View Full Version : Έμεινε καμια μοτοσυκλέτα εργατης?
basilis_k6
24/04/2024, 15:17
Χαζεύω τα μηχανάκια και απορω, έμεινε καμια μοτοσυκλέτα καθημερινη, κλασσικη, απλη και σχετικά φθηνη? Εργάτης δηλαδη.
Στο μυαλό μου μια καθημερινη μοτοσυκλέτα ειναι στυλ ον οφφ η πιο χαμηλη αλλα με ελαφρως μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων. Έχει 19 και οχι 21 τροχο, οκ και με 17 ας πουμε κομπλε ειναι. μονοκύλινδρο η 2κ. 250-300cc. Έχει σέλα φαρδια για 2 ατομα, παιρνει βαλιτσα και έχει μονο τα απαραιτητα πλαστικα. Μήπως τελικά αυτος ειναι ο λόγος που το cb500x πουλάει σαν τρελλο? Επειδη ειναι ακριβως αυτο που πρεπει και ας έχει λίγα κυβικα παραπάνω?
Πιστεύω λείπει μια μοντέρνα εκδοχή του Honda AX-1 250. Σίγουρα στις αγορές της Ασίας/Ινδίας θα υπάρχουν τέτοιες μοτοσυκλέτες που ψάχνεις.
basilis_k6
24/04/2024, 15:32
Πιστεύω λείπει μια μοντέρνα εκδοχή του Honda AX-1 250. Σίγουρα στις αγορές της Ασίας/Ινδίας θα υπάρχουν τέτοιες μοτοσυκλέτες που ψάχνεις.
και στην αμερική εχει αρκετες ακομα. στην ευρωπη που έχουμε πηξει και στα κινέζικα βγαινουν 357 γυμνα χωρις σελα και αλλα 215 ονοφφ των 250 κιλων. Μια κανονική μοτοσυκλέτα για χρηση δρομου/πολης δεν υπάρχει πραγματικά!
Tallyban
24/04/2024, 15:55
Μοτοσυκλέτα εργάτης σε αφρικές, ασίες και νότιες αμερικές,θεωρείται έως 200κυβικα,χωρίς πλαστικά, κινητήρα με επικεφαλής βαλβίδες,σκεπασμένη αλυσίδα,και φτηνά στενα λάστιχα.
Χαζεύω τα μηχανάκια και απορω, έμεινε καμια μοτοσυκλέτα καθημερινη, κλασσικη, απλη και σχετικά φθηνη? Εργάτης δηλαδη.
Στο μυαλό μου μια καθημερινη μοτοσυκλέτα ειναι στυλ ον οφφ η πιο χαμηλη αλλα με ελαφρως μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων. Έχει 19 και οχι 21 τροχο, οκ και με 17 ας πουμε κομπλε ειναι. μονοκύλινδρο η 2κ. 250-300cc. Έχει σέλα φαρδια για 2 ατομα, παιρνει βαλιτσα και έχει μονο τα απαραιτητα πλαστικα. Μήπως τελικά αυτος ειναι ο λόγος που το cb500x πουλάει σαν τρελλο? Επειδη ειναι ακριβως αυτο που πρεπει και ας έχει λίγα κυβικα παραπάνω?
Ο ρόλος αυτός έχει δοθεί στα σκούτερ πλέον. Εργάτες.
Οι μοτοσυκλέτες εδώ και κάμποσα χρόνια έχουν μπει το στην κατηγορία powersports που αφορά μηχανοκίνητο αθλητισμό, χόμπυ κτλ. Είναι πανάκριβες και στον δυτικό κόσμο έχουν εποχιακή χρήση. Μην κοιτάς στην Ελλάδα που κλίμα και καταβολές που έρχονται από το παρελθόν μας βοηθάνε.
Γράφεις πολύ σωστά για το CB500X, που πάλι είναι Ελληνική περίπτωση. Στην Ευρώπη αν δεν πάρουν σκούτερ για commuting παίρνουν το NC των 750cc....
basilis_k6
24/04/2024, 17:17
Ο ρόλος αυτός έχει δοθεί στα σκούτερ πλέον. Εργάτες.
Οι μοτοσυκλέτες εδώ και κάμποσα χρόνια έχουν μπει το στην κατηγορία powersports που αφορά μηχανοκίνητο αθλητισμό, χόμπυ κτλ. Είναι πανάκριβες και στον δυτικό κόσμο έχουν εποχιακή χρήση. Μην κοιτάς στην Ελλάδα που κλίμα και καταβολές που έρχονται από το παρελθόν μας βοηθάνε.
Γράφεις πολύ σωστά για το CB500X, που πάλι είναι Ελληνική περίπτωση. Στην Ευρώπη αν δεν πάρουν σκούτερ για commuting παίρνουν το NC των 750cc....
για καποιον που δεν θέλει σκουτερ ομως δεν έμεινε τιποτα στα μικρα κυβικα. και δεν ειναι οτι δεν βγαζουν μοντελα. απλα δεν βγαζουν κατι βολικο. πχ αυτο https://cfmoto.net.gr/autos/300clx/ με μια φυσιολογικη ουρα και βαλιτσα ειναι οκ αν και ειναι κοντο. ή αυτο αν βγαλουν τα καγκελα και καμια 20αρια αχρηστα πλαστικα https://voge.gr/bike/300ds-e5-2/
Dimmanoukas
24/04/2024, 17:25
Εκτός από αυτά δύο τρία πρόχειρα που μου έρχονται στο μυαλό είναι
1) Royal Enfield Hunter
2) voge 350 ac-x
3) sym nh-t 200 ή 300
4) zontes g 200 ή gk 350
Τώρα για την αξιοπιστία τους, λογικά το πρώτο είναι οκ
Σε αυτό που λέτε το sym ίσως είναι πιο κοντά στο ζητούμενο
motojojo
24/04/2024, 17:26
Τα crf και nh-t; Τα requirements που δοθηκαν αυτά μου έφεραν στο μυαλό.
mia_zoi_kawa
24/04/2024, 17:28
Δεν συφερουν τους αντιπροσώπους οι απλοι εργάτες για αυτο έχουμε πήξει στα σκούτερ.
basilis_k6
24/04/2024, 18:01
Εκτός από αυτά δύο τρία πρόχειρα που μου έρχονται στο μυαλό είναι
1) Royal Enfield Hunter
2) voge 350 ac-x
3) sym nh-t 200 ή 300
4) zontes g 200 ή gk 350
Τώρα για την αξιοπιστία τους, λογικά το πρώτο είναι οκ
Σε αυτό που λέτε το sym ίσως είναι πιο κοντά στο ζητούμενο
το royal enfield scram ειναι το μονο που πραγματικά έχει ολα οσα πρεπει. οι αλλες ειναι χαμηλες. γιατι να καθεσε σε "λάθος" θέση σε μια μοτοσυκλέτα που με το ζορι θα δεις τα 100χλμ? sym και ζοντες δεν ειναι φθηνα δυστυχως, ειναι φθηνιάρικα. Θέλουμε η honda να βγάλει cb250x.
v-strom 250
versys 300
bmw g 310 gs
stefanos
24/04/2024, 18:20
Προβληματίζομαι ανάλογα αυτή την εποχή λόγω βλάβης στο σκούτερ που έτσι κι αλλιώς έχει κάνει τα χιλιόμετρά του και με τους 9 πόντους διαδρομή ταλαιπωρεί τη γέρικη μέση μου οπότε αποκλείω σκούτερ και λοιπά με 10 εκ διαδρομή.
Τα μόνα που ταιριάζουν στην περιγραφή μου είναι crf 300 l και rally ,voge 300 rally, nht 200, το καινούργιο cfmoto 450 mt.
Όλα έχουν 21, έχουν αξιοπρεπείς διαδρομές για τις λακκούβες της πόλης θεωρητικά για ένα άτομο.
Τελικά για καθημερινό είναι δύσκολα τα πράγματα πλέον. Πρέπει να πάς πράγματι στα 500 και γι αυτό το λόγο πάνε τρένο τα Honda και οι κλώνοι του.
basilis_k6
24/04/2024, 18:33
Προβληματίζομαι ανάλογα αυτή την εποχή λόγω βλάβης στο σκούτερ που έτσι κι αλλιώς έχει κάνει τα χιλιόμετρά του και με τους 9 πόντους διαδρομή ταλαιπωρεί τη γέρικη μέση μου οπότε αποκλείω σκούτερ και λοιπά με 10 εκ διαδρομή.
Τα μόνα που ταιριάζουν στην περιγραφή μου είναι crf 300 l και rally ,voge 300 rally, nht 200, το καινούργιο cfmoto 450 mt.
Όλα έχουν 21, έχουν αξιοπρεπείς διαδρομές για τις λακκούβες της πόλης θεωρητικά για ένα άτομο.
Τελικά για καθημερινό είναι δύσκολα τα πράγματα πλέον. Πρέπει να πάς πράγματι στα 500 και γι αυτό το λόγο πάνε τρένο τα Honda και οι κλώνοι του.
αυτα ειναι πραγματικά ον οφ ομως. ψηλα μηχανακια με μικρες η ανυπαρκετες σελες και 21 τροχο. το nht το εξαιρω, ειναι πραγματικα κινεζια και δεν θα εδινα ουτε χιλια ευρω.
ισως γιαυτο πουλαει και το himalayan. αν αυτο το εβγαζε ιαπωνας το ειχα παρει χθες.
basilis_k6
24/04/2024, 18:43
v-strom 250
versys 300
bmw g 310 gs
καλες επιλογες δεν λεω αλλα πολυ πλαστικο ρε παιδι μου... πολύ μπουγιο.
Χαζεύω τα μηχανάκια και απορω, έμεινε καμια μοτοσυκλέτα καθημερινη, κλασσικη, απλη και σχετικά φθηνη? Εργάτης δηλαδη.
Στο μυαλό μου μια καθημερινη μοτοσυκλέτα ειναι στυλ ον οφφ η πιο χαμηλη αλλα με ελαφρως μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων. Έχει 19 και οχι 21 τροχο, οκ και με 17 ας πουμε κομπλε ειναι. μονοκύλινδρο η 2κ. 250-300cc. Έχει σέλα φαρδια για 2 ατομα, παιρνει βαλιτσα και έχει μονο τα απαραιτητα πλαστικα. Μήπως τελικά αυτος ειναι ο λόγος που το cb500x πουλάει σαν τρελλο? Επειδη ειναι ακριβως αυτο που πρεπει και ας έχει λίγα κυβικα παραπάνω?
Versys 300
Εκτός από αυτά δύο τρία πρόχειρα που μου έρχονται στο μυαλό είναι
1) Royal Enfield Hunter
2) voge 350 ac-x
3) sym nh-t 200 ή 300
4) zontes g 200 ή gk 350
Τώρα για την αξιοπιστία τους, λογικά το πρώτο είναι οκ
Σε αυτό που λέτε το sym ίσως είναι πιο κοντά στο ζητούμενο
Το δεύτερο το είχα αλλά το μονοκύλινδρο 300. Γενικά πολύ καλό, ροπάτο μοτερ, αναρτήσεις που ισοπεδώνουν τις λακούβες, εξαιρετικά φώτα και καλή ποιότητα κατασκευής. Το μόνο μείον η σέλα συνεπιβάτη. Τα φρένα/λάστιχα αν και noname δεν με πρόδωσαν ποτέ, το abs μπροστά ήθελε προσπάθεια για να μπει.
doctoras
24/04/2024, 22:22
Αν και καταλαβαίνω περισσότερο την έννοια «δεύτερο» αντί «καθημερινό».
Η κατηγορία Α2 προσφέρει περισσότερο πρακτικότητα λόγω μεγαλύτερης ευκολίας σε διαχείρηση όγκου / γκαζιού κλπ
Όμως αυτό που ισχύει είναι μοτοσυκλέτα = προσωπική υπόθεση
Έχω πολλα παραδείγματα γνωστών και όχι μόνο, τοσο και προ κρίσης όσο και τώρα να αρέσκονται να μετακινούνται με μοτοσυκλέτα πάνω από 1000cc σε καθημερινή μετακίνηση στην δουλειά και πίσω
Επι του θεματος σου
Αν μιλάμε για μεταχειρισμένα μπορει καποιοσ ακόμη να εντοπίσει από τις εναπομείναντα ελληνικές αγγελίες μοντέλα αξιόπιστα και προσεγμένα από το 1990 εως σήμερα, σε γνήσια κατασταση και χώρις ανακατασκευή.
Αν μιλάμε για καινούργιο, τον χώρο το έχουν καλύψει οι νεοεισερχόμενοι ΚινέζοΙνδοι με πολλές προτάσεις και μια φουτουριστική ενδιαφέρον πρόταση της Benelli με κωδική ονομασία bkx300
Όμως και οι παραδοσιακοί έχουν μηχανάκια και δεν είναι λίγα μέτρησα 20 προτάσεις.
Honda: Crf300L /Rally, Cb300r, cb500x,cb500f,cbr500r, rebel500,cl500
Kawasaki: Z400, ninja400, eliminator450
Yamaha: MT3 / R3
Ktm:duke 390/ adventure 390 / 250
Bmw: 310r / gs
Triumph: street400/ scrambler400
ratamahatta
25/04/2024, 07:24
Ενδιαφέρον έχει και το μοντέλο της swm six6 500, απλό , λιτό σαν κατασκευή και έτοιμο για να εκτελέσει χρέη εργάτη 452563
Στα 4.500€ είναι μια καλή επιλογή
ΓιώργοςΤΤ
25/04/2024, 08:00
Kαλή επιλογή φαίνεται.
Προσωπικά, αν έπρεπε σήμερα να διαλέξω, θα πήγαινα σε κάποιο Royal Enfield. Λογικά στο Himalayian. Ειδικά για εδώ που ζω τα τελευταία 3 χρόνια είναι ιδανικό. Προς το παρόν την δουλειά την κάνω με το DT 125 R που έχω στην κατοχή μου από το μακρινό 2004.
strokt up
25/04/2024, 08:34
Για Αθήνα και πέριξ νομίζω όντως cbx και όμοια είναι πραγματικά χρυσή τομή. Εγώ εχω βολευτει τελευταίο ενα χρόνο + με ενα nx 250 που δεν το αλλαζω με τίποτα.
mia_zoi_kawa
25/04/2024, 16:45
Αυτό το μικρό ον οφ της voge το 300ds φαίνεται καλός εργάτης . Από εκεί και πέρα το χάος.
Οι εργάτες είναι ντεκαυλέ και στο "δυτικό" κόσμο η μοτοσυκλέτα είναι κυρίως συναίσθημα. Για εργάτη, 200άρι στην Ινδία όπως αναφέρθηκε πιο πάνω.
Tallyban
26/04/2024, 08:21
Δε το ηξερα αυτό το σκραμ της ΡΕ.
Γεροδεμένο φαινεται,άμα ήταν με καρμπυρατερ,χωρίς αβς,και ένα χιλιάρικο κάτω ψηνομουνα.
mia_zoi_kawa
26/04/2024, 08:56
Τα 500 κυβικά είναι πολλά για καθημερινές εργασίες στην Αθήνα. Εγώ έχω παπί και ένα cb500x και το cb το χρησιμοποιώ όταν έχω να πάω μόνο Ελευσίνα. Μέσα στην Αθήνα είναι κουμουτσα σε σχέση με το παπί. Όλα τα 500 παίζουν γύρω στα 200 κιλά . Όταν μιλάμε για εργάτες πρέπει να μιλάμε για 160-170 κιλά μάξιμουμ
Lioulios
27/04/2024, 21:00
Beta alp
basilis_k6
27/04/2024, 21:10
Beta alp
το Χ καλύπτει ολες τις προυποθέσεις αλλα λιγο ακριβο. θεωρω η τιμή του ειναι λιγάκι εκτός πραγματικότητας.
basilis_k6
27/04/2024, 21:22
Ενδιαφέρον έχει και το μοντέλο της swm six6 500, απλό , λιτό σαν κατασκευή και έτοιμο για να εκτελέσει χρέη εργάτη 452563
Στα 4.500€ είναι μια καλή επιλογή
τέλειο φαίνεται αλλα δεν εχουμε ιδεα τι παιζει με την εταιρια. παντως εχει ΠΟΛΥ ωραια μοντελα.
Ενδιαφέρον έχει και το μοντέλο της swm six6 500, απλό , λιτό σαν κατασκευή και έτοιμο για να εκτελέσει χρέη εργάτη 452563
Στα 4.500€ είναι μια καλή επιλογή
Φαίνεται τίμιο για τα λεφτά του, αλλά πρέπει να είναι άλλη μια παραλλαγή του Shineray XY400. Ούτε από εμφάνιση τρελαίνομαι, τουλάχιστον με αυτά τα χρώματα/γραφικά.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.