View Full Version : Κατασκευαστικό πρόβλημα σε MT-09 και MT-10
Ως κάτοχος MT-07 του 2022, παρευρισκόμενος στην έκθεση μοτοσυκλέτας 2024, ανέβηκα στα MT-09 και MT-10 για να δω διαφορές στη θέση οδήγησης.
Και πράγματι, οι δυο αυτές μοτοσυκλέτες έχουν διαφορετικό στήσιμο και θέση οδήγησης απ'το MT-07. Δηλαδή δεν είναι απλά ένα MT-07 με μεγαλύτερο κινητήρα. Προσωπικά προτιμώ το MT-07 σαν στήσιμο αλλά αυτή είναι συζήτηση για άλλο θέμα.
Ανέβηκα πρώτα στο MT-09 και εξεπλάγην όταν έβαλα τα πόδια μου στα μαρσπιέ. Οι πίσω φτέρνες ακουμπούσαν στα μαρσπιέ του συνοδηγού! Λεω τι διάολο, δεν μπορεί. Ανεβαίνω και στο ΜΤ-10, ακριβώς το ίδιο. Κάποιος με τρολλάρει! Μήπως τα άλλαξαν στα μοντέλα του 2024; Ανεβαίνω στο ΜΤ-07 δίπλα, όλα οκ. The plot thickens!
Φοράω παπούτσι νούμερο 46 και στην έκθεση φορούσα τα Alpinestars Faster-3 Rideknit (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162707).
Να σημειώσω εδώ πως το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν πατάω στα μαρσπιέ με το μπροστά πέλμα, που είναι και ο σωστός/ασφαλής τρόπος για την οδήγηση της μοτοσυκλέτας. Όποιος έχει παρακολουθήσει riding school γνωρίζει. Όταν πατάω "τουριστικά" με τη μέση του πέλματος, όλα οκ. Θα πει κάποιος, ο Γιαπωνέζος που τα φτιάχνει δεν φοράει παπούτσι 46. Ναι, αλλά το MT-07 δεν έχει αυτό το πρόβλημα. Και σίγουρα τα MT-09 και ΜΤ-10 δεν έχουν φτιαχτεί για "τουρίστες". Οπότε πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω αυτό το κατασκευαστικό πρόβλημα. Ανέβηκα σε δεκάδες μοτοσυκλέτες στην έκθεση και μόνο τα MT-09 και MT-10 είχαν αυτό το πρόβλημα.
Όποιος έχει κάποια εξήγηση, θα ήθελα να την ακούσω :)
Da.Vintage
18/04/2024, 07:44
με 46 νουμερο απορώ που δεν ακουμπάει η φτέρνα στην πινακίδα. :tooth:
εγώ με 42-43 δεν αντιμετώπισα πρόβλημα οταν τα καβάλησα. Επίσης πατάς με την μύτη στο εμπρός μασπιέ για να προσομοιώσεις την θέση στην στροφή ? τοτε λογικό με τοσο μεγάλο παπουτσι
Tallyban
18/04/2024, 07:57
Δεν είναι κατασκευαστικό πρόβλημα,είναι η "relaxed" θέση οδήγησης, τιμόνι κοντά, πατητήρια χαμηλά και πίσω.
Εντελώς λάθος,το έχουν πολλά μηχανάκια.
doctor_john
18/04/2024, 08:00
Θα το συναντήσεις και σε άλλες μοτό.
Είναι απο τα σημεία που απασχολούν οποιονδήποτε προσπαθεί να τακτοποιήσει την ουρά.
Ίσως είναι ο λόγος που ψηλώνει η θέση του συνοδηγού στις μοτό με εκδρομικές διαθέσεις.
Είναι πολύ εύκολο να συμβεί, λίγο η θέση πιο μπροστά γιατί θέλουμε το σώμα κοντά στο σώμα
του οδηγού και μικρότερη ουρά. Λίγο γιατί η άχρηστη θέση που είχαν τα μαρσπιέ στα monoshock παλιά
δεν είχε νόημα να υφίσταται και πλέον προσπαθούν για να είναι λειτουργικά.
Μήπως το ύψος τους προδιαγράφεται πλέον; δεν ξέρω.
Οι βαλίτσες δεν σε κάνουν να απορείς που στα δρόμου φεύγουν πίσω; Το ίδιο συμβαίνει με τα πέλματα του συνοδηγού.
Αν κάνουμε fitting, σχεδόν πάντα θα τοποθετήσουμε του οδηγού λίγα εκατοστά πιο πίσω..
Μπορούμε να το δούμε όπως το "τασάκι των porsche" :lol: αν έχεις παρατηρήσει, είναι ακριβώς μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων.
Δεν γίνεται σου λέει να οδηγείς και να καπνίζεις.
Κάπως έτσι και εμείς, με συνοδηγό πιο κουλ ;)
giorgosb
18/04/2024, 09:22
Λογικά θα χεις και κανα δίμετρο ύψος. Εκτός από τα μαρσπιέ δεν σε ενόχλησαν και οι γωνίες των ποδιών;
452389
sanctusan
18/04/2024, 09:30
Το MT-09 από κατασκευής του έχει 3 θέσεις τοποθέτησης του μασπιες οδηγού ώστε να το μπορείς να ρυθμίσεις (μέσα σε λογικά πλαίσια).
Από το εργοστάσιο είναι τοποθετημένο στη μεσαία θέση.
1,86 είμαι. Στo ΜΤ-07 δεν έχω κάποιο θέμα.
452391
452392
sanctusan
18/04/2024, 11:01
Το ότι στο ένα μηχανάκι χωράς όπως εσύ θες, δεν συμαίνει ότι τα άλλα έχουν κατασκευαστικό λάθος. Γνώμη μου
Στο Hornet 600 έβρησκε η αριστερή φτέρνα μου στο ψαλίδι όταν έσφιγγα τα πόδια σε σπορ οδήγηση, δε νομίζω να είχει και αυτό κατασκευαστικό λάθος.
Μια μικρή απογοήτευση την έφαγα και γω από την Yamaha στην έκθεση . Μπορεί και γω να είμαι περίεργος ή να έχω απαιτήσεις αλλά :
Yamaha R1 (30000 ευρώ) και μπροστά στην TFT το καλώδιο του συμπλέκτη ?
Tracer και καθώς το κοίταγα από πίσω να φαίνεται σαν ξεκουμπωμένη η σέλα ? είχε κενό δύο δαχτυλα ..
MT 07 και δεν είχαν να βάλουν κάπου την κόρνα και να κρύψουν τα καλώδια ?
Με χάλασε αρκετά ..
452394
sanctusan
18/04/2024, 13:20
Γυμνό είναι, δεν χωράνε κάπου. Αν και υπάρχουν μερικά τσακάλια που τραβάνε καλώδιο και τη βάζουν χαμηλά δίπλα στο ψυγείο.
harris_x
18/04/2024, 13:38
Μια μικρή απογοήτευση την έφαγα και γω από την Yamaha στην έκθεση . Μπορεί και γω να είμαι περίεργος ή να έχω απαιτήσεις αλλά :
Yamaha R1 (30000 ευρώ) και μπροστά στην TFT το καλώδιο του συμπλέκτη ?
Tracer και καθώς το κοίταγα από πίσω να φαίνεται σαν ξεκουμπωμένη η σέλα ? είχε κενό δύο δαχτυλα ..
MT 07 και δεν είχαν να βάλουν κάπου την κόρνα και να κρύψουν τα καλώδια ?
Με χάλασε αρκετά ..
452394
γι' αυτό παίρνεις μια ΚαΤεΜαρα που είναι όλα όμορφα τοποθετημένα :D
452395
sanctusan
18/04/2024, 14:29
γι' αυτό παίρνεις μια ΚαΤεΜαρα που είναι όλα όμορφα τοποθετημένα :D
452395
Υπέροχο μηχανάκι αλλά καλή είναι δαύτη σε κατασκευαστηκά προβλήματα. Έχουμε δει πολλά σε 1290 2-3 ετών με ούτε 15000km.
Έχουμε δει πολλά σε 1290 2-3 ετών με ούτε 15000km.
Οπως?
sanctusan
18/04/2024, 15:20
Οπως?
Πρώτο και βασικότερο, αστοχεία υλικού στον ένα εκεντροφόρο εισαγωγή.
Edit: Να πούμε ότι είναι τόσο ευχαριστημένος με τη μηχανή που δε την αλλάζει τίποτα, βέβαια, έχει και το budget να μην τον ενδιαφέρει και πολύ.
Ως κάτοχος MT-07 του 2022, παρευρισκόμενος στην έκθεση μοτοσυκλέτας 2024, ανέβηκα στα MT-09 και MT-10 για να δω διαφορές στη θέση οδήγησης.
Και πράγματι, οι δυο αυτές μοτοσυκλέτες έχουν διαφορετικό στήσιμο και θέση οδήγησης απ'το MT-07. Δηλαδή δεν είναι απλά ένα MT-07 με μεγαλύτερο κινητήρα. Προσωπικά προτιμώ το MT-07 σαν στήσιμο αλλά αυτή είναι συζήτηση για άλλο θέμα.
Ανέβηκα πρώτα στο MT-09 και εξεπλάγην όταν έβαλα τα πόδια μου στα μαρσπιέ. Οι πίσω φτέρνες ακουμπούσαν στα μαρσπιέ του συνοδηγού! Λεω τι διάολο, δεν μπορεί. Ανεβαίνω και στο ΜΤ-10, ακριβώς το ίδιο. Κάποιος με τρολλάρει! Μήπως τα άλλαξαν στα μοντέλα του 2024; Ανεβαίνω στο ΜΤ-07 δίπλα, όλα οκ. The plot thickens!
Φοράω παπούτσι νούμερο 46 και στην έκθεση φορούσα τα Alpinestars Faster-3 Rideknit (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162707).
Να σημειώσω εδώ πως το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν πατάω στα μαρσπιέ με το μπροστά πέλμα, που είναι και ο σωστός/ασφαλής τρόπος για την οδήγηση της μοτοσυκλέτας. Όποιος έχει παρακολουθήσει riding school γνωρίζει. Όταν πατάω "τουριστικά" με τη μέση του πέλματος, όλα οκ. Θα πει κάποιος, ο Γιαπωνέζος που τα φτιάχνει δεν φοράει παπούτσι 46. Ναι, αλλά το MT-07 δεν έχει αυτό το πρόβλημα. Και σίγουρα τα MT-09 και ΜΤ-10 δεν έχουν φτιαχτεί για "τουρίστες". Οπότε πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω αυτό το κατασκευαστικό πρόβλημα. Ανέβηκα σε δεκάδες μοτοσυκλέτες στην έκθεση και μόνο τα MT-09 και MT-10 είχαν αυτό το πρόβλημα.
Όποιος έχει κάποια εξήγηση, θα ήθελα να την ακούσω :)
"Πίσω φτέρνες"....υπάρχουν και μπροστινές; :confused:
:lol:
zannisvel
18/04/2024, 16:50
Τι να τα κάνεις τα πίσω πατάκια?
Αν πας γρήγορη βόλτα τα βγάζεις αν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα. Στις μετακινήσεις εντός αστικού ιστού τα έχεις πάνω.
Μη τύχει κανένα autostop και είσαι απροετοίμαστος. :)
Και στα μαχητικα αεροπλανα δηλαδη που δε χωραει ανθρωπος ανω του 1,85 ειναι κατασκευαστικο προβλημα;
Δεν ειναι ολα για ολους. Για αυτο δοκιμαζεις πριν αγορασεις.
Da.Vintage
19/04/2024, 10:20
γι' αυτό παίρνεις μια ΚαΤεΜαρα που είναι όλα όμορφα τοποθετημένα :D
452395
σε τέτοιες λεπτομέρειες οι ευρωπΈΗ είναι μπροστά!
sanctusan
19/04/2024, 12:06
σε τέτοιες λεπτομέρειες οι ευρωπΈΗ είναι μπροστά!
Τα περισσότερα (αν όχι όλα) Ευρωπαϊκά είναι μπιμπελό!
doctor_john
19/04/2024, 12:54
Και έλεγα γιατί σπάνε :lol:
RaGe_Raptor
19/04/2024, 12:56
Και έλεγα γιατί σπάνε :lol:
So it begins :bawl:
Θα έλεγα κατασκευαστικό πρόβλημα ποδιού αλλά τελευταία με στενεύουν τα 45αρια :lol:
CorpseAlive
19/04/2024, 13:51
Και έλεγα γιατί σπάνε :lol:
Το κακό το μάτι φταίει επειδή είναι κούκλες και τις λιγουρεύονται (σχεδόν) όλοι.
giorgosb
19/04/2024, 13:55
452421
"Πίσω φτέρνες"....υπάρχουν και μπροστινές; :confused:
:lol:
Με πέθανες
Το mt09 ,απο το 21 μεχρι κ περσι ,ειναι το καλυτερο για μενα τουλαχιστον.
Αυτο το καινουργιο με τον iron man μπροστα το ειδα προχθες κ εκατσα πανω σε μια αντιπροσωπεία κ δεεεεν.
Τα ''ηχεια'' στο τεποζιτο με χαλασανε κιολας .
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.