View Full Version : Αγορά πρώτης μηχανής
Καλησπέρα σε όλους ονομάζομαι Τασος και μετά απο 36 χρόνια αποφάσισα να βγάλω δίπλωμα για μηχανή για κυριότερο λόγο την έλλειψη πάρκινγκ στην περιοχή μου και την ευκολότερη μετακίνηση στην πόλη (Θεσσαλονίκη) για δουλειά και αν τύχει και λιγο πιο έξω για βόλτα.
Αυτή την στιγμή βλέπω και είμαι ανάμεσα σε 3 μοντέλα:
Voge ac525x
Suzuki sv650
Και honda cb500f
Και μιλάμε για αγορά καινούργιου πάντα.
Με ενδιαφέρει κατά κύριο λόγο χαμηλό κόστος συντήρησης και κατανάλωσης, οσο καλύτερη αξιοπιστία γίνεται και επίσης να μπορεί σχετικά άνετα να κάτσει και 2ο άτομο πανω ειμαι 1.81 105 κιλά ελαφρύς.
Τώρα υπάρχει και το ενδεχόμενο αφού ξεκινήσω μαθήματα οδήγησης και δω οτι δεν το εχω με τις 2 ροδες ρε παιδί μου και να μην συνεχίσω. Κατά τα άλλα δεν θέλω να πάρω κάτι μεταχειρισμένο και μπαίνω σε διαδικασίες πουλά αγόρασε νεα κλπ γι'αυτό είμαι και ανάμεσα σε αυτές τις 3 απο 500-650 κυβικά την οποία και σκοπεύω να κρατήσω για καιρο και να κανω και σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης εφόσον πάρω το δίπλωμα.
Αν μπορείτε να με βοηθήσετε και να αποφασίσω σε ποια απ τις 3 να πάω κιολας θα το εκτιμούσα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
basilis_k6
08/01/2024, 00:44
αυτα που ζητας μονο το sv τα καλύπτει. βεβαια κανενα απο τα 3 δεν το λες ανετο για δικαβαλο. αν ομως θες να πας σε κατι καλύτερο για διαδρομες με 2ο ατομο κοιτα το cb500x.
Καλημέρα και καλώς ήρθες. Το αν θα μείνεις κιόλας, το βλέπουμε :lol:
Κάτι έχεις καταλάβει λάθος σε ότι αφορά τα κόστη συντήρησης και κατανάλωσης....για οικονομία σε αυτά τα 2, ΜΟΝΟ παπάκι και μικρά μοτοσυκλετάκια <200 κ.ε.
Αυτά που έβαλες, ενδεικτικά:
Ελαστικά, περίπου 250-300 ευρώ το ζεύγος, ανά 2 χρόνια περίπου (αναλόγως χρήσης)
σέρβις, το απολύτως φτηνότερο, 70-80 ευρώ ανά 5.000 χλμ. (λάδια φίλτρα) και πάει εύκολα πάνω από 200-250 με λοιπές εργασίες και αναλώσιμα.
Κατανάλωση, 4,5-6 L/100
Kαι δεν έχω υπολογίσει τυχόν χαζοπτώσεις ειδικά μιας και είσαι νέος οδηγός οι οποίες σε καινούργιο κιόλας, πονάνε ΠΟΛΥ την τσέπη.
Βασικά, το μόνο πρακτικό όφελος έναντι ενός καινούργιου αμαξιού είναι η ευελιξία στην κίνηση και παρκάρισμα, ΤΙΠΟΤΑ άλλο....
Εγώ έχω το Voge AC500 (τώρα) Παλιότερα είχα και πιο αδηφάγα (σε καύσιμα και αναλώσιμα..) μηχανάκια. Σε σύγκριση με το...23 ετών(!) yaris της γυναίκας, μου κοστίζει αρκετά περισσότερα ετησίως.
Και μιλάμε για μοτό "χαμηλού level"... δεν θες να μάθεις τι γίνεται σε υψηλότερης κατηγορίας.....
Οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουμε μηχανές για λόγους που ΔΕΝ άπτονται τους 2 λόγους που αναφέρεις.
Καλή τύχη σε ότι αποφασίσεις.
για μεσα στην πολη κ λιγο παραεξω (αναλογως της υπομονης σου) με χαμηλο κοστος συντηρησης ,ελαφρυ ,ευελικτο κλπ κοιτας 300αρι αν και οι τιμες των επωνυμων ειναι αστεια ακριβες
αν σκοπευεις να πας και πιο μακρια τοτε ναι κοιτας και 500αρια
Πες αν θες ποια είναι η διαδρομή για τη δουλειά σου (βγαίνεις περιφερειακό; ) και τι σκοπεύεις να κάνεις για παρκάρισμα (κλειστό πάρκινγκ, ή πυλωτή/πεζοδρόμιο; ).
Καλημέρα και καλώς ήρθες. Το αν θα μείνεις κιόλας, το βλέπουμε :lol:
Κάτι έχεις καταλάβει λάθος σε ότι αφορά τα κόστη συντήρησης και κατανάλωσης....για οικονομία σε αυτά τα 2, ΜΟΝΟ παπάκι και μικρά μοτοσυκλετάκια <200 κ.ε.
Αυτά που έβαλες, ενδεικτικά:
Ελαστικά, περίπου 250-300 ευρώ το ζεύγος, ανά 2 χρόνια περίπου (αναλόγως χρήσης)
σέρβις, το απολύτως φτηνότερο, 70-80 ευρώ ανά 5.000 χλμ. (λάδια φίλτρα) και πάει εύκολα πάνω από 200-250 με λοιπές εργασίες και αναλώσιμα.
Κατανάλωση, 4,5-6 L/100
Kαι δεν έχω υπολογίσει τυχόν χαζοπτώσεις ειδικά μιας και είσαι νέος οδηγός οι οποίες σε καινούργιο κιόλας, πονάνε ΠΟΛΥ την τσέπη.
Βασικά, το μόνο πρακτικό όφελος έναντι ενός καινούργιου αμαξιού είναι η ευελιξία στην κίνηση και παρκάρισμα, ΤΙΠΟΤΑ άλλο....
Εγώ έχω το Voge AC500 (τώρα) Παλιότερα είχα και πιο αδηφάγα (σε καύσιμα και αναλώσιμα..) μηχανάκια. Σε σύγκριση με το...23 ετών(!) yaris της γυναίκας, μου κοστίζει αρκετά περισσότερα ετησίως.
Και μιλάμε για μοτό "χαμηλού level"... δεν θες να μάθεις τι γίνεται σε υψηλότερης κατηγορίας.....
Οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουμε μηχανές για λόγους που ΔΕΝ άπτονται τους 2 λόγους που αναφέρεις.
Καλή τύχη σε ότι αποφασίσεις.
Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση, ίσως παρεξηγήθηκαν τα λεγόμενα μου δεν ελπίζω οτι με την αγορά μηχανής θα σωθώ απο οικονομικής άποψης αλλα σίγουρα θα βρίσκομαι σε καλύτερη θέση απ το να χρειάζεται να οδηγάω με το αμάξι κάθε μέρα 25 χλμ πήγαινε-ελα και να ψάχνω και 45-60 λεπτά για πάρκινγκ μετά στο χαος με ενα civic που καιει 8-8.5/100 τώρα απο κει και έπειτα ειχα την ιδέα οτι αυτά που κοιτάω καίνε περίπου 4-4.5/100 που για μένα πάλι κέρδος ειναι,για παπιά και κατι μικρότερο σε κυβικά να πω την αλήθεια δεν σκέφτομαι γτ πρώτιστος θα πρέπει να βγαίνω περιφερειακό και δεύτερον έχω σκοπό να πηγαίνω και λίγο πιο μακριά για καμία βόλτα. Τώρα αν τα εχω τοσο μπερδεμένα στο μυαλό μου οι περισσότεροι εδω σίγουρα γνωρίζετε περισσότερα οπότε κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη. Απλά δεν θέλω σκούτερ ποτέ δεν μαρεσαν.
Πες αν θες ποια είναι η διαδρομή για τη δουλειά σου (βγαίνεις περιφερειακό; ) και τι σκοπεύεις να κάνεις για παρκάρισμα (κλειστό πάρκινγκ, ή πυλωτή/πεζοδρόμιο; ).
Δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε πυλωτη ούτε κλειστό πάρκινγκ οπότε πεζοδρόμιο αναγκαστικά.
Δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε πυλωτη ούτε κλειστό πάρκινγκ οπότε πεζοδρόμιο αναγκαστικά.
Εκεί ξεχνάς το CBX.... Πας για ACX, για ευνόητους λόγους...
Επίσης, μου αρέσει που δεν σου αρέσουν τα σκούτερ:D
PaNick67
08/01/2024, 09:35
Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση, ίσως παρεξηγήθηκαν τα λεγόμενα μου δεν ελπίζω οτι με την αγορά μηχανής θα σωθώ απο οικονομικής άποψης αλλα σίγουρα θα βρίσκομαι σε καλύτερη θέση απ το να χρειάζεται να οδηγάω με το αμάξι κάθε μέρα 25 χλμ πήγαινε-ελα και να ψάχνω και 45-60 λεπτά για πάρκινγκ μετά στο χαος με ενα civic που καιει 8-8.5/100 τώρα απο κει και έπειτα ειχα την ιδέα οτι αυτά που κοιτάω καίνε περίπου 4-4.5/100 που για μένα πάλι κέρδος ειναι,για παπιά και κατι μικρότερο σε κυβικά να πω την αλήθεια δεν σκέφτομαι γτ πρώτιστος θα πρέπει να βγαίνω περιφερειακό και δεύτερον έχω σκοπό να πηγαίνω και λίγο πιο μακριά για καμία βόλτα. Τώρα αν τα εχω τοσο μπερδεμένα στο μυαλό μου οι περισσότεροι εδω σίγουρα γνωρίζετε περισσότερα οπότε κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη. Απλά δεν θέλω σκούτερ ποτέ δεν μαρεσαν.
Ναι αλλα εκει που σημερα εχεις ενα οχημα θα βρεθεις με δυο, τα οποια θα εχουν ασφαλιση, ΤΚ, ΚΤΕΟ καθε 2 χρονια και απο ενα σερβις το καθενα τουλαχιστον.
Αν σημερα αλλαζεις λαστιχα στο σιβικ καθε 4 χρονια και θες 300€ στην μοτο θα θες αλλα 400-500 στην 4ετια επιπλεον.
Αντιστοιχα σε ολα τα εξοδα.
Προσθεσε τον εξοπλισμο της μοτο, κρανος, μπουφαν , ενα για χειμωνα κι ενα για καλοκαιρι, γαντια, επισης 2 , μποτακια, αδιαβροχα και ξεπερνας τα 500-600€ στην φθηνοτερη περιπτωση.
Η μοτοσυκλετα ειναι κ@υλα, οχι λογικη, ειναι συναισθημα οχι πρακτικοτητα.
Αν θες οικονομια, πραγματικη οικονομια, παρε ενα παπι για το πηγαινε ελα στην δουλεια τις ημερες με καλο καιρο και μανι μανι γλυτωσες τα 3/4 του κοστους της μηχανης και των παγιων εξοδων της. Μονο ο εξοπλισμος παραμενει.
Δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε πυλωτη ούτε κλειστό πάρκινγκ οπότε πεζοδρόμιο αναγκαστικά.
Στη Θεσσαλονίκη της εποχής του flyover μια χαρά είναι η σκέψη σου.Οι ώρες που χάνεις στον περιφερειακό στοιχίζουν και αυτές. Επίσης μιλάμε σίγουρα για μηχανή 250 και άνω για να κινείσαι με ασφάλεια στον περιφερειακό.
Για παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο προσωπικά δε θα έπαιρνα καινούριο. Ειδικά Honda το ξεχνάς. Κινέζικο θα το σκεφτόμουν... Εκτός κι αν έχεις σκοπό να κάνεις και ασφάλεια κλοπής, η οποία όμως είναι σημαντική επιβάρυνση.
basilis_k6
08/01/2024, 14:19
Δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε πυλωτη ούτε κλειστό πάρκινγκ οπότε πεζοδρόμιο αναγκαστικά.
Καλυτερα να δεις κατι φθηνο και αντιεμπορικο.
DoctoR_k6
08/01/2024, 14:51
Ή μπορεις να δεις αν παιζει και κανα κλειστο παρκινγ για μοτο (προτιμοτερο) σε λογικη τιμη εκει κοντα σου ωστε να παρεις και αυτο που θελεις.
Εξω σε πεζοδρομιο ειναι ενα ρισκο, με το χειροτερο ολων η κλοπη. Μετα πανε φθορες απο τυχον πτωσεις, περαστικους κλπ κλπ.
Δες και κανα μεταχειρισμενο σε αυτα που κοιτας.
Και οταν ψηθεις περισσοτερο πας και για καινουριο.
Αυτό ακριβώς με προβληματίζει σκέφτομαι ακριβώς μπροστά απ την είσοδο έχει ενα δέντρο,αλυσίδα κλειδαριά δισκόφρενου albus granit detecto 8008 και μια κουκούλα και ελπίζω να αποτρέψω οσο μπορώ τους επίδοξους κλέφτες.
Επίσης κλειστό πάρκινγκ δεν υπάρχει ούτε ζωγραφιστο στην περιοχή εδώ και χρόνια έψαχνα και για το αμάξι παλιότερα
Συμφωνώ επίσης και για το αντιεμπορικο ίσως είναι αποτρεπτικός παράγοντας κλοπής οπότε sv650 η voge acx
Dimmanoukas
08/01/2024, 16:23
Πρόσφατη δική μου εμπειρία στα 43
Ίδια η πρωτογενής ανάγκη για εύκολη μετακίνηση και παρκάρισμα στο κέντρο της Αθήνας
Πέρα του γεγονότος ότι το πέτυχα σε μεγάλο βαθμό, πραγματικά ευχαριστιέμαι πλέον τις μετακινήσεις με τη μηχανή.
Ποια είναι αυτή το clx της cf moto στα 700 κυβικά.
Άποψη μου από την μικρή μου εμπειρία είναι τα εξής:
1) με την πρώτη επαφή μαζί με μια μηχανή όλες θα σου φαίνονται μεγάλες, ειδικά όταν κάτσεις επάνω και αρχικά προσπαθήσεις να διαχειριστής τον όγκο, ζύγισμα και το βάρος τους (και εγώ δεν είμαι μικρόσωμος είμαι 1,87 και 105 κλίμα επίσης)
2) μεγάλη σημασία θα έχει και η μηχανή με την οποία θα κάνεις τα μαθήματα για την αίσθηση που θα αποκομίσεις
3) είναι πολύ σημαντικό στην αρχή αλλά και αργότερα να πάρεις τον χρόνο σου να εξοικειωθείς με την όλη διαδικασία (θέλει πολύ προσοχή αλλά όχι φόβο)
4) στο budget να αφιερώσεις ένα σεβαστό ποσό για τον εξοπλισμό ο οποίος βοηθάει αρκετά στην άνετη και ασφαλή συμβίωση με τη μηχανή.
5) και το sv για εμένα ενώ είναι πολύ καλή επιλογή δεν σημαίνει ότι δεν είναι θελκτικό για κλοπή (θα μου πεις ποιο δεν είναι)
6) δεν είναι τυχαίο που στην Ελλάδα αρκετοί προτιμούν της adventure μηχανές καθώς προσφέρουν άνεση στους κακούς δρόμους και επαρκή κάλυψη από αέρα
7) ξεκινά σε πρώτη φάση μόνος την οδήγηση και έπειτα αφού εξοικειωθείς πάρε και συνοδηγό, θα σε βοηθήσει αρκετά στον να μην αγχωθεις αλλά και στην οδήγηση αυτή καθεαυτή.
Άρα για εμένα προσπάθησε να δεις και από κοντά και να ανέβεις πάνω στο voge 525 αλλά προτιμότερο στο dsx καθώς θες και δικάβαλο μετά και ίσως και στο cf moto 700mt
Αυτά προτείνονται καθαρά για λόγους ασφάλειας, με τη έννοια ότι είναι σύγχρονα, πλήρως εξοπλισμένα, με επαρκή κυβικά και ιπποδύναμη για να έχεις και ενεργητικά ασφάλεια, αλλά και να μην τα κλάψεις στην πρώτη εβδομάδα από κλοπή.
Αυτά τα λιιιγα από εμένα και κοίτα να χαρείς την όλη φάση, έχει τη γοητεία της.
Στο suzuki δεν νομίζω να εκτιμήσει ο συνεπιβάτης το κομμάτι που του αναλογεί, ειδικά από την στιγμή που και εσύ είσαι μεγαλόσωμος. Τα scouter δεν σου αρέσουν τι καταλαβαίνω αλλά ένα x town 300 στα 4500 κούτα που το δίνουν θα σου ταίριαζε γάντι για την χρήση που θα κάνεις
Μιας και βλέπω ότι έχεις το clx700 μπορείς να πεις λίγα λόγια γιαυτο μου άρεσε πάρα πολύ αλλα δεν φαίνεται να ενδείκνυται για δικαβαλο λόγω σέλας, βέβαια ψάχνοντας παλιότερα είδα μερικά accessories απο ali που ίσως το μετριάσουν αυτό αλλα μιας και το εχεις θα ήθελα να ακούσω και την δική σου άποψη
Dimmanoukas
09/01/2024, 06:15
Για μένα και τη χρήση που του κάνω είναι πολύ καλό.
Στα γρήγορα τα θετικά
Έχει στυλ και χαρακτήρα, έχει πολύ ωραίο ήχο, έχει καλό κινητήρα που τραβάει από χαμηλά αλλά δίνει ότι έχει να δώσει σε μεσαίες και υψηλές στροφές, είναι ελαφρύ και με πολύ ωραία συμπεριφορά και έχει δύο πραγματικά ride modes, το eco και το sport. Α και δεν είναι τόσο φαβορί για ψειρισμα (αν και ποτέ δεν ξέρεις)
Έχει όμως και αρνητικά
Έχει υψηλή κατανάλωση στην επιλογή sport και όσο το πιέζεις ( εγώ βλέπω γύρω στα 6,5 αλλά με αρκετή πίεση), η σέλα δεν ενδείκνυται για δεύτερο άτομο και μεγάλες αποστάσεις (ο οδηγός όπως είναι σχεδιασμένη η σέλα δεν ενοχλεί το συνεπιβάτη δηλαδή δεν παίρνει μέρος της σέλας του) αλλά εκ κατασκευής είναι μικρή, δεν έχει κάλυψη από αέρα καθώς είναι γυμνό και το κυριότερο έχει μικρό ρεζερβουάρ 13 λίτρα με αποτέλεσμα η αυτονομία να είναι η μίνιμουμ 160 χλμ. Τέλος η ένδειξη του ρεζερβουάρ είναι ότι να ναι αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί καθώς γεμίζω όταν φτάσει στη μέση για να μην ταλαιπωρω την αντλία.
Οπότε ναι για την πόλη, μονός, και για καθημερινή χρήση αλλά και για μικρές βόλτες, όχι όμως για πιο σοβαρές αποστάσεις με δικάβαλο.
Peterjackson
20/01/2024, 15:26
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, διαβάζω στα σάιτ που παρουσιάζουν μηχανές ότι το v strom κάνει για δικαβαλο. Επειδή η κυρά μου θα με συνοδεύει στα περισσότερα ταξίδια που θα κάνω, ύψος 1.55, 50-60 κιλά, ανάλογα την περίοδο, θα είμαστε εντάξει λέτε;
Δεν έχουμε ανεβεί μαζί σε αυτό που δοκίμασα, ίσως στο CB500X.
Επίσης σημαντική ερώτηση, για μπαγκαζιέρες, μπάρες και λοιπές βάσεις, ποσα θα πρέπει να υπολογίζω; Σκεφτόμουν να έβαζα μια πίσω, δυο στο πλάι, μια στο ντεπόζιτο, ας υπάρχει καλού κακού και με κάτι μπάρες, κάτι ποδιές, μου βγαίνει όσο κάνει η μηχανή μεταχειρισμένη. Μήπως κάνω κάτι λάθος;
Όλα γνήσια, είτε από Suzuki ή από Honda.
Ναι κάνεις κάτι λάθος. Κοιτάς γνήσια...
Κοιτα σε άλλες εταιρίες. Και φτηνότερα θα είναι και καλύτερα...
3βαλιτσο και tankbag για 2 άτομα, θα χρειαστείς μόνο σε ταξίδι 7 ημερών.
Με μια βαλίτσα πίσω και ένα tankbag πας 2ημερο άνετα. Ίσως και 3ημερο αμα λάχει.
Κοίτα και το trk 702 που το δίνει δώρο το τριβαλιτσο ακομα.
giorgosb
20/01/2024, 21:11
Δεν χρειάζεται να πας στα γνήσια. Επίσης, αν κοιτάς μεταχειρισμένα V-Strom συνήθως έχουν περασμένα πάνω ήδη κάγκελα προστασίας, βάσεις για βαλίτσες κλπ.
Peterjackson
21/01/2024, 12:19
Κοίτα και το trk 702 που το δίνει δώρο το τριβαλιτσο ακομα.
Μου αρέσει πολύ εξωτερικά, το έχω δει κι από κοντά παρκαρισμένο, αλλά με ανησυχούν πρώτον το είναι κινέζικο, με ό,τι έχω διαβάσει γύρω από θέματα ποιότητας και δεύτερον, τα ανταλλακτικά. Καλώς ή κακώς, ένα Ιάπωνας είναι πάντα πιο ευκολοσυντήρητος.
Αν έπαιρνα Beneli, θα πήγαινα στο cafe racer, Imperiale 400.
Μου αρέσει πολύ εξωτερικά, το έχω δει κι από κοντά παρκαρισμένο, αλλά με ανησυχούν πρώτον το είναι κινέζικο, με ό,τι έχω διαβάσει γύρω από θέματα ποιότητας και δεύτερον, τα ανταλλακτικά. Καλώς ή κακώς, ένα Ιάπωνας είναι πάντα πιο ευκολοσυντήρητος.
Αν έπαιρνα Beneli, θα πήγαινα στο cafe racer, Imperiale 400.
Κοίτα την benelli στην Ελλάδα την φέρνει η motoway που τόσα χρονια έχει δείξει πολύ καλό πρόσωπο και αξιοπιστία, στην Ιταλία τα trk ta 502 ήταν πρώτα σε πωλήσεις για πολύ καιρό, καταλαβαίνω τη δυσπιστία για το θα κινέζικο αλλά δεν καταλαβαίνω το κομμάτι που αφορά το ευκολοσυντηρητο, το impeliare και τα αντίστοιχα δεν νομίζω ότι θα σας βολεύουν για ταξιδάκια μικρά και μεγαλύτερα
Peterjackson
22/01/2024, 08:44
Το ευκολο στην συντήρηση πάει στο ότι πολύ περισσότερα συνεργεία γνωρίζουν από τα πιο διαδεδομένα μηχανάκια, βρίσκεις ανταλλακτικά σε ότι ποιότητα και τιμή θες και στο τέλος αν πεις αλλάζω όχημα, νομίζω ότι ένα γιαπωνέζικο μπορεί να πουληθεί και την ίδια μέρα που λέει ο λόγος.
panavour
22/01/2024, 10:40
Το ευκολο στην συντήρηση πάει στο ότι πολύ περισσότερα συνεργεία γνωρίζουν από τα πιο διαδεδομένα μηχανάκια, βρίσκεις ανταλλακτικά σε ότι ποιότητα και τιμή θες και στο τέλος αν πεις αλλάζω όχημα, νομίζω ότι ένα γιαπωνέζικο μπορεί να πουληθεί και την ίδια μέρα που λέει ο λόγος.
Αυτά έχουν άλλαξει πλέον, έχεις μείνει λίγο πίσω.Τωρα επικρατούν τα κινέζικα από πάπια ,σκούτερ,και μεσαίες αντβεντιουρ,που τα ξέρουν μια χαρά οι μηχανικοί,και έχουν μια χαρά ανταλλακτικά,πιο πολύ απ' τα καινούργια γιαπωνέζικα.Επισης άμα πάρεις κανά παλιό χρεπι γιαπωνέζικο μην είσαι σίγουρος ότι θα βρεις τόσο εύκολα ανταλλακτικά που πολλές φορές θα τα χρειαστείς,και έχει σταματήσει η παραγωγή τους.
giorgosb
22/01/2024, 10:45
Αυτά έχουν άλλαξει πλέον, έχεις μείνει λίγο πίσω.Τωρα επικρατούν τα κινέζικα από πάπια ,σκούτερ,και μεσαίες αντβεντιουρ,που τα ξέρουν μια χαρά οι μηχανικοί,και έχουν μια χαρά ανταλλακτικά,πιο πολύ απ' τα καινούργια γιαπωνέζικα.Επισης άμα πάρεις κανά παλιό χρεπι γιαπωνέζικο μην είσαι σίγουρος ότι θα βρεις τόσο εύκολα ανταλλακτικά που πολλές φορές θα τα χρειαστείς,και έχει σταματήσει η παραγωγή τους.
Αν εξαιρέσουμε το σκάλωμα/φετίχ σου με τα κινέζικα, πως προκύπτουν όλα αυτά που γράφεις;
CorpseAlive
22/01/2024, 10:48
Αν εξαιρέσουμε το σκάλωμα/φετίχ σου με τα κινέζικα, πως προκύπτουν όλα αυτά που γράφεις;
Είναι γνωστό ότι είναι δύσκολο να βρεις ανταλλακτικά για V-strom/Transalp/Versys/XT στην Ελλάδα.
Εγώ πήγα προχθές στο περίπτερο και είχε μόνο για τα 3 από τα 4. Το XT μου είπε είναι off meta πλέον.
Συγνώμη αλλά πόσο καιρό περίμενες το Voge ανταλλακτικό;
Η δικιά μου είναι 28 ετών -συγνώμη , παλιό Ιαπωνέζικο χρέπι όπως λες- και βρήκα ότι ήθελα ως τώρα γνήσιο Yamaha από την κεντρική αποθήκη στην Ολλανδία.
10 μέρες με φτηνά μεταφορικά και 4!!! με μεταφορικά 10ε.
εντιτ βασικά ήρθε το ανταλλακτικό;
panavour
22/01/2024, 11:16
Έχω εκτενως αναφερθεί για το ανταλλακτικό που ΔΕΝ χρειάστηκα.μην ξαναλέμε τα ίδια.Διαβασε με ξανά να σου λυθούν οι απορίες.Τραβα να ρωτήσεις Σαρακάκη για ανταλλακτικά ΆΜΕΣΗΣ ανάγκης,(όχι σαν το δικό μου) και θα σου λυθούν οι απορίες
panavour
22/01/2024, 11:17
Είναι γνωστό ότι είναι δύσκολο να βρεις ανταλλακτικά για V-strom/Transalp/Versys/XT στην Ελλάδα.
Εγώ πήγα προχθές στο περίπτερο και είχε μόνο για τα 3 από τα 4. Το XT μου είπε είναι off meta πλέον.
Πήρες και τσίχλες για αναμασημα,η μόνο ανταλλακτικά;;;;
panavour
22/01/2024, 11:19
Αν εξαιρέσουμε το σκάλωμα/φετίχ σου με τα κινέζικα, πως προκύπτουν όλα αυτά που γράφεις;
Από πολύχρονη εμπειρία και από γιαπωνέζικα .45ετης εμπειρία.Οι καιροί αλλάζουν,οι Σαρακάκηδες ποτέ.
Έχω εκτενως αναφερθεί για το ανταλλακτικό που ΔΕΝ χρειάστηκα.μην ξαναλέμε τα ίδια.Διαβασε με ξανά να σου λυθούν οι απορίες.Τραβα να ρωτήσεις Σαρακάκη για ανταλλακτικά ΆΜΕΣΗΣ ανάγκης,(όχι σαν το δικό μου) και θα σου λυθούν οι απορίες
Ευχαριστώ, θεωρώ την απάντηση σου επαρκή και διαφωτιστική.Δηλαδή πολύ τίποτα με μπόλικο καθόλου.
Πόσο περίμενες το ανταλλακτικό θα απαντήσεις;
Εγώ έγραψα για ανταλλακτικά άμεσης ανάγκης όπως εισαγωγές αέρα καρμπ,τσιμούχες στα καλάμια,συνεμπλοκ γραναζιέρας.
Φυσικά όλα υπάρχουν και αφτερμαρκετ με πολύ χαμηλές τιμές αλλά είμαι βιτσιόζος και θέλω να πληρώνω τα γνήσια.
panavour
22/01/2024, 11:34
Ευχαριστώ, θεωρώ την απάντηση σου επαρκή και διαφωτιστική.Δηλαδή πολύ τίποτα με μπόλικο καθόλου.
Πόσο περίμενες το ανταλλακτικό θα απαντήσεις;
Αντιπαρερχομαι την ελαφρά ειρωνία,και θα σου απαντήσω.Το ανταλλακτικό ήρθε σε 3 μήνες.Αλλα όπως ανέφερα αν με είχες διαβάσει ΔΕΝ το χρειάστηκαν,διότι μόλις πέρασε ο καύσωνας το πρόβλημα αποκαταστάθηκε μόνο του.Δεν το έχω βάλει και αν δεν το ξαναπαρουσιασει στον επόμενο καύσωνα ΔΕΝ θα το βάλω.Ομως η αντιπροσωπεία μου είπε ότι εφ όσον έχει καταγράψει την δυσλειτουργία μπορώ να το βάλω οπότε γουστάρω δωρεάν,και εκτός εγγυήσεως.Αψογη η αντιπροσωπεία, Μακάρι να ήταν κι άλλες με βαρειά ονόματα σαν κι αυτήν.Παντως Μ άρεσε το "πολύ τίποτα με μπόλικο καθόλου" σαν έκφραση.Μου θυμίσες τα νιάτα μου,όταν το λέγαμε τα τέλη της δεκαετίας του 70.
giorgosb
22/01/2024, 12:40
Από πολύχρονη εμπειρία και από γιαπωνέζικα .45ετης εμπειρία.Οι καιροί αλλάζουν,οι Σαρακάκηδες ποτέ.
Δεν απάντησες.. Σ αυτό που γράφεις για τα κινέζικα πως το έβγαλες;
Αυτά έχουν άλλαξει πλέον, έχεις μείνει λίγο πίσω.Τωρα επικρατούν τα κινέζικα από πάπια ,σκούτερ,και μεσαίες αντβεντιουρ,που τα ξέρουν μια χαρά οι μηχανικοί,και έχουν μια χαρά ανταλλακτικά,πιο πολύ απ' τα καινούργια γιαπωνέζικα.
Επίσης η εμπειρία είναι κάτι σχετικό. Αν εγώ πχ κρατήσω το V-Strom μου 20 χρόνια και άλλα 20 ένα Tracer δεν μπορώ να έχω άποψη για όλα τα γιαπωνέζικα..
Αυτά έχουν άλλαξει πλέον, έχεις μείνει λίγο πίσω.Τωρα επικρατούν τα κινέζικα από πάπια ,σκούτερ,και μεσαίες αντβεντιουρ,που τα ξέρουν μια χαρά οι μηχανικοί,και έχουν μια χαρά ανταλλακτικά,πιο πολύ απ' τα καινούργια γιαπωνέζικα.Επισης άμα πάρεις κανά παλιό χρεπι γιαπωνέζικο μην είσαι σίγουρος ότι θα βρεις τόσο εύκολα ανταλλακτικά που πολλές φορές θα τα χρειαστείς,και έχει σταματήσει η παραγωγή τους.
Και όπως πάντα, ο παναβούρ με τις ανακρίβειές του και την εξαιρετική κινεζοφιλία του, μοιράζει εμπειρία στους νεότερους.
Το επικρατούν τα κινέζικα παπιά, σκούτερ και μεσαίες adv, μάλλον εννοεί οτι πουλάνε περισσότερο απο των υπολοίπων τα τελευταία 2 χρόνια.
Το ξέρουν μία χαρά οι μηχανικοί, δεν ξέρω απο πού βγαίνει... Απο το 1 συνεργείο της Voge στο οποίο πηγαίνει τη μοτοσυκλέτα του για service? Του έχει βγάλει κάποια βλάβη και την έχει πάει σε πολλούς μηχανικούς? Δεν γνωρίζω.
Εγώ όσους μηχανικούς ξέρω εγώ, δεν έχουν ιδέα απο κινέζικα πάντως... Μόνο οι εξουσιοδοτημένοι.
Το δε "μια χαρά ανταλλακτικά" με έκανε και γέλασα... Ο ίδιος περίμενε 3 μήνες για ένα ανταλλακτικό, το οποίο ευτυχώς δεν του είχε ακινητοποίησει την μοτοσυκλέτα. Αμα την είχε στο συνεργείο για 3 μήνες θα ήθελα να δώ τι θα έλεγε...
Εγώ μία βίδα πήγα να παραγγείλω απο την Benelli και μου είπαν ενάμιση μήνα αναμονή και 16€.
Την έφτιαξα σε μηχανουργείο φτηνότερα και πολύ γρηγορότερα.
Προσωπικά λοιπόν, δεν θα έλεγα για επάρκεια ανταλλακτικών με τίποτα...
Βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας, με ιταλικό 20 ετίας και κινέζικο 2ετίας, μπορώ με βεβαιότητα να πώ οτι οι κινέζοι είναι απαράδεκτοι στο κομμάτι των ανταλλακτικών.
Ακόμα, παλιά γιαπωνέζικα που έχουν πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη, βρίσκεις ανταλλακτικά και κάτω απο τις πέτρες.
Παναβούρ με κάθε σου post, κουράζεις και λίγο περισσότερο.
rainmike
22/01/2024, 13:17
Θα ήθελα και εγω παντως να πω σαν κατοχος ευρωπαικης μοτοσικλέτας,ποτε δεν περιμενα παραπάνω απο 1 βδομαδα για καποιο ανταλλακτικό.
Τωρα που περιμενω καινούριο πλαισιο με χτυπημενα νουμερα μου ειπαν απο την ντουκατι, 25 με 30 εργασιμες και θα ειναι και η μεγαλυτερη αναμονή.
Για το customer support τους δεν εχω να πω πολλά,πρωι εγραψα στη φορμα επικοινωνιας και το απογευμα με πηραν τηλεφωνο απο τη μπολονια
για να μου απαντησουν
Σε ενα επομενο email με πηραν τηλεφωνο απο την Αθήνα σε μιση ωρα αφοτου εστειλα το email για να μου λυσουν εκ νεου τις αποριες.
Μπορει να λενε οτι τα ευρωπαικα ειναι χρεπια και χαλανε και και και αλλα εχεις και καποια πλεονεκτηματα για να λεμε
και του στραβού το δίκιο.
basilis_k6
22/01/2024, 15:02
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, διαβάζω στα σάιτ που παρουσιάζουν μηχανές ότι το v strom κάνει για δικαβαλο. Επειδή η κυρά μου θα με συνοδεύει στα περισσότερα ταξίδια που θα κάνω, ύψος 1.55, 50-60 κιλά, ανάλογα την περίοδο, θα είμαστε εντάξει λέτε;
Δεν έχουμε ανεβεί μαζί σε αυτό που δοκίμασα, ίσως στο CB500X.
Επίσης σημαντική ερώτηση, για μπαγκαζιέρες, μπάρες και λοιπές βάσεις, ποσα θα πρέπει να υπολογίζω; Σκεφτόμουν να έβαζα μια πίσω, δυο στο πλάι, μια στο ντεπόζιτο, ας υπάρχει καλού κακού και με κάτι μπάρες, κάτι ποδιές, μου βγαίνει όσο κάνει η μηχανή μεταχειρισμένη. Μήπως κάνω κάτι λάθος;
Όλα γνήσια, είτε από Suzuki ή από Honda.
δικαβαλο φορτωμένο το 500 δεν παει. το 650 παει οριακα. εκτος αν εισαι απο αυτους που ταξιδευουν με 100χλμ
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.