Σύνδεση

View Full Version : Husqvarna Svartpilen 801 (2024)



giorgosb
19/03/2024, 20:06
Husqvarna Svartpilen 801 (2024) (https://www.bikeit.gr/nea-husqvarna/item/37597-husqvarna-svartpilen-801-2024-parousiastike-me-kathe-leptomereia?m=1)

"Με βάρος στα μόλις 181 κιλά, το Svartpilen 801 είναι χτισμένο γύρω από ένα ισχυρό και ελαφρύ σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα χρωμίου-μολυβδαινίου, στην καρδιά του οποίου βρίσκεται ένας δικύλινδρος κινητήρας 799 κ.εκ., με μέγιστη ισχύ 105 ίππων..

Από τα ηλεκτρονικά καλούδια που τον συνοδεύουν, δε λείπουν συστήματα όπως το Power Assist Slipper Clutch (PASC), το οποίο μεγιστοποιεί την πρόσφυση κατά την απότομη επιτάχυνση και αποτρέπει την αστάθεια στο απότομο φρενάρισμα. Ακόμα, δε λείπει το Easy Shift που παρέχει απρόσκοπτες αλλαγές ταχυτήτων, ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του Svartpilen 801 μπορούν να εμπλουτιστούν με το προαιρετικό Dynamic Pack, το οποίο στο στάνταρ ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (MTC), το ABS και τις λειτουργίες οδήγησης Street, Rain και Sport, προσθέτει τον έλεγχο ολίσθησης κινητήρα (MSR) και το Anti-Wheelie..

...την πέδηση αναλαμβάνει το σύστημα πέδησης της J.Juan, συνοδευόμενο με το Cornering ABS της Bosch. Για πιο προχωρημένους αναβάτες, υπάρχει και η λειτουργία Supermoto ABS η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί από όσους αναζητούν "αυξημένο επίπεδο πέδησης και στενότερη σύνδεση με το δρόμο", όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Husqvarna. Ακόμα, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση WP APEX προσφέρει διαδρομή 140χλστ. εμπρός και 150χλστ. πίσω, με την επαφή με την άσφαλτο να αναλαμβάνουν τα Pirelli MT60 RS, τα οποία είναι τοποθετημένα σε τροχούς 17''.
ένα σύστημα προειδοποίησης κινδύνου είναι επίσης ενσωματωμένο στα χειριστήρια του τιμονιού, ενώ παρέχεται και αντικλεπτική προστασία μέσω του immobiliser."

451630

451631

451632

451633

451634

Dimmanoukas
19/03/2024, 22:51
Προσωπικά το βρίσκω άκρως ενδιαφέρον και προσπαθώ να αντιγράψω την ιδέα της πίσω διαχείρισης της πινακίδας και για το δικό μου clx.

Κάποιος που το θέλει για την πόλη και μίνι ταξίδια σόλο, το θεωρώ εξαιρετική εναλλακτική σε σχέση με κάποιο adventure στα ίδια κυβικά.

Τα πλεονεκτήματα είναι η ευελιξία, το λιγότερο βάρος και σαφώς η πιο παιχνιδιάρικη προσέγγιση, έναντι όμως της προστασίας από τον αέρα.

Τέλος τα mt 60 είναι ιδανικά για την πλειοψηφία των ασφαλτοστρωμενων δρόμων της Αττικής αλλά και για τις βροχερές ημέρες όπως η σημερινή.

Εάν και η τιμή είναι δελεαστική θα έχει κάποιους ενδιαφερόμενους.

basilis_k6
19/03/2024, 23:04
Προσωπικά το βρίσκω άκρως ενδιαφέρον και προσπαθώ να αντιγράψω την ιδέα της πίσω διαχείρισης της πινακίδας και για το δικό μου clx.

Κάποιος που το θέλει για την πόλη και μίνι ταξίδια σόλο, το θεωρώ εξαιρετική εναλλακτική σε σχέση με κάποιο adventure στα ίδια κυβικά.

Τα πλεονεκτήματα είναι η ευελιξία, το λιγότερο βάρος και σαφώς η πιο παιχνιδιάρικη προσέγγιση, έναντι όμως της προστασίας από τον αέρα.

Τέλος τα mt 60 είναι ιδανικά για την πλειοψηφία των ασφαλτοστρωμενων δρόμων της Αττικής αλλά και για τις βροχερές ημέρες όπως η σημερινή.

Εάν και η τιμή είναι δελεαστική θα έχει κάποιους ενδιαφερόμενους.

πανω απο 12κ θα εχει. λογικα 12,990

Acacius
19/03/2024, 23:05
Αν και γενικά έχω ένα θεματάκι με τα Husqvarna (αν είχα λεφτά για κάψιμο έπαιρνα το 701 Supermoto αύριο) το 701 Svartpilen μου αρέσει, το συγκεκριμένο όχι τόσο. Με χαλάει το απλούστερο πλαίσιο σε σχέση με το χωροδικτύωμα ενώ νομίζω ότι και σαν σύνολο το σχέδιο δε δένει το ίδιο καλά σε σχέση με τα προηγούμενα.

Πιο πολύ μου φέρνει σε προσπάθεια να κάνει κάποιος το KTM του να μοιάζει με Svartpilen για να το ανεβάσει στο BikeEXIF.

Edit: καλά ρε τσίπηδες, J.Juan δαγκάνες αντί για Brembo; Με τι μούτρα θα πάει ο άλλος καφετέρια; Στο μοντέλο 2025 βάλτε ByBre :lol:

panavour
20/03/2024, 09:06
Θα σπάσει ταμεία,όπως και τα προηγούμενα.Τοσα χρόνια, 1 στον δρόμο έχω δει,απ' την σειρά των πιρλεν.800 κυβικά με 13 χιλιάρικα,δεν θα δώσει κανείς εύκολα.