View Full Version : Μετά από Tracer 9GT?
Jiannis21
15/03/2024, 23:53
Καλησπέρα Ομάδα,
κάτοχος εδώ και 2 χρόνια Tracer 9GT (16000χλμ) και νιωθω πως έφτασε η στιγμή για αλλαγή-αναβάθμιση. Ευχαριστημένος προφανώς από το συγκεκριμένο μηχανάκι, ωστόσο θα ήθελα να κάτι μεγαλύτερο σε κυβισμό και άλογα. Σκέφτομαι για KTM 1290 Super Adventure s 2023, ωστόσο έχω ακούσει διαφορά για την ΚΤΜ. Θα ήθελα να διαβάσω τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας.
Ευχαριστώ
CorpseAlive
16/03/2024, 00:39
Καλησπέρα Ομάδα,
κάτοχος εδώ και 2 χρόνια Tracer 9GT (16000χλμ) και νιωθω πως έφτασε η στιγμή για αλλαγή-αναβάθμιση. Ευχαριστημένος προφανώς από το συγκεκριμένο μηχανάκι, ωστόσο θα ήθελα να κάτι μεγαλύτερο σε κυβισμό και άλογα. Σκέφτομαι για KTM 1290 Super Adventure s 2023, ωστόσο έχω ακούσει διαφορά για την ΚΤΜ. Θα ήθελα να διαβάσω τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας.
Ευχαριστώ
Το ΚΤΜ είναι τρομερό μηχανάκι.
Δες και το νέο Suzuki GSXGX 1000ri. Έχει παρόμοιο στήσιμο με το XR το 1000, αλλά με κινητήρα GSXR 1000 με ότι αυτό συνεπάγεται.
basilis_k6
16/03/2024, 01:09
το μονο αξιοπιστο κτμ. δεν ειναι και γιαπωνεζικο αλλα δεν εχει προβληματα. καλη επιλογη.
doctoras
16/03/2024, 08:28
τουμπανο είναι, όμως γιατί χρήση? θέλεις πιο μεγάλο σε χώρους? για μεγάλα ταξίδια διπλός? γιατί η ισχύς του 9gt είναι μεγάλη ως ταξιδευτής gt..
με την ευκαιρία προσωπικά αν ήθελα αλλαγή σε λίγο πιο διασκεδαστικό αλλά "πορτοκαλί" μηχανάκι" θα πήγαινα στο 890smt που είναι ταβλα! Και είναι κοντά στην κατηγορία με το tracer9
451552
Αν θες να παραμεινεις σε 17ρι τροχο μπροστα
μπορεις να δεις και το 1290GT
Αν εισαι τοσο ευχαριστημενος απο το τρεισερ
θα μεινεις εκπληκτος απο εκεινο
Απο αξιοπιστια ειναι σε παρα πολυ καλο επιπεδο
Σιγουρα καποια στιγμη θα χαλασει το κατω τρομπακι του συμπλεκτη(βαζεις ενα oberon και ξενοιαζεις)
TheRegulator
16/03/2024, 08:48
Θα σου πρότεινα το XR αλλά όχι το χοντα :lol: … ισως να είμαι υποκειμενικός μέχρι τα μπουνια αλλά είναι ωραίο μηχανάκι και περπατάει αρκετα έξω!
Jiannis21
16/03/2024, 09:43
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ναι ναι σίγουρα θα το ήθελα και για ταξίδια. Δηλαδή σε αυτή την κατηγορία. Για αυτό δεν κοιτάω τα γυμνά.
Vassilis
16/03/2024, 22:36
Καλησπέρα Ομάδα,
κάτοχος εδώ και 2 χρόνια Tracer 9GT (16000χλμ) και νιωθω πως έφτασε η στιγμή για αλλαγή-αναβάθμιση. Ευχαριστημένος προφανώς από το συγκεκριμένο μηχανάκι, ωστόσο θα ήθελα να κάτι μεγαλύτερο σε κυβισμό και άλογα. Σκέφτομαι για KTM 1290 Super Adventure s 2023, ωστόσο έχω ακούσει διαφορά για την ΚΤΜ. Θα ήθελα να διαβάσω τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας.
Ευχαριστώ
BMW S 1000 XR :evil:
Καλησπέρα Ομάδα,
κάτοχος εδώ και 2 χρόνια Tracer 9GT (16000χλμ) και νιωθω πως έφτασε η στιγμή για αλλαγή-αναβάθμιση. Ευχαριστημένος προφανώς από το συγκεκριμένο μηχανάκι, ωστόσο θα ήθελα να κάτι μεγαλύτερο σε κυβισμό και άλογα. Σκέφτομαι για KTM 1290 Super Adventure s 2023, ωστόσο έχω ακούσει διαφορά για την ΚΤΜ. Θα ήθελα να διαβάσω τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας.
Ευχαριστώ
Η συνηθισμένη διαδρομή από το Tracer είναι το S1000XR. Θα σου γράψω τις δικές μου εμπειρίες και σκέψεις έχοντας κάνει την διαδρομή Tracer 900 - S1000XR - 1290 SDGT - 1290 SAS.
Η αλήθεια είναι είναι ότι οποίο από τα μεγάλα κι αν διαλέξεις θα είναι σοβαρή αναβάθμιση από το Γιαμάχα το οποίο ειναι καλό και τίμιο αλλά του λείπει η βαρβατίλα.
Το BMW είναι τρομερό εργαλείο, δυνατό και καλοστημένο, σε κάνει καλύτερο οδηγό, τρώει χλμ ΕΟ για πλάκα. Για μένα, μείον του οι λίγο σφικτές αναρτήσεις αν θες να κινηθείς σε επαρχιακό εκδρομικό ρυθμό και το θορυβώδες μοτέρ για τουρισμό. Το πήρα μετά το Tracer και έπαθα πλάκα από το πόσο περισσότερο μηχανή ήταν.
Το GT είναι ένας κανίβαλος με καλές τουριστικές δυνατότητες. Πολύ γκάζι, καλή αυτονομία λόγω 23λτ ντεπόζιτο και καλή εργονομία και ανεμοκάλυψη για την κατηγορία του. Δεν είναι τόσο άνετο όσο τα πιο όρθια ( είμαι βέβαια αρκετά ψηλός), θέλει δουλειά για να στρίψει ( σε σχέση με το XR που πάει σχεδόν μόνο του), για μένα όμως ήταν πιο σπορ από ότι ήθελα. Εύκολα θα ήθελα να έχω ένα για 2ο όμως για την αλητεία, όταν το κυκλοφορούσα έβλεπα βλέμματα σεβασμού.
Το Super Adventure S (έχω του 2019 όμως) είναι το ιδανικό μηχανάκι για μένα στην παρούσα φάση. Έχει επίσης πολύ γκάζι και ροπή ( όχι τόσο όσο το GT) ώστε να γουστάρεις, στρίβει όσο θες για δημόσιο δρόμο και ταξιδεύει ένα κλικ πιο άνετα από το XR αλλά επίσης σου δίνει την άνεση και την ροπή ώστε να γράφεις πολλά επαρχιακά χλμ χαλαρά, κάτι που πλέον μου αρέσει περισσότερο.
Σε ότι αφορά την αξιοπιστία, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα θέμα με κανένα από τα παραπάνω, δεν κάνω όμως καθόλου αστική χρήση. Σίγουρα τα ευρωπαϊκά θέλουν λίγο περισσότερη ασχολία, προβλεπόμενη συντήρηση σε εξειδικευμένα συνεργεία! Γενικά πιστεύω ότι πλέον δεν υπάρχουν προβληματικές μοτοσυκλέτες και διάφορα χαζό προβλήματα μπορεί να παρουσιάσει οποιοδήποτε μοντέλο.
Ελπίζω να βρεις χρήσιμη την γνώμη μου!
Jiannis21
17/03/2024, 16:01
Η συνηθισμένη διαδρομή από το Tracer είναι το S1000XR. Θα σου γράψω τις δικές μου εμπειρίες και σκέψεις έχοντας κάνει την διαδρομή Tracer 900 - S1000XR - 1290 SDGT - 1290 SAS.
Η αλήθεια είναι είναι ότι οποίο από τα μεγάλα κι αν διαλέξεις θα είναι σοβαρή αναβάθμιση από το Γιαμάχα το οποίο ειναι καλό και τίμιο αλλά του λείπει η βαρβατίλα.
Το BMW είναι τρομερό εργαλείο, δυνατό και καλοστημένο, σε κάνει καλύτερο οδηγό, τρώει χλμ ΕΟ για πλάκα. Για μένα, μείον του οι λίγο σφικτές αναρτήσεις αν θες να κινηθείς σε επαρχιακό εκδρομικό ρυθμό και το θορυβώδες μοτέρ για τουρισμό. Το πήρα μετά το Tracer και έπαθα πλάκα από το πόσο περισσότερο μηχανή ήταν.
Το GT είναι ένας κανίβαλος με καλές τουριστικές δυνατότητες. Πολύ γκάζι, καλή αυτονομία λόγω 23λτ ντεπόζιτο και καλή εργονομία και ανεμοκάλυψη για την κατηγορία του. Δεν είναι τόσο άνετο όσο τα πιο όρθια ( είμαι βέβαια αρκετά ψηλός), θέλει δουλειά για να στρίψει ( σε σχέση με το XR που πάει σχεδόν μόνο του), για μένα όμως ήταν πιο σπορ από ότι ήθελα. Εύκολα θα ήθελα να έχω ένα για 2ο όμως για την αλητεία, όταν το κυκλοφορούσα έβλεπα βλέμματα σεβασμού.
Το Super Adventure S (έχω του 2019 όμως) είναι το ιδανικό μηχανάκι για μένα στην παρούσα φάση. Έχει επίσης πολύ γκάζι και ροπή ( όχι τόσο όσο το GT) ώστε να γουστάρεις, στρίβει όσο θες για δημόσιο δρόμο και ταξιδεύει ένα κλικ πιο άνετα από το XR αλλά επίσης σου δίνει την άνεση και την ροπή ώστε να γράφεις πολλά επαρχιακά χλμ χαλαρά, κάτι που πλέον μου αρέσει περισσότερο.
Σε ότι αφορά την αξιοπιστία, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα θέμα με κανένα από τα παραπάνω, δεν κάνω όμως καθόλου αστική χρήση. Σίγουρα τα ευρωπαϊκά θέλουν λίγο περισσότερη ασχολία, προβλεπόμενη συντήρηση σε εξειδικευμένα συνεργεία! Γενικά πιστεύω ότι πλέον δεν υπάρχουν προβληματικές μοτοσυκλέτες και διάφορα χαζό προβλήματα μπορεί να παρουσιάσει οποιοδήποτε μοντέλο.
Ελπίζω να βρεις χρήσιμη την γνώμη μου!
Εννοείται! Σε ευχαριστώ! Δυνατό βιογραφικό.
Νομίζω είμαι περισσότερο για το 1290 SAS
Jiannis21
17/03/2024, 20:24
Και Multistrada βλέπω… Ιταλική δύναμη, αλλά δεν έχω εικόνα.
Και Multistrada βλέπω… Ιταλική δύναμη, αλλά δεν έχω εικόνα.
Και τέτοιο είχα (MTS 1200S skyhook) αλλά για πολύ λίγο. Γνώμη μου, μην ασχοληθείς. Πολύ καλή μοτοσυκλέτα αλλά αρκετά ακριβότερη χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
Βέβαια, αν αναφέρεσαι στο V4 αλλάζει το πράγμα και αν σου βγαίνουν τα κουκιά, βουρ.
Jiannis21
18/03/2024, 02:22
Και τέτοιο είχα (MTS 1200S skyhook) αλλά για πολύ λίγο. Γνώμη μου, μην ασχοληθείς. Πολύ καλή μοτοσυκλέτα αλλά αρκετά ακριβότερη χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
Βέβαια, αν αναφέρεσαι στο V4 αλλάζει το πράγμα και αν σου βγαίνουν τα κουκιά, βουρ.
ναι για V4 S ή V4 S Grand Tour, αλλά ξεφεύγουν τα νούμερα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.