View Full Version : Από CB500X πας σε...??
KostasVas
19/02/2024, 10:09
Καλημέρα στην ομάδα! Νέο μέλος στο forum. Θα ήθελα λίγο τα φώτα των πιο περπατημενων. Κάτοχος CB500X '19 (με 19αρι μπροστινό) εδώ και δυόμιση χρόνια. Το μηχανάκι είναι αρκετά καλό δε μου έχει βγάλει κάτι μέχρι τώρα πέρα από τις τσιμουχες στα μπροστινά (προχθές έγινε αυτό ενώ το είχα παρκαρισμένο και είδα το λαδακι). Η χρήση του είναι κατά κύριο λόγο δρόμο αλλά πλέον σκέφτομαι και λίγο το χώμα (όχι εντουραδες βέβαια, απλό χωματόδρομο). Αξίζει να βγάλω το απεριόριστο δίπλωμα και να κοιτάξω για ένα Vstrom 650 ή Tenere 700, ή κρατάμε το Hondaκι του βάζουμε μια καρίνα και μια σωστή ανάρτηση και τα δοκιμάζουμε όλα?
Μου έχουν προτείνει να το πουλήσω και να πάρω το πιο καινούργιο μοντέλο με Upside down.
Ξέρω ότι του λείπει το λίγο γκάζι παραπάνω για μια προσπέραση δικαβαλος πχ (για να τρέξει κάποιος υπάρχουν οι πίστες).
Υ.Σ. Δεν υπάρχει παρέα για να πω ότι με νοιάζει το να τους ακολουθώ, καθώς όλη η παρέα έχει μείνει στις 4 ροδες μόνο.
(Για κινέζικο δεν το σκέφτομαι καν να αλλάξω)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για την έκθεση!
Κράτα το χοντάκι και είσαι άρχοντας!
Το 10ere εφτακώσσα είναι πολύ καλό για χώμα, έχει και αρκετά περισσότερη ισχύ από το δικό σου. Είναι όμως χειρότερο σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο, ειδικά δικάβαλο.
Χάζεψε (https://www.youtube.com/watch?v=7n6Yns-d4Qc) κανένα βιντεάκι να δεις αν μπορεί να συνεχίσει να καλύπτει τα νέα θέλω σου.
Με κάποιες ποιοτικές αλλά ακριβές αναβαθμίσεις σίγουρα μπορεί να σε πάει παντού, όμως πάντα θα λείπει η δύναμη.
Αν αυτό είναι το ζητούμενο, βάλ'τα στη ζυγαριά μαζί με τα κόστη χρήσης του cb VS κάτι μεγαλύτερο και αποφάσισε.
Κάνε ότι είπε ο D3300....
Μιας και έχεις με τον 19αρι τροχό, μια ποδιά στα Κάρτερ και θα είσαι μια χαρά.
Τώρα, αν σε τρώει μια αλλαγή άλλο καπέλο.....
KostasVas
19/02/2024, 15:42
Χάζεψε (https://www.youtube.com/watch?v=7n6Yns-d4Qc) κανένα βιντεάκι να δεις αν μπορεί να συνεχίσει να καλύπτει τα νέα θέλω σου.
Με κάποιες ποιοτικές αλλά ακριβές αναβαθμίσεις σίγουρα μπορεί να σε πάει παντού, όμως πάντα θα λείπει η δύναμη.
Αν αυτό είναι το ζητούμενο, βάλ'τα στη ζυγαριά μαζί με τα κόστη χρήσης του cb VS κάτι μεγαλύτερο και αποφάσισε.
Έχω δει βιντεάκια και συντροχο που το βάζει χώμα. Για να γίνει αυτό σίγουρα θέλει ακριβές αναβαθμίσεις. Το θέμα μου είναι αξίζουν αυτές οι αναβαθμίσεις (γιατί δε μπορούν να ανεβάσουν ουσιαστικά τη μεταπωλητικη του αξία) ή καλύτερα να γίνει αλλαγή κατηγορίας?
Καλησπέρα,άποψη μου πάντα,απαντάς μόνος σου -χωρίς να το γνωρίζεις.
Οι μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες τύπου Vstrom αξίζουν σαν αναβάθμιση γιατί είναι αναβάθμιση και εντελώς μαρκετινγκ να το δεις,
πρόκειται για οχήματα μεγαλύτερης κατηγορίας,ας πούμε πιο ποιοτικής όχι απαραίτητα μόνο στα υλικά κατασκευής αλλά και
στην ποιότητα κύλισης, την δυνατότητα να διαχειριστούν μεγαλύτερο φορτίο πιο άνετα,με χώρους και δύναμη μοτέρ.
Συνήθως έχουν και καλύτερα φρένα π.χ ( μεγαλύτερους δίσκους, 2 αντί για 1 κτλ )
Απλό χωματόδρομο θα κάνεις και με το 500 και με το vstrom πάνω κάτω με τον ίδιο τρόπο.
Το Τ700 μάλλον δεν είναι αυτό που χρειάζεσαι, όχημα για χώμα αλλά χάνει αλλού σε σχέση με το Vstrom.
Τώρα εσύ ξέρεις πόσο χρειάζεσαι μια αλλαγή και όσα προσφέρει.
MG-KTiNoS
19/02/2024, 16:06
Πάρε το κοβέ το 450 ντακάρ. :D
Δεν ξέρω αν σου κάνει ( δεν μ ενδιαφέρει κι όλας) αλλά θέλω να μάθω πως πάει!
Καλημέρα στην ομάδα! Νέο μέλος στο forum. Θα ήθελα λίγο τα φώτα των πιο περπατημενων. Κάτοχος CB500X '19 (με 19αρι μπροστινό) εδώ και δυόμιση χρόνια. Το μηχανάκι είναι αρκετά καλό δε μου έχει βγάλει κάτι μέχρι τώρα πέρα από τις τσιμουχες στα μπροστινά (προχθές έγινε αυτό ενώ το είχα παρκαρισμένο και είδα το λαδακι). Η χρήση του είναι κατά κύριο λόγο δρόμο αλλά πλέον σκέφτομαι και λίγο το χώμα (όχι εντουραδες βέβαια, απλό χωματόδρομο). Αξίζει να βγάλω το απεριόριστο δίπλωμα και να κοιτάξω για ένα Vstrom 650 ή Tenere 700, ή κρατάμε το Hondaκι του βάζουμε μια καρίνα και μια σωστή ανάρτηση και τα δοκιμάζουμε όλα?
Μου έχουν προτείνει να το πουλήσω και να πάρω το πιο καινούργιο μοντέλο με Upside down.
Ξέρω ότι του λείπει το λίγο γκάζι παραπάνω για μια προσπέραση δικαβαλος πχ (για να τρέξει κάποιος υπάρχουν οι πίστες).
Υ.Σ. Δεν υπάρχει παρέα για να πω ότι με νοιάζει το να τους ακολουθώ, καθώς όλη η παρέα έχει μείνει στις 4 ροδες μόνο.
(Για κινέζικο δεν το σκέφτομαι καν να αλλάξω)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για την έκθεση!
Εφόσον σε ικανοποιεί η οικογένεια της Honda, μήπως να κοιτούσες το καινούργιο Transalp ?
Aν όντως ψήνεσαι για το Yamaha, πέρυσι είχε παρουσιαστεί μια έκδοση του , που λέγεται Explore.
Είναι λίγο πιο ήπια απο το στάνταρ Tenere , λίγο πιο adventure και μου φαίνεται οτι κάτι τέτοιο ταιριάζει καλύτερα σε αυτό που ψάχνεις.
Δες την εδώ : https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/motorcycles/adventure/pdp/t-n-r-700-explore-2024/
basilis_k6
19/02/2024, 17:01
απλο χωματοδρομο παει οπως ειναι με ενα λαστιχο σαν το pirelli scorpion rally str. το μηχανακι ειναι ετοιμο για αυτη τη δουλεια.
αν θες κατι πιο γρηγορο ειναι αλλο θεμα.
motojojo
19/02/2024, 17:55
απλο χωματοδρομο παει οπως ειναι με ενα λαστιχο σαν το pirelli scorpion rally str. το μηχανακι ειναι ετοιμο για αυτη τη δουλεια.
αν θες κατι πιο γρηγορο ειναι αλλο θεμα.
Αυτό.
Ξεκίνα με μια καρίνα και λάστιχα, παίζεις/μαθαίνεις/διασκεδάζεις όσο σε παίρνει και μετά αποφασίζεις.
Σε αυτή τη φάση ούτε στο καινουργιο με το upside down αξίζει να επενδύσεις.
KostasVas
19/02/2024, 19:23
Καλησπέρα,άποψη μου πάντα,απαντάς μόνος σου -χωρίς να το γνωρίζεις.
Οι μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες τύπου Vstrom αξίζουν σαν αναβάθμιση γιατί είναι αναβάθμιση και εντελώς μαρκετινγκ να το δεις,
πρόκειται για οχήματα μεγαλύτερης κατηγορίας,ας πούμε πιο ποιοτικής όχι απαραίτητα μόνο στα υλικά κατασκευής αλλά και
στην ποιότητα κύλισης, την δυνατότητα να διαχειριστούν μεγαλύτερο φορτίο πιο άνετα,με χώρους και δύναμη μοτέρ.
Συνήθως έχουν και καλύτερα φρένα π.χ ( μεγαλύτερους δίσκους, 2 αντί για 1 κτλ )
Απλό χωματόδρομο θα κάνεις και με το 500 και με το vstrom πάνω κάτω με τον ίδιο τρόπο.
Το Τ700 μάλλον δεν είναι αυτό που χρειάζεσαι, όχημα για χώμα αλλά χάνει αλλού σε σχέση με το Vstrom.
Τώρα εσύ ξέρεις πόσο χρειάζεσαι μια αλλαγή και όσα προσφέρει.
Καλησπέρα, νομίζω ότι έδωσες την καλύτερη απάντηση και με έκανες να σκεφτώ πιο καθαρά τι θέλω. Ίσως ήταν πιο απλό από ο,τι νόμιζα.
Σε ευχαριστώ!
Kickstart
20/02/2024, 08:40
Πάρε το κοβέ το 450 ντακάρ. :D
Δεν ξέρω αν σου κάνει ( δεν μ ενδιαφέρει κι όλας) αλλά θέλω να μάθω πως πάει!
Έχει δώσει προκαταβολή φίλος φίλου και μας....απειλεί ότι όταν παραλάβει θα το φέρει βαρυμπόμπη να το βάλει πίστα...αν γίνει αυτό και είμαι μπροστά θα σας ετοιμάσω φωτορομάντζο:D
τωρα ως προς τον φίλο του θέματος που φαινεται να τον απασχολεί ο τομέας οφ ρόουντ
φίλε αν είχα το μηχανάκι σου στη θέση θα το πούλαγα (κανα εξαχιλιαρο θα το πιάσει λογικά) και θα περίμενα να δω τα δυο κινεζάκια (ξέρω λες δεν το σκέφτεσαι αλλά δες πρώτα και σκέψου μετά) το cfmoto mt450 και το kove 450. Ειδικά το mt (αρχική 5.900 κούτα)
vsrtom650 και τενερε ειναι ακριβά μηχανάκια σίγουρα κάνουν ελαφρύ χώμα (πιο πολυ το τενερε) αλλά ειδικά το vstrom νταλικίζει και θα κουραστείς γρήγορα...
έχει λύσεις πλεον η αγορά, μην βιαστείς.
KostasVas
20/02/2024, 11:40
Έχει δώσει προκαταβολή φίλος φίλου και μας....απειλεί ότι όταν παραλάβει θα το φέρει βαρυμπόμπη να το βάλει πίστα...αν γίνει αυτό και είμαι μπροστά θα σας ετοιμάσω φωτορομάντζο:D
τωρα ως προς τον φίλο του θέματος που φαινεται να τον απασχολεί ο τομέας οφ ρόουντ
φίλε αν είχα το μηχανάκι σου στη θέση θα το πούλαγα (κανα εξαχιλιαρο θα το πιάσει λογικά) και θα περίμενα να δω τα δυο κινεζάκια (ξέρω λες δεν το σκέφτεσαι αλλά δες πρώτα και σκέψου μετά) το cfmoto mt450 και το kove 450. Ειδικά το mt (αρχική 5.900 κούτα)
vsrtom650 και τενερε ειναι ακριβά μηχανάκια σίγουρα κάνουν ελαφρύ χώμα (πιο πολυ το τενερε) αλλά ειδικά το vstrom νταλικίζει και θα κουραστείς γρήγορα...
έχει λύσεις πλεον η αγορά, μην βιαστείς.
Ειδικά για το πρώτο που αναφέρεις (το 450 mt) το χαλβαδιαζα από όταν το έκαναν παρουσίαση. Κολλάω όμως (όπως και αρκετοί άλλοι) στο γεγονός ότι για αυτές τις εταιρείες (cf moto, qj, voge) κάτοχοι μοντέλων αντιμετωπίζουν θέματα με το καλημέρα.
Το συγκεκριμένο όμως φαίνεται να υπόσχεται πολλά ειδικά αν μείνει σε αυτή την τιμή
Kickstart
20/02/2024, 12:18
η cfmoto δείχνει να ξεφεύγει σε σχέση με τους άλλους κινέζους. Ειδικά στα περιφερειακά που επιλέγει (αναρτήσεις,φρένα, μονάδα abs, αντλίες, ψεκασμός κτλ) είναι εφάμιλλη πολλών παραδοσιακών δυνάμεων (τζαπαν, ευρώπη) και κατά περίπτωση ίσως και καλύτερη συγκρίνοντας πάντα μοντέλα ίδιου προορισμού (πχ ον οφ).
Τι να πω φίλε, ψάχτο καλά, κανε τεστ δοκίμασε τα και βλέπεις. Ευχάριστα είναι αυτά τα προβλήματα, μην βιαστείς μόνο ξαναλέω, εχεις καλό οχημα στην κατοχή σου και νο1 της ελληνικής αγοράς (τουλάχιστον προς το παρόν). Και με το cbx να μείνεις μια χαρά μηχανή ειναι για λίγο απ΄όλα. Απ την άλλη οποτε και να το δώσεις τα λ7 σου θα τα πάρεις (αρκεί να το έχεις σε καλή κατάσταση). Τα ιδια έλεγα και σε ενα φίλο τις προάλλες, ειχαμε βγει βόλτα στο βουνό και μου έλεγε θα παει να δωσει προκαταβολή για το 450mt γιατι εχει τρελαθει με τα βιντεάκια...μην βιάζεστεεε λεμε.
basilis_k6
20/02/2024, 13:43
η cfmoto δείχνει να ξεφεύγει σε σχέση με τους άλλους κινέζους. Ειδικά στα περιφερειακά που επιλέγει (αναρτήσεις,φρένα, μονάδα abs, αντλίες, ψεκασμός κτλ) είναι εφάμιλλη πολλών παραδοσιακών δυνάμεων (τζαπαν, ευρώπη) και κατά περίπτωση ίσως και καλύτερη συγκρίνοντας πάντα μοντέλα ίδιου προορισμού (πχ ον οφ).
Τι να πω φίλε, ψάχτο καλά, κανε τεστ δοκίμασε τα και βλέπεις. Ευχάριστα είναι αυτά τα προβλήματα, μην βιαστείς μόνο ξαναλέω, εχεις καλό οχημα στην κατοχή σου και νο1 της ελληνικής αγοράς (τουλάχιστον προς το παρόν). Και με το cbx να μείνεις μια χαρά μηχανή ειναι για λίγο απ΄όλα. Απ την άλλη οποτε και να το δώσεις τα λ7 σου θα τα πάρεις (αρκεί να το έχεις σε καλή κατάσταση). Τα ιδια έλεγα και σε ενα φίλο τις προάλλες, ειχαμε βγει βόλτα στο βουνό και μου έλεγε θα παει να δωσει προκαταβολή για το 450mt γιατι εχει τρελαθει με τα βιντεάκια...μην βιάζεστεεε λεμε.
στην τιμη που εχει φαινεται απιθανη πλατφορμα για all around και για off road. η κτμ για το 390 ζητάει κοντα 8κ.
KostasVas
20/02/2024, 15:36
στην τιμη που εχει φαινεται απιθανη πλατφορμα για all around και για off road. η κτμ για το 390 ζητάει κοντα 8κ.
Εμένα πάλι μου κάνει εντύπωση πως το 700mt έχει 6400 και το 450 έχει 6κ
doctor_john
20/02/2024, 15:57
Γιατί σου κάνει εντύπωση; Η διαφορά τους σε μεγέθη είναι πολύ μικρή για να δικαιολογεί διαφορά τιμής.
Αν πεις ότι παράγονται και λιγότερα από το mt (σίγουρα) να η αύξηση στα 450..
Μπορεί επίσης η πλατφόρμα του 700 να κόστισε λιγότερο απο την εξέλιξη του 450 ,
ίσως και να είναι νέα πλατφόρμα τελείως ή γενικότερα αρκετά προηγμένη για τα κυβικά.
basilis_k6
20/02/2024, 16:38
Μπορεί επίσης η πλατφόρμα του 700 να κόστισε λιγότερο απο την εξέλιξη του 450 ,
ίσως και να είναι νέα πλατφόρμα τελείως ή γενικότερα αρκετά προηγμένη για τα κυβικά.
ναι. αν δεν κανω λαθος το 700 ειναι φασον versys
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.