View Full Version : Ελαστικά για Adventure 390
macdeath_s
09/04/2024, 15:49
Για πείτε καμιά γνώμη γιατί από off-road ή all-around είμαι άσχετος παντελώς. Τα OEM που έχει δεν είναι καθόλου άσχημα αν και ειδικά καλοκαίρι με ζέστες ή σε βροχή-υγρασία ουκ ολίγες φορές έχω νιώσει να χάνει πρόσφυση το μπροστά σε μεγάλες κλίσεις.
Σκεφτόμουν για Dunlop Trailmax ή Pirelli Scorpio.
CorpseAlive
09/04/2024, 15:55
Για πείτε καμιά γνώμη γιατί από off-road ή all-around είμαι άσχετος παντελώς. Τα OEM που έχει δεν είναι καθόλου άσχημα αν και ειδικά καλοκαίρι με ζέστες ή σε βροχή-υγρασία ουκ ολίγες φορές έχω νιώσει να χάνει πρόσφυση το μπροστά σε μεγάλες κλίσεις.
Σκεφτόμουν για Dunlop Trailmax ή Pirelli Scorpio.
Τα Pirelli είναι φουλ ασφάλτινα.
Τα Trailmax είναι τρομερά αλλά δεν βγάζουν πολλά χλμ.
Τα A41S Bridgestone ήταν τρομερά αλλά προς το ασφάλτινο πάλι.
Αν θες πιο 70/30 πας στα Dunlop Trailmax Mission (νομίζω)
macdeath_s
09/04/2024, 16:22
Μόνο άσφαλτο είμαι άντε και κανα χωματόδρομο μια φορά το χρόνο :p 80% άσφαλτο δλδ
karellen
09/04/2024, 16:25
Pirelli Scorpion ή Metzeler tourance next.
Κορυφή και τα 2.
Αν τα OEM είναι τα Continental tkc70 να βάλεις τα ίδια γιατί είναι λαστιχάρες!!!
Καλησπέρα,τα Σκόρπιο τα φορούσα σε μότο με 21'' μπροστά αλλά ίδιο βάρος περίπου με το 390,έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος,εντελώς στριτ λάστιχο σε διαστάσεις εντούρο.
CorpseAlive
09/04/2024, 17:41
Μόνο άσφαλτο είμαι άντε και κανα χωματόδρομο μια φορά το χρόνο :p 80% άσφαλτο δλδ
Σκορπιός είναι για σένα
Πάμ!
Το αυτό και από εμένα. Αξίζει να τα δοκιμάσεις!
macdeath_s
09/04/2024, 18:09
Αν τα OEM είναι τα Continental tkc70 να βάλεις τα ίδια γιατί είναι λαστιχάρες!!!
Ναι αυτά είναι και δεν αντιλέγω είναι πολύ καλά αλλά σε άσφαλτο γρήγορη οδήγηση μου είχε συμβεί αυτό που έγραψα πάνω με το μπροστινό.
Έτσι για την κουβέντα, σε αυτή την διάσταση ελαστικού δύσκολα θα βρεις κάτι εντελώς σπορ όπως πχ για τον Δούκα 390 βρίσκεις S22 για ανάλογη οδήγηση.