View Full Version : Yamaha Virago XV 250
nicolaslagios
30/11/2023, 11:11
Καλημέρα.
Το μωρό βάρεσε μπιέλα στο μοτερ.
Παίρνει μπροστά με προσπάθεια απλώς βαράει από κάτω.
Έψαχνα για μοτέρ σε καλή τιμή αλλά από την μια δεν βρίσκω, από την άλλη όταν βρίσκω θα είναι χωρίς χαρτιά ή δεν ξέρω μήπως έχει θέματα και δεν είμαι μάστορας να το ελέγξω.
Τι να κάνω ρε παιδιά?
Είπα σε ένα φίλο για ρεκτιφιέ και μου λέει θα πάει λέει 1500.
Εγώ έλεγα να δώσω 500, άντε 800 στην χειρότερη να κάνω ρεκτιφιέ στο μωρό που το ξέρω.
Υπάρχει κάνεις που να γνωρίζει γιατί δεν ξέρω τι να κάνω. Κάποιον που να είναι καλός σε αυτά να πάω.
dumutrus
30/11/2023, 12:33
Καλησπέρα και συλλυπητήρια για το "μωρό" άποψή μου να φτίαξεις το δικό σου το εξαρτάται και το τι ζημία έχει αλλά δεν πιστεύω ότι θα φτάσεις σε τετραψήφια νούμερα αρκεί να βρείς ανταλλακτικά.
Καλημέρα.
Το μωρό βάρεσε μπιέλα στο μοτερ.
Παίρνει μπροστά με προσπάθεια απλώς βαράει από κάτω.
Έψαχνα για μοτέρ σε καλή τιμή αλλά από την μια δεν βρίσκω, από την άλλη όταν βρίσκω θα είναι χωρίς χαρτιά ή δεν ξέρω μήπως έχει θέματα και δεν είμαι μάστορας να το ελέγξω.
Τι να κάνω ρε παιδιά?
Είπα σε ένα φίλο για ρεκτιφιέ και μου λέει θα πάει λέει 1500.
Εγώ έλεγα να δώσω 500, άντε 800 στην χειρότερη να κάνω ρεκτιφιέ στο μωρό που το ξέρω.
Υπάρχει κάνεις που να γνωρίζει γιατί δεν ξέρω τι να κάνω. Κάποιον που να είναι καλός σε αυτά να πάω.
1500 στο είπε φίλος η φίλος μηχανικός ?
strokt up
30/11/2023, 19:24
Που θα βρεις καθαρό μοτέρ virago τοσων χρονών; Κατα την γνώμη μου φτιάξε το δικό σου δεν είναι δα και τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά και πρακτικά θα έχεις ενα μοτέρ με 0χμ
1500 στο είπε φίλος η φίλος μηχανικός ?
Χωρίς να ξέρω από τιμές, μου φαίνεται ότι μηχανικός που θέλει τόσα για ρεκτιφιέ σε 250άρι δεν πρέπει να είναι πολύ φίλος...
Το μοτέρ του Virago παράγεται σαν κλώνος στην Κίνα. Αυτό που δεν ξέρω και θέλει ψάξιμο είναι σε τι βαθμό ταιριάζουν τα ανταλλακτικά μεταξύ γνήσιου και κλώνου - συν το θεματάκι με τα νούμερα κινητήρα που θα είναι διαφορετικά, αν θέλεις να τον κουμπώσεις ολόκληρο. Αν θέλεις να τραβηχτείς ρώτα στη Mototrend, θυμάμαι ότι έφερναν με την ταμπέλα της Gemini ένα κινέζικο που είχε αυτόν τον κινητήρα, αλλά όχι για πολύ.
nicolaslagios
30/11/2023, 23:59
Καλησπέρα και συλλυπητήρια για το "μωρό" άποψή μου να φτίαξεις το δικό σου το εξαρτάται και το τι ζημία έχει αλλά δεν πιστεύω ότι θα φτάσεις σε τετραψήφια νούμερα αρκεί να βρείς ανταλλακτικά.
Σωστό αλλά άντε να βγάλω άκρη. Σε ευχαριστώ.
1500 στο είπε φίλος η φίλος μηχανικός ?
Φίλος μηχανικός αυτοκινήτων που οδηγάει και μια v-strom βέβαια.
Μου λέει κοστίζουν πολύ τα ανταλλακτικά μέσα, έχουν την αρχική τιμή λέει και αν καταφέρω να τα βρω.
Που θα βρεις καθαρό μοτέρ virago τοσων χρονών; Κατα την γνώμη μου φτιάξε το δικό σου δεν είναι δα και τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά και πρακτικά θα έχεις ενα μοτέρ με 0χμ
Σωστός και εσύ φίλος. Μάλλον πρέπει να βγάλω άκρη. Σε ευχαριστώ.
Χωρίς να ξέρω από τιμές, μου φαίνεται ότι μηχανικός που θέλει τόσα για ρεκτιφιέ σε 250άρι δεν πρέπει να είναι πολύ φίλος...
Το μοτέρ του Virago παράγεται σαν κλώνος στην Κίνα. Αυτό που δεν ξέρω και θέλει ψάξιμο είναι σε τι βαθμό ταιριάζουν τα ανταλλακτικά μεταξύ γνήσιου και κλώνου - συν το θεματάκι με τα νούμερα κινητήρα που θα είναι διαφορετικά, αν θέλεις να τον κουμπώσεις ολόκληρο. Αν θέλεις να τραβηχτείς ρώτα στη Mototrend, θυμάμαι ότι έφερναν με την ταμπέλα της Gemini ένα κινέζικο που είχε αυτόν τον κινητήρα, αλλά όχι για πολύ.
Θα το ψάξω αλλά άντε να βρίσκω εγώ τώρα μπιέλα, βαλβίδες κύλινδρο κλπ.
Λέω να ψάξω να βρώ έναν καλό μάστορα που να ασχολείται με αυτά να δω τι θα μου πει.
Πήγα και σε ένα καλό παιδί στην γρηγορίου λαμπράκη , σκούρτας νομίζω, αλλά και αυτός πάνω κάτω τα ίδια μου είπε, δεν συμφέρει λέει.
dumutrus
01/12/2023, 14:44
Πρώτα απ όλα θα πρέπει να βγεί η διάγνωση του τι έχει αρπάξει και μετά το πώς θα διορθωθεί αλλά για μένα το πιο δύσκολο είναι να βρείς μηχανικό που να θέλει να ασχοληθεί.Όσο για ανταλλακτικά υπάρχει και το ίντερνετ αρκεί να ξέρεις τι ακριβώς ψάχνεις.
strokt up
01/12/2023, 15:01
Να στο θέσω λίγο πιο καλά με τιμές εμπορίου οι δυο μπιέλες κάνουν 80-100€. Υπολόγισε άλλα τόσα στο ρεκτιφιέ να σου τις περάσει πάνω μαζί με δυο καινούργια ρουλεμάν. Δυο πιστονάκια γνήσια κάνουν γύρω στα 120€ και 60-70€ το ρεκτιφιέ θα σου πάρει να σου κάνει τα δύο κύλινδρα. Αν οι κεφαλές σου είναι εντάξει και δεν χρειαστούν βαλβίδες θα βάλεις μόνο τσιμουχάκια που κάνουν 2€ έκαστο. Αν χρειαστείς και βαλβίδες θες άλλα 50€. Αφού θα λυθεί το μοτέρ βάλε και καινούργιες καδένες και γλύστρες (αν και στο δικό μου με κοντά 80.000 δεν χρειαζόταν), είναι στα 200€ περίπου σε γνήσια όλα. Βάλε και 50€ όλες τις φλάντζες και έχουμε σύνολο
80-100€ μπιέλες
120€ πιστόνια
180€ ρεκτιφιέ και πεσάρισμα ρουλεμάν κ μπιέλες
50€ 4 βαλβίδες (άν χρειαστεί)
200€ αν χρειαστείς καδένες+γλύστρες
50€ φλάτζες.
Σύνολο το βγάζω εγώ στα 680-700€ αν χρειαστεί να τα αλλάξεις όλα. Δεν σου βάζω μέσα το θέμα συμπλέκτη γιατί όποτε θες αλλάζεις δισκάκια ελατήρια κλπ είναι αναλώσιμα αν και ούτε αυτά είναι ακριβά. Τα 1500 μου φαίνεται υπερβολικό το νούμερο πάντως και είναι κοινό πρόβλημα, δύο τηλέφωνα είχα την τελευταία εβδομάδα για να ρωτήσουν για μοτέρ.
panavour
01/12/2023, 17:21
Καντού τα 9 μέρα,και τα 40 και τράβα για άλλα.Αν βρεις μετχ/νο μοτέρ με κανά 200αρι,που να δουλεύει βάλτο,δεν έχεις πρόβλημα,αριθμού μοτέρ.Μοτερ μπορείς να αλλάξεις 100,δεν δηλώνονται πχια.
Καντού τα 9 μέρα,και τα 40 και τράβα για άλλα.Αν βρεις μετχ/νο μοτέρ με κανά 200αρι,που να δουλεύει βάλτο,δεν έχεις πρόβλημα,αριθμού μοτέρ.Μοτερ μπορείς να αλλάξεις 100,δεν δηλώνονται πχια.
Αν είναι του '90 όπως φαντάζομαι, η άδεια σίγουρα γράφει αριθμό κινητήρα....
strokt up
01/12/2023, 21:16
Καντού τα 9 μέρα,και τα 40 και τράβα για άλλα.Αν βρεις μετχ/νο μοτέρ με κανά 200αρι,που να δουλεύει βάλτο,δεν έχεις πρόβλημα,αριθμού μοτέρ.Μοτερ μπορείς να αλλάξεις 100,δεν δηλώνονται πχια.
Δεν νομίζω να βρει με τίποτα αξιόλογο μοτέρ που να δουλεύει όντως και οχι "δούλευε πριν μείνει σε ακινησία" και σε φυσιολογική τιμή εκτός αν είναι τυχερός και βρει κανενα φρεσκοτρακαρισμενο. Γενικά αυτά υποφέρουν κιόλας απο μπιελες και κυλινδροπιστονα οπότε πολύ δύσκολα τα πράγματα.
alexis72
01/12/2023, 21:43
Να στο θέσω λίγο πιο καλά με τιμές εμπορίου οι δυο μπιέλες κάνουν 80-100€. Υπολόγισε άλλα τόσα στο ρεκτιφιέ να σου τις περάσει πάνω μαζί με δυο καινούργια ρουλεμάν. Δυο πιστονάκια γνήσια κάνουν γύρω στα 120€ και 60-70€ το ρεκτιφιέ θα σου πάρει να σου κάνει τα δύο κύλινδρα. Αν οι κεφαλές σου είναι εντάξει και δεν χρειαστούν βαλβίδες θα βάλεις μόνο τσιμουχάκια που κάνουν 2€ έκαστο. Αν χρειαστείς και βαλβίδες θες άλλα 50€. Αφού θα λυθεί το μοτέρ βάλε και καινούργιες καδένες και γλύστρες (αν και στο δικό μου με κοντά 80.000 δεν χρειαζόταν), είναι στα 200€ περίπου σε γνήσια όλα. Βάλε και 50€ όλες τις φλάντζες και έχουμε σύνολο
80-100€ μπιέλες
120€ πιστόνια
180€ ρεκτιφιέ και πεσάρισμα ρουλεμάν κ μπιέλες
50€ 4 βαλβίδες (άν χρειαστεί)
200€ αν χρειαστείς καδένες+γλύστρες
50€ φλάτζες.
Σύνολο το βγάζω εγώ στα 680-700€ αν χρειαστεί να τα αλλάξεις όλα. Δεν σου βάζω μέσα το θέμα συμπλέκτη γιατί όποτε θες αλλάζεις δισκάκια ελατήρια κλπ είναι αναλώσιμα αν και ούτε αυτά είναι ακριβά. Τα 1500 μου φαίνεται υπερβολικό το νούμερο πάντως και είναι κοινό πρόβλημα, δύο τηλέφωνα είχα την τελευταία εβδομάδα για να ρωτήσουν για μοτέρ.
ξέρεις φίλε ,πόσα ευρώ θέλει ο μάστορας για να κατεβάσει -λύσει το μοτέρ κ το αντίθετο (δέσιμο κ ανέβασμα κινητήρα ) ? ο μάστορας τζάμπα θα τα κάνει ολα αυτά ??
strokt up
02/12/2023, 00:40
ξέρεις φίλε ,πόσα ευρώ θέλει ο μάστορας για να κατεβάσει -λύσει το μοτέρ κ το αντίθετο (δέσιμο κ ανέβασμα κινητήρα ) ? ο μάστορας τζάμπα θα τα κάνει ολα αυτά ??
Φίλε αρχικά ο μάστορας θα του πάει ακριβώς τα ίδια χρήματα για να ανεβάσει και να κατεβάσει το μοτέρ είτε επισκευάσει αυτό είτε βάλει άλλο μεταχειρισμένο πάνω. Πάει αυτό. Πόσα λεφτά εργασία θέλει ενας μάστορας αν του πας το μοτέρ στον πάγκο να λύσει και να δέσει ενα μοτέρ virago 250; Μην τρελαθούμε κιόλας
doctor_john
02/12/2023, 08:52
Θα εκπλαγείς.
Υπάρχει μια αναφορά: "ξέρεις πόσα ζητάνε;" που κάνουν και μετά σου λένε το ποσό εν είδει μισοτιμής..
Δεν ξέρω σε "ποιους" αναφέρονται, πιθανά σε ένα φανταστικό κύκλο που περικλείει άγγλους και γερμανούς μηχανικούς και 1-2 περιπτώσεις
απατεώνων στην ελλάδα, με πειρατικά συνεργεία, που δάγκωσαν κάποιον και έχει ακουστεί.
Δεν είναι τέρμα παράλογο αν δεις τι τους ζητά το κράτος για να έχουν κατάστημα.
Απο την άλλη και εμείς το πιθανότερο είναι να μην αμειβόμαστε δίκαια..
Έχει καταντήσει ζόρικο. Δεν μπορείς να πας σε μηχανικό και μετά σε άλλες δουλειές, έχει ντρες κοουντ.
Πρέπει να καταλάβει ότι ξέρεις τι σου γίνεται μπας και αποφύγεις τις μπαρούφες που σε κάνουν να σκύβεις απο ντροπή.
υγ: 50ε όλες οι φλάντζες; ανακατασκευή είναι δεν θα τις βάλει όλες;
alexis72
02/12/2023, 09:31
Φίλε αρχικά ο μάστορας θα του πάει ακριβώς τα ίδια χρήματα για να ανεβάσει και να κατεβάσει το μοτέρ είτε επισκευάσει αυτό είτε βάλει άλλο μεταχειρισμένο πάνω. Πάει αυτό. Πόσα λεφτά εργασία θέλει ενας μάστορας αν του πας το μοτέρ στον πάγκο να λύσει και να δέσει ενα μοτέρ virago 250; Μην τρελαθούμε κιόλας
φίλε μάλλον εχεις πολυ καιρό να πάς σε μάστορα για τέτοια εργασία (κατέβασμα - λύσιμο -τοποθέτηση ανταλ/κών - δέσιμο -ανέβασμα μοτέρ -ρυθμίσεις κλπ κλπ κ μάλιστα σε παλιό 25ετίας 250 cc που σίγουρα θα εχει θέμα με τις βίδες καπακίων μοτέρ αν ειναι σκουριασμένες ,αν δεν ξεβιδώνουν κλπ κλπ κ οχι σε απλό παπάκι ,αν ΔΕΝ πιάνουν τα χέρια σου -εχεις φυσικά τις γνώσεις κ ασχοληθείς μόνος σου απλά ΔΕΝ συμφέρει... εκτός αν εχεις μεγάλη κ βαθειά τσέπη ...σχεδόν ολοι οι μάστοροι ειδικά σε παλαιά μοτο σε βλέπουν σαν κότα με χρυσά αυγά ...αυτη ειναι η αλήθεια ,εγω στη θέση του φίλου θα το κράταγα για αντ/κά αν μου αρεσε τόσο πολύ το virago κ θα αγόραζα 1 παρόμοιο σε καλή κατάσταση αν ευρισκα φυσικά ...αλλιώς να φύγει οσο-οσο κ αγορά για πιο νέα μοτο ...και ποιός θα κατεβάσει το μοτέρ απο τη μοτο ? ο φίλος δεν εχει τις γνώσεις οπως κ εγώ κ ισως οι περισσότεροι εδω μέσα ,ετσι απλά κατεβαίνει 1 μοτέρ λύνοντας 4-5 βίδες κ αμφιβάλω αν λυθούν οι 2 βίδες που συγκρατούν τον λαιμό της εξάτμισης στο μοτέρ λόγω σκουριάς κλπ ? και εγω αυτές τις μέρες κατέβασα τις μπουκάλες απο το serow κ τις πήγα για service ισως στο καλύτερο συνεργείο (οπως λένε οι μάστοροι -αλλά κ οι κριτικές που διάβασα) στην αθήνα στην oδό ραγκαβή (πιστεύω να καταλάβατε ποιόν εννοώ κ εμεινα απόλυτα ευχαριστημένος κ απο την εργασία κ απο την τιμή κ απο την συμπεριφορά τους (που απαντούσε ο κος γιάννης σε κάθε μου απορία-ερώτηση) κ μου ζητούσαν υπέροχα ποσά για να κατεβάσουν τις μπουκάλες απο τη μοτο διάφορα συνεργεία...κ να τις ξαναβάλουν στη θέση τους ..γενικά εχουν ξεφύγει πολύ οι τιμές στα συνεργεία...(το αστείο σχετικά με τις μπουκάλες ειναι ,οτι μου ζήταγαν πολλα περισσότερα ευρώ ,σχεδόν τα διπλάσια περίπου τα απλά συνεργεία εξω για αυτη την δουλειά (μόνο service οχι ανεβασμα-κατέβασμα) που αμφιβάλω αν εχουν τις κατάλληλες γνώσεις ...(σε 2 που ρώτησα δεν ηξεραν πως ανοίγει η επάνω τάπα ,γιατί απλά φαίνεται μια βαλβίδα αέρα μοτο ) κ κυρίως τα κατάλληλα μηχανήματα γι αυτη την εργασία ,που δεν ειναι κ η πιο ευκολη κ απλή...
strokt up
02/12/2023, 10:19
Θα εκπλαγείς.
Υπάρχει μια αναφορά: "ξέρεις πόσα ζητάνε;" που κάνουν και μετά σου λένε το ποσό εν είδει μισοτιμής..
Δεν ξέρω σε "ποιους" αναφέρονται, πιθανά σε ένα φανταστικό κύκλο που περικλείει άγγλους και γερμανούς μηχανικούς και 1-2 περιπτώσεις
απατεώνων στην ελλάδα, με πειρατικά συνεργεία, που δάγκωσαν κάποιον και έχει ακουστεί.
Δεν είναι τέρμα παράλογο αν δεις τι τους ζητά το κράτος για να έχουν κατάστημα.
Απο την άλλη και εμείς το πιθανότερο είναι να μην αμειβόμαστε δίκαια..
Έχει καταντήσει ζόρικο. Δεν μπορείς να πας σε μηχανικό και μετά σε άλλες δουλειές, έχει ντρες κοουντ.
Πρέπει να καταλάβει ότι ξέρεις τι σου γίνεται μπας και αποφύγεις τις μπαρούφες που σε κάνουν να σκύβεις απο ντροπή.
υγ: 50ε όλες οι φλάντζες; ανακατασκευή είναι δεν θα τις βάλει όλες;
50€ κανει όλο το σετ. Φαντάσου 20€ εκαναν οι 4 (κυλινδρων και κεφαλών) παρέα με ζουαν εξατμίσεων που είχε μεσα το κουτάκι. Το σετ γενικής έχει τα ιδια συν φλάντζα στο καπάκι βολάν και στο καπάκι της καμπανας. Συνήθως έχει μεσα μερικά ορινγκ και τα 4 τσιμουχακια βαλβίδων που είναι ίδιος κωδικος με Τ50 παπί και είναι πολύ φθηνά και αυτά. Οι δύο φέτες του καρτερ όπως πάντα είναι με φλατζοκολα.
strokt up
02/12/2023, 10:23
φίλε μάλλον εχεις πολυ καιρό να πάς σε μάστορα για τέτοια εργασία (κατέβασμα - λύσιμο -τοποθέτηση ανταλ/κών - δέσιμο -ανέβασμα μοτέρ -ρυθμίσεις κλπ κλπ κ μάλιστα σε παλιό 25ετίας 250 cc που σίγουρα θα εχει θέμα με τις βίδες καπακίων μοτέρ αν ειναι σκουριασμένες ,αν δεν ξεβιδώνουν κλπ κλπ κ οχι σε απλό παπάκι ,αν ΔΕΝ πιάνουν τα χέρια σου -εχεις φυσικά τις γνώσεις κ ασχοληθείς μόνος σου απλά ΔΕΝ συμφέρει... εκτός αν εχεις μεγάλη κ βαθειά τσέπη ...σχεδόν ολοι οι μάστοροι ειδικά σε παλαιά μοτο σε βλέπουν σαν κότα με χρυσά αυγά ...αυτη ειναι η αλήθεια ,εγω στη θέση του φίλου θα το κράταγα για αντ/κά αν μου αρεσε τόσο πολύ το virago κ θα αγόραζα 1 παρόμοιο σε καλή κατάσταση αν ευρισκα φυσικά ...αλλιώς να φύγει οσο-οσο κ αγορά για πιο νέα μοτο ...και ποιός θα κατεβάσει το μοτέρ απο τη μοτο ? ο φίλος δεν εχει τις γνώσεις οπως κ εγώ κ ισως οι περισσότεροι εδω μέσα ,ετσι απλά κατεβαίνει 1 μοτέρ λύνοντας 4-5 βίδες κ αμφιβάλω αν λυθούν οι 2 βίδες που συγκρατούν τον λαιμό της εξάτμισης στο μοτέρ λόγω σκουριάς κλπ ? και εγω αυτές τις μέρες κατέβασα τις μπουκάλες απο το serow κ τις πήγα για service ισως στο καλύτερο συνεργείο (οπως λένε οι μάστοροι -αλλά κ οι κριτικές που διάβασα) στην αθήνα στην oδό ραγκαβή (πιστεύω να καταλάβατε ποιόν εννοώ κ εμεινα απόλυτα ευχαριστημένος κ απο την εργασία κ απο την τιμή κ απο την συμπεριφορά τους (που απαντούσε ο κος γιάννης σε κάθε μου απορία-ερώτηση) κ μου ζητούσαν υπέροχα ποσά για να κατεβάσουν τις μπουκάλες απο τη μοτο διάφορα συνεργεία...κ να τις ξαναβάλουν στη θέση τους ..γενικά εχουν ξεφύγει πολύ οι τιμές στα συνεργεία...(το αστείο σχετικά με τις μπουκάλες ειναι ,οτι μου ζήταγαν πολλα περισσότερα ευρώ ,σχεδόν τα διπλάσια περίπου τα απλά συνεργεία εξω για αυτη την δουλειά (μόνο service οχι ανεβασμα-κατέβασμα) που αμφιβάλω αν εχουν τις κατάλληλες γνώσεις ...(σε 2 που ρώτησα δεν ηξεραν πως ανοίγει η επάνω τάπα ,γιατί απλά φαίνεται μια βαλβίδα αέρα μοτο ) κ κυρίως τα κατάλληλα μηχανήματα γι αυτη την εργασία ,που δεν ειναι κ η πιο ευκολη κ απλή...
Η αλήθεια είναι ότι δεν παω σε συνεργείο μερικά χρόνια τώρα γιατί δεν υπάρχει λόγος να πληρώσω για κάτι που μόνος μου θα το κάνω σωστότερα επειδή είναι δικό μου και δεν βιάζομαι να το ξεπεταξω. Επισκέπτομαι μόνο ρεκτιφιέ που είναι κάτι που δεν μπορώ να κάνω εγώ ή κάποιο συνεργείο. Να κατέβει το μοτέρ απο το virago δεν είναι και τόση επιστήμη δεν θέλει κανενα ειδικό εργαλείο για να κατέβει, ούτε βαρύ είναι να δυσκολέψει κάποιον. Επίσης νομίζω υπάρχουν ρεκτιφιέ που εξειδικευονται σε μοτοσυκλέτες οπότε αν πήγαινε όλον τον κινητήρα εκεί να έπαιρνε κάποια καλύτερη τιμή.
Καλημέρα.
Το μωρό βάρεσε μπιέλα στο μοτερ.
Παίρνει μπροστά με προσπάθεια απλώς βαράει από κάτω.
Έψαχνα για μοτέρ σε καλή τιμή αλλά από την μια δεν βρίσκω, από την άλλη όταν βρίσκω θα είναι χωρίς χαρτιά ή δεν ξέρω μήπως έχει θέματα και δεν είμαι μάστορας να το ελέγξω.
Τι να κάνω ρε παιδιά?
Είπα σε ένα φίλο για ρεκτιφιέ και μου λέει θα πάει λέει 1500.
Εγώ έλεγα να δώσω 500, άντε 800 στην χειρότερη να κάνω ρεκτιφιέ στο μωρό που το ξέρω.
Υπάρχει κάνεις που να γνωρίζει γιατί δεν ξέρω τι να κάνω. Κάποιον που να είναι καλός σε αυτά να πάω.
Καλημέρα φίλε μου. Καταλαβαίνω το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις. Έχω περάσει από παρόμοια κατάσταση με το δικό μου αυτοκίνητο και ξέρω πόσο δύσκολο μπορεί να είναι. Η τιμή που σου είπαν για το ρεκτιφιέ φαίνεται αρκετά υψηλή, αλλά μπορεί να είναι δίκαιη ανάλογα με την κατάσταση του μοτέρ σου. Ίσως θα ήταν καλύτερα να επισκεφτείς μερικά συνεργεία και να πάρεις δεύτερη γνώμη. Συχνά οι τιμές διαφέρουν και μπορεί να βρεις κάτι πιο προσιτό.
Ανακύκλωση οχημάτων έχεις κοντά σου ?
nicolaslagios
30/08/2024, 12:02
Αρχικά να πω, ότι όσοι μηχανικοί μου ξεκινήσαν την κουβέντα με χιλιάρικο και 1500, έφαγαν άκυρο.
Καταλαβαίνω ότι το λένε λόγω εμπειρίας αλλά δεν τα κλέβω τα χρήματα που βγάζω για να τα πετάξω απ' το παράθυρο, δουλεύω 16ωρα.
Έχω να τα δώσω αλλά νευρίασα και το ψάχνω μήνες τώρα, από πέρυσι. Γι' αυτό πήρα ένα sym vs 150 με τρία κατοστάρικα για τα κοντινά, να κάνω την δουλειά μου μέχρι να φτιάξω την virago.
Ανακύκλωση οχημάτων έχεις κοντά σου ?
Σίγουρα θα υπάρχει, Καλλιθέα είμαι
Πρώτα απ όλα θα πρέπει να βγεί η διάγνωση του τι έχει αρπάξει και μετά το πώς θα διορθωθεί αλλά για μένα το πιο δύσκολο είναι να βρείς μηχανικό που να θέλει να ασχοληθεί.Όσο για ανταλλακτικά υπάρχει και το ίντερνετ αρκεί να ξέρεις τι ακριβώς ψάχνεις.
Έχω μιλήσει τώρα με δύο μηχανικούς. Ο ένας στην Καλλιθέα μου λέει ότι βρήκε μοτερ με εγγύηση στα 400€ + εργασία 300€, ο 2ος στο περιστέρι (παλιός, δούλευε τις virago από όταν βγήκαν) μου λέει μπορεί να μην είναι μπιέλα φίλε, πολλά ανταλακτικά λέει τα βάζουμε πλέον από άλλα μηχανάκια yamaha που κυκλοφορούν. Φέρτην μου είπε να την ακούσω καθώς μπορεί να είναι απλή επισκευή 120€ με 200€. Του είπα ότι το βάζω μπροστά και βαράει. Ο Σκούρτας στην λαμπράκη που το άκουσε, μου είπε ότι είναι μπιέλα.
Σκέφτομαι να πάω τελικά στο περιστέρι μήπως βγει φθηνότερα, αλλά είναι ρίσκο. Τουλάχιστον ο άλλος στην Καλλιθέα μου είπε 700€ όλα με εγγύηση. Το ψάχνω μήνες τώρα.
Να στο θέσω λίγο πιο καλά με τιμές εμπορίου οι δυο μπιέλες κάνουν 80-100€. Υπολόγισε άλλα τόσα στο ρεκτιφιέ να σου τις περάσει πάνω μαζί με δυο καινούργια ρουλεμάν. Δυο πιστονάκια γνήσια κάνουν γύρω στα 120€ και 60-70€ το ρεκτιφιέ θα σου πάρει να σου κάνει τα δύο κύλινδρα. Αν οι κεφαλές σου είναι εντάξει και δεν χρειαστούν βαλβίδες θα βάλεις μόνο τσιμουχάκια που κάνουν 2€ έκαστο. Αν χρειαστείς και βαλβίδες θες άλλα 50€. Αφού θα λυθεί το μοτέρ βάλε και καινούργιες καδένες και γλύστρες (αν και στο δικό μου με κοντά 80.000 δεν χρειαζόταν), είναι στα 200€ περίπου σε γνήσια όλα. Βάλε και 50€ όλες τις φλάντζες και έχουμε σύνολο
80-100€ μπιέλες
120€ πιστόνια
180€ ρεκτιφιέ και πεσάρισμα ρουλεμάν κ μπιέλες
50€ 4 βαλβίδες (άν χρειαστεί)
200€ αν χρειαστείς καδένες+γλύστρες
50€ φλάτζες.
Σύνολο το βγάζω εγώ στα 680-700€ αν χρειαστεί να τα αλλάξεις όλα. Δεν σου βάζω μέσα το θέμα συμπλέκτη γιατί όποτε θες αλλάζεις δισκάκια ελατήρια κλπ είναι αναλώσιμα αν και ούτε αυτά είναι ακριβά. Τα 1500 μου φαίνεται υπερβολικό το νούμερο πάντως και είναι κοινό πρόβλημα, δύο τηλέφωνα είχα την τελευταία εβδομάδα για να ρωτήσουν για μοτέρ.
Ότι μου είπε ο μηχανικός στην Καλλιθέα, αλλά για αλλαγή μοτερ.
Αν είναι του '90 όπως φαντάζομαι, η άδεια σίγουρα γράφει αριθμό κινητήρα....
97'
Δεν νομίζω να βρει με τίποτα αξιόλογο μοτέρ που να δουλεύει όντως και οχι "δούλευε πριν μείνει σε ακινησία" και σε φυσιολογική τιμή εκτός αν είναι τυχερός και βρει κανενα φρεσκοτρακαρισμενο. Γενικά αυτά υποφέρουν κιόλας απο μπιελες και κυλινδροπιστονα οπότε πολύ δύσκολα τα πράγματα.
Ο μηχανικός στην Καλλιθέα λέει ότι ο δικός του ο προμηθευτής του βρίσκει εγγυημένα μοτέρ. Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό μετά από τόσα χρόνια. Ανακατασκευή λογικά?
Θα εκπλαγείς.
Υπάρχει μια αναφορά: "ξέρεις πόσα ζητάνε;" που κάνουν και μετά σου λένε το ποσό εν είδει μισοτιμής..
Δεν ξέρω σε "ποιους" αναφέρονται, πιθανά σε ένα φανταστικό κύκλο που περικλείει άγγλους και γερμανούς μηχανικούς και 1-2 περιπτώσεις
απατεώνων στην ελλάδα, με πειρατικά συνεργεία, που δάγκωσαν κάποιον και έχει ακουστεί.
Δεν είναι τέρμα παράλογο αν δεις τι τους ζητά το κράτος για να έχουν κατάστημα.
Απο την άλλη και εμείς το πιθανότερο είναι να μην αμειβόμαστε δίκαια..
Έχει καταντήσει ζόρικο. Δεν μπορείς να πας σε μηχανικό και μετά σε άλλες δουλειές, έχει ντρες κοουντ.
Πρέπει να καταλάβει ότι ξέρεις τι σου γίνεται μπας και αποφύγεις τις μπαρούφες που σε κάνουν να σκύβεις απο ντροπή.
υγ: 50ε όλες οι φλάντζες; ανακατασκευή είναι δεν θα τις βάλει όλες;
Αδερφέ, δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να γνωρίζει τα πάντα από μηχανές. Λάδια, τακάκια, εξωτερικά τα αλλάζω μόνος μου, αλλά δεν μπορώ να κάτσω να μάθω τα μηχανικά για να μην μου πιάνουν τον κώλο. Να αρχίσω και εγώ από αύριο να έχω την απαίτηση σε πελάτες που μου έρχονται για sites, να τους ρωτάω αν θα συνδέσω τις γεφυρώσεις του site με database ή με api ή με functions εντός του wordpress για να τους βγει πιο φθηνά. Δεν είναι έτσι ρε φίλε, καταλαβαίνω τι λες, κάθε επιχείρηση έχει τα έξοδά της, αλλά δεν βρίσκουμε έναν και τον πυροβολάμε για να βγουν τα έξοδα.
Φίλε μου το να επισκευάζεις και να συντηρείς τόσο παλιό μηχανάκι πέρα από το συναίσθημα είναι λάθος οικονομοτεχνικα
Ειδικά αν δουλεύεις 16 ώρα όπως λες
Εφόσον έχεις τα χρήματα άστο στην άκρη και δώσε προκαταβολή για κάτι καινούργιο με εγγύηση
Θα σου λύσει όλα τα προβληματα χωρίς ρίσκο και με πολύ αργή απαξίωση των χρημάτων σου
strokt up
31/08/2024, 21:27
Μοτερ μεταχειρισμένο χωρίς να χτυπάει μπιέλα δεν πρέπει να υπάρχει στην ελληνική αγορά. Τυγχάνει να πουλάω μερικά ανταλλακτικά στο car απο virago και εχω πάνω απο 20 τηλέφωνα απο ιδιώτες και συνεργεία που ζητάνε μοτέρ που να μην έχει χτυπημένη μπιέλα.
Ψάξε ebay. Προς το παρόν έχει 2 μοτέρ στην Ευρώπη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.