View Full Version : 8κύλινδρος Boxer από την Κίνα
giorgosb
27/04/2024, 11:34
452605
"Λίγες ημέρες μετά από την εμφάνιση των αναλυτικότερων μέχρι τώρα σχεδίων, γύρω από τον νέο 8κύλινδρο Boxer (https://www.bikeit.gr/texnika-all/item/38006-8kylindros-boxer-apo-tin-kina-emfanistike-kai-episima?m=1) κινητήρα μοτοσυκλέτας από την κινεζική GWM, στα γερμανικά μέσα έφτασαν οι πρώτες φωτογραφίες του ίδιου του κινητήρα, από εκθεσιακό stand και από την έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα είναι ο μεγαλύτερος boxer κινητήρας μοτοσυκλέτας ever, με τον κυβισμό του να φτάνει τα 2 λίτρα ή, σύμφωνα με άλλες πηγές, τα 2,4 λίτρα. Ο κινητήρας προφανώς θυμίζει τον 6κύλινδρο boxer του Goldwing σε μορφή, αλλά και με δύο ακόμα κυλίνδρους, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκεται μέσα στον κινητήρα, ώστε το μήκος του να μειώνεται. Σε μία από τις φωτογραφίες, φαίνεται και ο άξονας εξόδου της ισχύος, προς τον πίσω τροχό. Ο κινητήρας θα χρησιμοποιεί επίσης διάταξη DOHC, με συνολικά τέσσερις εκκεντροφόρους, δύο ανά κεφαλή."
telegonos
27/04/2024, 12:14
Γιατί έχει το σήμα της Bentley στο πλάι;
Είναι boxer ή V180;
Coyote.V
27/04/2024, 17:23
Γιατί έχει το σήμα της Bentley στο πλάι;
Είναι boxer ή V180;
Από τις φωτογραφίες που υπάρχουν στο λινκ βλέπω άλλο πράγμα... κάτι σε V130-140 ή μήπως κάνω λάθος; Σημάδεψα την κλίση των κυλίνδρων.... το βλέπεις και συ ή όχι;
452611
sanctusan
27/04/2024, 18:27
Από τις φωτογραφίες που υπάρχουν στο λινκ βλέπω άλλο πράγμα... κάτι σε V130-140 ή μήπως κάνω λάθος; Σημάδεψα την κλίση των κυλίνδρων.... το βλέπεις και συ ή όχι;
452611
Η αριστερή κόκκινη γραμμή, δεν δείχνει να είναι μπλοκ κυλίνδρων
sanctusan
27/04/2024, 18:30
Η αριστερή κόκκινη γραμμή, δεν δείχνει να είναι μπλοκ κυλίνδρων
Σε αυτή ρίξε μία ματιά, νομίζω είναι πιο κατατοπιστική
452612
giorgosb
27/04/2024, 19:27
Γιατί έχει το σήμα της Bentley στο πλάι;
Αν δεν κάνω λάθος, είναι 8 και όχι Β.
karellen
27/04/2024, 19:37
Αν δεν κάνω λάθος, είναι 8 και όχι Β.
Ίσως,αλλά η φτερούγα είναι 9/10 καρμπόν Bentley!
giorgosb
27/04/2024, 19:41
Ίσως,αλλά η φτερούγα είναι 9/10 καρμπόν Bentley!
Άλλο αυτό... Είπαμε, από Κίνα είναι.. :p
Ωραίο μοτέρ για κανένα καίκι χωρίς να θέλω να μειώσω φυσικά τους μηχανικούς αλλά από όπου και να το δω ε είναι μία αηδία για 2 ρόδες.
sanctusan
27/04/2024, 21:54
Ωραίο μοτέρ για κανένα καίκι χωρίς να θέλω να μειώσω φυσικά τους μηχανικούς αλλά από όπου και να το δω ε είναι μία αηδία για 2 ρόδες.
Φαντάζομαι θα μπει σε κάτι σαν το Goldwing ή σαν το Rocket, στη χειρότερη κάτι σαν το R18
Γιατί έχει το σήμα της Bentley στο πλάι;
Αν δεν κάνω λάθος, είναι 8 και όχι Β.
Για καθιστε λιγο ηρεμα. Ειναι κινεζοι. ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ να αντιγραψουν :lol:
Είναι boxer ή V180;
Τωρα με σκαλωσες ρε συ :smokin:
panavour
27/04/2024, 23:13
Μια χαρα ειναι,αμα τον εφτιαχνε η προπελα,η το σουτιεν ,δεν θα λεγατε τιποτα.Αληθεια εμεις φτιαχνουμε τίποτα??? Α συγνωμη ξεχασα.Φτιαχνουμε εδω και κατι χρονια φετα βαρελισσσσα.Κι αυτο κατι ειναι.:whistle:
telegonos
27/04/2024, 23:23
Τωρα με σκαλωσες ρε συ :smokin:
boxer και V180, εξωτερικά φαίνονται ίδιοι, και οι δύο έχουν αντιθετα πιστόνια.
Οι boxer ομως, για κάθε ζεύγος αντίθετων πιστονιών, έχουν ξεχωριστό κομβίο για την μπιέλα, με 180 μοίρες διαφορά. Ετσι κάθε ζευγάρι πιστονιών, κάνει το ένα πιστόνι το ένα προς το άλλο, εντελώς αντίθετη και συμμετρική κίνηση: και τα δύο πάνε προς το ΑΝΣ ή και τα δυο επιστρέφουν στο ΚΝΣ στην ίδια φάση, κοιτώντας πάντα αντίθετα το ένα ως προς το άλλο.
Οι V180 , συχνα αναφέρονται και ως flat, είναι στην ουσία V κινητήρες που η περιεχόμενη γωνία έχει ανοίξει στις 180 μοίρες. Οπως είναι κοινό σε όλους σχεδόν τους V κινητήρες, κάθε ζευγάρι πιστονιών, δένουν σε ΕΝΑ κοινό κομβίο οι μπιέλες τους, οπότε τα αντίθετα πιστόνια, πάνε μαζί δεξιά-αριστερά, όταν το ένα φτάνει στο ΑΝΣ, το άλλο φτάνει στο ΚΝΣ του κ.ο.κ.
Σε περιπτώσεις δικύλινδρων τέτοιων κινητήρων, η διάταξη είναι πάντα boxer, γιατί τα αντίθετα κινούμενα πιστόνια, αλληλοαναιρούν τις αδρανειές τους, οπότε και ο ο κινητήρας δεν έχει κραδασμούς. Ενας V180 δικύλινδρος, όμως, θα χρειαζόταν ιδιαίτερες αντικραδασμικές διατάξεις, για να εξισσοροπήσει ΔΥΟ πιστόνια που πάνε μαζί δεξιά αριστερά.
Οταν όμως έχουμε πολύ-πολυκύλινδρους V180 κινητήρες, η εξισορρόπηση των κραδασμών, γίνεται βάζοντας σε κατάλληλη διαφορά φάσης τα ζευγάρια, οπότε το ένα ζευγάρι ακυρώνει τις αδρανειακές δυνάμεις του άλλου. Σε αυτή την περίπτωση, συμφέρει ο V180 έναντι του boxer, γιατί έχει τα μισά κομβία στον στροφαλοφόρο του, και έτσι είναι πιο απλός.
Παραδείγματα boxer κινητήρων ξέρουμε όλοι.
Παράδειγμα, το πιο χαρακτηριστικό V180 είναι ο 12κύλινδρος V180 της porsche 917 https://www.stuttcars.com/porsche-917-technical-details/
Βάλε ήχο τέρμα >>> https://www.youtube.com/watch?v=FkP5Svl16Qg
Ομοίως V180 είναι και ο κινητήρας της Ferrari Testa Rossa https://www.youtube.com/watch?v=mvwNXNJqg3U
Coyote.V
27/04/2024, 23:28
452615
452616
https://www.visordown.com/news/viral/leaked-images-show-gold-wing-style-8-cylinder-cruiser-china
Χαίρομαι που κάποιος σχεδιάζει κάτι υπερβολικό, ας είναι και Κινέζος. Γκώσαμε στους δικύλινδρους σε σειρά.
Μηχανή με τέτοιο κινητήρα όμως μπορεί να δελεάσει μόνο Αμερικάνο ή καπετάνιο ποντοπόρου.
panavour
29/04/2024, 00:22
Χαίρομαι που κάποιος σχεδιάζει κάτι υπερβολικό, ας είναι και Κινέζος. Γκώσαμε στους δικύλινδρους σε σειρά.
Μηχανή με τέτοιο κινητήρα όμως μπορεί να δελεάσει μόνο Αμερικάνο ή καπετάνιο ποντοπόρου.
Ουτε αμερικάνος ειμαι,ουτε καπετάνιος ποντοπόρου.Μ΄αρεσει η εν δυνάμει βελουδινη λειτουργία του,και αν εβγαινε σε ενα τουριστικό πακετο ,του στύλ ΧΟΝΤΑ ΠΑΝΓΙΟΥΡΟΠΕΑΝ και ειχα την δυνατοτητα ,θα το αγοραζα.
Ουτε αμερικάνος ειμαι,ουτε καπετάνιος ποντοπόρου.Μ΄αρεσει η εν δυνάμει βελουδινη λειτουργία του,και αν εβγαινε σε ενα τουριστικό πακετο ,του στύλ ΧΟΝΤΑ ΠΑΝΓΙΟΥΡΟΠΕΑΝ και ειχα την δυνατοτητα ,θα το αγοραζα.
Δεκτόν φυσικά, αλλά για εμένα αν κάτι χρειάζεται και όπισθεν δεν είναι μοτοσυκλέτα αλλά δίτροχο κάμπριο.
panavour
29/04/2024, 09:55
Δεκτόν φυσικά, αλλά για εμένα αν κάτι χρειάζεται και όπισθεν δεν είναι μοτοσυκλέτα αλλά δίτροχο κάμπριο.
Αν ημουν 40 χρονια νεωτερος,θα συμφωνουσα μαζι σου.Τωρα ομως το μεν πνεύμα πρόθυμον ,η δέ σάρξ ασθενής. :whistle:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.