Σύνδεση

View Full Version : Ιαπωνικές φήμες για τετρακύλινδρο Honda CB400/500 Super Four



doctoras
04/01/2024, 18:21
Ωωω να σου γάμ@€&$%@σωω…:uplate:

https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/36820-honda-cbx-400-kai-cb-1000f-erxontai-sto-sxetika-kontino-mellon?m=1

449552

karellen
04/01/2024, 18:54
Αν είχε και τους αεριζόμενους δίσκους δεν θα πίστευες τη χρονολογία!
Αναζητήστε cbx 550 1982.

o_gavros
04/01/2024, 19:10
Ωνασου...

basilis_k6
04/01/2024, 19:13
αν και μου αρεσει το κλασσικο στυλ και τα στρογγυλοφαναρα, ειμαι της αποψης οτι κατω απο 600cc βαζεις 2κυλινδρο και πανω απο εκει 4 κυλινδρο. το αναποδο ειναι οδηγικα κακο η πολυ κοστοβορο.

est
04/01/2024, 20:15
Ωραία πράγματα γίνονται πάλι στα 400άρια

thunder ace
04/01/2024, 20:22
Αν είχε και τους αεριζόμενους δίσκους δεν θα πίστευες τη χρονολογία!
Αναζητήστε cbx 550 1982.

Καλυτερα που δεν τους εχει .....κατι ξερω και γω!!!!!!!!

cosgili
04/01/2024, 20:40
Πανέμορφο! Το μόνο που με χαλάει είναι το "ψεύτικο" ψαλίδι. Όχι ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω, αλλά αισθητικά δε μου αρέσει καθόλου.

dumutrus
04/01/2024, 20:51
φωτίες μας άναψες βραδίατικα πανέμορφο

giorgosb
04/01/2024, 21:00
Πανέμορφο! Το μόνο που με χαλάει είναι το "ψεύτικο" ψαλίδι. Όχι ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω, αλλά αισθητικά δε μου αρέσει καθόλου.

Δεν αποτελεί επίσημη φωτογραφία της Honda, αλλά μια υπόθεση του περιοδικου Young Machine, για το πως θα μπορούσε να μοιάζει..

doctor_john
04/01/2024, 21:07
και έλεγα ότι είχαμε ξεμπερδέψει με δαύτο.. :roflmao:

Ωραιοι τροχοι, σαν prequel των cbf.
Ωραία δουλειά πάντως, χαμηλώνει και το φανάρι πολύ εύκολα και γίνεται τέλειο.

cosgili
04/01/2024, 21:20
Αυτό που βλέπω κρίνω. Όταν βγάλει επίσημα ανακοίνωση η Honda να το κρίνουμε και αυτό...

thunder ace
04/01/2024, 21:21
Και οχι...δεν μου αρεσει.
Γιατι πρεπει να εχει τοση αποσταση ο πισω τροχος με τα πλαινα πλαστικα και την ουρα;;;
Μεγαλο κενο και δεν δενει οπτικα
Ενω στο παλιο ηταν πιο ομορφο το πισω μερος.
449555

katsar
04/01/2024, 21:51
Ίδιο σχέδιο ζάντες φορούσε και το MBX125 :tooth:
To μοτοσυκλετάκι πολύ ωραίο αν ακολουθήσει αυτό το σχεδιαστικό μονοπάτι,μπράβο και στην Χόντα από εμένα που τραβάει δικιά της γραμμή σε σχέση με τα μοντέρνα σχέδια των ημερών.

Parking
04/01/2024, 22:01
Αναζητήστε cbx 550 1982.


αν δεν είχε και το φανάρι
αν δεν είχε και τα φλας
αν δεν είχε και διαφορετικά κάρτερ
αν δεν είχε και πιο λεπτή σέλα

αν δεν παίζεις ακορντεόν στο σύνταγμα ο τυφλός να βγάζεις το ψωμί σου.....
:lol:

ratamahatta
05/01/2024, 07:28
Δεν ξέρω αν το βγάλει η Honda και ποσό μάλλον σε αυτή την μορφή αλλά είναι πολύ ομορφο και αρμονικό οπτικά

arisrodolivos
05/01/2024, 12:40
Boldor 900 ενός γείτονα με θυμίζει η σέλα και τα πλαϊνά..
Γαμάτο
Ωραίο
Πως να το πω
Μαρεσ

Tsber
05/01/2024, 13:02
Εξαιρετικό το concept και άλλα τέτοια ωραία να δούμε στο εγγύς μέλλον!

H Kawasaki πάντως μέχρι στιγμής έχει σώσει τα 600 ss και δείχνει να "ξυπνά" τη Honda και στα μικρά τετρακύλινδρα - καλή... φώτιση και για τους υπόλοιπους :priest:

mr.mister
05/01/2024, 13:22
Αραγε η κουρελου και η σαγιοναρα τσοκαρο θα ειναι στα εξτρα?

Coyote.V
05/01/2024, 17:35
Και οχι...δεν μου αρεσει.
Γιατι πρεπει να εχει τοση αποσταση ο πισω τροχος με τα πλαινα πλαστικα και την ουρα;;;
Μεγαλο κενο και δεν δενει οπτικα
Ενω στο παλιο ηταν πιο ομορφο το πισω μερος.
449555

Τα μίνι είναι στη μόδα... δίχνει μπούτι λάστιχο!

doctoras
05/01/2024, 18:14
Δεν ξέρω αν ισχύει 100% η φωτο του δημοσιεύματος, όμως αν δειτε τα τελευταία cb400sf που παραγόντουσαν στην Ιαπωνία μέχρι τουλάχιστο το 2011 δε έχουν μεγάλη διαφορά με το πρωτότυπο..όποτε αν μοντιφαρουν το μοτερ στα ευρο5+ η πλατφόρμα είναι έτοιμη.

Ετσι για να ομορφύνει το θρεντ άλλη μια δίπλα δίπλα
449571
449572



Και μια το cb400sf 2011(injection)

449570


Νομίζω με την αγοραστική πίτα να ανακατεύεται τοσο σκληρά, χάνοντας μερίδια του παρελθόντος οι Ιάπωνες θα υιοθετήσουν μια πιο επιθετική προσέγγιση φέρνοντας δοξασμένα μοντελα του παρελθόντος στο σήμερα. Βέβαια η τιμολόγηση θα είναι ανάλογη της επιθυμίας, όποτε θα είναι ακριβό για να διαφοροποιηθεί και από τον φθηνό ανταγωνισμό.

McGyver
06/01/2024, 07:56
Κοίτα να δεις που θα πάρω μηχανάκι μόνο για καφέ...

D3300
06/01/2024, 08:22
Κουκλάρα, ένα τελικό με το που θα φύγεις από την έκθεση...

doctor_john
06/01/2024, 08:35
αν και μου αρεσει το κλασσικο στυλ και τα στρογγυλοφαναρα, ειμαι της αποψης οτι κατω απο 600cc βαζεις 2κυλινδρο και πανω απο εκει 4 κυλινδρο. το αναποδο ειναι οδηγικα κακο η πολυ κοστοβορο.

Αν έχεις διάθεση να πεις τους λόγους θα θελα να τους ακούσω.
Εμένα μου φαίνονται πιο απολαυστικά τα μεγάλα δικύλινδρα όπως επίσης τα 400-600 τετρακύλινδρα.

harris_x
06/01/2024, 09:55
Για το kawasaki εδώ... (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162965)

stefanos
06/01/2024, 14:52
Λοιπόν όταν έβγαζε αυτό το 550 η honda όλος ο κόσμος το θεωρούσε μλκια μηχανάκι, δικαιολογημένα βέβαια γιατί εκείνη την εποχή βγαίναν απίθανα 750 και αν θυμάμαι καλά έβγαινε και το GPZ550 που ήταν το πρότυπο στην κατηγορία.
Και αυτές οι comstar της εποχής για τα γούστα μου ΑΘΛΙΕΣ.
Πώς γίνεται τώρα να το γουστάρετε μετά από τόσα χρόνια δεν ξέρω.
Αυτή η honda λές και κάνει ενέσεις τα γούστα της στον κόσμο, ή πλύση εγκεφάλου...:lol:

thunder ace
06/01/2024, 15:06
επειδή είχα το cbx 550.... Σου λέω ότι ήταν 10 χρόνια μπροστά σε θέμα κινητήρα.
Έκανε πλάκα στα υπόλοιπα 550 της εποχής ,όπως και στα rd350.
Τσεκαρισμενο πολλές φορές...πίστεψε με.

Dimmanoukas
06/01/2024, 15:32
Λοιπόν όταν έβγαζε αυτό το 550 η honda όλος ο κόσμος το θεωρούσε μλκια μηχανάκι, δικαιολογημένα βέβαια γιατί εκείνη την εποχή βγαίναν απίθανα 750 και αν θυμάμαι καλά έβγαινε και το GPZ550 που ήταν το πρότυπο στην κατηγορία.
Και αυτές οι comstar της εποχής για τα γούστα μου ΑΘΛΙΕΣ.
Πώς γίνεται τώρα να το γουστάρετε μετά από τόσα χρόνια δεν ξέρω.
Αυτή η honda λές και κάνει ενέσεις τα γούστα της στον κόσμο, ή πλύση εγκεφάλου...:lol:

Προσωπικά (αλλά πιστεύω και αρκετοί άλλοι) μου αρέσουν τέτοιας αισθητικής μηχανές και όχι μόνο ως νοσταλγός της εκάστοτε εποχής.

Είναι οι ήχοι, οι μυρωδιές, οι εικόνες που ξυπνούν μνήμες από την παιδική μας ηλικία και πολλά από αυτά αποτελούσαν και αποτελούν αντικείμενο πόθου πολλών ετών.

Οι ήχοι των τετρακυλιδρων, οι μυρωδιές από τις δερμάτινες σέλες και η αίσθηση του μετάλλου (νίκελ).

Προσωπικά απωθημένο είχα και έχω μια Alfa Romeo GT veloce, την οποία έβλεπα και κυρίως άκουγα κάθε φορά που πήγαινα φροντιστήριο αγγλικών στην πόλη μου, πολλές φορές η προσμονή ότι θα τη δω παρκαρισμένη κάτω στην κεντρική πλατεία , ήταν και η κινητήριος δύναμη για να πάω στο μάθημα και να μην κάνω κοπάνα.

Κατά συνέπεια, σε απόλυτη λογική ίσως να υπάρχουν και πιο πρακτικά και με καλύτερες επιδόσεις μέσα ( μηχανές ή αυτοκίνητα) αλλά πολλά από αυτά της vintage αισθητικής δίνουν περισσότερα smiles per gallon που λένε και στο χωριό μου και αυτό είναι που έχει σημασία σε κάποια τέτοια αντικείμενα.

giorgosb
01/10/2024, 19:45
Ιαπωνικές φήμες για τετρακύλινδρο Honda CB500 Super Four

"Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τη στιγμή που η Honda πρακτικά επιβεβαίωσε το πλάνο της να παρουσιάσει μια νέα γενιά CB400 Super Four με έναν ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που εξελίσσει στην Ιαπωνία. Μάλιστα όλα δείχνουν πως η νέα αυτή μονάδα θα χρησιμοποιηθεί επίσης και για ένα νέο CBR400R Four.

Νέα δημοσιεύματα του Young Machine μιλούν για δύο εκδοχές του ίδιου τετρακύλινδρου κινητήρα, μια σε 400 και μια σε 500 κυβικά εκατοστά, με το πρώτο να προορίζεται για την ιαπωνική αγορά και το δεύτερο για εξαγωγές.

Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα από την Ιαπωνία, όλα δείχνουν πως το νέο CB400 θα κατασκευάζεται στην Κίνα από το Wuyang Honda και φυσικά το ίδιο ισχύει για το υποθετικό CB500. Η αιτία, κατά το Young Machine, εντοπίζεται στην αυξανόμενη δημοτικότητα των τετρακύλινδρων μεσαίου κυβισμού στην αγορά της Κίνας, στην οποία στοχεύει η Honda.

Ωστόσο εξαιτίας της ιαπωνικής νομοθεσίας, που επιβάλλει πως οι μοτοσυκλέτες που πωλούνται στη χώρα ως Made in Japan πρέπει να έχουν περάσει ποιοτικό έλεγχο από εργαζόμενους εγκεκριμένους για τη δουλειά αυτή από το αρμόδιο υπουργείο της χώρας, δεν αποκλείεται η συναρμολόγηση να γίνεται στο εργοστάσιο της πόλης Kumamoto στην Ιαπωνία. Ως παράδειγμα μάλιστα χρησιμοποιούνται οι περιπτώσεις των CBR250RR και NC750X, που κατασκευάζονται σε Ινδονησία και Ταϊλάνδη αντίστοιχα, αλλά συναρμολογούνται στην Kumamoto όπου και γίνεται ο τελικός ποιοτικός έλεγχος πριν βγουν στην ιαπωνική αγορά."

Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/39536-iaponikes-fimes-gia-tetrakylindro-honda-cb500-super-four)

Στην φωτογραφία απεικονίζεται το Honda CB400 Super Four του 2024 στην Ιαπωνία

456286

grinderx
01/10/2024, 21:20
:eyepop: :a8: :a54: :vroum: :rockon:

motojojo
01/10/2024, 21:28
Επιτέλους μια όμορφη κλασσική μοτοσυκλέτα χωρίς κουτσουρεμένη ουρά!

grinderx
01/10/2024, 21:40
Ω ΝΑΙ!!! :a013:

giorgosb
01/10/2024, 21:41
Επιτέλους μια όμορφη κλασσική μοτοσυκλέτα χωρίς κουτσουρεμένη ουρά!

Η φωτό είναι από το μοντέλο του '24 και παραγωγή του σταμάτησε στην Ιαπωνία. Το νέο αναμένεται ακόμα και δεν έχει αποκαλυφθεί κάποιο σχέδιο έστω..

doctoras
01/10/2024, 21:46
Κουκλάκι! Το τελω

karellen
02/10/2024, 13:06
Η συζήτηση περί αριθμού κυλίνδρων και τα προτερήματα αυτών συνεχίζεται εδώ. (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164061)

Στο παρόν νήμα παραμένουν μόνο οι φήμες/εξαγγελίες.

kordix
02/10/2024, 14:22
Εμένα μου αρέσει το υπάρχον στην Ιαπωνία cb400 VTech που δυστυχώς δεν ήρθε στην Ελλάδα. Έχω δει από κοντά ένα κομμάτι που το έφερε πριν χρόνια ιδιώτης καί είναι κούκλα.

Δεν καταλαβαίνω το καινούργιο τι παραπάνω έχει απο το παλιό Japan.

Κάποιος να σφουγγαρίσει τα σάλια των υποψηφίων αγοραστών σε αυτό το νήμα. Είμαστε και κάποιας ηλικίας και ως γνωστόν προσέχουμε το πέσιμο και το ...

Phantom
02/10/2024, 14:28
Τα CB400SF δεν εισήχθησαν ποτέ επίσημα στην Ελλάδα. Μόνο παραεισαγωγές είχαμε.
Τα τελευταία χρόνια δεν εισάγονται γενικότερα στην Ε.Ε., και όχι μόνο στην Ελλάδα, γιατί απλά δεν πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων που έχει θέσει η Ε.Ε.
Οπότε για να έρθει οποιοδήποτε CB400/500 εδώ θα πρέπει πρώτα η Honda να "σχεδιάσει" τον κινητήρα έτσι ώστε να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων της Ε.Ε.

giorgosb
02/10/2024, 14:54
Οπότε για να έρθει οποιοδήποτε CB400/500 εδώ θα πρέπει πρώτα η Honda να "σχεδιάσει" τον κινητήρα έτσι ώστε να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων της Ε.Ε.

Αυτό είναι το κλου της υπόθεσης.. Μιλάνε για νέο μοντέλο που καλύπτει τις νομοθεσίες.

giorgosb
02/10/2024, 15:00
"...έρχονται νέες πληροφορίες από τον Minoru Kato, επικεφαλής του τμήματος μοτοσυκλετών και προϊόντων ισχύος της Honda...

Ο Kato δηλώνει, λοιπόν, ότι η ισχύς που πρέπει να περιμένουμε από τον νέο 4κύλινδρο κινητήρα, είναι περίπου 70 ίπποι. Μάλιστα, σημείωσε ότι η Honda δεν επιδιώκει «ευθέως» την σύγκριση με το Kawasaki ZX-4R, που είναι επίσης 4κύλινδρο εν σειρά στα ίδια κυβικά. Στόχος του νέου project της Honda είναι η «τέλεια ισορροπία»

...έκανε δηλώσεις και για τον τύπο πλαισίου που ίσως χρησιμοποιήσει η μοτοσυκλέτα: «Είναι μεγάλες οι πιθανότητες να χρησιμοποιηθεί πλαίσιο τύπου διαμαντιού, για να μειωθεί το βάρος»"

Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/39554-honda-cb400-2025-me-70-aloga-kai-neo-plaisio-diamanti)

456319

doctoras
02/10/2024, 23:20
Πωπωπω!!!!το μπιμπελό είναι αυτό !!!:pink:
Για όσους ειπαν γιατί Ι4 400, γιατί είναι μανιτζεβελο είναι μινιατούρα σε σχέση με τα 1000ρια
Και το κοτσαρεις σε κάνα σαλόνι να ομορφαίνει τον χώρο σου
Κυριως όμως γιατί μας θυμίζει τη λαμπρή δεκαετία 80 για τους Ιάπωνες που κοσμούσαν τότε με δεκάδες μοντέλα με Ι4 μοτερ σε όλους τους κυλινδρισμους.

Σχετικα με το βάρος
Τα πρώτης γενιάς cb400sf ανέφεραν 180kg γεμάτα, δεν ξέρω κατά ποσό είναι πραγματικό αλλά είναι εκπληκτικό νούμερο αν ειναι αληθινο, γιατί μαζί με το βαρύ μοτερ πήγαινε κλειστό σωληνωτό δυο δοκών και διπλό σταντ στον βασικό εξοπλισμό

dumutrus
03/10/2024, 17:14
Πωπωπω!!!!το μπιμπελό είναι αυτό !!!:pink:
Για όσους ειπαν γιατί Ι4 400, γιατί είναι μανιτζεβελο είναι μινιατούρα σε σχέση με τα 1000ρια
Και το κοτσαρεις σε κάνα σαλόνι να ομορφαίνει τον χώρο σου
Κυριως όμως γιατί μας θυμίζει τη λαμπρή δεκαετία 80 για τους Ιάπωνες που κοσμούσαν τότε με δεκάδες μοντέλα με Ι4 μοτερ σε όλους τους κυλινδρισμους.

Σχετικα με το βάρος
Τα πρώτης γενιάς cb400sf ανέφεραν 180kg γεμάτα, δεν ξέρω κατά ποσό είναι πραγματικό αλλά είναι εκπληκτικό νούμερο αν ειναι αληθινο, γιατί μαζί με το βαρύ μοτερ πήγαινε κλειστό σωληνωτό δυο δοκών και διπλό σταντ στον βασικό εξοπλισμό


Χρήστο σχετικά με τα κιλά αυτά λέει το μάνουαλ της honda γιαωτο cb-1

456366

doctoras
03/10/2024, 18:14
Χρήστο σχετικά με τα κιλά αυτά λέει το μάνουαλ της honda γιαωτο cb-1


όντως τώρα που το είδα καλύτερα, το cb1 είναι στα 183kg και το sf 200kg
Οι διάφορες οφείλονται σε ανοιχτό πλαίσιο τύπου διαμάντι, 5λτ μικρότερο ρεζερβουάρ, μόνοσοκ, μονη δίσκοπλακα πιθανόν περισσότερη χρήση αλουμινίου και πραγματάκια αλλά που δεν φαίνονται εξωτερικά

giorgosb
04/10/2024, 11:19
Οι συζήτηση περί κόφτη μεταφέρθηκε εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164072)

giorgosb
08/10/2024, 09:01
"Οι νέες πληροφορίες έχουν να κάνουν αρχικά με την εμπρός ανάρτηση, η οποία θα είναι τύπου ανεστραμμένου πιρουνιού, με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες φρένου.

Στη συνέχεια πάμε στην πίσω ανάρτηση, με την χρήση ενός αμορτισέρ αντί για 2.

Αναφέρεται η σοβαρή πιθανότητα, το μοντέλο να φέρει επίσης E-Clutch αυτόματο συμπλέκτη.

Σύμφωνα με όσα γράφει ο Ιαπωνικός τύπος, ενδιαφέρον έχει η προσέγγιση της Honda για το ζήτημα, με προτεραιότητα την «μείωση βάρους»."

Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/39609-honda-cb400-2025-neo-epeisodio-tis-cb400adas-me-nees-plirofories)

456499

doctoras
09/10/2024, 08:04
Πάντως αισθητικά, το χαρακτηριστικό ρεζερβουάρ, που συντροφεύει μέχρι τώρα, φανάρι, πίσω τελείωμα μετά το μήκος της σέλας, μοτερ και εξάτμιση όπως φάνηκε, είναι στον ίδιο άξονα για την αναβίωση του μοντέλου. Τα όργανα ταμπλετ, τα παραβλέπω
Το μονοσοκ και οι ακτινικες αναβαθμίζουν την οδηγική εμπειρία.

Tsber
09/10/2024, 09:49
Αναφέρεται η σοβαρή πιθανότητα, το μοντέλο να φέρει επίσης E-Clutch αυτόματο συμπλέκτη.

Σύμφωνα με όσα γράφει ο Ιαπωνικός τύπος, ενδιαφέρον έχει η προσέγγιση της Honda για το ζήτημα, με προτεραιότητα την «μείωση βάρους»."


Αυτά τα δύο είναι αντιφατικά με το E-Clutch να προσθέτει 3+ κιλά σε ρετρό μηχανάκι.

Να θυμίσω ότι η ΚΤΜ για την ίδια προσέγγιση επέλεξε μηχανικό - φυγοκεντρικό σύστημα για το δικό της αυτόματο κιβώτιο.

telegonos
09/10/2024, 10:22
rekluze δλδ

Tsber
09/10/2024, 10:36
rekluze δλδ

Μία δική της εκδοχή, η ΚΤΜ ήθελε ένα αυτόματο κιβώτιο όσο το δυνατόν ελαφρύτερο και κόμπακτ σε διαστάσεις και έκανε αυτή την επιλογή.

Δεν έχω κάτι με το E-Clutch ούτε βέβαια με το κουκλί Honda, απλώς λέω ότι προτεραιότητα μείωσης βάρους και E-Clutch και μάλιστα σε ρετρό μηχανάκι είναι αρκετά αντιφατικός συνδυασμός.