορούμε να δημιουργήσουμε τίποτα;
Οτιδήποτε έχει υπάρξει στην παραγωγή τους θα συγκρίνεται με παραδοχές και θα καταλήγει μάταιο
γιατί δεν το έχουν κάνει οι κινέζοι να συμφέρει περισσότερο;
Τι είδους οικονομία και πνεύμα δημιουργούμε;
Και όλα αυτά τα προϊόντα που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία 15 χρόνια από μικρές βιοτεχνίες γιατί είναι όλα sold out
εφόσον είναι ακριβότερα από τα κινέζικα;
doctor_john
27/11/2023, 20:48
[κι άλλο σεντόνι]
Μπορεί να είμαι άδικος και οι άνθρωποι να έχουν πάθος για αυτό που φτιάχνουν, απλά η εστίαση στο ρετρό ντηζάιν και η σχέση τιμής προς προσφερόμενο προϊόν με κάνουν να υποπτεύομαι χιπστερο-παπάτζες. Αν όντως έχει τόσα χειροποίητα κομμάτια ίσως άδικα το συγκρίνω με το Rockstar. Και πάλι όμως, τέτοια τιμή δε μπορώ να τη δικαιολογήσω όταν η μηχανή δεν "ξεχειλίζει ποιότητα" στα μάτια μου. Την χρηστικότητα τη σχολίασα κυρίως λόγω επιλογής τύπου αναρτήσεων.
Ο generic κινητήρας είναι πρόβλημα για εμένα, γιατί είναι καρδιά του οχήματος και μεγάλο μέρος του χαρακτήρα της. Μπορεί να είναι μια χαρά, αλλά δε δικαιολογεί το κόστος ή το ζητούμενο πουλ-μουρ-φάκτορ. Εκτός αυτού, οι μηχανές θα έστεκαν πολύ καλύτερα αισθητικά με κινητήρες V, π.χ. αντιγραφές από Yamaha Virago: 250 χωρίς ψευτοκάπακα το μικρό, (που παράγεται κιόλας στην Κίνα), 500 το μεγάλο.
Καταλαβαίνω γιατί κάποιος θέλει να οδηγεί κάτι τέτοιο, αλλά με απωθεί η προσέγγιση του "πρώτα μετράει η εμφάνιση, μετά η λειτουργικότητα" που νομίζω ότι επικρατεί εδώ. Επίσης, νευριάζω όταν νοιώθω ότι πάνε να μου τον πιάσουν πουλώντας μου φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Αν η ίδια μηχανή είχε τη μισή τιμή δεν θα ανοίγαμε αυτή τη συζήτηση. Στα ίδια περίπου χρήματα υπάρχει το CCM Spitfire που το βρίσκω επίσης κάπως φαφλατάδικο, αλλά νομίζω ότι δίνει πιο αυθεντική αίσθηση exclusive χειροποίητου.
Τα περί γύρου το κόσμου ήταν ενδεικτικά για την εξοικονόμηση χρημάτων. Λίγοι έχουν όρεξη να γυρίσουν τον πλανήτη δικάβαλοι με το μηχανικό τους :p
Έχεις δίκιο να σε χαλάει η τιμή όπως όλους μας. Δεν είναι ρεαλιστική απέναντί μας, είναι τιμή μιας αγοράς με καλύτερες αποδοχές, μικρότερο νόμισμα και τρελές προμήθειες βασικών αναγκών σε πολύ ευρύτερο φάσμα λόγο πλήθους και δυνατοτήτων.
Δεν μπορούν να κοστολογήσουν διαφορετικά για το κοινό της αμερικής. Σε εμάς αντίστοιχη προσπάθεια θα ήταν κοντά στα 6000ε τα 250 και 9000ε τα 450.
Η ανάρτηση που έχουν δεν τους στερεί κάτι, τα καλύπτει και τους δίνει μεγάλη αντοχή, περίοδο service, εύκολη αντικατάσταση, πατέντα στο δρόμο, είναι στο ύφος της αυτονομίας που πρόσφεραν τα moped με συμβατικές ή και άλλες όπως των παπιών παλιά.
Απλά αυτές χρησιμοποιούν τεχνολογία που καλύπτει και πολύ μεγαλύτερες μοτό (το σχέδιο που κάνουν, όχι το πώς το κάνουν, αυτό είναι για τα δικά τους των 150kg) με αποτέλεσμα να μπορούν να χρησιμοποιούν πίσω αναρτήσεις με πολύ μεγάλη αντοχή κ.λπ.
Τον κινητήρα τον διάλεξαν γιατί ήθελαν αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά του απλού, ήπιου και άσπαστου.
Τα Douglas και τα Indian της εποχής δεν προσπαθούσαν για την ελαφρύτερη μικρή μοτό.
Δεν νομίζω ότι μετρά πρώτα η εμφάνιση για αυτούς. Υπάρχουν πολλά σημεία που επιλέγουν την χρηστικότητα εναντίον της.
Φαντάσου δεν έχω καταπιεί ακόμα την σύνθεση του μπροστινού με το υπόλοιπο. Βλέπω ότι έχουν εργαστεί σωστά και το έχουν ενσωματώσει αλλά για εμένα έχουν 30-40 χρόνια διαφοράς και μου μοντερνίζει πάνω του.
Το σχέδιο των 20ς νομίζω πως εξυπηρετεί πολύ και αν το καλοσκεφτείς φτιάχνονταν με τα ίδια μέσα που διαθέτουν οι σημερινοί.
Τα CCM έβγαλαν και πρόγραμμα custom πλεον να τα παραγγείλεις όπως σου αρέσει.
Τα εκτιμώ σαν κατασκευή, γεωμετρία, ποιότητα αλλά το σχέδιο τους... πως να το πω.. καμαρώνω που δεν μου αρέσει. :D
Ρε παλικάρια, δεν μπορούν όλοι να ακολουθούν τα στενα πλαίσια της λογικής.
Υπάρχει και η καύλα!
Δεν είναι δυνατό να μας αρέσουν τα ίδια, οπως δεν είναι δυνατό να έχουμε τις ίδιες πρωτεραιότητες όταν επιλέγουμε ένα μηχανάκι.
Άσε ρε συ τώρα που βρήκαμε παπά να θάψουμε 5-6.....:p
Ποιο θάψιμο ρε γκρινιάρη; :D
την διάθεση των ιδιοκτητών που τα προμοτάρουν συνέχεια κράζουν.
Δηλαδή ρε συ Bowleno όσο υπάρχουν κινέζοι δεν θα μπορούμε να δημιουργήσουμε τίποτα;
Οτιδήποτε έχει υπάρξει στην παραγωγή τους θα συγκρίνεται με παραδοχές και θα καταλήγει μάταιο
γιατί δεν το έχουν κάνει οι κινέζοι να συμφέρει περισσότερο;
Τι είδους οικονομία και πνεύμα δημιουργούμε;
Και όλα αυτά τα προϊόντα που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία 15 χρόνια από μικρές βιοτεχνίες γιατί είναι όλα sold out
εφόσον είναι ακριβότερα από τα κινέζικα;
Ρε συ, δόκτορ, κάποια (αν όχι όλα, τα περισσότερα) που έχεις ανεβάσει στο θρεντ με τις καστομιές, ναι θα δικαιολογούσα απόλυτα τα όποια κόστη κ.λ.π.
Σε αυτή την μπακατέλα διότι περί μπακατέλας πρόκειται, ΟΧΙ.....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.