Σύνδεση

View Full Version : Honda CBR 900 RR SC33 διάφορες πληροφορίες



lospsi
18/12/2023, 08:20
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Μιας και ξεκίνησα εγώ την συντήρηση του Fireblade που πήρα, ανοίγω αυτο το θέμα για να καταθέτω την πρόοδο της συντήρησης καθώς και διάφορες πληροφορίες, ερωτήσεις κτλ. Το πλάνο έχει σαν πρώτες εργασίες:
1) Αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού/αέρα, μπουζί ,ψυκτικό αλλαγή.
2) Καρμπυρατερ, καθάρισμα.
3) Υγρά φρένων (ίσως βγάλω και δαγκάνες για καθάρισμα)

Νέα μπαταρία ώστε να μπορεί να κυκοφορήσει, να το πάω για λάστιχα (αυτά που φοράει είναι του 2007:lol: ) ώστε μετά να περάσει ΚΤΕΟ. Σε 2ο πλάνο (αργότερα) θα πρέπει να γίνει μια συντήρηση στις αναρτήσεις (πίσω φοράει Wilbers αμορτισέρ), για αυτό θα πάει σε συνεργείο βέβαια.

Έκατσα λοιπόν χθες και έβγαλα φέρινγκ, ντεπόζιτο ώστε να ξεκινήσω σιγά σιγά με κάποιες δουλειές. Πρώτες εντυπώσεις γενικά ΟΚ, τα καρμπυρατερ θα βγουν και θα πάνε για καθάρισμα σε μάστορα γιατί δεν θέλω να ανακατευτώ εγώ. Η γκαζιέρα δεν γυρνάει, η μυρωδιά είναι έντονη, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι δεν έβγαλε βενζίνη οπότε μάλλον θα είναι δύσκολα τα πράγματα:D


Μερικές ερωτήσεις τώρα:
- Αντιψυκτικό, έχω το Motul Moocool expert (το κίτρινο). Το βάζω? Δεν βρίσκω κάποια πληροφορία στο μάνουαλ, αν πρέπει να μπει glycoethenol ή κάτι άλλο.
- Διάφορα σωληνάκια κάτω από το ντεπόζιτο (υπερπλήρωσης, βενζίνης κτλ.), υπάρχουν στο εμπόριο για να τα αλλάξω?
- Το ντεπόζιτο φαίνεται μια χαρά, έχει όμως λίγο βενζίνη μέσα. Θα την αδειάσω και να το πλύνω με λίγη καθαρή βενζίνη μόνο ή κάτι άλλο? Με το ρουμπινέτο να ασχοληθώ? Δεν φαίνεται να στάζει κάτι, δεν ξέρω τι γίνεται εσωτερικά ή στο φιλτράκι.

Γενικά, δεν έχω αποφασίσει αν θα μείνω σε μια λογική "αν δεν έχει χαλάσει, μην ασχοληθείς" και να το πάω σιγά σιγά ή να τα αλλάζω όλα όσο προχωρώ ώστε να μην ξανασχοληθώ μιας και η μηχανή φυλάσσεται σε εωστερικό γκαράζ του σπιτιού και δεν θέλω μυρωδιές, διαρροές.

toyar
18/12/2023, 10:30
Ότι δουλεύει μην το πειράζεις
Άλλαξε οτιδήποτε λαστιχένιο και όλα τα υγρά
Εγώ δεν θα άνοιγα τα καρμπυρατέρ πριν τα δοκιμασω

telegonos
18/12/2023, 14:24
Το έχεις γυρίσει το μοτέρ; Αν όχι, και έχει πολύ καιρό ακούνητο, μην το γυρίσεις με μίζα.

Βγάλε μπουζί, δες κατάσταση μια και τα εβγαλες μην λέει κάποιο κάτι, ρίξε μερικές σταγόνες λάδι ή WD40 ή οτιδήποτε λιπαντικό τέλος πάντων μέσα στα πιστόνια, ΜΗΝ βάλεις τα μπουζί, λύσε την τάπα στο πλάι του στροφαλοφόρου, και γύρνα τον κινητήρα με τοχέρι με ένα Τ14 ή Τ17 ή ότι έχει τέλος πάντων. Σιγά σιγά με υπομονή, και αίσθηση μην σκαλώσει κάπου να μην επιμείνεις.

Υπάρχει πάντα μικρή αλλά όχι μηδενική πιθανότητα, ένα μοτέρ που έχει μείνει καιρό ακίνητο, οι βαλβίδες που έτυχαν να είναι πατημένες εκεί που έμεινε να έχουν ψιλοκολλήσει, και να θέλουν τον χρόνο τους να ξεκολήσουν. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα το νοιώσεις με το χέρι, θα το προλάβεις, δεν θα γίνει ζημειά. Αν το πας με μιζάρισμα με μία, εκτός που δεν θα έχεις λαδώσει τους κυλίνδρους, και τύχει βαλβίδα κολλημένη ανοικτή, μάντεψε....

Parking
18/12/2023, 21:22
Το έχεις γυρίσει το μοτέρ; Αν όχι, και έχει πολύ καιρό ακούνητο, μην το γυρίσεις με μίζα.

Βγάλε μπουζί, δες κατάσταση μια και τα εβγαλες μην λέει κάποιο κάτι, ρίξε μερικές σταγόνες λάδι ή WD40 ή οτιδήποτε λιπαντικό τέλος πάντων μέσα στα πιστόνια, ΜΗΝ βάλεις τα μπουζί, λύσε την τάπα στο πλάι του στροφαλοφόρου, και γύρνα τον κινητήρα με τοχέρι με ένα Τ14 ή Τ17 ή ότι έχει τέλος πάντων. Σιγά σιγά με υπομονή, και αίσθηση μην σκαλώσει κάπου να μην επιμείνεις.

Υπάρχει πάντα μικρή αλλά όχι μηδενική πιθανότητα, ένα μοτέρ που έχει μείνει καιρό ακίνητο, οι βαλβίδες που έτυχαν να είναι πατημένες εκεί που έμεινε να έχουν ψιλοκολλήσει, και να θέλουν τον χρόνο τους να ξεκολήσουν. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα το νοιώσεις με το χέρι, θα το προλάβεις, δεν θα γίνει ζημειά. Αν το πας με μιζάρισμα με μία, εκτός που δεν θα έχεις λαδώσει τους κυλίνδρους, και τύχει βαλβίδα κολλημένη ανοικτή, μάντεψε....
:nono:
έχει γίνει ποτέ αυτό?????

Bowleno
19/12/2023, 00:01
:nono:
έχει γίνει ποτέ αυτό?????

εύκολα......δεν φαντάζεσαι πόσο εύκολα!