Σύνδεση

View Full Version : Ιάπωνας ή Κινέζος



KostasVas
08/03/2024, 22:37
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα. Τα διλήμματα πολλά όταν δεν υπάρχει το χρήμα. Νέες εισαγωγές στον κόσμο της μοτοσυκλέτας κυρίως από Ασία μεριά. Τι παίζει όμως πραγματικά με αυτές τις μοτοσυκλέτες;
Ένα παράδειγμα CF moto 450mt. Υπάρχει υποστήριξη από τον εισαγωγέα (σε θέμα ανταλλακτικών και καλής συνεργασίας); Θα αντέξει όσο ένα CB500X (που και αυτό δεν είναι Japan είναι Ταϊλάνδη).
Αξίζει να δοθεί μια ευκαιρία σε ένα τέτοιο μηχανάκι όπως στο συγκεκριμένο CFMOTO?

CorpseAlive
08/03/2024, 22:38
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα. Τα διλήμματα πολλά όταν δεν υπάρχει το χρήμα. Νέες εισαγωγές στον κόσμο της μοτοσυκλέτας κυρίως από Ασία μεριά. Τι παίζει όμως πραγματικά με αυτές τις μοτοσυκλέτες;
Ένα παράδειγμα CF moto 450mt. Υπάρχει υποστήριξη από τον εισαγωγέα (σε θέμα ανταλλακτικών και καλής συνεργασίας); Θα αντέξει όσο ένα CB500X (που και αυτό δεν είναι Japan είναι Ταϊλάνδη).
Αξίζει να δοθεί μια ευκαιρία σε ένα τέτοιο μηχανάκι όπως στο συγκεκριμένο CFMOTO?

Ποιο είναι το Budget και από Ιάπωνα τι κοιτάς το CB500X ή κάποιο άλλο?

telegonos
09/03/2024, 09:58
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα. Τα διλήμματα πολλά όταν δεν υπάρχει το χρήμα. Νέες εισαγωγές στον κόσμο της μοτοσυκλέτας κυρίως από Ασία μεριά. Τι παίζει όμως πραγματικά με αυτές τις μοτοσυκλέτες;
Ένα παράδειγμα CF moto 450mt. Υπάρχει υποστήριξη από τον εισαγωγέα (σε θέμα ανταλλακτικών και καλής συνεργασίας); Θα αντέξει όσο ένα CB500X (που και αυτό δεν είναι Japan είναι Ταϊλάνδη).
Αξίζει να δοθεί μια ευκαιρία σε ένα τέτοιο μηχανάκι όπως στο συγκεκριμένο CFMOTO?

To 450sr-s πάντως, εγώ πολύ το ζαχαρώνω. Η αντιπροσωπεία είναι καλή απότι ακούω-διαβάζω και ειδικά για εμένα, δίπλα (Κερατέα).

Θα περιμένω να δω και το τρικύλινδρο 675 που ανακοινώνεται προσεχώς, και ένα από τα δύο.... :a01:

panavour
09/03/2024, 12:02
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα. Τα διλήμματα πολλά όταν δεν υπάρχει το χρήμα. Νέες εισαγωγές στον κόσμο της μοτοσυκλέτας κυρίως από Ασία μεριά. Τι παίζει όμως πραγματικά με αυτές τις μοτοσυκλέτες;
Ένα παράδειγμα CF moto 450mt. Υπάρχει υποστήριξη από τον εισαγωγέα (σε θέμα ανταλλακτικών και καλής συνεργασίας); Θα αντέξει όσο ένα CB500X (που και αυτό δεν είναι Japan είναι Ταϊλάνδη).
Αξίζει να δοθεί μια ευκαιρία σε ένα τέτοιο μηχανάκι όπως στο συγκεκριμένο CFMOTO?

αμα μας πεις το χρημα που διαθετεις για την αγορα ,θα σου πουμε με μεγαλυτερη ακριβεια τι να κανεις.

BLiTzER
09/03/2024, 12:40
αμα μας πεις το χρημα που διαθετεις για την αγορα ,θα σου πουμε με μεγαλυτερη ακριβεια τι να κανεις.

Όπως πχ να βρεις καλύτερη δουλειά.

panavour
09/03/2024, 14:52
Όπως πχ να βρεις καλύτερη δουλειά.

Κι αυτο σωστο.Το φορουμ δεν εχει στεγανα και ταμπου.Συμβουλευει ,απο μηχανες,εως απορρυπαντικο για την μπουγαδα,και απο συνταγες μαγειρικης,εως συμβουλες ''σχεσεων'' σε στυλ ''Κοσμοπολιταν'':a024:

Lakisss
09/03/2024, 15:40
Αξίζει να δοθεί μια ευκαιρία σε ένα τέτοιο μηχανάκι όπως στο συγκεκριμένο CFMOTO?

Ως κάτοχος Κινέζου παίρνεις ρίσκο σε όλους τους τομείς. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι αναμονή. Να πουλήσει κάποια κομμάτια, να δεις τα πρώτα feedback και παιδικές ασθένειες, και κατόπιν να αποφασίσεις. Test ride απαραίτητο.

KostasVas
09/03/2024, 18:08
Ποιο είναι το Budget και από Ιάπωνα τι κοιτάς το CB500X ή κάποιο άλλο?

Δεν υπάρχει κάποιο όριο στο budget είναι η αλήθεια αυτή τη στιγμή (να είναι καλά η δουλειά). Είμαι κάτοχος CB500X 2019. Δεν ψάχνω για αλλαγή και αν αλλάξω έχω κατασταλάξει στην αναβάθμιση που θα γίνει. Είναι γενικότερη η απορία μου για το λόγο ότι είδα να υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον προς τους Κινέζους και ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο

KostasVas
09/03/2024, 18:10
Ποιο είναι το Budget και από Ιάπωνα τι κοιτάς το CB500X ή κάποιο άλλο?


αμα μας πεις το χρημα που διαθετεις για την αγορα ,θα σου πουμε με μεγαλυτερη ακριβεια τι να κανεις.

Το χρήμα που διαθέτω είναι 12κ χωρίς βέβαια να με ενδιαφέρει να αλλάξω αυτή τη στιγμή το μηχανάκι που έχω (CB500X '19). Είχα απλά απορία για το μεγάλο ενδιαφέρον του κοινού που διαβάζω σε διάφορα social

CorpseAlive
09/03/2024, 18:12
Προσωπική μου άποψη είναι ότι αν έχεις 12κ για μηχανάκι , η αγορά έχει τρομερές επιλογές από τις παραδοσιακές μάρκες. Δεν υπάρχει λόγος να κοιτάξεις Budget μηχανάκι σε αυτό το ποσό.

Bowleno
09/03/2024, 18:13
Δεν υπάρχει κάποιο όριο στο budget είναι η αλήθεια αυτή τη στιγμή (να είναι καλά η δουλειά). Είμαι κάτοχος CB500X 2019. Δεν ψάχνω για αλλαγή και αν αλλάξω έχω κατασταλάξει στην αναβάθμιση που θα γίνει. Είναι γενικότερη η απορία μου για το λόγο ότι είδα να υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον προς τους Κινέζους και ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο

Είναι απλός ο λόγος, προσφέρουν "πολύ μηχανή" στα 2/3 του κόστους των ιαπωνικών, δες π.χ. τι γίνεται τώρα με το voge 525 dsx.
Και που να έρθει και το 900....

KostasVas
10/03/2024, 14:37
Είναι απλός ο λόγος, προσφέρουν "πολύ μηχανή" στα 2/3 του κόστους των ιαπωνικών, δες π.χ. τι γίνεται τώρα με το voge 525 dsx.
Και που να έρθει και το 900....

Σε αυτά τα 2/3 όμως έχουν προσθέσει επώνυμα περιφερειακά, συν τον επιπλέον εξοπλισμό (χούφτες, καρίνα, κάγκελα κτλ) αναλόγως το μοντέλο

Bowleno
10/03/2024, 14:45
Σε αυτά τα 2/3 όμως έχουν προσθέσει επώνυμα περιφερειακά, συν τον επιπλέον εξοπλισμό (χούφτες, καρίνα, κάγκελα κτλ) αναλόγως το μοντέλο

Με το "πολύ μηχανή" αυτό εννοούσα;)

phovos
10/03/2024, 17:02
To 450MT είναι πολύ καινούργιο ακόμα για να μιλήσουμε για αξιοπιστία και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών. Ως κάτοχος low budget μηχανής, έχω πλήρη συνείδηση του τι αγόρασα οπότε με τη δική μου λογική ένα κινέζικο ή ινδικό μηχανακι αξίζει (σε σχέση με ένα ιαπωνικό) εάν έχει και τη σχετική διαφορά στην τιμή.

Dimmanoukas
10/03/2024, 18:19
Κάτοχος του cf moto clx και παρακολουθώντας το χώρο της μηχανής κανένα δίχρονο τώρα, έχω έως τώρα αντιληφθεί τα εξής:

1) μοντέλο με το μοντέλο και οι δύο μεγάλες κινέζικες (cf moto και Voge) αλλά και η ινδική (Royal Enfield) κάνει αλματώδη πρόοδο σε ποιότητα (σχεδιασμού, συναρμογής κλπ)
2) αυτά που πάσχουν συνήθως είναι οι πρώτες φουρνιές μοντέλων όπου και εμφανίζουν κάποιες χαζές "παιδικές ασθένειες" ας μου επιτραπεί η έκφραση και έπειτα διορθώνονται στις επόμενες παρτίδες
3) για να αντισταθμιστεί αυτή η οποία δυσπιστία και για να πάρουν μερίδιο αγοράς, δίνουν σε "προνομιακή" τιμή θελκτικά μοντέλα με επώνυμα περιφερειακά
4) δεν είναι ασφαλές να συγκρίνει κανείς τα νέα μοντέλα με τα παλιά, καθώς η ποιότητα όλων των νέων έχει στα μάτια μου πέσει αισθητά, στα επώνυμα και μη (ή εμείς έχουμε πιο αυξημένες απαιτήσεις από τις εταιρείες έχοντας συνηθίσει σε ποιοτικά μοντέλα)
5) θεωρώ ότι στα επόμενα χρόνια (2 - 3 το πολύ) η ψαλίδα αυτών με τις μεγάλες εταιρείες θα κλείσει (η τιμή των μικρών θα ανέβει και η ποιότητα των μεγάλων θα πέσει λίγο ακόμη ως προς την λογική συγκράτησης του κόστους και αύξησης επακόλουθα του κέρδους)
6) Αν δεν ήταν αυτές οι μικρές εταιρείες ίσως τα πράγματα να ήταν πολύ χειρότερα σε επίπεδο τιμολογιακής πολιτικής από τις μεγάλες και σίγουρα οι πωλήσεις σε μικρότερο αριθμό

Lioulios
10/03/2024, 19:41
Με 12 Κ παιρνεις οτι γουσταρεις σε μεταχ/νο.
Οχι τελευταια μοντελα ,αλλα ισχυρα brand και Ιαπωνικα και Ευρωπη... και σιγουρα πολυφορτωμενα με εξτρα και λιγοτερα απο 40Κ χλμετρα .

Απο καινουρια , επισης οι επιλογες ειναι πολλες και καλες .

Αν εχεις 12 Κ για μηχανη εισαι οκ .
Ο προβληματισμος σου αφκρα αυτους που εχουν 6-7 Κ και δεν ξερουν αν αξιζει να βαλουν χρεος 4-5Κ ή δεν αξιζει τον κοπο .

panavour
10/03/2024, 20:03
Με 12 Κ παιρνεις οτι γουσταρεις σε μεταχ/νο.
Οχι τελευταια μοντελα ,αλλα ισχυρα brand και Ιαπωνικα και Ευρωπη... και σιγουρα πολυφορτωμενα με εξτρα και λιγοτερα απο 40Κ χλμετρα .

Απο καινουρια , επισης οι επιλογες ειναι πολλες και καλες .

Αν εχεις 12 Κ για μηχανη εισαι οκ .
Ο προβληματισμος σου αφκρα αυτους που εχουν 6-7 Κ και δεν ξερουν αν αξιζει να βαλουν χρεος 4-5Κ ή δεν αξιζει τον κοπο .

Οι πωλήσεις πλέον έχουν λύσει αυτόν τον προβληματισμό υπέρ της καινούργιας κινέζικης.problem solved.

Volpad
10/03/2024, 22:43
Οι πωλήσεις πως είναι δυνατόν να έχουν λύσει έναν προβληματισμό?

Εγώ σου λέω ότι ο κόσμος είναι χαζός. Αποδεδειγμένο 1000αδες φορές...
Γιατι λοιπόν να ακούσουμε τις πωλήσεις?

giorgosb
10/03/2024, 22:51
Οι πωλήσεις πλέον έχουν λύσει αυτόν τον προβληματισμό υπέρ της καινούργιας κινέζικης.problem solved.

Ποιες πωλήσεις ακριβώς, της Ιταλίας; Εδώ Ελλάδα πάντως τα τελευταία χρόνια best seller είναι CB500X, Tracer 9 και GS.. Αν έχεις στοιχεία πωλήσεων γενικά από Ευρώπη μπορείς να τα μοιραστείς να δούμε κι εμείς.

panavour
11/03/2024, 07:14
Άλλο τα Μπεστ σελερ,και άλλο τα ποσοστά αύξησης των πωλήσεων.Τσ τελευταία χρόνια στην χαμηλή με μέση κατηγορία στην Ελλάδα αυξάνεται το μερίδιο των κινεζοινδικων εταιρειών,και των κατασκευασμένων μοτό εκτός Ιαπωνίας.Στα ψηλά πάνω από 8 χιλιάρικα,δεν έχουν ακόμα βγάλει μοντέλα.Οταν βγάλουν θα δούμε κι εκεί.Αγαλι αγάλι γίνεται η αγουριδα μέλι.

Volpad
11/03/2024, 08:20
Από εδώ θα το φέρεις, από εκεί θα το φέρεις, θα βγάλεις τα κινέζικα πρώτα.... :lol:

Αρα λοιπόν ισχυρίζεσαι ότι τα ποσοστά αύξησης των πωλήσεων (από έτος σε ετος φανταζομαι), λύνουν τον προβληματισμό μεταξύ μεταχειρισμένο ιαπωνικού και καινούριου κινέζικου και όχι οι πωλήσεις αυτές καθαυτες....

:bawl:

Την επόμενη φορά να το γράφεις ολόκληρο και να μην αφήνεις να εννοηθεί, γιατί δεν εννοείται.
Μην μπερδευτεί κανένας και πάρει την άποψη σου στα σοβαρά...

panavour
11/03/2024, 09:48
Εσύ να μην μπερδεύτεις,και μην την παίρνεις στα σοβαρά.Οι αγορές σιγά σιγά ρυθμίζονται.Θα δεις πράγματα που θα τρίβεις τα (μη) μπερδεμένα ματάκια σου.Κυριακη κοντή γιορτή λέει η παροιμία.Ηδη έχουν διπλασιαστεί οι κινεζικέςεξαγωγές από λίγα χρόνια πριν.Κοιτα και στα ηλεκτρικα.Αλλα μην πάθεις ηλεκτροσόκ.

KostasVas
11/03/2024, 11:00
Με 12 Κ παιρνεις οτι γουσταρεις σε μεταχ/νο.
Οχι τελευταια μοντελα ,αλλα ισχυρα brand και Ιαπωνικα και Ευρωπη... και σιγουρα πολυφορτωμενα με εξτρα και λιγοτερα απο 40Κ χλμετρα .

Απο καινουρια , επισης οι επιλογες ειναι πολλες και καλες .

Αν εχεις 12 Κ για μηχανη εισαι οκ .
Ο προβληματισμος σου αφκρα αυτους που εχουν 6-7 Κ και δεν ξερουν αν αξιζει να βαλουν χρεος 4-5Κ ή δεν αξιζει τον κοπο .

Η έννοια του θέματος ήταν να ακούσω απόψεις σχετικά με το ενδιαφέρον των συντροχων σε αυτό το φόρουμ, όχι για να δω αν μπορώ να αλλάξω μηχανάκι. Δεν έχει να κάνει τόσο με αγορά άλλης μοτοσυκλέτας όσο με το τι συμβαίνει πραγματικά στην αγορά τα τελευταία δύο χρόνια κατά κύριο λόγο.

KostasVas
11/03/2024, 11:06
Κάτοχος του cf moto clx και παρακολουθώντας το χώρο της μηχανής κανένα δίχρονο τώρα, έχω έως τώρα αντιληφθεί τα εξής:

1) μοντέλο με το μοντέλο και οι δύο μεγάλες κινέζικες (cf moto και Voge) αλλά και η ινδική (Royal Enfield) κάνει αλματώδη πρόοδο σε ποιότητα (σχεδιασμού, συναρμογής κλπ)
2) αυτά που πάσχουν συνήθως είναι οι πρώτες φουρνιές μοντέλων όπου και εμφανίζουν κάποιες χαζές "παιδικές ασθένειες" ας μου επιτραπεί η έκφραση και έπειτα διορθώνονται στις επόμενες παρτίδες
3) για να αντισταθμιστεί αυτή η οποία δυσπιστία και για να πάρουν μερίδιο αγοράς, δίνουν σε "προνομιακή" τιμή θελκτικά μοντέλα με επώνυμα περιφερειακά
4) δεν είναι ασφαλές να συγκρίνει κανείς τα νέα μοντέλα με τα παλιά, καθώς η ποιότητα όλων των νέων έχει στα μάτια μου πέσει αισθητά, στα επώνυμα και μη (ή εμείς έχουμε πιο αυξημένες απαιτήσεις από τις εταιρείες έχοντας συνηθίσει σε ποιοτικά μοντέλα)
5) θεωρώ ότι στα επόμενα χρόνια (2 - 3 το πολύ) η ψαλίδα αυτών με τις μεγάλες εταιρείες θα κλείσει (η τιμή των μικρών θα ανέβει και η ποιότητα των μεγάλων θα πέσει λίγο ακόμη ως προς την λογική συγκράτησης του κόστους και αύξησης επακόλουθα του κέρδους)
6) Αν δεν ήταν αυτές οι μικρές εταιρείες ίσως τα πράγματα να ήταν πολύ χειρότερα σε επίπεδο τιμολογιακής πολιτικής από τις μεγάλες και σίγουρα οι πωλήσεις σε μικρότερο αριθμό

Θα συμφωνήσω κατά ένα μέρος με την πρόοδο καθώς φαίνεται και από την απήχηση στον κόσμο.
Πέρα από τις χαζές παιδικές ασθένειες έχω διαβάσει (ένα παράδειγμα θα θέσω) σχετικά με τους λαιμούς σε ορισμένα κινέζικα πως σκουριάζουν ή παρουσιάζουν θέματα (εκεί βέβαια παίζει ρόλο και η συντήρηση και χρήση που κάνει ο καθένας).
Θα συμφωνήσω επίσης ότι οι νέες μοτοσυκλέτες έχουν πέσει ποιοτικά και πιστεύω ότι οφείλεται και στο παραπάνω "φόρτωμα" προίκας που πέφτει σε ηλεκτρονικά κτλ.
Όσον αφορά τις τιμές φοβάμαι ότι εφόσον θα ανεβάσουν οι καινούργιες εταιρείες τις τιμές, μη ξεφύγουν και οι Ιάπωνες έχοντας την προϊστορία μέχρι τώρα.

panavour
11/03/2024, 11:26
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα. Τα διλήμματα πολλά όταν δεν υπάρχει το χρήμα. Νέες εισαγωγές στον κόσμο της μοτοσυκλέτας κυρίως από Ασία μεριά. Τι παίζει όμως πραγματικά με αυτές τις μοτοσυκλέτες;
Ένα παράδειγμα CF moto 450mt. Υπάρχει υποστήριξη από τον εισαγωγέα (σε θέμα ανταλλακτικών και καλής συνεργασίας); Θα αντέξει όσο ένα CB500X (που και αυτό δεν είναι Japan είναι Ταϊλάνδη).
Αξίζει να δοθεί μια ευκαιρία σε ένα τέτοιο μηχανάκι όπως στο συγκεκριμένο CFMOTO?


Η έννοια του θέματος ήταν να ακούσω απόψεις σχετικά με το ενδιαφέρον των συντροχων σε αυτό το φόρουμ, όχι για να δω αν μπορώ να αλλάξω μηχανάκι. Δεν έχει να κάνει τόσο με αγορά άλλης μοτοσυκλέτας όσο με το τι συμβαίνει πραγματικά στην αγορά τα τελευταία δύο χρόνια κατά κύριο λόγο.

Για ναρθουμε λοιπον στην αρχικη σου ερωτηση,αν θ αντεξει το CF 450 MT οσο το cb500x, αυτο δεν το ξερει κανεις.Η πρεπει καποιος να τα αγορασει και τα δυο ταυτοχρονα και να τους κανει την ιδια χρηση για χρονια ,για να το διαπιστωσει,ή καποιος που εχει cb 500x ,για 80000 χλμ ας πουμε,να το πουλησει,και να παρει το CF.Eννοειται βεβαιως οτι πρεπει να μιλαμε για ιδιου κυβισμου ,ιδιας φιλισοφιας,ιδιων ιππων,και ιδιου κινητηρα μηχανακια.Δεν συγκρινουμε ,125 με 1000,μονοκυλινδρο με τετρακυλινδρο κλπ.Η δικια μου εμπειρια 20 μηνες με ενα voge 500 ds,και 28000 χλμ μετα,ειναι μεχρι στιγμης ΑΡΙΣΤΗ.Στα ελαχιστα δε που παρουσιαστηκαν,(μια ντιζα στα 5000 χλμ,και εναν αιθητηρα τσεκ-εντζιν, στα 25000.) μου το ελυσε μεσα στην εγγυηση και ανεξοδα η πολυ καλη αντιπροσωπεια.Ειχα τους ιδιους ενδοιασμους και προβληματισμους με σενα (οπως ολοι μας αλλωστε) για τα κινεζικα.Μεχρι στιγμης ομως δεν εχουν επιβεβαιωθει. Σημειωτεον,οτι την στιγμη της αγορας, το αντιστοιχο χοντα ειχε με ολα τα μαμα αξεσουαρ,που ειχε το δικο μου 40% ακριβωτερα.Το αν το κινεζικο αντιγραφο,βγαλει τα λεφτα του ως προς το πρωτοτυπο,μενει να το δουμε.Μεχρι στιγμης παντως ειμαι απολυτως ικανοποιημενος.

phovos
11/03/2024, 12:02
Έχω εδώ και 1,5 χρόνο το Bajaj Dominar 400. Το μοτέρ του στηρίζεται στο μοτέρ του duke 390 και των 400ριων της Husqvarna που επίσης τα βγάζει η Bajaj. Όταν αγόρασα το Dominar ήξερα πολύ καλά ότι δεν θα πάρω ούτε KTM ούτε και Husqvarna, αλλά δεν έχει και την ίδια τιμή με αυτά. Μέχρι εκεί έφτανε το πορτοφόλι μου για καινούργιο, το ζύγισα και με ένα σκεπτικό που δεν έχει νόημα να αναλύω τώρα, το αγόρασα. Δεν πιστεύω ότι έσπασα το σύστημα, δεν πιστεύω ομως ότι το μηχανάκι είναι από τα jumbo και θα κοπεί στα 2 επειδή δεν είναι ιαπωνοευρωπαιος. Δεν έχει τα περιφερειακά του KTM, έχει περισσότερες δονήσεις από τα Husqvarna αλλά για τα λεφτά που έδωσα αν είναι μόνο αυτά που χάνω τότε θα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Η αξιοπιστία θα πρέπει να ελέγχεται ανά περίπτωση, άλλο τα zontes, άλλο τα voge και Cfmoto, άλλο τα Daytona. Καλό θα είναι κάποιος που σκέφτεται για νέα μηχανή να παρακολουθήσει τα σχετικά γκρουπ για να ενημερώνεται από τους κατόχους, να τα τσεκαρει από κοντά και να είναι συνειδητοποιημένος για το που βάζει τα λεφτά του.

Volpad
11/03/2024, 12:09
Εσύ να μην μπερδεύτεις,και μην την παίρνεις στα σοβαρά.Οι αγορές σιγά σιγά ρυθμίζονται.Θα δεις πράγματα που θα τρίβεις τα (μη) μπερδεμένα ματάκια σου.Κυριακη κοντή γιορτή λέει η παροιμία.Ηδη έχουν διπλασιαστεί οι κινεζικέςεξαγωγές από λίγα χρόνια πριν.Κοιτα και στα ηλεκτρικα.Αλλα μην πάθεις ηλεκτροσόκ.

Να τα δώ. Δεν έχω κανένα θέμα.
Όταν τα δώ όμως, να το συζητάμε. Αυτή τη στιγμή δεν τα βλέπω (όπως δεν τα βλέπει κανείς) οπότε κρίνω με τα δεδομένα του σήμερα.
Δεν κάνω υποθέσεις για το τι θα γίνει στο μέλλον.
Ούτε βγαίνω να προτείνω στον άνθρωπο να πάρει ιταλικό, γιατι φαίνεται απο τις πωλήσεις οτι είναι πάνω απ'ολους, εννοώντας οτι στα περισσότερα κόκκινα μηχανάκια οι Ιταλοί είχαν τις περισσότερες πωλήσεις...




Για ναρθουμε λοιπον στην αρχικη σου ερωτηση,αν θ αντεξει το CF 450 MT οσο το cb500x, αυτο δεν το ξερει κανεις.Η πρεπει καποιος να τα αγορασει και τα δυο ταυτοχρονα και να τους κανει την ιδια χρηση για χρονια ,για να το διαπιστωσει,ή καποιος που εχει cb 500x ,για 80000 χλμ ας πουμε,να το πουλησει,και να παρει το CF.Eννοειται βεβαιως οτι πρεπει να μιλαμε για ιδιου κυβισμου ,ιδιας φιλισοφιας,ιδιων ιππων,και ιδιου κινητηρα μηχανακια.Δεν συγκρινουμε ,125 με 1000,μονοκυλινδρο με τετρακυλινδρο κλπ.Η δικια μου εμπειρια 20 μηνες με ενα voge 500 ds,και 28000 χλμ μετα,ειναι μεχρι στιγμης ΑΡΙΣΤΗ.Στα ελαχιστα δε που παρουσιαστηκαν,(μια ντιζα στα 5000 χλμ,και εναν αιθητηρα τσεκ-εντζιν, στα 25000.) μου το ελυσε μεσα στην εγγυηση και ανεξοδα η πολυ καλη αντιπροσωπεια.Ειχα τους ιδιους ενδοιασμους και προβληματισμους με σενα (οπως ολοι μας αλλωστε) για τα κινεζικα.Μεχρι στιγμης ομως δεν εχουν επιβεβαιωθει. Σημειωτεον,οτι την στιγμη της αγορας, το αντιστοιχο χοντα ειχε με ολα τα μαμα αξεσουαρ,που ειχε το δικο μου 40% ακριβωτερα.Το αν το κινεζικο αντιγραφο,βγαλει τα λεφτα του ως προς το πρωτοτυπο,μενει να το δουμε.Μεχρι στιγμης παντως ειμαι απολυτως ικανοποιημενος.

Δεν τα λές όλα όμως...
Πές και πόσο καιρό έκανε να έρθει το ανταλλακτικό που προκαλούσε το check engine να ανάψει...
Το έχω ξαναπεί πολλές φορές. Έτυχε και το πρόβλημα δεν ήταν σοβαρό και μπορούσες και κινούσες τη μοτοσυκλέτα κανονικά. Τι θα συνέβαινε αν το πρόβλημα την είχε ακινητοποιήσει?
Πάντα κάνεις τον Κινέζο (pun intended)...
Δεν έχεις απαντήσει ούτε μία φορά...

Πές του λοιπόν του ανθρώπου οτι αν το ανταλλακτικό είχε ακινητοποιήσει τη μοτοσυκλέτα σου, θα ήσουν 2μιση μήνες στο περίμενε.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ψάχνει ότι post έχεις γράψει στο φόρουμ για να το βρεί.

BLiTzER
11/03/2024, 12:32
Ποιοτικά δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ κινέζικων και ιαπωνικών. Ούτε καν κοντά. Όποιος δε θέλει να δώσει το χρήμα που ζητούν οι Ιάπωνες, παίρνει Κινέζο. Απλά και ξεκάθαρα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος να δώσει 12 χιλιάρικα για κινέζικο. Ο καθένας όπως τη βρίσκει βέβαια...

panavour
11/03/2024, 12:37
Να τα δώ. Δεν έχω κανένα θέμα.
Όταν τα δώ όμως, να το συζητάμε. Αυτή τη στιγμή δεν τα βλέπω (όπως δεν τα βλέπει κανείς) οπότε κρίνω με τα δεδομένα του σήμερα.
Δεν κάνω υποθέσεις για το τι θα γίνει στο μέλλον.
Ούτε βγαίνω να προτείνω στον άνθρωπο να πάρει ιταλικό, γιατι φαίνεται απο τις πωλήσεις οτι είναι πάνω απ'ολους, εννοώντας οτι στα περισσότερα κόκκινα μηχανάκια οι Ιταλοί είχαν τις περισσότερες πωλήσεις...





Δεν τα λές όλα όμως...
Πές και πόσο καιρό έκανε να έρθει το ανταλλακτικό που προκαλούσε το check engine να ανάψει...
Το έχω ξαναπεί πολλές φορές. Έτυχε και το πρόβλημα δεν ήταν σοβαρό και μπορούσες και κινούσες τη μοτοσυκλέτα κανονικά. Τι θα συνέβαινε αν το πρόβλημα την είχε ακινητοποιήσει?
Πάντα κάνεις τον Κινέζο (pun intended)...
Δεν έχεις απαντήσει ούτε μία φορά...

Πές του λοιπόν του ανθρώπου οτι αν το ανταλλακτικό είχε ακινητοποιήσει τη μοτοσυκλέτα σου, θα ήσουν 2μιση μήνες στο περίμενε.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ψάχνει ότι post έχεις γράψει στο φόρουμ για να το βρεί.

Οπως αναφερθηκα,το προβλημα αφορουσε ενα εξαρτημα τροφοδοσιας -ρυθμισης αερα,που μπαινει πανω στο σωμα του ψεκασμου ,και το οποιο λογω πολυ σφιχτων ανοχων στα πλαισια του δεκατου του χιλιοστου,λογω υπερβολικου καυσωνος κολλουσε σε καποιες φασεις και εδινε περισσοτερο αερα,με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να δινει και περισσοτερη βενζινη.Οταν εγινε γνωστο στην αντιπροσωπεια και ελεγχθηκε μεσω διαγνωστικου,ο κωδικος βλαβης εσταλει στο εργοστασιο παραγωγης,και απηντησαν οτι ειναι σε γνωση τους το προβλημα,το οποιον ΔΕΝ ειναι επικινδυνο ουτε ακινητοποιει την μοτο,και οτι εχει ηδη υπαρξει ανακληση με νεας σχεδιασης ανταλλακτικο ,με βελτιωμενες σωστες ανοχες,το οποιον και αποστελλεται.Η αποστολη και παραλλαβη αργησε να ερθει λογω προβληματων τελωνειου και οχι της μητρικης εταιρειας.Η αντιπροσωπεια προσφερθηκε να μου τοποθετησει καινουργιο παλαιας σχεδιασης ανταλλακτικο,που βασει στατιστικων θα λειτουργουσε καλα (μονο το 15% της παρτιδας δυσλειτουργουσε) αλλα εγω δεν δεχτηκα διοτι πλην της 10% αυξημενης καταναλωσης ,δεν μου παρουσιασε καμμια αλλη δυσλειτουργια.Ετσι ασφαλως και χωρις καμμια αλλη δυσλειτουργια περιμενα το καινουργιο ανταλλακτικο,διοτι ηταν καλοκαιρι και δεν ηθελα να μπω συνεργειο ,για 3 ωρες που χρειαζοταν για την αλλαγη.Γενικα η αντιπροσωπεια ηταν αψογη.Μακαρι να ηταν και αλλες το ιδιο καλες, παρ οτι εχουν δεκαδες χρονια στον χωρο,οπως η χοντα ας πουμε που επρεπε να περιμενω 3 μηνες ψυγειο σε cb500 του 2001 οταν τρακαρα,παρ οτι ειχε πουλησει χιλιαδες στην Ελλαδα.Τωρα αν το προβλημα με ειχε ακινητοποιησει ,οπως ειπες θα εβαζα το παλαιας σχεδιασης ανταλλακτικο,και αν το ξανακανε θα μου το ξανααλαζαν μεχρι βασει της στατιστικης του15% που ανεφερα παραπανω να βρω καποιο που να δουλεψει.Σημειωτεον αυτα τα ειχα συννενοηθει,και ειχαμε συμφωνησει οτι αν ακινητοποιομουν,θα μου πληρωναν την οδικη σε περιπτωση που δεν ειχα οδικη ασφαλεια.Επισης μου επισημαναν,οτι ακομα και μετα την ληξη της εγγυησης θα μου το αλλαζαν,σαν να ειμαι στην εγγυηση χωρις καμμια επιβαρυνση εκ μερους μου.Δεν χρειαστηκε ομως.Πιστευω να σε καλυψα.

NikosBu
11/03/2024, 13:04
Κατ εμέ θα πρέπει να περάσουν πολλές δεκαετίες έτσι ώστε οι κινέζοι να κάνουν την Ελληνική αγορά να τους εμπιστευτεί καθώς καλώς η κακώς υπάρχουν κάποια ταμπού σε εμάς σαν λαός. Ούτε εγω θα έπαιρνα κάποιον κινέζο καθώς προτιμώ να δώσω χρήματα που θα είναι αρκετά περισσότερα αλλά θα χαίρομαι το μηχάνημα μου για πολλά πολλά χρόνια με την σωστή συντήρηση βέβαια. Θέλω να βάζω το κλειδί στην μίζα και να ξέρω πως θα πάω στην δουλειά μου και να μην έχω άγχος ΑΦΟΥ ΛΗΞΕΙ η εγγύηση για το τι μπορεί να πάει στραβα. Φυσικά όλα μπορούν να πάθουν κάτι, μηχανήματα είναι εξάλλου αλλά σίγουρα οι ιάπωνες έχουν αποδείξει πολλά πράματα με τα χρόνια τεχνολογίας και εμπειρίας τους.

panavour
11/03/2024, 13:24
Κατ εμέ θα πρέπει να περάσουν πολλές δεκαετίες έτσι ώστε οι κινέζοι να κάνουν την Ελληνική αγορά να τους εμπιστευτεί καθώς καλώς η κακώς υπάρχουν κάποια ταμπού σε εμάς σαν λαός. Ούτε εγω θα έπαιρνα κάποιον κινέζο καθώς προτιμώ να δώσω χρήματα που θα είναι αρκετά περισσότερα αλλά θα χαίρομαι το μηχάνημα μου για πολλά πολλά χρόνια με την σωστή συντήρηση βέβαια. Θέλω να βάζω το κλειδί στην μίζα και να ξέρω πως θα πάω στην δουλειά μου και να μην έχω άγχος ΑΦΟΥ ΛΗΞΕΙ η εγγύηση για το τι μπορεί να πάει στραβα. Φυσικά όλα μπορούν να πάθουν κάτι, μηχανήματα είναι εξάλλου αλλά σίγουρα οι ιάπωνες έχουν αποδείξει πολλά πράματα με τα χρόνια τεχνολογίας και εμπειρίας τους.

Εμεις παντως θα ειμαστε εδω ,να γραφουμε αναλυτικα χωρις ταμπου και προκαταληψεις σαν ''B' TESTERS '' στα κινεζικα, για να μαθαινετε και σεις ,που για τους δικους σας λογους, δεν τολμησατε.

Lioulios
11/03/2024, 13:25
Η έννοια του θέματος ήταν να ακούσω απόψεις σχετικά με το ενδιαφέρον των συντροχων σε αυτό το φόρουμ, όχι για να δω αν μπορώ να αλλάξω μηχανάκι. Δεν έχει να κάνει τόσο με αγορά άλλης μοτοσυκλέτας όσο με το τι συμβαίνει πραγματικά στην αγορά τα τελευταία δύο χρόνια κατά κύριο λόγο.

Αυτο που σου εγραψα και εκανες παραθεση ισχυει. Μεσες ακρες ειναι αυτο που εγραψα .
Κανενας που παιρνει Κινεζικο μηχανακι δεν θα ελεγε οχι αν του εδινε καποιος 5Κ να συμπληρωσει και να παρει japan -ευρωπη.

Εγω παλι για την ιστορια ,ενω μπορουσα να παρω μοτο και ειχα πολλες επιλογες , εκατσα και περιμενα (οχι λιγο) να μαζεψω χρηματα και να παρω ενα απο αυτα που ηθελα .Οχι καποιο φθηνοτερο .

panavour
11/03/2024, 13:38
Κανενας που παιρνει Κινεζικο μηχανακι δεν θα ελεγε οχι αν του εδινε καποιος 5Κ να συμπληρωσει και να παρει japan -ευρωπη.

Εννοειται,εχεις απολυτο δικηο.Εγω περιμενα ομως πολυ να μου δωσουν τα 5Κ,να συμπληρωσω να παρω κατι της προκοπης,φιλοι γνωστοι,συγγενεις ,φιλανθωπικα ιδρυματα,ΜΗΚΥΟ κλπ,και αφου απηυδησα ,τους εστειλα στον διαολο τους μαλακες ,και πηρα κινέζικο.Σιγα μην υποχρεωθουμε κι ολας.:lol::lol::bawl::bawl:

Lioulios
11/03/2024, 13:40
Ετσι .
Δηλ αυτο που λεω .
Οποιος εχει + 12κ να διαθεσει ξερει τι να κανει .
Οποιος εχει 6-7 ειναι που προβληματιζεται.

BLiTzER
11/03/2024, 13:43
Ετσι .
Δηλ αυτο που λεω .
Οποιος εχει + 12κ να διαθεσει ξερει τι να κανει .
Οποιος εχει 6-7 ειναι που προβληματιζεται.

Τελευταία φορά που είχα 6-7k αγόρασα ένα 675R. Καθόλου δεν προβληματίστηκα.:lol:

panavour
11/03/2024, 13:47
Ετσι .
Δηλ αυτο που λεω .
Οποιος εχει + 12κ να διαθεσει ξερει τι να κανει .
Οποιος εχει 6-7 ειναι που προβληματιζεται.

οπως ταπε και ο φερμας στο τελος του βιντεο.εμας μας λειπουν 99 δραχμες να βαλουμε στην ακρη ενα κατοσταρικο.:bawl:


https://youtu.be/CFkn-fJvC9E?si=TAmSLcUb3wV4Nn0a

ptc
11/03/2024, 22:29
Ετσι .
Δηλ αυτο που λεω .
Οποιος εχει + 12κ να διαθεσει ξερει τι να κανει .
Οποιος εχει 6-7 ειναι που προβληματιζεται.

Έτσι ακριβώς. Κάποιοι απ'τους τελευταίους θα πάρουν καινούριο κινέζο, κάποιοι μτχ Ιάπωνα/Ευρωπαίο. Και επειδή στις πωλήσεις καινούριων μόνο οι πρώτοι φαίνονται, ο παναβουρης θα ψάχνει τις πωλήσεις Ιταλίας και το ρυθμό επιτάχυνσης της αύξησης πωλήσεων για να έχει πάντα δίκιο. Εις τους αιώνας των αιώνων, αμήν.

ΥΓ: ΙΔΩΜΕΝ:a022:

KostasVas
12/03/2024, 22:35
Ποιοτικά δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ κινέζικων και ιαπωνικών. Ούτε καν κοντά. Όποιος δε θέλει να δώσει το χρήμα που ζητούν οι Ιάπωνες, παίρνει Κινέζο. Απλά και ξεκάθαρα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος να δώσει 12 χιλιάρικα για κινέζικο. Ο καθένας όπως τη βρίσκει βέβαια...

Κάπου μπερδεύτηκες φίλε μου. Το γεγονός ότι με ρώτησε συντροχος τι μπορώ να διαθέσω για άλλο μηχανάκι (χωρίς το θέμα να αφορά αλλαγή μοτοσυκλέτας, παρά μόνο ένα προβληματισμό μου) δε σημαίνει ότι θα δώσω 12κ για ένα κινέζικο μηχανάκι