Σύνδεση

View Full Version : Πρώτη φορά μηχανή στα 40



Bikenoob
12/03/2024, 21:29
Γεια σας, η φάση λοιπόν είναι πρώτη φορά μηχανή στα 40. Δεδομένου ότι το μυαλό έχει πήξει για τα καλά και σκοπεύω με τον καιρό να βγαλω ολα τα επίπεδα ενός Riding School, θεωρειται οκ την επιλογη μιας μηχανης 45hp σαν πρωτης μηχανης; πχ μια CFMOTO 450MT ή κατι αναλογο.

Vassilis
12/03/2024, 21:36
Γεια σου φίλε μου, καλωσόρισες.

Οι απόψεις διίστανται σ αυτό το θέμα. Άλλοι θα σου πουν ναι, ξεκινά από μικρό να μάθεις κλπ, άλλοι θα σου πουν πήγαινε σε κάτι μεγαλύτερο από την στιγμή που έχει πήξει το μυαλό σου. Προσωπικά είμαι της δεύτερης κατηγορίας, το έκανα και δεν το μετάνιωσα. Νομίζω κάτι φιλικο στα 600-700 cc είναι μια χαρά για αρχή. Θ αργήσεις πολύ να το βαρεθείς, θα νιώσεις ότι έχεις πράγματα να μάθεις και θα το ευχαριστηθείς και πιο πολύ στα Riding School. Προφανως σε ολα αυτα ειναι δεδομενο οτι απο την στιγμη που εχει πηξει το μυαλο το αντιμετωπιζεις με σεβασμο και το ανακαλυπτεις σιγα σιγα. Δεν κανεις τιποτα που σε κανει να μην νιωθεις ανετα και εννοειται φουλ εξοπλισμο συνεχεια.

panavour
12/03/2024, 21:39
Γεια σας, η φάση λοιπόν είναι πρώτη φορά μηχανή στα 40. Δεδομένου ότι το μυαλό έχει πήξει για τα καλά και σκοπεύω με τον καιρό να βγαλω ολα τα επίπεδα ενός Riding School, θεωρειται οκ την επιλογη μιας μηχανης 45hp σαν πρωτης μηχανης; πχ μια CFMOTO 450MT ή κατι αναλογο.

Εσυ ξερεις καλυτερα τον εαυτο σου απο μας.Σαν 40αρης εχεις (θεωρητικα)πηγμενο μυαλο.Ομως αν θελεις την γνωμη μου (σαν 64ρης) ξεκινα για 5-6 μηνες με κατι πολυ μικρο μεχρι 125,μαθαινεις καλα,και μετα ξανοιγεσαι.Επισης οτι παρεις (εχω γινει γραφικος,επαναλαμβανομενος) να προσεξεις να πατας κατω και με τα δυο σου ποδια με ολο το πελμα κατω.Αυτα τα ολιγα .

Dimmanoukas
12/03/2024, 21:40
Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες*.
Σαν μηχανή ίσως για αρκετούς να κάνει και για πρώτη και για τελευταία (είναι πολυαναμενόμενη και φαίνεται να ταιριάζει αρκετά στα ελληνικά δεδομένα γενική προσέγγιση)

Κάποιοι από τους παράγοντες
Η χρήση που θα γίνει, μόνος ή δικαβαλος, το ύψος σου κλπ.

Εάν πχ δεν πρόκειται να πατήσει ποτέ χώμα ίσως υπάρχουν και άλλες επιλογές, δικαβαλος με αυτήν την ιπποδύναμη δεν θα είναι και ότι καλύτερο, εάν είσαι σχετικά κοντός ίσως να σε φοβίσει ως πρώτη μηχανή.

Επίσης η αλήθεια είναι ότι και εγώ στα 43 άρχισα να ασχολούμαι με τα δίκυκλα και η πρώτη εντύπωση σε ότι να καθόμουν επάνω μου φάνταζε τεράστιο και βαρύ (και είμαι σκάρτο 1,87 και περί τα 100 κιλά)

Πλέον έχοντας εξοικειωθεί με τη χρήση της μηχανής, το σώμα έχει συνηθίσει τα κιλά και την κατανομή και έχω μηχανή που είναι στα 200 κιλά περίπου και χοντρικά 70 άλογα.

Οπότε κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και γράψε πιο αναλυτικά στοιχεία για να σε βοηθήσουμε και κυρίως κάνε μια βόλτα και κάτσε σε μερικές για να δεις και μόνος σου.

Δίπλωμα έχεις?

rex4539
12/03/2024, 23:28
Θα συμφωνήσω με τον @panavour πιο πάνω. Αν δεν έχεις εμπειρία οδήγησης από μηχανάκια γενικώς, θα πρότεινα να ξεκινήσεις από όσο χαμηλότερα κυβικά γίνεται (το ίδιο έκανα κι εγώ). Πάρε κάτι φθηνό και μεταχειρισμένο για να δοκιμάσεις και να δοκιμαστείς ταυτόχρονα. Με το που το αγοράσεις, κάνε άμεσα το πρώτο riding school με αυτό. Μόλις νιώσεις εντάξει με τον εαυτό σου τότε το πουλάς και αγοράζεις αυτό που πραγματικά σου αρέσει. Όσο πηγμένο μυαλό και να έχεις, το γκάζι είναι γλυκό και αυτό το ξέρουμε όλοι εδώ μέσα. Και εννοείται full εξοπλισμός πάντα (με την μεγαλύτερη πιστοποίηση ασφαλείας που μπορεί να αντέξει η τσέπη σου) έστω και για βόλτα μέχρι το περίπτερο. Καλή αρχή.

basilis_k6
12/03/2024, 23:34
Γεια σας, η φάση λοιπόν είναι πρώτη φορά μηχανή στα 40. Δεδομένου ότι το μυαλό έχει πήξει για τα καλά και σκοπεύω με τον καιρό να βγαλω ολα τα επίπεδα ενός Riding School, θεωρειται οκ την επιλογη μιας μηχανης 45hp σαν πρωτης μηχανης; πχ μια CFMOTO 450MT ή κατι αναλογο.

εξαιρετικη για πρωτη μηχανη

doctor_john
13/03/2024, 06:52
Καλώς ήρθες!

Ίσως είναι καλύτερα να ξεκινήσεις με την μοτό που θα διαλέξεις κάνοντας το πρώτο επίπεδο.
Δεν υπάρχει λόγος να αναπτύξεις δικές σου ρουτίνες κ.λπ. Είναι ωραίο να είσαι σίγουρος για τους χειρισμούς σου.

Όταν για κάποιο διάστημα δεν οδηγούμε είναι ακόμα καλύτερα για το πρώτο επίπεδο.

Και εγώ νομίζω κοντά στα 50hp δεν έχεις πρόβλημα.

υγ: υπάρχουν και guzzi με τόσους ίππους .. :evil:

harris_x
13/03/2024, 06:59
Αυτο:


Καλώς ήρθες!

Ίσως είναι καλύτερα να ξεκινήσεις με την μοτό που θα διαλέξεις κάνοντας το πρώτο επίπεδο.
Δεν υπάρχει λόγος να αναπτύξεις δικές σου ρουτίνες κ.λπ. Είναι ωραίο να είσαι σίγουρος για τους χειρισμούς σου.

Όταν για κάποιο διάστημα δεν οδηγούμε είναι ακόμα καλύτερα για το πρώτο επίπεδο.

Και εγώ νομίζω κοντά στα 50hp δεν έχεις πρόβλημα.

υγ: υπάρχουν και guzzi με τόσους ίππους .. :evil:


Το μηχανάκι που σου αρέσει είναι μια χαρά.

Bikenoob
13/03/2024, 09:44
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις που ήρθαν Τρίτη βραδιατικα κ Τετάρτη πρωί πρωί! Ενας από τους λόγους που θέλω να μπω σε αυτόν τον κόσμο είναι και για να γνωρίσω τους ανθρώπους, φαίνεται ότι υπάρχει μια ομαδικότητα που σπανίζει στις μέρες μας.

Όχι δεν έχω δίπλωμα κ η μόνη εμπειρία από μηχανή είναι μια 5λεπτη βόλτα με ένα CRM 125 πριν 20 χρόνια. Σαφώς δεν υπολογίζω να πάρω το δίπλωμα κ να ξεχύθω στην κίνηση της Αθήνας. Θα αφιερώσω όσο χρόνο χρειαστεί κ επίσης δε με ενδιαφέρει η καθημερινή μετακίνηση αλλά οι βόλτες κ το adventure κομμάτι όταν θα είμαι έτοιμος.

Η ερώτηση δεν αφορούσε το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά την ιπποδύναμη. Είμαι σίγουρος ότι το πιο σωστό θα ήταν να ξεκινήσω από 125cc, αλλά ρε παιδιά όταν αποφασίζεις να μπεις σε ένα οποιοδήποτε χομπυ στα 40 σου, ποσό μάλλον στον μοτοσυκλέτισμο θέλεις και να γουστάρεις αυτό που θα αγοράσεις, κακά τα ψέμματα.

Για περισσότερα από 500 κυβικά δεν μου έχει περάσει καν από το μυαλό κ πιστεύω θα ήταν χαζό κ επικίνδυνο να πάω να πάρω ένα Tennere ή ένα Aprilia Touareg που μου αρέσει με 0 εμπειρία.

Όσο αναφορά τις σχολές οδήγησης έχετε να προτείνετε κάποια που ενδεχομένως κάνει καλύτερη δουλειά; Είμαι σίγουρος ότι όπως κ παντού κάποιοι γουστάρουν την δουλειά τους κ κάποιοι κάνουν αγγαρεία.

CorpseAlive
13/03/2024, 10:11
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις που ήρθαν Τρίτη βραδιατικα κ Τετάρτη πρωί πρωί! Ενας από τους λόγους που θέλω να μπω σε αυτόν τον κόσμο είναι και για να γνωρίσω τους ανθρώπους, φαίνεται ότι υπάρχει μια ομαδικότητα που σπανίζει στις μέρες μας.

Όχι δεν έχω δίπλωμα κ η μόνη εμπειρία από μηχανή είναι μια 5λεπτη βόλτα με ένα CRM 125 πριν 20 χρόνια. Σαφώς δεν υπολογίζω να πάρω το δίπλωμα κ να ξεχύθω στην κίνηση της Αθήνας. Θα αφιερώσω όσο χρόνο χρειαστεί κ επίσης δε με ενδιαφέρει η καθημερινή μετακίνηση αλλά οι βόλτες κ το adventure κομμάτι όταν θα είμαι έτοιμος.

Η ερώτηση δεν αφορούσε το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά την ιπποδύναμη. Είμαι σίγουρος ότι το πιο σωστό θα ήταν να ξεκινήσω από 125cc, αλλά ρε παιδιά όταν αποφασίζεις να μπεις σε ένα οποιοδήποτε χομπυ στα 40 σου, ποσό μάλλον στον μοτοσυκλέτισμο θέλεις και να γουστάρεις αυτό που θα αγοράσεις, κακά τα ψέμματα.

Για περισσότερα από 500 κυβικά δεν μου έχει περάσει καν από το μυαλό κ πιστεύω θα ήταν χαζό κ επικίνδυνο να πάω να πάρω ένα Tennere ή ένα Aprilia Touareg που μου αρέσει με 0 εμπειρία.

Όσο αναφορά τις σχολές οδήγησης έχετε να προτείνετε κάποια που ενδεχομένως κάνει καλύτερη δουλειά; Είμαι σίγουρος ότι όπως κ παντού κάποιοι γουστάρουν την δουλειά τους κ κάποιοι κάνουν αγγαρεία.

Riding School για σχολείο. Κάνε το 1 και το 2 και μετά έχει course για Adventure οδήγηση.
Παραθέτω την δική μου πρόσφατη εμπειρία .


Λίγα λόγια για το Riding School τώρα.
Προσωπικά το βρήκα απίστευτο.
Τα θεωρητικά ήταν μια χαρά αλλά ρε φίλε η εμπειρία του να σου λέει κάτι ο άλλος στον πίνακα και μετά στα καπάκια να προσπαθείς να το κάνεις πράξη στην πίστα ενώ σε παρακολουθούν εκπαιδευτές για να σε διορθώσουν είναι πραγματικά αξεπέραστο.

Μέχρι τέλος Μαρτίου σκοπεύω να έχω κάνει τα άλλα 2 .
Όλοι οι συντελεστές ήταν εξαιρετικοί και μεγάλο ευχαριστώ και στον Θανάση που βοήθησε να το βρω και στον Ηλία που είχε την υπομονή να με σταματάει κάθε λίγο και λιγάκι για να μου φτιάχνει τα λάθη.
Προτείνεται ανεπιφύλακτα!

Σχετικά με την μηχανή, εγώ για πρώτη θα πρότεινα μία μεταχειρισμένη ώστε στην πιθανότατη μεταπώληση να μην έχεις την χασούρα που θα έχεις με ένα καινούριο.
Στην κατηγορία Adventure το πρόβλημα δεν είναι τόσο τα κυβικά ή τα άλογα για έναν νέο αναβάτη γιατί σπάνια τέτοιες μηχανές έχουν περίεργα ξεσπάσματα. (Εκτός από το ΚΤΜ 990 ξέρω εγώ.)
Το βασικότερο είναι ο όγκος, το ψηλό κέντρου βάρος και τα κιλά τους (οι περισσότερες είναι 200+ κιλά ) .
Γνώμη μου είναι να κοιτάξεις ένα ωραίο μεσαίο On/Off (500 κυβικά έως 700) με ABS όσο πιο καινούριο αντέχει η τσέπη σου , αφού πρώτα το καβαλήσεις στατικά να δεις τα χούγια του.
Πες μας Budget και ύψος /βάρος σου.

Bikenoob
13/03/2024, 11:04
Γνώμη μου είναι να κοιτάξεις ένα ωραίο μεσαίο On/Off (500 κυβικά έως 700) με ABS όσο πιο καινούριο αντέχει η τσέπη σου , αφού πρώτα το καβαλήσεις στατικά να δεις τα χούγια του.
Πες μας Budget και ύψος /βάρος σου.

Δεν νομίζω ότι θα έδινα παραπάνω από 6000€ που κάνει ένα 450ΜΤ σε αυτή τη φάση (για την μηχανή). Κοίταζα για KTM 390 Adventure αλλά ξεκινάνε μεταχειρισμένες από €5000, όποτε με 6Κ πας σε καινουργιο, υψος 1,79 85κιλα.

Έκανα μια σκέψη να δω για ένα KLE 500 μέχρι 1500€ αλλά κ πάλι, θα προτιμούσα κάτι που μου αρέσει κ ας μην είναι η ορθότερη επιλογή από άποψη κόστους.

PaNick67
13/03/2024, 12:03
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις που ήρθαν Τρίτη βραδιατικα κ Τετάρτη πρωί πρωί! Ενας από τους λόγους που θέλω να μπω σε αυτόν τον κόσμο είναι και για να γνωρίσω τους ανθρώπους, φαίνεται ότι υπάρχει μια ομαδικότητα που σπανίζει στις μέρες μας.

Όχι δεν έχω δίπλωμα κ η μόνη εμπειρία από μηχανή είναι μια 5λεπτη βόλτα με ένα CRM 125 πριν 20 χρόνια. Σαφώς δεν υπολογίζω να πάρω το δίπλωμα κ να ξεχύθω στην κίνηση της Αθήνας. Θα αφιερώσω όσο χρόνο χρειαστεί κ επίσης δε με ενδιαφέρει η καθημερινή μετακίνηση αλλά οι βόλτες κ το adventure κομμάτι όταν θα είμαι έτοιμος.

Η ερώτηση δεν αφορούσε το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά την ιπποδύναμη. Είμαι σίγουρος ότι το πιο σωστό θα ήταν να ξεκινήσω από 125cc, αλλά ρε παιδιά όταν αποφασίζεις να μπεις σε ένα οποιοδήποτε χομπυ στα 40 σου, ποσό μάλλον στον μοτοσυκλέτισμο θέλεις και να γουστάρεις αυτό που θα αγοράσεις, κακά τα ψέμματα.

Για περισσότερα από 500 κυβικά δεν μου έχει περάσει καν από το μυαλό κ πιστεύω θα ήταν χαζό κ επικίνδυνο να πάω να πάρω ένα Tennere ή ένα Aprilia Touareg που μου αρέσει με 0 εμπειρία.

Όσο αναφορά τις σχολές οδήγησης έχετε να προτείνετε κάποια που ενδεχομένως κάνει καλύτερη δουλειά; Είμαι σίγουρος ότι όπως κ παντού κάποιοι γουστάρουν την δουλειά τους κ κάποιοι κάνουν αγγαρεία.

Θα ξεκινησω απο το τελος. Οι περισσοτερες σχολες δεν σου μαθαινουν να οδηγεις, σε μαθαινουν να χειριζεσαι τα βασικα μιας μοτοσυκλετας. Βγαζεις διπλωμα και κλεινεις στο Riding School για τα περαιτερω.

Μια χαρα ειναι τα 500 κεκ για αρχη αλλα θα προτεινα κατι σε μεταχειρισμενο με ABS απαραιτητα. Γιατι τελικα μπορει να μην σου αρεσει και τοσο η φαση, γιατι μπορει να σε ενοχλει να κρυωνεις, να ζεσταινεσαι, το βαλε - βγαλε του εξοπλισμου, κλπ οποτε να μην χασεις πολλα σε περιπτωση γρηγορης πωλησης. Ασε που μια μικροπτωση εστω και στατικη σε καινουργιο, ποναει στην καρδια. Το μεταχειρισμενο ειναι αλλιως, ολο και κατι θα εχει απο πριν.

Tallyban
13/03/2024, 12:49
Δεν υπάρχει στα χρονικά χειρότερη περίοδος (εκτός από τη κατοχή.. ) να εισέλθει κανείς στο μοτοσυκλετισμο ,ειδικά άπειρος στα 40.
Στις μεγαλουπόλεις η κατάσταση έχει ξεφύγει,όλοι πάνε να τεζα,βλέπουν σήριαλ σου κινητό τρώγοντας από τάπερ.
Το να τηλεφωνεί κάποιος στο τιμόνι δε κάνει εντύπωση πια.
Εγώ εξ'αναγκης οδηγάω,αν δεν είχε πρήξιμο και είχα λεφτά με αυτοκίνητο θα κυκλοφορούσα.

Bikenoob
13/03/2024, 13:14
Δεν υπάρχει στα χρονικά χειρότερη περίοδος (εκτός από τη κατοχή.. ) να εισέλθει κανείς στο μοτοσυκλετισμο ,ειδικά άπειρος στα 40.
Στις μεγαλουπόλεις η κατάσταση έχει ξεφύγει,όλοι πάνε να τεζα,βλέπουν σήριαλ σου κινητό τρώγοντας από τάπερ.
Το να τηλεφωνεί κάποιος στο τιμόνι δε κάνει εντύπωση πια.
Εγώ εξ'αναγκης οδηγάω,αν δεν είχε πρήξιμο και είχα λεφτά με αυτοκίνητο θα κυκλοφορούσα.

Συμφωνώ απόλυτα. Για αυτό λέω ότι δεν με με ενδιαφέρει η καθημερινή μετακίνηση στην Αθήνα.

Lioulios
13/03/2024, 13:20
Tip .

Μεταχειρο κανα 6μηνο ...το πουλας οσο το πηρες και παιρνεις mt 450 που για τα θελω σου φανταζει ιδανικο.
Πεφτεις χαλαρα ...που θα πεσεις ή θα σου πεσει σταματημενο ...οπως σου ειπαν ,καλυτερα να μην ειναι το καινουριο....
Οσο θα εχεις το μεταχειρισμενο και θα πας για την αγορα του mt ...ολο και καποιος που το πηρε τελικα δεν του κανει και θα βρεις και μτχ σε αριστη κατασταση με τυχον καποια εξτρα και θα γλυτωσεις και απο 'κει λ7.
Κοιτα μονο μην ειναι κανα testride ..να ναι απο ιδιωτη

jim83
13/03/2024, 13:42
Ίσως γυμνό μεσαίας κατηγορίας 500-650 cc έως 200 κιλά το πολύ με χαμηλό κέντρο βάρους, μεταχειρισμένο ή καινούργιο, μια χαρά για commuting ή καμία κοντινή εξόρμηση. Έχουν κ αρκετή δύναμη για προσπεράσεις σε αυτοκινητόδρομο. Το κρατάς κ μια ζωή άμα σου αρέσει.

Bikenoob
13/03/2024, 13:54
Ίσως γυμνό μεσαίας κατηγορίας 500-650 cc έως 200 κιλά το πολύ με χαμηλό κέντρο βάρους, μεταχειρισμένο ή καινούργιο, μια χαρά για commuting ή καμία κοντινή εξόρμηση. Έχουν κ αρκετή δύναμη για προσπεράσεις σε αυτοκινητόδρομο. Το κρατάς κ μια ζωή άμα σου αρέσει.

Μην με πριζωνεις τώρα ρε @jim83 κ έχω δει και το Aprilia RS 457 :P. Αν και δεν έχει καμία σχέση με αυτό που θέλω να κάνω είναι πανέμορφο.

Dr.Monty
13/03/2024, 14:23
Ήμουν ΑΚΡΙΒΩΣ στην ιδια φάση με εσενα. Πήρα πρώτη μηχανή (δεν ειχα καν διπλωμα πριν) στα 38. Θα τα γράψω με bullets. Πλέον την εχω 2 χρονια και 23Κ χιλιόμετρα.

--Και εγω πιστευα οτι τα 500cc/50hp ηταν πολλά για αρχή. Τελικά δεν ηταν. Το αν θα πας αργότερα παραπάνω είναι δικό σου θέμα. Μηχανή με αυτο τον κυβισμό/αλογα φορτωμένη και με βαλίτσες πιάνει τα 130χαω άνετα.
--Οσο συνεσταλμένος και να εισαι με αυτα που λες οτι θα κανεις (π.χ. δεν θα κανω ταξιδια, δεν θα μπω πολη κτλ κτλ), μόλις ξεπεράσεις τους φόβους σου μετα απο καποια χιλιόμετρα, θα τα υλοποιήσεις όλα. Και εκδρομές και οτι φανταστεις. Enjoy!
--Στην ηλικία μας ο φόβος ειναι το πρώτο. Το μυαλό δεν μαθαίνει οπως μαθαινε οπότε θα πρεπει στα ΠΑΝΤΑ να κανεις baby steps. Π.χ. τον πρώτο χρόνο δεν ανέβηκα ΚΑΝΕΝΑ πεζοδρόμιο. Ούτε καν με ράμπα. Εψαχνα σχεδόν παρκινγκ αυτοκινήτου. Δεν εκανα ποτέ διήθηση. Πήγαινα σαν αυτοκινητο πίσω απο τα αυτοκίνητα. Και άλλα πολλά που ΜΟΝΟ οταν νιώσεις ανετα θα πρεπει να τα προσπαθήσεις.
--Μη κανεις καμια μ...ια και μπεις χώμα. Ακόμα και στρωτό χωματόδρομο. Θελεις πολυ χρόνο για αυτο.
--Την πρώτη φορα που θα ανέβεις στη μηχανη ΣΟΥ, θα ειναι μετα απο καιρό απο το δίπλωμα και θα πεις: "Μαλακια εκανα και πηρα αυτο το νταμάρι. Γυριζω σπίτι και το πουλάω". Αλλάζει πολύ γρήγορα. Στη δευτερη βόλτα.
--Η μηχανη θα σου πέσει. Ευχομαι να μην πεσεις εσυ με τη μηχανη. Στατικά ομως ειναι σιγουρο οτι θα σου πεσει. Μπορώ να σου αριθμήσω 1000 λογους τους οποίους δεν φαντάζεσαι. Οπότε για μένα να ειναι παλια ή καινουργια δεν αλλάζει πολυ. Αυτα που θα σπάσουν θα τα αλλάξεις (ΚΑθρεφτακι, μανέτες, προβολάκια). Γιαυτο ειναι καλο να εχεις και κάγκελα. Σε αυτα τα λεφτα υπάρχουν εταιρίες που τα προσφέρουν :p :p :p :p
--Σχολείο να πάς οσο πιο γρήγορα γινεται. ΔΕΝ θα αφομοιώσεις πανω απο το 30% αυτων που λεγονται. Θεωρώ οτι τα σχολεία ειναι για ανθρώπους που ξέρουν να τσουλάνε. Εγω δεν ηξερα καν αυτο. Πρακτικά δεν ήξερα καν πως φρενάρουμε σωστά. Μετά απο δύο χρόνια θέλω να ξαναπάω για να παρω το 100%. Οταν βρω χρόνο.
--Το τι μοτοσυκλέτα θα παρεις δεν θα σου γράψω. Ειμαι απο τους γραφικούς του φόρουμ. Απλά δες να καθεται άνετα ο συνοδηγός. Μετα απο αρκετα χιλιόμετρα θα ανεβάσεις κόσμο και αυτο ειναι το πιο ωραίο στον κόσμο που μπαινεις. Ποσω μάλλον να κανεις κανα ταξιδάκι. Α!!!!!! Και να σου αρέσει εμφανισιακά. Για το ποια πρεπει να επιλέξεις θα βρεις χιλιάδες συζητήσεις στο φόρουμ με αλλες τόσες γνωμες.

Δεν ειμαι έμπειρος. Ουτε με ενδιαφέρει να περνιέμαι για τέτοιος. Μέσα σε 2 χρόνια εχω κανει ταξίδια και διαδρομές, με παρέα και χωρίς, που δεν φανταζόμουν.

Μην αργείς

Rantom σκεψεις χωρις σειρα.

μάι του σεντσ

Bikenoob
13/03/2024, 14:30
Ήμουν ΑΚΡΙΒΩΣ στην ιδια φάση με εσενα. Πήρα πρώτη μηχανή (δεν ειχα καν διπλωμα πριν) στα 38. Θα τα γράψω με bullets. Πλέον την εχω 2 χρονια και 23Κ χιλιόμετρα.

Διαβάζω με ένα κολλημένο χαμόγελο. Σε ευχαριστώ. :-)

Bowleno
13/03/2024, 17:00
Τα έγραψες πολύ ωραία :beer:

Πάντα όμως υπάρχει και ένα "αλλά"....:lol:

Η ανάβαση σε πεζοδρόμια είναι παράνομη γιαυτό καλό είναι να μην το διαφημίζουμε πολύ, ναι; :D

:p

Dimmanoukas
13/03/2024, 17:05
@Bikenoob
Και όλα αυτά γραμμένα με συνταγή γιατρού του κ. Dr. Monty

Εγώ είχα μια πρότερη μικρή εμπειρία ως ανήλικος με παπάκια κλπ
Μάλιστα σνομπαρα και λίγο τις μηχανές.

Τώρα μετά από ένα χρόνο σχεδόν και χωρίς να έχω κάνει ταξίδι, δεν αλλάζω με τίποτα την ευκολία μετακίνησης, αλλά κυρίως την αίσθηση του να φτάνω στον προορισμό μου πιο "φρέσκος" από ότι με όποιο άλλο μέσο.

Ως φρέσκος εννοώ να με έχει χτυπήσει ο καθαρός αέρας και να εισπράξω αυτήν την αίσθηση που δεν μπορώ να την περιγράψω με λόγια.

Στο δίπλωμα όπου κατά πάσα πιθανότητα θα σε φέρει σε επαφή με κάποιο cb θα καταλάβεις αρκετά για την αίσθηση, βάρος, ζύγισμα κλπ.

Φρόντισε να το χαρείς όσο γίνεται, είναι ωραία εμπειρία.

OldMan
14/03/2024, 13:50
Ξεκινας με ενα MAICO 700 και οταν το βαρεθεις θα εχεις φτασει 125 χρονων..;)

rainmike
18/03/2024, 00:37
Ξεκινας με ενα MAICO 700 και οταν το βαρεθεις θα εχεις φτασει 125 χρονων..;)

Αυτο δεν ειναι μια διχρονη σκοτωστρα?

Nostradamus
18/03/2024, 09:12
Θα έλεγα ένα οποιοδήποτε από αυτά τα ψευτο scrambler από 350 έως 550 κυβικά (ελαφρως μεταχειρισμένο) ότι είναι ιδανικό για καθημερινό commuting στην Αθήνα, ταξιδάκια στα πέριξ, ως είσοδο στον κόσμο των δύο τροχών.

Κάνεις και ένα riding school να ξεκλειδώσεις γρήγορα, και να το απολαμβάνεις από την αρχή.

MG-KTiNoS
18/03/2024, 13:00
Ξεκινας με ενα MAICO 700 και οταν το βαρεθεις θα εχεις φτασει 125 χρονων..;)
δεν θα προλάβει θα τον βαρεθεί αυτή πριν και θα τον.... δολοφονήσει

:lol:

Bowleno
18/03/2024, 14:32
Αυτο δεν ειναι μια διχρονη σκοτωστρα?

Είναι, είναι!:D
Στην ίδια κατηγορία με το kawa mach 3 750.....

bulmont
19/03/2024, 08:22
Ξεκινας με ενα MAICO 700 και οταν το βαρεθεις θα εχεις φτασει 125 χρονων..;)


Αυτο δεν ειναι μια διχρονη σκοτωστρα?

451625

Ilias_83
19/03/2024, 09:55
Ίδια περίπτωση και εδώ. Πρώτη φορά δίπλωμα και μηχανή στα 38 και πριν από αυτό δεν είχα ανέβει ούτε μηχανάκι. Η πρώτη φορά που είπα πως θέλω να αγοράσω μηχανή ήταν στα 21-22 και μου πήρε 17-18 χρόνια σκέψης μέχρι να το αποφασίσω.
Πλέον είμαι στη δεύτερη μηχανή και 18-19K χιλιόμετρα. Θεωρώ πως η γενικότερη προσέγγιση του Dr.Monty είναι πολύ κοντά στην δική μου, ωστόσο γράφω για να δεις πως είναι και άλλοι σαν και εσένα.

Θα παίξω με τα ίδια Bullets γιατί μου άρεσε εξαιρετικά η ιδέα:

Ο πωλητής στην Honda όταν ρώτησα για το CB650R για πρώτη μηχανή μου είπε δεν σου το πουλάω με τέρμα φιλική διάθεση και χωρίς αγένεια. Ωστόσο τελικά ξεκίνησα με 660cc και δεν το μετάνιωσα καθόλου. Η δύναμη και η ροπή σχεδόν παντού (πήρα τρικύλινδρο) μου έδωσαν μια άνεση στον χειρισμό και ευκολία από το να βγαίνω από δύσκολες καταστάσεις.
Ο φόβος θα υπάρχει πάντα και καλό είναι να υπάρχει σε ένα βαθμό πάντα. Μικρά βήματα για όλα. Μπορεί να λέω μπαρούφες, αλλά βρίσκω τη μηχανή τόσο πιο άμεσα συνδεδεμένη με τον οδηγό που θεωρώ πως μέχρι τα βαθιά μου γεράματα θα συνεχίσω να μαθαίνω πράγματα και να βελτιώνομαι.
Στην αίσθηση που είχαμε όταν ανεβήκαμε στην πρώτη μας μηχανή διαφέρουμε με τον Dr.Monty. Οδήγησα 3 διαφορετικά μηχανάκια για να αποφασίσω δικύλικδρο Suzuki, τρικύλινδρο Triumph, τετρακύλινδρο Honda στα 650cc και από τα λίγα που κατάλαβα επέλεξα. Και τα τρία ήταν πιο άνετα από το ER-6N της σχολής, οπότε η πρώτη μου βόλτα με την αγορά της μηχανής ήταν να τη φέρω από την αντιπροσωπεία στην Πάτρα, στην Αθήνα που μένω. Ειδικά αν κοιτάξεις σε καινούργια μηχανή πίεσε για Test Ride. Αυτά τα λίγα που θα καταλάβεις θα σε βοηθήσουν.
Έχω δεχτεί πως η μηχανή θα μου πέσει και ίσως πέσω και εγώ μαζί της. Ελπίζω να μην χτυπήσω. Είναι μέσα στις πιθανότητες και αυτό. Δεν μου έχει πέσει, δεν μου την έχουν ρίξει, αλλά ξέρω πως μπορεί και να συμβεί. Προστασίες μόνο μελετημένες γιατί έχουμε δει αρκετά από κάγκελα και προστασίες που τσακίσανε πόδια στην πτώση. Καλύτερα να πάθουν κάτι τα σίδερα, παρά εσύ
Το Riding School είναι από τα πράγματα που ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις γιατί τα μαθήματα για να πάρεις το δίπλωμα είναι εντελώς στοιχειώδη. Στην ουσία σου δίνουν το δίπλωμα και από εκεί και πέρα είσαι μόνος σου στο χάος. Απλά να έχεις μια άνεση με τον χειρισμό πρώτα. Μην ψάχνεις πως αλλάζουν ταχύτητες.
Ετοιμάσου για επιπλέον έξοδα για τον εξοπλισμό. Θα αγοράσεις τον πρώτο και μετά θα αρχίσεις να βλέπεις τι θέλεις, τι χρειάζεσαι, τι σου αρέσει. Και ο καλός εξοπλισμός κοστίζει. Αλλά δεδομένου πως βασίζεσαι σε αυτόν όταν γίνει η στραβή μην κάνεις εκπτώσεις σε αυτόν.
Η δεύτερη μηχανή που πήρα ήταν η μηχανή που πάντα ονειρευόμουν να έχω. Ωστόσο η γυναίκα μου δεν ανεβαίνει ούτε για αστείο. Στην πρώτη ακολουθούσε κανονικά. Όλο αυτό έχει αλλάξει την διάθεση με την οποία σχεδιάζω πράγματα. Οπότε δες τι θα πάρεις αναλόγως του αν θέλεις να βάζεις συνοδηγό.

Τέλος αν και όταν το αποφασίσεις θα δεις πως η μηχανή σου ανοίγει την πόρτα σε ένα κόσμο που δεν φανταζόσουν καν.
Αυτά και από εμένα.

2stroker
19/03/2024, 13:53
Αν δεν εχεις καθολου εμπειρια απο μηχανακια, θα προτεινα κατι μικρο για λιγο καιρο μεχρι να συνηθισεις και στη συνεχεια πας σε κατι μεγαλυτερο. Κατα τη γνωμη μου ενα μηχανακι 250-300 κυβικα με καμια 30αρια αλογακια ειναι καλο για αρχη. Προσωπικά το καλυτερο σχολειο για μενα ειναι ολα τα εντουρακια τυπου dr,klx,ttr κλπ. Οχι οτι το MT που σκεφτεσαι ειναι κανα πριονι αλλα οσο να το κανεις εχει πολυ περισσοτερο γκαζι και ροπη απο ενα ταπεινο 250αρι. Επισης τα χρόνια δεν εχουν καμια σημασια. Εχω γνωστο που εβγαλε διπλωμα και αγορασε μηχανη πρωτη φορα στα 54. Το τι λεει η καρδουλα σου εχει σημασια. Ααα!! και η μεση σου επισης! :D

skritikos
19/03/2024, 16:30
Γεια σας, η φάση λοιπόν είναι πρώτη φορά μηχανή στα 40. Δεδομένου ότι το μυαλό έχει πήξει για τα καλά και σκοπεύω με τον καιρό να βγαλω ολα τα επίπεδα ενός Riding School, θεωρειται οκ την επιλογη μιας μηχανης 45hp σαν πρωτης μηχανης; πχ μια CFMOTO 450MT ή κατι αναλογο.

Τι χρήση θέλεις να κάνεις;
Ύψος;
Μυϊκή κατάσταση;

Προσωπικά για πρώτη μηχανή είτε στα 18 είτε στα 40 θα πήγαινα σε ένα 125cc (μοτοσυκλέτα όχι scooter).

granazi
19/03/2024, 19:13
Καλό ξεκίνημα. Η γνώμη μου είναι να πάρεις αρχικά ένα cbf 125 ή κάτι παρόμοιο, θα σε βάλει στις βασικές λειτουργίες και σύντομα θα μπορείς να δεις για κάτι μεγαλύτερο.
Επίσης αν πάρεις κάτι αρκετά μεγαλύτερο κράτα και το cbf σαν παπάκι, εγώ σε κάθε ευκαιρία οδηγώ το cbf του γιού μέσα στην Αθήνα με έχει καταβολέψει.

AUFGEBRACHT
19/03/2024, 19:28
εξαιρετικη για πρωτη μηχανη

Έτσι από περιέργεια...πως κρίνεται ως εξαιρετική μια μοροσικλέτα, η οποία δεν έχει παρουσιαστεί καν, και κανείς δεν την έχει καβαλήσει; Από τις φωτό, ή από τα press kit;

basilis_k6
19/03/2024, 19:55
Έτσι από περιέργεια...πως κρίνεται ως εξαιρετική μια μοροσικλέτα, η οποία δεν έχει παρουσιαστεί καν, και κανείς δεν την έχει καβαλήσει; Από τις φωτό, ή από τα press kit;

2κυλινδρο ονοφφ με 45 αλογα ειναι. αν αυτο δεν ειναι καλη επιλογη για 1η μηχανη τοτε ποιο να ειναι?

AUFGEBRACHT
19/03/2024, 20:17
2κυλινδρο ονοφφ με 45 αλογα ειναι. αν αυτο δεν ειναι καλη επιλογη για 1η μηχανη τοτε ποιο να ειναι?

-Benelli Leoncino 500 trail
-Benelli TRK502
-Honda CB-500X
-Triumph Scrambler 400
-Royal Enfield Himalayan
-QJ SRT550

basilis_k6
19/03/2024, 20:42
-Benelli Leoncino 500 trail
-Benelli TRK502
-Honda CB-500X
-Triumph Scrambler 400
-Royal Enfield Himalayan
-QJ SRT550

αυτες ειναι καλες η κακες?

AUFGEBRACHT
19/03/2024, 20:52
αυτες ειναι καλες η κακες?

Γιατί να είναι κακές; Είναι πολύ καλές επιλογές για πρώτη μηχανή...

basilis_k6
19/03/2024, 20:56
Γιατί να είναι κακές; Είναι πολύ καλές επιλογές για πρώτη μηχανή...

συμφωνω

2stroker
20/03/2024, 12:22
αυτες ειναι καλες η κακες?

Ναι σε ολα εκτος απο το Himalayan το οποιο ειναι εντελως ταφος! Θα το βαρεθει σε λιγοτερο απο εξαμηνο.

skritikos
20/03/2024, 12:45
Τώρα αλήθεια προτείνουμε μοτοσυκλέτες που φτάνουν τα 220+ κιλά σε αρχάριο;;

125cc, αντε το πολύ κάποιο ελαφρύ 250-300.

panavour
20/03/2024, 16:58
Τώρα αλήθεια προτείνουμε μοτοσυκλέτες που φτάνουν τα 220+ κιλά σε αρχάριο;;

125cc, αντε το πολύ κάποιο ελαφρύ 250-300.

Ετσι συνηθιζεται στα ''σπορ'' φόρα.
Μην μας που και ''φλωρους'':bawl:

CorpseAlive
20/03/2024, 17:36
Ετσι συνηθιζεται στα ''σπορ'' φόρα.
Μην μας που και ''φλωρους'':bawl:
Γιατί η αλήθεια είναι ότι οσο πιο βαριά η μηχανή τόσο πιο σπορ οδήγηση κάνεις …