View Full Version : ΑΓΟΡΑ HONDA CB 400N H CM400?
johnybak1
06/05/2024, 08:59
Καλημέρα σας και χρόνια πολλά! Έχω στην κατοχή μου ένα suzuki gn 250 μοντέλο 1992 δεύτερο χέρι .Δεν αντιμετωπίζω προβλήματα με την εν λόγω μηχανή. Απλά θέλω να ανέβω λίγο σε κυβικά και είμαι χρόνια ερωτευμένος με το Honda cb 400n αλλά και με το Honda cm400(δεν είναι βέβαια καλό δύο έρωτες.....αλλά τι να κάνω..).Ο λόγος που σκέφτομαι αυτήν την αλλαγή είναι ότι θέλω να μπορώ να πηγαίνω λίγο πιο γρήγορα, λίγο πιο άνετα και να μπορώ να κάνω ένα ταξιδάκι κοντινό όταν μου την σβουράει! χωρίς να σκέφτομαι ότι ταλαιπωρώ εμένα και την μηχανή. Το suzuki μου δεν είναι για πολλά πολλά στην εθνική...καθ ότι 250.Είμαι αποφασισμένος με οποιοδήποτε κόστος (και σαφώς δεν αναφέρομαι μόνο στο οικονομικό) να πάρω κάτι απο τα δύο. Ξέρω είναι παλιά μοντέλα αλλά οι έρωτες οι πρώτοι δεν ξεχνιούνται. Μην μακρυγορώ άλλο λοιπόν.Τι θα λέγατε?
Υ.Γ. Νομίζω χρειάζεται να αναφέρω και την ηλικία μου. Αισίως 59.
doctoras
06/05/2024, 10:08
Να τα 100σεις! Ότι βρεις σε καλή κατάσταση πάρτο, όμως μη πουλήσεις το σουτζούκι, μαζί να κάνουν παρέα και εσυ να τα βλέπεις και να τα καμαρώνεις!
johnybak1
06/05/2024, 11:03
Ευχαριστώ για τις ευχές!θα ήταν ωραία να κρατήσω και το σουζουκακι αλλά είναι αδύνατον οικονομικά να ανταπεξέλθω.
Καλημέρα σας και χρόνια πολλά! Έχω στην κατοχή μου ένα suzuki gn 250 μοντέλο 1992 δεύτερο χέρι .Δεν αντιμετωπίζω προβλήματα με την εν λόγω μηχανή. Απλά θέλω να ανέβω λίγο σε κυβικά και είμαι χρόνια ερωτευμένος με το Honda cb 400n αλλά και με το Honda cm400(δεν είναι βέβαια καλό δύο έρωτες.....αλλά τι να κάνω..).Ο λόγος που σκέφτομαι αυτήν την αλλαγή είναι ότι θέλω να μπορώ να πηγαίνω λίγο πιο γρήγορα, λίγο πιο άνετα και να μπορώ να κάνω ένα ταξιδάκι κοντινό όταν μου την σβουράει! χωρίς να σκέφτομαι ότι ταλαιπωρώ εμένα και την μηχανή. Το suzuki μου δεν είναι για πολλά πολλά στην εθνική...καθ ότι 250.Είμαι αποφασισμένος με οποιοδήποτε κόστος (και σαφώς δεν αναφέρομαι μόνο στο οικονομικό) να πάρω κάτι απο τα δύο. Ξέρω είναι παλιά μοντέλα αλλά οι έρωτες οι πρώτοι δεν ξεχνιούνται. Μην μακρυγορώ άλλο λοιπόν.Τι θα λέγατε?
Υ.Γ. Νομίζω χρειάζεται να αναφέρω και την ηλικία μου. Αισίως 59.
Όπως ο ίδιος είπες, είναι παλιά μοντέλα (για την ακρίβεια, ΠΟΛΥ παλιά....) μιλάμε για άνω των 35 ετών μοτό, με ότι αυτό συνεπάγεται στην δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών όσο και το κόστος που λογικά θα έχουν, διότι ότι και να βρεις (ΑΝ βρεις κιόλας) θα είναι ταλαιπωρημένο κάργα και όλο θα ζητάει (κοινώς, βαρέλι χωρίς πάτο)
Εφόσον ο ίδιος λες ότι δυσκολεύεσαι να ανταπεξέλθεις οικονομικά, σκέψου ότι αν πάθει κάποια ζημιά (λογικό λόγω ηλικίας) θα το βλέπεις να κάθεται.
Αν μετά από όλα αυτά, επιμένεις, απέφυγε το CM, ΔΕΝ κάνει για "ταξιδάκια στην εθνική" θα σε κουράσει πολύ! Το είχα οδηγήσει για κάποια φεγγάρια, (ενός φίλου) και ήταν ότι πιο άβολο είχα οδηγήσει (είμαι 2 χρόνια μικρότερός σου :D)
Να είσαι (είμαστε) καλά να καβαλάς/με ως τα βαθιά γεράματα! :beer:
johnybak1
06/05/2024, 12:42
Πολυ πολύ ενδιαφέροντα όλα τούτα...έχω βρει κάποια cb και εδώ Ελλάδα και Γερμανία(άλλο μπέρδεμα η εισαγωγή,αλλά ας μην μπλέξω ΚΑΙ με αυτό....)Το θέμα το οικονομικό αφορούσε στο ότι δεν μπορώ να κρατήσω και το Σουζούκι το οποίο θα πουληθεί εννοείται.Τωρα για το θέμα των ανταλλακτικών,των ζημιών κλπ σαφώς και έχεις δίκιο και με προβληματίζει και εμένα έντονα....αλλα.....ο έρωτας μου ξεπερνάει την λογική μου.....εκτός αυτού το Σουζούκι το πήρα με την πρώτη ματιά!!
panavour
06/05/2024, 19:59
Από την μια μας λες ότι δεν φειδεσαι χρημάτων για την αγορά,από την άλλη μεριά μας λες ότι δεν αντέχεις και τα δύο και θα πουλήσεις το Σουζούκι.Ποσα λες να πιάσεις από το Σουζούκι του 92???Κανά 300αρι ευρώ;;;.
Φίλε καλές οι παλιές αγάπες, ,αλλά αφού σου λείπουν (εξ αυτών που είπες 300-500 ευρώ) μην πάρεις τα παλιοχρεπια 40ετιας, γιατί μετά λόγω τρυπιου βαρελιού που είναι όλα αυτά τα μηχανάκια,θα σου λείψουν πολύ περισσότερα.Φιλικη συμβουλή αφού σε περνάω και 5 χρόνια σε ηλικία και σε κατανοώ για τις παλιές σου αγάπες.Αν είχες ευχέρεια οικονομική να το κάνεις,όμως απ' ότι μας είπες ΔΕΝ έχεις.
johnybak1
06/05/2024, 20:56
Από την μια μας λες ότι δεν φειδεσαι χρημάτων για την αγορά,από την άλλη μεριά μας λες ότι δεν αντέχεις και τα δύο και θα πουλήσεις το Σουζούκι.Ποσα λες να πιάσεις από το Σουζούκι του 92???Κανά 300αρι ευρώ;;;.
Φίλε καλές οι παλιές αγάπες, ,αλλά αφού σου λείπουν (εξ αυτών που είπες 300-500 ευρώ) μην πάρεις τα παλιοχρεπια 40ετιας, γιατί μετά λόγω τρυπιου βαρελιού που είναι όλα αυτά τα μηχανάκια,θα σου λείψουν πολύ περισσότερα.Φιλικη συμβουλή αφού σε περνάω και 5 χρόνια σε ηλικία και σε κατανοώ για τις παλιές σου αγάπες.Αν είχες ευχέρεια οικονομική να το κάνεις,όμως απ' ότι μας είπες ΔΕΝ έχεις.
συγνωμη αλλα εχεις παρανοησει πληρως το κειμενο μου......μια απλη παραθεση της αποψης σου(οπως κανεις στο τελος του κειμενου σου) ειναι αρκετη πιστευω και το κλεινω εδω
telegonos
06/05/2024, 20:58
Καλημέρα σας και χρόνια πολλά! Έχω στην κατοχή μου ένα suzuki gn 250 μοντέλο 1992 δεύτερο χέρι .Δεν αντιμετωπίζω προβλήματα με την εν λόγω μηχανή. Απλά θέλω να ανέβω λίγο σε κυβικά και είμαι χρόνια ερωτευμένος με το Honda cb 400n αλλά και με το Honda cm400(δεν είναι βέβαια καλό δύο έρωτες.....αλλά τι να κάνω..).Ο λόγος που σκέφτομαι αυτήν την αλλαγή είναι ότι θέλω να μπορώ να πηγαίνω λίγο πιο γρήγορα, λίγο πιο άνετα και να μπορώ να κάνω ένα ταξιδάκι κοντινό όταν μου την σβουράει! χωρίς να σκέφτομαι ότι ταλαιπωρώ εμένα και την μηχανή. Το suzuki μου δεν είναι για πολλά πολλά στην εθνική...καθ ότι 250.Είμαι αποφασισμένος με οποιοδήποτε κόστος (και σαφώς δεν αναφέρομαι μόνο στο οικονομικό) να πάρω κάτι απο τα δύο. Ξέρω είναι παλιά μοντέλα αλλά οι έρωτες οι πρώτοι δεν ξεχνιούνται. Μην μακρυγορώ άλλο λοιπόν.Τι θα λέγατε?
Υ.Γ. Νομίζω χρειάζεται να αναφέρω και την ηλικία μου. Αισίως 59.
Προσωπικά, ανάμεσα σε αυτά τα δύο, θα προτιμούσα το Ν. Πιο μοτοσυκλέτα, με πιο λογική θέση οδήγησης, το σε στυλ τσοπερ ψηλό μπροστά χαμηλό πίσω CM δεν μου αρεσει καθόλου.
Γούστα ειναι αυτά βέβαια.
Tα CB400N γίνονται και ωραίες διασκευές τύπου cafe racer, οχι οτι σε ενδιαφέρει αυτό, αλλά υπάρχει σαν δυνατότητα
johnybak1
06/05/2024, 21:04
Προσωπικά, ανάμεσα σε αυτά τα δύο, θα προτιμούσα το Ν. Πιο μοτοσυκλέτα, με πιο λογική θέση οδήγησης, το σε στυλ τσοπερ ψηλό μπροστά χαμηλό πίσω CM δεν μου αρεσει καθόλου.
Γούστα ειναι αυτά βέβαια.
Tα CB400N γίνονται και ωραίες διασκευές τύπου cafe racer, οχι οτι σε ενδιαφέρει αυτό, αλλά υπάρχει σαν δυνατότητα
σ ευχαριστω πολυ για την αποψη σου.και εγω βλεπω να πηγαινω σε αυτην την επιλογη που αναφερεις και εσυ.
Από την μια μας λες ότι δεν φειδεσαι χρημάτων για την αγορά,από την άλλη μεριά μας λες ότι δεν αντέχεις και τα δύο και θα πουλήσεις το Σουζούκι.Ποσα λες να πιάσεις από το Σουζούκι του 92???Κανά 300αρι ευρώ;;;.
Φίλε καλές οι παλιές αγάπες, ,αλλά αφού σου λείπουν (εξ αυτών που είπες 300-500 ευρώ) μην πάρεις τα παλιοχρεπια 40ετιας, γιατί μετά λόγω τρυπιου βαρελιού που είναι όλα αυτά τα μηχανάκια,θα σου λείψουν πολύ περισσότερα.Φιλικη συμβουλή αφού σε περνάω και 5 χρόνια σε ηλικία και σε κατανοώ για τις παλιές σου αγάπες.Αν είχες ευχέρεια οικονομική να το κάνεις,όμως απ' ότι μας είπες ΔΕΝ έχεις.
Ενα προσεγμενο GN250 σε καμια περιπτωση δεν κανει 300€. Αυτη ειναι τιμη για μηχανακι χωρις χαρτια για ανταλλακτικα.
Το δικο μου το ειχα πουλησει 1100€ επι καραντινας (που δεν ηταν και οι πιο ευκολες εποχες για αγοραπωλησιες) και μαλιστα η πωληση εγινε βιαστικα γιατι ειχα ηδη αγορασει το επομενο. Ανετα θα μπορουσα να το ειχα δωσει κανα κατοσταρικο παραπανω με λιγη υπομονη. Το δικο μου ηταν ενα προσεγμενο μηχανακι μεν, με καποιες ελλειψεις δε. Υπαρχουν προφανως περιπτωσεις μηχανων που το ποσο θα μπορουσε να ειναι μεγαλυτερο.
Στον νηματοθετη να πω οτι μου αρεσει πολυ το γουστο σου στις μηχανες. Το gn το αγαπουσα πολυ και εξακολουθω να το θεωρω πολυ ωραιο εργαλειο. Αν και δεν εχω πρακτικα εμπειρια με κανενα απο τα 400αρια, προσωπικα θα με κεντριζε περισσοτερο το Ν και μονο για την αλλαγη απο το ψευτοτσοπερ που εχεις τοσα χρονια. Ο,τι κι αν παρεις καλες αγορες και κρατα μας ενημερους.
doctoras
06/05/2024, 21:13
Μου αρέσουν τα μηχανακια των 80ties, για να σε βοηθήσω, είσαι γνώστης της δεκαετίας και θέλεις "μηχανή του χρόνου" να γυρίσεις πίσω στην εποχή? ή τώρα εισέρχεσαι στον χώρο της μοτοσυκλέτας και θέλεις κάτι απο την εποχή να σου θυμίζει τα νεανικά σου χρόνια?
Να διαφοροποιηθώ απο τους αγαπητούς απο πάνω και να πω πως αρκετά γιαπωνεζικα μοντέλα των 80ties μπορούν να γυρίσουν 2-3 γενιές αναβατών άνετα χωρίς προβλήματα αρκεί να έγινε επαρκής συντήρηση απο τους κατόχους και να μη βανδαλίστηκαν(στην γερμανία υπάρχουν πολλά μοντέλα απο συλλέκτες σε στοκ κατάσταση).
Ομως για να διατηρηθούν σε καλή λειτουργική κατάσταση κινητήρα και περιφερειακών όσο περισσότερα χλμ έχουν διανύσει τόσο πιο σχολαστική θα πρέπει να γίνει η συντήρηση τους χωρίς απαραίτητα ακριβή αν πιάνουν τα χέρια σου σε βασικές μηχανολογικές εργασίες.
Αν τα παραπάνω σου φαίνονται δύσκολα να υλοποιηθούν
Θα μπορούσες να πας μια/δύο δεκαετίες μετά και να δεις νεότερα μοντέλα με επιρροές απο το παρελθόν πάνω κάτω στα ίδια λεφτά και ανα εμπορικότητα με περισσότερα διαθέσιμα ανταλλακτικά
παράδειγμα:
GS500,
CB500,
ER5
Το μπάτζετ που είναι? 2-2,5k να υποθέσω? Υπάρχουν επιπλέον διαθέσιμα λεφτά για να επανέλθει σε καλή κατάσταση στην περίπτωση που πας σε κάτι πιο απαιτητικό?
johnybak1
06/05/2024, 21:38
Ενα προσεγμενο GN250 σε καμια περιπτωση δεν κανει 300€. Αυτη ειναι τιμη για μηχανακι χωρις χαρτια για ανταλλακτικα.
Το δικο μου το ειχα πουλησει 1100€ επι καραντινας (που δεν ηταν και οι πιο ευκολες εποχες για αγοραπωλησιες) και μαλιστα η πωληση εγινε βιαστικα γιατι ειχα ηδη αγορασει το επομενο. Ανετα θα μπορουσα να το ειχα δωσει κανα κατοσταρικο παραπανω με λιγη υπομονη. Το δικο μου ηταν ενα προσεγμενο μηχανακι μεν, με καποιες ελλειψεις δε. Υπαρχουν προφανως περιπτωσεις μηχανων που το ποσο θα μπορουσε να ειναι μεγαλυτερο.
Στον νηματοθετη να πω οτι μου αρεσει πολυ το γουστο σου στις μηχανες. Το gn το αγαπουσα πολυ και εξακολουθω να το θεωρω πολυ ωραιο εργαλειο. Αν και δεν εχω πρακτικα εμπειρια με κανενα απο τα 400αρια, προσωπικα θα με κεντριζε περισσοτερο το Ν και μονο για την αλλαγη απο το ψευτοτσοπερ που εχεις τοσα χρονια. Ο,τι κι αν παρεις καλες αγορες και κρατα μας ενημερους.
το ιδιο πιστευω και εγω για την τιμη που πιανει το suzuki.
johnybak1
06/05/2024, 21:49
Μου αρέσουν τα μηχανακια των 80ties, για να σε βοηθήσω, είσαι γνώστης της δεκαετίας και θέλεις "μηχανή του χρόνου" να γυρίσεις πίσω στην εποχή? ή τώρα εισέρχεσαι στον χώρο της μοτοσυκλέτας και θέλεις κάτι απο την εποχή να σου θυμίζει τα νεανικά σου χρόνια?
Να διαφοροποιηθώ απο τους αγαπητούς απο πάνω και να πω πως αρκετά γιαπωνεζικα μοντέλα των 80ties μπορούν να γυρίσουν 2-3 γενιές αναβατών άνετα χωρίς προβλήματα αρκεί να έγινε επαρκής συντήρηση απο τους κατόχους και να μη βανδαλίστηκαν(στην γερμανία υπάρχουν πολλά μοντέλα απο συλλέκτες σε στοκ κατάσταση).
Ομως για να διατηρηθούν σε καλή λειτουργική κατάσταση κινητήρα και περιφερειακών όσο περισσότερα χλμ έχουν διανύσει τόσο πιο σχολαστική θα πρέπει να γίνει η συντήρηση τους χωρίς απαραίτητα ακριβή αν πιάνουν τα χέρια σου σε βασικές μηχανολογικές εργασίες.
Αν τα παραπάνω σου φαίνονται δύσκολα να υλοποιηθούν
Θα μπορούσες να πας μια/δύο δεκαετίες μετά και να δεις νεότερα μοντέλα με επιρροές απο το παρελθόν πάνω κάτω στα ίδια λεφτά και ανα εμπορικότητα με περισσότερα διαθέσιμα ανταλλακτικά
παράδειγμα:
GS500,
CB500,
ER5
Το μπάτζετ που είναι? 2-2,5k να υποθέσω? Υπάρχουν επιπλέον διαθέσιμα λεφτά για να επανέλθει σε καλή κατάσταση στην περίπτωση που πας σε κάτι πιο απαιτητικό?
εξαιρετικη προσεγγιση φιλε μου.λοιπον να ξεκαθαρισω καποια πραγματα που ισως φταιω και εγω που δεν τα ανελυσα επαρκως.
1.πουλαω το suzuki σε οσο το δυνατον καλυτερη τιμη.το εχω σε πυλωτη και ειναι σε εξαιρετικη κατασταση.ας πουμε λοιπον οτι πιανει 1200 ευρω.
2.διαθετω ενα ποσον ακομα εως -ισως και 1200 ευρω-περιπου και κοιταω να παρω ενα ας πουμε cb400
3.δεν εισερχομαι τωρα στο χωρο της μοτοσυκλετας.απο μικρος παντα κατι οδηγουσα(απο ciao piaggio,vespa,παπακια,yamaha sr 500,yamaha sr 250,ξανα παπακια,beverly κλπ)
4.μου αρεσει η προσεγγιση για την "μηχανη του χρονου"!!!
5.ρε γμτ δεν μ αρεσει κανενα απο τα παραπανω μοντελα που αναφερεις!
6.ας πω και μια τελευταια ιδεα για να απλωσω λιγο ακομα την κουβεντα.....honda gl500 silverwing interstate...
doctoras
06/05/2024, 22:40
Κατάλαβα είσαι μερακλής!
Τώρα για τα μοντέλα που έβαλες, μια γρηγορη έρευνα στο car.gr έχει ένα cb400n μπλε στη Δράμα, και ένα cm400T κόκκινο στο Ίλιον. Που θα πρέπει να τσεκαριστούν για να δεις αν αξίζουν.
Για μενα τα cm400t είναι αισθητικά πιο άρτια στα μάτια μου. Και με ένα ίσιο τινονακι γίνεται εύκολα στριτ. Όμως περισσότερες περιπτώσεις θα βρεις στο mobile.de
Πάντως τα μοτερ τους ήταν αλεξίσφαιρα.
Για το silverwing που έβαλες μου αρέσει αισθητικά αλλά δεν έχω καμία πληροφορία για το εγκάρσιο μοτερ
Εδώ και μια παραλλαγή, μάλλον κοντά σου
https://www.car.gr/s/q89cc5vq/
Επίσης σε ότι καταλήξεις θα πρέπει να υπολογίσεις ένα έξτρα μπατζετ για να το επαναφέρεις σε όσο δυνατό πιο λειτουργική κατάσταση γίνεται
Καλησπέρα, εγώ θα έπαιρνα το CM με μοναδικό κριτήριο το ότι μου αρέσει .
Από εκεί και πέρα καθαρά για καφενειακή κουβέντα θα έβλεπα και μερικά λίγο νεώτερα π.χ
Honda steed 400, Yamaha virago 400/535 και γιατί όχι και αυτό το Eliminator 400 στα 2.200.καλές βόλτες με ότι και να πάρεις και μέχρι τότε με το σουζουκάκι !!
Κατάλαβα είσαι μερακλής! .....
Δεν μιλάς όμορφα.............................
:bawl::bawl::bawl:
Mε 2500 μπατζετ θα πρέπει να πάρεις κάτι που δεν θα χρειάζεται ευρώ. διαφορετικά οι επιλογές είναι 2.
αν πιάνουν τα χέρια σου παίρνεις κάτι πολύ φτηνό και το πας από την αρχή για ανακατσκευη 'η κοιτάς κάτι νεότερο. οι κινητήρες μπορεί να είναι αλεξίσφαιροι αλλά βγάζουν προβλήματα στα ηλεκτρικα τους. αν το αποφασίσεις έχω βιβλιογραφία να σου στείλω, εγχειρίδια λίστες με νούμερα ανταλλακτικών κλπ
προτίμησε CB400N
doctor_john
07/05/2024, 09:29
Φίλε Γιάννη τα γούστα σου γίνονται. Θα χρειαστεί χρόνος και χρήμα το μόνο θέμα.
Όσον αφορά την μετατροπή πχ ενος cb σε cafe, στην φάση που είσαι θα πρότεινα να μείνεις μακριά.
Μετατροπή κάνεις όταν έχεις υπόψιν σου ένα διαφορετικό σύνολο.
Κάτι που έχει διαφορετική εμφάνιση και χαρακτηριστικά.
Το να πεις πως μαζεύεις μια μοτό με ελλείψεις, χρησιμοποιώντας ψευτοπράγματα που βρίσκεις στο εμπόριο και καλά ως "cafe racer parts"
δεν είναι σε καμία περίπτωση custom, αφαιρείς από την όποια αξία της μοτό, στερείσαι πράγματα που πρόσφερε η μοτό από το εργοστάσιο.
Πολλά παραδείγματα, τα βλέπεις και μόνος. Άσχετα από το τι παραδέχεται ο καθένας, η αποτυχία γίνεται αντιληπτή και η ευχαρίστηση μειώνεται.
Όπως το βλέπω έχεις δύο επιλογές:
α) βρίσκεις κάποιο σε κατάσταση βιτρίνας και το κρατάς έτσι, διαφυλάττοντας την αξία που έχει σαν πλήρης μοτό με δικαίωμα να χαρακτηριστεί κλασική.
β) οποιοδήποτε άρτιο, λειτουργικό ή μη, πλήρης ανακατασκευή. Μάλλον μεγαλύτερο κόστος από το πρώτο, διατηρείς ξανά την μέγιστη αξία που μπορεί να έχει.
Συγχώρα με αν είσαι έστω και λίγο διαβασμένος για τα custom, δεν το είδα και με την εμπειρία που έχω δεν θα ήθελα να παρασυρθείς.
υγ: γράφαμε μαζί με τον Γιώργο, έχει πολύ δίκιο για τα ηλεκτρικά. Εμένα συγχωρέστε με δεν θα επέλεγα αντικατάσταση τους με γνήσια
σε μοτό που την θέλω για κάθε μέρα. Θα το πήγαινα για καθολικά καινούρια καλωδίωση, όπως η εργοστασιακή αν δεν έχει αντίρρηση ο ηλεκτρολόγος
αλλιώς με τις αλλαγές που θέλει (και εξηγεί προφανώς).
johnybak1
07/05/2024, 11:28
Mε 2500 μπατζετ θα πρέπει να πάρεις κάτι που δεν θα χρειάζεται ευρώ. διαφορετικά οι επιλογές είναι 2.
αν πιάνουν τα χέρια σου παίρνεις κάτι πολύ φτηνό και το πας από την αρχή για ανακατσκευη 'η κοιτάς κάτι νεότερο. οι κινητήρες μπορεί να είναι αλεξίσφαιροι αλλά βγάζουν προβλήματα στα ηλεκτρικα τους. αν το αποφασίσεις έχω βιβλιογραφία να σου στείλω, εγχειρίδια λίστες με νούμερα ανταλλακτικών κλπ
προτίμησε CB400N
Δυστυχώς τα χέρια μου δεν πιάνουνε να κάνω ένα τόσο μεγάλο εγχείρημα ......θα προσπαθήσω να πάω σε πιο ασφαλή επιλογή βρίσκοντας κάτι που να είναι σε σχετικά καλή κατάσταση εφ όσον είναι εφικτό αυτό...για Ελλάδα βλέπω πολύ περιορισμό.στο mobile de υπάρχουν κάποιες επιλογές αλλά δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει να κινηθώ στην εισαγωγή από Γερμανία .όπως και να έχει Σ ευχαριστώ,όπως και όλους για την καλή διάθεση και βοήθεια σας.οι γνώμες και οι συμβουλές βοηθάνε να έχω πιο καλή εικόνα για αυτό που σκέφτομαι να κάνω.και στην τελική εάν δεν βγαίνει με τίποτα!! ......δεν πειράζει...
doctor_john
07/05/2024, 11:59
1500-2000ε σε πολύ καλή κατάσταση και αναρωτάσαι αν συμφέρει;
10πλάσια χώρα, 5πλάσιες αποδοχές, παιδεία κ.λπ.
Δεν συζητιέται καν, επιλέγεις τον εισαγωγέα (ψάχνεις εκτελωνισμοί μοτό απο γερμανία) του δείχνεις την αγγελία που σε ενδιαφέρει
και τον ρωτάς πόσο θα κοστίσει συνολικά.
Δεν σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο, απλά θα χάσεις τον χρόνο σου.
Προσωπικά θα ερχόμουν σε επαφή με την λέσχη κλασικής μοτοσυκλέτας.
johnybak1
07/05/2024, 14:50
1500-2000ε σε πολύ καλή κατάσταση και αναρωτάσαι αν συμφέρει;
10πλάσια χώρα, 5πλάσιες αποδοχές, παιδεία κ.λπ.
Δεν συζητιέται καν, επιλέγεις τον εισαγωγέα (ψάχνεις εκτελωνισμοί μοτό απο γερμανία) του δείχνεις την αγγελία που σε ενδιαφέρει
και τον ρωτάς πόσο θα κοστίσει συνολικά.
Δεν σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο, απλά θα χάσεις τον χρόνο σου.
Προσωπικά θα ερχόμουν σε επαφή με την λέσχη κλασικής μοτοσυκλέτας.
ωραία ακούγονται!!!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.