View Full Version : Αξίζει?
Λέω να ξεκινήσω με τις φωτό....
451538
451539
451540
451541
451542
Αξίζει να επισκευαστεί ή καλύτερα να βρούμε ενα ολόκληρο μοτέρ και να το κουμπώσουμε?
Kawasaki ER6n 2007.
panavour
15/03/2024, 11:28
Λέω να ξεκινήσω με τις φωτό....
451538
451539
451540
451541
451542
Αξίζει να επισκευαστεί ή καλύτερα να βρούμε ενα ολόκληρο μοτέρ και να το κουμπώσουμε?
Kawasaki ER6n 2007.
Βρες μοτερ.Αν ομως θες πιο εμπεριστατωμενη γνωμη ρωτα ΓΙΩΡΓΟ ΚΟΝΙΔΗ.
Ναι, θα τον πάρω και τον Γιώργο ένα τηλέφωνο, σίγουρα...
Απλά είπα να ρωτήσω και εδώ μία γνώμη.
Και εγώ προς την αντικατάσταση του μοτέρ τείνω.
Θα πρέπει να λυθούν και τα κάρτερ σε αυτό για να καθαρίσει....
panavour
15/03/2024, 11:35
Ναι, θα τον πάρω και τον Γιώργο ένα τηλέφωνο, σίγουρα...
Απλά είπα να ρωτήσω και εδώ μία γνώμη.
Και εγώ προς την αντικατάσταση του μοτέρ τείνω.
Θα πρέπει να λυθούν και τα κάρτερ σε αυτό για να καθαρίσει....
Η γνωστη παθηση ,που ποτε ομως δεν παραδεχτηκε,η καβλασακι Ελλαδος.:moutza:
RaGe_Raptor
15/03/2024, 11:45
μάλλον θα έψαχνα για ολόκληρο αλλά να το δει κι ένας τεχνικός (όχι μάστορας) από κοντά.
asxetost
15/03/2024, 11:46
Πω πω, ήθελα να ρωτήσω αν ήταν από versys ή er6, μετά συνέχισα παρακάτω..
Δεν ρωτάω πότε πώς και γιατί.
Λευκάδιος
15/03/2024, 11:52
Αουτς.Από περιέργεια σε πόσα χλμ έγινε αυτό;
Επίσης πως μπορούμε να ελαχιστοποιήσουμε πιθανότητες να συμβεί το ίδιο σε μεταχειρισμένο μοτέρ;Πες ότι ο πωλητής/μαντράς σου δίνει κάποια εγγύηση λίγων μηνών,έπειτα;
Κοίτα. Δεν είχε και λίγα χιλιόμετρα το μοτέρ...
Κάτι λιγότερο απο 100 χιλιάδες.
Δεν νομίζω οτι υπάρχει τρόπος να ελαχιστοποιήσουμε τις πιθανότητες...
Εγώ θα ξεκίναγα απο ρύθμιση βαλβίδων, αλλα δεν είμαι κάν σίγουρος οτι θα βοηθήσει..
Ο μαντράς δε παίζει να σου δώσει εγγύηση. Θα σου πεί "αυτό είναι, αμα θές".
asxetost
15/03/2024, 12:00
100.000 και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 24 ή 44 χιλιάδες χλμ?
Γιάτι αντιπροσωπεία που είχα πάει ειπώθηκε οτι υπήρξε update στην αρχική οδηγία για έλεγχο διάκενων στα μισά περίπου km.
o_gavros
15/03/2024, 12:30
Μες την υπερβολή όλοι.
Ένα πέρασμα με μια καλή αλοιφή θέλει και θα στρώσει
asxetost
15/03/2024, 12:34
:lol::lol:
panavour
15/03/2024, 12:37
Η ρυθμιση καλο κανει,αλλα δεν λυνει το θεμα,διοτι το προβλημα ηταν,οτι καποια μοτερ ειχαν λαθος ανοχες στα στελεχη των βαλβιδων.Αυτο ηταν που η κα(βλαμμενη)σακι Ελλαδος δεν αναγνωρισε ποτε.
asxetost
15/03/2024, 12:39
Η ρυθμιση καλο κανει,αλλα δεν λυνει το θεμα,διοτι το προβλημα ηταν,οτι καποια μοτερ ειχαν λαθος ανοχες στα στελεχη των βαλβιδων.Αυτο ηταν που η κα(βλαμμενη)σακι Ελλαδος δεν αναγνωρισε ποτε.
Προσωπικά εχω σταματήσει να ασχολούμαι με το τι πάει λάθος με αυτά τα μεκανάκια. Απλώς εγκυκλοπαιδικά ρωτάω ποιά ήταν η συχνότητα ρύθμισης πριν η βαλβίδα απόφασίσει οτι ήθελε να πάει μια βόλτα στον κύλινδρο.
Μες την υπερβολή όλοι.
Ένα πέρασμα με μια καλή αλοιφή θέλει και θα στρώσει
Έκοψα και ένα κομματάκι απο Α4 στο σχήμα της τρύπας του πιστονιού και το κόλλησα με σελοτέιπ.
Σα καινούριο έγινε...
Προσωπικά εχω σταματήσει να ασχολούμαι με το τι πάει λάθος με αυτά τα μεκανάκια. Απλώς εγκυκλοπαιδικά ρωτάω ποιά ήταν η συχνότητα ρύθμισης πριν η βαλβίδα απόφασίσει οτι ήθελε να πάει μια βόλτα στον κύλινδρο.
Δεν μπορώ να σου απαντήσω, γιατι δεν το είχε το μηχανάκι ούτε 5000 χιλιόμετρα ο φίλος.
asxetost
15/03/2024, 12:46
Δεν μπορώ να σου απαντήσω, γιατι δεν το είχε το μηχανάκι ούτε 5000 χιλιόμετρα ο φίλος.
Άρα από ότι κατάλαβα βιβλίο service δεν, τώρα καταλαβαίνω όσους φωνάζουν για τα συγκεκριμένα οπώσδήποτε έλεγχο βαλβίδες καπάκι μετά από αγορά μεταχείρω.
Τι να πεις........Από ότι κατάλαβα επίσης ο φίλος σου είναι καλά, αυτό κρατάω εγώ.
Έκοψα και ένα κομματάκι απο Α4 στο σχήμα της τρύπας του πιστονιού και το κόλλησα με σελοτέιπ.
Σα καινούριο έγινε...
Δε λέτε του μαγκάϊβερ να σας εκτυπώσει ένα μοτέρ;
:cry: σε τι οφείλεται η παραπάνω εικόνα τελικά; - δεν το πολυέπιασα - εκ κατασκευής ή σε λάθος ρυθμίσεις βαλβίδων;
Ένα ολόκληρο μεταχειρισμένο μοτέρ θα βγει σίγουρα αρκετά φθηνότερα αλλά με ρίσκο να την ξανακαρφωσει ή να έχει και άλλα προβλήματα ενώ με ένα σχεδον ολικό rebuild, παρόλο που θα στοιχίσει ακριβότερα, θα ξέρεις πως είναι σαν καινούριο. Πάρτε προσφορές και για τις 2 περιπτώσεις και ας υπολογίσει ο φίλος τι τον συμφέρει και τι όχι!
panavour
15/03/2024, 13:20
Δε λέτε του μαγκάϊβερ να σας εκτυπώσει ένα μοτέρ;
:cry: σε τι οφείλεται η παραπάνω εικόνα τελικά; - δεν το πολυέπιασα - εκ κατασκευής ή σε λάθος ρυθμίσεις βαλβίδων;
EK KAKOKATAΣΚΕΥΗΣ
motojojo
15/03/2024, 13:20
Άλλο μοτέρ και προετοιμασία εκείνου ώστε να μην έρθει ποτέ η βαλβίδα σε ερωτικές περιπτύξεις με το έμβολο;
doctoras
15/03/2024, 13:28
Κάνε ένα πμ στον δόκτορτζον. Το θέμα το γνωρίζει ενδελεχως.
Νομίζω υπάρχει remap στην ecu / power commander που εξαλείφει το πρόβλημα φτωχου μειγματοσ και αν θυμάμαι καλά οι Άγγλοι έφτιαξαν διάφορους χάρτες είτε για στοκ είτε για αναβαθμισμένα μοτερ
Coyote.V
15/03/2024, 13:30
Ένα ολόκληρο μεταχειρισμένο μοτέρ θα βγει σίγουρα αρκετά φθηνότερα αλλά με ρίσκο να την ξανακαρφωσει ή να έχει και άλλα προβλήματα ενώ με ένα σχεδον ολικό rebuild, παρόλο που θα στοιχίσει ακριβότερα, θα ξέρεις πως είναι σαν καινούριο. Πάρτε προσφορές και για τις 2 περιπτώσεις και ας υπολογίσει ο φίλος τι τον συμφέρει και τι όχι!
Την ίδια γνώμη έχω και γω αν θέλει πλέον να το κρατήσει. Ούτε 5000 στα χέρια του και κάρφωσε βαλβίδα, μεγάλο ξενέρωμα.
doctor_john
15/03/2024, 14:19
Λέω να ξεκινήσω με τις φωτό....
Αξίζει να επισκευαστεί ή καλύτερα να βρούμε ενα ολόκληρο μοτέρ και να το κουμπώσουμε?
Kawasaki ER6n 2007.
Αν δεν εειιχε υπόψιν του να ανακατασκευάσει αυτό τον κινητήρα θα έρθει καλύτερα να αγοράσει μεταχειρισμένο .
Αουτς.Από περιέργεια σε πόσα χλμ έγινε αυτό;
Επίσης πως μπορούμε να ελαχιστοποιήσουμε πιθανότητες να συμβεί το ίδιο σε μεταχειρισμένο μοτέρ;Πες ότι ο πωλητής/μαντράς σου δίνει κάποια εγγύηση λίγων μηνών,έπειτα;
Διορθώνεις τα μίγματα και στους δύο χάρτες
Η ρυθμιση καλο κανει,αλλα δεν λυνει το θεμα,διοτι το προβλημα ηταν,οτι καποια μοτερ ειχαν λαθος ανοχες στα στελεχη των βαλβιδων.Αυτο ηταν που η κα(βλαμμενη)σακι Ελλαδος δεν αναγνωρισε ποτε.
Ευτυχώς το θέμα λύνεται και δεν υπήρξε ποτέ κάτι άλλο που να έχει να κάνει με το υλικό κ.λπ.
Ρε Αντρέα.... Οι φωτό με πήγαν 30 χρόνια πίσω και στο GPZ500S.... Στα είχα νομίζω. Εγώ το επισκεύασα :a021::a021::a021::a021: διότι τα μεταχειρισμένα μοτέρ ήταν "χύμα στο κύμα" τότε (όχι ότι είναι καλύτερα τώρα....) καλή τύχη στον φίλο....
doctor_john
15/03/2024, 18:09
Έχω λίγο χρόνο να κάνουμε μια πρόχειρη εκτίμηση. Βάζω τιμές στο περίπου αν ξέρει κάποιος ακριβώς ας μας πεί.
Θέλει άνοιγμα όλος ο κινητήρας και το σασμάν.. φιλικά 800ε;
Οι φλάντζες του έχουν κάνα 350ε oem.
Πιστόνια 2χ100 (mahle)
Μπιέλες 2 χ 75 (mahle)
Bαλβίδες 8 χ 17 (μη τα ξαναλέμε)
Ολα τα ρουλεμάν και η τρόμπα 250
Έλεγχος σε μηχανουργείο όλων των μερών και φινιρίσματα, ζυγίσματα κ.λπ. επισκευή κεφαλής
και εφόσον σώζονται τα κύλινδρα να πώ 600 έχοντας υπόψιν ότι όλοι έχουμε μηχανουργό σε αυτό το επίπεδο στην οικογένεια...
κάτι καπελότα, κάτι δίσκοι, υγρά κ.λπ. 200
Προγραμματισμός ή PC 400;
Περίπου 1940 + 800 = 2740..
Πολλά, αν δεν το συμπαθείς ήδη να το έχεις σκεφτεί πως θες να έχεις ένα κινητήρα σε αυτό το επίπεδο, τα 800 ενός μεταχειρισμένου μοιάζουν λίγα.
Λευκάδιος
15/03/2024, 18:18
Διορθώνεις τα μίγματα και στους δύο χάρτες
Ευτυχώς το θέμα λύνεται και δεν υπήρξε ποτέ κάτι άλλο που να έχει να κάνει με το υλικό κ.λπ.
Δεν πρέπει όμως να έχουμε στο μυαλό μας ότι πολύ πιθανόν τα μείγματα να μην ήταν σωστά για δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα στο μεταχειρισμένο μοτέρ;
Και αυτό να έχει φάει χρόνο ζωής από το μοτέρ;
asxetost
15/03/2024, 18:37
Με αυτή τη λογική οι κάτοχοι θα έπρεπε να κάνουμε αντικατάσταση βαλβίδων και remapping.
Εφόσον η καwα δεν έχει αναγνωρίσει το θέμα και αυτή η διαδικασία βαραίνει οικονομικά τον κάτοχο καταλαβαίνεις οτι είναι κομματάκι δύσκολο.
doctor_john
15/03/2024, 19:08
Οι βαλβίδες είναι μια χαρά, ο κωδικός τους άλλαξε γιατί τις διαθέτει και ο κατασκευαστής τους.
Δεν μπορεί να το αναγνωρίσει, πίεσαν για ακόμα λιγότερους ρύπους στο παραπέντε με σκοπό να την κόψουν
και αυτοί έκοψαν τα καύσιμα οριακά.
Μην πειράζεις τίποτα, οδήγησε σαν άνθρωπος και πρόσεχε τα υγρά του ψυγείου.
Χιλιάδες αναβάτες χωρίς πρόβλημα.
@Volpad: ξέρεις αν είχε φίλτρο ή εξάτμιση;
Δεν πρέπει όμως να έχουμε στο μυαλό μας ότι πολύ πιθανόν τα μείγματα να μην ήταν σωστά για δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα στο μεταχειρισμένο μοτέρ;
Και αυτό να έχει φάει χρόνο ζωής από το μοτέρ;
Έχει δείγματα, φαίνεται η διαφορά θερμοκρασίας στην κεφαλή και πολύ πιθανά μετριέται.
Αν ανοίξεις κεφαλή να κάνεις ένα φρεσκάρισμα θα δεις τι έχει συμβεί ακόμα και από τον χώρο των εκκεντροφόρων.
Δεν είμαι σίγουρος αν το σφίξιμο των οδηγών είναι αποτέλεσμα του ότι λειτουργούσε σε λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία
ή είναι αποτέλεσμα μίας και μόνο φοράς που τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο.
Όπως και να έχει μπορεί κάποιος να δει σε τι κατάσταση είναι η κεφαλή και ο θάλαμος καύσης και να αποφασίσει αν θα ρυθμίσει ή αν θα καθαρίσει και την κεφαλή κ.λπ.
asxetost
15/03/2024, 19:14
Αυτό με την αντικατάσταση το ανέφερα σχετικά με το οτι αν έχουν φάει ξύλο ίσως χρήζουν αλλαγής λόγω καταπόνησης, όχι οτι είναι προβληματικό υλικό εξ'αρχής.
MG-KTiNoS
15/03/2024, 19:22
Ένα ολόκληρο μεταχειρισμένο μοτέρ θα βγει σίγουρα αρκετά φθηνότερα αλλά με ρίσκο να την ξανακαρφωσει ή να έχει και άλλα προβλήματα ενώ με ένα σχεδον ολικό rebuild, παρόλο που θα στοιχίσει ακριβότερα, θα ξέρεις πως είναι σαν καινούριο. Πάρτε προσφορές και για τις 2 περιπτώσεις και ας υπολογίσει ο φίλος τι τον συμφέρει και τι όχι!
αυτό + χάρτες
asxetost
15/03/2024, 20:09
Χάρτες μόνο ο κονίδης κάνει;
Μήπως τελικά συμφέρει καλύτερα να το πουλήσει για ανταλλακτικά και να πάρει ένα άλλο ίδιο ή και λίγο νεότερο με λιγότερα χιλιόμετρα?Με 2500 ευρω που θέλει η επισκευή βρίσκεις er6n σε καλύτερη κατάσταση. Του ρυθμίζεις αμέσως και τους χάρτες και έχεις το κεφάλι σου ησυχο
Dr john είδα πως είχε φίλτρο αλλά η εξάτμιση είναι μαμά.
Κάπου τόσο το υπολόγισα και εγώ το κόστος με μια ματιά που έριξα σήμερα στα ανταλλακτικά που χρειάζονται.
Ναι. Θα πάμε σε μεταχειρισμένο μοτέρ, του οποίου θα ανοίξουμε να αντικαταστησουμε τις βαλβίδες προληπτικά γιατί μπορεί να έχουν καταπονηθει και τέλος θα κάνουμε remapping.
Όλα αυτά θα γίνουν από τα δικά μας χέρια.
Θα κάτσω το σκ να βρω πως θα κάνω το remapping.
Dr John έχεις χάρτη?
kostaskk
15/03/2024, 21:52
Στην καλητερη να θέλει μόνο ενα πιστόνι, 2 βαλβίδες και επισκευή κεφαλής σε μηχανουργείο έδρες κτλ. Δλδ κοντά 500αρι με δέσιμο φλάντζες,
Αν έχει πάρει και κυλινδρο-μπιελα-στρόφαλο τότε κοστίζουν, ίσως με μεταχειρισμένα καλά ανταλακτικα η ολόκληρο μοτέρ αν είναι φτηνο
asxetost
15/03/2024, 21:55
Dr john είδα πως είχε φίλτρο αλλά η εξάτμιση είναι μαμά.
Κάπου τόσο το υπολόγισα και εγώ το κόστος με μια ματιά που έριξα σήμερα στα ανταλλακτικά που χρειάζονται.
Ναι. Θα πάμε σε μεταχειρισμένο μοτέρ, του οποίου θα ανοίξουμε να αντικαταστησουμε τις βαλβίδες προληπτικά γιατί μπορεί να έχουν καταπονηθει και τέλος θα κάνουμε remapping.
Όλα αυτά θα γίνουν από τα δικά μας χέρια.
Θα κάτσω το σκ να βρω πως θα κάνω το remapping.
Dr John έχεις χάρτη?
Παίζει αυτό;
Κάτσε, όταν λες από δικά σας χέρια, το remap πώς;;
Edit: Για ένα φίλο μου από το χωριό ρωτάω:look:
Στην καλητερη να θέλει μόνο ενα πιστόνι, 2 βαλβίδες και επισκευή κεφαλής σε μηχανουργείο έδρες κτλ. Δλδ κοντά 500αρι με δέσιμο φλάντζες,
Αν έχει πάρει και κυλινδρο-μπιελα-στρόφαλο τότε κοστίζουν, ίσως με μεταχειρισμένα καλά ανταλακτικα η ολόκληρο μοτέρ αν είναι φτηνο
Από τη στιγμή που τρύπησε το πιστονι, πρέπει να ανοιχτεί το καρτερ για να καθαριστεί. Αφού θα ανοιχτεί, θα αλλάξεις ένα κάρο πράγματα και θα πρέπει να κάνεις και έλεγχο παντού, μην έχει κάνει ζημιά το κομμάτι της βαλβίδας που έπεσε μέσα... το κόστος είναι πολλαπλάσιο...
Παίζει αυτό;
Κάτσε, όταν λες από δικά σας χέρια, το remap πώς;;
Κοιτα, για το ducati μου έχω όλα τα απαραίτητα προγράμματα. Έχω φτιάξει καλώδιο και μπορώ να το φλασαρω ότι θέλω.
Φαντάζομαι ότι με ψάξιμο θα βρω το διάγραμμα του καλωδίου του er καθώς και το πρόγραμμα που θα πρέπει να χρησιμοποιήσω.
Αν είχα το χάρτη λοιπόν, θεωρητικά θα μπορώ να τον περάσω.
asxetost
15/03/2024, 22:43
Αν μπορείς να φλασάρεις τον ecu φαντάζομαι υπάρχουν χάρτες επι πληρωμή.
Αν σε ενδιαφέρει θα μπορούσα να αγοράσω τους χάρτες και να σου τους φέρω να περάσουμε μια και το δικό μου αν δεν είναι τρελή μανούρα.
Εμένα βασικά με ενδιαφέρει να μην υπάρχει περιοχή με φτωχό καύσιμο, σε στοκ σετάπ, δεν με ενδιαφέρει δηλαδή να βελτιώσω ισχύ κτλ.
Αν θέλεις μιλάμε και πμ.
Μην αγχώνεσαι και αμα βγάλω άκρη θα ενημερώσω το θέμα.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να σε βοηθήσω αν βρω τον τρόπο.
Αν η κοινότητα της kawasaki είναι ίδια με της ducati, θα βρω τον χάρτη χωρίς να χρειαστεί να τον αγοράσω.
Δώσε μου καμιά βδομαδουλα να βρω το χρόνο να ψάχνω σωστά και το βλέπουμε.
asxetost
15/03/2024, 23:01
Πω πω αν γίνει αυτό θα έρθω με κούτα με γλυκά. Ή πιτόγυρα, οτι προτιμάς.
Με αυτά και με αυτά θα πω στο φίλο που του το χω πάει να το ξεαντεριάσει να αλλάξει και βαλβίδες αντί να τις ρυθμίσει μόνο.
Αν θέλεις γράψε και χρονολογία όπως και αν σκοπεύεις να βάλετε κανα φίλτρο πάνω ή να μοντάρετε τίποτα ώστε αν κάνουμε παρέα τη φάση να είμαστε στην ίδια σελίδα. :beer::beer:
doctor_john
16/03/2024, 07:53
Δεν κράτησα κάποιον γιατί δεν μπορούσα να δω κανονικά μόνος μου.
Αν δεις έναν χάρτη είναι του ενός κυλίνδρου, έχει δύο γι'αυτό και χρειάζεται αναμονές Λ στις εξαγωγές έτσι ώστε να βλέπεις
σε πραγματικό χρόνο.
πολύ σημαντικό να μπορείς να ελέγξεις τις επιλογές που έχει η ecu για να κλείσεις το pair, να ορίσεις την λειτουργία του Λ
και μερικές ακόμα που πρέπει να κλείσουν.
Γενικά το μοντέλο δεν παίρνει τον αέρα που χρειάζεται. Το φιλτροκούτι το αφήνεις απείραχτο, μόνο φίλτρο αλλάζεις.
Αν μπορείς να του δώσεις αέρα με κάποιο snorkel, η μία από τις δύο εισόδους του κουτιού είναι αρκετή. Η άλλη ως έχει.
Επίσης βράζει εύκολα και μειώνει την πυκνότητα του αέρα. Καλό αυτοκόλλητο θερμομονωτικό στο κάτω μέρος.
Αν θέλει slip συμπλέκτη, είναι ο ίδιος με του 636 και κάνεις μια επιλογή των spacer.
υγ: και ένα ωραίο ψυγείο σε καλή τιμή. (https://www.ebay.co.uk/itm/256205634186?_trkparms=amclksrc%3DITM%26aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D26066 2%26meid%3Db85caf0de5fa4ad9b8cfe526771c2d58%26pid%3D101195%26rk%3D2%26rkt%3D12%26sd%3D386849213993%2 6itm%3D256205634186%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D4429486%26algv%3DSimplAMLv11WebTrimmedV3MskuWithLambd a85KnnRecallV1V2V4ItemNrtInQueryAndCassiniVisualRankerAndBertRecallWithVMEV3CPCAutoWithCassiniEmbRec allManual%26brand%3DGPI%2BRacing&_trksid=p4429486.c101195.m1851&itmprp=cksum%3A256205634186b85caf0de5fa4ad9b8cfe526771c2d58%7Cenc%3AAQAJAAABcLSVkHmTL63bebovD9RfpraP WbY9f4anjbziTIaEIOVXg2DWhVLks3Lfqff9vxxfjIh4XEXusIehlT2iEH8%252BCxXNySMxlDIQJ3g86%252Bx3AAIAq9gznqdG SR72ksP41kjzPN1reUbVsJuld0S4i4qXlQfTmkMeIJTCXTM8mLpr7ju2fMvruDu87ZX%252B4bShOvD%252B4sXTidNVUcFhgM%2 52BhNwCBaVLwuv9JWc%252BMHhhLsS6AS26Pih%252F7ex378KUTWeaysU4FRqWEqhIZphAPv6lVabnTJer3jjUA2R%252F2CCik My2QoWIYyF%252FBDcsTIVw3HUG0zb9BR%252FLyiuls0sn5HqPXuAM1qlqKqwnRnBm8ftzJjOHvfgEUXL0T4ZNHT%252FPdx2Yb 9bvBiNS3SjJHGQnU3PUACoCQDgAokEnvIr9hKKCHthyVeKuG37Re5e0he%252F1qltv6AjepWgHE4W9UMT5HsOykxhkakJqnVTYW n4niLairyeu2ckiV%7Campid%3APL_CLK%7Cclp%3A4429486&itmmeta=01HS324M84CEH0PZ78701775ZD)Χρειάζεται μια μικρή βάση για τα μοντέλα πριν το '12
μοιάζει ίδιο αλλά είναι σχεδόν διπλάσιο από το oem
ratamahatta
16/03/2024, 08:44
Αν έχει δώσει 3Κ για αγορά το να δώσει αλλά τόσα για rebuild λογικά δεν παίζει
Μεταχειρισμένο μοτέρ , έλεγχο κ pc3 για απροβλημάτιστα χλμ είναι η λύση
asxetost
16/03/2024, 08:48
Δεν κράτησα κάποιον γιατί δεν μπορούσα να δω κανονικά μόνος μου.
Αν δεις έναν χάρτη είναι του ενός κυλίνδρου, έχει δύο γι'αυτό και χρειάζεται αναμονές Λ στις εξαγωγές έτσι ώστε να βλέπεις
σε πραγματικό χρόνο.
πολύ σημαντικό να μπορείς να ελέγξεις τις επιλογές που έχει η ecu για να κλείσεις το pair, να ορίσεις την λειτουργία του Λ
και μερικές ακόμα που πρέπει να κλείσουν.
Γενικά το μοντέλο δεν παίρνει τον αέρα που χρειάζεται. Το φιλτροκούτι το αφήνεις απείραχτο, μόνο φίλτρο αλλάζεις.
Αν μπορείς να του δώσεις αέρα με κάποιο snorkel, η μία από τις δύο εισόδους του κουτιού είναι αρκετή. Η άλλη ως έχει.
Επίσης βράζει εύκολα και μειώνει την πυκνότητα του αέρα. Καλό αυτοκόλλητο θερμομονωτικό στο κάτω μέρος.
Αν θέλει slip συμπλέκτη, είναι ο ίδιος με του 636 και κάνεις μια επιλογή των spacer.
υγ: και ένα ωραίο ψυγείο σε καλή τιμή. (https://www.ebay.co.uk/itm/256205634186?_trkparms=amclksrc%3DITM%26aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D26066 2%26meid%3Db85caf0de5fa4ad9b8cfe526771c2d58%26pid%3D101195%26rk%3D2%26rkt%3D12%26sd%3D386849213993%2 6itm%3D256205634186%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D4429486%26algv%3DSimplAMLv11WebTrimmedV3MskuWithLambd a85KnnRecallV1V2V4ItemNrtInQueryAndCassiniVisualRankerAndBertRecallWithVMEV3CPCAutoWithCassiniEmbRec allManual%26brand%3DGPI%2BRacing&_trksid=p4429486.c101195.m1851&itmprp=cksum%3A256205634186b85caf0de5fa4ad9b8cfe526771c2d58%7Cenc%3AAQAJAAABcLSVkHmTL63bebovD9RfpraP WbY9f4anjbziTIaEIOVXg2DWhVLks3Lfqff9vxxfjIh4XEXusIehlT2iEH8%252BCxXNySMxlDIQJ3g86%252Bx3AAIAq9gznqdG SR72ksP41kjzPN1reUbVsJuld0S4i4qXlQfTmkMeIJTCXTM8mLpr7ju2fMvruDu87ZX%252B4bShOvD%252B4sXTidNVUcFhgM%2 52BhNwCBaVLwuv9JWc%252BMHhhLsS6AS26Pih%252F7ex378KUTWeaysU4FRqWEqhIZphAPv6lVabnTJer3jjUA2R%252F2CCik My2QoWIYyF%252FBDcsTIVw3HUG0zb9BR%252FLyiuls0sn5HqPXuAM1qlqKqwnRnBm8ftzJjOHvfgEUXL0T4ZNHT%252FPdx2Yb 9bvBiNS3SjJHGQnU3PUACoCQDgAokEnvIr9hKKCHthyVeKuG37Re5e0he%252F1qltv6AjepWgHE4W9UMT5HsOykxhkakJqnVTYW n4niLairyeu2ckiV%7Campid%3APL_CLK%7Cclp%3A4429486&itmmeta=01HS324M84CEH0PZ78701775ZD)Χρειάζεται μια μικρή βάση για τα μοντέλα πριν το '12
μοιάζει ίδιο αλλά είναι σχεδόν διπλάσιο από το oem
Το pair valve mod που κάνουν κάποιοι για την μείωση του decel pop άρα είναι κάτι αντίστοιχο;
Στα forums του εξωτερικού βασικά βάζουν καπάκια θερμοανθεκτικης σιλικόνης στις άκρες της.
Θα σταματήσω να γράφω σε αυτό το σημείο, γιατί οι γνώσεις μου είναι λιγότερες από μιας πατάτας πάνω στο θέμα.
Γενικά βγάζει ένα νόημα διαβάζοντας όλα αυτά για ποιό λόγο η μοτο ακούγεται και την αισθάνεσαι τόσο πνιγμένη, όπως και το οτι οι stock χάρτες ήταν το κερασάκι στην τούρτα στις θερμοκρασίες.
Καταλαβαίνω σε γενικές γραμμές είτε μιλάμε για μοτοσυκλέτες είτε για αυτοκίνητα πως οι χαρτογραφήσεις αφήνουν φτωχά τα χαμηλά για τα τεστ των εκπομπών ρύπων , αλλά εδώ φαίνεται να παράγινε το κακό.
Έβλεπα χτες ένα dyno run από στοκ του '09, στα μεσαία ήταν στις ακραίες τιμές που μπορούσε να διαβάσει το πρόγραμμα, ψάχνανε το καύσιμο στο μίγμα.
Ανυπομονώ να διαβάσω τη συνέχεια, εύχομαι να βρεθούν οικονομικές λύσεις για το φίλο που χρειάζεται και μοτερ, πόνεσα μόνο στην ιδέα.
doctor_john
16/03/2024, 09:03
Ναι, για να μην βγάζει μήνυμα το κλείνεις και απο την ecu.
asxetost
16/03/2024, 09:09
Μου ακούγεται πιο safe ναι, διάβασα πως μπορείς να κάψεις εγκέφαλο αν το κάνεις με αντίσταση για να μην ανάβει το FI
Το έμβολο αν ήρθε σε επαφή με την βαλβίδα θα πρέπει να μετρηθεί στρόφαλος και αλλαγή μέταλλα έδρασης.
Δεν νομίζω ότι αξίζει σε τέτοιο μοτέρ. Καλύτερα ένα μεταχειρισμένο να το ανοίξετε να γίνει περιποίηση remapping
Το έμβολο αν ήρθε σε επαφή με την βαλβίδα θα πρέπει να μετρηθεί στρόφαλος και αλλαγή μέταλλα έδρασης.
Δεν νομίζω ότι αξίζει σε τέτοιο μοτέρ. Καλύτερα ένα μεταχειρισμένο να το ανοίξετε να γίνει περιποίηση remapping
Ναι ναι... όλα αυτά έχω σκεφτεί και εγώ...
Είναι πλέον δεδομένο ότι θα πάμε σε μεταχειρισμένο μοτέρ το οποίο θα συντηρήσουμε πριν βάλουμε πάνω...
Σίγουρα θα πάμε σε remapping. Το θέμα είναι αν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα σαν το guzzidiag, να το κάνουμε μόνοι μας...
Φαντάζομαι ότι κάτι θα βρω.
doctor_john
16/03/2024, 17:04
Υπάρχει ενα on board (https://renngrib.de/en/shop/healtech-onboard-diagnostic-tool-obd-k01-kawasaki/)που με ενδιαφέρει, θα πρέπει να το ελέγξουμε μέσα από φόρουμ γερμανών μάλλον.
Υπάρχει και της kawa (https://kawasaki.diagsys.com/kdtusersguide/) που ζητά κατοχύρωση με στοιχεία dealer, αυτό φαντάζομαι αν αξίζει θα είναι εύκολο να βρει κάποιος το αρχείο που ξεκλειδώνει.
Πρώτα όμως τι λένε όσοι έχουν ασχοληθεί.
Παρόλο το στραπατσάρισμα, οι μπιέλες κ.λπ. σε αυτό που είχα μετρήθηκαν και ήταν εντάξει.
Δεν τα χρησιμοποίησα, ανοίξαμε τον επόμενο κινητήρα για blue printing :lol:
Υπάρχει ενα on board (https://renngrib.de/en/shop/healtech-onboard-diagnostic-tool-obd-k01-kawasaki/)που με ενδιαφέρει, θα πρέπει να το ελέγξουμε μέσα από φόρουμ γερμανών μάλλον.
Υπάρχει και της kawa (https://kawasaki.diagsys.com/kdtusersguide/) που ζητά κατοχύρωση με στοιχεία dealer, αυτό φαντάζομαι αν αξίζει θα είναι εύκολο να βρει κάποιος το αρχείο που ξεκλειδώνει.
Γιάννη, αυτά είναι "one way" διαγνωστικά και δεν αλλάζουν χάρτες.
H Healtech είναι πολύ γνωστή, αλλά 150 Ευρώ για ένα απλό OBD διαγνωστικό είναι too much.
Με ένα καλώδιο (https://www.trop.gr/diagnostika-autokiniton/tester-diagnwstika-ergaleia/kawasaki-adaptoras-diagnostikou-mhxanakia-obd2-6-pin-detail) πλέον κι ένα διαγνωστικό "της σειράς" έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Να 'ναι καλά τα Euro 4 που το έκαναν υποχρεωτικό και στις μοτοσικλέτες :lol: ...
Θωμά thanks!!
Αυτό είναι το διάγραμμα... τις φυσες τις έχω.
Το καλώδιο λοιπόν το φτιάχνω.
451563
Κι εγώ μόνος μου το έφτιαξα για το NC, έχει το mapping η Honda στο MaRIS.
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.