Σύνδεση

View Full Version : Βελτίωση σε 50cc παπάκι χωρίς να αλλάξει ο κυβισμός



dkmusic
07/01/2024, 10:19
Καλή χρήση μια αλάνια μου ..έπεσε στα χέρια μου (μου χάρισε μια φίλη ������)ένα townmate 50 ...αφού καθάρισα καρμπυρατέρ και άλλαξα λάδι μπουζί πηρε και πάει μια χαρά παρότι καθόταν χρόνια ...για να ασχολουμε λίγο τι μπορώ να κάνω για να το βελτίωσω λίγο ? Δε μιλάμε για 80 μοτέρ κτλ δε το κυκλοφορώ το παπί άντε 10 τετράγωνα να πάω μέχρι το μέτρο..απλά πάντα είχα απορία αν κάνει τίποτα το θέμα ηλεκτρονική και πηνίο ..και αν βγάλω κεφάλη ένα γυάλισμα και αν παίρνει κάποιο πορτματς...οποία ιδέα δεκτή γιατί έχει πολύ πλάκα ότι ένα 50ρακι μπορεί να κάνει δουλίτσα με αναβάτη 150 κιλά

Bowleno
07/01/2024, 10:38
Καλημέρα και καλή χρονιά.

Άστο στην ησυχία του.....τάφος ήταν από καινούργιο κιόλας τάφος θα είναι και τώρα.
Εν ολίγοις, ΔΕΝ αξίζει να δώσεις παραπάνω φράγκα πέραν των προβλεπόμενων....

MG-KTiNoS
07/01/2024, 11:28
πάρε 125

toyar
07/01/2024, 11:39
εγω στη θεση σου θα προσπαθουσα να κανω συστηματικα 10 τετραγωνα με τα ποδια
(απο ενδιαφερον το λεω οχι ειρωνικα)

MG-KTiNoS
07/01/2024, 11:57
εγω στη θεση σου θα προσπαθουσα να κανω συστηματικα 10 τετραγωνα με τα ποδια
(απο ενδιαφερον το λεω οχι ειρωνικα)

Δεν είναι τόσο απλό πονάει μέση και γ... γόνατα και γοφούς
Θέλει δουλειά το πράμα
Συχνά και με ψυχολόγο ή ενδοκρινολόγο ή ή
λεφτά δηλαδή

dkmusic
07/01/2024, 12:16
Ρε παιδιά είπα δε το κυκλοφορω αλλά για να περνάει η ώρα ασχολούμενος με κάτι δεν το έχω για μετακίνηση αλλά έχει πλάκα η ενασχόληση

dkmusic
07/01/2024, 12:17
Έχω και αμάξια και μηχανή δε θέλω α το αντικαταστήσω

Sotirisxt
07/01/2024, 12:53
Αν θέλεις για την πλάκα και να ασχολείσαι για να περνάει η ώρα μπορείς να αλλάξεις ένα πιστόνι και να βάλεις μπόμπε για μεγαλύτερη συμπίεση η και μεγαλύτερο αν το συνδυάσεις με ρεκτιφιε στον μαμά κύλινδρο μια εξάτμιση και ένα μεγαλύτερο καρμπυρατέρ αυτά θα το κάνουν πιο ζωηρό..

Bowleno
07/01/2024, 13:08
Ρε παιδιά είπα δε το κυκλοφορω αλλά για να περνάει η ώρα ασχολούμενος με κάτι δεν το έχω για μετακίνηση αλλά έχει πλάκα η ενασχόληση

Αυτές οι ενασχολήσεις θέλουν και λεφτά, συνήθως ουκ ολίγα... Αν δεν σε ενοχλεί, υπάρχουν κάτι σετ takegawa.....

Lakisss
07/01/2024, 13:59
Ρε παιδιά είπα δε το κυκλοφορω αλλά για να περνάει η ώρα ασχολούμενος με κάτι δεν το έχω για μετακίνηση αλλά έχει πλάκα η ενασχόληση

Εγώ λέω να του κάνεις μια ωραία ανακατασκευή στα πλαίσια του budget σου πάντα. Κλασσικό και μαμά.

dkmusic
07/01/2024, 15:30
Αυτές οι ενασχολήσεις θέλουν και λεφτά, συνήθως ουκ ολίγα... Αν δεν σε ενοχλεί, υπάρχουν κάτι σετ takegawa.....


Για το c50 μόνο όχι για αυτό
Δεν είναι το θέμα να πάρει Σον και καλά άλογα αλλά τι μπορώ να φτιάξω μόνος
Εξωτερικα το έχω σουλουπωσει εβαλα λάστιχα και τα φτιαξα όλα και δουλεύουν όλα σούπερ ...ξαναλέω απλά σαν μοτερολαγνος έχει ενδιαφέρον ένα ασπαστο αεροψυκτο μοτεράκι που βγάζει πάνω από 100 άλογα στο λίτρο ...

strokt up
07/01/2024, 19:35
Για το c50 μόνο όχι για αυτό
Δεν είναι το θέμα να πάρει Σον και καλά άλογα αλλά τι μπορώ να φτιάξω μόνος
Εξωτερικα το έχω σουλουπωσει εβαλα λάστιχα και τα φτιαξα όλα και δουλεύουν όλα σούπερ ...ξαναλέω απλά σαν μοτερολαγνος έχει ενδιαφέρον ένα ασπαστο αεροψυκτο μοτεράκι που βγάζει πάνω από 100 άλογα στο λίτρο ...

Πάνω απο 100 άλογα στο λίτρο σημαίνει να βγάλεις 10 άλογα στον στρόφαλο έστω απο 100 κυβικά (ακριβώς τα διπλά απ'οτι βγάζει το 50αρι δηλαδη που η εταιρία το εδινε τότε στα 5 άλογα). Με το εργοστασιακό στροφαλάκι δύσκολο. Πιο σωστό αλλά όχι απόλυτα σωστό είναι να έβαζες στρόφαλο απο Τ80 4 χιλιοστά διαδρομή μαζί με την κεφαλή του Τ80 και ένα κυλινδροπίστονο στα 52 χιλιοστά θα βγάλεις κάτι λιγότερο απο 100 κυβικά. Μαζί με ένα σωστό 20-22mm καρμπυρατέρ, μια εξάτμιση και έναν εκκεντροφόρο θα είναι αρκετά καλό για αυτό που είναι. Σαν πιο καλή λύση είναι κομπλέ μοτεράκι crypton 105 μαζί με το ψαλιδι μπρός και πίσω να έρθεις λίγο πιο κοντά στην δεκαετία του 2000.

sanctusan
07/01/2024, 19:44
Με ένα κινέζικο καρμπιρατέρ και μια εξάτμιση θα το δώσεις μια ανανέωση.
Σηγνώμη αν ακουστεί λάθος αλλά, στα κιλά σου δεν ξέρω αν θα καταλάβεις διαφορά.

strokt up
07/01/2024, 20:49
Με ένα κινέζικο καρμπιρατέρ και μια εξάτμιση θα το δώσεις μια ανανέωση.
Σηγνώμη αν ακουστεί λάθος αλλά, στα κιλά σου δεν ξέρω αν θα καταλάβεις διαφορά.

Αν ηταν honda και έβαζε ενα στροφαλακι 54 μαζί με 56 κυλινδροπιστονο, μια cdi κεφαλή και ενα καρμπυρατέρ 24 ξέρεις τι διαφορά θα έβλεπε;

sanctusan
07/01/2024, 21:00
Αν ηταν honda και έβαζε ενα στροφαλακι 54 μαζί με 56 κυλινδροπιστονο, μια cdi κεφαλή και ενα καρμπυρατέρ 24 ξέρεις τι διαφορά θα έβλεπε;

Εκεί πας αλλού, ανεβαίνεις σε κυβικά και μπαίνεις σε έξοδα. Επίσης δεν είναι κάτι που παλεύεις μόνος στο σπίτι χωρίς γνώσεις

strokt up
08/01/2024, 10:06
Εκεί πας αλλού, ανεβαίνεις σε κυβικά και μπαίνεις σε έξοδα. Επίσης δεν είναι κάτι που παλεύεις μόνος στο σπίτι χωρίς γνώσεις

Με ένα υποτυπώδες manual και 2-3 βιντεάκια στο youtube το καταφέρνει εύκολα ένας πρωτάρης εκτός αν του σκορπίσει το σασμάν. Τα υπόλοιπα είναι bolt on εκτός οτι πρέπει να ανοιχτούν λίγο τα κάρτερ σε μηχανουργείο ή στο σπίτι με dremel. Κάτι λιγότερο για να έχει όντως αέρα αλλαγής δεν υπάρχει. Ακόμα και το 50αρι να γίνει 72 μαζί με καρμπυρατέρ και εξάτμιση δεν θα έχει τόση διαφορά.

dkmusic
08/01/2024, 10:22
Με ένα κινέζικο καρμπιρατέρ και μια εξάτμιση θα το δώσεις μια ανανέωση.
Σηγνώμη αν ακουστεί λάθος αλλά, στα κιλά σου δεν ξέρω αν θα καταλάβεις διαφορά.

Έχεις δίκιο αλλά το ζητούμενο δεν είναι να δω διάφορα απλά να ξέρω ότι έγινε κάτι που δούλεψε δε κυκλοφορω με το παπί ...μα μην αλλάζω ζογκλέρ στο δικό του ? Η να βάλω το μαμά απο το 80 Άρι μικρότερο ζογκλέρ? Η εξάτμιση μόνο θορυβο δε θα είναι ? Δίνει κάτι σε μαμά μοτέρ ?

dkmusic
08/01/2024, 10:32
Ένα κύλινδροπιστόνο αλλάζω άνετα σπίτι ..όσοι το κάνουν 72cc λένε ότι παίρνει κάτι όταν βάλουν και κεφαλή από το 80 ..η κεφαλή από το 50 όμως δίνει πιο πολύ συμπίεση ..αν άνοιγα λίγο εισαγωγή εξαγωγή στο μαμά δε θα ήταν καλύτερα? Έχω dremel με μυτερή καρβιδίου

stefanos
08/01/2024, 11:26
Σε αυτά τα μοτεράκια για να δεις διαφορά στη χρήση χρειάζονται κυβικά.
Από εκεί και πέρα έχει ενδιαφέρον (μόνο εγκυκλοπαιδικά, γιατί επί της ουσίας...:yuck:) να δείς διαφορές παίζοντας με εκκεντροφόρους καρμπυρατέρ συμπίεση αβανς κλπ.
Αυτό μόνο σε περίπτωση που υπάρχουν διαθέσιμα aftermarket ανταλλακτικά.
Πάντως σε ανάλογες αναζητήσεις μου παλαιότερα σε c50z διαπίστωσα ότι τις περισσότερες φορές οι αλλαγές αυτού του είδους είναι σε βάρος της χρήσης, το πολύ σύνηθες είναι να ψοφάει χαμηλά για θεωρητικά κέρδη στην τελική.

dkmusic
08/01/2024, 11:54
Σε αυτά τα μοτεράκια για να δεις διαφορά στη χρήση χρειάζονται κυβικά.
Από εκεί και πέρα έχει ενδιαφέρον (μόνο εγκυκλοπαιδικά, γιατί επί της ουσίας...:yuck:) να δείς διαφορές παίζοντας με εκκεντροφόρους καρμπυρατέρ συμπίεση αβανς κλπ.
Αυτό μόνο σε περίπτωση που υπάρχουν διαθέσιμα aftermarket ανταλλακτικά.
Πάντως σε ανάλογες αναζητήσεις μου παλαιότερα σε c50z διαπίστωσα ότι τις περισσότερες φορές οι αλλαγές αυτού του είδους είναι σε βάρος της χρήσης, το πολύ σύνηθες είναι να ψοφάει χαμηλά για θεωρητικά κέρδη στην τελική.

Γι'αυτό και η ερώτηση ήταν κάπως συγκεκριμένη ...δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο όφελος από καλύτερη ηλεκτρονική πηνίο και από κάποιο ήπιο γυάλισμα και Πορτ ματς στην κεφαλή ..και αφού είναι πανφτηνα μτθπιυ 30ε μια εξάτμιση με μικρή μπούκα να μην κάνει θόρυβο και κάποιο καλύτερο σετ απ' σε ζογκλέρ η καρμπυρατέρ

strokt up
09/01/2024, 16:43
Δεν έχει όφελος να πειράξεις την κεφαλή ή οτιδήποτε τέτοιο. Αν θες να δεις μια ελάχιστη διαφορά βαλε ενα κυλινδροπιστονο 70 ή 80 ότι βγαίνει για αυτό, σηκωσε μια δυο σκάλες την βελόνα στο καρμπυρατέρ, σωστά δισκάκια και φυγοκεντρικα να μην πατιναρει καθόλου και ότι πάρει πήρε.

Sid.Stavros
28/07/2024, 19:07
Δε μιλάμε για 80 μοτέρ κτλ δε το κυκλοφορώ το παπί άντε 10 τετράγωνα να πάω μέχρι το μέτρο..

Δεν ειναι μονο το μοτερ,θες και αναρτηση-φρενα,για ηλεκτρικα δεν ξερω να σου πω.
Ειναι μεγαλη μανουρα συν μεγαλο κοστος (μπουκαλες,ζαντες,ρουλεμαν,πολλη δουλεια να ταιριαξουν και θες και γνησια οχι κινεζικα γιατι θα σου μεινει το τιμονι στα χερια).
Παρα πολλα κιλα βαρος και παπακι 50-80cc δεν συναδουν,ανευ παρεξηγησεως.


Με ένα κινέζικο καρμπιρατέρ και μια εξάτμιση θα το δώσεις μια ανανέωση.
Σηγνώμη αν ακουστεί λάθος αλλά, στα κιλά σου δεν ξέρω αν θα καταλάβεις διαφορά.

Δυστυχως τα κινεζικα μετα απο λιγο κανουν υπερχείλιση,στο λεω εκ πειρας εχω αλλαξει 2 ως τωρα και σε φορουμ ατομο εξαιρετικα ψαγμενο εχει αλλαξει 10 και καλη ακρη δεν βγηκε.
Οπου μα οπου κι αν ρωτησα (συνεργειο) μου ειπαν το ιδιο, ναι στο βαζω-ρυθμιζω αλλα αμα μετα αρχισει την υπερχειλιση δεν μπορω να κανω κατι.