View Full Version : V-STROM 650 του 21-22 ή V-STROM 1000 του 19 ή BMW F750GS του 19-20 ???
jimsakpt3
27/11/2023, 17:20
Χαιρετώ την παρέα!
Επανέρχομαι με νέο δίλημμα ή μάλλον τρίλημμα... :D
Έχω αναφέρει και σε άλλο θεμα οτι μετά τον χειμώνα σκοπεύω να αλλάξω το TRACER 7 με κάτι που θα είναι λίγο πιο άνετο σε δικάβαλο ταξίδι με αποσκευές και θα πατάει και λίγο πιο άνετα χώμα! επίσης θα το χρησιμοποιώ και τις μέρες που δεν βρέχει για να πηγαινοέρχομαι στο γραφείο, μια απόσταση 2 χλμ σε επαρχιακή πόλη.
το μπάτζετ μου είναι βαριά 10.000 και σκέφτομαι να πάρω κάτι ελαφρώς μεταχειρισμένο... είμαι 1,75 και 90κιλά!
μετά από μια πρώτη έρευνα κατέληξα στα τρία μηχανάκια του τίτλου!
θέλω τη γνώμη σας σχετικά με αυτά για...
-δύναμη, σταθερότητα, κραδασμούς, αναρτήσεις, φρένα
-κόστος χρήσης
-κόστος συντήρησης
-άνεση σε ταξίδια
-ευκολία μετακίνησης στην πόλη
-ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε συγκριτικά πάντα γι αυτά τα τρια.
δεν θέλω άλλες προτάσεις στην προκειμένη, θέλω να βγει αυτό το θέμα κάτι σαν συγκριτικό!
και εννοείται οτι θα τα δοκιμάσω πριν αγοράσω κάποιο... ;)
AUFGEBRACHT
27/11/2023, 17:26
Έχω το 750GS του 22, λόγω έλευσης του νέου 750, που πλέον θα λέγεται 800, πιθανώς να βρεις και καινούριο με μια μικρή υπέρβαση στο ποσό που διαθέτεις...έχω γράψει τις εντυπώσεις μου από την έως τώρα συμβίωση, μπορείς να ρίξεις μια ματιά...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162477
jimsakpt3
27/11/2023, 17:35
Έχω το 750GS του 22, λόγω έλευσης του νέου 750, που πλέον θα λέγεται 800, πιθανώς να βρεις και καινούριο με μια μικρή υπέρβαση στο ποσό που διαθέτεις...έχω γράψει τις εντυπώσεις μου από την έως τώρα συμβίωση, μπορείς να ρίξεις μια ματιά...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162477
Θα το διαβάσω, σε ευχαριστώ!
karellen
27/11/2023, 18:26
To 1000 δαγκωτό.
Εφόσον μιλάς για δικάβαλο τριβάλιτσα ταξίδια είναι η μέρα με τη νύχτα εν σχέσει με τα μικρότερα κυβικά.
AUFGEBRACHT
27/11/2023, 18:32
To 1000 δαγκωτό.
Εφόσον μιλάς για δικάβαλο τριβάλιτσα ταξίδια είναι η μέρα με τη νύχτα εν σχέσει με τα μικρότερα κυβικά.
Nίκο, το 750GS είναι ουσιαστικά 853cc, συγκριτικά με το 650άρι. Από την άλλη, 1.000 και 853 κυβικά για 2 χιλιόμετρα απόσταση, δεν έχουν προλάβει να ζεσταθούν τα λάδια, κρίμα είναι...
karellen
27/11/2023, 18:52
Γιώργο έχω φίλο με Στρομ 650 και όταν πηγαίνουμε ταξίδια με γυναίκες αγανακτεί σε πολλές περιπτώσεις,είτε δεν του φτάνουν τα γκάζια σε μια προσπέραση,είτε κρεμάει το μοτέρ σε παρατεταμένη ανηφόρα,για να αναφέρω δύο συνήθη παραδείγματα.Δεν είναι στα άλογα η διαφορά αλλά στη μεγάλη ροπή που σου δίνουν τα πολλά κυβικά.
Το F750 σαν το δικό σου είναι,φυσικά,πολύ καλύτερο από το βστρομ 650 και όσο για την κίνηση στην πόλη, επαρχία είναι,ούτε μποτιλιαρίσματα έχει ούτε φανάρια και για 2 χλμ ακόμα και τα 650 ακούγονται πολλά,ένα παπάκι χρειάζεται κανονικά!Αλλά αφού ο άνθρωπος θέλει να ταξιδεύει θεωρώ τα μεγάλα κυβικά μονόδρομο.
basilis_k6
27/11/2023, 19:09
το 650 ειναι πολυ ανετο αλλα δεν ειναι για ανετο ταξιδι δικαβαλο+βαλιτσες. οριακα εχει γκαζι για δικαβαλο. βεβαια το παλιο v2 1000αρι δεν θα το κοιταγα. με τοσα λεφτα δεν ξερω πως κατεληξες σε αυτα τα τρια μηχανακια αλλα λογικα θα πηγαινα στο Bmw. μονο και μονο επειδη αυτα τα 3 εβαλες αλλα η γνωμη μου ειναι κανενα απο τα τρια.
jimsakpt3
27/11/2023, 19:49
Τα ταξίδια δεν θα είναι τόσο συχνά... πιστεύω οτι θα είναι ταξιδάκια των 200-300χλμ ανα δυο σκ το θερινό εξάμηνο και άντε ένα δυο λίγο μεγαλύτερα το χρόνο...
καταλαβαίνω την έλλειψη δύναμης που λέτε για το 650... λίγο πολύ είναι η ίδια κατάσταση με το τρεισεράκι μου...
jimsakpt3
27/11/2023, 19:50
το 650 ειναι πολυ ανετο αλλα δεν ειναι για ανετο ταξιδι δικαβαλο+βαλιτσες. οριακα εχει γκαζι για δικαβαλο. βεβαια το παλιο v2 1000αρι δεν θα το κοιταγα. με τοσα λεφτα δεν ξερω πως κατεληξες σε αυτα τα τρια μηχανακια αλλα λογικα θα πηγαινα στο Bmw. μονο και μονο επειδη αυτα τα 3 εβαλες αλλα η γνωμη μου ειναι κανενα απο τα τρια.
αν θες στείλε μου σε ένα πμ, για να μη χαλάσουμε το θέμα, τι θα κοιτούσες εσύ σε αυτά τα χρήματα...
jimsakpt3
27/11/2023, 19:56
Από την άλλη, 1.000 και 853 κυβικά για 2 χιλιόμετρα απόσταση, δεν έχουν προλάβει να ζεσταθούν τα λάδια, κρίμα είναι...
αυτό το καταλαβαίνω, αλλά σε αυτή τη φάση γουστάρω να χρησιμοποιώ τη μηχανή όσο περισσότερο μπορώ! με αναζωογονεί!
επίσης αν είμαι σκασμένος κανένα μεσημέρι κάνω καμιά κοντινή βόλτα και έρχομαι στα ίσια μου! :cool:
Από τα 3 το BMW. Το 650 είναι αδιάφορο, το 1000 είναι πολύ για αυτά που θες (με ότι συνεπάγεται αυτό και στα κόστη).
AUFGEBRACHT
27/11/2023, 20:18
αυτό το καταλαβαίνω, αλλά σε αυτή τη φάση γουστάρω να χρησιμοποιώ τη μηχανή όσο περισσότερο μπορώ! με αναζωογονεί!
επίσης αν είμαι σκασμένος κανένα μεσημέρι κάνω καμιά κοντινή βόλτα και έρχομαι στα ίσια μου! :cool:
Φίλτατε, όπως είπε κι ο Νίκος παραπάνω, για 2χλμ απόσταση παπάκι κανονικά χρειάζεται, μην πω κι αυτό υπερβολή είναι...με τα πόδια καλύτερα...Αλλά...
Η μηχανή είναι συναίσθημα...όχι λογική...κι εγώ σ επαρχιακή πόλη είμαι, η δουλειά μου είναι 2χλμ, αλλά πριν πάω στη δουλειά κάνω μια πρωινή βολτούλα άλλα 7-8 χιλιόμετρα...και κάνω την πρωινή ψυχοθεραπεία, και τα λάδια ζεσταίνω, 2 σε 1...οπότε καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες για τα ίσια σου... σήμερα, γυρνώντας απ τη δουλειά, πέφτω σ ένα απίστευτο μποτιλιάρισμα...φορτηγό, λεωφορείο, παρατημένο αυτοκίνητο πάνω σε στροφή, καταλαβαίνεις...σφήνες ανάμεσα στα αμάξια, καβάλησα ένα πεζοδρόμιο, σε 10 δευτερόλεπτα είχα αφήσει το μποτιλιάρισμα πίσω κι άκουγα μόνο τις κόρνες από τα κουτιά...και μιας και πιάσαμε κι αυτή την κουβέντα...το BMW χωράει όπου χωράει κι ένα σκούτερ άνετα...κι εγώ για commuting το έχω, κι όποτε μπορέσω, θα πάω μια βολτούλα...
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/336710071-ktm-1090-adventure?fromfeed=1
Ας ευλογίσω λίγο τα γένια μου, νομίζω ότι είναι μια καλή εναλλακτική σε αυτά που ζητάς αν δεν έχεις θέμα με ευρωπαϊκά.
:wave2:
vstrider
28/11/2023, 06:51
Επιπλέον παράγοντας που πλέον για μένα είναι απαραίτητος, είναι να πάρεις αυτή που σου αρέσει να βλέπεις και που θα θέλεις βλέποντάς την να την οδηγήσεις.
Επίσης, κοίτα -αν μπορείς- την ποιότητα κατασκευής τους. Βασικός παράγοντας!
PortisHead
28/11/2023, 07:46
There is no replacement for Displacement
Ο βασικότερος κανονας για καθε μοτέρ που θες να δουλευει ξεκουραστα και με δυναμη.
DoctoR_k6
28/11/2023, 07:50
There is no replacement for Displacement
Ο βασικότερος κανονας για καθε μοτέρ που θες να δουλευει ξεκουραστα και με δυναμη.
Απο το ''πληκτρολογιο μου'' το πηρες... :D
doctoras
28/11/2023, 08:05
Με αυτες τι επιλογές θα πήγαινα στο 1000 vstrom
Είναι ξεκάθαρα πιο ποιοτικό όχημα από τα 3.
Δεν ξέρω τι εξοπλισμό είχε τότε, αλλά το κοτπιτ στα μάτια μου είναι και το πιο ενδιαφέρον από τα 3. Και είναι σημαντικό γιατί είναι το τι κοιτάς ενώ είσαι καβαλα
448582
jimsakpt3
28/11/2023, 08:41
Από τα 3 το BMW. Το 650 είναι αδιάφορο, το 1000 είναι πολύ για αυτά που θες (με ότι συνεπάγεται αυτό και στα κόστη).
ξέρεις αν είναι αισθητή η διαφορά στα κόστη στο bmw με το vstrom 1000?
jimsakpt3
28/11/2023, 08:47
Φίλτατε, όπως είπε κι ο Νίκος παραπάνω, για 2χλμ απόσταση παπάκι κανονικά χρειάζεται, μην πω κι αυτό υπερβολή είναι...με τα πόδια καλύτερα...Αλλά...
Η μηχανή είναι συναίσθημα...όχι λογική...κι εγώ σ επαρχιακή πόλη είμαι, η δουλειά μου είναι 2χλμ, αλλά πριν πάω στη δουλειά κάνω μια πρωινή βολτούλα άλλα 7-8 χιλιόμετρα...και κάνω την πρωινή ψυχοθεραπεία, και τα λάδια ζεσταίνω, 2 σε 1...οπότε καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες για τα ίσια σου... σήμερα, γυρνώντας απ τη δουλειά, πέφτω σ ένα απίστευτο μποτιλιάρισμα...φορτηγό, λεωφορείο, παρατημένο αυτοκίνητο πάνω σε στροφή, καταλαβαίνεις...σφήνες ανάμεσα στα αμάξια, καβάλησα ένα πεζοδρόμιο, σε 10 δευτερόλεπτα είχα αφήσει το μποτιλιάρισμα πίσω κι άκουγα μόνο τις κόρνες από τα κουτιά...και μιας και πιάσαμε κι αυτή την κουβέντα...το BMW χωράει όπου χωράει κι ένα σκούτερ άνετα...κι εγώ για commuting το έχω, κι όποτε μπορέσω, θα πάω μια βολτούλα...
Ακριβώς αυτό φίλε μου!!!
εμένα ξεκινάει καλύτερα η μέρα μου όταν πάω στο γραφείο με τη μηχανη!!!
επίσης εμείς που ζούμε σε επαρχία είμαστε τυχεροί γιατί δεν χρειάζεται να κάνουμε 30-40χλμ τη μέρα για να πάμε στη δουλειά μας και να καταπονούμε τόσο τη "μεγάλη" μηχανή!
το διάβασα το ριβιου σου... μ αρέσουν αυτά που λες! το κόστος χρήσης και συντήρησης πως σου φαίνεται μέχρι τώρα?
jimsakpt3
28/11/2023, 08:50
Επιπλέον παράγοντας που πλέον για μένα είναι απαραίτητος, είναι να πάρεις αυτή που σου αρέσει να βλέπεις και που θα θέλεις βλέποντάς την να την οδηγήσεις.
Επίσης, κοίτα -αν μπορείς- την ποιότητα κατασκευής τους. Βασικός παράγοντας!
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό!!! και για μένα είναι βασικός παράγοντας... και οι τρεις αυτές μου αρέσουν εμφανισιακά!
karellen
28/11/2023, 08:56
ξέρεις αν είναι αισθητή η διαφορά στα κόστη στο bmw με το vstrom 1000?
Αν εξαιρέσεις τα την ασφάλεια που ίίίσως να είναι 5€ παραπάνω το χρόνο στο 1000 (!) όλα τα άλλα δεν διαφέρουν,ελαστικά ίδια,λάδια-φίλτρα-αναλώσιμα στο ίδιο περίπου κόστος,μέχρι και τα τέλη κυκλοφορίας.
Και για προλάβω καταστάσεις, όχι τα bmw δεν έχουν ακριβότερα αναλώσιμα,τα φίλτρα λαδιού-αέρος ή τα τακάκια είναι σε νορμάλ τιμές όπως όλα τα άλλα.
jimsakpt3
28/11/2023, 08:57
There is no replacement for Displacement
Ο βασικότερος κανονας για καθε μοτέρ που θες να δουλευει ξεκουραστα και με δυναμη.
Απο το ''πληκτρολογιο μου'' το πηρες... :D
επομένως λέτε οτι όσο περισσότερα τα κυβικά τόσο καλύτερα?
doctor_john
28/11/2023, 09:09
Eίναι και πως οδηγείς. Έχουν τα ίδια κιλά και μεγάλη διαφορά στην ροπή.
Στα δικά μου χέρια νομίζω θα έκαιγαν το ίδιο σε ανοικτή διαδρομή, ίσως λιγότερο το gs σε μποτιλιάρισμα.
Τα αναλώσιμα τους είναι στην ίδια κατηγορία και οι επίσημες εργασίες ίσως λίγο ακριβότερες με το GS.
Θεωρώ ότι μπορείς να διαλέξεις με ασφάλεια ανάμεσα τους.
2χλμ δεν ξυπνούν κανένα από τα δύο, άνοιξε τις διαδρομές σου, μην τα πιέζεις κρύα.
DoctoR_k6
28/11/2023, 09:14
Τα 2 χλμ αποστασης γινονται που λεει ο λογος και με ποδια.
Απ οτι καταλαβα η χρηση θα ειναι ταξιδια, φορτωμενος με δικαβαλο και συμπραγκαλα.
Ολα το κανουν αυτο προφανως αναλογως ποιος το καβαλαει παντα και πως θες να ταξιδευεις.
Αλλα στο 1000 θα γινονται ολα πιο ανετα.
Επισης ειναι σκυλι μαυρο το Σουζουκι (Και το 650 προφανως).
Λαδοξυδα, λαστιχα δεν εχουν τρομερες διαφορες.
Στα τελη εχεις διαφορα με το 650 σε σχεση με τα αλλα 2.
Αλλα δεν νομιζω οτι αυτη η διαφορα ειναι τοοοσο σημαντικος παραγοντας.
jimsakpt3
28/11/2023, 09:24
Και για προλάβω καταστάσεις, όχι τα bmw δεν έχουν ακριβότερα αναλώσιμα,τα φίλτρα λαδιού-αέρος ή τα τακάκια είναι σε νορμάλ τιμές όπως όλα τα άλλα.
Eίναι και πως οδηγείς. Έχουν τα ίδια κιλά και μεγάλη διαφορά στην ροπή.
Στα δικά μου χέρια νομίζω θα έκαιγαν το ίδιο σε ανοικτή διαδρομή, ίσως λιγότερο το gs σε μποτιλιάρισμα.
Τα αναλώσιμα τους είναι στην ίδια κατηγορία και οι επίσημες εργασίες ίσως λίγο ακριβότερες με το GS.
η αλήθεια είναι οτι υπάρχει μια φήμη οτι τα γερμανικά έχουν πιο ανεβασμένες τιμές... άρα λετε οτι είναι μόνο φήμες ε?
με την κατανάλωση δεν τρελαίνομαι και τόσο... αν το ενα καίει 5 και το άλλο 6λ/100 δεν με απασχολεί και τόσο...
αυτό που με ενδιαφέρει είναι τα σερβις! γιατί τώρα με το Yamaha έχω συνηθήσει στο 100ρικο... μην αρχίσω να πληρώνω 300ρια... :rolleyes:
jimsakpt3
28/11/2023, 09:27
Τα 2 χλμ αποστασης γινονται που λεει ο λογος και με ποδια.
Απ οτι καταλαβα η χρηση θα ειναι ταξιδια, φορτωμενος με δικαβαλο και συμπραγκαλα.
Ολα το κανουν αυτο προφανως αναλογως ποιος το καβαλαει παντα και πως θες να ταξιδευεις.
Αλλα στο 1000 θα γινονται ολα πιο ανετα.
Επισης ειναι σκυλι μαυρο το Σουζουκι (Και το 650 προφανως).
Λαδοξυδα, λαστιχα δεν εχουν τρομερες διαφορες.
Στα τελη εχεις διαφορα με το 650 σε σχεση με τα αλλα 2.
Αλλα δεν νομιζω οτι αυτη η διαφορα ειναι τοοοσο σημαντικος παραγοντας.
ναι, θέλω να αρχίσω να ταξιδεύω... αλλά και αν δεν το κάνω όσο θα ήθελα θέλω αυτό που θα πάρω να μην με ταλαιπωρεί στην καθημερινή χρήση στην πόλη!
σχετικά με το ποιος τα καταβαλάει που λες... να επισημάνω οτι εγώ με τη συνεπιβάτη είμαστε 160+ κιλά... δεν είμαστε τίποτα λεπτούληδες! :D
doctor_john
28/11/2023, 09:52
Μεγάλα δικύλινδρα είναι, κοίταξε το service book και θα δεις τι χρειάζονται.
Θέλει λίγο ύψος για να είσαι άνετος με αυτά στην πόλη.
Ας πούμε 1.80 και πάνω.
jimsakpt3
28/11/2023, 10:08
Μεγάλα δικύλινδρα είναι, κοίταξε το service book και θα δεις τι χρειάζονται.
Θέλει λίγο ύψος για να είσαι άνετος με αυτά στην πόλη.
Ας πούμε 1.80 και πάνω.
Στο 1,75 είμαι... λες να έχω θέμα?
doctor_john
28/11/2023, 10:54
Πρέπει να το δείς μόνος, Θέμα δε νομίζω και ρυθμίζονται λίγο και τα δύο.
PortisHead
28/11/2023, 11:25
Ακομα δεν εκλεισε αυτο το thread ?
Ειπαμε : 1000 γιαπωνεζικα cc απαραμιλλης αντοχής και touring, δεν έχεις αλλη επιλογη, τι βασανιζεσαι ? :lol:
"Καλυτερα πολεμιστης και να φυτευεις τριανταφυλλιες,
παρά κηπουρός σε μάχη"
jimsakpt3
28/11/2023, 11:40
Ακομα δεν εκλεισε αυτο το thread ?
Ειπαμε : 1000 γιαπωνεζικα cc απαραμιλλης αντοχής και touring, δεν έχεις αλλη επιλογη, τι βασανιζεσαι ? :lol:
"Καλυτερα πολεμιστης και να φυτευεις τριανταφυλλιες,
παρά κηπουρός σε μάχη"
χαχα... τα λες ωραία! :beer:
jimsakpt3
28/11/2023, 11:43
το θέμα είναι οτι vstrom 1000 και F750 δεν υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα σε σχέση με το vstrom 650... μιλάω πάντα για βαριά μέχρι το 2019... δεν θέλω να πάρω μηχανή δεκαετίας...
Dimmanoukas
28/11/2023, 12:04
Πετάγομαι και εγώ να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου (χαχαχα για κινέζικο θα πω)
Υποτίθεται ότι κατά τον Απρίλη, εάν έχεις υπομονή και θες θα έρθει το 900 dsx της Voge.
Στην Ιταλία ανακοινώθηκε τιμή περί τα 9500, άρα εντός budget σου.
Και από φωτό έχω δει ότι είναι και height friendly, πχ αναβάτης με 1,72 πατούσε πόδι κάτω (τουλάχιστον το μισό)
Εάν δεν βιάζεσαι για την αλλαγή θα το κοιτούσα και αυτό
PortisHead
28/11/2023, 12:18
το θέμα είναι οτι vstrom 1000 και F750 δεν υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα σε σχέση με το vstrom 650... μιλάω πάντα για βαριά μέχρι το 2019... δεν θέλω να πάρω μηχανή δεκαετίας...
Κοιτα για το V-Strom κατανοω εν μερη το σκεπτικο σου.
Για το BMW ομως καλυτερα να ειναι παλιο, γιατι θα εχει βγαλει ολα τα προβληματα στον προηγουμενο.Βαρια μεχρι τις 50.000χλμ θα τα εχει εμφανισει ολα.
karellen
28/11/2023, 12:31
Στα μεγάλα κυβικά η δεκαετία είναι αμελητέο διάστημα,μια μοτοσυκλέτα του '13-14 κουβαλάει σχεδόν την ίδια τεχνολογία με τη σημερινή,τουλάχιστον στο βαθμό που ενδιαφέρει εσένα,έχει δηλαδή άψογο abs,traction control κλπ.Εντάξει μπορεί να μην διαθέτει cornering abs ή cruise control ή adaptive lights αλλά το 13άρι-14άρι εξακολουθεί να έχει το ίδιο στιβαρό πλαίσιο,ποιοτικά φρένα και οδική συμπεριφορά αυτά δηλαδή που μας αφορούν σαν αναβάτες.
Θα σου έλεγα να ανεβάσεις λίγο το budget σου και να πάρεις ένα πιο καινούριο μηχανάκι.
Έχω το F750GS του 2022 και υπολογίζω να το δώσω 11.5Κ περίπου με άλλα 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (όταν αποφασίσει η BMW να μου δώσει ημερομηνία παραγωγής για αυτό που έχω παραγγείλει...:rolleyes:)
Σίγουρα θα βρεις και άλλα τέτοια καθώς μέχρι κάποια περίοδο τα έδινε με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.
jimsakpt3
28/11/2023, 12:46
Θα σου έλεγα να ανεβάσεις λίγο το budget σου και να πάρεις ένα πιο καινούριο μηχανάκι.
Έχω το F750GS του 2022 και υπολογίζω να το δώσω 11.5Κ περίπου με άλλα 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (όταν αποφασίσει η BMW να μου δώσει ημερομηνία παραγωγής για αυτό που έχω παραγγείλει...:rolleyes:)
Σίγουρα θα βρεις και άλλα τέτοια καθώς μέχρι κάποια περίοδο τα έδινε με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Αν έχεις όρεξη πες μας δυο λόγια για την εμπειρία σου με το F750GS...
και πως και θα το αλλάξεις? και με τι?
Έχω 19.000χλμ. Το μηχανάκι για τις απαιτήσεις μου είναι εξαιρετικό.
Ευέλικτο και αρκετά γρήγορο για σπορ οδήγηση, φιλικό στην πόλη με χαμηλό ύψος (είμαι 1.73 και πατάω και τα δύο πελματα κάτω αλλά έχω σχετικά ψηλό καβάλο).
Άνετο για ταξίδι ακόμα και δικάβαλος υπό την προϋπόθεση ότι θα κάνει κανείς 1-2 αλλαγές (σέλα, μεγαλύτερη ζελατίνα γιατί η BMW μας κάνει πλάκα με την μαμά ζελατίνα...).
Ταξιδεύει όλη μέρα στα 150, αν θέλει κανείς μπορεί και αρκετά πιο πάνω, αλλά αρχίζουν να ενοχλούν οι κραδασμοί και η κατανάλωση εκτοξεύεται.
Αν πηγαίνεις με 120 δύσκολα θα δεις πάνω από 5λ/100χλμ ακόμα και δικάβαλος και με τριβάλιτσο.
Γενικά είναι πολύ πιο δυνατό από αυτό που περιμένεις βλέποντας τα 77Hp του κατασκευαστή και ο λόγος είναι τα 83Nm ροπής στις 6.000rpm. Φίλος έχει το F850GS και ειλικρινά το δικό μου φαίνεται πιο γρήγορο :hmm:.
Από ζημιές δεν μου έχει βγάλει κάτι ευτυχώς και τα service στην αντιπροσωπία δεν είναι απλησίαστα αλλά δεν θα τα έλεγε κανείς φθηνά.
Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά πιο πάνω από άλλα της ίδιας κατηγορίας και φαίνεται σε διάφορες λεπτομέρειες (πχ παντού έχει rolled αντί για cut κοχλίες)
Στο χώμα που το έχω δοκιμάσει λίγο είναι απλά κακό σε σχέση με το F850GS από την άλλη στο δρόμο το F850GS λόγω διαδρομής και 21 τροχού είναι βάρκα. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το χώμα με κάτι τόσο βαρύ. Όταν θέλω χώμα καβαλάω το εντουράκι μου.
Τώρα γιατί να το αλλάξω ούτε εγώ δεν έχω καταλάβει. Απλά το R1300GS έχει διορθώσει ότι δεν μου άρεσε στο παλιό και με τρώει ο κ@λος μου...
Εδώ είναι φορτωμένο για ταξίδι...
448600
AUFGEBRACHT
28/11/2023, 15:57
Ακριβώς αυτό φίλε μου!!!
εμένα ξεκινάει καλύτερα η μέρα μου όταν πάω στο γραφείο με τη μηχανη!!!
επίσης εμείς που ζούμε σε επαρχία είμαστε τυχεροί γιατί δεν χρειάζεται να κάνουμε 30-40χλμ τη μέρα για να πάμε στη δουλειά μας και να καταπονούμε τόσο τη "μεγάλη" μηχανή!
το διάβασα το ριβιου σου... μ αρέσουν αυτά που λες! το κόστος χρήσης και συντήρησης πως σου φαίνεται μέχρι τώρα?
Δεν έχω άποψη για κόστος συντήρησης, γιατί έχω 3 χρόνια δωρεάν service. Κατανάλωση δεν έχω δει ποτέ πάνω από 5lt, και αυτό όταν είναι μόνο κίνηση στην πόλη.
AUFGEBRACHT
28/11/2023, 16:00
Θέλει λίγο ύψος για να είσαι άνετος με αυτά στην πόλη. Ας πούμε 1.80 και πάνω.
Eίμαι κατηγορία σαμιαμίδι, 1.70 με το ζόρι και 72 κιλά, δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, θεωρώ ο φίλος με 1.75 δεν θα έχει κανένα απολύτως θέμα.
jimsakpt3
29/11/2023, 08:17
Έχω 19.000χλμ. Το μηχανάκι για τις απαιτήσεις μου είναι εξαιρετικό.
Ευέλικτο και αρκετά γρήγορο για σπορ οδήγηση, φιλικό στην πόλη με χαμηλό ύψος (είμαι 1.73 και πατάω και τα δύο πελματα κάτω αλλά έχω σχετικά ψηλό καβάλο).
Άνετο για ταξίδι ακόμα και δικάβαλος υπό την προϋπόθεση ότι θα κάνει κανείς 1-2 αλλαγές (σέλα, μεγαλύτερη ζελατίνα γιατί η BMW μας κάνει πλάκα με την μαμά ζελατίνα...).
Ταξιδεύει όλη μέρα στα 150, αν θέλει κανείς μπορεί και αρκετά πιο πάνω, αλλά αρχίζουν να ενοχλούν οι κραδασμοί και η κατανάλωση εκτοξεύεται.
Αν πηγαίνεις με 120 δύσκολα θα δεις πάνω από 5λ/100χλμ ακόμα και δικάβαλος και με τριβάλιτσο.
Γενικά είναι πολύ πιο δυνατό από αυτό που περιμένεις βλέποντας τα 77Hp του κατασκευαστή και ο λόγος είναι τα 83Nm ροπής στις 6.000rpm. Φίλος έχει το F850GS και ειλικρινά το δικό μου φαίνεται πιο γρήγορο :hmm:.
Από ζημιές δεν μου έχει βγάλει κάτι ευτυχώς και τα service στην αντιπροσωπία δεν είναι απλησίαστα αλλά δεν θα τα έλεγε κανείς φθηνά.
Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά πιο πάνω από άλλα της ίδιας κατηγορίας και φαίνεται σε διάφορες λεπτομέρειες (πχ παντού έχει rolled αντί για cut κοχλίες)
Στο χώμα που το έχω δοκιμάσει λίγο είναι απλά κακό σε σχέση με το F850GS από την άλλη στο δρόμο το F850GS λόγω διαδρομής και 21 τροχού είναι βάρκα. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το χώμα με κάτι τόσο βαρύ. Όταν θέλω χώμα καβαλάω το εντουράκι μου.
Τώρα γιατί να το αλλάξω ούτε εγώ δεν έχω καταλάβει. Απλά το R1300GS έχει διορθώσει ότι δεν μου άρεσε στο παλιό και με τρώει ο κ@λος μου...
Εδώ είναι φορτωμένο για ταξίδι...
448600
Καλημέρα και σε ευχαριστώ για το ριβιού! Επομένως είσαι απόλυτα ευχαριστημένος... σωστά?
να σε ρωτήσω κάτι άλλο... έχει σταμπιλιζατερ τιμονιού? και αν ναι βλέπεις διαφορά?
Αφού μπορείς να πάρεις το 1300 πάρ' το και μην το πολυσκέφτεσαι... μια ζωή την έχουμε! :beer:
να το χαίρεσαι και το 750...πανέμορφο το έχεις! και όταν αποφασίσεις να το βγάλεις για πούλημα στείλε και σε εμένα ένα μνμ...
jimsakpt3
29/11/2023, 08:22
Δεν έχω άποψη για κόστος συντήρησης, γιατί έχω 3 χρόνια δωρεάν service. Κατανάλωση δεν έχω δει ποτέ πάνω από 5lt, και αυτό όταν είναι μόνο κίνηση στην πόλη.
Eίμαι κατηγορία σαμιαμίδι, 1.70 με το ζόρι και 72 κιλά, δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, θεωρώ ο φίλος με 1.75 δεν θα έχει κανένα απολύτως θέμα.
αν είναι τέτοια η κατανάλωση είναι πολύ καλή! τόσο καίω και με το τρεισεράκι! κοντά στα 5,5 στην πόλη και κοντά στα 4,5 εκτός...
για το ύψος και εγώ δεν πιστεώ να έχω θέμα (και το τρεισερ 730 ύψος σέλας έχει) αλλά σίγουρα πρέπει να το δοκιμάσω...
Σε ευχαριστώ πολύ.
Έχει σταμπιλιζατερ τιμονιού και είναι γενικά πολύ σταθερό μηχανάκι ακόμα και στα +200 κοντερατης τελικής.
Τώρα δεν ξέρω πως θα ήταν χωρίς αυτό αλλά αντίθετα με αλλά μηχανάκια δεν έχει αυτή τη νωθρότητα στην αλλαγή πορείας που μερικές φορές προσδίδει το σταμπιλιζατερ.
Επίσης ξέχασα να αναφέρω πως έχω ερωτευτεί τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Μπορεί να μην δουλεύουν όπως ένα καλό σετ ohlins, αλλά η δυνατότητα να το έχεις σουμιε στην πόλη με τις λακούβες και με το πάτημα ενός κουμπιού να σφίγγει η ανάρτηση για στροφιλίκια είναι ανεκτίμητη.
alexis72
29/11/2023, 13:57
Σε ευχαριστώ πολύ.
Έχει σταμπιλιζατερ τιμονιού και είναι γενικά πολύ σταθερό μηχανάκι ακόμα και στα +200 κοντερατης τελικής.
Τώρα δεν ξέρω πως θα ήταν χωρίς αυτό αλλά αντίθετα με αλλά μηχανάκια δεν έχει αυτή τη νωθρότητα στην αλλαγή πορείας που μερικές φορές προσδίδει το σταμπιλιζατερ.
Επίσης ξέχασα να αναφέρω πως έχω ερωτευτεί τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Μπορεί να μην δουλεύουν όπως ένα καλό σετ ohlins, αλλά η δυνατότητα να το έχεις σουμιε στην πόλη με τις λακούβες και με το πάτημα ενός κουμπιού να σφίγγει η ανάρτηση για στροφιλίκια είναι ανεκτίμητη.
οντως πολύ ωραία μοτο taz ,κραδασμούς στα χέρια η στα πόδια στα πόσα χλμ το αισθάνεσαι ?
Θα έλεγα μετά τα 150χαω αρχίζουν και γίνονται αισθητοί κυρίως στα πόδια.
Σε σχέση με CF Moto 800 Explore φίλου μου είναι ελάχιστοι και μόλις ξανακαβάλησα το δικό μου μου φάνηκε σαν να έχει 6κυλινδρο σε σειρά
jimsakpt3
29/11/2023, 17:21
Σε ευχαριστώ πολύ.
Έχει σταμπιλιζατερ τιμονιού και είναι γενικά πολύ σταθερό μηχανάκι ακόμα και στα +200 κοντερατης τελικής.
Τώρα δεν ξέρω πως θα ήταν χωρίς αυτό αλλά αντίθετα με αλλά μηχανάκια δεν έχει αυτή τη νωθρότητα στην αλλαγή πορείας που μερικές φορές προσδίδει το σταμπιλιζατερ.
Επίσης ξέχασα να αναφέρω πως έχω ερωτευτεί τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Μπορεί να μην δουλεύουν όπως ένα καλό σετ ohlins, αλλά η δυνατότητα να το έχεις σουμιε στην πόλη με τις λακούβες και με το πάτημα ενός κουμπιού να σφίγγει η ανάρτηση για στροφιλίκια είναι ανεκτίμητη.
πρέπει όντως να είναι μεγάλη ευκολία!
αν χρειαστώ καμία πληροφορία μετά τις γιορτές που θα ασχοληθώ πιο σοβαρά μπορεί να σου στείλω και κανένα πμ...
και όταν τη βγάλεις για πούλημα μη με ξεχάσεις! :)
di koukos
29/11/2023, 18:15
Η αναβαθμιση ειναι τα περισσότερσ κυβικα θα γουσταρεις οταν την καβαλας και θα σε παει σε μακρινους προορισμους πιο ξεκουραστα και ειδικα φορτωμενο και δικαβαλο
Τα εξοδα ειναι τα ιδια με το bmw ισως και λιγοτερα και εχει εναν απο τους πιο αξιοπιστους κινητηρες της αγορας Σε μικροτερα κυβικα θα ξενερωσης γρηγορα μιας και εχεις το τρεισερ για να μην σου πω μολις περασουν 4 μηνες συμβιωσης με το πενφε ισως αναπολισης τον σπιρτοζικο κινητηρα του τρεισερ
jimsakpt3
29/11/2023, 18:32
Η αναβαθμιση ειναι τα περισσότερσ κυβικα θα γουσταρεις οταν την καβαλας και θα σε παει σε μακρινους προορισμους πιο ξεκουραστα και ειδικα φορτωμενο και δικαβαλο
Τα εξοδα ειναι τα ιδια με το bmw ισως και λιγοτερα και εχει εναν απο τους πιο αξιοπιστους κινητηρες της αγορας Σε μικροτερα κυβικα θα ξενερωσης γρηγορα μιας και εχεις το τρεισερ για να μην σου πω μολις περασουν 4 μηνες συμβιωσης με το πενφε ισως αναπολισης τον σπιρτοζικο κινητηρα του τρεισερ
άρα ψηφίζεις το vstrom το 1000?
alexis72
29/11/2023, 21:54
Θα έλεγα μετά τα 150χαω αρχίζουν και γίνονται αισθητοί κυρίως στα πόδια.
Σε σχέση με CF Moto 800 Explore φίλου μου είναι ελάχιστοι και μόλις ξανακαβάλησα το δικό μου μου φάνηκε σαν να έχει 6κυλινδρο σε σειρά
:beer:
doctoras
29/11/2023, 21:55
Επίσης ξέχασα να αναφέρω πως έχω ερωτευτεί τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Μπορεί να μην δουλεύουν όπως ένα καλό σετ ohlins, αλλά η δυνατότητα να το έχεις σουμιε στην πόλη με τις λακούβες και με το πάτημα ενός κουμπιού να σφίγγει η ανάρτηση για στροφιλίκια είναι ανεκτίμητη.
Έχω την εντύπωση πως γενικώς αυτό που ρυθμίζεται από την ηλεκτρονική διαχείρηση είναι η προφορτιση ελατηρίου μπροστά και πίσω
Με τις ρυθμίσεις επαναφοράς (και συμπίεσης αν υπάρχει) να γίνονται χειροκίνητα
Τι λέει το μανιουαλ για στο δικό σου;
Στο F750GS ρυθμίζεται μόνο το πίσω.
Η ρύθμιση αφορά απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση αλλά και αλλαγή της σταθεράς k του ελατηρίου ( το επιτυγχάνει με ένα ελαστομερες που λειτουργεί παράλληλα με το ελατήριο, για λεπτομέρειες δες εδώ https://www.bmw-motorrad.co.za/en/engineering/detail/comfort-ergonomics/esa-esatwo.html ).
Η αλλαγή απόσβεσης γίνεται και εν κινήσει οι άλλες ρυθμίσεις μόνο σε στάση.
di koukos
30/11/2023, 13:44
άρα ψηφίζεις το vstrom το 1000?
Το θεμα ειναι πιο σου αρεσει εσενα και πιο γουσταρεις να καβαλας Το στρωμα το 1000 το θεωρω πιο safe επιλογη γιατι ειναι πιο δυνατο απο τα αλλα και θα κανεις πιο ξεκουραστα ταξιδια δικαβαλος και φορτωμενος
jimsakpt3
10/05/2024, 09:05
Καλημέρα στην παρέα!
επανέρχομαι μιας και χθες πούλησα το αγαπημένο μου τρεισεράκι οπότε πλέον ψάχνω για την καινούρια!
πλέον (και με βάση τις διαθέσιμες επιλογές στα μεταχειρισμένα) είμαι ανάμεσα σε V STROM 650 του 22 ή 23 και στο V85TT του 20 ή 21...
το moto guzzi μου αρέσει περισσότερο αλλά το φοβάμαι και λόγο του αερόψυκτου κινητήρα αλλά και λόγο του οτι θα πρέπει να πάω σε άλλη πόλη κάθε φορά που έχω κάποιο πρόβλημα...
θα ήθελα τη γνώμη σας μεταξύ αυτών των δύο...
επίσης στο v strom ποια είναι τα προτερήματα της ακτινωτής ζάντας του XT?
panavour
10/05/2024, 12:40
Ακτινωτή μόνο αν πας συνέχεια σε χώμα,αλλιώς μπελάς είναι(ακ τινολογηση,κλαταρισματα κλπ) πάρε με χυτές καλύτερα.
jimsakpt3
10/05/2024, 15:13
Ακτινωτή μόνο αν πας συνέχεια σε χώμα,αλλιώς μπελάς είναι(ακ τινολογηση,κλαταρισματα κλπ) πάρε με χυτές καλύτερα.
συχνα δεν θα παω... κανενα περασμα αν ειναι αναγκαίο...
ακτινολογηση πρεπει να κανεις συστηματικα καθε καποια χλμ ή μονο αν υπαρξει προβλημα?
giorgosb
10/05/2024, 16:27
Είναι tubeless οι ακτινωτές του ΧΤ. Δεν έχουν δηλαδή σαμπρέλα..
panavour
10/05/2024, 23:50
συχνα δεν θα παω... κανενα περασμα αν ειναι αναγκαίο...
ακτινολογηση πρεπει να κανεις συστηματικα καθε καποια χλμ ή μονο αν υπαρξει προβλημα?
Αν δεν πας συχνά,και κάνεις μόνο πέρασμα , πάρε χυτή.Οι ακτινωτές ακόμα κι αν δεν στραβωσουν σε κάποια λακούβα,ακόμα και σε κανονική χρήση,ανά διαστήματα θέλουν ακτινολογηση διότι στραβωνουν από ελάχιστα έως αρκετά.Οι ακτινωτές που δεν θέλουν σαμπρέλα είναι αυτές που βιδώνουν στο εξωτερικό της ζάντας στα πλάγια.Οι υπόλοιπες είναι με διάφορες πατέντες εσωτερικής στεγανοποίησης της ζάντας που εγώ δεν τις εμπιστεύομαι και νομίζω ότι με τον καιρό χάνουν την στεγανοποίηση τους.Ασε που με τις χυτές ζάντες είναι και 2-5 κατοσταρικά λιγωτερο η τιμή τους στο ίδιο μοντέλο.
Tallyban
11/05/2024, 08:33
Γενικά ενα άλλο πλεονέκτημα που έχουν οι χυτές εκτός από την αντοχή,είναι και η συγκεντρικοτητα τους,γιατί τις έχει κόψει μηχάνημα.
jimsakpt3
16/09/2024, 20:07
για να βάλω εναν επίλογο στο θέμα μου, (καλό είναι να το κάνουμε για να ξέρουν όσοι τα διαβάζουν μετά από καιρό τι έγινε τελικά), πήρα αρχές Ιουνίου ένα μεταχειρισμένο V STROM 650 του 2023 με 10.000χλμ... ήμουνα ανάμεσα σε αυτό και σε ένα BMW F750 GS πάλι του 23... κυρίως τα δύο χιλιάρικα διαφορά στην τιμή αλλά και το γεγονός οτι θα έπρεπε να κατεβαίνω Αθήνα για τα service έγειραν την ζυγαριά στο VSTROM.
Είμαι αρκετά ευχαριστημένος με την αλλαγή...
μετά από 3 μήνες χρήσης μπορώ να πω οτι είναι μια μοτοσυκλέτα που πραγματικά τα κάνει όλα καλά! όχι πολύ καλά, απλά καλά...!
σε σχέση με το τρεισεράκι που είχα είναι πιο σταθερό στην πορεία... το καταλαβαίνεις... είναι πιο στιβαρό! φτιαγμένο για να βολτάρεις με χαμηλές στροφές σε επαρχιακούς δρόμους... αυτό το κάνει πολύ άνετα... είτε είσαι μονός είτε είσαι δικάβαλος!
καλύτερο σε θέμα άνεσης... και στις αναρτήσεις αλλά και στο χώρο, ειδικά στο δικάβαλο.
υπολείπεται σε γκάζι και φρένα από το τρεισερ αλλά για καθημερινή και εκδρομική χρήση με φυσιολογικές ταχύτητες σε καλύπτει!
επίσης μεγάλη ευκολία η στρόφιγκα για τη ρύθμιση της πίσω ανάρτησης...
Μπορώ να πω οτι είναι ένα μηχανάκι για κάποιον που θέλει να έχει μόνο αυτό και να τα κάνει όλα σε φυσιολογικούς ρυθμούς! θα το αγόραζα και καινούριο και ας θεωρείται "παλιό" μοντέλο!
basilis_k6
16/09/2024, 21:47
Το κακο με το στρομ ειναι οτι ηταν τοσο καλό μηχανακι που πρεπει να δωσεις μεχρι και σημερα τα διπλα λεφτά για κατι ανωτερο. Σημερα καινουργιο κανει κατω απο δεκα. Ουτε στα δωδεκα δεν βρισκεις αντιστοιχη μηχανη, ισως στα 14.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.