PDA

View Full Version : Cf moto 650 gt , 650 mt και trk 502



tselotrelo
07/12/2023, 16:55
Καλησπέρα
Ενδιαφέρομαι για μηχανή με 2ο άτομο για μικρές εξορμήσεις και για λίγες πιο μεγάλες. 1.84 90 κιλά μαζί με συνοδεία 1.60 60 . Φυσικά το 70% θα το κάνω μόνος όπως και τώρα με το xmax 250 2010. Απλά θέλουμε κάτι λιγο πιο άνετο τις είδα και ανέβηκα κομπλέ αλλά σε θέμα ανέσεις πως είναι και σε ταξιδακι πως θα είμαστε . Σπάνια σε μικρούς χωματόδρομους αλλιώς άσφαλτο μόνο η χρήση. Ότι πιο οικονομικό βλέπω στα 6.000 πάνω κάτω αυτές οι μηχανές . Μου άρεσε ιδιαίτερα η sport touring 650 gt αλλά πόσο ρεαλιστικη είναι για μένα;
Τι γνώμη σας
Ευχαριστώ

Dimmanoukas
07/12/2023, 17:05
Έχω της cf moto το clx οπότε έχω εικόνα από τον κινητήρα της

Θα έλεγα από cf ιδανικά να δεις το καινούργιο mt 700 πιο καλός κινητήρας από το 650 και εν γένει για τα λίγα παραπάνω χρήματα που ζητά πολύ καλύτερη μηχανή.

Το gt δεν έχει πουλήσει πολύ και δεν ξέρω κατά πόσο θα σας βολεψει έστω και για light χωματόδρομο.
Ενώ το mt με λίγο πιο ανάμικτο πέλμα στο λάστιχο θα κάνει ήπιες διελεύσεις.

Επίσης αξίζει να δεις και το 525 dsx της Voge, πιο μικρό σε κυβικά, αλλά θεωρώ ότι θα σας καλύψει και σίγουρα πιο χαμηλή κατανάλωση από τα cf

Επίσης δεν ξέρω το royal Enfield το καινούργιο Himalayan εάν θα σας βολεψει και εάν είναι καλύτερο από τα προαναφερθέντα.

panavour
07/12/2023, 17:07
Ότι πάρεις ναι στυλ on off,adventure.π.χ cfmoto mt,trk 502,702,νοge 525,qj 650, και συναφή.Οχι δρόμου στυλ 650 gt.

tselotrelo
07/12/2023, 17:12
Ότι πάρεις ναι στυλ on off,adventure.π.χ cfmoto mt,trk 502,702,νοge 525,qj 650, και συναφή.Οχι δρόμου στυλ 650 gt.

Γτ όχι .. sport touring, αυτός δεν είναι ο λόγος ύπαρξης του;

doctor_john
07/12/2023, 18:42
Ε, οχι το χώμα :) για άσφαλτο και απλή διέλευση από πατημένο χωματόδρομο είναι οκ.

Τα 650 είναι ίδια, εκτός των πλαστικών - σέλας, με τα er6f και versys πρώτης γενιάς.
Μπορείς να διαβάσεις εμπειρίες εκατοντάδων για αυτά εδώ και 18 χρόνια.

Σε γενικές γραμμές το versys έχει πιο άνετο τον οδηγό, τον συνεπιβάτη και είναι λίγο πιο ευχάριστο καθημερινά
γιατί χρησιμοποιεί πιο ήπιους εκκεντροφόρους με αποτέλεσμα την ίδια ροπή 2000rpm χαμηλότερα και λίγο μικρότερη τελική κοντά στις 10000rpm.

Nομίζω πως όλοι οι κλώνοι τους φοράνε τους εκκεντροφόρους των versys.

tselotrelo
07/12/2023, 18:50
Ε, οχι το χώμα :) για άσφαλτο και απλή διέλευση από πατημένο χωματόδρομο είναι οκ.

Τα 650 είναι ίδια, εκτός των πλαστικών - σέλας, με τα er6f και versys πρώτης γενιάς.
Μπορείς να διαβάσεις εμπειρίες εκατοντάδων για αυτά εδώ και 18 χρόνια.

Σε γενικές γραμμές το versys έχει πιο άνετο τον οδηγό, τον συνεπιβάτη και είναι λίγο πιο ευχάριστο καθημερινά
γιατί χρησιμοποιεί πιο ήπιους εκκεντροφόρους με αποτέλεσμα την ίδια ροπή 2000rpm χαμηλότερα και λίγο μικρότερη τελική κοντά στις 10000rpm.

Nομίζω πως όλοι οι κλώνοι τους φοράνε τους εκκεντροφόρους των versys.
Versys 10 ετιας κάτω από 6.000 έχει , εκτός α κατάλαβα λάθος.. δε θα προτιμούσα ιαπωνικο 10 ετιας από καινούργιο κινεζικο

doctor_john
07/12/2023, 19:34
Λέω πως μπορείς να διαβάσεις κριτική για τις ικανότητες gt και mt από ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν πολλά χρόνια.
Και εγώ μάλλον το mt θα προτιμούσα.

panavour
07/12/2023, 20:04
Λέω πως μπορείς να διαβάσεις κριτική για τις ικανότητες gt και mt από ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν πολλά χρόνια.
Και εγώ μάλλον το mt θα προτιμούσα.

mt εχουν πουληθει 100 και gt 1,οποτε δυσκολο ειναι να βρει κριτικη για gt.Σαν κινητηρας το ιδιο ειναι,οποτε αν σ αρεσει φιλε παρτο.Δοκιμασε ολες τις συναφεις κινεζομαρκες (για καινουργιο )ολες οι εταιρειες δινουν για τεστ,και αποφασισε ΑΦΟΥ τις οδηγησεις ολες.

tselotrelo
08/12/2023, 08:55
Έχω της cf moto το clx οπότε έχω εικόνα από τον κινητήρα της

Θα έλεγα από cf ιδανικά να δεις το καινούργιο mt 700 πιο καλός κινητήρας από το 650 και εν γένει για τα λίγα παραπάνω χρήματα που ζητά πολύ καλύτερη μηχανή.

Το gt δεν έχει πουλήσει πολύ και δεν ξέρω κατά πόσο θα σας βολεψει έστω και για light χωματόδρομο.
Ενώ το mt με λίγο πιο ανάμικτο πέλμα στο λάστιχο θα κάνει ήπιες διελεύσεις.

Επίσης αξίζει να δεις και το 525 dsx της Voge, πιο μικρό σε κυβικά, αλλά θεωρώ ότι θα σας καλύψει και σίγουρα πιο χαμηλή κατανάλωση από τα cf

Επίσης δεν ξέρω το royal Enfield το καινούργιο Himalayan εάν θα σας βολεψει και εάν είναι καλύτερο από τα προαναφερθέντα.

Θα κόβειντον αέρα ; λιγο μικρός ανεμοθραυστης ; και μονοκύλινδρο δε ξέρω. δε με χαλάει η εμφάνιση πάντως

tselotrelo
08/12/2023, 08:59
mt εχουν πουληθει 100 και gt 1,οποτε δυσκολο ειναι να βρει κριτικη για gt.Σαν κινητηρας το ιδιο ειναι,οποτε αν σ αρεσει φιλε παρτο.Δοκιμασε ολες τις συναφεις κινεζομαρκες (για καινουργιο )ολες οι εταιρειες δινουν για τεστ,και αποφασισε ΑΦΟΥ τις οδηγησεις ολες.

Μάλλον δεν είναι τυχαίο που επιλέγουν. On/off kai adventure .ανέβηκα στις μηχανες αλλά όπως λες θα πρέπει να πάμε μαζί για test drive. Μάλλον το άρθρο θα ήταν πιο σωστό ποιες είναι οι επιλογές μου μεχρι 6.000 ( γτ πιο χαμηλά δε βρήκα κάποια μηχανή που να κάνει αυτά που θέλω) ..
Ευχαριστώ παντως

doctor_john
08/12/2023, 10:49
Έχω της cf moto το clx οπότε έχω εικόνα από τον κινητήρα της

Θα έλεγα από cf ιδανικά να δεις το καινούργιο mt 700 πιο καλός κινητήρας από το 650 και εν γένει για τα λίγα παραπάνω χρήματα που ζητά πολύ καλύτερη μηχανη...

Ξέρω πως έχει μόνο διαφορά 3mm στις μπιελες.
Αν έχεις οποιαδήποτε πληροφορία για αυτό το μοτέρ δώσε λινκ σε παρακαλώ, ψάχνω μήνες. Ευχαριστώ!

Dimmanoukas
08/12/2023, 17:08
Δυστυχώς δεν έχω στοιχεία για τον κινητήρα.

Απλός αναβάτης είμαι χωρίς μηχανολογική εμπειρία, αλλά έχω διαβάσει και ακούσει καλά πράγματα για τον κινητήρα του mt 700 σε σχέση με το 650.

THRESH
08/12/2023, 17:26
2023 CFMOTO 700MT Engine & PerformanceCFMoto has a growing range of parallel twin engines, from 450cc to 800cc, but the 700MT’s engine is based on the most familiar of them all – the old 650 twin that’s been at the heart of the brand’s middleweight range for years.
It’s a design that’s famously similar to Kawasaki’s ER6 engine, itself since developed into the power unit for the Versys 650, and in 649cc ‘650’ form it shared the same 83mm bore and 60mm stroke as the Kawasakis that inspired it. For the 700CL-X and the new 700MT, the stroke is increased to 64mm while the bore remains at 80mm, giving a 693cc total capacity and substantially more performance.
Peak power is 49kW (67PS, 66hp), up from 41.5kW (56hp) for the 650MT. There’s a smaller boost in peak torque, from 54.4Nm (40lb-ft) for the 650 to 60Nm (44lb-ft), but the power increase suggests the updated engine also has a much broader spread torque.
The new engine exactly matches the Kawasaki Versys in terms of peak power and comes within a whisker of the 70hp Suzuki V-Strom 650. Yamaha’s Tracer 7, meanwhile, edges them fractionally with 72hp but is still within striking distance.
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/cfmoto/700mt-2023-review#3

επίσης καταλάθος έπεσε και το μάτι μου σε ένα ειδικό κιτ αύξησης δύναμης (φίλτρο + πρόγραμα) σε αυτό το μοτέρ, οι κάτοχοι ίσως θέλουν να ρίξουν μια ματιά

https://eshop.throttlepunks.cz/en/cfmoto-700mt-power-kit/

doctor_john
08/12/2023, 17:55
Αν ενδιάμεσα ρίξουν μια ματιά (~300€) στα σώματα ψεκασμού, πάει παραπάνω :look: