Σύνδεση

View Full Version : Προβληματισμός με την σέλα και όχι μόνο.



Aris98
14/04/2024, 10:17
Καλησπέρα σας έχω ένα cb500x 2021. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα μαζί του και εκδρομές και ταξιδάκια. Έκανα μια μεγάλη βλακεία. Έφτιαξα την σέλα του καθώς η μαμά ήταν χάλια ως προς τα υλικα. Πηγα στον πιο ακριβό στην Αθήνα και δεν με βόλεψε. Έκανα τροποποίηση πάλι δεν με βόλεψε. Πηγα σε έναν άλλον έκανα τροποποίηση πάλι. Ο συγκεκριμένος έκανε ωραία δουλειά αλλά η σέλα ψήλωσε πολύ και δεν πατάω καλα είμαι κοντός. Να πάω να την ξανακάνω τροποποίηση δεν θέλω φοβάμαι αν πετύχει ότι ακριβώς θέλω πάλι. Όπως και επίσης γενικά μου έχουν φύγει πολλά χρήματα και έχω φτάσει σε σημείο να με έχει αηδιάσει η όλη η διαδικασία. Έχω μπει σε σκέψεις να αγοράσω νέα σέλα αλλά κάνει 500 ευρώ. Επειδή δεν ξέρω αν θα το κρατήσω πολύ καιρό ακόμα αξιζει να το κάνω; Ο πολύς καιρός δεν ξέρω ακριβώς ποσό είναι καθώς μετά από την εκθεση χθες δεν με συγκίνησαν πολλά μηχανάκια. Ίσως κάποια μηχανάκια που δεν πρόκειτε να τα φτάσω και γιατί μου είναι άχρηστα αλλά και γιατί δεν ανταποκρίνονται στους ελληνικούς μισθούς.

Nostradamus
14/04/2024, 11:09
Δεν νομίζω ότι μπορείς να πάρεις απάντηση σε αυτό που ρωτάς. Είναι όλο έτσι όπως το περιγράφεις, 100% προσωπική αίσθηση.

panavour
14/04/2024, 11:25
κανε μια τελευταια τροποποιηση,χαμηλωσε την 1-2 ποντους,και ολα καλα.μην ασχολεισαι αλλο.

basilis_k6
14/04/2024, 11:33
μαθε να οδηγας χωρις να πατας κατω. ενα ποδι στη μυτη ειναι αρκετο. αυριο που θα το εχεις συνηθισει θα μπορεις να αγοράσεις κιαλλες μοτοσυκλέτες αφου το υψος δεν θα σε ενδιαφέρει. πιστεψε με, δεν εχει σημασια να πατας καλα κατω, και ας πεσεις μια φορα δεν εγινε τιποτα.

Aris98
14/04/2024, 11:45
μαθε να οδηγας χωρις να πατας κατω. ενα ποδι στη μυτη ειναι αρκετο. αυριο που θα το εχεις συνηθισει θα μπορεις να αγοράσεις κιαλλες μοτοσυκλέτες αφου το υψος δεν θα σε ενδιαφέρει. πιστεψε με, δεν εχει σημασια να πατας καλα κατω, και ας πεσεις μια φορα δεν εγινε τιποτα.
Καλησπέρα. Ναι μεν αλλά . Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά η συγκεκριμένη σέλα έχει φτάσει 86 εκατοστα . Ε κάθε μέρα με κουράζει στην Αθήνα. Δηλαδή είμαι σε φάση ωχ πάλι πρέπει να σταματήσω

Aris98
14/04/2024, 11:46
κανε μια τελευταια τροποποιηση,χαμηλωσε την 1-2 ποντους,κα ολα καλα.μην ασχολεισαι αλλο.

Ε δεν ξέρω αν θέλω γιατί θα βγει υλικό δεν θα είναι τόσο άνετη και γενιξα αλήθεια μου προκάλεσε αιδια. Αφού λέω τι την πείραξα ο ……

panavour
14/04/2024, 11:52
Ε δεν ξέρω αν θέλω γιατί θα βγει υλικό δεν θα είναι τόσο άνετη και γενιξα αλήθεια μου προκάλεσε αιδια. Αφού λέω τι την πείραξα ο ……

κανε την τελευταια προσπαθεια ,δεν εχεις αλλη λυση.και μην ακους περι μυτης ποδιου,και δεν εχει σημασια αμα πεσεις και διαφορες αλλες φαιδροτητες.Η ασφαλεια και η σωματικη ακεραιοτητα δεν αντικαθιστανται με τιποτα.

basilis_k6
14/04/2024, 12:08
βρες εναν που πουλάει τη μηχανη και πες του να κανετε τραμπα τη σελα τσάμπα. δεν βρισκω λογο να μην θελει.

doctoras
15/04/2024, 07:30
επίσημος κωδικός ανταλλακτικου
https://www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle/500-MOTO/CB/2021/CB500XAM/Frame/SEAT/103561/F_23/2/41900

κοστος 265 συμπεριλαμβανομένων μεταφορικών απευθείας απο ιαπωνία
https://www.webike.com.gr/products/24335706.html

DoctoR_k6
15/04/2024, 08:50
μαθε να οδηγας χωρις να πατας κατω. ενα ποδι στη μυτη ειναι αρκετο. αυριο που θα το εχεις συνηθισει θα μπορεις να αγοράσεις κιαλλες μοτοσυκλέτες αφου το υψος δεν θα σε ενδιαφέρει. πιστεψε με, δεν εχει σημασια να πατας καλα κατω, και ας πεσεις μια φορα δεν εγινε τιποτα.

Καλα το να μην μπορει να πατησει κατω ειναι ενα θεμα.
Μπορω να σου βρω πολλα σεναρια που να χρειαζεται αυτο το παραπανω πατημα για να κρατηθεις και να μην το εχεις.
Και δεν πεφτουμε παντα σε απλα...μπορει να υπαρχει και καποιος κινδυνος εκει που θα ξαπλωσεις.

stefanos
15/04/2024, 09:27
κανε την τελευταια προσπαθεια ,δεν εχεις αλλη λυση.και μην ακους περι μυτης ποδιου,και δεν εχει σημασια αμα πεσεις και διαφορες αλλες φαιδροτητες.Η ασφαλεια και η σωματικη ακεραιοτητα δεν αντικαθιστανται με τιποτα.

Το νόμισμα έχει 2 όψεις.
Φυσικά το να πατάς στη μύτη είναι για κάποιους ενοχλητικό.
Από την άλλη εάν σου φύγει μηχανάκι 200 κιλών και προσπαθήσεις να το κρατήσεις με το πόδι θα τραυματιστείς.
Ειδικά εάν το χρησιμοποιήσεις σαν μοχλό εκμεταλλευόμενος το καλό πάτημα.
Οπότε γενικά θυμόμαστε στην ανάγκη να το παρατήσουμε.

stefanos
15/04/2024, 09:28
Καλησπέρα. Ναι μεν αλλά . Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά η συγκεκριμένη σέλα έχει φτάσει 86 εκατοστα . Ε κάθε μέρα με κουράζει στην Αθήνα. Δηλαδή είμαι σε φάση ωχ πάλι πρέπει να σταματήσω

Έχεις παρατηρήσει διαφορά στην συμπεριφορά της μηχανής με την ψηλότερη σέλα?

Aris98
15/04/2024, 11:33
Έχεις παρατηρήσει διαφορά στην συμπεριφορά της μηχανής με την ψηλότερη σέλα?
Όχι καμία απόλυτος. Οι περισσότεροι που τις φτιάχνουν τις ψηλώνουν και ολας για να πάρει λίγο άνεση

CorpseAlive
15/04/2024, 11:50
Καλησπέρα σας έχω ένα cb500x 2021. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα μαζί του και εκδρομές και ταξιδάκια. Έκανα μια μεγάλη βλακεία. Έφτιαξα την σέλα του καθώς η μαμά ήταν χάλια ως προς τα υλικα. Πηγα στον πιο ακριβό στην Αθήνα και δεν με βόλεψε. Έκανα τροποποίηση πάλι δεν με βόλεψε. Πηγα σε έναν άλλον έκανα τροποποίηση πάλι. Ο συγκεκριμένος έκανε ωραία δουλειά αλλά η σέλα ψήλωσε πολύ και δεν πατάω καλα είμαι κοντός. Να πάω να την ξανακάνω τροποποίηση δεν θέλω φοβάμαι αν πετύχει ότι ακριβώς θέλω πάλι. Όπως και επίσης γενικά μου έχουν φύγει πολλά χρήματα και έχω φτάσει σε σημείο να με έχει αηδιάσει η όλη η διαδικασία. Έχω μπει σε σκέψεις να αγοράσω νέα σέλα αλλά κάνει 500 ευρώ. Επειδή δεν ξέρω αν θα το κρατήσω πολύ καιρό ακόμα αξιζει να το κάνω; Ο πολύς καιρός δεν ξέρω ακριβώς ποσό είναι καθώς μετά από την εκθεση χθες δεν με συγκίνησαν πολλά μηχανάκια. Ίσως κάποια μηχανάκια που δεν πρόκειτε να τα φτάσω και γιατί μου είναι άχρηστα αλλά και γιατί δεν ανταποκρίνονται στους ελληνικούς μισθούς.


Αν μιλάμε για το Motok , δεν σε έβαλε να πας βόλτα με σέλα πριν την ντύσει για να την τσεκάρεις?
Μου φαίνεται παράξενο.. γιατί συνήθως σε βάζει να την δοκιμάσεις καλά και εν κινήσει πριν στην τελειώσει.

2stroker
15/04/2024, 12:30
Συνηθως στα περισσοτερα καταστηματα που φτιαχνουν σελες σε βαζουν να την δοκιμασεις. Να δεις ποσο μαλακια ειναι,αν σε βολευει το μεγεθος,αν πατας κατω καλα κλπ. Κατι εχει παει εξαιρετικα λαθος ωστε να χρειαστει να την φτιαξεις 2 φορες.

Τωρα οσο αφορα το θεμα παταω δε παταω καλα προφανως συνηθιζεται αλλα σε διαφορα σημεια αν δε πατας καλα κατω και πατας μυτακια ειναι πολυ επικινδυνο. Π.χ αν πας να κατεβεις κανενα ψηλο πεζοδρομιο, αν βρεθεις σε σημειο που ο δρομος εχει ανωμαλιες και δεν ειναι εντελως flat, σε καποια κατηφορα που μπορει να χρειαστει να σταματησεις κλπ. Δεν ειναι οτι καλυτερο να χανεις την γη κατω απο τα ποδια σου.

stefanos
15/04/2024, 13:03
Και εκτός από το ύψος της σέλας στο πατάω δεν πατάω αντίστοιχο ρόλο παίζει και το πλάτος της.

Aris98
15/04/2024, 20:18
Αν μιλάμε για το Motok , δεν σε έβαλε να πας βόλτα με σέλα πριν την ντύσει για να την τσεκάρεις?
Μου φαίνεται παράξενο.. γιατί συνήθως σε βάζει να την δοκιμάσεις καλά και εν κινήσει πριν στην τελειώσει.
Πηγα βολτα αλλά δεν με βολευε πηγα άλλου να διορθώσει τις κλήσεις και αναγκαστικέ να την ψηλώσει. Επίσης σε μια βόλτα 5 λεπτά σεν καταλαβαίνεις

Aris98
15/04/2024, 20:42
Και εκτός από το ύψος της σέλας στο πατάω δεν πατάω αντίστοιχο ρόλο παίζει και το πλάτος της.
Ισχύει. Γενιξα η σέλα νιώθω ότι όταν κάτι πας να φτιάξεις κάπου άλλου χαλαει

doctor_john
15/04/2024, 22:27
Έχει να κάνει με το τι εννοείς πως χαλάει. Την δική σου ισορροπία δηλαδή.
Υλικό να το αισθάνεσαι μαλακό και να αντέχει ταξίδια δεν υπάρχει.
Συνδυασμός υλικών υπάρχει αλλά προδιαγράφεις λεπτό προφίλ.
Καλύτερα ένα υλικό σχετικά σφικτό, που σου δίνει την αίσθηση του σκληρού
αλλά δεν κάθεται και αργείς να πιαστείς, Ειδικά με παντελόνι τουρισμού.

Το πλάτος έχει πολλά περιθώρια να αφαιρεθεί. Άνετα κάνεις ριξίματα στο εμπρός τμήμα της σέλας αφήνοντας πχ 10cm επίπεδο.

Aris98
16/04/2024, 06:54
Έχει να κάνει με το τι εννοείς πως χαλάει. Την δική σου ισορροπία δηλαδή.
Υλικό να το αισθάνεσαι μαλακό και να αντέχει ταξίδια δεν υπάρχει.
Συνδυασμός υλικών υπάρχει αλλά προδιαγράφεις λεπτό προφίλ.
Καλύτερα ένα υλικό σχετικά σφικτό, που σου δίνει την αίσθηση του σκληρού
αλλά δεν κάθεται και αργείς να πιαστείς, Ειδικά με παντελόνι τουρισμού.

Το πλάτος έχει πολλά περιθώρια να αφαιρεθεί. Άνετα κάνεις ριξίματα στο εμπρός τμήμα της σέλας αφήνοντας πχ 10cm επίπεδο.

Ισχύει την δίκη μου ισόρροποια χαλαει.

mia_zoi_kawa
16/04/2024, 07:07
Καλησπέρα σας έχω ένα cb500x 2021. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα μαζί του και εκδρομές και ταξιδάκια. Έκανα μια μεγάλη βλακεία. Έφτιαξα την σέλα του καθώς η μαμά ήταν χάλια ως προς τα υλικα. Πηγα στον πιο ακριβό στην Αθήνα και δεν με βόλεψε. Έκανα τροποποίηση πάλι δεν με βόλεψε. Πηγα σε έναν άλλον έκανα τροποποίηση πάλι. Ο συγκεκριμένος έκανε ωραία δουλειά αλλά η σέλα ψήλωσε πολύ και δεν πατάω καλα είμαι κοντός. Να πάω να την ξανακάνω τροποποίηση δεν θέλω φοβάμαι αν πετύχει ότι ακριβώς θέλω πάλι. Όπως και επίσης γενικά μου έχουν φύγει πολλά χρήματα και έχω φτάσει σε σημείο να με έχει αηδιάσει η όλη η διαδικασία. Έχω μπει σε σκέψεις να αγοράσω νέα σέλα αλλά κάνει 500 ευρώ. Επειδή δεν ξέρω αν θα το κρατήσω πολύ καιρό ακόμα αξιζει να το κάνω; Ο πολύς καιρός δεν ξέρω ακριβώς ποσό είναι καθώς μετά από την εκθεση χθες δεν με συγκίνησαν πολλά μηχανάκια. Ίσως κάποια μηχανάκια που δεν πρόκειτε να τα φτάσω και γιατί μου είναι άχρηστα αλλά κα οιι γιατί δεν ανταποκρίνονται στους ελληνικούς μισθούς.

Είχα στην κατοχή μου διάφορες μηχανάκια και θα βάλω βαθμολογία στην μαμά σέλα του cb500x 7 στα10.
Το ποσό άνετη είναι η σελα εξαρτάται το ποσό είναι συνηθισμένα τα μαλακά σου μόρια. Πχ εγώ που κάνω καθημερινά 150 χλμ στην Αθήνα με παπί η σέλα του cb500x μου φαίνεται ίδιαιτερα άνετη. Μπορώ να αντέξω με τις ώρες τις αρκεί φυσικά να μετακινουμε ελαφριά κάθε δεκαπεντα λεπτά πάνω της για να ρέει το αίμα στα αγγεια.
Αυτός ειναι και ο λόγος που όταν είναι να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι με συνεπιβάτη χρειάζεται να πας δύο μεγάλες εκδρομεε πρώτα για να εγκλιματιστούν τα σώματά σας.

Aris98
16/04/2024, 09:25
Είχα στην κατοχή μου διάφορες μηχανάκια και θα βάλω βαθμολογία στην μαμά σέλα του cb500x 7 στα10.
Το ποσό άνετη είναι η σελα εξαρτάται το ποσό είναι συνηθισμένα τα μαλακά σου μόρια. Πχ εγώ που κάνω καθημερινά 150 χλμ στην Αθήνα με παπί η σέλα του cb500x μου φαίνεται ίδιαιτερα άνετη. Μπορώ να αντέξω με τις ώρες τις αρκεί φυσικά να μετακινουμε ελαφριά κάθε δεκαπεντα λεπτά πάνω της για να ρέει το αίμα στα αγγεια.
Αυτός ειναι και ο λόγος που όταν είναι να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι με συνεπιβάτη χρειάζεται να πας δύο μεγάλες εκδρομεε πρώτα για να εγκλιματιστούν τα σώματά σας.

Με την μαμά σέλα του cb είχα κάνει Αθήνα Βόλο σερί. Με είχε βολέψει εμένα απλά ελεγα να κερδίσω

CorpseAlive
16/04/2024, 09:29
Πηγα βολτα αλλά δεν με βολευε πηγα άλλου να διορθώσει τις κλήσεις και αναγκαστικέ να την ψηλώσει. Επίσης σε μια βόλτα 5 λεπτά σεν καταλαβαίνεις

Γιατί δεν ζήτησες διορθώσεις από τον ίδιο αφού είδες ότι στην βόλτα δεν σε βόλεψε? Αυτό μου έκανε εντύπωση.

Aris98
16/04/2024, 10:41
Γιατί δεν ζήτησες διορθώσεις από τον ίδιο αφού είδες ότι στην βόλτα δεν σε βόλεψε? Αυτό μου έκανε εντύπωση.
Ένα γιατί πηγα δεν με βόλεψε ξαναπάω δεν με βόλεψε.Να ξαναπάω και Τρίτη; Δεν διορθωνει δωρεάν.

CorpseAlive
16/04/2024, 11:47
Ένα γιατί πηγα δεν με βόλεψε ξαναπάω δεν με βόλεψε.Να ξαναπάω και Τρίτη; Δεν διορθωνει δωρεάν.

Όχι δεν με κατάλαβες μάλλον.

Όταν πας στο μοτοκ και σου φτιάχνει την σέλα, σε βάζει να κάνεις μια βόλτα ΠΡΙΝ την παραλάβεις και ΠΡΙΝ την ντύσει με την εξωτερική επένδυση .
Είπες ότι από την πρώτη βόλτα δεν σε βολεύει και μου έκανε εντύπωση πως και δεν ζήτησες διόρθωση επιτόπου.

Σε κάθε περίπτωση εσύ ξέρεις καλύτερα γιατί ο δικός σου κ@λος κάθεται πάνω της απλά είναι περίεργο γιατί εγώ που έφτιαξα 2 μηχανές εκεί , δεν είχα κανένα θέμα και έκανα και διορθώσεις κλπ , αλλά επιτόπου.

Aris98
16/04/2024, 11:48
Όχι δεν με κατάλαβες μάλλον.

Όταν πας και σου φτιάχνει την σέλα, σε βάζει να κάνεις μια βόλτα ΠΡΙΝ την παραλάβεις και ΠΡΙΝ την ντύσει με την εξωτερική επένδυση .
Είπες ότι από την πρώτη βόλτα δεν σε βολεύει και μου έκανε εντύπωση πως και δεν ζήτησες διόρθωση επιτόπου.

Σε κάθε περίπτωση εσύ ξέρεις καλύτερα γιατί ο δικός σου κ@λος κάθεται πάνω της απλά είναι περίεργο γιατί εγώ που έφτιαξα 2 μηχανές εκεί , δεν είχα κανένα θέμα και έκανα και διορθώσεις κλπ , αλλά επιτόπου.
Στα 5 λεπτά δεν με ενόχλησε αλλά στην πρώτη εκδρομή η στροφές με ενοχλούσες.

CorpseAlive
16/04/2024, 11:51
Στα 5 λεπτά δεν με ενόχλησε αλλά στην πρώτη εκδρομή η στροφές με ενοχλούσες.

Έχω μπερδευτεί, το θέμα σου είναι στην άνεση ή στο αν πατάς καλά? Γιατί εγώ έγραψα ορμώμενος από αυτό :
''Ο συγκεκριμένος έκανε ωραία δουλειά αλλά η σέλα ψήλωσε πολύ και δεν πατάω καλα είμαι κοντός.''

Αν είναι η άνεση λογικά δεν έγινε σωστή κατανομή του υλικού , στην άνεση ποια είναι η αίσθηση που έχεις, που νιώθεις ότι σε ζορίζει ?

Kickstart
17/04/2024, 15:46
Φίλε τι ακριβώς σε ενοχλει;
Πιάνεται ο λωλος; πονάει η ουρά ή η..οικογενεια;
Να ξέρεις αν είναι κοκυγγας ή προστατης-καβαλος υπάρχει λύση με μια αυλακωση-λακουβιτσα που κάνουν οι σελαδες στο κέντρο της σελας εκεί που ακουμπούν τα επίμαχα οπότε φεύγει αρκετή πίεση, σε συνδυασμό με λίγο πλάτυνση (aka ανατομικη) πέφτει το βάρος στα sit bones που λένε οι φίλοι μας οι αγγλοφωνοι.
Επίσης να ξέρεις η σελα με τον καιρό θα κάτσει θα μαλακώσει το υλικό, δώσε λίγο χρονο στο ολο πράγμα. Σε καταλαβαίνω έχω φάει κι εγώ τέτοια πακέτα στο παρελθόν.
Ο αιγύπτιος στον Κεραμεικό μου έχει διορθώσει δύο φορές με επιτυχία αυτά που με ενοχλούσαν.

Aris98
19/04/2024, 16:38
Φίλε τι ακριβώς σε ενοχλει;
Πιάνεται ο λωλος; πονάει η ουρά ή η..οικογενεια;
Να ξέρεις αν είναι κοκυγγας ή προστατης-καβαλος υπάρχει λύση με μια αυλακωση-λακουβιτσα που κάνουν οι σελαδες στο κέντρο της σελας εκεί που ακουμπούν τα επίμαχα οπότε φεύγει αρκετή πίεση, σε συνδυασμό με λίγο πλάτυνση (aka ανατομικη) πέφτει το βάρος στα sit bones που λένε οι φίλοι μας οι αγγλοφωνοι.
Επίσης να ξέρεις η σελα με τον καιρό θα κάτσει θα μαλακώσει το υλικό, δώσε λίγο χρονο στο ολο πράγμα. Σε καταλαβαίνω έχω φάει κι εγώ τέτοια πακέτα στο παρελθόν.
Ο αιγύπτιος στον Κεραμεικό μου έχει διορθώσει δύο φορές με επιτυχία αυτά που με ενοχλούσαν.
Καλησπέρα σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Όχι με ενοχλούσε η πλάτη στην πολύωρη οδηγηση. Μετά έβγαλα την πλάτη και έγινε χάλια. Πηγα σε άλλον την διώρυγες την έκανε ωραία αλλά πολύ ψιλή.

Aris98
14/10/2024, 00:14
Καλησπέρα σας , σχετικά με την σελα την μαμά που είχα ανταλλάξει , παρατηρώ ότι είναι πιο σκληρή από την προηγούμενη μαμα που είχε το μηχανάκι μου όπως και επίσης όλων τον φίλων μου και όσων ανέβηκαν. Το θέμα είναι όταν η σέλα βρέχεται κάπως μαλακώνει και αυτό μου κάνει εντύπωση. Έπειτα από το ότι μαλακώνει με το νερό έβαλα βαζελίνη στην σέλα. Για καμία εβδομάδα δούλεψε τώρα αρχίζει να ξανά σκληραίνει. Πέρασα από έναν ταπετσαρία μου λέει είναι σκληρό το υλικό σαν υλικό. Εμένα μου κάνει εντύπωση όμως πως γίνεται να μαλακώνει με το νερό και την βαζελίνη. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρια πως μπορει να γίνεται αυτό ; Μήπως δεν είναι το αφρολέξ αλλά το ύφασμα να έχει χαλάσει από τον ήλιο; Ξέρει κάποιος κάτι να δοκιμάσω;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

doctor_john
14/10/2024, 07:42
Φίλε Άρη όχι βαζελίνη σε συνθετικά ή δέρματα, λειτουργεί εναντίον τους!

Το πιθανότερο είναι να αναπνέει η επένδυση και να απορροφά λίγο νέρο.
Κάθε υλικό έχει τα δικά του συντηρητικά, μην ξαναβάλεις βαζελίνη.
Μπορεί να είσαι τυχερός και να μην έκανες ζημιά ακόμα.

Το εφέ που περιγράφεις γίνεται και με καλύματα σέλλας που βρίσκεις εύκολα.
Το σκληρό μαξιλάρι σε κρατά μακριά από το σασί περισσότερη ώρα και δεν ερεθίζει το δέρμα όπως τα μαλακά.
Και στην αγορά του Ψυρρή κ.λπ. να το ψάξεις έχει την διπλάσια τιμή από τα πιο μαλακά της ίδιας ποιότητας
και το λένε χαϊδευτικά "των mercedes" :D

Συνήθως το επενδύουν με λεπτή νάυλον βάτα πρίν την εξωτερική επένδυση για να έχει μαλακό άγγιγμα
και ρουφά λίγο νερό όπως αυτή που περιγράφεις.

Αν λυγίζουν οι αγκώνες σου ενώ πιάνεις το τιμόνι και δεν τραβιέσαι να το φτάσεις, δοκιμασέ την ακούγεται καλή.

Aris98
14/10/2024, 09:02
Φίλε Άρη όχι βαζελίνη σε συνθετικά ή δέρματα, λειτουργεί εναντίον τους!

Το πιθανότερο είναι να αναπνέει η επένδυση και να απορροφά λίγο νέρο.
Κάθε υλικό έχει τα δικά του συντηρητικά, μην ξαναβάλεις βαζελίνη.
Μπορεί να είσαι τυχερός και να μην έκανες ζημιά ακόμα.

Το εφέ που περιγράφεις γίνεται και με καλύματα σέλλας που βρίσκεις εύκολα.
Το σκληρό μαξιλάρι σε κρατά μακριά από το σασί περισσότερη ώρα και δεν ερεθίζει το δέρμα όπως τα μαλακά.
Και στην αγορά του Ψυρρή κ.λπ. να το ψάξεις έχει την διπλάσια τιμή από τα πιο μαλακά της ίδιας ποιότητας
και το λένε χαϊδευτικά "των mercedes" :D

Συνήθως το επενδύουν με λεπτή νάυλον βάτα πρίν την εξωτερική επένδυση για να έχει μαλακό άγγιγμα
και ρουφά λίγο νερό όπως αυτή που περιγράφεις.

Αν λυγίζουν οι αγκώνες σου ενώ πιάνεις το τιμόνι και δεν τραβιέσαι να το φτάσεις, δοκιμασέ την ακούγεται καλή.

Την έχω δοκιμάσει. Δεν είναι αυτό το θέμα.
Και η μαμά σκληρή είναι αλλά μαρεσε ο.(για σελες μιλάμε :p) απλά αυτή παραείναι σκληρή σε σημείο να έχω ενοχλήσεις. Για αυτό έβαλα βαζελίνη μήπως φταίει η δερμάτινι. Και με μια αλλαγή της έρθει στην μορφή την σωστή. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία;