PDA

View Full Version : Περί κοντέρ, ρύθμισης και speedohealer



strokt up
17/04/2024, 11:46
Καλησπέρα. Χθες ολοκλήρωσα την τοποθέτηση οργάνου tdm 900 2004 σε xt660 ιδιας χρονολογίας. Πλέον το xtακι έχει αναλογικό στροφόμετρο και αναλογική ένδειξη θερμοκρασίας. Η διάγνωση λειτουργεί σωστά, μπορεί να γίνει κανονικά ρύθμιση στο co και γενικά ολα εκτός απο την ένδειξη βενζίνης φαίνεται να δουλεύουν άψογα. Η ένδειξη βενζίνης δεν γίνεται να δουλέψει γιατί το xt δεν έχει καν φλοτερ, δεν δοκίμασα μόνο μήπως με το θερμιστορ αναβοσβήνει το λαμπακι και όταν είναι γεμάτο απλα δεν αναβοσβήνει, θα το δω. Αυτό που δεν δουλεύει σωστά είναι ο χιλιομετρητης. Και οταν λεω δεν δουλεύει σωστά εννοώ ότι σωστά ανεβάζει χιλιόμετρα αλλα είναι εκτός πραγματικοτητας. Με πρώτη στο ρελαντί στις 1250 στροφές έχει 40χμ και με 4η άνετα τερματίζει το κοντέρ στα 299χμ. Έτσι σκέφτηκα να βάλω εναν αισθητήρα ταχύτητας απο tdm ή ενα speedohealer και να επανελθει στην πραγματικότητα ρυθμίζοντας το με gps. Το θέμα είναι,παίρνει τόση διόρθωση με το speedohealer;Ο αισθητηρας του tdm δεν ξέρω αν μπαίνει και δεν νομίζω να λύσει το πρόβλημα.

doctor_john
17/04/2024, 12:16
Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να μετρήσεις την τάση που δίνει του tdm να μετρήσεις και την τάση που δίνει στο xt να βάλεις μία αντίσταση ανάμεσα για να φέρεις τα ίδια.

strokt up
17/04/2024, 13:16
Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να μετρήσεις την τάση που δίνει του tdm να μετρήσεις και την τάση που δίνει στο xt να βάλεις μία αντίσταση ανάμεσα για να φέρεις τα ίδια.

Στο manual του xt λέει ότι οποιαδήποτε τιμή απο 0.6-4.8v είναι εντός ορίων, δεν το διευκρινίζει αλλά φαντάζομαι σταματημένο. Στο manual του tdm λεει: when sensor is on: 4.8v or more, when sensor is off: 0.6v or less. Αρα πάνω κάτω πρέπει να έχουν την ιδια αρχή λειτουργίας αν όχι ακριβώς την ίδια.

telegonos
17/04/2024, 13:19
To ΤΔΜ900 παίρνει σήμα για το ταχύμετρο, από τον αισθητήρα που είναι ΚΑΙ για το ΑΒΣ στον πίσω τροχό.

Ο αισθητήρας αυτός στέλνει παλμούς τάσης, και το όργανο ουσιαστικά ερμηνεύει την συχνότητα.

Πρέπει να κάνεις κάτι ανάλογο και στο 660, που δεν ξέρω τι έχει σαν σύστημα.

strokt up
17/04/2024, 13:49
To ΤΔΜ900 παίρνει σήμα για το ταχύμετρο, από τον αισθητήρα που είναι ΚΑΙ για το ΑΒΣ στον πίσω τροχό.

Ο αισθητήρας αυτός στέλνει παλμούς τάσης, και το όργανο ουσιαστικά ερμηνεύει την συχνότητα.

Πρέπει να κάνεις κάτι ανάλογο και στο 660, που δεν ξέρω τι έχει σαν σύστημα.

Το tdm του 2004 δεν ξέρω κατά πόσο μοιράζεται το ίδιο ταχύμετρο και αισθητήρα με τα μεταγενεστερα με abs. Το xt παίρνει σήμα απο τον άξονα του σασμαν.

telegonos
17/04/2024, 18:02
Το tdm του 2004 δεν ξέρω κατά πόσο μοιράζεται το ίδιο ταχύμετρο και αισθητήρα με τα μεταγενεστερα με abs. Το xt παίρνει σήμα απο τον άξονα του σασμαν.

Γράψε άκυρον λοιπόν, άλλο σύστημα τελείως.

argiris34
18/04/2024, 15:15
speedo healer θες μαλλον που αλλαζει τους παλμους γιατι απο αυτα που λες οι αισθητηρες μαλλον ειναι ιδιοι αλλα στο ενα διαβαζει χ παλμους ανα στροφη στο αλλο y συν την διαφορα στη διαμετρο του τροχού αν υπαρχει

strokt up
19/04/2024, 13:08
speedo healer θες μαλλον που αλλαζει τους παλμους γιατι απο αυτα που λες οι αισθητηρες μαλλον ειναι ιδιοι αλλα στο ενα διαβαζει χ παλμους ανα στροφη στο αλλο y συν την διαφορα στη διαμετρο του τροχού αν υπαρχει

Ναι, έχει την δυνατότητα να κανει τόσο μεγάλη διόρθωση το speedohealer ή φτάνει 20% διόρθωση παράδειγμα;; Επίσης δεν βλέπω κανένα κατάστημα στην Ελλάδα να έχει speedohealer.

lykourgi
22/04/2024, 20:05
Εκτός του Speedohealer, υπάρχει και το SpeedoDRD, το οποίο μπορεί να κάνει πολύ μεγάλες μετατροπές τιμών, σύμφωνα με το μάνιουαλ που το συνοδεύει.
Εγώ το έχω στο ΧΤ, αλλά δεν έχω χρειαστεί τόσο ακραίες διορθώσεις.

Μπορείς να δεις το μάνιουαλ εδώ (παράγραφος Special application programming): https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.moto-madness.com/Product%2520Pictures/12Oclocklabs/SpeedoDRD%2520Manual.pdf&ved=2ahUKEwi229Dhs9aFAxUQSvEDHehzAtsQFnoECBEQAQ&usg=AOvVaw1Yal9Ab_cgdHPLe2RfKLgL