PDA

View Full Version : Βασικές απορίες γύρω από το CB500X



Overwrite
21/04/2024, 22:14
Καλησπέρα στην ομάδα.

Να πω αρχικά ότι ενδιαφέρομαι να το αγοράσω καινούριο, όχι μεταχειρισμένο.
Θέλω να μάθω τα παρακάτω, και ισως να τα συγκρίνω στην συνέχεια και με τα μοντέλα ΜΤ03-ΜΤ07-cb650r που μου αρέσουν πολύ αισθητικά.(ΜΤ07 θα μπορούσα την 35kw εκδοση, και να το γυρίσω σε 54kw μετά με κάποιο μικρό κόστος απότι καταλαβαίνω, ενώ CB650R θα πρέπει να περιμένω περίπου μισό χρόνο ακόμα για να βγάλω απεριόριστο)

1. Ποιό θα είναι το κόστος των service? οχι μόνο στα τακτικά service, αλλά και στα πιο "σύνθετα"
2. Τι συμβαίνει με τα ανταλλακτικά? Βρίσκεις εύκολα? Είναι ακριβά?
3. Πόσο βολική είναι η πίσω θέση για συνεπιβάτη? Σε θέμα χώρου μου φαίνεται ικανοποιητική
4. Πόσο ποιοτικά είναι τα εξαρτήματά της (θυμάμαι να βλέπω σε κάποιο φορουμ να λέει ένας χρήστης ότι έβγαλε γρήγορα σκουριά και κάπου αλλού ότι οι αναρτήσεις δεν είναι καλές)
5. Τι γίνεται με την πώληση, εάν και όταν αποφασίσω να την πουλήσω? Πόση αξία θα χάσει μετά από 3-5 χρόνια με καλή χρήση και τα απαραίτητα περιοδικά service?

επίσης γενικότερα θα ήθελα να δω τις απόψεις σας, εχω το α2 εδώ και λίγους μήνες και οδηγάω ένα παπί 125cc. Δεν μου φαίνεται καλή ιδέα να περιμένω να πάρω το απεριόριστο και να πάω από παπί σε πάρα πολύ περισσότερα κυβικά(αν και αναιρώ τον εαυτό μου με την αναφορά που έκανα στο cb650r:p), οπότε ψάχνω κάτι που θεωρώ θα με κρατήσει ικανοποιημένο για λίγα χρόνια. Οποιαδήποτε άποψη για την σύγκριση μεταξύ του CB500X και των μοντέλων που αναφέρω(ειδικά στα ερωτήματα που έθεσα) φυσικά ευπρόσδεκτη!

Η χρήση που θα κάνω θα είναι οριακά καθημερινή, κάτω των 20 χιλιομέτρων συνήθως η απόσταση πήγαινε-έλα, και θα χρησιμοποιείται περιστασιακά σε σχετικά μακρινές βόλτες(100χλμ). Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα αν κάποιο μοντέλο έχει μια παραπάνω αντοχή στους πολύ άσχημους δρόμους της Αθήνας, και φυσικά αν έχει τη δυνατότητα να πηγαίνει σε σημεία έξω από την Αθήνα που δεν είναι και πολύ εύκολα προσβάσιμα(θέες).

mia_zoi_kawa
21/04/2024, 23:46
Όσον αφορά το cb500x

1 το κόστος service κάθε 6000 είναι μικρό. Αν ν το κάνεις μόνο σου κοστίζει 50 ευρώ. Προσοχή μόνο να δίνεις τα λάδια για ανακύκλωση. Το κόστος των 24κ μπορεί να φτάσει τα 250 ευρώ. Σε γενικές γραμμές η χρήση του σου κοστίζει περίπου όσο ενος sh150 και μπορεί να έχεις μια απόκλιση +20%

2 ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα αν και δεν χρειάζεσαι ιδιαίτερα. Η honda ιδιαίτερα στα πλαστικά της είναι ακριβή. Αλλά και οι άλλοι μην νομίζεις ότι πάνε πίσω. Έχε υπόψη σου ότι αν μπουν δασμοί στα κινέζικα προϊόντα τα ανταλλακτικά των κινεζικών θα είναι ποιο ακριβά από της honda.

3 Η θέση του συνεπιβάτη για βολτες 100 χλμ είναι ικανοποιητική με σωστές γωνίες.

4 Τα εξαρτήματα της είναι ποιοτικά. Καβαλάω 40 χρόνια μηχανές και είναι μια από τις ποιο ποιοτικές που είχα ποτέ. Η ανάρτηση για την χρήση που το θες είναι υπεραρκετή. Το cb500x είναι μια μοτοσυκλέτα γενικής χρήσης και η ανάρτηση του ανταποκρίνεται σε αυτήν την χρήση. Από εκεί και πέρα αν θες πχ να πας σοβαρά χώμα και όχι να κάνεις απλά μια διελεύση πρέπει να πάρεις μια δεύτερη μοτοσυκλέτα ή απλά να αλλάξεις κατηγορία.

5 Όταν αγοράζεις οποιοδήποτε honda έχεις το καλύτερο ROI (return of investment) όσα περισσότερα χρόνια το κρατάς. Αν το πουλήσεις αμέσως θα χάσεις αρκετά λεφτά.Αν το πουλήσεις σε 5 εως 7 χρόνια υπολόγισε ότι κάθε μήνα θα έχεις μια απαξίωση του κεφαλαιου σου γύρω στα 50 ευρώ. Σε περίπτωση που συνεχιστεί ο πληθωρισμός και ζήσουμε μια πετρελαϊκή κρίση πιθανότατα να μην χάσεις καθόλου λεφτά γιατί είναι ιδιαίτερα οικονομική μηχανή. Σε περίπτωση που ο πόλεμος στην Ουκρανία γίνει πυρηνικός θα χάσεις όλα τα λεφτά σου γιατί απλούστατα για πολλά χρόνια κανείς δεν θα καβαλάει μηχανές...

Tallyban
22/04/2024, 08:09
3.Συνεπιβατης χωράει άνετα μόνο αν είναι μινιατούρα.
5.Τωρα που βγήκε ο αντικαταστάτης,και έχουν πουληθεί πολλά κομμάτια οι τιμές θα κατακρημνισθουν,ειδικά στα παλιότερα.

ΓιώργοςΤΤ
22/04/2024, 09:31
Αυτό που σκέφτεστε πώς θα πουλήσετε μια μηχανή πριν καν την αγοράσετε ποτέ δεν το κατάλαβα.

Χαρείτε την μηχανή σας, κάντε σέρβις για να έχετε ΕΣΕΙΣ μια μηχανή που να δουλεύει σωστά και όταν έρθει η ώρα για πώληση-αλλαγή-αναβάθμιση βλέπετε τί θα κάνετε.

patsavour
22/04/2024, 09:36
Η honda ιδιαίτερα στα πλαστικά της είναι ακριβή. Αλλά και οι άλλοι μην νομίζεις ότι πάνε πίσω. Έχε υπόψη σου ότι αν μπουν δασμοί στα κινέζικα προϊόντα τα ανταλλακτικά των κινεζικών θα είναι ποιο ακριβά από της honda.

Σε ολα τα προιοντα εκτος ΕΕ μπαινουν δασμοι,πλην προτιμησιακων εξαιρεσεων που αφορουν προιοντα και οχι χωρες.(Εξαιρεση μονο στα σιτηρα και αγροτικα προιοντα της Ουκρανιας λογω πολεμου)Αρα η Κινα ,ΔΕΝ αποτελει εξαιρεση.Οπως και τα χοντα εξ αλλου διοτι το cb500x και τα ανταλλακτικα του,δεν νομιζω να κατασκευαζονται στην ΕΕ.Αν ξερεις κατι αλλο παράθεσε το να το μαθουμε κι εμεις.Αρα τα κινεζικα ανταλλακτικα ΔΕΝ εναι φθηνοτερα λογω ελλειψης δασμων.Ειναι φθηνοτερα κυριως λογω φθηνοτερων εργατικων,και δευτερευοντως λογω διαφορετικης ποιοτητος.Η ποιοτητα ομως στα κινεζικα,εχει παρα πολλες διαβαθμισεις αναλογα με την εταιρεια.Ενω οι γιαπωνεζοι εχουν ελαχιστες διαβαθμισεις μεταξυ των εταιρειων τους. Βεβαια τωρα που κι αυτοι αναγκαζονται λογω ανταγωνισμου να περιορισουν το κοστος,εχει αρχισει και γι αυτους,να μπαινει νερο στο κρασι τους.

harris_x
22/04/2024, 10:49
Κύριοι, να μείνουμε στο θέμα.
Τα "αν" κλπ, δε μας απασχολούν.

Επιπλέον, αν σε καινούριο μηχανάκι κάνεις τα service μονος σου θα χάσεις την εγγύηση.

Overwrite
22/04/2024, 16:09
Καταλαβαίνω τι λες, αλλά είναι πολύ μεγάλο το ποσό και δεν είναι σοφό να μην λάβω υπόψιν πόσο γρήγορα θα χάσει αξία.
Δηλαδή καλύτερα να έχω από τώρα μια ιδέα, για να κάνω μια αγορά πιο συνειδητοποιημένη, από το να ψάχνομαι τελευταία στιγμή, εάν και όταν έρθει η ώρα να αλλάξω όχημα.

Overwrite
22/04/2024, 16:17
Όσον αφορά το cb500x
1 το κόστος service κάθε 6000 είναι μικρό. Αν ν το κάνεις μόνο σου κοστίζει 50 ευρώ. Προσοχή μόνο να δίνεις τα λάδια για ανακύκλωση. Το κόστος των 24κ μπορεί να φτάσει τα 250 ευρώ. Σε γενικές γραμμές η χρήση του σου κοστίζει περίπου όσο ενος sh150 και μπορεί να έχεις μια απόκλιση +20%

Σε ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση!

Ξέρεις μήπως πόσο θα κοστίζει αν συνυπολογιστεί και ο εργάτης?

doctoras
22/04/2024, 16:32
αν συνυπολογιστεί και ο εργάτης?

o ποιος? :confused:

bulmont
22/04/2024, 18:02
Τι δεν καταλαβαίνεις Χρήστο;;;;;;;;;;;;;;;;;

452489

452490


:bawl::bawl::bawl:

doctor_john
22/04/2024, 18:53
Φορουμάρα! παίρνουμε το σκάλισμα στα σοβαρά, όχι μλκς :lol:


υγ: με πέθανες

452493

o_gavros
22/04/2024, 18:59
Αυτοί δεν ειναι εργάτες, μάζωξη χιψτερ είναι στην πλατεία Αγίας Ειρήνης

giorgosb
22/04/2024, 19:09
Αυτοί δεν ειναι εργάτες, μάζωξη χιψτερ είναι στην πλατεία Αγίας Ειρήνης

:lol:

o_gavros
22/04/2024, 19:12
Φορουμάρα! παίρνουμε το σκάλισμα στα σοβαρά, όχι μλκς :lol:
Πετυχαίνω στο σωλήνα έναν τυπαρα που δουλεύει την πέτρα με το σφυροκαλεμο σαν να δουλεύει βούτυρο και πάντα όποτε τελειώνει ένα κομμάτι, μαζεύει λίγα χαλίκια από δίπλα και τα πετάει όπως εκείνος ο Τούρκος ο ταχαμου διάσημος σεφ το αλάτι.Κλαμα

harris_x
23/04/2024, 08:55
Πετυχαίνω στο σωλήνα έναν τυπαρα που δουλεύει την πέτρα με το σφυροκαλεμο σαν να δουλεύει βούτυρο και πάντα όποτε τελειώνει ένα κομμάτι, μαζεύει λίγα χαλίκια από δίπλα και τα πετάει όπως εκείνος ο Τούρκος ο ταχαμου διάσημος σεφ το αλάτι.Κλαμα

:lol:

skritikos
25/04/2024, 12:53
Μόνη διόρθωση πως το τακτικό service είναι κάθε 12000χλμ ή κάθε έτος, ότι έρθει πρώτο.
Προσωπικά επειδή κάνω λίγα χλμ με πιάνει πάντα το έτος.

Μεγάλο service διεξοδικό (πχ στα 2-3ο χρόνο) με όχι μόνο όσα λέει το manual πάει κοντά 400 euro + κόστος έξτρα αν χρειαστούν.
Διαφορετικά κάπου 220-240 (πάντα με ρύθμιση βαλβίδων).

Αν κάνεις μόνος σου αλλαγές λαδιού κάθε 6000 και φίλτρου αέρα κάθε 12000 γλυτώνεις αρκετά.

Το CB500X καινούργιο ή μεταχειρισμένο είναι ιδανικό για όσα περιγράφεις και πολλά περισσότερα.

viper1
25/04/2024, 15:56
Μόνη διόρθωση πως το τακτικό service είναι κάθε 12000χλμ ή κάθε έτος, ότι έρθει πρώτο.
Προσωπικά επειδή κάνω λίγα χλμ με πιάνει πάντα το έτος.

Μεγάλο service διεξοδικό (πχ στα 2-3ο χρόνο) με όχι μόνο όσα λέει το manual πάει κοντά 400 euro + κόστος έξτρα αν χρειαστούν.
Διαφορετικά κάπου 220-240 (πάντα με ρύθμιση βαλβίδων).

Αν κάνεις μόνος σου αλλαγές λαδιού κάθε 6000 και φίλτρου αέρα κάθε 12000 γλυτώνεις αρκετά.

Το CB500X καινούργιο ή μεταχειρισμένο είναι ιδανικό για όσα περιγράφεις και πολλά περισσότερα.

400 euro μεγάλο service σε CB500……. Με 750 ευρώ βασικό μισθό. ΓΤΠ

Ξέχασα το Κ

mia_zoi_kawa
25/04/2024, 16:40
Μα τι συζητάμε τώρα. Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ οικονομική στην συντήρηση της.

Τo μεγάλο σερβις στα 24κ αν γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία πάει 240. Σε τοπικό συνεργείο μπορεί να πεσει κάτω από 200.

Αν η μηχανή χρειαστεί αλυσιδογραναζα φυσικά το κόστος ανεβαίνει και αυτό συμβαίνει σε όλες τις μοτοσυκλέτες.

Αν χρειάζεται και λάστιχα ακόμα περισσότερο και αυτό συμβαίνει όχι μόνο στo cb500x αλλά ακόμα και σε ένα sh 150.

Όταν όμως μιλάμε για κόστος συντήρησης μιλάμε για την περιοδική .

Αν σε κάποιον φαίνονται ακριβά όλα αυτά υπάρχουν και τα 125 cc που είναι τερατα οικονομιας

mia_zoi_kawa
25/04/2024, 16:50
Μόνη διόρθωση πως το τακτικό service είναι κάθε 12000χλμ ή κάθε έτος, ότι έρθει πρώτο.
Προσωπικά επειδή κάνω λίγα χλμ με πιάνει πάντα το έτος.

Δεν ξέρω αν έχουμε διαφορετικό μοντέλο (εγώ έχω του 21) αλλά πάντα σύμφωνα με το manual της honda στο δικό μου το μεγάλο σερβις είναι στα 24κ

Μεγάλο service διεξοδικό (πχ στα 2-3ο χρόνο) με όχι μόνο όσα λέει το manual πάει κοντά 400 euro + κόστος έξτρα αν χρειαστούν.
Διαφορετικά κάπου 220-240 (πάντα με ρύθμιση βαλβίδων).

Αν κάνεις μόνος σου αλλαγές λαδιού κάθε 6000 και φίλτρου αέρα κάθε 12000 γλυτώνεις αρκετά.

Το CB500X καινούργιο ή μεταχειρισμένο είναι ιδανικό για όσα περιγράφεις και πολλά περισσότερα.




Φίλτρο αέρα θέλει κάθε 24.000 χλμ σύμφωνα με το manual

Επίσης σύμφωνα με το manual η μοτοσυκλέτα συντηρείται περιοδικά σύμφωνα με τα χιλιόμετρα χρήσης και όχι τους μήνες κτήσης.

skritikos
25/04/2024, 16:54
Φίλτρο αέρα θέλει κάθε 24.000 χλμ σύμφωνα με το manual

Επίσης σύμφωνα με το manual η μοτοσυκλέτα συντηρείται περιοδικά σύμφωνα με τα χιλιόμετρα χρήσης και όχι τους μήνες κτήσης.

Το manual λέει και για το χρονικό limit, όχι εγώ!

Αν δεις πως θα είναι το φίλτρο αέρα μετά από 24000χλμ θα ήθελες να το έχεις αλλάξει στα μισά. Δεν ζούμε στην Αγγλία, έχουμε άπειρη σκόνη.

mia_zoi_kawa
25/04/2024, 17:02
Με συγχωρείς τι μοντέλο έχεις;

skritikos
26/04/2024, 10:46
Μοντέλο 2017 το δικό μου. Ίδια συντήρηση έχουμε νομίζω.

Τακτικό/ετήσιο service είναι αυτό που λέμε μικρό. Και είναι κάθε 12000km ή κάθε 12 μήνες, ότι έρθει πρώτο.
Το μεγάλο που έχει την ρύθμιση βαλβίδων είναι στα 24000km.

Αν θέλει κάποιος να κάνει απόλυτα σωστή συντήρηση με όλα τα γρασαρίσματα και αντικαταστάσεις κάθε 2-3 χρόνια τότε με τις έξτρα εργατοώρες φτάνει στα 350+ (συν ανταλλακτικά) από τα 240.
Το ίδιο συμβαίνει για κάθε μοτοσυκλέτα προφανώς, όχι μόνο για τα Honda.

o_gavros
26/04/2024, 11:50
Αλλάζεις λάδια κάθε 12Κ δηλαδή;;;;

Panos76
26/04/2024, 12:09
Αλλάζεις λάδια κάθε 12Κ δηλαδή;;;;

και εγώ το ίδιο αναρωτήθηκα πριν λίγα ποστς παραπάνω ή αν απλά γίνεται αναφορά στο manual.

Προσωπικά κάθε 6Κ αλλάζω με τις τιμές ανά σέρβις να ποικίλουν (από 50-70€ έως 200φεύγα)

skritikos
26/04/2024, 13:19
Όχι. Κάνει λίγα χλμ κάθε χρόνο οπότε στο ετήσιο είναι συνήθως γύρω στα 5000-7000.
Αν κάνω περισσότερα αλλάζω μόνος μου φίλτρο/λάδια στα 6000.

Σημείωση εδώ, έχοντας κάνει δοκιμή τον ίδιο κινητήρα σε CB500F στην Αγγλία, για τα λάδια που βγήκαν στα 15000 (km, όχι miles) στους 14 μήνες οι μετρήσεις έδειξαν πως δεν ήταν νεράκι.
Η συζήτηση περί λαδιών και ελαστικών δεν έχει τελειωμό! :)

o_gavros
26/04/2024, 13:22
Στην Αγγλία...

mia_zoi_kawa
27/04/2024, 17:39
Για να συνοψίσουμε γιατί μπορεί να υπάρχει κόσμος να μας διαβάζει.

Μας ρωτάει ένας νέος χρήστης για το κόστος χρήσης του cb500x

Γράφω κάθε 6κ αλλαγή λαδιών και στα 24κ το μεγάλο με το υψηλό κόστος και την ρύθμιση βαλβίδων.
Ο φίλος γράφει ότι υπάρχει και το ΤΑΚΤΙΚΟ στα 12 το οποίο γίνεται εκτός από χιλιομετρική απόσταση με χρονική περίοδο.

Ξεκιναω από το τελευταίο. Το cb500x που έχω στην κατοχή μου είναι του 2021 μοντέλο. Δεν υπάρχει κάποια επισήμανση στο manual για περιοδική συντήρηση σύμφωνα με τους μήνες ή το έτος. ΦΥΣΙΚΑ αν παρατήσεις την μηχανή δύο χρόνια σε ένα πάρκινγκ θα πρέπει να τα κάνεις όλα αυτά και ας μην τα γράφει το manual. Αλλά μοτοσυκλέτα που γενικά κινείται όχι.

Πάμε στο ΤΑΚΤΙΚΟ σέρβις των 12κ σύμφωνα με το δικό μου εγχειρίδιο συντήρησης των Αδελφών Σαρακάκη...

ΤΑΚΤΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ 12Κ

ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΥΣΊΜΟΥ
(...Την κάνω κάθε μέρα . Για να μην μένω στον δρόμο πάει να πει ότι λειτουργεί...)
ΨΥΚΤΙΚΌ ΥΓΡΟ ΕΛΕΓΧΟΣ
(....επειδή σε κάποια cb500x έχουν παραδώσει πνεύμα οι αντλίες νερού το κάνω σταθερά καθε μήνα έτσι για τον φόβο των Ιουδαίων)
ΣΤΡΟΦΕΣ ΡΕΛΑΝΤΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
(... ισχύει ότι ο έλεγχος γίνεται καθημερινά...αν τύχει και έχει αρρυθμίες ξέρω ότι ο βενζίνας είναι κλέφτης..)
ΕΛΕΓΧΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑΣ ΓΚΑΖΙΟΥ
(...γίνεται με το χέρι καθημερινά. Αν έχει κάποιο τζόγο δεν χρειάζεται να φτάσεις τα 12κ και το τακτικό σέρβις για να το μαζέψεις...μέχρι τώρα όμως τίποτα...μάλλον δεν είμαι χερας...)
ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΑ ΣΤΡΌΦΑΛΟ ΘΑΛΆΜΟΥ
(...ομολογώ ότι δεν το κάνω αλλά πάω στοίχημα ότι εκεί στην Boeing κάνουν χειρότερα....Παρ όλα αυτά θα το κάνω το Πάσχα έτσι από περιέργεια)
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ
(...)


Οποτε όταν μιλάμε για ΤΑΚΤΙΚΟ σέρβις μιλάμε για μια ακόμα αλλαγή λαδιών...

mia_zoi_kawa
27/04/2024, 17:54
Λίγα πράγματα ακόμα..

Σε οποιοδήποτε γκρουπ ιδιοκτητών μπεις στο φουμπου και ρωτήσεις για σέρβις μεγάλο και κόστος θα σου πούνε γύρω στα 240 σε εξουσιοδοτημένο.

Πολλά από τα εξουσιοδοτημένα δεν κάνουν αυτό που γράφει το manual παρά μόνο αυτό που τους ζητάς.

Η λίπανση της μοτοσυκλέτας δηλαδή με μαρσπιε, Σταντ, ποδοφρενο, αλυσιδογραναζα, συμπλέκτης είναι καλό να γίνεται από εμάς. Μου έχει τύχει ύστερα από 3 επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένο να μείνω παραλίγο στου διαόλου την μάνα γιατί δεν είχε γρασσο ο πείρος του συμπλέκτη...

Σε αντίθεση με το φίλτρο αέρα που δεν είμαι ιδιαίτερα ανήσυχος λάδια αλλάζω κάθε 6κ .Τα λάδια τα θεωρώ το Α και το Ω για την υγεία του κινητήρα. Στα 18κ και ενώ ετοιμάζομουν για αλλαγή παρατήρησα ότι λείπανε 500 μλ. Τρια πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Η το μηχανάκι καιει λάδια ( διόλου απιθανό για Χοντα.. )Ή ο αντιπρόσωπος δεν μου τα άλλαξε στα 12. Ή μου άλλαξε λάδια και φίλτρο και έβαλε την ποσότητα σε μλ που
αφορούσε μόνο αλλαγή λαδιού και όχι αλλαγή λαδιού με φίλτρο. Ή κάποια κατάρα από το Akashi εχει πέσει πάνω μου που καβαλάω Honda.. Η μηχανή εντωμεταξυ έχει ήπια χρήση.

mia_zoi_kawa
27/04/2024, 18:07
Και το τελευταίο

Έχω ένα παπί crypton s115 για εργάτη. Του αλλάζω φίλτρο αέρα κάθε 9κ. Αμέσως καταλαβαίνω διαφορά στην μοτοσυκλέτα. Σε έναν κινητήρα 8 ίππων είναι σημαντική.

Στο cb500χ το manual γράφει στα 24k αλλαγή φίλτρου αέρα. Ακούγοντας κάποιον βλογκερ που έχει ένα καινούργιο goldwing και έχει καθυστερήσει να του αλλάξει φίλτρο κατά 6κ επηρεάστηκα και είπα να του αλλάξω στα 24κ όπως λέει το manual. Τελικά με γεμίσατε ενοχές και θα το κάνω και αυτό το Πάσχα.

Και κάτι ακόμα:
Μικρογραμμάρια σκόνης ανά κυβικο μέτρο.
Κρήτη 2000 Τριτη. Αθήνα 150 Τρίτη. Αθήνα 800 Τρίτη βράδυ.
Λονδίνο: Δεν το κάνουν μπακαλιστικα τα δελτία ειδήσεων με τους μετερεωλογους αλλά υπάρχει έκθεση 150 σελίδων.

stefanos
28/04/2024, 10:22
Στα service πρέπει να λαμβάνετε υπ όψιν και οι συνθήκες στις οποίες λειτουργεί το μηχανάκι καθώς και το marketing των εταιρειών.
Και είναι χαζό για μένα να ρισκάρεις αλλαγές λαδιών πχ στα 12κ όταν μιλάμε για ένα ελάχιστο κόστος.
Ναι ο κινητήρας δεν θα πάθει τίποτα εάν έχει λάδι αλλά καλό είναι να φεύγουν τα κατάλοιπα και να ανανεώνονται τα πρόσθετα που έχουν τα λάδια για την προστασία του.

mia_zoi_kawa
28/04/2024, 13:28
Συνεχίζει αυτός να κάνει vlogging; Δεν τον κούρασε η αναγνωρισιμότητα και οι youtuboυποχρεώσεις, που παραπονιόταν τις προάλλες;


Τώρα έχει αγορασει και ένα Άφρικα και κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση της σε επεισόδια. Το content είναι άριστο για όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει Άφρικα. Έχει πάρει σίγουρα μπαγιοκο από τον Σαρακάκη. Είτε ζεστο είτε σε έκπτωση για το Άφρικα. Η honda γενικά δίνει λεφτά στους vloggers ανά τον κόσμο πολύ στοχευμένα και δεν τους κάνει σκούπα όπως οι Κινέζοι.

mia_zoi_kawa
28/04/2024, 13:43
Ξεφεύγουμε από το θέμα του νήματος αλλά όποιος νομίζει ότι τα marketing plan της βιομηχανίας μοτοσυκλέτας δεν έχουν budget για τα social πλανάται οικτρά. Αν υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον ακόμα και αυτό το φόρουμ μπορούν να προσεγγίσουν. Πόσο μάλλον τους vlogger που τους παρακολουθούν ποιο δυναμικοί καταναλωτές από αυτούς που μαζεύονται στα φόρουμ.

skritikos
29/04/2024, 15:39
452636

skritikos
29/04/2024, 15:40
Που ακριβώς έχετε δει το service κάθε 6000km ακόμη το ψάχνω!

mia_zoi_kawa
29/04/2024, 15:46
Δεν το έχουμε δει απλά αλλάζουμε λάδια καθε 6. Λάθος έκφραση χρησιμοποίησα στο ποστ μου.

Το manual σου είναι ακριβώς ίδιο με το δικό μου. Δεν διακρίνω πουθενά για περιοδική ΧΡΟΝΙΚΗ συντήρηση . Βοηθάμε με. Υπάρχει και δεν το βλέπω;

PaNick67
29/04/2024, 16:02
Ακριβώς μετά τα χιλιόμετρα των σέρβις λέει ετήσιος έλεγχος που περιλαμβάνει αυτό που κάνει σε κάθε σέρβις.

skritikos
29/04/2024, 16:36
Δεν το έχουμε δει απλά αλλάζουμε λάδια καθε 6. Λάθος έκφραση χρησιμοποίησα στο ποστ μου.

Το manual σου είναι ακριβώς ίδιο με το δικό μου. Δεν διακρίνω πουθενά για περιοδική ΧΡΟΝΙΚΗ συντήρηση . Βοηθάμε με. Υπάρχει και δεν το βλέπω;

Αυτό που λέει Ετήσιος Έλεγχος (η στήλη μετά από αυτές με τα χιλιόμετρα) :)

mia_zoi_kawa
05/05/2024, 08:07
452740

Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Όπως βλέπεις το μοντέλο του 2021 ,(βασικά το αγοράσα το 2021 αλλά πρέπει να είναι του 19 ή τη ου 20 ...είναι το κόκκινο) έχεις διαφορές στην ΕΤΗΣΙΑ συντήρηση από το δικό σου που είναι 18 και πριν. Ουσιαστικά θέλει μόνο αλλαγή λαδιών .

doctoras
05/05/2024, 21:00
Κάντε ότι νομίζετε με τα χλμ με τις αλλαγές λαδιών

Όμως σε χοντα και ειδικα σε αυτά τα μοτερ μεσης αποδοσης δεν θα πάθει τίποτα αν σε ένα χρόνο διανύσεις 12k ή και 13k χλμ και έχεις το ίδιο λάδι αρκεί μόνο το καρτερ να έχει την ίδια ποσότητα λαδιού όπως αυτη που αναγράφει ο κατασκευαστής.
Τα μοτερ έχουν δοκιμαστεί πολλα χρόνια και η τεχνολογία λαδιών το επιτρέπει.

Tallyban
06/05/2024, 08:27
12000 χιλιάδες χιλιόμετρα μέσα στη πόλη με τα ίδια λάδια,είσαι σίγουρος;

ptc
06/05/2024, 09:24
12000 χιλιάδες χιλιόμετρα μέσα στη πόλη με τα ίδια λάδια,είσαι σίγουρος;

Ε όχι και 12 εκατομμύρια. Όντως υπερβολή.

patsavour
06/05/2024, 10:20
Τα σύγχρονα ημι η φουλ συνθετικά λάδια μια χαρά αντεχουν και μέσα και έξω από την πόλη 12000 χλμ ειδικά σε Χόντα μηχανάκια.

Overwrite
09/05/2024, 20:47
Μπορειτε να μου εξηγησετε τι σημαινει για το μοντελο η αντικατασταση του με το NX500?
Θα εχει συνεπειες στην αξια του και στα ανταλλακτικα?
Εχω δει αρκετους σε βιντεακια να λενε οτι πουλησαν τα cb500x τους λογω της αλλαγης μοντελου απο την honda

doctoras
09/05/2024, 21:35
Κανονικά δεν θα έπρεπε να σημαίνει τίποτα.. θα πρέπει να αγοράζουμε κατασταλαγμένα κατόπιν ψαξιματος για να το ευχαριστηθούμε όπως εμείς Θελουμε και όχι όπως θα πρέπει να είναι για να μεταπωληθεί «κατάλληλα»

Η αξία των χοντα είναι δεδομένη απο την εμπορικότητα και ποιότητα λειτουργίας τους. Πάντα θα κρατάνε καλά και ας είναι το προηγούμενο μοντέλο αρκεί να το έχουν συμπεριφερθεί σωστά αυτοί που θα το χειρίζονται

telegonos
09/05/2024, 23:03
Εχω δει αρκετους σε βιντεακια να λενε

452840

Overwrite
10/05/2024, 00:28
Το θέμα των ανταλλακτικών είναι που με προβληματίζει.

doctor_john
10/05/2024, 07:17
Σε προβληματίζει σημαίνει πως χρησιμοποιείς κάποια δεδομένα με σκοπό να βρεις μια λύση.
Έχεις αντίστοιχο παράδειγμα από εμπορικό honda να έχει μείνει από ανταλλακτικά;

Βλέπω κόσμο με 30-35 ετων honda, που δεν πούλησαν αντίστοιχα, να κάνουν τους κύκλους τους χωρίς πρόβλημα.
Και αυτοί έχουν ανάγκες που οι σημερινές μοτό δεν προβλέπεται να έχουν..

Ακόμα και να σταματούσαν τα πάντα από πλευράς εργοστασίου, το γεγονός ότι βρίσκονται χιλιάδες σε κίνηση
θα ενεργοποιούσε βιοτεχνίες που θα κάλυπταν σε ένα εξάμηνο. Ούτε που θα γινόταν αντιληπτό.

Το ποσό που θα σου κοστίσει, θα μειωθεί 2500-3000ε σε πέντε χρόνια. Αν μειωθεί :look:

mia_zoi_kawa
10/05/2024, 09:12
452840


Μπορειτε να μου εξηγησετε τι σημαινει για το μοντελο η αντικατασταση του με το NX500?
Θα εχει συνεπειες στην αξια του και στα ανταλλακτικα?
Εχω δει αρκετους σε βιντεακια να λενε οτι πουλησαν τα cb500x τους λογω της αλλαγης μοντελου απο την honda


Το Nx είναι ένα φρεσκαρισμα του cbx. Bελτιωμενη ανεμοξαλυψη, traction , νέα οθόνη, ελαφρύτεροι τροχοί και μικρές αλλαγές στην ρύθμιση των αναρτήσεων.

Ο κόσμος που πουλάει το cbx για να πάει σε NX το κάνει με την λογική του γκατζετακια που θέλει να έχει το τελευταίο μοντέλο.

Εγώ πήγα σε επίσημη αντιπροσωπεία της honda να ρωτήσω για αλλαγή cbx με nx και μου είπαν σχεδον ότι θα είμαι μ@λακας αν το κάνω αντί να μαζέψω λεφτά για να πάρω ένα Άφρικα ή έστω ένα τρανσαλπ.

stefanos
10/05/2024, 20:38
Το θέμα των ανταλλακτικών είναι που με προβληματίζει.

Στο θέμα των ανταλλακτικών δεν θα έχεις πρόβλημα για πολλά πολλά χρόνια.
Συνήθως χρησιμοποιούνται και σε άλλα μοντέλα.
ΠΧ για το cb500x του 22 ο οδηγός βαλβίδων 12204-kyj-305
μπαίνει και σε https://www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle/assignment_spare_parts/12204KYJ305
Το οποίο σημαίνει ότι αυτός που έχει το shadow 1100 του 2000 στην Καλιφόρνια έχει οδηγό βαλβίδων από τη honda άμεσα.
Και φυσικά το nx θα είναι φτιαγμένο σε μεγάλο βαθμό από εξαρτήματα του cb.

Overwrite
11/05/2024, 02:00
Τέλεια σε ευχαριστώ! Το να χάσει 30% της αξίας του μετά από 5 χρόνια χρήση αν με βολέψει όντως στις ανάγκες μου το θεωρώ ένα πολύ αξιοπρεπές τίμημα!
Τώρα για τα ανταλλακτικά ρώτησα και αντιπροσωπία και μου είπαν ότι υπάρχουν ακόμα και για πολύ παλιά μοντέλα οπότε δεν θα έχω θέμα, και βρήκα και ένα ιδιοκτήτη που το έχει πολλά χρόνια, και μου είπε ότι είναι οικονομικό και δεν βγάζει προβλήματα!
Νομίζω κατέληξα, μου φαίνεται ένα overall καλό μοντέλο για όλες τις χρήσεις, ιδανικό για να πειραματιστεί κάποιος σαν εμένα που δεν έχει εμπειρία με μηχανές πέρα από παπάκια.

Overwrite
11/05/2024, 02:10
Α οκ κατανοητή η επιθυμία για αλλαγή(αν και για τα δικά μου γούστα αυτές οι μικροαλλαγές δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία).
Το είδα και το ΝΧ, δεν έχω θέμα με τα γκατζετακια γενικά και θα το κοιτούσα σοβαρά, αν δεν μου φαινόταν τόσο άσχημη η μούρη του που δεν το σκέφτομαι καν.
Τώρα για τα άλλα δύο που λες, θα μου άρεσαν πολύ κι εμένα και θα τα κοίταγα αντί για το ΝΧ, αλλά η κύρια χρήση τους και να τα έπαιρνα θα ήταν κοντινές σχετικά αποστάσεις, και δεν πιστεύω ότι έχει νόημα να τα κοιτάω. Αλλά φαίνονται πολύ τίμιες μηχανές.

lazkal
27/07/2024, 17:27
Ξεθάβω το θέμα για να πω μια ιστορία που κανονικά θα έπρεπε να μπεί στην ενότητα " τι κανατε για την μοτο σας σήμερα " . Όμως ας βρίσκεται εδώ μήπως και φωτιστεί κανείς χριστιανός ...

Φτάνει λοιπόν το μοτόρι τα 6.000 km και λέω ας αλλάξω λάδια και φίλτρο , τώρα μάλιστα που έχω και κεντρικό σταντ είναι καλή φάση να το κάνω και φωτορομάντζο ...

Οπότε ετοιμάζομαι

454782

lazkal
27/07/2024, 17:38
Ξεβιδώνω την τάπα του λαδιού


Και γίνεται της @ουτάνας ...

Το λάδι πετάγεται με φοβερή πίεση ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ , το δοχείο δεν μπορεί να μπει στην καταλληλη θέση ( εμποδίζει το κεντρικό σταντ ) , το λάδι τρέχει παντού , το σταματώ όσο μπορώ με το χέρι ( αλλά καίει πολύ - καθότι κάνουμε την αλλαγή με ΖΕΣΤΟ μοτέρ ) και καταλήγω να μαζεύω με πατσαβούρες και στουπιά 1,5 λίτρο από το πάτωμα :cry::cry::cry:

Φυσικά το φωτορομάντζο δεν έγινε :lol::lol::lol:

Αργότερα έβγαλα αυτή τη φωτό όπου φαίνεται πόσο ΛΙΓΟ λάδι μαζεύτηκε στο λεκανάκι .

454783
454784

lazkal
27/07/2024, 17:44
Εννοείται πως έχω κάνει άπειρες αλλαγές στην ζωή μου ...

Μπαίνοντας αργότερα στο CB500X forum , διαβάζω την ίδια ιστορία τουλάχιστον άλλες 10 φορές ...

Και όλες να ξεκινάνε λέγοντας " έχω αλλάξει χιλιάδες φορές λάδια ...το gaμημένο κεντρικό σταντ !!! " .

Και όλοι να σκουπίζουν 2 λιτρα λάδι απο το πάτωμα :lol::lol::lol:

lazkal
27/07/2024, 17:50
Αισίως λοιπόν φτάνω στα 18.000 km (στα 12.000 πήγα σε εξουσιοδοτημένο για την εγγύηση :mad:) και έχοντας πλέον σοφία πάω στην επόμενη αλλαγή .

Εννοείται πως ΔΕΝ θα χρησιμοποιήσω το κεντρικό , και καλού κακού την ανεβάζω στην ράμπα - για καλύτερο έλεγχο .

454785

lazkal
27/07/2024, 17:54
Απο μιά σειρά χωνιά βρήκα το κατάλληλο μέγεθος και το σφήνωσα
454786

454787

lazkal
27/07/2024, 17:58
Σε αυτή τη φωτό φαίνεται μέχρι που ανεβαίνει η στάθμη του λαδιού - για να καταλάβετε απο τις προηγούμενες ΠΟΣΟ λάδι σκούπισα απο το πάτωμα :bawl::bawl:

454788

o_gavros
27/07/2024, 18:02
Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και το μηχανάκι σου και μην ξανακάνεις αλλαγή όσο το μηχανάκι είναι ζεστό.

Α και πάρε ένα πιο ενδεδειγμένο δοχείο συλλογής λαδιών.
Αυτά τα μπιτονια τα κομμένα καλά ήταν για τίποτα χτεξακοσα εποχής τζιν και τσοκαρου.
Παθων.

lazkal
27/07/2024, 18:02
Μερακλίδικη αλλαγή φίλτρου λαδιού και αφου στράγγιξε καλά ( 2 Νύμφες - είμασταν 2 ) ετοιμαστήκαμε για το λάδι :):)

454789

454790

lazkal
27/07/2024, 18:03
Ουπς Λάθος :D

454791

Τώρα είσαι σωστός..

454792

lazkal
27/07/2024, 18:11
Και μια και ήμουνα ζεστός έκανα και την αλλαγή στα πίσω τακάκια (πρώτη φορά στα 18.000 ) .
454759
Μια πρώτη δοκιμή λοιπόν τα FERODO Platinum - οικονομικά και να δούμε πως θα πάμε

lazkal
27/07/2024, 18:23
Ο Haynes λέει να βγάλουμε τον αισθητήρα του ABS (μάλλον για την προστασία του ?? )
454760

και μετά αφού χαλαρώσουμε τον πείρο που συγκρατεί τα τακάκια ξεβιδώνουμε την ΜΙΑ βίδα της δαγκάνας

454761

Η δαγκάνα ανασηκώνεται

454762

Βγάζουμε τον πείρο και τραβάμε έξω τα τακάκια ...

454763

Ίσως αντέχανε 1.000 km ακόμη ...

454764

lazkal
27/07/2024, 18:27
Καθαρίσαμε το έμβολο

454765

Και η στάθμη των υγρών πρίν

454766

και αφου μπήκε το έμβολο μέσα

454767

lazkal
27/07/2024, 18:29
Το έμβολο μέσα . ΔΕΝ χρειάστηκε περισσότερο τα τακάκια μπήκαν ΠΟΛΥ άνετα

454768

lazkal
27/07/2024, 18:32
Η Στάθμη Λαδιού μετά απο 2,6 λίτρα ( και αφου γέμισε το φίλτρο )

454769

με άλλα 100 ml φτάσαμε στη τελειότητα

454770

lazkal
27/07/2024, 18:37
Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και το μηχανάκι σου και μην ξανακάνεις αλλαγή όσο το μηχανάκι είναι ζεστό.

Α και πάρε ένα πιο ενδεδειγμένο δοχείο συλλογής λαδιών.
Αυτά τα μπιτονια τα κομμένα καλά ήταν για τίποτα χτεξακοσα εποχής τζιν και τσοκαρου.
Παθων.

Νομίζω ότι τα Λάδια πρέπει να αλλάζονται ΖΕΣΤΑ ...

Έχεις καμιά ιδέα για το που έχει ποικιλία απο δοχεία συλλογής λαδιού - γιατι χρειάζομαι ένα ιδιαίτερο ...

o_gavros
27/07/2024, 19:01
Είναι λάθος το ζεστα.
Αφενός γιατι μπορεί να μας κάψουν, αφετέρου γιατί μπορεί να γίνει ζημιά σε κάποιο σπείρωμα κλπ
Τα γιαμαχα πχ, είναι μνημειώδη για τα βουτυρενια κράματα που κλωτσανε στα σπειρώματα με το κοίταγμα.

Όσο για δοχείο,εγώ έχω δύο δεκαλιτρα τέτοιου τύπου και κάνω μια χαρά τη δουλειά μου

454771

Υπάρχει όμως και σε τέτοιο στυλ

454772

Τα βρίσκεις παντού και σε κάθε μέγεθος.

Tallyban
27/07/2024, 19:31
Είναι λάθος το ζεστά;Άνθρωπε μου πήγαινε κάνα γήπεδο καλύτερα.

Road Pirat
27/07/2024, 19:44
Το manual της Yamaha και σε κάποια Honda που έχω δει λένε για ζεστά λάδια (θερμοκρασία λειτουργίας), όσο για το δοχείο έχω το δεύτερο και είναι μια βλακεία και μισή, όταν αδειάζεις το λάδι τα κάνεις όλα κολος. Το κομμένο μπουκάλι δουλεύει καλύτερα

motojojo
27/07/2024, 20:05
Κι εγω το δευτερο (το μαυρο) έχω και τελικά δεν ειναι τόσο πρακτικό. Κατά τη μετάγγιση σε δοχείο κάτι θα χυθεί απέξω.
Το κομμένο μπιτόνι δείχνει πιο ιδανικό, αρκεί να χωράει μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που θα στραγγιστεί.

Το κλειστό δοχείο προσφέρει το πλεονέκτημα ότι μπορείς να κρατήσεις τα λάδια σε αυτό μέχρι να τα πετάξεις και φυσικά να τα μεταγγίσεις χωρίς να χυθεί σταγόνα.

telegonos
27/07/2024, 21:46
Ξεβιδώνω την τάπα του λαδιού


Και γίνεται της @ουτάνας ...

Το λάδι πετάγεται με φοβερή πίεση ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ , το δοχείο δεν μπορεί να μπει στην καταλληλη θέση ( εμποδίζει το κεντρικό σταντ ) , το λάδι τρέχει παντού ,

Ζήλεψε κι αυτό την δόξα της Piaggio στα σκούτερ της. Μια τεράστια τάπα για κλειδί 24mm, που ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ το κεντρικό σταντ να κάνεις οτιδήποτε, το λάδι τρέχοντας γλύφει το σταντ και τρέχει ΠΑΝΤΟΥ, ΚΑΙ στα περισσότερα μοντέλα περνάει μπροστά της ΚΑΙ η σωλήνα της εξάτμισης να μην μπορείς να βάλεις καρύδι-καστάνια.

Μπράβο Honda, βρήκες να αντιγράψεις καλές συνήθειες κι εσύ.

doctoras
28/07/2024, 02:00
Το κλειστό δοχείο προσφέρει το πλεονέκτημα ότι μπορείς να κρατήσεις τα λάδια σε αυτό μέχρι να τα πετάξεις και φυσικά να τα μεταγγίσεις χωρίς να χυθεί σταγόνα.

το κλειστό δοχείο μπορεί εύκολα απο την κεντρική του ταπα να μεταγγίσει στα άδεια μονοκιλα κουτιά που άλλαξες για να πάνε σε βενζινάδικο που περισυλλέγει

doctoras
28/07/2024, 02:02
Το manual της Yamaha και σε κάποια Honda που έχω δει λένε για ζεστά λάδια (θερμοκρασία λειτουργίας), όσο για το δοχείο έχω το δεύτερο και είναι μια βλακεία και μισή, όταν αδειάζεις το λάδι τα κάνεις όλα κολος. Το κομμένο μπουκάλι δουλεύει καλύτερα

το μηχανάκι απο κρύο χρειάζεται να το βάλεις μπροστά 1-2 λεπτά να κάνουν μια περιστροφή στο μοτέρ και μετά είναι έτοιμα για αφαίρεση

dumutrus
28/07/2024, 16:54
Από περιέργεια έψαξα να δώ τι λ3ει η honda για το cb-1

454794

husky21
28/07/2024, 17:16
Νομίζω ότι τα Λάδια πρέπει να αλλάζονται ΖΕΣΤΑ ...

Έχεις καμιά ιδέα για το που έχει ποικιλία απο δοχεία συλλογής λαδιού - γιατι χρειάζομαι ένα ιδιαίτερο ...

Δεν θα αμφισβητεις τους ειδικους...Δεν ξερεις εσυ
Και τα μανιουαλ μαλακιες λενε
Ιδανικα πρεπει να ειναι στο ψυγειο το μηχανακι πριν αλλαξεις λαδια

harris_x
28/07/2024, 17:52
Παλικάρια μου το "ζεστά" είναι πολύ σχετικό.
Προφανώς και δε θα αλλάξουμε λάδια στα καπάκια μετά από βόλτα που το λάδι είναι καυτό.

Η καλύτερη περιγραφή σχετικά με τη διαδικασία είναι η παρακατω:


το μηχανάκι απο κρύο χρειάζεται να το βάλεις μπροστά 1-2 λεπτά να κάνουν μια περιστροφή στο μοτέρ και μετά είναι έτοιμα για αφαίρεση

o_gavros
28/07/2024, 18:24
Καλά το "προφανώς", άμα είσαι ανιωθος πάει περίπατο.
Ο καλοθελητης δεν έδωσε καν σημασία στο σχόλιο για τα σπειρώματα. Δεν πειράζει γιατί τόσο του κόβει.
κάπως πρέπει να ζήσουν και τα συνεργεία.

harris_x
28/07/2024, 19:26
Το νου σας :evil:

giorgosb
28/07/2024, 19:27
Μαλακωσά...

Kickstart
29/07/2024, 08:52
Ψηφίζω κομμένο μπουκάλι κι εγω. Αρκεί να είναι κάπως μπαμπάτσικο να χωράει πράμα μέσα.Προσωπικά την εχω βρεί καλα με τα μπετονάκια που παίρνει με απιονισμένο νερό η κυρά για το σίδερο κτλ. Κόβω τρούπα και δουλεύω με αυτά και αλλάζω όποτε μαλακώνει το πλαστικό. Τα παίρνω μετά αδειαζω σε μεγάλο μπετόνι εκεί που μαζεύω και όταν τιγκάρω τα πάω για άδειασμα σε ανακύκλωση καμμένων λαδιών (έχει σε ολα τα βενζινάδικα αρκεί να σε ψιλοξέρουν). Ελπίζω ολοι να τα πηγαινετε εκει που πρέπει τα παλιά λάδια και όχι σε υπονόμους.

doctoras
29/07/2024, 14:16
Αυτό που έβαλε ο Γιάννης μπορεί να συγκεντρώσει και να αποβάλει με ασφάλεια όλα τα αναλώσιμα λαδια, ψυκτικό υγρά, υγρά φρενών
454808

lazkal
29/07/2024, 15:54
Αυτό πάντως εμένα ΔΕΝ μου κάνει ...
Όπως είπα η ροή του λαδιού είναι οριζόντια οπότε θέλει άλλο πράγμα . Σκέφτομαι να πάρω το παρακάτω :
https://www.stahlbus.de/lng/en/oil-drain-valve/steel-standard/stahlbus-oil-drain-valve-m12x15x12mm-steel-set-1145.html
Έχω την εντύπωση ότι κάποιο μέλος του forum το έχει .
Αν ναι μια άποψη θα βοηθήσει .

o_gavros
29/07/2024, 16:19
Πατάω στο γιουτουμπ cb500x oil change, αυτό είναι το πρώτο αποτέλεσμα που εμφάνισε. Το διευκρινίζω για να σου τονίσω το πόσο τυχαίο είναι.
Δες στο 04:13 που βγάζει τη βίδα αποστράγγισης, πως κάνει χρήση του δοχείου.


https://youtu.be/RfWg2-9ruzo?si=PH4wUq4FZwcNn_3C


Δε λέω ότι το κομμένο μπιτονι, δεν θα κάνει,αλλά για να έχεις μια σχετικά αναίμακτη εμπειρία,να μη γίνουν όλα χάλια δηλαδή, θα πρέπει να έχεις ένα πολύ μεγάλο μπιτονι κομμένο το οποίο όμως λόγω του κομματιού που θα χει αφαιρεθεί,θα είναι πολύ ευλύγιστο και με κίνδυνο να σου χυθουν τα λάδια στη μεταφορά προς το μεγαλύτερο δοχείο απόρριψης.
Δεν τα γράφω έτσι.
Έχω ακόμα το δικό μου αυτοσχέδιο 4λιτρο κομμένο μπιτονι για τη βίδα αποστράγγισης που είχε και στο λαιμό το ΧΤ.
Στο σιμπι μπορεί μεν η βίδα να κοιτάει οριζόντια κι όχι κάθετα αλλά δεν είναι νομίζω αρκετά ψηλά ώστε να χωρέσει άνετα όρθιο ένα κομμένο μπιτονι.

Τα κλειστού και ανοιχτού τύπου που έβαλα ως παράδειγμα βγαίνουν σε πολλά μεγέθη. Οπότε το βάζεις από κάτω και το τοποθετείς εκεί περίπου που υπολογίζεις να σκάσει ο πίδακας.

Αυτά τα κλειστού τύπου, εμένα, με έχουν βολεψει εξαιρετικά.
Έχω στο χώρο μου και ενα 20λιτρο που όποτε γεμίσει πάω στο δίπλα βενζινάδικο και το αδειάζω. Δεν χρειάζεται να με ξέρουν,έχουν υποχρέωση να τα πάρουν. Μου το είχαν πει δυο συνεργεία αυτοκινήτων στη γειτονιά.

lazkal
29/07/2024, 17:04
Δες στο 04:13 που βγάζει τη βίδα αποστράγγισης, πως κάνει χρήση του δοχείου.


Έχω στο χώρο μου και ενα 20λιτρο που όποτε γεμίσει πάω στο δίπλα βενζινάδικο και το αδειάζω. Δεν χρειάζεται να με ξέρουν,έχουν υποχρέωση να τα πάρουν. Μου το είχαν πει δυο συνεργεία αυτοκινήτων στη γειτονιά.

Στο video ο τύπος αλλάζει τα λάδια κρύα και η ροή είναι φυσιολογική . Με ζεστά τα λάδια καταλήγουν ΠΟΛΥ πιο πίσω οπότε θέλει κάτι σαν "ανακλαστήρα" . Έχω παρόμοιο λεκανάκι με το μαύρο και αν πρόκειται να αλλάξω κρύα τα λάδια είναι ΟΚ . ΟΜΩΣ θα συνεχίσω να αλλάζω τα λάδια ΖΕΣΤΑ (γνωρίζοντας βέβαια πως οι τάπες μου είναι ΣΩΣΤΑ σφιγμένες 32Nm ).

'Οσον αφορά τα καμμένα λάδια την ίδια τακτική ακολουθώ και εγώ - μαζεύω 2 εικοσάλιτρα μπετόνια και ο Βενζινάς μου κάνει τρελλές χαρές ( γιατι τα πουλάει ή κάτι τέτοιο ...)

motojojo
29/07/2024, 17:51
:a6: Πείτε κανα βενζιναδικο εντός αθηνών που παιρνει τα λάδια χωρίς γκρίνια...
Ειτε εδω ειτε βρουμ/πμ

lazkal
29/07/2024, 18:07
:a6: Πείτε κανα βενζιναδικο εντός αθηνών που παιρνει τα λάδια χωρίς γκρίνια...
Ειτε εδω ειτε βρουμ/πμ
https://www.google.gr/maps/place/Shell/@37.8747761,23.7549544,19z/data=!4m6!3m5!1s0x14a1be2efa77a6a9:0xa723a57ad1105ae6!8m2!3d37.8744708!4d23.7549193!16s%2Fg%2F11b779 dfg3?entry=ttu

doctoras
29/07/2024, 22:14
Αν το λάδι σκάει στο διπλό σταντ όταν αυτό είναι ανοιχτό, τότε δοκίμασε με το με το διπλό κλειστό και το μηχανάκι στο πλαϊνό σταντ.
Στραγγίζει καλύτερα και είναι πιο μανιτζεβελο να του ρίξεις ένα δυο κουνήματα για τα εναπομείναντα
Λάδι ξέρεις ποσό παίρνει από τα σπεκς, το βάζεις
Όταν έρθει η ώρα του ελέγχου τότε το βάζεις στο διπλό για να τσεκάρεις ξανά την καθορισμένη στάθμη.

Βάζεις μια μπροστά με κλειστή τάπα, σβήνεις πάλι και τσεκάρεις την στάθμη

tracerr900
22/10/2024, 18:28
Ζελατίνα πάντως εγώ προτίμησα αυτή (https://www.motokouskouris.gr/katastima/zelatina-wrs-dark-fime-gia-honda-cb-500-x-mont-16-21/)σαν δεύτερο moto (CB500X).Η ΓΝΏΜΗ ΣΑΣ?

husky21
22/10/2024, 18:44
Ζελατίνα πάντως εγώ προτίμησα αυτή (https://www.motokouskouris.gr/katastima/zelatina-wrs-dark-fime-gia-honda-cb-500-x-mont-16-21/)σαν δεύτερο moto (CB500X).Η ΓΝΏΜΗ ΣΑΣ?

πολυ ομορφη..την εχει φιλος μου και ταιριαζει πολυ ωραια στη μηχανη..βεβαια αυτος εχει προσθεσει κ ενα εξτρα "φρυδακι" απο πανω

zephyr1
23/10/2024, 18:08
Επισης σε καθε αλλαγη λαδιων αλλαζουμε παντα αυτη την γαμωροδελα που κοστιζει τιποτα αλλα μπορει να κανει τεραστια ζημια.
Δεν εχω δει και λιγους μηχανικους να αφηνουν την ιδια για καποιες αλλαγες.:moutza:

dankannn
24/10/2024, 20:08
Εγω παιδιά όλα τα χρόνια κάνω το εξής, ξελασκαρω την τάπα λαδιού κρύο, το βάζω μπροστά λίγο να ζεσταθεί.
Το σβήνω, βγάζω την τάπα με προσοχή να μην καώ και αηδιάζω τα λάδια + φίλτρο .
Αφού κρυώσει βάζω τάπα και πάντα νέα ροδελα + φίλτρο , σφίγγω με ροποκλειδο και έτοιμος.