PDA

View Full Version : Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα



mankam
10/04/2024, 14:21
Αρχές Απριλίου ασφάλισα την μοτοσυκλέτα που είχα σε ακινησία αλλα μέχρι τώρα δέν μου δίνει επιλογή στο my car για να επιλέξω πόσους μήνες θέλω να το κάνω άρση ακινησίας, το έχει κάνει κάποιος και δεν το βλέπω σωστά εγώ?

doctoras
10/04/2024, 14:52
δεν είναι μονιμο, καθε χρόνο υπογράφει ο υπουργος δημοσιεύεται φεκ και τοτε θα ανοιξει η επιλογή στην εφαρμογή
να περιμένεις κάπου λιγο πριν ή μετά το πάσχα (κάποιες φορές πήρε και καλοκαίρι).

Da.Vintage
12/04/2024, 11:39
Θέλω κ εγώ να βγάλω την Μπέμπα απο ακινησία όταν έχουμε νέα ...πέτε κ μας

doctoras
12/04/2024, 13:13
Τα άρθρα μιλάνε για αρχές Απριλίου

https://www.gocar.gr/news/feed/46101,Telh_kykloforias_me_to_mhna.html

Αν ήταν εισπρακτικός νόμος θα είχε γίνει νόμος τους κράτους με συνοπτικές διαδικασίες.

telegonos
01/05/2024, 11:37
Ανοίξανε και μας περιμένουνε.

Πριν λίγο μπηκα, εχει επιλογή αναλογικών τελών.

Ορμάτε (με)

basilis_k6
01/05/2024, 13:07
Ανοίξανε και μας περιμένουνε.

Πριν λίγο μπηκα, εχει επιλογή αναλογικών τελών.

Ορμάτε (με)

το μαμησανε και ψοφησε φετος. χασανε και το πασχα τα μουσκάρια. οι μισοι αναγκαστηκαν να πληρωσουν ολο το σημα για να φυγουν. οσοι φευγουν αυριο μεθαυριο προλαβαν. ακομα να γινει μονιμο αυτο το μετρο.

telegonos
01/05/2024, 14:33
το μαμησανε και ψοφησε φετος. χασανε και το πασχα τα μουσκάρια. οι μισοι αναγκαστηκαν να πληρωσουν ολο το σημα για να φυγουν. οσοι φευγουν αυριο μεθαυριο προλαβαν. ακομα να γινει μονιμο αυτο το μετρο.

Πράγματι, δεν έχει κανένα νόημα το ότι δεν ισχύει ΟΛΟ το χρόνο, ΜΟΝΙΜΑ, και χωρίς περιορισμούς τύπου μόνο μια φορά το χρόνο.

Με τα σύχρονα ηλεκτρονικά συστήματα, όλα αυτά είναι εύκολα και χωρίς κόστος μηχανοργάνωσης-πληροφορικής για το κράτος. Ισα-ισα, όσο περισσότερες επιλογές έχει ο πολίτης, τόσο πιο πολύ θα πληρώσει, αντί λίγων επιλογών που συνήθως τον οδηγούν να κάθεται το όχημα σε ακινησία και το κράτος να μην πέρνει τίποτα.

Πραγματικά ακατανόητο.

basilis_k6
01/05/2024, 15:13
Πράγματι, δεν έχει κανένα νόημα το ότι δεν ισχύει ΟΛΟ το χρόνο, ΜΟΝΙΜΑ, και χωρίς περιορισμούς τύπου μόνο μια φορά το χρόνο.

Με τα σύχρονα ηλεκτρονικά συστήματα, όλα αυτά είναι εύκολα και χωρίς κόστος μηχανοργάνωσης-πληροφορικής για το κράτος. Ισα-ισα, όσο περισσότερες επιλογές έχει ο πολίτης, τόσο πιο πολύ θα πληρώσει, αντί λίγων επιλογών που συνήθως τον οδηγούν να κάθεται το όχημα σε ακινησία και το κράτος να μην πέρνει τίποτα.

Πραγματικά ακατανόητο.

λογικα ειναι επιτηδες γιατι καποιοι πληρωνουν ολοκληρο απο απριλη που ανοιγει ο καιρος και θελουν να κανουν βολτες. μη σου πω και μαρτιο τα μεγαλα 4χ4. θα χασουν πολλα λεφτα. ειχαν πει οτι θα το κανουν αλλα ακομα δεν...

doctoras
01/05/2024, 20:54
απο οτι βλέπω έχουν ανοίξει και τους υπολοίπους μήνες, δεν ξέρω απο πότε το ρύθμισαν αυτό, πάντως μέχρι πριν 2-3 χρόνια ίσχυε οτι μπορείς να κάνεις άρση ακινησίας για χρήση είτε για 1 ή 2 ή 3 μήνες (μέγιστο). Αν ασ πούμε ήθελες 6μηνο ή 4μηνο θα έπρεπε να πληρώσεις ετησίως.

basilis_k6
01/05/2024, 21:03
απο οτι βλέπω έχουν ανοίξει και τους υπολοίπους μήνες, δεν ξέρω απο πότε το ρύθμισαν αυτό, πάντως μέχρι πριν 2-3 χρόνια ίσχυε οτι μπορείς να κάνεις άρση ακινησίας για χρήση είτε για 1 ή 2 ή 3 μήνες (μέγιστο). Αν ασ πούμε ήθελες 6μηνο ή 4μηνο θα έπρεπε να πληρώσεις ετησίως.

ετσι ειναι απο το 2020 σιγουρα. πιο πριν δεν ξερω

telegonos
02/05/2024, 06:56
απο οτι βλέπω έχουν ανοίξει και τους υπολοίπους μήνες, δεν ξέρω απο πότε το ρύθμισαν αυτό, πάντως μέχρι πριν 2-3 χρόνια ίσχυε οτι μπορείς να κάνεις άρση ακινησίας για χρήση είτε για 1 ή 2 ή 3 μήνες (μέγιστο). Αν ασ πούμε ήθελες 6μηνο ή 4μηνο θα έπρεπε να πληρώσεις ετησίως.

Ποτέ δεν ίσχυε αυτό, δεν το θυμάσαι καλά. Μήνα, τρίμηνο και υπόλοιπο έτους ίσχυε, με προσααύξηση ένα, ένα, δύο μήνες αντίστοιχα στον υπολογισμό του τέλους.

Αν θυμάμαι καλά το έτος, το 2020, έγινε το πλήρως αναλογικό και με ότι ελευθερία μηνών θέλεις.

Nikos77
02/05/2024, 09:41
απο οτι βλέπω έχουν ανοίξει και τους υπολοίπους μήνες, δεν ξέρω απο πότε το ρύθμισαν αυτό, πάντως μέχρι πριν 2-3 χρόνια ίσχυε οτι μπορείς να κάνεις άρση ακινησίας για χρήση είτε για 1 ή 2 ή 3 μήνες (μέγιστο). Αν ασ πούμε ήθελες 6μηνο ή 4μηνο θα έπρεπε να πληρώσεις ετησίως.δε τα θυμάσαι καλά. Αναλογικά πλήρωνες τα τελευταία χρόνια.
Αν ήθελες πλήρωνες μέχρι το τέλος της χρονιάς και δεν είχε 3 μήνες μέγιστο όπως λες. Ετήσιο πλήρωνες μόνο σε περίπτωση πωλησης

doctoras
02/05/2024, 19:01
Από το ‘14 που θυμάμαι που πηγαίναμε την πινακίδα στην εφορία Οι επιλογές ήταν ή 1 ή 2 ή 3 μηνες ή ετήσια (παρέλειψα να γράψω το τελευταίο αλλά εκεί δε μιλάμε για άρση αλλά για κανονική χρήση).

Ευτυχώς αλλαξε και σου δίνει περισσότερη ευελιξία σε χρήση, αλλά δεν είναι μόνιμο.
Και επίσης δεν μπορεις να κανεις ακινησία-άρση 2 φορές τον χρόνο την δεύτερη φορά που θα χρειαστείς τρως στο κεφάλι το υπόλοιπο του ετήσιου ανεξαρτησία αν για παράδειγμα ήθελες 2 μήνες την άνοιξη και 2 το φθινόπωρο.
Θέλω να πω υπάρχουν περιθώρια εξέλιξης.


Στην Ελβετία ένας φιλος όπως μου έχει μεταφέρει έχει 3 μηχανάκια και του δίνει δυνατότητα ο εκεί νόμος να έχει μια πινακίδα και να την εναλλάσσει σε περισσότερα μηχανάκια πληρώνοντας μια φορά τα πάγια έξοδα φορολόγησης και ασφάλισης

STF
02/05/2024, 21:40
Από το ‘14 που θυμάμαι που πηγαίναμε την πινακίδα στην εφορία Οι επιλογές ήταν ή 1 ή 2 ή 3 μηνες ή ετήσια (παρέλειψα να γράψω το τελευταίο αλλά εκεί δε μιλάμε για άρση αλλά για κανονική χρήση).

Ευτυχώς αλλαξε και σου δίνει περισσότερη ευελιξία σε χρήση, αλλά δεν είναι μόνιμο.
Και επίσης δεν μπορεις να κανεις ακινησία-άρση 2 φορές τον χρόνο την δεύτερη φορά που θα χρειαστείς τρως στο κεφάλι το υπόλοιπο του ετήσιου ανεξαρτησία αν για παράδειγμα ήθελες 2 μήνες την άνοιξη και 2 το φθινόπωρο.
Θέλω να πω υπάρχουν περιθώρια εξέλιξης.


Στην Ελβετία ένας φιλος όπως μου έχει μεταφέρει έχει 3 μηχανάκια και του δίνει δυνατότητα ο εκεί νόμος να έχει μια πινακίδα και να την εναλλάσσει σε περισσότερα μηχανάκια πληρώνοντας μια φορά τα πάγια έξοδα φορολόγησης και ασφάλισης

Αυτό που γινόταν ήταν ότι συνήθως έπρεπε να φτάσει Ιούνιος μήνας για να ενεργοποιήσουν το μέτρο και έπαιρνες τις πινακίδες από ένα μήνα μέχρι και όσους ήθελες με ανώτατο αριθμό το τέλος του έτους τον μήνα Δεκέμβριο. Αν δλδ ξεκίναγε το μέτρο Μάιο (σπάνιο) μπορούσες να πληρώσεις από 1 μέχρι και 8 μήνες. Αν ξεκίναγε Ιούνιο από 1 μέχρι και 7 μήνες. Σε κάθε περίπτωση πλήρωνες πάντα και έναν μήνα πέναλτι, δηλαδή αν έπαιρνες τις πινακίδες για 3 μήνες (όπως έκανα εγώ για Ιουνιο, Ιούλιο και Αύγουστο) πλήρωνα 4 μήνες.

Από το 2020 με την έναρξη της ηλεκτρονικής θέσης και άρσης ακινησίας αφαιρέθηκε απλά το πέναλτι και η διαδικασία έχει γίνει πιο εύκολη. Ισχύει πάντως ότι μπορείς να το κάνεις μόνο μια φορά το χρόνο. Γνωρίζοντας πως γίνεται αυτή διαδικασία στη Γερμανία θεωρώ πως η ηλεκτρονική κατάθεση πινακίδων στη χώρα μας γίνεται με τον χειρότερο αλλά και πιο επικίνδυνο τρόπο καθώς ενισχύει τα θανατηφόρα δυστυχήματα από ανασφάλιστα οχήματα αφού εμμέσως παροτρύνει τη χρήση τους στη ζούλα.

telegonos
02/05/2024, 21:51
Μην ξαναγράφουμε τα ίδια κύριοι.

Το παλιό σύστημα ήταν ή 1 μήνα που πλήρωνες 1+1=2 δωδέκατα του ετήσιου, ή 3 μήνες που πλήρωνες 3+1=4 δωδέκατα του τέλους ή το υπόλοιπο έτους που πλήρωνες +2 δωδέκατα δλδ αν το έβγαζες Π.Χ. για τους υπολοιπόμενους 5 μήνες του έτους πλήρωνες 5+2=7 δωδέκατα.

1-2-3 μήνες και ότι άλλο θυμάστε... θυμάστε ΛΑΘΟΣ.

Μέχρι και εδώ έχουν γραφτεί https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=148448&p=2743898&viewfull=1#post2743898

STF
02/05/2024, 22:31
Μην ξαναγράφουμε τα ίδια κύριοι.

Το παλιό σύστημα ήταν ή 1 μήνα που πλήρωνες 1+1=2 δωδέκατα του ετήσιου, ή 3 μήνες που πλήρωνες 3+1=4 δωδέκατα του τέλους ή το υπόλοιπο έτους που πλήρωνες +2 δωδέκατα δλδ αν το έβγαζες Π.Χ. για τους υπολοιπόμενους 5 μήνες του έτους πλήρωνες 5+2=7 δωδέκατα.

1-2-3 μήνες και ότι άλλο θυμάστε... θυμάστε ΛΑΘΟΣ.

Μέχρι και εδώ έχουν γραφτεί https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=148448&p=2743898&viewfull=1#post2743898

Ναι είναι πιθανό αυτό να μην το θυμόμουν, ότι δλδ από 4 μήνες και πάνω το πέναλτι ήταν 2 μήνες. Δεν το θυμόμουν γιατί πάντα έπαιρνα τις πινακίδες για 3 μήνες.

Άνευ σημασίας πλέον καθώς τα πράγματα έχουν αλλάξει. Λίγο πιο δίκαια σε σχέση με παλιότερα, παραμένει όμως προβληματικό το μέτρο.