PDA

View Full Version : Leasing μοτό, συμφέρει η όχι;



TheRegulator
03/03/2024, 11:51
Καλησπέρα καλησπέρα. Χθες πήγα στην έκθεση μοτοσυκλετας στην Βέρνη και πραγματικά ήταν μια πολυ ωραία εμπειρία. Είχε και ελληνικό γύρο όποτε έδεσε το γλυκο.
Αυτό που είχε όμως, ήταν οι τιμές.
Επειδή τα μηχανάκια όπως και τα αυτοκίνητα επιδόσεων χάνουν αξια για πλάκα και η καλύτερη ιδέα είναι να το αποφύγουμε, πάμε να δούμε λίγο τις τιμές στο λιζινγκ.

Το νέο CBR 1000rr fireblade 217 άλογα 299 το μήνα (ακριβώς)
Το ZX10R 280 το μήνα (give or take)
Το S1000RR 310 το μήνα (give or take)
Το Μ1000RR 489 το μήνα (ακριβώς) με 3800 προκαταβολή.
Το V4s 329 το μήνα με 6800 προκαταβολή (ακριβώς)
Το V4 R 500 το μήνα (give or take)

Με το 1/4 του κόστους στην ασφάλεια στο αντίστοιχο αυτοκίνητο επιδόσεων, 1/4 στα τέλη.
Not a bad idea overall!

Bowleno
03/03/2024, 12:13
Καλησπέρα καλησπέρα. Χθες πήγα στην έκθεση μοτοσυκλετας στην Βέρνη και πραγματικά ήταν μια πολυ ωραία εμπειρία. Είχε και ελληνικό γύρο όποτε έδεσε το γλυκο.
Αυτό που είχε όμως, ήταν οι τιμές.
Επειδή τα μηχανάκια όπως και τα αυτοκίνητα επιδόσεων χάνουν αξια για πλάκα και η καλύτερη ιδέα είναι να το αποφύγουμε, πάμε να δούμε λίγο τις τιμές στο λιζινγκ.

Το νέο CBR 1000rr fireblade 217 άλογα 299 το μήνα (ακριβώς)
Το ZX10R 280 το μήνα (give or take)
Το S1000RR 310 το μήνα (give or take)
Το Μ1000RR 489 το μήνα (ακριβώς) με 3800 προκαταβολή.
Το V4s 329 το μήνα με 6800 προκαταβολή (ακριβώς)
Το V4 R 500 το μήνα (give or take)

Με το 1/4 του κόστους στην ασφάλεια στο αντίστοιχο αυτοκίνητο επιδόσεων, 1/4 στα τέλη.
Not a bad idea overall!

Τόσα τον μήνα, οκ, αλλά για πόσους μήνες μιλάμε; και τι άλλο προσφέρεται; π.χ. δωρεάν σέρβις ξερω γω.
Και στο τέλος του leasing τι γίνεται; το κάνεις δικό σου με κάποιο επιπλέον ποσό; δώσε info.....

motojojo
03/03/2024, 12:23
Ανοίγεις μεγάλη κουβέντα....

Βέβαια εσυ ξέρεις καλύτερα.

kostaskk
03/03/2024, 13:16
Αν το ρίξεις, ποιος πληρώνει?

ΓιώργοςΤΤ
03/03/2024, 13:19
Στην Ελλάδα για τους ιδιώτες, το leasing είναι ασύμφορο, μόνο αν έχει κάποιος εταιρία και το περνάει εκεί σαν έξοδο.

TheRegulator
03/03/2024, 13:23
Αν το ρίξεις, ποιος πληρώνει?

Αν το ρίξεις το πληρώνει η ασφάλεια μαζί με τον εξοπλισμό που κατέστρεψες.

TheRegulator
03/03/2024, 13:25
Στην Ελλάδα για τους ιδιώτες, το leasing είναι ασύμφορο, μόνο αν έχει κάποιος εταιρία και το περνάει εκεί σαν έξοδο.

Το ίδιο ισχύει και στο εξωτερικό, δεν περνάει σαν έξοδα σε αντίθεση με το δάνειο που μπορείς και περνάς το επιτόκιο σαν έξοδο.

TheRegulator
03/03/2024, 13:31
Τόσα τον μήνα, οκ, αλλά για πόσους μήνες μιλάμε; και τι άλλο προσφέρεται; π.χ. δωρεάν σέρβις ξερω γω.
Και στο τέλος του leasing τι γίνεται; το κάνεις δικό σου με κάποιο επιπλέον ποσό; δώσε info.....

Θα σου απαντήσω με bullet points:
•οι συγκεκριμένες μηχανές είχαν από 36-48 μήνες. Φυσικά μπορείς να το κανεις και περισσότερους ή λιγότερους με το αντίστοιχο κόστος.
•Δωρεάν σερβις δεν υπάρχει, (μόνο σε συγκεκριμένα brands στα αυτοκίνητα για τα πρώτα 10 χρόνια ή 100κ χλμ ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς)
•εννοείται πως στο τέλος του leasing το κανεις δικό σου με ένα ποσο που είναι έως το 40% της αξίας του οχήματος.

Ουσιαστικά το λιζινγκ στο εξωτερικό για τους μισθωτούς είναι σαν το δάνειο απλά αφήνεις στο τέλος έως το 40% άρα οι δόσεις σου το μήνα είναι για ένα όχημα κόστους του 60% και όχι του 100%.

Στο τέλος αμα δεν έχεις τα χρήματα μπορείς να χρηματοδοτήσεις το υπολειπόμενο ποσο αλλά καλό θα είναι να το πουλήσεις γιατί έχεις θετικό ισοζύγιο.

Nostradamus
03/03/2024, 13:43
Εννοείς να το αγοράσεις και να το πουλήσεις σωστά?

TheRegulator
03/03/2024, 13:50
Εννοείς να το αγοράσεις και να το πουλήσεις σωστά?

Όχι ακριβώς. Η εξαγορά γίνεται ταυτοχρονα. Πχ λες στον αγοραστή βάζεις τόσα σε αυτό το λογαριασμό (τράπεζα-πιστωτικό ίδρυμα)και τα υπόλοιπα στον τάδε.
Αν έχεις αρνητικό πληρώνεις τα υπόλοιπα και μετά γίνεται μεταβίβαση

RaGe_Raptor
03/03/2024, 16:22
η μακροχρόνια μίσθωση καλύπτει μια ανάγκη. η κατοχή είναι άλλη εμπειρία.
γνώμη μου.

TheRegulator
03/03/2024, 17:23
η μακροχρόνια μίσθωση καλύπτει μια ανάγκη. η κατοχή είναι άλλη εμπειρία.
γνώμη μου.

Νομίζω πως θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου.
Δεν μπορούμε να μιλάμε για "μακροχρόνια μίσθωση" απ την στιγμή που υπάρχει η εξαγορά στο τέλος.

Μακροχρόνια μίσθωση είναι μέσω της Avis που το όχημα και οι λογαριασμοί του είναι στην εταιρία.
Το λιζινγκ δεν έχει καμία διαφορά με το δάνειο πχ στεγαστικό, εκτός απ την τελευταία "μεγάλη" δόση (balloon payment)..

Αυτό που λες στο εξωτερικό λέγεται rental ή interest only που στην ουσία δεν ξεπληρώνεις ποτε το αγαθό (γίνεται από σπίτια μέχρι και κοσμήματα)..

RaGe_Raptor
03/03/2024, 17:28
Νομίζω πως θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου.
Δεν μπορούμε να μιλάμε για "μακροχρόνια μίσθωση" απ την στιγμή που υπάρχει η εξαγορά στο τέλος.

Μακροχρόνια μίσθωση είναι μέσω της Avis που το όχημα και οι λογαριασμοί του είναι στην εταιρία.
Το λιζινγκ δεν έχει καμία διαφορά με το δάνειο πχ στεγαστικό, εκτός απ την τελευταία "μεγάλη" δόση (balloon payment)..

Αυτό που λες στο εξωτερικό λέγεται rental ή interest only που στην ουσία δεν ξεπληρώνεις ποτε το αγαθό (γίνεται από σπίτια μέχρι και κοσμήματα)..

χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες , νομίζω πως έτσι λειτουργεί το χρηματοδοτικό της BMW στην Ελλάδα. προκαταβολή-δόσεις-τελευταία μεγάλη δόση/αποπληρωμή.

BLiTzER
03/03/2024, 17:28
Όχι.

TheRegulator
03/03/2024, 17:39
χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες , νομίζω πως έτσι λειτουργεί το χρηματοδοτικό της BMW στην Ελλάδα. προκαταβολή-δόσεις-τελευταία μεγάλη δόση/αποπληρωμή.

Δουλεύει και έτσι ναι! Μου έστειλε μέλος προσωπικό για να μην θεωρηθεί διαφήμιση και μετά από ψάξιμο είδα πως υπάρχει και αυτό το προϊόν. Δεν θέλω να βάλω λινκ για ευνόητους λόγους!

TheRegulator
03/03/2024, 17:39
Όχι.

Όχι σε τι απ όλα και γιατί?

BLiTzER
03/03/2024, 17:54
Όχι σε τι απ όλα και γιατί?

Στην ερώτηση του θέματος. :p

Επειδή δε συμφέρει. Κάνε τα μαθηματικά και είναι προφανές το γιατί.

"Συμφέρει" μόνο αν έχεις τόσα λεφτά που δεν έχεις τι να τα κάνεις, και θέλεις να έχεις πάντα ένα καινούριο όχημα, χωρίς να πολυασχολείσαι.

TheRegulator
03/03/2024, 18:29
Στην ερώτηση του θέματος. :p

Επειδή δε συμφέρει. Κάνε τα μαθηματικά και είναι προφανές το γιατί.

"Συμφέρει" μόνο αν έχεις τόσα λεφτά που δεν έχεις τι να τα κάνεις, και θέλεις να έχεις πάντα ένα καινούριο όχημα, χωρίς να πολυασχολείσαι.

Συμφέρει περισσότερο απ το να δεσμεύσεις ένα τραγικά μεγάλο ποσο του κεφαλαίου σου. Πχ θέλω να βάλω προκαταβολή για σπίτι μέσα στο 2024. Αμα έπαιρνα μετρητοίς το αμάξι, το μηχανάκι και κάτι αλλες αγορές μου θα δεν θα γινόταν αυτό. Ούτε σε 10 χρόνια γιατί θα έπρεπε να κάνω recoup 67 χιλιάδες κεφαλαίου.

Αμα έβαζα δάνειο η δόση του αυτοκινήτου θα ήταν 1300 το μήνα (με 1000 προκαταβολή για αμαξι 60 χιλιάδων) αντί για 700 που δίνω τώρα, της μηχανής θα έβγαινε αντί για 150 που δίνω τωρα 250 (χωρις προκαταβολή) άρα αυτόματο απ τα 850 πήγαμε στα 1550.
Άρα αυτά τα έξτρα 700 μπαίνουν στην άκρη και μπορώ να τα επενδύσω.
Βέβαια θέλει τρελή αυτοσυγκράτηση γιατί πραγματικά μπορούν να εξαφανιστούν!
Επίσης στην Ελβετία αμα τα είχα σε δάνειο μπορεί να μείωνα τα επιτόκια απ την φορολογική μου αλλα λόγο αξίας θα ανέβαινα φορολογικά ενώ τώρα επειδή είναι lease δεν μετράνε.

Τα συγκεκριμένα εργαλεία είναι βάση προσωπικού assessment.

Πολλές φορές το να αγοράσεις φθηνά βγαίνει διπλή τιμή! Ειδικά όταν μιλάμε για ακριβά οχήματα με ένα σκασμό ηλεκτρονικά!

basilis_k6
03/03/2024, 18:37
Συμφέρει περισσότερο απ το να δεσμεύσεις ένα τραγικά μεγάλο ποσο του κεφαλαίου σου. Πχ θέλω να βάλω προκαταβολή για σπίτι μέσα στο 2024. Αμα έπαιρνα μετρητοίς το αμάξι, το μηχανάκι και κάτι αλλες αγορές μου θα δεν θα γινόταν αυτό. Ούτε σε 10 χρόνια γιατί θα έπρεπε να κάνω recoup 67 χιλιάδες κεφαλαίου.

Αμα έβαζα δάνειο η δόση του αυτοκινήτου θα ήταν 1300 το μήνα (με 1000 προκαταβολή για αμαξι 60 χιλιάδων) αντί για 700 που δίνω τώρα, της μηχανής θα έβγαινε αντί για 150 που δίνω τωρα 250 (χωρις προκαταβολή) άρα αυτόματο απ τα 850 πήγαμε στα 1550.
Άρα αυτά τα έξτρα 700 μπαίνουν στην άκρη και μπορώ να τα επενδύσω.
Βέβαια θέλει τρελή αυτοσυγκράτηση γιατί πραγματικά μπορούν να εξαφανιστούν!
Επίσης στην Ελβετία αμα τα είχα σε δάνειο μπορεί να μείωνα τα επιτόκια απ την φορολογική μου αλλα λόγο αξίας θα ανέβαινα φορολογικά ενώ τώρα επειδή είναι lease δεν μετράνε.

Τα συγκεκριμένα εργαλεία είναι βάση προσωπικού assessment.

Πολλές φορές το να αγοράσεις φθηνά βγαίνει διπλή τιμή! Ειδικά όταν μιλάμε για ακριβά οχήματα με ένα σκασμό ηλεκτρονικά!

δεν ξερω τι κανετε εκει στην ελβετια οι πελουσιοι αλλα εδω στην ελλαδα το leasing, μακροχρονια μισθωση η οτιδηποτε παρομοιο ΔΕΝ συμφερει για ιδιωτη για κανενα λογο. μιλαμε παντα για το καθαρα οικονομικο κομματι. αν ομως δεν εχεις τα λεφτα αλλα θες να παρεις μηχανη η αμαξι 20-30 χιλιαρικα μπορει να βγαινει τα ιδια με ενα δανειο. επισης η αγορά της μηχανης στο τελος της μισθωσης δεν παρεχεται αναγκαστικα. μπορουν απλα να στο αρνηθουν.

geioann
03/03/2024, 18:47
Αυτό που περιγράφει ο theRegulator δεν είναι leasing. Leasing είναι η μακροχρόνια μίσθωση όπου το όχημα παραμένει ιδιοκτησία της εταιρείας που στο μισθώνει. Στο leasing επίσης έξοδα όπως ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, service τα πληρώνει όλα η εταιρεία. Εσύ βάζεις μόνο τη βενζίνη και το μηνιαίο ενοίκιο.

Αυτό που περιγράφεις είναι απλώς ένα είδος χρηματοδότησης των αντιπροσωπειών. Δεν ξέρω αν υπάρχει στην Ελλάδα αλλά εξωτερικό, τουλάχιστον Ιταλία που ζω, το προσφέρουν όλες οι αντιπροσωπείες από σκούτερ μέχρι νταλίκες. Αν θέλεις να αγοράσεις ένα όχημα καινούργιο με δόσεις μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα στο κλασικό χρηματοδοτικό πλάνο και σε αυτό. Η Aprilia πχ το ονομάζει dream now.
Παρακάτω περιγράφω το πλάνο της για το rs660.

Τιμή αγοράς€11.699 , προκαταβολή €2.980; Χρηματοδοτούμενο υπόλοιπο €8.719, να ξεπληρώσεις σε 35 μηνιαίες δόσεις των €128,58 και με το πέρας των 35 μηνών ή πληρώνεις €5.966,5 (μεγάλη δόση το λένε στην Ιταλία) και την κάνεις δική σου ή επιστρέφεις το όχημα και γυρνάς σπίτι με τα πόδια ή το αφήνεις και αγοράζεις κάτι άλλο ή μπορείς να ξαναχρηματοδοτησεις αυτή τη μεγάλη δόση των περίπου 6000 ευρώ για άλλους 36, 48, 60 δόσεις.

TheRegulator
03/03/2024, 18:49
δεν ξερω τι κανετε εκει στην ελβετια οι πελουσιοι αλλα εδω στην ελλαδα το leasing, μακροχρονια μισθωση η οτιδηποτε παρομοιο ΔΕΝ συμφερει για ιδιωτη για κανενα λογο. μιλαμε παντα για το καθαρα οικονομικο κομματι. αν ομως δεν εχεις τα λεφτα αλλα θες να παρεις μηχανη η αμαξι 20-30 χιλιαρικα μπορει να βγαινει τα ιδια με ενα δανειο. επισης η αγορά της μηχανης στο τελος της μισθωσης δεν παρεχεται αναγκαστικα. μπορουν απλα να στο αρνηθουν.

Το ακούω και το ξανά ακούω ότι δεν συμφέρει στην Ελλάδα τον ιδιώτη ενώ οι όροι είναι ίδιοι στο εξωτερικό και για την ακρίβεια χειρότεροι απ την στιγμή που δεν υπάρχουν σερβις κτλ.

Δεν μπορούν να στο αρνηθούν στο τέλος απ την στιγμή που ξεπληρώνεις περαν του 60% της αξίας του οχήματος συν τα επιτόκια…

Απαγορεύεται και υπάρχουν πολλές περιπτώσεις στην Ελλάδα που πήγαν δικαστικά να τους κάνουν κατάσχεση οχημάτων και πήραν το 3ο το μακρύτερο.

Καταλήγοντας, το ποσο τελικής δόσης αναγράφεται στο συμβόλαιο όποτε δεν μπορούν να σου πουν φίλε άκυρο!Αυτό το έχω ακούσει μόνο στην Tesla να γίνεται αλλά οι δόσεις είναι τέρμα χαμηλές με 0% επιτόκιο και σου λένε εξαρχής ότι δεν υπάρχει η πιθανότητα εξαγοράς.

TheRegulator
03/03/2024, 18:53
Αυτό που περιγράφει ο theRegulator δεν είναι leasing. Leasing είναι η μακροχρόνια μίσθωση όπου το όχημα παραμένει ιδιοκτησία της εταιρείας που στο μισθώνει. Στο leasing επίσης έξοδα όπως ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, service τα πληρώνει όλα η εταιρεία. Εσύ βάζεις μόνο τη βενζίνη και το μηνιαίο ενοίκιο.

Αυτό που περιγράφεις είναι απλώς ένα είδος χρηματοδότησης των αντιπροσωπειών. Δεν ξέρω αν υπάρχει στην Ελλάδα αλλά εξωτερικό, τουλάχιστον Ιταλία που ζω, το προσφέρουν όλες οι αντιπροσωπείες από σκούτερ μέχρι νταλίκες. Αν θέλεις να αγοράσεις ένα όχημα καινούργιο με δόσεις μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα στο κλασικό χρηματοδοτικό πλάνο και σε αυτό. Η Aprilia πχ το ονομάζει dream now.
Παρακάτω περιγράφω το πλάνο της για το rs660.

Τιμή αγοράς€11.699 , προκαταβολή €2.980; Χρηματοδοτούμενο υπόλοιπο €8.719, να ξεπληρώσεις σε 35 μηνιαίες δόσεις των €128,58 και με το πέρας των 35 μηνών ή πληρώνεις €5.966,5 (μεγάλη δόση το λένε στην Ιταλία) και την κάνεις δική σου ή επιστρέφεις το όχημα και γυρνάς σπίτι με τα πόδια ή το αφήνεις και αγοράζεις κάτι άλλο ή μπορείς να ξαναχρηματοδοτησεις αυτή τη μεγάλη δόση των περίπου 6000 ευρώ για άλλους 36, 48, 60 δόσεις.

Αυτό λέγεται leasing στην Ελβετία και το δάνειο credit. Στην Αγγλία λέγεται PCP και το δάνειο hire purchase.

geioann
03/03/2024, 18:58
Αυτό λέγεται leasing στην Ελβετία και το δάνειο credit. Στην Αγγλία λέγεται PCP και το δάνειο hire purchase.

Μπορει, αλλά το leasing το παλιό το ορθόδοξο είναι μακροχρόνια μίσθωση με όλα τα έξοδα του οχήματος (εκτός καυσίμων) πληρωμένα από την εταιρεία που στο νοικιάζει. Και όχι, για έναν ιδιώτη δεν συμφέρει. Συμφέρει τις εταιρείες. Αυτό που περιγράφεις είναι ένα χρηματοδοτικό πλάνο ΑΓΟΡΆΣ οχήματος και συμφέρει!

basilis_k6
03/03/2024, 19:08
Αυτό που περιγράφει ο theRegulator δεν είναι leasing. Leasing είναι η μακροχρόνια μίσθωση όπου το όχημα παραμένει ιδιοκτησία της εταιρείας που στο μισθώνει. Στο leasing επίσης έξοδα όπως ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, service τα πληρώνει όλα η εταιρεία. Εσύ βάζεις μόνο τη βενζίνη και το μηνιαίο ενοίκιο.

Αυτό που περιγράφεις είναι απλώς ένα είδος χρηματοδότησης των αντιπροσωπειών. Δεν ξέρω αν υπάρχει στην Ελλάδα αλλά εξωτερικό, τουλάχιστον Ιταλία που ζω, το προσφέρουν όλες οι αντιπροσωπείες από σκούτερ μέχρι νταλίκες. Αν θέλεις να αγοράσεις ένα όχημα καινούργιο με δόσεις μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα στο κλασικό χρηματοδοτικό πλάνο και σε αυτό. Η Aprilia πχ το ονομάζει dream now.
Παρακάτω περιγράφω το πλάνο της για το rs660.

Τιμή αγοράς€11.699 , προκαταβολή €2.980; Χρηματοδοτούμενο υπόλοιπο €8.719, να ξεπληρώσεις σε 35 μηνιαίες δόσεις των €128,58 και με το πέρας των 35 μηνών ή πληρώνεις €5.966,5 (μεγάλη δόση το λένε στην Ιταλία) και την κάνεις δική σου ή επιστρέφεις το όχημα και γυρνάς σπίτι με τα πόδια ή το αφήνεις και αγοράζεις κάτι άλλο ή μπορείς να ξαναχρηματοδοτησεις αυτή τη μεγάλη δόση των περίπου 6000 ευρώ για άλλους 36, 48, 60 δόσεις.

αυτο στην ελλαδα ξερω οτι το εχει η bmw, η ducati και τωρα λενε οτι μεσω santander το εφερε στην ελλαδα και η ktm. Μονο της bmw που ειχα υπολογισει καποτε εβγαινε περιπου σαν να παιρνεις δανειο. το επιτοκιο στην ελλαδα ειναι δραματικα ψηλο για αγορά οχηματος.

BLiTzER
03/03/2024, 19:11
Συμφέρει περισσότερο απ το να δεσμεύσεις ένα τραγικά μεγάλο ποσο του κεφαλαίου σου. Πχ θέλω να βάλω προκαταβολή για σπίτι μέσα στο 2024. Αμα έπαιρνα μετρητοίς το αμάξι, το μηχανάκι και κάτι αλλες αγορές μου θα δεν θα γινόταν αυτό. Ούτε σε 10 χρόνια γιατί θα έπρεπε να κάνω recoup 67 χιλιάδες κεφαλαίου.

Αμα έβαζα δάνειο η δόση του αυτοκινήτου θα ήταν 1300 το μήνα (με 1000 προκαταβολή για αμαξι 60 χιλιάδων) αντί για 700 που δίνω τώρα, της μηχανής θα έβγαινε αντί για 150 που δίνω τωρα 250 (χωρις προκαταβολή) άρα αυτόματο απ τα 850 πήγαμε στα 1550.
Άρα αυτά τα έξτρα 700 μπαίνουν στην άκρη και μπορώ να τα επενδύσω. !

Απευθυνόμενος στην αγορά αυτοκινήτου ως δέσμευση ενός "τραγικά μεγάλου ποσού του κεφαλαίου σου" αυτόματα σε κατατάσσει στο "1%". Δηλαδή ακριβώς αυτό που είπα. Αν έχεις τόσα λεφτά που δεν έχεις τι να τα κάνεις. ;) Το υπόλοιπο 99% στην Ελλάδα, με μέσο μισθό 1.000€ (850€ δόσεις για οχήματα λέει :lol: ), αγοράζει αυτοκίνητα με 5-15 χιλιάρικα, συνήθως όχι μετρητοίς (ούτε καινούρια, εδώ που τα λέμε). Και με τους όρους leasing που κυκλοφορούν στην αγορά, όχι απλά δε συμφέρει, αλλά δεν είναι καν κοντά.

Καλά κάνεις και ρώτας και προβληματίζεσαι, αλλά είσαι παντελώς εκτός ελληνικής πραγματικότητας. Και μπράβο σου δηλαδή, well done.

Bowleno
03/03/2024, 19:22
Leasing είναι η μακροχρόνια μίσθωση όπου το όχημα παραμένει ιδιοκτησία της εταιρείας που στο μισθώνει. Στο leasing επίσης έξοδα όπως ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, service τα πληρώνει όλα η εταιρεία. Εσύ βάζεις μόνο τη βενζίνη και το μηνιαίο ενοίκιο.
.


Έτσι το ήξερα κι εγώ γιαυτό μου έκανε εντύπωση το ποστ του ρεγουλατόρου (:p )

Αυτό ακριβώς που περιγράφεις, συμφέρει τελικά η όχι; και, υπάρχει στην Ελλάδα κάτι τέτοιο;

Επίσης ξέρω ότι στο τέλος αυτής της (μακροχρόνιας) μίσθωσης, ΑΝ θες δίνεις ένα ποσό (το οποίο νομίζω προσυμφωνείται) και το κάνεις δικό σου το όχημα η πας για νέα χρονομίσθωση με νέα μοτό.....

TheRegulator
03/03/2024, 19:30
Απευθυνόμενος στην αγορά αυτοκινήτου ως δέσμευση ενός "τραγικά μεγάλου ποσού του κεφαλαίου σου" αυτόματα σε κατατάσσει στο "1%". Δηλαδή ακριβώς αυτό που είπα. Αν έχεις τόσα λεφτά που δεν έχεις τι να τα κάνεις. ;) Το υπόλοιπο 99% στην Ελλάδα, με μέσο μισθό 1.000€ (850€ δόσεις για οχήματα λέει :lol: ), αγοράζει αυτοκίνητα με 5-15 χιλιάρικα, συνήθως όχι μετρητοίς (ούτε καινούρια, εδώ που τα λέμε). Και με τους όρους leasing που κυκλοφορούν στην αγορά, όχι απλά δε συμφέρει, αλλά δεν είναι καν κοντά.

Καλά κάνεις και ρώτας και προβληματίζεσαι, αλλά είσαι παντελώς εκτός ελληνικής πραγματικότητας. Και μπράβο σου δηλαδή, well done.

Συγγνώμη αλλά μάλλον εξέφρασα λάθος αυτό που ήθελα να πω (γαμω τα ελληνικά μου γαμω :lol: )

Ως κεφάλαιο αναφέρω τα χρήματα που έχεις στην άκρη για αγορά οχήματος. Αυτά τα 5-15κ που αναφέρεις με μέσο μισθο 1000€ είναι τραγικά μεγάλο ποσο.

Ενώ αν τα αφήσεις εκεί που είναι και τα χρησιμοποιήσεις για κάτι που δεν χάνει αξία και πληρώσεις το 5-10% σαν προκαταβολή και έχεις μια μικρή δόση γιατί έχεις την μεγάλη δόση στο τέλος μπορείς να κανεις optimisation των χρημάτων σου και να υπερκαλύψεις αυτό το επιτόκιο που έχεις.

Μακάρι να ήμουν στο 1%… απλά είμαι no lifer που ξοδεύω τα χρήματα μου σε οχήματα που δεν μπορώ να πληρώσω μετρητοις και πίστες που δεν σου προσφέρουν καμία ασφάλεια…. :lol:

geioann
03/03/2024, 19:30
αυτο στην ελλαδα ξερω οτι το εχει η bmw, η ducati και τωρα λενε οτι μεσω santander το εφερε στην ελλαδα και η ktm. Μονο της bmw που ειχα υπολογισει καποτε εβγαινε περιπου σαν να παιρνεις δανειο. το επιτοκιο στην ελλαδα ειναι δραματικα ψηλο για αγορά οχηματος.

Γενικά αυτό το πλάνο έχει ελαφρώς πιο υψηλό επιτόκιο απ' το κλασικό. Και αν αποφασίσεις να ξαναβάλεις δόσεις στη "μεγάλη δόση" για αλλά 3,4,5 χρόνια ο τόκος που θα έχεις πληρώσει συνολικά θα είναι ένα αρκετά σεβαστό ποσό. Συμφέρει απ' την άποψη πως για 3 χρόνια θα έχεις ευχαριστηθεί ένα καινούργιο οχημα έχοντας πληρώσει μόνο το μισό με αρκετά χαμηλή μηνιαία δόση και αν στην τελική δεν έχεις τα χρήματα να το ξεπληρώσεις ή δεν γουστάρεις να πληρώνεις για μερικά ακόμα χρόνια το αφήνεις στην αντιπροσωπεία. Ειδικά για οχήματα "διασκέδασης" είναι μια χαρά!

Btw η ντουκατι στο συγκεκριμένο πλάνο σου βάζει όρο πως θα κάνεις το πολύ μέχρι 10k χιλιόμετρα το χρόνο. Διότι πολλοί τις άφηναν μετα από 3 χρόνια μην μπορώντας να την ξεπληρώσουν έχοντας κάνει 6ψηφια χιλιόμετρα και έμεναν αμανατι στις αντιπροσωπείες!!

BLiTzER
03/03/2024, 19:37
Συγγνώμη αλλά μάλλον εξέφρασα λάθος αυτό που ήθελα να πω (γαμω τα ελληνικά μου γαμω :lol: )

Ως κεφάλαιο αναφέρω τα χρήματα που έχεις στην άκρη για αγορά οχήματος. Αυτά τα 5-15κ που αναφέρεις με μέσο μισθο 1000€ είναι τραγικά μεγάλο ποσο.

Ενώ αν τα αφήσεις εκεί που είναι και τα χρησιμοποιήσεις για κάτι που δεν χάνει αξία και πληρώσεις το 5-10% σαν προκαταβολή και έχεις μια μικρή δόση γιατί έχεις την μεγάλη δόση στο τέλος μπορείς να κανεις optimisation των χρημάτων σου και να υπερκαλύψεις αυτό το επιτόκιο που έχεις.

Μακάρι να ήμουν στο 1%… απλά είμαι no lifer που ξοδεύω τα χρήματα μου σε οχήματα που δεν μπορώ να πληρώσω μετρητοις και πίστες που δεν σου προσφέρουν καμία ασφάλεια…. :lol:

Το 1% ήταν σε εισαγωγικά. Κανείς μας δε θα φτάσει ποτέ εκεί. Οκ, κάνε το 10% για σένα. :D

Ναι, αυτό που λες δεν είναι leasing, τουλάχιστον όπως ισχύει στην Ελλάδα (που πληρώνεις μηνιαία δόση αλλά στο τέλος δεν έχεις δικό σου όχημα), αλλά κάποιο χρηματοδοτικό. Ίσως "συμφέρει", ανάλογα τις ανάγκες σου. Δεν είναι δύσκολο να κάνεις τα μαθηματικά, φαντάζομαι. Προσωπικά, δε θα έβαζα ποτέ δόση για όχημα, οπότε δε θα σκεφτόμουν ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Αλλά εγώ δε θα αγόραζα και καινούριο αυτοκίνητο, διότι είναι λεφτά στον κάδο. Αν είχα μισθό 10 χιλιάρικα, σαφώς θα άλλαζε το πράγμα.

TheRegulator
03/03/2024, 19:39
Παιδία λεμε το ίδιο πράγμα με διαφορετικό όνομα! Εδώ το λένε leasing στην Ελλάδα χρηματοδοτικό 451184

TheRegulator
03/03/2024, 19:44
Αυτό ακριβώς.
Χαμηλή δόση λόγο αποπληρωμής μονο του 60% της αξίας και δρόμο στην 3 ετία μιας που δεν θα έχει χάσει το 60% της αξίας του αλλα ένα 10-25% (μιλαμε για συγκεκριμένα οχηματα) 451185

geioann
03/03/2024, 20:03
Παιδία λεμε το ίδιο πράγμα με διαφορετικό όνομα! Εδώ το λένε leasing στην Ελλάδα χρηματοδοτικό

Απλά leasing στην Ελλάδα είναι άλλο πραγμα

kostaskk
03/03/2024, 21:04
Όχι δεν αξίζει. Για να βάζουν δόσεις και ευκολίες δεν το κάνουν για την ψυχή τις μάνας τους, αλλά για το κέρδος.
Το συνολικό ποσό που θα δώσεις στο τέλος θα είναι πολύ μεγαλητερο από την τιμή αγοράς μετρητής τώρα..

Αν αποφασίσεις να την δώσεις πίσω μετά από 3 χρόνια θα έχεις ξοδέψει 9.000 και μένεις με το τιποτα, ενώ αν είχες πάρει ένα μεταχειρισμένο θα έμενες με κάτι αξίας 6-7-8.000, ίσως ίδιας, και σε μερικές περιπτώσεις μεγαλύτερης αξίας..

Αν πεις να την κρατήσεις στο τελος θα δώσεις πολλά παραπάνω από όσο αξιζει

TheRegulator
03/03/2024, 21:20
Όχι δεν αξίζει. Για να βάζουν δόσεις και ευκολίες δεν το κάνουν για την ψυχή τις μάνας τους, αλλά για το κέρδος.
Το συνολικό ποσό που θα δώσεις στο τέλος θα είναι πολύ μεγαλητερο από την τιμή αγοράς μετρητής τώρα..

Αν αποφασίσεις να την δώσεις πίσω μετά από 3 χρόνια θα έχεις ξοδέψει 9.000 και μένεις με το τιποτα, ενώ αν είχες πάρει ένα μεταχειρισμένο θα έμενες με κάτι αξίας 6-7-8.000, ίσως ίδιας, και σε μερικές περιπτώσεις μεγαλύτερης αξίας..

Αν πεις να την κρατήσεις στο τελος θα δώσεις πολλά παραπάνω από όσο αξιζει

Με το χρηματοδοτικό (γιατί ξεκαθαρίσαμε ότι άλλο το λιζινγκ του εξωτερικό και άλλο της Ελλαδας) θα δώσεις 7-8% περισσότερο απ ότι αν πλήρωνες cash αλλά έχεις 3-4 χρόνια να κανεις αυτό το ποσο να σου δώσει 7-8% ενδεικτικά μέσο ορο έχεις 10% επιστροφή το χρόνο on average στον S&P 500…
Το ξαναλέω δεν είμαι financial guru όποτε do your own research.

kostaskk
03/03/2024, 21:48
Μόνο 7-8 % είναι το εξτρα? Σίγουρα ;λίγο φαίνεται.

Ναι στην χειρότερη τα χάνεις όλα στο χρηματιστήριο και γίνεται και καμιά ανατίμηση στο
ελβετικό Φράγκο και πάει η δόση του δανείου 3 φορές πάνω (δες όσους είχαν στεγαστικό σε ελβετικό Φράγκο,και δεν διάβασαν τα ψιλά γράμματα)
Και τι θα γίνει αν δεν μπορέσεις να αποπληρώσεις τις δόσεις, θα αυξάνεται το επιτόκιο,θα σου κατασχέσουν κάτι?

Τα δάνεια είναι κακό πράγμα,

TheRegulator
03/03/2024, 22:03
Μόνο 7-8 % είναι το εξτρα? Σίγουρα ;λίγο φαίνεται.

Ναι στην χειρότερη τα χάνεις όλα στο χρηματιστήριο και γίνεται και καμιά ανατίμηση στο
ελβετικό Φράγκο και πάει η δόση του δανείου 3 φορές πάνω (δες όσους είχαν στεγαστικό σε ελβετικό Φράγκο,και δεν διάβασαν τα ψιλά γράμματα)
Και τι θα γίνει αν δεν μπορέσεις να αποπληρώσεις τις δόσεις, θα αυξάνεται το επιτόκιο,θα σου κατασχέσουν κάτι?

Τα δάνεια είναι κακό πράγμα,

8% είναι στην Ελλάδα στην μπεμβε. Στην Ελβετία είναι από 0.9% έως 6.7%..
όσο για τα στεγαστικά στην Ελβετία είναι ΠΟΛΥ περίπλοκα τα πράγματα και δεν γνωρίζω να σου απαντήσω.
Αλλά μπερδεύεις την Αγγλία με την Ελβετία. Εκεί πήγε η δόση 3 φορές πάνω!

Bowleno
03/03/2024, 22:16
Μόνο 7-8 % είναι το εξτρα? Σίγουρα ;λίγο φαίνεται.

Ναι στην χειρότερη τα χάνεις όλα στο χρηματιστήριο και γίνεται και καμιά ανατίμηση στο
ελβετικό Φράγκο και πάει η δόση του δανείου 3 φορές πάνω (δες όσους είχαν στεγαστικό σε ελβετικό Φράγκο,και δεν διάβασαν τα ψιλά γράμματα)
Και τι θα γίνει αν δεν μπορέσεις να αποπληρώσεις τις δόσεις, θα αυξάνεται το επιτόκιο,θα σου κατασχέσουν κάτι?

Τα δάνεια είναι κακό πράγμα,

Για το τελευταίο.....:beer:

Ναι, παθών και ποτέ ξανά. Εξ ου, πήρα κινέζικο, δεν θέλω πια ποτέ ξανα να χρωστάω σε καμία πουτ@να τράπεζα!

patsavour
03/03/2024, 22:27
Για το τελευταίο.....:beer:

Ναι, παθών και ποτέ ξανά. Εξ ου, πήρα κινέζικο, δεν θέλω πια ποτέ ξανα να χρωστάω σε καμία πουτ@να τράπεζα!
λαθος χαρακτηρισμος.την πουτ.....να την πληρωνεις να την γ.............ς.
Νταβατζης θα ηταν σωστοτερος χαρακτηρισμος.:D:lol:

bmwr1100gs
04/03/2024, 10:30
Καλημέρα,

Το θέμα είναι πολύ μεγάλο και σίγουρα ξεφεύγει από την οικονομική υπόσταση και εισέρχεται στο θέμα ψυχολογία.

Οι απόψεις μου για την λήψη δανείου, leasing, χρηματοδοτικού γενικά, είναι κάθετες και σε ένα βαθμό ακραίες.

Εάν δεν βγαίνουν τα κουκιά, θα αναζητήσω μια πρακτική λύση για να ικανοποιήσω την ανάγκη μου. Εάν θέλω να πουλήσω μούρη, δεν θα πάω στην τράπεζα και πάρω δάνειο για να πάρω τον σούπερ ντούπερ γυναικομαγνήτη, θα πάω στον ψυχολόγο να με βοηθήσει να λύσω τα θέματά μου.

Όταν παίρνω δάνειο, χρησιμοποιώ μελοντικά εισοδήματα που δεν έχω τώρα. Δέχομαι και υπογράφω τους όρους και τα επιτόκια της τράπεζας και φυσικά, θα είμαι οικονομικά ανώριμος , να γυρίσω και να πω πουτ@νες τράπεζες που ΕΓΩ υπέγραψα την σύμβαση και έχω πληρώσει 20% και 30% παραπάνω το αυτοκίνητό, την μοτο ή το σπίτι.

Δεν θα έπρεπε να ψηφίζω, εάν είχα την απαίτηση, η τράπεζα να μου χαρίσει το 40 -30- 20 5% του δανείου, γιατί ξαφνικά μειώθηκαν τα εισοδήματά μου ή κάτι πήγε στραβά στον οικογενειακό προγραμματισμό ή είχα θέματα με την υγεία μου.

Οι τράπεζες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, λειτουργούν για το κέρδος, οπότε η οποιαδήποτε άλλη επιλογή πέρα του δανείου, δεν θα έχει το κέρδος της τράπεζας άρα θα είναι πιο ελκυστική, ούτε τον κίνδυνο να πάει κάτι στραβα και να χάσω άλλα περιουσιακά στοιχεία.

Εάν μπω σε μια τέτοια διαδικασία θα μπώ μόνο εάν είναι να καλύψω μια ζωτική ανάγκη, γιατί διαφορετικά υποθηκεύω την ζωή την δικιά μου και του παιδιού μου.

Γνωρίζω πως εάν όλος ο κόσμος είχε τις δικές μου απόψεις, πολλοί δεν θα είχαν δουλειά, αλλά από την άλλη αυτός είναι ο καπιταλισμός.

Bowleno
04/03/2024, 11:38
Καλημέρα,

Το θέμα είναι πολύ μεγάλο και σίγουρα ξεφεύγει από την οικονομική υπόσταση και εισέρχεται στο θέμα ψυχολογία.

Οι απόψεις μου για την λήψη δανείου, leasing, χρηματοδοτικού γενικά, είναι κάθετες και σε ένα βαθμό ακραίες.

Εάν δεν βγαίνουν τα κουκιά, θα αναζητήσω μια πρακτική λύση για να ικανοποιήσω την ανάγκη μου. Εάν θέλω να πουλήσω μούρη, δεν θα πάω στην τράπεζα και πάρω δάνειο για να πάρω τον σούπερ ντούπερ γυναικομαγνήτη, θα πάω στον ψυχολόγο να με βοηθήσει να λύσω τα θέματά μου.

Όταν παίρνω δάνειο, χρησιμοποιώ μελοντικά εισοδήματα που δεν έχω τώρα. Δέχομαι και υπογράφω τους όρους και τα επιτόκια της τράπεζας και φυσικά, θα είμαι οικονομικά ανώριμος , να γυρίσω και να πω πουτ@νες τράπεζες που ΕΓΩ υπέγραψα την σύμβαση και έχω πληρώσει 20% και 30% παραπάνω το αυτοκίνητό, την μοτο ή το σπίτι.

Δεν θα έπρεπε να ψηφίζω, εάν είχα την απαίτηση, η τράπεζα να μου χαρίσει το 40 -30- 20 5% του δανείου, γιατί ξαφνικά μειώθηκαν τα εισοδήματά μου ή κάτι πήγε στραβά στον οικογενειακό προγραμματισμό ή είχα θέματα με την υγεία μου.

Οι τράπεζες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, λειτουργούν για το κέρδος, οπότε η οποιαδήποτε άλλη επιλογή πέρα του δανείου, δεν θα έχει το κέρδος της τράπεζας άρα θα είναι πιο ελκυστική, ούτε τον κίνδυνο να πάει κάτι στραβα και να χάσω άλλα περιουσιακά στοιχεία.

Εάν μπω σε μια τέτοια διαδικασία θα μπώ μόνο εάν είναι να καλύψω μια ζωτική ανάγκη, γιατί διαφορετικά υποθηκεύω την ζωή την δικιά μου και του παιδιού μου.

Γνωρίζω πως εάν όλος ο κόσμος είχε τις δικές μου απόψεις, πολλοί δεν θα είχαν δουλειά, αλλά από την άλλη αυτός είναι ο καπιταλισμός.



Επειδή μάλλον σε μένα αναφέρεσαι....
Τις χαρακτήρισα έτσι και πάντα θα έτσι θα παραμείνουν εκτός και γκρεμιστεί κανένας φούρνος ξέρω γω.
Ο λόγος; οι τόκοι υπερημερίας (μην χέσω) που αγγίζουν (και ξεπερνούν κιόλας, πολλές φορές) τα όρια της τοκογλυφίας.
Να δεχθώ ότι καθυστέρησα ξέρω γω μια η και 2 δόσεις και να μπει ένα μικρό ποσό επί των δόσεων π.χ. 1% αλλά όχι, απαιτείς ΟΛΟ το ποσό του δανείου μαζί με τόκους που άπτονται του μέλλοντος; Ε, όχι.
Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα και δεν είναι του παρόντος θέματος.

Παραμένουν πουτ@νες.....

harris_x
04/03/2024, 11:46
Το θέμα μας δεν είναι οι τράπεζες.

harris_x
04/03/2024, 12:43
To leasing δεν είναι χρηματοδότηση, είναι μίσθωση μακράς διάρκειας.

Το να πάρεις ένα όχημα μέσω leasing, αν είσαι ιδιώτης δεν συμφέρει.
Αν είσαι εταιρία, μπορείς να περνάς τις χρεώσεις της μίσθωσης στα έξοδά σου, και να συμψηφίζεις τον ΦΠΑ, συμφέρει.