View Full Version : Kawasaki Neo Max 100
Καλησπερα και καλη χρονια,
Μοιραζομαι μαζι σας ένα «πονοκεφαλο» που εχει προκυψει κατά τη διαρκεια αναπαλαιωσης απο ιδιωτη ιδιοκτητη με μερικες γνωσεις (όχι μαστορα) ένος Kawasaki Neo Max 100 (από τα πρωτα που εβγαιναν χωρις μιζα). Το μηχανακι ηταν ανενεργο από το 2014 και εκτοτε βρισκοταν για ένα σεβαστο χρονικο διαστημα 7 ετων εκτεθειμενο σε εξωτερικο χωρο.
Για να παμε στο δια ταυτα, αλλαχτηκαν: (1) το καρμπυρατερ, με δικο του καινουργιο γνησιο Mikuni Ιαπωνιας ιδιων ακριβως προδιαγραφων, και (2) λαδια κινητηρια, και (3) φιλτρο αερα και κολαρο φιλτροκουτι, και (4) o-ring στο σιδερενιο λαιμο που ενωνει καρμπυρατερ με κινητηρα, και (5) σωληνακια βενζινης, καθαρισμα, καθαρισμα δεξαμενης βενζινης και φρεσκια βενζινη, και (6) μπουζοπιπα και μπουζι εργοστασιακων προδιαγραφων, και (7) μπαταρια εργοστασιακων προδιαγραφων πληρως φορτισμενη (8) ελεχθηκαν ολες οι επαφες που αποδειχτηκαν πληρως λειτουργικες.
Παρ’ όλα τα παραπανω, το μηχανακι αρνειται να παρει μπροστα, πλην τριων/τεσσαρων δεπτερολεπτων κάθε φορα (ειτε με κλειστο, ειτε με τερμα ανοικτο γκαζι, ειτε με το τσοκ ανοικτο ειτε με το τσοκ κλειστο) στην πρωτη μανιβελια μονο. Σε επομενες μανιβελιες, δεν εχουμε καν λειτουργια δεπτερολεπτου.
Συνεπως εκτιμω πως είναι δυσκολο να συζηταμε για ρυθμιση καρμπυρατερ σε αυτή τη φαση, μιας και δεν μπορει να επιτευχθει καν λειτουργια μερικων δεπτερολεπτων. Παρ’ αυτά ξεκινησα με την βιδα του μειγματος και αερα στο τελειως κλειστο, και ελευθερωνοντας σε κάθε δυο πληρεις περιστροφες της βιδας του μειγματος με μιση της βιδας του αερα.
Για να σας προλαβω, συμπιεση υπαρχει (με το μπουζι εκτος θεσης και με μανιβελια σπρωχνει το δακτυλο που καλυπτει την τρυπα του μπυζι), το νέο καρμπυρατερ λειτουργει κανονικα και βενζινη τροφοδοτειται κανονικα. Απωλειες αερα δεν φαινεται να υπαρχουν από καπου.
Καμια ιδεα;
kostaskk
01/01/2024, 19:47
Βεβαιώθηται ότι ο λεμος δεν μπήκε λάθος(πχ ανάποδα,συνιθος το o-ring είναι από την μεριά του καρμπυρατέρ) και ότι δεν μπαζει αέρα, ίσως να έμπαινε και φλατζοκολλα για σιγουριά).
Άνοιξε βίδα αδειασματος μπολ καρπυρατερ και δες αν αδειάζει βενζίνη και γεμίζει καλά το μπολ,
Σπινθήρα βγάζει κανονικό? Δυνατό και σταθερό? Σε όλες τις μανιβελιες?
Αν ο σπινθήρας είναι οκ τότε το πρόβλημα είναι στο καρμπυρατέρ,
Κάκος πειράξες ρυθμίσεις χωρίς να δουλεύει.
Ο καθαρισμός ντεπόζιτου πως ακριβός έγινε? Και τι είχε μέσα? Οτιδήποτε όπως νερο-σκουρια,πετρέλαιο,καθαριστικά μπορεί να έχει κατεβει μέσα στο καρμπυρατέρ η να έχουν φράξει πράματα μέσα του, ειδικά αν δεν μπήκε φίλτρο βενζίνης στην γραμμή σωλήνας βενζινης
kostaskk
01/01/2024, 19:57
Απώλειες αέρα πως ακριβός καταλάβατε ότι δεν υπάρχουν? Από ότι φαίνεται δεν κατεβάζει βενζίνη μέσα, δοκίμασε άλλο καρπυρατερ και διάφορα με την λογική, πχ το ντεπόζιτο να έχει πολύ βενζίνη ισως γεματο γιατί μερικά δεν ρουφάνε καλά με σχεδόν άδειο, η εξαέρωση του η τάπα να δουλεύουν,δλδ όση βενζίνη βγαίνει να μπαίνει αέρας μέσα για να μην κάνει υποπίεση και σταματάει η ροή,, τέλος θα μπορούσε να είναι και αρυθμιστές βαλβίδες η να χάνουν από τις έδρες τους. Κακό διάκενο κυλίνδρου πιστονιού η αλλά του μοτέρ Για ποιο λόγο έμεινε στην άκρη 7 χρόνια?
Βεβαιώθηται ότι ο λεμος δεν μπήκε λάθος(πχ ανάποδα,συνιθος το o-ring είναι από την μεριά του καρμπυρατέρ) και ότι δεν μπαζει αέρα, ίσως να έμπαινε και φλατζοκολλα για σιγουριά).
Άνοιξε βίδα αδειασματος μπολ καρπυρατερ και δες αν αδειάζει βενζίνη και γεμίζει καλά το μπολ,
Σπινθήρα βγάζει κανονικό? Δυνατό και σταθερό? Σε όλες τις μανιβελιες?
Αν ο σπινθήρας είναι οκ τότε το πρόβλημα είναι στο καρμπυρατέρ,
Κάκος πειράξες ρυθμίσεις χωρίς να δουλεύει.
Ο καθαρισμός ντεπόζιτου πως ακριβός έγινε? Και τι είχε μέσα? Οτιδήποτε όπως νερο-σκουρια,πετρέλαιο,καθαριστικά μπορεί να έχει κατεβει μέσα στο καρμπυρατέρ η να έχουν φράξει πράματα μέσα του, ειδικά αν δεν μπήκε φίλτρο βενζίνης στην γραμμή σωλήνας βενζινης
Ο λαιμός μπήκε σωστά (ο κατασκευαστής δεν συστήνει φλατζοκολλα) και δεν έχει απώλειες αέρα, σπινθήρας σταθερός/δυνατός σε ολες τις μανιβελιες, το μπολ αδειάζει και γεμίζει κανονικά, το ντεπόζιτο δεν έχει κανένα κατάλοιπο ούτε και ίχνος σκουριάς και καθαρίστηκε προληπτικά και το φίλτρο βενζίνης (ξέχασα να το γραψω) πριν τοποθετηθεί το νέο καρμπυρατερ.
Απώλειες αέρα πως ακριβός καταλάβατε ότι δεν υπάρχουν? Από ότι φαίνεται δεν κατεβάζει βενζίνη μέσα, δοκίμασε άλλο καρπυρατερ και διάφορα με την λογική, πχ το ντεπόζιτο να έχει πολύ βενζίνη ισως γεματο γιατί μερικά δεν ρουφάνε καλά με σχεδόν άδειο, η εξαέρωση του η τάπα να δουλεύουν,δλδ όση βενζίνη βγαίνει να μπαίνει αέρας μέσα για να μην κάνει υποπίεση και σταματάει η ροή,, τέλος θα μπορούσε να είναι και αρυθμιστές βαλβίδες η να χάνουν από τις έδρες τους. Κακό διάκενο κυλίνδρου πιστονιού η αλλά του μοτέρ Για ποιο λόγο έμεινε στην άκρη 7 χρόνια?
Για τις απώλειες αέρα, τοποθετήθηκε υγρό στα σημεία ένωσης και δεν υπάρχουν φυσαλίδες. Το ντεπόζιτο είναι πλήρως γεμισμένο και η ροή κανονική (άρα δεν έχει θέμα υποπιεσης). Για βαλβίδες και διάκενα δεν επαρκούν οι γνώσεις μου δυστυχώς αν και όταν βγήκε πλεονάζων πριν 10 χρόνια λειτουργούσε κανονικά.
Θα πάρεις ένα σπρέι εκκίνησης και θα ψεκάζεις στην εισαγωγή
Αν πάρει με αυτό και λειτουργήσει έχει θέμα τροφοδοσίας
Αν δεν πάρει έχει θέμα σπινθήρα
Έτσι θα ξέρεις περίπου τι να κοιταξεις
Πάντως επειδή παίρνει και σβήνει δείχνει τροφοδοσια
Εφόσον τα υπόλοιπα είναι καινούρια βγάλε εκτός το τεποζιτο για δοκιμη
kostaskk
01/01/2024, 20:34
Μόνο που για να βγάλει φυσαλίδες πρέπει να έχεις και πίεση από πίσω, η εστο να δουλεύει, ορισμένα μεροι όπως λαιμος-εισαγωγη δεν ανεβάζουν ποτέ πίεση, μόνο αν ταπωσεις το μοτέρ καρμπ με εξάτμιση, και ανεβάσεις πίεση μέσα του με τρόμπα αερα
μπορείς να δεις έτσι.. και πάλι θέλει γυρίσματα του μοτέρ, όπως είναι μόνο την φλάντζα καύσης μπορείς να τσεκαρεις ότι δεν χάνει..
Φαίνεται ότι στο καρμπυρατέρ είναι το πρόβλημα
Νομίζω πρέπει να είναι και υποπίεσης με μεμβράνη αυτά?
Kickstart
02/01/2024, 07:58
καλημέρα.
καλή χρονιά.
άνοιξε και τσέκαρε βαλβίδες να είναι by the book και βλέπεις.
δεν είναι δύσκολο μην το φοβάσαι, υπάρχουν βίντεο στο youtube μπορεί όχι για το max αλλά παρόμοια μοτερακια είναι όλα τα παπιά της εποχής, σπρωχτό το δοκίμασες; βάλτο κατηφόρα και ριχτου μια δευτέρα μέσα μόλις πάρει φόρα..
ωραίο το max ειχα στην εφηβεια μου ένα άσπρο για ένα καλοκαίρι και του χα πιει το αίμα με το μπουρί της σόμπας σε Μήλο και Νάξο.
Έβλεπα ενα μαύρο να σαπίζει ακίνητο για χρονια ενα στενό κατω απο το σπιτι μου (Αθηνα) που βγάζω βόλτα τον σκύλο τα βράδια...τώρα τελευταία εξαφανίστηκε δεν πιστεύω να πήρες αυτό.
Σας ευχαριστώ όλους για τις σκέψεις σας και καλή χρόνια.
Ο "πονοκέφαλος" εμμένει, οποτε σε πρώτη ευκαιρία θα ψάξω ένα καλό μάστορα για παλιά πάπια να δω μήπως μπορεί να βοηθήσει.
καλημερα.
συνηθως, οταν καποιος παραταει ενα μηχανακι, το κανει γιατι αυτο εχει καποια βλαβη που το καθιστα
μη λειτουργικο, και δεν υπαρχει διαθεση απο τον ιδιοκτητη να βαλει το χερι στη τσεπη για να το φτιαξει.
οταν πριν καμποσα χρονια ειχα ενα ιδιο, η μοναδικη φορα που αρνηθηκε να παρει μπροστα εστω και με τη
2η μανιβελια, ηταν επειδη ειχε καψει βαλβιδα..
γνωμη μου, αφου ηταν τοσα χρονια παρατημενο το μηχανακι, πρεπει να ανοιχτει κυλινδροπιστονο, και να
μη βασιζεσαι στο οτι πριν εγκαταλειφθει "δουλευε" κανονικα..
Καρμπυρατέρ καινούριο, λαιμός οκ, σπινθήρας οκ...
Δουλεύει για δευτερόλεπτα και μετά τέλος...
Άνοιξε τα καπάκια των βαλβίδων και κάνε ένα ρεγουλάρισμα με το πιστόνι στο ΑΝΣ, αν και το κόβω χλωμό, με βαλβίδα off δεν έχει συμπίεση και παίρνει πολύ δύσκολα μπροστά.
Αλλά ας υποθέσουμε πως οι βαλβίδες είναι εντελώς κλειστές και θα τις ρεγουλάρουμε εκεί που πρέπει.
Αλλιώς λύσιμο κεφαλή, κύλινδρος έξω και έλεγχος πιστόνι για κόλλημα πριν ακινητοποιηθεί.
Σπινθήρα έχει. Τον δίνει στον σωστό χρόνο?
Θα πάρεις ένα σπρέι εκκίνησης και θα ψεκάζεις στην εισαγωγή
Αν πάρει με αυτό και λειτουργήσει έχει θέμα τροφοδοσίας
Αν δεν πάρει έχει θέμα σπινθήρα
Έτσι θα ξέρεις περίπου τι να κοιταξεις
Πάντως επειδή παίρνει και σβήνει δείχνει τροφοδοσια
Εφόσον τα υπόλοιπα είναι καινούρια βγάλε εκτός το τεποζιτο για δοκιμη
Με αρκετή καθυστέρηση, δοκιμάστηκε σε αυτές τις διακοπές και αυτό το σενάριο λειτουργίας (με παροχή σπρευ εκκίνησης στην εισαγωγή) με τα ίδια αποτελέσματα: λειτουργία 3-4 δευτερολέπτων μόνον και αυτά με την πρώτη μανιβελια μόνο (στις υπόλοιπες τιποτε). Ο σπινθήρας στο μπουζί δυνατός και σταθερός σε όλες τις μανιβελιες (μπουζί και μπουζοπιπα ολοκαίνουργια να υπενθυμίσω).
Αλλά ας υποθέσουμε πως οι βαλβίδες είναι εντελώς κλειστές και θα τις ρεγουλάρουμε εκεί που πρέπει.
Αλλιώς λύσιμο κεφαλή, κύλινδρος έξω και έλεγχος πιστόνι για κόλλημα πριν ακινητοποιηθεί.
Λύθηκαν τα καπάκια των βαλβίδων για έλεγχο διάκενων και τυχόν κολλήματος. Και οι δυο βαλβίδες είναι λειτουργικές (μη κολλημένες) με τα διάκενα και των δυο να είναι στα όρια των ανοχών που οριζει ο κατασκευαστής. Το μηχανάκι λειτουργούσε κανονικά πριν ακινητοποιηθεί όποτε δεν τίθεται κανένα θέμα κολλήματος.
καλημερα.
συνηθως, οταν καποιος παραταει ενα μηχανακι, το κανει γιατι αυτο εχει καποια βλαβη που το καθιστα
μη λειτουργικο, και δεν υπαρχει διαθεση απο τον ιδιοκτητη να βαλει το χερι στη τσεπη για να το φτιαξει.
γνωμη μου, αφου ηταν τοσα χρονια παρατημενο το μηχανακι, πρεπει να ανοιχτει κυλινδροπιστονο, και να
μη βασιζεσαι στο οτι πριν εγκαταλειφθει "δουλευε" κανονικα..
Το μηχανάκι ακινητοποιήθηκε λόγω πλεονασμού, εφόσον προστέθηκαν δυο νέα μηχανάκια ανάλογου κυβισμού αλλά νεότερων προδιαγραφών. Συνεπώς η εγκατάλειψη δεν οφείλεται σε μηχανικό λόγο.
Σπινθήρα έχει. Τον δίνει στον σωστό χρόνο?
Εάν υποθέσουμε ότι δεν τον δίνει στο σωστό χρόνο, ποιος είναι ο τυχόν υπαίτιος (για να το αποκλείσουμε και αυτό το σενάριο);
strokt up
27/08/2024, 08:58
Εάν υποθέσουμε ότι δεν τον δίνει στο σωστό χρόνο, ποιος είναι ο τυχόν υπαίτιος (για να το αποκλείσουμε και αυτό το σενάριο);
Ματακι βολάν και ηλεκτρονική. Δυσεύρετα στο συγκεκριμένο.
argiris34
28/08/2024, 12:46
ματακι βολαν θα ελεγα κιεγω μπορει να ταιριαζει απο kaze r ή καποιο modenas
Tallyban
28/08/2024, 19:26
Μάτι βολάν καζε είναι ίδιο με του Γκραντ/σούπρα,αν είναι το ίδιο στο Μαξ παίρνεις ένα , βγάζεις το παλιό ,κόλλας το καινούργιο.
Αν κάνεις μικρό διαδρομές το αφήνεις πάντα στο κεντρικό στηριγμα.
... και μετά από ένα χρόνο (και προσωπική εργασία περίπου τριών ημερών κάθε διακοπές Χγεννα/Πάσχα/Αυγουστο) το παραμελημένο Kawasaki Max 100 ξαναπήρε σήμερα μπροστά σαν να μην πέρασε μια μερα.
Αποδείχθηκε τελικά ότι ο λόγος που δεν έπαιρνε μπροστά ήταν το μισοβουλωμένο τελικό εξάτμισης το οποίο φιλοξενούσε ξεχασμένη ποντικοφωλιά (με τα κουρέλια και μαλλιά που αυτή κατασκευαζεται). Θυμίζω ότι το μηχανακι ηταν ανενεργο από το 2014 και εκτοτε βρισκοταν για ένα σεβαστο χρονικο διαστημα 7 ετων εκτεθειμενο σε εξωτερικο χωρο.
Παραμένει πλέον η ρύθμιση του καρμπυρατέρ καθώς και μικρομαζεματα.
... και αφού τα βρήκα μόλις στο χρονοντούλαπο μου, παγκόσμια πρώτη (εφόσον δεν υπάρχει πουθενά αλλού αναρτημενο), το μοιράζομαι εδώ μήπως και βοηθήσει κάποιον άλλο στο μέλλον:
461535461536461537461538461539461540461541461542461543461544
... και η τελευταία σελίδα, που είναι ίσως και η πιο χρήσιμη:
461546
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.