Σύνδεση

View Full Version : Διλλημα , καινουργιο Voge 300ds η μεταχειρο Transalp 700 2008 39000χλμ non abs?



omhros
31/12/2023, 11:09
Ειμαι σε μεγαλο διλημμα ,

ειτε κουτα 4000 ευρω κινεζο Voge 300ds για το οποιο ακουγονται πολυ καλα λογια ποιοτικα, οδηγικα ,ως αξιοπιστια (εχουν ακουστει βεβαια καποια σχετικα συχνα θεματα, οχι σοβαρα), με τις οποιες αμφιβολιες λογω ποιοτικων ελεγχων των κινεζων που δεν ξερεις που θα κατσει η μπιλια και μεταπωληση στα πατωματα ,καταναλωση 3,5/100

ειτε Transalp 700 2008 39000χλμ non abs , χωρις service book,καλη κατασταση με ελαχιστες σκουριες, δεν εχει κανει κιχ λεει, καινουργια λαστιχα ,του ειπα 3400 cash, καταναλωση νομιζω 5/100

χρηση κυριως πολη 95% ,κοντινες επαρχιακες εξορμησεις, ΙΣΩΣ και καποιο ταξιδι στερεα ελλαδα

βοηθατε ωρε

telegonos
31/12/2023, 11:14
Δεν βλέπω σύγκριση των δύο.

Είναι άλλες κατηγορίες δυναμικότητας, το μικρό είναι μικρό, και το μεγάλο είναι...μεγάλο.

Το 300 είναι για φτηνό καθημερινό όχημα πόλης, άιντε το καλοκαίρι να βγεις και λίγο παραέξω προσέχοντας μην σε πατήσει κανείς.

Το 700 είναι για να γυρίσεις εύκολα όλη την Ελλάδα, και για παραέξω.

Να σύγκρινες το 500 αντί του 300, να έχει μια κάποια σύγκριση, αλλά 300 και 700 είναι τελείως άλλα πράγματα, και το κριτήριο ''είναι στα ίδια λεφτά'' έχει τόση έννοια στο αποτέλεσμα όσο και το ''ειναι και τα δύο μαύρα'' ή ''εχουν και τα δυο ρόδες''.

doctor_john
31/12/2023, 11:47
Όπως το μελετάς το voge είναι πιο άνετη και οικονομική λύση.
Αν σου αρέσει το transalp μπορείς και με αυτό. Μικρή διαφορά στην άνεση εντός πόλης, μεγαλύτερη υπερ του εκτός.

omhros
31/12/2023, 11:58
Όπως το μελετάς το voge είναι πιο άνετη και οικονομική λύση.
Αν σου αρέσει το transalp μπορείς και με αυτό. Μικρή διαφορά στην άνεση εντός πόλης, μεγαλύτερη υπερ του εκτός.

το μικρο θα ειναι καπως πιο ανετο στην πολη ,αρκετα πιο οικονομικο σε βενζινη και service κλπ , κουτα που σημαινει ξεκινας χωρις φθορες, μπορει να ταξιδεψει με 100-120 χωρις να το σκιζεις τα οποια εμενα μου φτανουν ΑΛΛΑ δεν ξερεις τι μπορει να σου βγαλει κ τι αντοχη θα εχει στον χρονο

το Trans ειναι μηχανη κ μπορει να παει παντου ,μεταχειρισμενη ναι μεν με τις οποιες φθορες αλλα Honda, αθραυστη εκτος απροοπτου, αξιζει ομως εν ετει 2024 στα 3400?

stefanos
31/12/2023, 12:18
Εγώ θα προβληματιζόμουνα περισσότερο για το non ABS κομμάτι.

strokt up
31/12/2023, 12:26
Δεν έχω καθόλου εμπειρία με το voge. Έχω όμως εμπειρία απο ΤΑ700. Το non abs έχει και αυτό cbs οπότε δεν προβλιματίζουν σε καμία περίπτωση τα φρένα, είναι πολύ καλά. Κατανάλωση αρκετά καλή και με τα τωρινά δεδομένα, μοτέρ ραπτομηχανή, ζημιές δεν έχει, το πιο αρνητικό για μένα είναι η θερμοκρασία που βγάζει (μέχρι και το ρεζερβουάρ ζεστένεται εκεί που είναι ο καβάλος του αναβάτη) και κολλάει το immo με αποτέλεσμα να μην παίρνει μπροστά μέχρι να νευριάσεις. Α! έχει και σαμπρέλες με ότι αυτό συνεπάγεται.

doctor_john
31/12/2023, 12:30
Αν αξίζει θα το κρίνεις εσύ, ανάλογα πως το βλέπεις.
Βλέποντας πόσα χρειάζομαι για καινούρια σε αυτή την κατηγορία είναι καλά.
Σε περίπτωση που το abs είναι απαραίτητο, το κόστος να το προσθέσεις σε πάει στα 4000+ οπότε βρίσκεις και έτοιμο.

gior-gos
31/12/2023, 14:45
Ψηφίζω τρανσαλπ, να μπορείς να ταξιδέψεις άνετα αν θέλεις, πιο άνετο δικάβαλο και γενικότερα θα έχεις μεγαλύτερες και περισσότερες δυνατότητες μ αυτό. 39.000 χλμ για 16 χρονών μηχανή μου φαίνονται λίγα, αν είναι από έμπορο πρόσεξέ το.

Bowleno
31/12/2023, 15:30
Ρε τι του λέτε οι από πάνω; γράφει ο άνθρωπος, 95 τα εκατό πόλη! Και ΙΣΩΣ παραέξω... Τι να το κάνει το 700; Τσάμπα βενζίνες (και δεν καίει και λίγο το 700) συν όλα τα λοιπά (ασφάλειες, σέρβις κλπ) για κάτι που το κάνεις και με παπί που λέει ο λόγος;

Πάρε φίλε μου το 300αρακι....

Tallyban
31/12/2023, 16:58
Αν ήταν αποκλειστικά χρήση σε πόλη , συνεργεία παντού έχει ,και να μένεις συνέχεια κάπου θα το βάλεις να το φτιάξεις,δε θα ταλαιπωρηθείς.
Αν θες όμως και μικρές εξόδους ΣΚ επαναλαμβανόμενα, αλλάζει το πράγμα...
Εκεί θα πήγαινα σε ινδικό,Μπάζα ή ΡΕ.

omhros
31/12/2023, 17:32
Δεν τα βρηκαμε στην τιμη παρολο που ειχα ξεκαθαρισει ποσα δινω πολλες φορες ,δεν το κυνηγησα κιολας γιατι οκ σκυλια μαυρα που τα κανουν ολα και δεν σπανε δεν χαλανε αλλα βαρετα ρε φιλε

οπως φαινεται απο την υπογραφη μου ειχα το 650 με τον 21 εμπρος τροχο που ηταν ακομα πιο πασπαρτου μηχανακι

το 700 ψεκαστο αλλα 19αρη τροχο,σαμπρελα ,5 ταχυτητες και πινει πολυ

το ιδανικο για μενα θα ηταν ενα 400ρι μονοκυλινδρο καινουργιο σαν το 300ds με 19 εστω τροχο και το zontes που ειναι εκει κοντα στα θελω μου ειναι πολυ προβληματικο απο πολλες μεριες για να μπλεξω

τεσπα

viper1
31/12/2023, 17:34
Το transalp είναι σαν την ντουρασελ. Όταν το βογκ αρχίσει να βογκαει το ΤΑ θα συνεχίζει

omhros
31/12/2023, 17:38
Το transalp είναι σαν την ντουρασελ. Όταν το βογκ αρχίσει να βογκαει το ΤΑ θα συνεχίζει

ισχυει ,ειχα το 650 λεμε

το μικρο το φτιαχνεις παμφθηνα ομως αν χρειαστει

panavour
31/12/2023, 19:54
16 χρόνια 39000 χλμ,μουφα μου φαίνεται,ειδικά αν είναι από έμπορο.2500 χιλιόμετρα τον χρόνο.;;;;;;;για την χρήση που το θέλεις πάρε το μικρό.το τρανσαλπ καίει τα διπλά,δεν έχει Abs,δεν έχει εγγύηση,και τα ανταλλακτικά του έχουν τιμή Χόντα.

man25
01/01/2024, 00:13
Αν στην πόλη σου υπάρχει εξουσιοδοτημένο της voge και είναι και της προκοπής, τότε μόνο να το σκεφτείς, γιατί απ' ότι έχω δει 99% θα την χρειαστείς την εγγύηση, είτε για κάτι απλό πχ φανάρι, είτε για διαρροή. Και απ' ότι φαίνεται είναι πολύ συχνό φαινόμενο η διαρροή, εκτός από το δικό μου, γνωρίζω ήδη άλλα δύο 300ds με το ίδιο θέμα, και απ' ότι έχω διαβάσει και στα σχετικά γκρουπ, είναι σύνηθες. Εγώ που είχα άσχημη εμπειρία από τον τοπικό αντιπρόσωπο δεν θα ξανά αγόραζα voge εδώ που μένω, δεν γίνεται να αλλάζω πόλη για να λύνω τα θέματα του. Για το transalp χωρίς abs και χωρίς book service, κάτι μου λέει ότι τα χλμ του δεν θα είναι αυτά που λέει.

Καλή χρονιά με υγεία!

Lakisss
01/01/2024, 01:18
Επειδή είχα το 300acx (ίδιο μοτερ με το DS), πέρα από την διαρροή στην αντλία ψυκτικού δεν είχα άλλο θέμα. Δάκρυζε ελάχιστα, μερικές σταγόνες την εβδομάδα και αλλάχτηκε άμεσα. Το 500ac είναι ωραίο, μήπως να κοίταζες κάποιο ελαφρά μεταχειρισμένο.

omhros
01/01/2024, 05:53
Αν στην πόλη σου υπάρχει εξουσιοδοτημένο της voge και είναι και της προκοπής, τότε μόνο να το σκεφτείς, γιατί απ' ότι έχω δει 99% θα την χρειαστείς την εγγύηση, είτε για κάτι απλό πχ φανάρι, είτε για διαρροή. Και απ' ότι φαίνεται είναι πολύ συχνό φαινόμενο η διαρροή, εκτός από το δικό μου, γνωρίζω ήδη άλλα δύο 300ds με το ίδιο θέμα, και απ' ότι έχω διαβάσει και στα σχετικά γκρουπ, είναι σύνηθες. Εγώ που είχα άσχημη εμπειρία από τον τοπικό αντιπρόσωπο δεν θα ξανά αγόραζα voge εδώ που μένω, δεν γίνεται να αλλάζω πόλη για να λύνω τα θέματα του. Για το transalp χωρίς abs και χωρίς book service, κάτι μου λέει ότι τα χλμ του δεν θα είναι αυτά που λέει.

Καλή χρονιά με υγεία!

ξερεις τι, ρωτησα μερικες ai για την αξιοπιστια των voge και μου εγραψαν 1 στα 10 βγαζουν προβλημα ,οχι σοβαρο ,ειναι αυτο που υποπτευομαστε ολοι ,καλα ποιοτικα μηχανακια με ελλιπες quality control ,ειναι μην σου κατσει δλδ

παντως πλην κινεζικων,συγχρονα μονοκυλινδρα 300 - 400 ψεκαστα γιαπωνεζικα adventure δεν υπαρχουν και οσα γιαπωνεζικα υπαρχουν σε καινουργια εκει γυρω ειναι γελοιωδως ακριβα πχ crf 300 rally που θελει και αναρτησεις με το καλημερα

τι εκανες τελικα με το δικο σου το voge?

Kepler Fun
01/01/2024, 09:08
Θεωρώ ότι το καινούργιο είναι πάντα καλύτερο και τελικά φθηνότερο από οτιδήποτε άλλο και μέχρι τώρα δεν έχω διαψευσθεί.

Μην πιστεύεις αστικούς μύθους για άθραυστα Honda, BMW κλπ. Όλα έχουν να κάνουν με την χρήση και την συντήρηση και σε ένα μηχανάκι παλιό με χλμ αυτό το ρισκάρεις.

Παρεμπιπτόντως το CRF δεν θέλει αναρτήσεις εάν είσαι έως 100Kg και κάνεις εκδρομικό enduro. (άλλος ένας αστικός μύθος).

Καλή Χρονιά

omhros
01/01/2024, 09:29
Θεωρώ ότι το καινούργιο είναι πάντα καλύτερο και τελικά φθηνότερο από οτιδήποτε άλλο και μέχρι τώρα δεν έχω διαψευσθεί.

Μην πιστεύεις αστικούς μύθους για άθραυστα Honda, BMW κλπ. Όλα έχουν να κάνουν με την χρήση και την συντήρηση και σε ένα μηχανάκι παλιό με χλμ αυτό το ρισκάρεις.

Παρεμπιπτόντως το CRF δεν θέλει αναρτήσεις εάν είσαι έως 100Kg και κάνεις εκδρομικό enduro. (άλλος ένας αστικός μύθος).

Καλή Χρονιά

καλη χρονια ,χρονια πολλα σε ολους

και εγω πιστευω οτι η καλυτερη επιλογη ειναι παντα το καινουργιο εστω και σε λιγοτερα κυβικα αρκει να σε καλυπτει ,το voge για το νησι (λεσβος) με καλυπτει ανετα και ως δυναμη και ως στησιμο - δυνατοτητες

η μονη αμφιβολια που εχω ειναι για την αξιοπιστια του ειδικα σε βαθος χρονου γιατι οτι παρω σκοπευω να το κρατησω ,καλη αντιπροσωπεια εχει το εχουμε δει αυτο

man25
01/01/2024, 10:00
ξερεις τι, ρωτησα μερικες ai για την αξιοπιστια των voge και μου εγραψαν 1 στα 10 βγαζουν προβλημα ,οχι σοβαρο ,ειναι αυτο που υποπτευομαστε ολοι ,καλα ποιοτικα μηχανακια με ελλιπες quality control ,ειναι μην σου κατσει δλδ

παντως πλην κινεζικων,συγχρονα μονοκυλινδρα 300 - 400 ψεκαστα γιαπωνεζικα adventure δεν υπαρχουν και οσα γιαπωνεζικα υπαρχουν σε καινουργια εκει γυρω ειναι γελοιωδως ακριβα πχ crf 300 rally που θελει και αναρτησεις με το καλημερα

τι εκανες τελικα με το δικο σου το voge?

Το δικό μου το έστειλα με μεταφορική σε γειτονική πόλη μιας και δεν γινόταν να το φτιάξει αυθημερόν μου είπε. Εν τέλει όταν το άνοιξε, είδε θέμα και στην αντλία λαδιού, οπότε αλλαχθηκε και η αντλία λαδιού, ο άξονας και το κιτ επισκευής της αντλίας νερού). Από τότε δεν έχω κάνει πολλά χλμ, περίπου 100, φαίνεται να είναι οκ, θα δείξει (χειμώνα δε το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα οπότε την άνοιξη μάλλον θα το δούμε). Τα σενάρια ότι δήθεν έχανε από το καπάκι συμπλέκτη ήταν βλακείες του τοπικού αντιπροσώπου γιατί δεν ήθελε να παραδεχθεί ότι η επισκευή αντλίας νερού που έκανε ήταν αποτυχημενη, αφού μετά από λίγα χλμ πάλι έχανε. Για τον αντιπρόσωπο της γειτονικής πόλης έχω να πω τα καλύτερα από ευγενεια, εξυπηρέτηση, εξηγήσεις κλπ, σε αντίθεση με τον τοπικό μου που με ταλαιπώρησε αφάνταστα και χωρίς λόγο.

asxetost
01/01/2024, 15:59
Για αστικό ιστό εγώ πάντως έχω σκυλομετανιώσει που πούλησα το ταπεινό 125αράκι που είχα. Θεωρητικά το 300άρι είναι υπέραρκετο για να κρατήσεις ρυθμό στην κίνηση και για κοντινές εξορμήσεις. Ένεκα που θέλω να μπορώ να πάω ταξιδάκια και δεν μπορώ να έχω 2 μηχανάκια, νομίζω είναι υπερβολή οτιδήποτε πάνω από 300κεκ 35 άλογα για αστική μετακίνηση.

Όσο για την ποιότητα θα τολμήσω να πω πως από οτι βλέπω είναι πάντα λίγο στην τύχη τι τεμάχιο θα σου κάτσει.

Πχ άλλος που παίρνει τρανσαλπ 700 λέει του έχει βγάλει την ψυχή με τα ηλεκτρονικά, εγώ που πάω για kawa διαβάζω οτι έχουν αναφερθεί περιπτώσεις για er6 που σκάει η βαλβίδα της εξαγωγής σε ανύποπτο χρόνο (ω τι ασφάλεια που νιώθω με τον Ιάπωνα:facepalm:).

Το νου σου μόνο άμα πας σε voge με τις λακούβες, μπορώ να παραθεσω βινδεο από συντροχο εξωτερικού που περνάει σαμάρι από ανασφάλτωση και κόβει κυριολεκτικά το τιμόνι στα 2. Όχι οτι δεν θα μπορούσε να συμβεί με άλλο κατασκευαστή αλλά σαν να παραήταν εύκολο το σπάσιμο.

omhros
01/01/2024, 16:36
Για αστικό ιστό εγώ πάντως έχω σκυλομετανιώσει που πούλησα το ταπεινό 125αράκι που είχα. Θεωρητικά το 300άρι είναι υπέραρκετο για να κρατήσεις ρυθμό στην κίνηση και για κοντινές εξορμήσεις. Ένεκα που θέλω να μπορώ να πάω ταξιδάκια και δεν μπορώ να έχω 2 μηχανάκια, νομίζω είναι υπερβολή οτιδήποτε πάνω από 300κεκ 35 άλογα για αστική μετακίνηση.

Όσο για την ποιότητα θα τολμήσω να πω πως από οτι βλέπω είναι πάντα λίγο στην τύχη τι τεμάχιο θα σου κάτσει.

Πχ άλλος που παίρνει τρανσαλπ 700 λέει του έχει βγάλει την ψυχή με τα ηλεκτρονικά, εγώ που πάω για kawa διαβάζω οτι έχουν αναφερθεί περιπτώσεις για er6 που σκάει η βαλβίδα της εξαγωγής σε ανύποπτο χρόνο (ω τι ασφάλεια που νιώθω με τον Ιάπωνα:facepalm:).

Το νου σου μόνο άμα πας σε voge με τις λακούβες, μπορώ να παραθεσω βινδεο από συντροχο εξωτερικού που περνάει σαμάρι από ανασφάλτωση και κόβει κυριολεκτικά το τιμόνι στα 2. Όχι οτι δεν θα μπορούσε να συμβεί με άλλο κατασκευαστή αλλά σαν να παραήταν εύκολο το σπάσιμο.


τα γιαπωνεζικα για να μεινουν κοντα στους κινεζους σε τιμη εχουν κανει αρκετες εκπτωσεις ,δεν ειναι οπως παλια σε συνολικη ποιοτητα ,μου ελεγε ο μηχανικος που παω την παπια για 250αρι honda που στο στρωσιμο ακομα διελυσε κινητηρα οποτε τα περι λαχειου ισχυουν ΑΛΛΑ πιστευω οτι στα japan σε μικροτερη συχνοτητα λογω καλυτερων ισως υλικων-ανοχων και καλυτερου quality control


αυτη την στιγμη ειμαι αναμεσα σε 2 μηχανακια που ειναι περιπου στην ιδια τιμη ,εκει γυρω στα 4000 που θελω να δωσω (ο ιδιος εξουσιοδοτημενος και για τα 2) τεινοντας 80% προς το voge λογω καλυτερης εντυπωσης αξιοπιστιας,υποστηριξης, απροβληματιστης λειτουργιας και αντοχης στον χρονο

Ζontes 310t2
+ ελαφρως δυνατοτερο +6hp +0,5 ροπη
+ ελαφρως καλυτεροι χωροι
+ συμπλεκτης ολισθησης
+ τιγκα στoν εξοπλισμο πχ αισθητηρας πιεσης και θερμοκρασιας ελαστικων στην οθονη, ηλεκτρικη ζελατινα φερινγκ, χουφτες κλπ
+ ισως 4 χρονια εγγυηση
+ ισως 19 ακτινωτος τροχος εμπρος εναντι 17 χυτη ζαντα του αλλου
+ ελαφρως καλυτερη ταχυτητα ταξιδιου +10χλμ
+ ελαφρως καλυτερα λαστιχα cst 80/20 εναντι των τελειως street μαρκας cordial του voge το οποιο εχει και δυσευρετα λαστιχα λογω διαστασεων
- χειροτερος εισαγωγεας
- 12,5 συμπιεση εναντι 11 αν και δεν εχει ακουστει να βγαζει σοβαρες ζημιες
- αναξιοπιστο keyless συστημα εκκινησης, με μπαταριες μοτο που θελουν φορτιση ανα 15 μερες ,κλειδια που δεν πιανουν κλπ
- διακοπτες τιμονιου που βραχυκυκλωνουν υστερα απο πλυσιμο με πιεστικο κ γενικως επιφοβης στεγανοποιησης
- χειροτερα πλαστικα

voge 300ds
+ πολυ καλoς εισαγωγεας και καλυψη εγγυησης
+ αισθηση αξιοπιστιας
+ ποιοτητα κατασκευης
+ γνωστη και σοβαρη κατασκευαστρια (loncin)
+ καταναλωση 3,5/100 εναντι 4+/100 του zontes
+ βαρος στεγνο 155kg εναντι 172kg του zontes 17 κιλα διαφορα

toyar
01/01/2024, 16:54
αν κανεις πολλα χλμ παρε το καινουριο με τη μεγαλυτερη εγγυηση
αν κανεις λιγα παρε μεταχειρισμενο γιαπωνεζικο

phovos
01/01/2024, 18:18
Το transalp χρυσό και άγιο αλλά μεταχειρισμένο, χωρίς βιβλίο σέρβις και με ύποπτα λίγα χλμ θα με προβλημάτιζε. Αν δεν είναι από δικό σου άνθρωπο θα σου έλεγα να το ψάξεις πάρα πολύ καλά με έναν πολύ έμπιστο μηχανικό. Το voge 300 έχει θεματάκι απ'οτι ακούγεται με την αντλία, αν έχεις εξουσιοδοτημένο και καλό συνεργείο κοντά σου είναι μια πολύ καλή περίπτωση πάντως. Τα 300cc είναι μια χαρά για πόλη και μικρές βόλτες παραέξω, απλά μην περιμένεις να πηγαίνεις με 130 εθνική γιατί θα το γονατίσεις. Σέρβις, κατανάλωση, ανταλλακτικά και εγγύηση είναι πόντοι υπέρ του voge, αν σκοπεύεις ομως να το πουλήσεις σε 2-3 χρόνια θα χάσεις αρκετά στην μεταπώληση. Οπότε αν θες τη γνώμη μου θα έλεγα να μην κολλάς μόνο στο συγκεκριμένο transalp εκτός αν είναι από πολύ έμπιστο άνθρωπο, μπορείς να δεις και άλλα μεταχειρισμένα στα ίδια λεφτα που ίσως είναι πιο κοντά και στις ανάγκες σου πχ ένα 500cc. Επίσης αν ειναι να το δώσεις γρήγορα γιατί δεν θα σε καλύπτει σε λίγο καιρό, κοίτα κάτι άλλο από το voge.

Edit: στα έξοδα του transalp και κάθε άλλου μεταχεορισμένου, υπολόγισε και ένα καλό σέρβις συν ότι άλλο μπορεί να χρειαστεί συμμάζεμα.

Potis
01/01/2024, 18:20
Καλή χρονιά παιδιά! Συμφωνώ με τον τελευταίο προλαλησαντα. Άμα θες να κάνεις καθημερινά χιλιόμετρα, ένα εργάτη δηλαδή, καλό είναι να μην πας σε ένα μηχανάκι προ μνημονίων εποχή. Καινούριο με την εγγύηση του να το ευχαριστηθεις. Αφού λες για 95 τοις εκατό αστική χρήση, το τρανσαλπ που είναι και πιο ογκώδες και καταπίνει περισσότερο τι να το κάνεις; Θα σε παιδεύσει ..
Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου , το βογκ 300 ds μου φαίνεται μονόδρομος.

Acacius
01/01/2024, 23:18
Το Sym NHT 300 το έχεις κοιτάξει; Το Voge μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένη πρόταση σε αυτά τα χρήματα αλλά ίσως το Sym καλύψει τις ανάγκες σου καλύτερα. Ίδιος αντιπρόσωπος με το Zontes όμως.

[Edit] Σε παραπλήσια χρήματα υπάρχει και το Bajaj Dominar, με κινητήρα όμοιο με του KTM 390.

omhros
02/01/2024, 07:47
Το Sym NHT 300 το έχεις κοιτάξει; Το Voge μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένη πρόταση σε αυτά τα χρήματα αλλά ίσως το Sym καλύψει τις ανάγκες σου καλύτερα. Ίδιος αντιπρόσωπος με το Zontes όμως.

[Edit] Σε παραπλήσια χρήματα υπάρχει και το Bajaj Dominar, με κινητήρα όμοιο με του KTM 390.

Bajaj δεν εχει αντιπροσωπο στην μυτιληνη ,ουτε για royal enfield που θα ηταν η πρωτη επιλογη μου

το sym ειναι πολυ κατωτερο απο το voge k το zontes χωρις νομιζω να ειναι πιο αξιοπιστο η ποιοτικοτερο απλα τους ξερουμε περισσοτερα χρονια στην ελλαδα

Lioulios
02/01/2024, 07:58
H απαντηση στο ερωτημα ειναι ενα μεταχ/νο 500 ds ατα 4 Κ .
Αλλιως το 300 ,αλλα και αυτο μεταχ/νο που αν το βαρεθεις (που θα το βαρεθεις) να μην χασεις

omhros
02/01/2024, 08:51
H απαντηση στο ερωτημα ειναι ενα μεταχ/νο 500 ds ατα 4 Κ .
Αλλιως το 300 ,αλλα και αυτο μεταχ/νο που αν το βαρεθεις (που θα το βαρεθεις) να μην χασεις

δεν θελω δικυλινδρο και πανω απο 400cc,το honda το κοιταξα λογω γνωστης αξιοπιστιας ,για κανενα αλλο λογο

MG-KTiNoS
02/01/2024, 08:58
Ειμαι σε μεγαλο διλημμα ,



ειτε Transalp 700 2008 39000χλμ non abs , χωρις service book,καλη κατασταση με ελαχιστες σκουριες, δεν εχει κανει κιχ λεει, καινουργια λαστιχα ,του ειπα 3400 cash, καταναλωση νομιζω 5/100

χρηση κυριως πολη 95% ,κοντινες επαρχιακες εξορμησεις, ΙΣΩΣ και καποιο ταξιδι στερεα ελλαδα

βοηθατε ωρε


Τα λίγα χλμ είναι ύποπτα
Το ABS ειδικά εντός πόλης είναι μεγάλο ατού

Από την άλλη το ίσως θα γίνει ποτέ αν δεν έχεις μηχανή

omhros
03/01/2024, 09:40
edit μολις διαβασα το test του moto.gr για το voge 300 ds
https://www.motomag.gr/news/dokimes-moto/dokimi-voge-300ds-2022-me-tin-ayra-toy-megaloy-aderfoy

και συμφωνα με την international σελιδα της zontes
https://www.zontes.com/en/Products/ModelsDetailed.aspx?Cid=406C0A59904BCFD7

βαρος πληρες υγρων ,voge 155 zontes 193 ,voge 16 λιτρα τεποζιτο ,zontes 19 = περιπου 2 kg διαφορα

οποτε το voge ειναι περιπου 36kg ελαφρυτερο στεγνο

πολυ χαλαρα voge

DRAKONET
03/01/2024, 11:14
Θεωρώ ότι το καινούργιο είναι πάντα καλύτερο και τελικά φθηνότερο από οτιδήποτε άλλο και μέχρι τώρα δεν έχω διαψευσθεί.

Μην πιστεύεις αστικούς μύθους για άθραυστα Honda, BMW κλπ. Όλα έχουν να κάνουν με την χρήση και την συντήρηση και σε ένα μηχανάκι παλιό με χλμ αυτό το ρισκάρεις.

Παρεμπιπτόντως το CRF δεν θέλει αναρτήσεις εάν είσαι έως 100Kg και κάνεις εκδρομικό enduro. (άλλος ένας αστικός μύθος).

Καλή Χρονιά

Ε οχι και αστικος μυθος !!
Με το που κατσεις χανεις απο το sag μιση διαδρομη....και αν μπει δευτερο ατομο χαθηκε η αναρτηση το ειχαμε στην οικογενεια το μηχανακι!
Και αντε λεω κουταμαρες εγω.... ΜΑ ΟΛΟΙ να λενε το ιδιο σε δοκιμες και στον τυπο....και στο you tube ?

DRAKONET
03/01/2024, 11:21
Για αστικό ιστό εγώ πάντως έχω σκυλομετανιώσει που πούλησα το ταπεινό 125αράκι που είχα. Θεωρητικά το 300άρι είναι υπέραρκετο για να κρατήσεις ρυθμό στην κίνηση και για κοντινές εξορμήσεις. Ένεκα που θέλω να μπορώ να πάω ταξιδάκια και δεν μπορώ να έχω 2 μηχανάκια, νομίζω είναι υπερβολή οτιδήποτε πάνω από 300κεκ 35 άλογα για αστική μετακίνηση.

Όσο για την ποιότητα θα τολμήσω να πω πως από οτι βλέπω είναι πάντα λίγο στην τύχη τι τεμάχιο θα σου κάτσει.

Πχ άλλος που παίρνει τρανσαλπ 700 λέει του έχει βγάλει την ψυχή με τα ηλεκτρονικά, εγώ που πάω για kawa διαβάζω οτι έχουν αναφερθεί περιπτώσεις για er6 που σκάει η βαλβίδα της εξαγωγής σε ανύποπτο χρόνο (ω τι ασφάλεια που νιώθω με τον Ιάπωνα:facepalm:).

Το νου σου μόνο άμα πας σε voge με τις λακούβες, μπορώ να παραθεσω βινδεο από συντροχο εξωτερικού που περνάει σαμάρι από ανασφάλτωση και κόβει κυριολεκτικά το τιμόνι στα 2. Όχι οτι δεν θα μπορούσε να συμβεί με άλλο κατασκευαστή αλλά σαν να παραήταν εύκολο το σπάσιμο.

θα ηθελα να το δω...μου κανει εντυπωση !!!

panavour
03/01/2024, 11:21
Ζήσε λοιπόν κι εσύ τον μύθο σου μ ένα voge.Αν βρεις ένα 500ds μτχ/νο με 4000 με τριβαλιτσο και μέχρι 25000 χλμ πάρτο,με κλειστά μάτια.Ετσι έχεις κάτι ενδιάμεσο ανάμεσα στο 300 και στο 700.

cosgili
03/01/2024, 18:41
Δεν θα έπαιρνα ποτέ μηχανάκι από Κίνα. Για μένα η μηχανή είναι φετίχ. Θέλω να καβαλάω ποιότητα, μάρκα, ιστορία. Από την άλλη αν αυτό δεν ήταν το θέμα μου, πάλι δε θα έπαιρνα μηχανάκι με τιμή μεταπώλησης σε ελεύθερη πτώση. Στην θέση σου και για τη χρήση που θέλεις, θα πήγαινα σε καποιο μτχ Γιαπωνέζικο ή ΚΤΜάκι στα 300-400 κυβικά.

panavour
03/01/2024, 18:59
Δεν θα έπαιρνα ποτέ μηχανάκι από Κίνα. Για μένα η μηχανή είναι φετίχ. Θέλω να καβαλάω ποιότητα, μάρκα, ιστορία. Από την άλλη αν αυτό δεν ήταν το θέμα μου, πάλι δε θα έπαιρνα μηχανάκι με τιμή μεταπώλησης σε ελεύθερη πτώση. Στην θέση σου και για τη χρήση που θέλεις, θα πήγαινα σε καποιο μτχ Γιαπωνέζικο ή ΚΤΜάκι στα 300-400 κυβικά.

https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/36819-honda-idryse-nea-thygatriki-stin-kina-metakinei-tin-paragogi?fbclid=IwAR0FGBnxsVVS4vF53oHfcQvrMRupyrU0LX-GrfG98B0q4oZGa89gR5rifqw&m=1

Ούλοι "γιαπωνέζικα" θα πάρουτε.χαχαχα.

CorpseAlive
03/01/2024, 21:00
Kawasaki Versys 300 μεταχ.
Η καλύτερη λύση σε αυτά τα κυβικά.

EDIT:
Είχα την TA 700 από το 2020 μέχρι το 2023. Κυρίως πόλη και αρκετές βόλτες/μικρά ταξίδια , καλό μηχανάκι.
Στην πόλη δεν με προβλημάτισε πέραν της θερμοκρασίας.
Στο ταξίδι όμως ήταν βάσανο για δικάβαλο.

strokt up
03/01/2024, 21:18
Kawasaki Versys 300 μεταχ.
Η καλύτερη λύση σε αυτά τα κυβικά.

EDIT:
Είχα την TA 700 από το 2020 μέχρι το 2023. Κυρίως πόλη και αρκετές βόλτες/μικρά ταξίδια , καλό μηχανάκι.
Στην πόλη δεν με προβλημάτισε πέραν της θερμοκρασίας.
Στο ταξίδι όμως ήταν βάσανο για δικάβαλο.

Χμμμ. Γιατί το λες αυτό για το δικαβαλο;

panavour
03/01/2024, 21:19
Χμμμ. Γιατί το λες αυτό για το δικαβαλο;

Για την μουρμούρα της συνεπιβατιδος.

asxetost
03/01/2024, 21:22
θα ηθελα να το δω...μου κανει εντυπωση !!!

Λοιπόν, για να τα λέμε αντρικά, ιδρωμένα, οικοδομικά, μασχαλικά, στην αναζήτηση που έκανα για να ξαναβρω το βίντεο είδα οτι αφορά cf moto το περιστατικό. Οπότε σορρυ voge, η δυσφήμιση λαμβάνει τέλος ακριβώς εδώ.
Και η σελίδα με το βίντεο:
https://www.reddit.com/r/motorcycle/comments/16yey7f/couldnt_handle_it/

CorpseAlive
03/01/2024, 21:23
Χμμμ. Γιατί το λες αυτό για το δικαβαλο;

Μεγάλη κουβέντα αλλά 4 βασικά προβλήματα είχε.
1. Ανεμοκάλυψη
2. Κραδασμούς
3. Μαμά σέλα ήταν κούτσουρο .
4. Δεν τράβαγε δικάβαλο σταθερά πάνω από 130.

strokt up
08/01/2024, 10:37
Μεγάλη κουβέντα αλλά 4 βασικά προβλήματα είχε.
1. Ανεμοκάλυψη
2. Κραδασμούς
3. Μαμά σέλα ήταν κούτσουρο .
4. Δεν τράβαγε δικάβαλο σταθερά πάνω από 130.

Με aftermarket ζελατίνα αντιμετώπιζες πρόβλημα;
Οι κραδασμοί μέχρι τις μεσαίες στροφές μου φάνηκαν νορμάλ όσες φορές έτυχε να καβαλήσω
Μαμα σέλα θα συμφωνήσω είναι σκουπίδι
Για τις επιδόσεις του το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν φημίζονται γενικά τα ΤΑ εκτός του 750, αλλά δεν νομίζω ότι κάποιο άλλο Ιαπωνικό της κατηγορίας θα είχε τερααααστια διαφορά.

CorpseAlive
09/01/2024, 17:53
Με aftermarket ζελατίνα αντιμετώπιζες πρόβλημα;
Οι κραδασμοί μέχρι τις μεσαίες στροφές μου φάνηκαν νορμάλ όσες φορές έτυχε να καβαλήσω
Μαμα σέλα θα συμφωνήσω είναι σκουπίδι
Για τις επιδόσεις του το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν φημίζονται γενικά τα ΤΑ εκτός του 750, αλλά δεν νομίζω ότι κάποιο άλλο Ιαπωνικό της κατηγορίας θα είχε τερααααστια διαφορά.

Η ανεμοκάλυψη στην μηχανή αυτή λειτουργεί ως εξής (και έχω δοκιμάσει 4 ζελατίνες για να καταλήξω στο συμπέρασμα αυτό)
1. Ermax χάλια
2. Givi μου το έσκαγε στο κούτελο τον αέρα
3. WPS ήταν καλή αν είσαι πάνω από 180 στο δίνει λίγο κάτω από το λαιμό
4. Η μαμά ήταν η καλύτερη το έτρωγες στήθος ώμους.
Εγώ έχω 182 ύψος.

Όσο πιο ψηλός τόσο μικρότερη ζελατίνα στην 700. Καμία δεν θα σε καλύψει επαρκώς .,

cosgili
09/01/2024, 18:57
Ρε αν δε θέτε να σας χτυπάει ο αέρας, πάρτε κουτί να μετακινήστε. Τι να πουν και αυτοί με τα γυμνά δηλαδίς...
Χαρίλαε ακούς????:bawl:
Θα μας τρελάνει ο Διονύσης ο Δάγκας απ' επάνου:bawl:
449679

strokt up
09/01/2024, 21:59
Ρε αν δε θέτε να σας χτυπάει ο αέρας, πάρτε κουτί να μετακινήστε. Τι να πουν και αυτοί με τα γυμνά δηλαδίς...
Χαρίλαε ακούς????:bawl:
Θα μας τρελάνει ο Διονύσης ο Δάγκας απ' επάνου:bawl:
449679

Στα γυμνά πολλές φορές είναι πιο ανεκτός ας πούμε ο αέρας γιατί πέφτει απλωμένος και όχι σε ένα σημείο μόνο. Στο er6n μου ένιωθα αρκετά άνετα στα 120 σε σχέση με το bandit s μου με την εργοστασιακή ζελατίνα στα ίδια χιλιόμετρα (προφανώς με το ίδιο κράνος shoei xr1100) 1.88 ύψος

cosgili
09/01/2024, 22:07
Στα γυμνά πολλές φορές είναι πιο ανεκτός ας πούμε ο αέρας γιατί πέφτει απλωμένος και όχι σε ένα σημείο μόνο. Στο er6n μου ένιωθα αρκετά άνετα στα 120 σε σχέση με το bandit s μου με την εργοστασιακή ζελατίνα στα ίδια χιλιόμετρα (προφανώς με το ίδιο κράνος shoei xr1100) 1.88 ύψος

Στο bandit s μου δεν είχα θέμα με τη μαμά ζελατίνα μέχρι και την τελική του. Δεν είχα στροβιλισμούς. 1.85μ, μαμά ζελατίνα.

harris_x
10/01/2024, 07:23
Ρε αν δε θέτε να σας χτυπάει ο αέρας, πάρτε κουτί να μετακινήστε. Τι να πουν και αυτοί με τα γυμνά δηλαδίς...
Χαρίλαε ακούς????:bawl:
Θα μας τρελάνει ο Διονύσης ο Δάγκας απ' επάνου:bawl:
449679

Εγώ ως τα 250km/h είμαι άνετος, δε καταλαβαίνω τι λέτε... :confused:

CorpseAlive
10/01/2024, 09:30
Ρε αν δε θέτε να σας χτυπάει ο αέρας, πάρτε κουτί να μετακινήστε. Τι να πουν και αυτοί με τα γυμνά δηλαδίς...
Χαρίλαε ακούς????:bawl:
Θα μας τρελάνει ο Διονύσης ο Δάγκας απ' επάνου:bawl:
449679

Δεν είναι ο αέρας είναι ο στροβιλισμός + ότι στο πετάει σε συγκεκριμένο σημείο , γι' αυτό και ήμουν καλύτερα με την μαμά που ουσιαστικά κάλυπτε τα όργανα μόνο και όχι εμένα, γιατί κάπως υπήρχε μια καλύτερη διανομή στο airflow.