View Full Version : Πρόβλημα με ρεύμα.
Καλησπέρα. Για ακόμα μια φορά θα ζητήσω την πολύτιμη βοήθεια σας. Bandit 650 gsf υδρόψυκτο 2007 . Καινούργια μπαταρία . Τα φώτα της μηχανής στο ρελαντί τρεμοπαιζουν. Το έκανε και πριν αλλάξω μπαταρία.Λες και δεν φτάνει το ρεύμα.Στις 2000 στροφές οκ. Στις 3000 στροφές το βολτόμετρο δείχνει 13,7 volt. Και όταν αναβω φλας πέφτει η τάση των φώτων κάθε φορά που ανάβει το φλας. Ακούω γνώμες.
Ανορθωτης/πηνία οι συνήθεις ένοχοι...
Μέτρησε το ρεύμα που δίνουν στην έξοδο τους (κατά προτίμηση σε ηλεκτρολόγο) και λογικά θα βρεις τον ένοχο.
Θα το πάω από Τρίτη να δούμε τί είναι. Πάντως σε ευχαριστώ!!
Για το Bandit είσαι τυχερός και θα παίξεις όμορφα.
Σενάριο πρώτο: ανορθωτής, τον αλλάζεις κι έφυγες.
Σενάριο δεύτερο: πηνία, καινούρια περιέλιξη και πάλι έφυγες αλώβητος.
Είναι σκυλιά, δεν μασάνε.
Για το Bandit είσαι τυχερός και θα παίξεις όμορφα.
Σενάριο πρώτο: ανορθωτής, τον αλλάζεις κι έφυγες.
Σενάριο δεύτερο: πηνία, καινούρια περιέλιξη και πάλι έφυγες αλώβητος.
Είναι σκυλιά, δεν μασάνε.
Όχ και τόσο αλώβητος στην τσέπη, πάντως.......
Όχ και τόσο αλώβητος στην τσέπη, πάντως.......
Δημήτρη, τα σκας μια φορά για τα επόμενα 50-60.000χλμ.
Μακάρι να είναι ανορθωτής και να λήξει εκεί!!
TONYBANDIT
19/03/2024, 16:09
Για ανορθωτη έκανε 2 ανακλήσεις η Suzuki.Έχει αλλαχθεί σίγουρα τουλάχιστον μία από τις 2 φορές???? Μια επίσκεψη σε συνεργείο της αντιπροσωπείας θα σου λύσει την απορία.Με αριθμό πλαισίου βλέπουν τα πάντα.
strokt up
20/03/2024, 19:40
Καλησπέρα και καλή βραδυά. Το εργαλείο αυτό δεν έχω ακούσει ποτέ να καίει πηνία και ούτε νομίζω να καίγονται. Ο ανορθωτής όπως είπε και ο tony είχε γίνει ανάκληση και αλλάζοταν. Αυτό που λες με τα φλάς γίνεται σε όλα τα suzuki (της εποχής bandit-strom-gsr κλπ), όταν δηλαδή αναβουν τα φλάς, το πίσω φανάρι "παίζει" η εντασή του. Αφού οι μετρήσεις σου σε βόλτ είναι καλές δεν θα έλεγα ότι έχεις πρόβλημα. Πιο πιθανό είναι να θέλει καθαρισμό ο διακόπτης της μίζας θα έλεγα εγώ με την ταπεινή μου γνώμη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.