View Full Version : Εντυπώσεις για NC750X 2023
Μετά από 10000 χλμ αποφάσισα να γράψω ένα mini review ώστε να είναι συγκεντρωμένες οι πληροφορίες για επίδοξους αγοραστές. Εννοείται, πως όλοι που έχουν το συγκεκριμένο μπορούν να συμπληρώσουν δικές τους απόψεις, ώστε να είναι πιο αντικειμενικές οι πληροφορίες.
Τη μηχανή την αγόρασα, με γνώμονα το γεγονός ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα καθημερινά και ήθελα μια μοτοσικλέτα να μου παρέχει ανεμοκάλυψη (είχα hornet), να είναι όσο το δυνατό αξιόπιστη και να έχει χαμηλή κατανάλωση. Το τελευταίο, θεωρώ, είναι και το δυνατό σημείο της συγκεκριμένης, καθώς, δεν γνωρίζω να υπάρχει άλλη μοτο με τόσο χαμηλή κατανάλωση.
Ήμουν ανάμεσα σε αυτή και το V-Strom. Τελικά προτίμησα τη συγκεκριμένη, λόγω του ότι το στρώμα γενικά το βλέπεις παντού και το έχω βαρεθεί μόνο και σαν εικόνα.
Μετά, λοιπόν, από 10000 χλμ έχω εντοπίσει κάποια θετικά αλλά και κάποια αρνητικά στοιχεία της μηχανής.
Ξεκινώντας από τα θετικά που λίγο πολύ έχουν ακουστεί και εδώ αλλά και σε άλλα fora, το πρώτο και κύριο είναι η κατανάλωση. Πραγματικά, ακόμα και τώρα δεν το πιστεύω πώς γίνεται να καίει τόσο λίγο. Σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, αν κινείσαι φυσιολογικά έχεις μία μέση κατανάλωση περί τα 3.8 λτ/100χλμ, ενώ, αν κινείσαι με ρυθμούς ετήσιας του Μοτο είδα μέση κατανάλωση 3.2. Μέσα στην πόλη έχεις μία κατανάλωση 3.8 λτ/100χλμ, ενώ σε αυτοκινητόδρομο πηγαίνοντας για αρκετή ώρα με 140-150/160 βλέπεις 4.3-4.5 μέση κατανάλωση.
Ένα άλλο θετικό, είναι τα αραιά σε χρονικά διαστήματα σέρβις (τα οποία, βέβαια, δεν τα τηρώ καθώς έχω ήδη κάνει μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου πριν τα 12000 που λέει η Honda).
Επίσης, προς εντύπωση μου είναι πάρα πολύ σταθερό σε ταχύτητες έως 170 χλμ που έχω πάει (δεν ξέρω αν πάει και παραπάνω :lol:). Πραγματικά με αέρα στην εθνική και δεν καταλαβαίνεις τπτ. Αυτό σου εμπνέει και ασφάλεια και σε προδιαθέτει να ανεβάσεις ταχύτητα, αλλά...
Και κάπως έτσι μπαίνουμε στα αρνητικά. Όντως το μοτέρ έχει χαμηλά αρκετή ροπή που βοηθάει σε συνθήκες πόλης και επαρχιακού δικτύου, αλλά στον αυτοκινητόδρομο σου λείπει το γκάζι. Ναι δε λέω ότι θα χρειαστείς να πας με ταχύτητες άνω των 170, αλλά το θέμα είναι και πόσο γρήγορα και αβίαστα πιάνει αυτά τα χλμ. Δεν το συζητώ, αν έχεις συνεπιβάτη πιάνεις τα 130-140 και μετά ούτε σκέψη για προσπέραση. Αν είσαι μονοκάβαλος, οκ, κάνεις ένα σταυρό και προσπερνάς :smokin:
Εδώ να αναφέρω και ότι δεν είναι άνετο για το συνεπιβάτη. Η σέλα πίσω είναι αρκετά μικρή και τα πατηράκια είναι σχετικά ψηλά για συνεπιβάτες άνω του 1.70. Επίσης, είναι πολύ κοντά στα πατηράκια του οδηγού, οπότε αν ο οδηγός πατάει τα πατηράκια με το μετατάρσιο, η φτέρνα βρίσκει το παπούτσι του συνεπιβάτη.
Τελευταίο αρνητικό που μου έρχεται στο μυαλό, είναι το ότι η γκαζιέρα είναι αρκετά σκληρή και σε πολύωρη οδήγηση κουράζει.
Τέλος κάποιες παρατηρήσεις που δεν μπορώ να τις κατατάξω στα αρνητικά ή θετικά. Πρώτον, η θέση οδήγησης είναι λίγο σκυφτή προς τα εμπρός. Εμένα μ αρέσει, σε άλλους όχι. Δεύτερον, σε κλειστές στροφές θέλει λίγο παραπάνω δύναμη στο τιμόνι για το counter steering. Δεν στρίβει δηλαδή με τη σκέψη που λέμε. Θέλει να σπρώξεις λίγο περισσότερο. Βέβαια σε ανοιχτές καμπές νιώθεις τραίνο. Τέλος, όσον αφορά τις αναρτήσεις είναι σκληρούτσικες. Εμένα, μ αρέσει γιατί θέλω να νιώθω τον δρόμο, αλλά σε άλλους δεν αρέσει. Επίσης, έχω παρατηρήσει, ότι με συνεπιβάτη βελτιώνεται η αίσθηση της πίσω ανάρτησης, άρα θεωρώ ότι πρέπει να ελαττώσω ένα κλικ την προφόρτιση.
Αυτά. Ελπίζω να μην κούρασα :eek: Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα συμπληρώσω. Αν κάποιος έχει άλλες απόψεις, ελεύθερα :beer:
karellen
20/12/2023, 12:12
Ωραίο review.
Γράψε και για τα φρένα ή ό,τι άλλο θυμηθείς καθώς και τα κόστη των σέρβις.
Θα μείνει καθαρό ώστε εδώ να συγκεντρώνονται μόνο εντυπώσεις και σχόλια από τους κατόχους.
Μπράβο που μου το θύμισες για τα φρένα. Είχα στο μυαλό μου να τ αναφέρω. Να πω ότι γνωρίζοντας ότι έχει μονό δίσκο μπροστά δεν έχω πιέσει πάρα πολύ να φρενάρω στα όρια, οπότε για τέτοιου είδους φρενάρισμα δεν ξέρω να απαντήσω γιατί δεν το έχω δοκιμάσει.
Και ο λόγος που δεν το έχω δοκιμάσει είναι επειδή δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη άγκυρας. Να πω βέβαια ότι δεν μ έχουν προδώσει ποτέ έως τώρα, ακόμα και σε φρένο πανικού που χρειάστηκε 2 φορές, την έκαναν τη δουλειά τους. Αλλά δεν ξέρω αν είσαι με 150χλμ/ωρα και θες να μπεις σε στροφή, αν θα μπορέσεις να ελαττώσεις "τελευταία στιγμή". Ούτε έχω εμπειρία με παρατεταμένα δυνατά φρεναρίσματα σε κατηφόρες καλοκαίρι για να ξέρω αν μειώνεται η απόδοση.
Ανέφερα φρένο πανικού, οπότε να βάλω και στα συν ότι ανάβουν τα αλάρμ αυτόματα σε τέτοια κατάσταση, που είναι χρήσιμο για να σε δει ο από πίσω.
Το ABS μπροστά είναι μια χαρά. Δεν πιάνει με το παραμικρό. Το πίσω πιο ευαίσθητο, δεν μ αρέσει γιατί δεν σ αφήνει καθόλου να κάνεις καμία κωλίτσα :lol:.
Τέλος, για το Traction control δεν καταλαβαίνω το νόημα ύπαρξής του σε μηχανή με 58 ονομαστικά άλογα. Απενεργοποιείται πολύ δύσκολα και με το που σβήσεις και ξανανοίξεις τη μηχανή ενεργοποιείται πάλι. Αρκετά επεμβατικό ακόμα και στη χαμηλότερη ρύθμιση. Δεν συζητάω να το βάλεις στο rain mode. Δεν το έχω βάλει ποτέ, αλλά φαντάζομαι στους ελληνικούς δρόμους (γυαλί), δεν θα σ αφήνει καν να ξεκινήσεις.
Αυτά προς το παρόν
Ωραία ανάλυση!
Λογικό να σου λείπει γκάζι σε μεγάλες ταχύτητες, αν είχες συνηθίσει με το Hornet.
karellen
20/12/2023, 15:42
Το μονό δίσκο μην τον φοβάσαι,είναι μια χαρά γι αυτά τα κιλά και την ιπποδύναμη.
Το traction έχει νόημα ύπαρξης ακόμα και στο NC,αν σου τύχει καμμιά φορά να γκαζώσεις με 2α σε ανοιχτή στροφή και ξάφνου δεις το λαμπάκι να αναβοσβήνει θα καταλάβεις πόσο ευεργετικό είναι.
Ωραίο το review αν και θα διαφωνήσω λίγο στις επιταχύνσεις ακόμα και δικάβαλο από 140 εως 180. Αξιοπρεπέστατα τραβάει για την κατηγορία. Οκ προφανώς δε συγκρίνεται με ένα Χορνετ σε αυτές τις ταχύτητες. Δε θυμάμαι ποιό έχεις? Το DCT? Αν ναι εννοείται για να τραβήξει σωστά πρέπει να το δουλέψεις στο S3 ή χειροκίνητα. Αν έχεις το manual τότε ίσως φταίει το ότι το μάκρυναν ακόμα περισσότερο στις ταχύτητες 4-5-6 ενώ ήδη είχαν μακρύνει το 750 από το 2015 συγκριτικά με το 700. Αυτό ίσως το κάνει λίγο πιο ράθυμο, ανεξάρτητα από την αυξημένη ιπποδύναμη! Θα το κόνταινα προσωπικά με ένα μικρότερο γρανάζι εμπρός ή ένα μεγαλύτερο πίσω.
Θα προσέθετα στα θετικά τον κουβά που πραγματικά λύνει χέρια. Στα αρνητικά θα προσέθετα το μικρό τεπόζιτο για τους πιο ανήσυχους, κάτι που φωνάζω από το 2015 αλλά η Honda με γράφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι :D. Επίσης θα προσέθετα τα πολύ ακριβά πλαστικά του σε περίπτωση πτώσης (μακριά από όλους). Ποιοτικά μεν, δεν τρίζει τίποτα μετά από 400.000km αλλά αν πέσεις και χτύπήσει κάπου άτσαλα παίζει να πληρώσεις το μισό μηχανάκι σε επισκευές.
Ωραίο το review αν και θα διαφωνήσω λίγο στις επιταχύνσεις ακόμα και δικάβαλο από 140 εως 180. Αξιοπρεπέστατα τραβάει για την κατηγορία. Οκ προφανώς δε συγκρίνεται με ένα Χορνετ σε αυτές τις ταχύτητες. Δε θυμάμαι ποιό έχεις? Το DCT? Αν ναι εννοείται για να τραβήξει σωστά πρέπει να το δουλέψεις στο S3 ή χειροκίνητα. Αν έχεις το manual τότε ίσως φταίει το ότι το μάκρυναν ακόμα περισσότερο στις ταχύτητες 4-5-6 ενώ ήδη είχαν μακρύνει το 750 από το 2015 συγκριτικά με το 700. Αυτό ίσως το κάνει λίγο πιο ράθυμο, ανεξάρτητα από την αυξημένη ιπποδύναμη! Θα το κόνταινα προσωπικά με ένα μικρότερο γρανάζι εμπρός ή ένα μεγαλύτερο πίσω.
Θα προσέθετα στα θετικά τον κουβά που πραγματικά λύνει χέρια. Στα αρνητικά θα προσέθετα το μικρό τεπόζιτο για τους πιο ανήσυχους, κάτι που φωνάζω από το 2015 αλλά η Honda με γράφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι :D. Επίσης θα προσέθετα τα πολύ ακριβά πλαστικά του σε περίπτωση πτώσης (μακριά από όλους). Ποιοτικά μεν, δεν τρίζει τίποτα μετά από 400.000km αλλά αν πέσεις και χτύπήσει κάπου άτσαλα παίζει να πληρώσεις το μισό μηχανάκι σε επισκευές.
Βασίλη το manual έχω. Με τί σχέση στο κιβώτιο ανοίγεις από 140; Δεν ξέρω αν κάνεις κατέβασμα πως φεύγει, αλλά εγώ μιλάω να πηγαίνεις πορεία με μια 6η με 150 ας πούμε και θες για κάποιο λόγο, πχ προσπέραση να ανοίξεις γκάζι και δεν ανοίγει να το ευχαριστηθείς. Δεν ξέρω, ίσως, είμαι ακόμα επηρεασμένος από το χόρνετ και μου φαίνεται έτσι.
Για τον κουβά, όντως, παρέλειψα να το αναφέρω. Μεγάλο ατού ειδικά για εμένα που γενικά δεν μ αρέσουν τα top cases. Ναι έπρεπε να έχει τουλάχιστον 3lt περισσότερη χωρητικότητα.
Βασίλη το manual έχω. Με τί σχέση στο κιβώτιο ανοίγεις από 140; Δεν ξέρω αν κάνεις κατέβασμα πως φεύγει, αλλά εγώ μιλάω να πηγαίνεις πορεία με μια 6η με 150 ας πούμε και θες για κάποιο λόγο, πχ προσπέραση να ανοίξεις γκάζι και δεν ανοίγει να το ευχαριστηθείς. Δεν ξέρω, ίσως, είμαι ακόμα επηρεασμένος από το χόρνετ και μου φαίνεται έτσι.
Για τον κουβά, όντως, παρέλειψα να το αναφέρω. Μεγάλο ατού ειδικά για εμένα που γενικά δεν μ αρέσουν τα top cases. Ναι έπρεπε να έχει τουλάχιστον 3lt περισσότερη χωρητικότητα.
Εννοείται ειδικά το 750 θέλει κατέβασμα! Η 6η ήταν overdrive μέχρι και στο 700 σκέψου αφού ο κόφτης μπαίνει στα 197km. Το 1ο 750 είχε πιο μακριά 5η η οποία κόφτιαζε στα 175 ενώ στο 700 στα 167. Το δικό σου είναι πιθανό να έχει ακόμα πιο μακριά 5η. Για γρήγορη προσπέραση πάντα κατέβασμα, αν δεις το trip computer θα δεις ότι με 6η στο χούφτωμα θα έχει και μεγαλύτερη κατανάλωση μέχρι να τα πιάσει τα 180 όντας περισσότερο κρεμασμένο. Το Χόρνετ εννοείται δεν έχει επαφή σε χούφτωμα γκαζιού. Αν κατεβάσεις πάντως θα δεις μεγάλη διαφορά!
Υ.Γ: Στο τεπόζιτο βενζίνης αναφερόμουν ότι θα το ήθελα μεγαλύτερο όχι το ψευδοτεπόζιτο (αν και νομίζω το κατάλαβες απλώς το λέω σε περίπτωση που δεν έγινε κατανοητό)!
Tallyban
20/12/2023, 19:30
Ωχ,πάλι έσβησε το σχόλιο ο σούπερ Μονταντόρε.
Εννοείται ειδικά το 750 θέλει κατέβασμα! Η 6η ήταν overdrive μέχρι και στο 700 σκέψου αφού ο κόφτης μπαίνει στα 197km. Το 1ο 750 είχε πιο μακριά 5η η οποία κόφτιαζε στα 175 ενώ στο 700 στα 167. Το δικό σου είναι πιθανό να έχει ακόμα πιο μακριά 5η. Για γρήγορη προσπέραση πάντα κατέβασμα, αν δεις το trip computer θα δεις ότι με 6η στο χούφτωμα θα έχει και μεγαλύτερη κατανάλωση μέχρι να τα πιάσει τα 180 όντας περισσότερο κρεμασμένο. Το Χόρνετ εννοείται δεν έχει επαφή σε χούφτωμα γκαζιού. Αν κατεβάσεις πάντως θα δεις μεγάλη διαφορά!
Υ.Γ: Στο τεπόζιτο βενζίνης αναφερόμουν ότι θα το ήθελα μεγαλύτερο όχι το ψευδοτεπόζιτο (αν και νομίζω το κατάλαβες απλώς το λέω σε περίπτωση που δεν έγινε κατανοητό)!
Ωραίος Βασίλη! Θα το δοκιμάσω με κατέβασμα. Ναι κι εγώ για βενζίνης αναφέρομαι.
Ωραίος Βασίλη! Θα το δοκιμάσω με κατέβασμα. Ναι κι εγώ για βενζίνης αναφέρομαι.
Το Hornet έχει πολύ καλό κινητήρα. Δεν έχει σχέση με την οικονομία του NC750X, αλλά σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου σου δίνει όση ισχύ θέλεις. Με το Hornet, στα 130 km/h με 6η είσαι πάνω από 6.000 rpm, οπότε η ροπή είναι άφθονη. Και πού να οδηγήσεις κανένα 1000-1400cc, μετά όλα θα σου φαίνονται αδύναμα.
Με το NC750X αναγκαστικά κάνεις συμβιβασμό στην ισχύ, αλλά κερδίζεις σε άνεση ταξιδιού, οικονομία, αποθηκευτικό χώρο, αυτονομία, λειτουργία στις χαμηλές στροφές. Με τα τετρακύλινδρα και τα πολλά κυβικά, έχεις αυξημένη κατανάλωση (και κόστος συντήρησης γενικά) που την πληρώνεις συνέχεια και όχι μόνο τις λίγες στιγμές που χρειάζεσαι το πλεόνασμα ισχύος.
Για τον μονό δίσκο μπροστά, κάνουμε ενίοτε χαβαλέ στο forum, αλλά προφανώς η Honda ξέρει γιατί τον έχει βάλει. Δεν θεωρώ ότι πρέπει να σε φοβίζει. Το αντίθετο θα έλεγα, ότι σε μερικές μοτοσυκλέτες μέτριας ισχύος, είναι περισσότερο θέμα marketing οι δύο δίσκοι μπροστά, παρά ουσίας.
karellen
20/12/2023, 19:54
Ωχ,πάλι έσβησε το σχόλιο ο σούπερ Μονταντόρε.
Βρε συ, πες κάτι ουσιώδες να συμβάλλεις στο νήμα έστω κι από την εμπειρία σου με άλλες μηχανές.Μην πετάς ανούσια γνωμικά που δεν προσφέρουν,γι αυτό το έσβησα.
Panos760
20/12/2023, 22:35
Εγώ ταξιδεύω κυρίως δικάβαλος κ τρι
βαλιτσος
Μέχρι τα 140 km/h η επιτάχυνση είναι συνεχής κ αρκετά γρήγορη.
Από εκεί και πάνω επιταχύνει αργά ως τα 160 km/h, τα οποία κρατάει αναλόγως του αέρα κ της κλίσης του δρόμου.
Μιλάμε πάντα για δικάβαλο κ τριβάλιτσο.
Η Honda έχει φτιάξει αυτό το μηχανάκι αποκλειστικά σχεδόν για οικονομία κ όχι για επιδόσεις.
Εύκολα θα μπορούσα να το κάνω πιο γρήγορο, βάζοντας 16 γρανάζι εμπρός, αντί για το μαμά 17, κάτι που παραδόξως ισχύει για το Forza.
Έτσι η 6η σχέση θα γέμιζε κανονικά κ θα επιτάχυνε ως τον κόφτη, κάτι το οποίο πρακτικά δεν μπορεί να γίνει με το μηχανάκι φορτωμένο.
Τότε όμως η κατανάλωση εύκολα θα ανέβαινε στα 6 λτ στα 100 χλμ κ σε συνδυασμό με το μικρό τεποζιτο δεν θα έβγαζε ούτε 150 χλμ αυτονομία.
Συμπέρασμα δικό μου.
Όσοι θέλουν να ταξιδεύουν πλήρως φορτωμένοι με σταθερές ταχύτητες 180-200 km/h το NC δεν πρέπει να το δουν ούτε σε φωτογραφία.
Αν όμως πηγαίνουν ως τα 150 km/h, κάτι που κάνουν το 90% των αναβατών, κ κατανάλωση 4,5-5 λτ /100το NC θεωρώ πως είναι μια άριστη, αν όχι και η μόνη επιλογή.
doctoras
21/12/2023, 09:42
Για τον μονό δίσκο μπροστά, κάνουμε ενίοτε χαβαλέ στο forum, αλλά προφανώς η Honda ξέρει γιατί τον έχει βάλει. Δεν θεωρώ ότι πρέπει να σε φοβίζει. Το αντίθετο θα έλεγα, ότι σε μερικές μοτοσυκλέτες μέτριας ισχύος, είναι περισσότερο θέμα marketing οι δύο δίσκοι μπροστά, παρά ουσίας.
Αδιαμφισβήτητα το μηχανάκι φρενάρει με ασφάλεια, και οι 58hp είναι ένα πεδίο που μπορεί να σεταριστεί με μονό δίσκο μπροστά. Δεν είναι παράδοξο όμως που έχει 3 χρόνια τώρα το άλλο best seller με 47hp και 500cc με διπλούς δίσκους(μαζί και το naked cb500f)..και αν η αίσθηση είναι αυτό που μετράει, εδω δεν δείχνει ευαισθησία μετά απο τόσες εκδόσεις και χρόνια στις αγορές.
Όσοι θέλουν να ταξιδεύουν πλήρως φορτωμένοι με σταθερές ταχύτητες 180-200 km/h το NC δεν πρέπει να το δουν ούτε σε φωτογραφία.
Αν όμως πηγαίνουν ως τα 150 km/h, κάτι που κάνουν το 90% των αναβατών, κ κατανάλωση 4,5-5 λτ /100το NC θεωρώ πως είναι μια άριστη, αν όχι και η μόνη επιλογή.
αυτό που περιγράφεις είναι βγαλμένο απο άλλη εποχή.. Σήμερα που ακόμη και στις ελλάδα κόβουν κ@λους με αφαίεση διπλώματος(δεν μιλάμε καν για εξωτερικό), οι παρατεταμένες ταχύτητες σε ταξίδια είναι στα όρια των δρόμων και ένα 10-15% πάνω κάτω.
Ανω αυτών των ταχυτήτων είτε γίνεται είτε στιγμιαία, είτε σε πίστα
Παρατεταμένα θα συνέβαινε αν "σκοτώθηκες" με την γυναίκα στο σπίτι, έπιασε κόψιμο, πληρώνεις ληξιπρόθεσμο ένφια, ήρθαν τα κοράκια να αρπάξουν το σπιτικό κλπ κλπ :lol:
ps: Για τον αρθρογράφο, αν θεωρείτε στο περας των μοντέλων μάκρυνε υπερβολικά και κρεμάει η 6τη, δεν είναι τίποτα να το κοντύνεις λίγο με την δευτερεύον μετάδοση. Θα είναι σα να πρόσθεσεις 10hp γεροδεμένα παραπάνω.
Επίσης μοτέρ που κορυφώνει στις 6500σαλ. δεν θα πονταρα οτι θα ανεβάσει κατανάλωση στα νούμερα που αναφέρθηκαν. Να ανέβει μισό λίτρο οκ μπορεί να γίνει, παραπάνω δύσκολα.
Το μονό δίσκο μην τον φοβάσαι,είναι μια χαρά γι αυτά τα κιλά και την ιπποδύναμη.
Το traction έχει νόημα ύπαρξης ακόμα και στο NC,αν σου τύχει καμμιά φορά να γκαζώσεις με 2α σε ανοιχτή στροφή και ξάφνου δεις το λαμπάκι να αναβοσβήνει θα καταλάβεις πόσο ευεργετικό είναι.
Το αυτό....Είχα τον Πήγασο (50 ίπποι) με μονό δίσκο, τώρα έχω το AC 500 (47 ίπποι) με 2 δίσκους. Παραπλήσια ίπποδυναμη.
Ε, το φρένο του Πήγασου, απλά ΘΕΙΚΟ! Αίσθηση, δύναμη, τα πάντα όλα και χωρις ABS. Τα φρένα της Nissin που φοράει το AC απλώς ωχριούν μπροστά του. Χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι είναι ανεπαρκή, κάθε άλλο.
doctoras
21/12/2023, 11:44
Το αυτό....Είχα τον Πήγασο (50 ίπποι) με μονό δίσκο, τώρα έχω το AC 500 (47 ίπποι) με 2 δίσκους. Παραπλήσια ίπποδυναμη.
Ε, το φρένο του Πήγασου, απλά ΘΕΙΚΟ! Αίσθηση, δύναμη, τα πάντα όλα και χωρις ABS. Τα φρένα της Nissin που φοράει το AC απλώς ωχριούν μπροστά του. Χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι είναι ανεπαρκή, κάθε άλλο.
ok αλλα δεν συγκρίνεις ακριβώς τα ίδια πράγματα, αν θυμάμαι καλά το strada φορούσε brempo δαγκάνα, τακάκια ίδιας εταιρίας και δυνατή τρόμπα πολύ πάνω απο την κατηγορία του
το voge φαντάζομαι φοράει περιφερειακά μέσου όρου και ως συνήθως μαλακής πάστας τακάκια. Σίγουρα με μεταλλικά θα είχε άλλα αποτελέσματα σε απόδοση και αίσθηση
Αδιαμφισβήτητα το μηχανάκι φρενάρει με ασφάλεια, και οι 58hp είναι ένα πεδίο που μπορεί να σεταριστεί με μονό δίσκο μπροστά. Δεν είναι παράδοξο όμως που έχει 3 χρόνια τώρα το άλλο best seller με 47hp και 500cc με διπλούς δίσκους(μαζί και το naked cb500f)..και αν η αίσθηση είναι αυτό που μετράει, εδω δεν δείχνει ευαισθησία μετά απο τόσες εκδόσεις και χρόνια στις αγορές.
Μια διορθωση σε αυτό, ειναι 2 χρονια που εχουν τα cb με διπλο δίσκοφρενο. Στο μοντελο του 2022 βγήκε. Ωστοσο συμφωνω μαζι σου οταν μιλαμε μαλιστα για την ιδια εταιρεια. Ποσο πια να ανεβει σε κοστος ενας 2ος δισκος; Καποια στιγμη θα το κανουν και θα δουμε τα πληρωμενα αρθρα να το εκθειαζουν για το ποσο βελτιωθηκε το φρεναρισμα. :lol: Προσωπικα ηταν ενας απο τους λογους που δεν κατεληξα τελικα στο NC.
Panos760
22/12/2023, 06:57
Ενδιαφέρον πάντως θα είχε η συζήτηση να μην ήταν σε θεωρητικό επίπεδο.
Δηλαδή, έχει δύο δισκοπλακες μπροστά, σταματάει καλά, έχει μια δισκόπλσκα, σταματά σε μεγαλύτερη απόσταση.
Θα έπρεπε κάποιος να πάρει ένα NC που έχει μόνη πλάκα, ένα cb , ένα vstrom, ή ότι άλλο είναι διαθέσιμο, να τα στήσει δίπλα δίπλα να επιταχύνουν σταθερά ως τα 50 κ 100 km/h κ να πατήσουν φρένο ώστε να να δούμε τις αποστάσεις φρεναρίσματος.
Η διαδικασία αυτή πρέπει να επαναληφθεί αρκετές φορές ώστε να βγεί κάποιο συμπέρασμα..
Δεν γνωρίζω κάποιον που να το έχει κάνει, οπότε θα έλυνε πολλές απορίες.
giorgosb
22/12/2023, 07:07
Το NC δεν έχει δοκιμαστεί από τον ειδικό τύπο στην απόσταση φρεναρίσματος; Επίσης, το πιο σωστό θα ήταν να γίνει σύγκριση με μηχανάκια της κατηγορίας του, δηλαδή Tiger 660, Tracer 7, V-Strom 650 και να βγει ένα συμπέρασμα..
Panos760
22/12/2023, 09:28
Το NC δεν έχει δοκιμαστεί από τον ειδικό τύπο στην απόσταση φρεναρίσματος; Επίσης, το πιο σωστό θα ήταν να γίνει σύγκριση με μηχανάκια της κατηγορίας του, δηλαδή Tiger 660, Tracer 7, V-Strom 650 και να βγει ένα συμπέρασμα..
Ναι, γιατί οι δύο πλάκες δεν λένε τίποτα αν δεν συνδυαστούν με μεγαλύτερη τρόμπα κ τα κατάλληλα τακάκια.
Κ επειδή είμαι άνθρωπος της θεωρίας, μόνο με συγκρίσεις στην πράξη θα βγεί συμπέρασμα
Είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα στο παρελθόν και είχαμε καταλήξει ότι θα έβλεπε κανείς διαφορά με τους δύο δίσκους μόνο σε πολύ μεγάλες ταχύτητες και με μεγάλο φορτίο, καθώς και σε παρατεταμένα συνεχή δυνατά φρεναρίσματα σε κατηφόρα ή πϊστα.
Είναι ειδικές περιπτώσεις, οπότε έχει μεγαλύτερη αξία να περιορίζεται το μη αναρτώμενο βάρος και κυρίως το κόστος συντήρησης, βάζοντας τα φρένα που χρειάζονται για τη χρήση που προορίζεται. Είναι σημαντικό να μην φορτώνεις ένα όχημα με περιφερειακά που πλεονάζουν, διότι βελτιστοποιείς τη σχέση κόστους/χρήση.
Στα μεσαία δικύλινδρα, οι δύο δίσκοι μπροστά περισσότερο θέμα εμπορικής πρακτικής είναι, παρά ουσίας. Τα εμπορικά τμήματα προσπαθούν να βάλουν ταμπέλες στο τι φαντάζει καλό και το τοποθετούν. Βάλε δύο δίσκους, βάλε ανεστραμμένο πιρούνι, βάλε ακτινικές δαγκάνες, αλλά χωρίς ισορροπημένη ποιοτική υλοποίηση. Η υλοποίηση του NC με τον μονό δίσκο είναι καλύτερη από την υλοποίηση άλλων κατασκευαστών με διπλό δίσκο, αλλά δεν είναι εύκολο για το εμπορικό τμήμα να το διαφημίσει αυτό.
Θυμίζω και τις αναφορές κατόχων SH-300 όπου εκθειάζουν όλοι τα φρένα του και τα θεωρούν καλύτερα από πολλών μοτοσικλετών μεσαίου κυβισμού.
giorgosb
22/12/2023, 10:27
Είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα στο παρελθόν και είχαμε καταλήξει ότι θα έβλεπε κανείς διαφορά με τους δύο δίσκους μόνο σε πολύ μεγάλες ταχύτητες και με μεγάλο φορτίο, καθώς και σε παρατεταμένα συνεχή δυνατά φρεναρίσματα σε κατηφόρα ή πϊστα.
Είναι ειδικές περιπτώσεις, οπότε έχει μεγαλύτερη αξία να περιορίζεται το μη αναρτώμενο βάρος και κυρίως το κόστος συντήρησης, βάζοντας τα φρένα που χρειάζονται για τη χρήση που προορίζεται. Είναι σημαντικό να μην φορτώνεις ένα όχημα με περιφερειακά που πλεονάζουν, διότι βελτιστοποιείς τη σχέση κόστους/χρήση.
Ναι αλλά δεν υπάρχει μια δοκιμή σε ένα έντυπο μέσο, σε ένα συγκριτικό ή σε δοκιμή μοντέλου; Τις προάλλες διαβάζαμε για την απόσταση φρεναρίσματος ενός bobber Hyosung, που δοκίμασε το περιοδικό Moto.. Τι στο καλό, δεν γίνεται να μην έχει δοκιμάσει το NC που είναι 10 χρόνια στην αγορά..
Δεν ειναι μονο η αποσταση φρεναρισματος το θεμα αλλα και το ποσο καταπονειται ο δισκος. Δηλ ακομα και αν φρεναρει στην ιδια αποσταση με το αντιστοιχο που θα ειχε διπλο, τι γινεται απο αποψη θερμοκρασιων οταν εισαι φορτωμενος ή σε καταβαση; Τι αποδοση θα εχει μετα ; Δεν μπορει να ειναι μονο θεμα marketing στα μεσαιου κυβισμου. Αντε να το καταλαβω για το 300αρι AC που του εβαλαν διπλο. Αλλα και για τα μεσαίου ; Μου θυμιζει το οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια. :p
giorgosb
22/12/2023, 11:48
Δεν ειναι μονο η αποσταση φρεναρισματος το θεμα αλλα και το ποσο καταπονειται ο δισκος. Δηλ ακομα και αν φρεναρει στην ιδια αποσταση με το αντιστοιχο που θα ειχε διπλο, τι γινεται απο αποψη θερμοκρασιων οταν εισαι φορτωμενος ή σε καταβαση; Τι αποδοση θα εχει μετα ; Δεν μπορει να ειναι μονο θεμα marketing στα μεσαιου κυβισμου. Αντε να το καταλαβω για το 300αρι AC που του εβαλαν διπλο. Αλλα και για τα μεσαίου ; Μου θυμιζει το οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια. :p
Είναι και λίγο για το γαμώτο, να σκας 10.000€ και να χει μονή δισκόπλακα..
Για αντοχή στα πολλά χιλιόμετρα, θα μας πει ο Βασίλης.
Για αντοχή στη σκληρή χρήση θα μας πει ο Νίκος DK που αλλάζει τακάκια στο ενσί του, με συχνότητα που άλλος αλλάζει πουκάμισο.
strokt up
22/12/2023, 13:19
Το αυτό....Είχα τον Πήγασο (50 ίπποι) με μονό δίσκο, τώρα έχω το AC 500 (47 ίπποι) με 2 δίσκους. Παραπλήσια ίπποδυναμη.
Ε, το φρένο του Πήγασου, απλά ΘΕΙΚΟ! Αίσθηση, δύναμη, τα πάντα όλα και χωρις ABS. Τα φρένα της Nissin που φοράει το AC απλώς ωχριούν μπροστά του. Χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι είναι ανεπαρκή, κάθε άλλο.
Αν οδηγήσεις Πήγασο factory δε, θα ερωτευτείς με το μπροστινό του φρένο. Πάλι με μια δισκοπλακα προφανώς.
Για αντοχή στα πολλά χιλιόμετρα, θα μας πει ο Βασίλης.
Για αντοχή στη σκληρή χρήση θα μας πει ο Νίκος DK που αλλάζει τακάκια στο ενσί του, με συχνότητα που άλλος αλλάζει πουκάμισο.
Το 700 είχε 3 πίστονη με C-ABS και δεν ξαναμπήκε έκτοτε σε κανένα 750 προφανώς λόγω κόστους. Καλύτερα φρένα αλλά όχι ότι και το 750 δεν έχει επαρκή. Ίσα ίσα θεωρώ πως για το γκάζι τους είναι overqualified τα φρένα. Τζάμπα οι συζητήσεις πάνω σε αυτό το θέμα, ακόμη και 2 δίσκους να σου βάλουν θα φρενάρει πάνω κάτω το ίδιο γιατί θα είναι μικρότεροι, θα σου βάλουν ίσως πιο φθηνή τρόμπα και γενικότερα θα κάνουν ότι είναι δυνατό για να έχει παραπλήσια φρένα με το προηγούμενο αλλά να δείχνουν καλύτερα λόγω του ότι θα είναι 2. Τα παραδείγματα άπειρα που στην ουσία οι αλλαγές έγιναν για το μάτι (βλέπε CB500X).
stefanos
22/12/2023, 14:46
Δεν ειναι μονο η αποσταση φρεναρισματος το θεμα αλλα και το ποσο καταπονειται ο δισκος. Δηλ ακομα και αν φρεναρει στην ιδια αποσταση με το αντιστοιχο που θα ειχε διπλο, τι γινεται απο αποψη θερμοκρασιων οταν εισαι φορτωμενος ή σε καταβαση; Τι αποδοση θα εχει μετα ; Δεν μπορει να ειναι μονο θεμα marketing στα μεσαιου κυβισμου. Αντε να το καταλαβω για το 300αρι AC που του εβαλαν διπλο. Αλλα και για τα μεσαίου ; Μου θυμιζει το οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια. :p
Αν τα μεσαία χρειάζονται για τα κιλά τους και την τελική τους διπλά τότε τα τουριστικά 1200άρια θα ήταν επικίνδυνα με μόνο διπλούς 300άριδες.
Τζάμπα πολυπλοκότητα και κόστος ανταλλακτικών εργατικών.
giorgosb
22/12/2023, 14:57
Εδώ να αναφέρω και ότι δεν είναι άνετο για το συνεπιβάτη. Η σέλα πίσω είναι αρκετά μικρή και τα πατηράκια είναι σχετικά ψηλά για συνεπιβάτες άνω του 1.70. Επίσης, είναι πολύ κοντά στα πατηράκια του οδηγού, οπότε αν ο οδηγός πατάει τα πατηράκια με το μετατάρσιο, η φτέρνα βρίσκει το παπούτσι του συνεπιβάτη.
Άσχετα από τα φρένα, αυτό που αναφέρει ο κάτοχος, προσωπικά θα με απασχολούσε περισσότερο.. Άραγε αν μπουν και πλαινες βαλίτσες θα γίνεται πιο άβολη η κατάσταση;
Coyote.V
22/12/2023, 15:25
Τελικά ποια είναι η χρήση του NC που λέτε παραπάνω; Αν το φορτώσεις, τριβάλιτσο, δικάβαλο, σε κατάβαση από βουνό και αν είσαι και λίγο γρήγορος μάλλον η κατάσταση με τα φρένα θα είναι άβολη...
... ειδικά αν έχει ούρια θύελλα και σου πεταχτεί καγκουρό. :lol:
Coyote.V
22/12/2023, 15:30
... ειδικά αν έχει ούρια θύελλα και σου πεταχτεί καγκουρό. :lol:
Δεν πρέπει να σου έχουν βράσει ποτέ υγρά φρένων για να το αντιμετωπίζεις έτσι. :wave2:
Τελικά ποια είναι η χρήση του NC που λέτε παραπάνω; Αν το φορτώσεις, τριβάλιτσο, δικάβαλο, σε κατάβαση από βουνό και αν είσαι και λίγο γρήγορος μάλλον η κατάσταση με τα φρένα θα είναι άβολη...
δε πα να πιεις κανα καφέ με τον ταλιμπάν; :bawl:
... ειδικά αν έχει ούρια θύελλα και σου πεταχτεί καγκουρό. :lol:
Στον bill έχουν τύχει τέτοια σκηνικά αλλά με αρκούδες :bawl:
Coyote.V
22/12/2023, 15:38
δε πα να πιεις κανα καφέ με τον ταλιμπάν; :bawl:
Ευχαρίστως. Η χρήση του NC όμως ποια είναι, All araund ή touring;
Αν τα μεσαία χρειάζονται για τα κιλά τους και την τελική τους διπλά τότε τα τουριστικά 1200άρια θα ήταν επικίνδυνα με μόνο διπλούς 300άριδες.
Τζάμπα πολυπλοκότητα και κόστος ανταλλακτικών εργατικών.
Ε νταξει δεν παει και ετσι , δηλ αν λες οτι στα τουριστικα 1200αρια εισαι οκ με τους διπλους 300αριδες, αρα στα μεσαια εισαι οκ με τον μονο. Εεε τωρα στα 300αρια και κατω, βαλε ταμπουρο. :p Μην σου πω φλιστοουνς :lol:
Coyote.V
22/12/2023, 16:05
Βλέπω επικαλείστε και τον Βασίλη... άραγε το έχει δοκιμάσει σε τέτοιες συνθήκες; Γω συνέχεια μόνο του τον βλέπω χωρίς μπαγκαζιέρα μάλιστα.
Δεν πρέπει να σου έχουν βράσει ποτέ υγρά φρένων για να το αντιμετωπίζεις έτσι. :wave2:
Δεν μου έχουν βράσει, πράγματι. Αφενός στις κατηφόρες πηγαίνω πιο αργά από τις ανηφόρες (ποδηλάτου εξαιρουμένου), αφετέρου έχω ταχύτητα στο κιβώτιο και μεγάλο μέρος της πέδησης σε κατάβαση γίνεται με τις τριβές του κινητήρα και της μετάδοσης. Είναι από τα πράγματα που σου μαθαίνουν οι σχολές οδήγησης. Αλίμονο αν θέλαμε όλοι κεραμικά δισκόφρενα για να κατεβούμε βουνό καλοκαίρι.
Coyote.V
22/12/2023, 16:07
Δεν μου έχουν βράσει, πράγματι. Αφενός στις κατηφόρες πηγαίνω πιο αργά από τις ανηφόρες (ποδηλάτου εξαιρουμένου), αφετέρου έχω ταχύτητα στο κιβώτιο και μεγάλο μέρος της πέδησης σε κατάβαση γίνεται με τις τριβές του κινητήρα και της μετάδοσης.
Γιατί είσαι ελαφρύς... αν το φορτώσεις καλά και με δύο άτομα ο κινητήρας δεν το φρενάρει.
δε πα να πιεις κανα καφέ με τον ταλιμπάν; :bawl:
Στον bill έχουν τύχει τέτοια σκηνικά αλλά με αρκούδες :bawl:
Εν τωμεταξύ, οι αρκούδες:
449256449257:lol:
Βλέπω επικαλείστε και τον Βασίλη... άραγε το έχει δοκιμάσει σε τέτοιες συνθήκες; Γω συνέχεια μόνο του τον βλέπω χωρίς μπαγκαζιέρα μάλιστα.
Μπαγκαζιέρα δεν είχα ποτέ και δεν πρόκειται να βάλω αφού έχω ήδη 20 λίτρα στο ψευδοτεπόζιτο. Με τη γυναίκα μου προ παιδιού πάντα έβαζα ένα 30αρι Tank bag μπροστά και 2 πλαϊνά σαμάρια 25αρια. Έχουμε πάει μαζί Ιταλία- Κορσική και έχουμε κάνει πολλά ταξίδια στην Ελλάδα. Δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα με τα φρένα και γενικότερα μας βόλεψε μια χαρά το NC. Μετράει βέβαια και η αντοχή του κάθε ανθρώπου αλλά και τα κυβικά του. Αν το ζεύγος έχει αρκετά κιλά και όγκο σίγουρα το NC δεν είναι ενδεδειγμένη λύση αλλά αυτό είναι κάτι που ούτως ή άλλως θα φανεί πριν καν το αγοράσει κάποιος. Μιλάω για άνεση πάντα. Λειτουργικά δεν υπάρχει πρόβλημα, μόνο η πίσω ανάρτηση θέλει σφίξιμο για τέτοιες δουλειές.
Coyote.V
22/12/2023, 16:34
Μπαγκαζιέρα δεν είχα ποτέ και δεν πρόκειται να βάλω αφού έχω ήδη 20 λίτρα στο ψευδοτεπόζιτο. Με τη γυναίκα μου προ παιδιού πάντα έβαζα ένα 30αρι Tank bag μπροστά και 2 πλαϊνά σαμάρια 25αρια. Έχουμε πάει μαζί Ιταλία- Κορσική και έχουμε κάνει πολλά ταξίδια στην Ελλάδα. Δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα με τα φρένα και γενικότερα μας βόλεψε μια χαρά το NC. Μετράει βέβαια και η αντοχή του κάθε ανθρώπου αλλά και τα κυβικά του. Αν το ζεύγος έχει αρκετά κιλά και όγκο σίγουρα το NC δεν είναι ενδεδειγμένη λύση αλλά αυτό είναι κάτι που ούτως ή άλλως θα φανεί πριν καν το αγοράσει κάποιος. Μιλάω για άνεση πάντα. Λειτουργικά δεν υπάρχει πρόβλημα, μόνο η πίσω ανάρτηση θέλει σφίξιμο για τέτοιες δουλειές.
Οι πλαϊνές βαλίτσες άδειες, έχουν το ίδιο βάρος με τα γεμάτα σαμάρια.
Σε όλα υπάρχει όριο στην χρήση. Δεν είναι απόλυτο ότι θα βράσουν. Οι εταιρίες όταν φτιάχνουν touring moto βάζουν διπλό δίσκο μπροστά για να εξαλείψουν την όποια πιθανότητα, δεν το κάνουν για λόγους πουλ μουρ και μάρκετινγκ όπως αναφέρθηκε.
Οι πλαϊνές βαλίτσες άδειες, έχουν το ίδιο βάρος με τα γεμάτα σαμάρια.
Σε όλα υπάρχει όριο στην χρήση. Δεν είναι απόλυτο ότι θα βράσουν. Οι εταιρίες όταν φτιάχνουν touring moto βάζουν διπλό δίσκο μπροστά για να εξαλείψουν την όποια πιθανότητα, δεν το κάνουν για λόγους πουλ μουρ και μάρκετινγκ όπως αναφέρθηκε.
Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό που λες. Θες να μου πεις ότι τα τιγκαρισμένα σαμάρια που βλέπεις στη φωτό είναι πιο ελαφριά από 2 άδειες πλαστικές βαλίτσες?:lol:
449296
Πάνω στο θέμα των δισκόφρενων, πάντα μιλάμε για την ίδια μοτοσυκλέτα και όχι για μεγαλύτερες-βαρύτερες-δυνατότερες. Όταν κάποια στιγμή βάλουν δεύτερο δίσκο μπροστά στο NC, θα φρενάρει πάνω κάτω το ίδιο με τώρα, όπως έκαναν και στο CB500X ανέφερα χαρακτηριστικά. Ο 2ος δίσκος από μόνος του δε λέει τίποτα και δε σημαίνει ότι θα είναι αναβάθμιση.
Coyote.V
22/12/2023, 17:13
Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό που λες. Θες να μου πεις ότι τα τιγκαρισμένα σαμάρια που βλέπεις στη φωτό είναι πιο ελαφριά από 2 άδειες πλαστικές βαλίτσες?:lol:
449297
449298
Εσύ πες μου... 12 κιλά (6+6) από χέρι χωρίς τα κάγκελα. :lol:
Γεμάτο σαμάρι τίγκα χωρητικότητας 25 λίτρων (μπορεί να είναι και 30 δε θυμάμαι) θα ήθελα πολύ να ζυγίζει 6 κιλά μόνο! :D
Υπόψιν κάγκελα έχω και εγώ, βάσεις για σαμάρια δηλαδή. Λεπτά μεν αλλά δεν τα βάζω χύμα τα σαμάρια! Πάντως αρκετά παιδιά ταξιδεύουν με κανονικά τριβάλιτσα χωρίς πρόβλημα.
Panos760
22/12/2023, 21:06
Γεμάτη πίσω βαλίτσα, πλαϊνά σαμάρια που ζυγίζουν περίπου 15 κιλά, σάκος πάνω από την μπαγκαζιέρα, ότι χωρέσει κάτω από την σέλα κ εμπρός σάκος 15 λίτρων εμπρός.
Εγώ ζυγίζω 103 κιλά κ η σύζυγος 67(νομίζω).
Με αυτό το φόρτωμα ταξιδεύουμε χωρίς σκέψη ως τα 140 km/h.
Παραπάνω, δεν έχει νόημα.
Υψηλή κατανάλωση κ αέρας μου κόβουν την διάθεση.
449302
Coyote.V
22/12/2023, 21:09
Γεμάτο σαμάρι τίγκα χωρητικότητας 25 λίτρων (μπορεί να είναι και 30 δε θυμάμαι) θα ήθελα πολύ να ζυγίζει 6 κιλά μόνο! :D
Υπόψιν κάγκελα έχω και εγώ, βάσεις για σαμάρια δηλαδή. Λεπτά μεν αλλά δεν τα βάζω χύμα τα σαμάρια! Πάντως αρκετά παιδιά ταξιδεύουν με κανονικά τριβάλιτσα χωρίς πρόβλημα.
Δεν τα έχω ζυγίσει, αλλά η μεταφορά τους ήταν πολύ πιο εύκολη από τις βαλίτσες... την επόμενη φορά που θα φορτώσεις ζύγισέ τα έτσι για το γαμώτο! :beer:
449303
Coyote.V
22/12/2023, 21:13
Γεμάτη πίσω βαλίτσα, πλαϊνά σαμάρια που ζυγίζουν περίπου 15 κιλά, σάκος πάνω από την μπαγκαζιέρα, ότι χωρέσει κάτω από την σέλα κ εμπρός σάκος 15 λίτρων εμπρός.
Εγώ ζυγίζω 103 κιλά κ η σύζυγος 67(νομίζω).
Με αυτό το φόρτωμα ταξιδεύουμε χωρίς σκέψη ως τα 140 km/h.
Παραπάνω, δεν έχει νόημα.
Υψηλή κατανάλωση κ αέρας μου κόβουν την διάθεση.
Παραπάνω αρχίζουν και παίζουν πάνω κάτω.. σκίζονται και οι προστατευτικές σακούλες για την βροχή.:whistle:
Panos760
22/12/2023, 21:44
Παραπάνω αρχίζουν και παίζουν πάνω κάτω.. σκίζονται και οι προστατευτικές σακούλες για την βροχή.:whistle:
Όχι, είναι πολύ ανθεκτικά κ μένουν σταθερά στο σημείο που τα βάζω.
Επειδή με ρώτησες, η σέλα είναι της shad, ειδικά φτιαγμένη για το integra.
Νομίζω δεν βγαίνει πια ως αξεσουάρ
doctoras
22/12/2023, 23:51
Πάντως με μάτια στο customizing με την έλευση πολλών μοντέλων της χοντα γίνεται να παρεις την ζάντα - δαγκάνες και δίσκους από το CB500F 2022 και να τα βάλεις πάνω στο NC750X με ελάχιστες μετατροπές.
Coyote.V
23/12/2023, 10:39
Επειδή με ρώτησες, η σέλα είναι της shad, ειδικά φτιαγμένη για το integra.
Νομίζω δεν βγαίνει πια ως αξεσουάρ
https://www.youtube.com/watch?v=cx4wlXuKfhE
Περιμένουμε να δει το νήμα ο Νίκος ο ντικέης που αλλάζει τακάκια συχνά και ζορίζει τα φρένα.
Πιθανολογώ από τον τρόπο φρεναρίσματος, επιπλέον στις περισσότερες ορεινές διαδρομές σε δρόμους που ότι ανεβαίνεις κατεβαίνεις και είναι μορφή φιδιού, γίνεται υπέρ το δέον χρήση φρένου. Το πάθαινα και με το μπλε NC. Είχα αλλάξει σε 45000 5 φορές μπροστινά τακάκια (τελειωμένα), 2 πίσω.. Επίσης θεωρώ οτι με μονή δισκόπλακα μπροστά το φρένο τρώει περισσότερο ζόρι.
Κατόπιν θα μας πει τη γνώμη της η Maira, που κατάφερε να φάει μόλις το μισό πάχος των τακακιών της σε 45.000 km. 5 αλλαγές ο Νίκος, μισή αλλαγή η Μάιρα.
karellen
23/12/2023, 11:09
Τα μισά να με έλεγε...
Τα μισά να με έλεγε...
Δηλαδή 5 αλλαγές τακακιών σε 22.500 km; :lol:
Coyote.V
23/12/2023, 11:29
Κατόπιν θα μας πει τη γνώμη της η Maira, που κατάφερε να φάει μόλις το μισό πάχος των τακακιών της σε 45.000 km. 5 αλλαγές ο Νίκος, μισή αλλαγή η Μάιρα.
Τι να σου πει; Πρέπει να υπάρχει αναβάτης για να φάει τακάκι...:tooth:
Κατόπιν θα μας πει τη γνώμη της η Maira, που κατάφερε να φάει μόλις το μισό πάχος των τακακιών της σε 45.000 km. 5 αλλαγές ο Νίκος, μισή αλλαγή η Μάιρα.
Ειναι ανομοιες συγκρίσεις σε κιλα, NC+Nikos >> CB+Maira. Το ένα σετ θα ειναι 300+KGr , το άλλο 250Kgr. Ε δεν τρωνε το ιδιο ζορι.
Panos760
23/12/2023, 14:52
Εγώ πήρα το NC integra μεταχειρισμένο με 7.800 km.
Άλλαξα πρώτη φορά τακάκια στα 17.000 χλμ.
Είχα βάλει μεταλλικά της SBS.
Άλλαξα πριν ένα μήνα, στα 34.300 χλμ κ έβαλα τα γνήσια της Honda.
Ο μάστορας μου είπε πως θα έβγαζαν άλλα 2.000 χλμ.
Συνεπώς, αλλάζω κάθε 18.000 χλμ τακάκια.
Κινούμαι όμως πολύ λίγο στην πόλη κ συνεπώς πατάω λιγότερο φρένο
karellen
23/12/2023, 15:35
Δηλαδή 5 αλλαγές τακακιών σε 22.500 km; :lol:
:bawl:
Tallyban
23/12/2023, 18:37
Με ένα δίσκο αλλάζει κανείς πιο συχνά τακάκια,γιατί πιέζει περισσότερο το φρένο για να σταματήσει το μηχανάκι (αν σταματήσει με υψηλή ταχύτητα και φορτίο).
Τόσο απλό είναι.
Αν το ενσι,και το όποιο ενσι,είχε και μια δεύτερη ίδια δισκοπλακα,με την ίδια ακριβώς χρήση,θα άλλαζε στον ίδιο χρόνο τακάκια με το μονοδισκο;
Το βασικο προβλημα που εχω αντιμετωπισει σε ταξιδι με το nc και δεν αναβαθμιζεται ( γιατι πχ η κακη σελα φτιαχνεται και η ανεμοκαλυψη βελτιωνεται), ειναι η αυτονομια. Σε ταχυτητες >130 χαω, πεφτει πολυ και με αναγκαζει να σταματαω πριν κουραστω. Το φρενο ποτε δε με προβληματισε, αντιθετως δουλευει πολυ αποτελεσματικα για τα γουστα μου.
Στα δικα μου ματια, ειναι μια μηχανη που κανει πολλα πραγματα καλουτσικα. Για μενα που δεν μπορω να εχω δευτερη και τριτη μηχανη, ειναι μονοδρομος. Η χρηση που κανω ειναι commuting 45 χλμ 180 μερες το χρονο, 1-2 ταξιδια των 1500-3000χλμ το χρονο δικαβαλος, 10 μακρινες μονοημερες(300-800χλμ) και λιγο στεγνο χωμα οπου το βρω και μου αρεσει.
Επανέρχομαι στα περίπου 15000χλμ, να αναφέρω ένα αρνητικό. Ρε τι μάπα αλυσίδα είναι αυτή που έχουν βάλει;
Ένα θέμα που είχα αναφέρει στις αρχικές μου εντυπώσεις από τη μοτοσικλέτα, είναι το γεγονός ότι έχει λίγο αργή γεωμετρία. Δηλαδή, χρειαζόταν λίγη παραπάνω δύναμη στο τιμόνι για το counter steering. Λοιπόν, φιλική συμβουλή σε κατόχους μοντέλων από το ΄21 και μετά.
Εφόσον, η μοτοσικλέτα δεν προορίζεται για off road χρήση (σαφέστατα η μηχανή είναι φτιαγμένη μόνο για δρόμο από το '21 και μετά), βάλτε τα Dunlop RoadSmart 4. Έχω εντυπωσιαστεί με το ελαστικό αυτό. Έχει πιο γρήγορη κορόνα και κάνει τη μηχανή απίστευτα πιο εύκολη στο να παίρνει κλίση. Πολύ πιο ευχάριστη στους επαρχιακούς και εννοείται καλύτερο grip που το νιώθεις.
Χθες έγινε το πρώτο μεγάλο σέρβις των 24000χλμ (έγινε στα 21000 να ξεμπερδεύω, μιας που βρήκα χρόνο). Λάδια, φίλτρα (λαδιού, αέρα), τακάκι εμπρός, αλλαγή αντιψυκτικού, ρύθμισμα βαλβίδων και μπουζί. Το σύνολο 430Ε παρά κάτι, σε εξουσιοδοτημένο. Έτσουξε λιγάκι :bawl:
grinderx
05/12/2024, 10:39
Χθες έγινε το πρώτο μεγάλο σέρβις των 24000χλμ (έγινε στα 21000 να ξεμπερδεύω, μιας που βρήκα χρόνο). Λάδια, φίλτρα (λαδιού, αέρα), τακάκι εμπρός, αλλαγή αντιψυκτικού, ρύθμισμα βαλβίδων και μπουζί. Το σύνολο 430Ε παρά κάτι, σε εξουσιοδοτημένο. Έτσουξε λιγάκι :bawl:
:eek: :eyepop:
Χθες έγινε το πρώτο μεγάλο σέρβις των 24000χλμ (έγινε στα 21000 να ξεμπερδεύω, μιας που βρήκα χρόνο). Λάδια, φίλτρα (λαδιού, αέρα), τακάκι εμπρός, αλλαγή αντιψυκτικού, ρύθμισμα βαλβίδων και μπουζί. Το σύνολο 430Ε παρά κάτι, σε εξουσιοδοτημένο.
Δε χρειαζόταν να αλλάξεις μπουζί στα 21Κ, είναι ιριδίου και η Honda λέει αλλαγή στα 48Κ.
Τζάμπα ένα 50ρικο, κατά τ' άλλα καλά είσαι.
DoctoR_k6
05/12/2024, 10:51
Γιατι να αλλαξεις μπουζι τοσο νωρις?
Γιατι να αλλαξεις μπουζι τοσο νωρις?
Η αλήθεια είναι λόγω περιορισμένου χρόνου, ούτε καν κοίταξα το service manual. Του λέω κάνε το μεγάλο service με βαλβίδες κλπ., έφυγα, με πήρε τηλέφωνο να μου πει τι θα χρειαστεί να γίνει και να του δώσω το οκ και έτσι κι έγινε. Μ@λ@κί@ μου, αλλά οκ ένα 50άρικο +, όπως είπε και McGyver.
Χθες έγινε το πρώτο μεγάλο σέρβις των 24000χλμ (έγινε στα 21000 να ξεμπερδεύω, μιας που βρήκα χρόνο). Λάδια, φίλτρα (λαδιού, αέρα), τακάκι εμπρός, αλλαγή αντιψυκτικού, ρύθμισμα βαλβίδων και μπουζί. Το σύνολο 430Ε παρά κάτι, σε εξουσιοδοτημένο. Έτσουξε λιγάκι :bawl:
Αντιψυκτικό, εαν δεν έχουν περάσει 3 χρόνια δεν χρειαζόταν να αλλάξουν.
Επίσης οι βαλβίδες νωρίς ελέγχθηκαν.
Για τα μπουζί αναφέρθηκαν παραπάνω
Πόσο σου χρέωσαν για λάδι και φίλτρα;
doctoras
05/12/2024, 13:04
Εγώ που δεν εμπιστεύομαι κανέναν…
Αν δεν έχω χρόνο να πιαστώ να το κάνω μόνος μου και το δωσω σε μάστορα τους βάζω να τραβήξουν φωτο σε ότι κάνουν. Ετσι προστατεύουν την φημη τους.
Για τον καταναλωτή είναι κάτι από το «έτοιμος είσαι» ή «σε έφτιαξα» είτε «έλα, φυσάει το εργαλείο».
DoctoR_k6
05/12/2024, 13:20
Η αλήθεια είναι λόγω περιορισμένου χρόνου, ούτε καν κοίταξα το service manual. Του λέω κάνε το μεγάλο service με βαλβίδες κλπ., έφυγα, με πήρε τηλέφωνο να μου πει τι θα χρειαστεί να γίνει και να του δώσω το οκ και έτσι κι έγινε. Μ@λ@κί@ μου, αλλά οκ ένα 50άρικο +, όπως είπε και McGyver.
Δεν ειναι το 50αρικο (που για αλλους μπορει να ειναι).
Αλλα στο πως σε βλεπει και πως θα σε χειριστει.
Εγω θα τον ρωτουσα στην θεση σου για ποιο λογο αλλαξε μπουζι αφου ο κατασκευαστης λεει ανα 50Κ?
Ενας κακοπροαιρετος θα μπορουσε να πει οτι δεν εκανε και αυτα που ειπε.
Τις βαλβίδες τις ρύθμισε κιόλας ή μόνο τις έλεγξε?
Αντιψυκτικό, εαν δεν έχουν περάσει 3 χρόνια δεν χρειαζόταν να αλλάξουν.
Επίσης οι βαλβίδες νωρίς ελέγχθηκαν.
Για τα μπουζί αναφέρθηκαν παραπάνω
Πόσο σου χρέωσαν για λάδι και φίλτρα;
Βαλβίδες λέει το μανιουαλ θέλουν έλεγχο στις 24000. Εγώ του είπα να τις ελέγξει γιατί δεν έχω χρόνο, οπότε είπα αφού βρήκα το χρόνο να κοιτάξουμε κι αυτό. Λάδια φίλτρα κάνα 100άρι χοντρικά, απ όσο θυμάμαι.
Τις βαλβίδες τις ρύθμισε κιόλας ή μόνο τις έλεγξε?
Μου είπε όταν ρώτησα ότι χρειαζόταν ρύθμιση.
Εγώ που δεν εμπιστεύομαι κανέναν… καλά κάνεις, αλλά δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος τους βάζω να τραβήξουν φωτο σε ότι κάνουν. Τραβηγμένο. Υπάρχει όντως εξουσιοδοτημένο, που το δέχτηκε;
Αν ήμουν μάστορας, και πόσο μάλλον εξουσιοδοτημένος δεν θα καθόμουν να βγάλω φωτό. Σωστά τα λες απ την πλευρά του καταναλωτή, αλλά απ την πλευρά του επαγγελματία δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Εδώ Μιλάνο οι σωστοί μαστόροι βγάζουν τις φωτός μόνοι τους χωρίς να τους το ζητήσεις. Και δεν είναι καν εξουσιοδοτημένοι. Οπότε δεν είναι κάτι τραγικό ούτε δύσκολο
Εγώ που δεν εμπιστεύομαι κανέναν…
Αν δεν έχω χρόνο να πιαστώ να το κάνω μόνος μου και το δωσω σε μάστορα τους βάζω να τραβήξουν φωτο σε ότι κάνουν. Ετσι προστατεύουν την φημη τους.
Εγώ πάλι που, σταδιακά, θεωρώ ότι έχτισα μια σχέση αμοιβαίου σεβασμού και εμπιστοσύνης με το μηχανικό μου...
...μου στέλνει φωτογραφίες χωρίς να τις ζητήσω...
...και μου δί(χ)νει όλα τα παλιά ανταλλακτικά που βγήκαν από πάνω πριν την παραλάβω.
doctoras
05/12/2024, 15:44
Εδω πάνω κάνουν το παγώνι, πρέπει να τους το πεις γιατί αλλιώς «καίγονται και που να βρουν χρόνο να βγάλουν φωτο κλπ…»
Η εμπιστοσύνη χτίζεται
Όπως δεν θα του έλεγα ποτε για μια τετοια εργασία «κάνε σκόντο»…ετσι και αυτοί πρέπει να αποδείξουν γιατι να τους εμπιστευτώ; γιατί έχουν θέση στην αγορά; και πως θα διαφοροποιηθούν από τον @ρχιδι@ μάστορα
moto_Princess
05/12/2024, 18:33
Χθες έγινε το πρώτο μεγάλο σέρβις των 24000χλμ (έγινε στα 21000 να ξεμπερδεύω, μιας που βρήκα χρόνο). Λάδια, φίλτρα (λαδιού, αέρα), τακάκι εμπρός, αλλαγή αντιψυκτικού, ρύθμισμα βαλβίδων και μπουζί. Το σύνολο 430Ε παρά κάτι, σε εξουσιοδοτημένο. Έτσουξε λιγάκι :bawl:
Πάρα πολλά δεν είναι ;
Μπορείς να τα αναλύσεις σε παρακαλώ ;
Δεν ήξερε το εξουσιοδοτημενο ότι το μπουζί αλλάζει στις 48.000 χλμ? Ωραίος ο μαγκας
Πάρα πολλά δεν είναι ;
Μπορείς να τα αναλύσεις σε παρακαλώ ;
Ακριβώς δεν τα θυμάμαι. Αδρά, 273Ε τα ανταλλακτικά, 150Ε εργασία
moto_Princess
05/12/2024, 19:22
Ακριβώς δεν τα θυμάμαι. Αδρά, 273Ε τα ανταλλακτικά, 150Ε εργασία
Σε ευχαριστώ
taisteal
05/12/2024, 20:09
Γδάρσιμο κανονικό..
arisrodolivos
05/12/2024, 20:20
Που κάνουν σέρβις ρε
Στο Μονακό;
430 ;
Μια χαρά τιμή μου φαίνεται εμένα....
Μη ξεχνάτε ότι στην αντιπροσωπία, πληρώνουμε και το ΦΠΑ της εργασίας, που στα περισσότερα συνοικιακά δεν είναι καν γνωστό σαν όρος....
Τα μπουζι ήταν φάουλ πάντως...
giorgosb
18/12/2024, 14:28
NC750X Dream Deal
Νέα τιμή στο στοκ του 2024: 9.000€ (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-neos-timokatalogos-me-ta-montela-2025-kai-me-meioseis-sta) (από 9.610€)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.