lospsi
18/12/2023, 08:20
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Μιας και ξεκίνησα εγώ την συντήρηση του Fireblade που πήρα, ανοίγω αυτο το θέμα για να καταθέτω την πρόοδο της συντήρησης καθώς και διάφορες πληροφορίες, ερωτήσεις κτλ. Το πλάνο έχει σαν πρώτες εργασίες:
1) Αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού/αέρα, μπουζί ,ψυκτικό αλλαγή.
2) Καρμπυρατερ, καθάρισμα.
3) Υγρά φρένων (ίσως βγάλω και δαγκάνες για καθάρισμα)
Νέα μπαταρία ώστε να μπορεί να κυκοφορήσει, να το πάω για λάστιχα (αυτά που φοράει είναι του 2007:lol: ) ώστε μετά να περάσει ΚΤΕΟ. Σε 2ο πλάνο (αργότερα) θα πρέπει να γίνει μια συντήρηση στις αναρτήσεις (πίσω φοράει Wilbers αμορτισέρ), για αυτό θα πάει σε συνεργείο βέβαια.
Έκατσα λοιπόν χθες και έβγαλα φέρινγκ, ντεπόζιτο ώστε να ξεκινήσω σιγά σιγά με κάποιες δουλειές. Πρώτες εντυπώσεις γενικά ΟΚ, τα καρμπυρατερ θα βγουν και θα πάνε για καθάρισμα σε μάστορα γιατί δεν θέλω να ανακατευτώ εγώ. Η γκαζιέρα δεν γυρνάει, η μυρωδιά είναι έντονη, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι δεν έβγαλε βενζίνη οπότε μάλλον θα είναι δύσκολα τα πράγματα:D
Μερικές ερωτήσεις τώρα:
- Αντιψυκτικό, έχω το Motul Moocool expert (το κίτρινο). Το βάζω? Δεν βρίσκω κάποια πληροφορία στο μάνουαλ, αν πρέπει να μπει glycoethenol ή κάτι άλλο.
- Διάφορα σωληνάκια κάτω από το ντεπόζιτο (υπερπλήρωσης, βενζίνης κτλ.), υπάρχουν στο εμπόριο για να τα αλλάξω?
- Το ντεπόζιτο φαίνεται μια χαρά, έχει όμως λίγο βενζίνη μέσα. Θα την αδειάσω και να το πλύνω με λίγη καθαρή βενζίνη μόνο ή κάτι άλλο? Με το ρουμπινέτο να ασχοληθώ? Δεν φαίνεται να στάζει κάτι, δεν ξέρω τι γίνεται εσωτερικά ή στο φιλτράκι.
Γενικά, δεν έχω αποφασίσει αν θα μείνω σε μια λογική "αν δεν έχει χαλάσει, μην ασχοληθείς" και να το πάω σιγά σιγά ή να τα αλλάζω όλα όσο προχωρώ ώστε να μην ξανασχοληθώ μιας και η μηχανή φυλάσσεται σε εωστερικό γκαράζ του σπιτιού και δεν θέλω μυρωδιές, διαρροές.
Μιας και ξεκίνησα εγώ την συντήρηση του Fireblade που πήρα, ανοίγω αυτο το θέμα για να καταθέτω την πρόοδο της συντήρησης καθώς και διάφορες πληροφορίες, ερωτήσεις κτλ. Το πλάνο έχει σαν πρώτες εργασίες:
1) Αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού/αέρα, μπουζί ,ψυκτικό αλλαγή.
2) Καρμπυρατερ, καθάρισμα.
3) Υγρά φρένων (ίσως βγάλω και δαγκάνες για καθάρισμα)
Νέα μπαταρία ώστε να μπορεί να κυκοφορήσει, να το πάω για λάστιχα (αυτά που φοράει είναι του 2007:lol: ) ώστε μετά να περάσει ΚΤΕΟ. Σε 2ο πλάνο (αργότερα) θα πρέπει να γίνει μια συντήρηση στις αναρτήσεις (πίσω φοράει Wilbers αμορτισέρ), για αυτό θα πάει σε συνεργείο βέβαια.
Έκατσα λοιπόν χθες και έβγαλα φέρινγκ, ντεπόζιτο ώστε να ξεκινήσω σιγά σιγά με κάποιες δουλειές. Πρώτες εντυπώσεις γενικά ΟΚ, τα καρμπυρατερ θα βγουν και θα πάνε για καθάρισμα σε μάστορα γιατί δεν θέλω να ανακατευτώ εγώ. Η γκαζιέρα δεν γυρνάει, η μυρωδιά είναι έντονη, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι δεν έβγαλε βενζίνη οπότε μάλλον θα είναι δύσκολα τα πράγματα:D
Μερικές ερωτήσεις τώρα:
- Αντιψυκτικό, έχω το Motul Moocool expert (το κίτρινο). Το βάζω? Δεν βρίσκω κάποια πληροφορία στο μάνουαλ, αν πρέπει να μπει glycoethenol ή κάτι άλλο.
- Διάφορα σωληνάκια κάτω από το ντεπόζιτο (υπερπλήρωσης, βενζίνης κτλ.), υπάρχουν στο εμπόριο για να τα αλλάξω?
- Το ντεπόζιτο φαίνεται μια χαρά, έχει όμως λίγο βενζίνη μέσα. Θα την αδειάσω και να το πλύνω με λίγη καθαρή βενζίνη μόνο ή κάτι άλλο? Με το ρουμπινέτο να ασχοληθώ? Δεν φαίνεται να στάζει κάτι, δεν ξέρω τι γίνεται εσωτερικά ή στο φιλτράκι.
Γενικά, δεν έχω αποφασίσει αν θα μείνω σε μια λογική "αν δεν έχει χαλάσει, μην ασχοληθείς" και να το πάω σιγά σιγά ή να τα αλλάζω όλα όσο προχωρώ ώστε να μην ξανασχοληθώ μιας και η μηχανή φυλάσσεται σε εωστερικό γκαράζ του σπιτιού και δεν θέλω μυρωδιές, διαρροές.