View Full Version : Α2 ΔιΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Καλησπέρα στο φορουμ,
Εχω το Α2 διπλωμα το οποιο εχει τους εξης περιορισμους στο τι μπορω να οδηγησω ΝΟΜΙΜΑ:
"Μηχανές μεγίστης ισχύος 35 kW (47.6 hp) και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg."
Ε λοιπον εχω βρει ενα ER-5 που στην αδεια γραφει στο πεδιο P2 κατι λιγοτερο απο 35kw ΑΛΛΑ στο πεδιο Q το οποιο ειναι ΛΟΓΟΣ ΙΣΧΥΣ / ΒΑΡΟΥΣ (KW/KG) γραφει κατι παραπανω απο 0.50
το θεμα ειναι οτι η μηχανη ΚΑΝΟΝΙΚΑ ειναι 180kg στεγνη αρα πρεπει να αναγραφει 34/180=0.18 και θα ειμουν ΝΟΜΙΜΟΣ ομως τωρα τι γινεται αφοου προκειτε περι λαθους?
Βρες μπας και ειναι 68 κιλα το μηχανακι σου..??:p
Σοβαρα τωρα, εμπλεξες.. Η μονη ακρη που μπορει να βγει ειναι επικοινωνια με το Υπουργειο συγκοινωνιών για επανεκδοση σωστης αδειας κυκλοφορίας..
Προσωπικα (δεν το συνιστω) θα δοκιμαζα επανεκδοση αδειας λογω "απωλειας" μήπως και τυπωθει σωστα..
karellen
26/02/2024, 12:53
Επιπροσθέτως στα λεγόμενα του Ολντμαν στείλε ένα email στην Kawasaki μπας και σου στείλουν ένα δελτίο τύπου με τις προδιαγραφές του μοντέλου ώστε να το δείξεις στη Διέυθυνση Συγκοινωνιών.
Επιπροσθέτως στα λεγόμενα του Ολντμαν στείλε ένα email στην Kawasaki μπας και σου στείλουν ένα δελτίο τύπου με τις προδιαγραφές του μοντέλου ώστε να το δείξεις στη Διέυθυνση Συγκοινωνιών.
Δεν ασχολούνται εκεί ρε συ Νίκο, στην kawa......
Ειδικά όταν πρόκειται για μοτό περασμένων δεκαετιών.....
TheRegulator
26/02/2024, 13:20
Ωραίο ποστ και ίσως κάποιος να μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα που με βασανίζει εδώ και μερικές μέρες.
Αν μια μηχανή πχ hayabusa, 848, 1048, GSXR 1000 κτλ έχει δηλωθεί και περάσει TuV στην Γερμανία (ΕΕ). Οταν εισαχθεί στην Ελλάδα θα παραμείνει 35kw?
Και αν παραμείνει 35kw μετά μπορείς να αφαιρέσεις τον κόφτη και να ξαναγίνει κανονικό?
Αν μια μηχανή πχ hayabusa, 848, 1048, GSXR 1000 κτλ έχει δηλωθεί και περάσει TuV στην Γερμανία (ΕΕ). Οταν εισαχθεί στην Ελλάδα θα παραμείνει 35kw?
Προφανως..
Και αν παραμείνει 35kw μετά μπορείς να αφαιρέσεις τον κόφτη και να ξαναγίνει κανονικό?
Under your own risk..
rainmike
26/02/2024, 13:49
Ωραίο ποστ και ίσως κάποιος να μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα που με βασανίζει εδώ και μερικές μέρες.
Αν μια μηχανή πχ hayabusa, 848, 1048, GSXR 1000 κτλ έχει δηλωθεί και περάσει TuV στην Γερμανία (ΕΕ). Οταν εισαχθεί στην Ελλάδα θα παραμείνει 35kw?
Και αν παραμείνει 35kw μετά μπορείς να αφαιρέσεις τον κόφτη και να ξαναγίνει κανονικό?
Δε θα ταν καλυτερα να παρεις ενα zundapp125 και να το κανεις 120 αλογα τροχο?
Δεν θα χρειαζεται να το ξεφιμωσεις μετα.:D
Υπάρχει όρος στη νομοθεσία που προβλέπει περιπτώσεις μοτοσυκλετών με περιορισμένη ισχύ. Θέτει επιπλέον όριο που προσμετρά και την αρχική εργοστασιακή ισχύ της μη περιορισμένης μοτοσυκλέτας.
Κατηγορία Α2: Δικαίωμα οδήγησης για: Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW (46,94 hp) και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας.
Είναι από τις φορές που είναι τόσο ψαγμένοι οι δικηγόροι, που υποψιάζεσαι ότι στα νιάτα τους έκαναν κόντρες-μεταναστεύσεις μέχρι τη Θήβα (https://youtu.be/xl3Ts5o-KHI?si=3ATJNaIietnw2mzR&t=35s). :p
TheRegulator
26/02/2024, 14:21
Υπάρχει όρος στη νομοθεσία που προβλέπει περιπτώσεις μοτοσυκλετών με περιορισμένη ισχύ. Θέτει επιπλέον όριο που προσμετρά και την αρχική εργοστασιακή ισχύ της μη περιορισμένης μοτοσυκλέτας.
Είναι από τις φορές που είναι τόσο ψαγμένοι οι δικηγόροι, που υποψιάζεσαι ότι στα νιάτα τους έκαναν κόντρες-μεταναστεύσεις μέχρι τη Θήβα (https://youtu.be/xl3Ts5o-KHI?si=3ATJNaIietnw2mzR&t=35s). :p
Αυτο αν δεν κανω λάθος ειναι σύμφωνα με την ηλικία της μηχανής.
Παράδειγμα, το παλίο S1000RR γίνεται να το κάνεις 35αρί στην Γερμανία το καινούργιο οχι!
Το δικό μου στην Ελβετία επειδή ειναι παλιό (2015) γινόταν να το κανεις 35άρι το καινούργιο δεν γίνεται.
TheRegulator
26/02/2024, 14:21
Προφανως..
Under your own risk..
Να ξαναγίνει και να δηλωθεί οτι έγινε ξανά κανονικό!
ΓιώργοςΤΤ
26/02/2024, 14:34
Στην Ελλάδα αν αγοράσεις περιορισμένο, μένει για πάντα περιορισμένο.
TheRegulator
26/02/2024, 14:41
Στην Ελλάδα αν αγοράσεις περιορισμένο, μένει για πάντα περιορισμένο.
Αυτο ειναι ο παραλογισμός. Απλά θα ήθελα να μάθω το νόμο που το αναφέρει καθώς οι μετατροπές δηλώνονται.
Μπορεί να μην έχω κάνει κάποιο market research για το κατα πόσο ο νεος αναβάτης στην Ελλαδα θα ήθελε κατι τέτοιο αλλα οικονομικά τον συμφέρει περισσότερο!
ΓιώργοςΤΤ
26/02/2024, 18:38
Δεν απαγορεύεται από κάποιο νόμο, απλά με τον τρόπο που ταξινομούνται τα οχήματα στην Ελλάδα δεν υπάρχει τρόπος να αλλάξει η αναγραφόμενη στην άδεια ισχύς.
ΓιώργοςΤΤ
26/02/2024, 18:40
Οι μετατροπές στην Ελλάδα δεν δηλώνονται. Επιτρέπεται να αλλάξεις χρώμα και κινητήρα με κάποιους περιορισμούς.
TheRegulator
26/02/2024, 19:09
Οι μετατροπές στην Ελλάδα δεν δηλώνονται. Επιτρέπεται να αλλάξεις χρώμα και κινητήρα με κάποιους περιορισμούς.
Καλησπέρα Γιώργο, επειδή έχω φάει τα νιάτα μου με την πλεμπα της αυτοκίνησης στην Ελλάδα (μπεμβε) μπορείς να υπερκυβισεις, υποκυβισεις, αλλάξεις κινητήρα, να το κανεις αγροτικο κτλ.
Το να επαναφέρεις στο εργοστασιακό βγάζοντας το κιτ που έχεις εγκαταστήσει δεν γνωριζω! Και με ενδιαφέρει να πάρω απάντηση η οποία να αναφέρει τον νόμο/κανονισμό!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.