PDA

View Full Version : XJ6 Diversion vs Shiver 750 vs Er6F



akisk19
07/05/2024, 16:51
Χαιρετώ όλη τη παρέα, είμαι σε διαδικασία αγοράς μηχανής μετά από 1 χρόνο ποδαράτος αφού πούλησα το ds525x κάνα μήνα αφού το πήρα.
Το μπάτζετ είναι στα 3 με 3.5κ και όπως βλέπετε και στον τίτλο αυτά είναι τα μηχανάκια που με ενδιαφέρουν, χρήση θα είναι αστική μετακίνηση σε επαρχιακή πόλη (καβαλα) και σύντομες κοντινές βόλτες 70-100 χλμ.
Ταξίδια δεν θα κάνω καθώς η κυρά δεν ψήνεται για έδωσα και το ds525x.
Οποτε θέλω κάτι όμορφο στο μάτι βολικό για πόλη και με καλή δύναμη για να περνάω καλά όταν το καβαλαω.

Έχω αποκλείσει το bandit 650 λόγο βάρους hornet και fazer δεν μου αρέσουν εμφανισιακά και δεν βρίσκω εδω γύρω κάτι καλό σε αυτά τα χρήματα.
Οι σκέψεις μου για το κάθε ένα
1. Shiver κούκλα να την κοιτάς έχει αρκετή δύναμη ακούω πολλά για προβλήματα και ότι είναι λίγο <<αδαμαστη>> και απρόβλεπτη
2. Xj6 diversion μου αρέσει σε εμφάνιση έχει το fairing και abs κολλάω στο ότι ακούω πως είναι σωβρακο σε φρένα και αναρτήσεις.
3. ER6F μου φαίνεται ποιο σπορ σε θέση οδήγησης και στήσιμο μου αρέσει λιγότερο από τα άλλα 2 αλλά το βρίσκω όμορφο και γενικά δεν βρίσκω πολλές πληροφορίες για το ποιόν της μηχανής.

Παρακαλώ μια βοήθεια για να κάνω narrow down και να πάω επιτέλους να δω ένα από τα 3.

telegonos
07/05/2024, 17:53
Χαιρετώ όλη τη παρέα, είμαι σε διαδικασία αγοράς μηχανής μετά από 1 χρόνο ποδαράτος αφού πούλησα το ds525x κάνα μήνα αφού το πήρα.
Το μπάτζετ είναι στα 3 με 3.5κ και όπως βλέπετε και στον τίτλο αυτά είναι τα μηχανάκια που με ενδιαφέρουν, χρήση θα είναι αστική μετακίνηση σε επαρχιακή πόλη (καβαλα) και σύντομες κοντινές βόλτες 70-100 χλμ.
Ταξίδια δεν θα κάνω καθώς η κυρά δεν ψήνεται για έδωσα και το ds525x.
Οποτε θέλω κάτι όμορφο στο μάτι βολικό για πόλη και με καλή δύναμη για να περνάω καλά όταν το καβαλαω.

Έχω αποκλείσει το bandit 650 λόγο βάρους hornet και fazer δεν μου αρέσουν εμφανισιακά και δεν βρίσκω εδω γύρω κάτι καλό σε αυτά τα χρήματα.
Οι σκέψεις μου για το κάθε ένα
1. Shiver κούκλα να την κοιτάς έχει αρκετή δύναμη ακούω πολλά για προβλήματα και ότι είναι λίγο <<αδαμαστη>> και απρόβλεπτη
2. Xj6 diversion μου αρέσει σε εμφάνιση έχει το fairing και abs κολλάω στο ότι ακούω πως είναι σωβρακο σε φρένα και αναρτήσεις.
3. ER6F μου φαίνεται ποιο σπορ σε θέση οδήγησης και στήσιμο μου αρέσει λιγότερο από τα άλλα 2 αλλά το βρίσκω όμορφο και γενικά δεν βρίσκω πολλές πληροφορίες για το ποιόν της μηχανής.

Παρακαλώ μια βοήθεια για να κάνω narrow down και να πάω επιτέλους να δω ένα από τα 3.

Πόσο ζυγίζει το bandit και πόσο τα άλλα και το απορρίπτεις λόγω βάρους;

Το aprilia είναι στην κατηγορία των 70 ίππων τροχό, οπότε τι αδάμαστο και αρκετή δύναμη είναι,μόνο εσύ μπορείς να το εξηγήσεις.

Το diversion είναι μια low budget υλοποιηση η οποία φυσικά και έχει λόγο ύπαρξης, εσύ δεν ξέρω τι περιμένεις και γράφεις αυτά που γράφεις.

Μήπως πρέπει να ψάξεις, να διαβάσεις και να κρίνεις με πιο σωστά δεδομένα, τι θέλεις; Όταν λαμβάνουμε αποφάσεις με μύθους , κατά κανόνα λαμβάνουμε λάθος αποφάσεις

akisk19
07/05/2024, 18:25
Το bandit ζυγίζει 248 κιλά γεμάτο στη μέτρηση του motomag.
Για το aprilia δεν αναφέρω ότι έχει την τρελή δύναμη αλλά αυτή που έχει πως την βγάζει στο δρόμο αν είναι νευρικό έχει ξεσπάσματα και γενικά ένα μη γραμμικό τρόπο λειτουργίας.
Για το diversion έχω ακούσει 2 γνωμες.
1 ότι είναι ένα πάρα πολύ καλό all arounder που τα κάνει όλα καλά χωρίς να είναι τέλειο σε τίποτα.
Και 2 ότι είναι μια τελείως φτηνιαρικη κατασκευή που χρίζει σοβαρών αναβαθμίσεων σε φρένα και αναρτήσεις.
Προφανώς υπάρχουν μύθοι γύρω από κάθε μηχανη και αυτό προσπαθώ να βρω τι ισχύει και τι όχι.
Εγώ αυτό που θέλω απ τη μηχανή είναι να περνάω καλά όταν την καβαλαω και να μου αρέσει όταν την βλέπω σταματημένο.
Κατανοώ ότι πρέπει να τις οδηγήσω για να βγάλω ένα συμπέρασμα αλλά προσπαθώ να έχω μια γενικότερη εικόνα του τι παίζει με αυτά τα μοντέλα.

ptc
07/05/2024, 18:28
Από εμένα xj6. Σώβρακα και φανέλες δε θα σε απασχολήσουν σε καθημερινή χρήση, εκτός κι αν το βάζεις πίστα ξέρω γω. Πλήρες σύνολο και καλή αντιπροσωπεία.

Το ds πώς και το 'δωσες τόσο γρήγορα;

akisk19
07/05/2024, 19:23
Το ds έφυγε 1ον επειδή η σύζυγος δεν ψηνόταν εν τέλη για ταξίδι με τη μηχανή, φίλους με μηχανές δεν έχω να πεις θα πάω πουθενά με παρέα, οπότε να έχω ένα μηχανάκι των 6κ απλά για μέσα στην πόλη και για να πετάγομαι 50 χλμ πάρα δίπλα μου φάνηκε κουλό.
Είναι πράγματα που μπορώ να κάνω με μεταχειρισμένο στα μισά λεφτά.
Οπότε εκμεταλευτηκα την έλλειψη στοκ που υπήρχε και το έσπρωξα άμεσα.
Παρόλα αυτά είναι μια πόλη καλή μηχανή για τα λεφτά της.

doctoras
07/05/2024, 22:32
To shiver GT εννοείς μάλλον και όχι το γυμνό που είναι όντως το πιο όμορφο και καλοστημένο.
Οι απόψεις διίστανται σχετικά με τα θέματα, έχει κόσμο που πίνει νερό στο όνομα του, αλλα και μη ικανοποιημένους.

Το diversion έχει πολύ γλυκό μοτερακι γραμμικό και με ωραίο ήχο ψηλά. Ελαφρύ και εύκολο πακετο.
Τα περιφερειακά είναι επαρκή για την χρήση που το θέλεις.

Το er6f θα το έβαζα στην Τρίτη θέση λόγω αισθητικού στα μάτια μου, καλό και απροβλημάτιστο γενικώς αλλά πρέπει να έχουν γίνει όλα τα τυπικα στην συντήρηση του

akisk19
07/05/2024, 23:24
Το γυμνό εννοώ Gt έχει 2 σε όλη τη χώρα αυτή τη στιγμή στις αγγελίες και είναι πολύ μακριά μου.
Αύριο θα πάω να δω το xj6 και η αλήθεια είναι ότι κλείνω ήδη προς τα εκεί επειδή είναι πολύ προσεγμένη μηχανή 39.000 χλμ 1ο χέρι έχει abs φοράει μανιτάρια ψηλή ζελατίνα κλπ.
Το shiver πάλι είναι 2ο χέρι 62Κ χλμ χωρίς abs και δεν είναι πλήρως εργοστασιακό.
Παρόλα αυτά από εμφάνιση είναι φοβερό.

doctor_john
07/05/2024, 23:32
Πως μπορείτε και αντιστέκεστε στο shiver.. :blush:
καλές μοτοσυκλέτες είναι όλες τους αλλά το aprilia έχει διαφορά.
Όλος ο σχεδιασμός του πρωτότυπος, επίπεδο περιφερειακών..

Δεν ξέρω, εμένα μου φαίνεται σαν ένα πολύ καλό δείγμα αυτής της σχολής σχεδιασμού
όπως και πιο premium απο τις άλλες, σαν μια μοτό μικρής παραγωγής.

Δεν ενδείκνυται περισσότερο από απλούστερες και λίγο μικρότερες μοτό για χρήση μέσα στην πόλη
η λογική το ξεκαθαρίζει εύκολα..
Σίγουρα όμως περνάς καλύτερα και είναι πιθανότερο να βγεις εκτός :lol:

akisk19
08/05/2024, 09:00
Μόλις έκανα δοκιμη το xj6 και τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα.
Μικρο και ελαφρύ μηχανάκι πολύ πιο ματσωβολο από το 525 που είχα το μοτέρ του πρόθυμο και σβέλτο πολύ ωραίο γκάζι γραμμικό χωρίς να σε τρομάζει.
ΑΛΛΑ είδα δάκρυα στη μπροστά δεξιά μπουκάλα ίσως είναι απλά η τσιμουχα ίσως κάτι περισσότερο δε ξέρω τι θα κοστίσει και αυτό που με χάλασε περισσότερο ήταν τα φρένα.
Επιεικώς τραγικά όσο και να πάταγα δεν έκοβε δεν μαγκωνε δεν βυθιζε καν το μπροστινό δεν ξέρω αν φταίνε τα τακάκια η χρήζει μεγαλύτερης αναβάθμισης το σύστημα, πάντως η λειτουργία τους μου φάνηκε ανησυχητικά ανίσχυρη.

doctoras
08/05/2024, 09:17
Μόλις έκανα δοκιμη το xj6 και τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα.
Μικρο και ελαφρύ μηχανάκι πολύ πιο ματσωβολο από το 525 που είχα το μοτέρ του πρόθυμο και σβέλτο πολύ ωραίο γκάζι γραμμικό χωρίς να σε τρομάζει.
ΑΛΛΑ είδα δάκρυα στη μπροστά δεξιά μπουκάλα ίσως είναι απλά η τσιμουχα ίσως κάτι περισσότερο δε ξέρω τι θα κοστίσει και αυτό που με χάλασε περισσότερο ήταν τα φρένα.
Επιεικώς τραγικά όσο και να πάταγα δεν έκοβε δεν μαγκωνε δεν βυθιζε καν το μπροστινό δεν ξέρω αν φταίνε τα τακάκια η χρήζει μεγαλύτερης αναβάθμισης το σύστημα, πάντως η λειτουργία τους μου φάνηκε ανησυχητικά ανίσχυρη.

Συνήθως ως πρώτο υπεύθυνο θα έβαζα τα φθηνά τακάκια του 10ρικου που έχουν τέτοια συμπεριφορά και αίσθηση. Επίσης ποτε έκανε τελευταία φορά αλλαγή υγρών φρένων και αν είναι σε καλή κατάσταση οι δίσκοι

η μπουκάλα δακρύζει αν απο έχει ξεραθεί απο τις καιρικές συνθήκες(εκτεθειμένο εξωτερικά). Εκτός αν έχει παρει σε κάποιο ελαφρύ κοπάνημα που δε φαίνεται με το ματι, σε κάθε περίπτωση αν καταλήξεις ενα προτεινόμενο συνεργείο της περιοχής που θα συμφωνήσετε θα σου πει αν χρειάζεται περισσότερα ή με τα αναλώσιμα μονο καθαρίζεις
το οτι είναι πρώτο χέρι όμως είναι σημαντικό ως προς την γνησιότητα των χλμ

Αν η τιμή προσφοράς είναι μέση για τα δεδομένα οκ, αν η τιμή είναι υψηλή τότε βάση των ευρημάτων προτείνεις ανάλογα στον πωλητή να συμβάλει

asxetost
08/05/2024, 12:27
Δες μήπως η μπουκάλα στάζει πάνω στα φρένα.
Το ερ6f είναι αρκετά καλό allrounder, για την αξιοπιστία δεν μπορώ να σου πω γνώμη ακόμα, σίγουρα θέλει να κάνεις ευλαβικά συντήρηση, όπως κάθε τι. Το ιδανικό είναι να καβαλήσεις αυτά που κοιτάς για δοκιμή οτι και να λέμε.

katsar
08/05/2024, 13:52
Το να μην μαγκώνει καθόλου και να μην βυθίζει το μπροστινό μου φαίνεται και εμένα λίγο παράξενο για να το θεωρήσω κανονική συμπεριφορά
αλλά μην ξεχνάς πως το diversion κάποια στιγμή κοντά στο 2010 κόστιζε λιγότερο από 7.000Ε ( το αγόρασε καινούργιο κάπου τότε καλός μου φίλος).
Οπότε σίγουρα έχουν γίνει κάποιες εκπτώσεις στην κατασκευή π.χ 2πίστονες δαγκάνες.
Τα φρένα,πλαίσιο και τις αναρτήσεις του Shiver δεν θα τα πλησιάσει με τίποτα.
Το fazer που ανάφερες είναι πολύ καλύτερο σε αυτά τα σημεία από το Diversion

akisk19
08/05/2024, 18:19
3400 το αφήνει σε τιμή ας πούμε ότι χρειάζεται τσιμουχες και λάδια στο μπροστινό, 4 καλά τακάκια μπροστά πάμε στα 3600, με μια πιθανότητα να χρειαστεί αλλαγή στα σωληνάκια φρένων σε μεταλλικά που εκεί δεν ξέρω τι θα γίνει από τιμή.
Βέβαια μιλάμε για ένα μηχανάκι με ελάχιστα χλμ (39000) που έχει ήδη μανιτάρια μπριζακι και κάγκελα κεντρικής βαλίτσας με βαλίτσα.
Νομίζω ότι σε κάθε μεταχειρισμένο κάτι πρέπει να κάνεις όταν το πάρεις, και αυτά τα έξοδα δεν μου ακούγονται τραγικά πολλά.

asxetost
08/05/2024, 18:50
3400 το αφήνει σε τιμή ας πούμε ότι χρειάζεται τσιμουχες και λάδια στο μπροστινό, 4 καλά τακάκια μπροστά πάμε στα 3600, με μια πιθανότητα να χρειαστεί αλλαγή στα σωληνάκια φρένων σε μεταλλικά που εκεί δεν ξέρω τι θα γίνει από τιμή.
Βέβαια μιλάμε για ένα μηχανάκι με ελάχιστα χλμ (39000) που έχει ήδη μανιτάρια μπριζακι και κάγκελα κεντρικής βαλίτσας με βαλίτσα.
Νομίζω ότι σε κάθε μεταχειρισμένο κάτι πρέπει να κάνεις όταν το πάρεις, και αυτά τα έξοδα δεν μου ακούγονται τραγικά πολλά.

Έχεις δίκιο, λίγο ή πολύ όλα τα μεταχειρισμένα θα θέλουν κάτι στην αρχή.
Ήταν το μηχανάκι που ήθελα να πάρω το xj6, άλλο που το ξερό μου το κεφάλι κόλλησε με το er6.
Είναι το ντυμένο;
Το θεωρώ πολύ όμορφο και αν υποθέσουμε οτι ο κινητήρας είναι ένας χαμηλοκουρδισμένος fazer( που είναι ένα χαμηλοκουρδισμένο r6)
θεωρητικά δεν σπάει ούτε με αίτηση.
Απλά όσο μπορείς πιο εξονυχιστικό έλεγχο πριν την αγορά, όχι σαν μερικούς μερικούς :look:
Εύχομαι να κάνεις ταξιδάρες,:beer: φαντάζομαι είναι απαγορευτικό να ανοίγεις τέτοια μηχανάκια σε επαρχιακό δίκτυο ετσι και αλλιως.

Edit: επίσης το er6 δεν βγαίνει με abs αν δεν κάνω λάθος μέχρι το 2009-10, δεν ακούγονται και πολύ καλά λόγια για αυτό όμως ακόμα και στα μοντέλα που το περιείχαν.

akisk19
08/05/2024, 19:22
Είναι αυτό με το μισό φερινγκ αν ήταν το F με το φουλ φερινγκ θα είχα δώσει καπαρο ήδη. Το ΕΡ το έχω βγάλει και εγώ από το μυαλό μου τελικά, περιμένω να δω το shiver από κοντά και να το καβαλησω, για να αποφασίσω αν και λόγο της φύσης του (ποιο νεανικό και καγκουρικο) θα έχει περάσει ποιο δύσκολα στα χέρια όσων το είχαν, εδώ να αναφέρω ότι είμαι 31 και δε με κόβω να κάνω μεγάλα ταξίδια αλλά πιστεύω ότι η κυρά θα το αρέσει το xj6 λόγο του πιο ομαλού σαμσαν του σε σχέση με το ds525x.

asxetost
08/05/2024, 19:27
Είναι αυτό με το μισό φερινγκ αν ήταν το F με το φουλ φερινγκ θα είχα δώσει καπαρο ήδη. Το ΕΡ το έχω βγάλει και εγώ από το μυαλό μου τελικά, περιμένω να δω το shiver από κοντά και να το καβαλησω, για να αποφασίσω αν και λόγο της φύσης του (ποιο νεανικό και καγκουρικο) θα έχει περάσει ποιο δύσκολα στα χέρια όσων το είχαν, εδώ να αναφέρω ότι είμαι 31 και δε με κόβω να κάνω μεγάλα ταξίδια αλλά πιστεύω ότι η κυρά θα το αρέσει το xj6 λόγο του πιο ομαλού σαμσαν του σε σχέση με το ds525x.


Έε άμα δεν κάνεις και μεγάλες αποστάσεις με πολλά χλμ τότε δεν σε πειράζει και να μην είναι full fairing, με το καλό θα πω εγώ και άμα πάνε όλα καλά ανέβασε καμιά φώτο να το καμαρώσουμε!

2stroker
09/05/2024, 08:24
Το diversion δεν μου αρεσει αισθητικα αλλα ειναι σκυλος. Το shiver ειναι πολυ ωραιο μηχανακι αλλα κλασικα πασχει απο ηλεκτρικα και μεταπωλητικη αξια στα ταρταρα. Το er6 ειναι πολυ ομορφο και αρκετα δυνατο. Μπορει να μην πουλησε τρελά αλλα πιστευω οτι αξιζει.

Nitse3
09/05/2024, 09:33
Αφού έχεις τα 5500/6000 από την πώληση του voge γιατί δεν κοιτάς σε κάτι πιο καινούργιο όπως mt 07;

akisk19
09/05/2024, 11:46
Γιατί αυτά που θέλω να κάνω (αστική μετακίνηση και κοντινές βόλτες για καφέ και για την πλάκα μου) μπορώ να τα κάνω και με ένα φθηνότερο μηχανάκι πράγμα το οποίο, ήταν ένας απ τους λόγους για τους οποίους έδωσα το 525 σκεπτόμενος πως έχω 6Κ στο δρόμο ενώ αυτά που κάνω τελικά, μπορώ να τα κάνω και με ένα μεταχει με τα μισά χρήματα.

asxetost
10/05/2024, 14:26
Πάντως οτι και να κάνεις με το xj6 αν θες τη γνώμη μου ζήτα να στο παραδώσει έτοιμο αν καταλήξεις εκεί.
Γιατί αν χάνει λάδια μπορεί να έχει ζημιά το πιρούνι και μετά μιλάμε για διαφορετικά ποσά αν δεν είναι μόνο τσιμούχες/ξύστρες.

motojojo
10/05/2024, 15:05
Γιατί αυτά που θέλω να κάνω (αστική μετακίνηση και κοντινές βόλτες για καφέ και για την πλάκα μου) μπορώ να τα κάνω και με ένα φθηνότερο μηχανάκι πράγμα το οποίο, ήταν ένας απ τους λόγους για τους οποίους έδωσα το 525 σκεπτόμενος πως έχω 6Κ στο δρόμο ενώ αυτά που κάνω τελικά, μπορώ να τα κάνω και με ένα μεταχει με τα μισά χρήματα.

Αυτο βασικά μπορουσες να το ειχες σκεφτει και νωρίτερα. Πέρα από την ηλικία, το 525 ειναι υποδεεστερο του diversion, οπότε μια χαρά μπορουσες να το κρατήσεις και να κανεις αυτά που λες.

Πέρα από το παραπάνω σχόλιο, δεν ξέρω κατά ποσο ένα 4κ θα σε βολέψει. Αν εξαιρέσεις τις κοντινές βόλτες των 100χλμ, σε όλες τις υπόλοιπες χρήσεις θα ειναι λίγο ταλαίπα. Και ειδικά σε μια πόλη σαν την καβάλα με τις ανηφόρες που έχει, το μοτέρ θα βογκάει ελαφρώς.

Εφόσον μιλάμε για γούστα θα πήγαινα στο απρίλια. Πιο σπορ και πιο ευχάριστο και τις κοντινές εξορμήσεις που λες μπορεί να τις κάνει.
Υποθέτω εννοεις το 750, όχι το 900.
(που και το 900 γ@μ@ει αλλα....που να το βρεις)

Το καβασακι θα έλεγα ειναι η χρυση τομή ανάμεσα στο απρίλια και το γιαμαχα.

Τετρακύλινδρο για γουστα εντός πόλης; Νο νο νο.

Μόνο shiver.

πυξιδας990
10/05/2024, 17:44
λοιπον το σιβερ ειναι απ τα πιο αξιοπιστα απριλια,...εχει ενα καλο με abs στα 3800 που συζητιουνται στην κατεχακη με πληρη βιβλιο σερβις
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/338115632-aprilia-shiver-750

husky21
10/05/2024, 18:19
Με τα σημερινα δεδομενα στις τιμες
με αυτα τα 3800 που ζηταει ειναι σαν να κλεβεις εκκλησια
παιρνει ουσιαστικα μια μηχαναρα σε τιμη που αλλοι ζητανε
για χρεπια ή πολυ υποδεεστερα μοντελα

doctor_john
10/05/2024, 22:48
Είναι σε πολύ καλή κατάσταση, ωραίο!

doctoras
10/05/2024, 23:14
Πάντως θέμα στο κομιουτινκ δεν έχει το diversion.
Το μοτερ είναι ελαστικό, τραβάει από χαμηλά, εχει 77hp το συνολικό του βάρος είναι το μικρότερο στη κατηγορία του σε σχέση με τα υπόλοιπα Ι4.

Απλως συγκριτικά με ένα δικύλινδρο στις ανηφορεσ θα είναι με μια ταχύτητα κατω δουλεύοντας στην ροπή του που είναι στη μεσαία μπαντα στροφών

svaboda
10/05/2024, 23:22
Πάρε το shiver, πούλα faccia, βρουν βρουμ, thank me later

telegonos
11/05/2024, 00:02
Ιδιου κυβισμού δικύλινδρος και τετρακύλινδρος, είναι πάντα πιο δυνατός ο τετρακύλινδρος, εκτός κι αν ο κατασκευαστής του, τον υποβιβάζει επίτηδες.

Επίσης οι χαμηλές στροφές στους μεγάλου κυβισμού δικύλινδρους, δεν ειναι ακριβώς και η πιο ευχάριστη περιοχή λειτουργίας τους, τίγκα στα σκορτσαρίσματα και τραχιά λειτουργία, όταν οι τετρακύλινδροι εν σειρά είναι βελούδινοι.

Μην αναπαράγετε κλισέ και μύθους.

katsar
11/05/2024, 00:23
Κανένα σκορτσάρισμα αν έχεις την σωστή σχέση στο κιβώτιο είτε μιλάμε για 4κ ή 2κ ή 1κ.
Αν κάποιος είναι χτεσινός και περιμένει να τσουλάει το ίδιο ευχάριστα με 3η και 25-30χλμ/ω το 2Κ με το 4Κ ή θεωρεί προσβολή/δεν γνωρίζει άλλη χρήση του
συμπλέκτη εκτός από το πατάω-αλλάζω σχέση δεν φταίει το όχημα.

edit κάτι άλλο,άσχετο με το θέμα αλλά το διαβάζω τακτικά , μιλάει ο κόσμος για ''ροπάκλες'' και πόσο ευχάριστο είναι ένα μοτέρ αν δεν χρειάζεται συχνές αλλαγές σχέσεων.
μάλιστα,έγινε και μειονέκτημα η αλλαγή ταχυτήτων :facepalm:

husky21
11/05/2024, 07:42
Βεβαια εδω δεν μιλαμε καν για ιδιο κυβισμο
το Σιβερ ειναι 150 κυβικα παραπανω

doctor_john
11/05/2024, 09:02
Όταν λέμε "χαμηλά" και κάνουμε συγκρίσεις, όχι σε αυτό το θέμα που είναι ανόμοια, γενικά όλα τα μεγάλα δικύλινδρα
έχουν τους λιγότερους τους ίππους μέχρι τις 6500 στροφές.
Τα αντίστοιχα τετρακύλινδρα ξεκινάνε απο τις 6000; για ποιο λόγο να ζώ μέσα στην ένταση σε καθημερινή βάση
και να χαίρομαι την μισή ροπή;

Αν κάποιος του αρέσει ο τετρακύλινδρος, οκ κατανοητό. Σαν γενική οδηγία όμως..
Τίγκα στα σκορτσαρίσματα έχει θέμα ή το έχουμε κάνει να έχει θέμα.
Όπως και να έχει διορθώνεται.

Και ναι στο ρολάρισμα ο τροχός που κάνει κύκλο με 8 εκρήξεις φαίνεται περισσότερο από κάποιον με 16, τι να κάνουμε.

motojojo
11/05/2024, 09:38
Δεν αμφισβητουνται οι αρετες του τετρακυλινδρου. Εξέφρασα μια άποψη με βάση τη χρήση που πρόκειται να γίνει την οποία ο άνθρωπος ξεκαθάρισε, γουστα εντος πολης και κοντινες βόλτες μέχρι 100χλμ. Ε για εντός πόλης το 4κ είναι υπερβολή έως κουραση. Κουραση για το μηχανακι. Ιδανικά θέλει να πιανει και να διατηρει χιλιόμετρα, το να σκας 1η-2α μέσα στην πόλη δεν ξέρω πόσο διασκεδαστικό είναι, σίγουρα είναι καταπόνηση και επικίνδυνο.

Ουτε καν το φερινγκ χρειάζεται. Προσωπικά αν ηθελα κατι να περνάω καλά θα κοίταζα για κάτι ελαφρύ και ευέλικτο.


Δεν ξέρω πόσο θέμα είναι η εξωτερική στάθμευση, πολύ ενδιαφέρον θα ήταν και ένα 390.

telegonos
11/05/2024, 09:38
Όταν λέμε "χαμηλά" και κάνουμε συγκρίσεις, όχι σε αυτό το θέμα που είναι ανόμοια, γενικά όλα τα μεγάλα δικύλινδρα
έχουν τους λιγότερους τους ίππους μέχρι τις 6500 στροφές.
Τα αντίστοιχα τετρακύλινδρα ξεκινάνε απο τις 6000; για ποιο λόγο να ζώ μέσα στην ένταση σε καθημερινή βάση
και να χαίρομαι την μισή ροπή;

Αν κάποιος του αρέσει ο τετρακύλινδρος, οκ κατανοητό. Σαν γενική οδηγία όμως..
Τίγκα στα σκορτσαρίσματα έχει θέμα ή το έχουμε κάνει να έχει θέμα.
Όπως και να έχει διορθώνεται.

Και ναι στο ρολάρισμα ο τροχός που κάνει κύκλο με 8 εκρήξεις φαίνεται περισσότερο από κάποιον με 16, τι να κάνουμε.

Αν συγκρίνεις διαγράμματα ροπής, σε ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ δικύλινδα και τετρακύλιδρα, θα δεις ότι το τετρακύλινδρο ειναι πιο δυνατό ΠΑΝΤΟΥ. Σε όλη την κλίμακα των στροφών. Π.χ. αν δεις το διάγραμμα ροπής του Ducati 996 (916) και του CBR954, είναι παντού πιο αδύνατος ο δικύλινδρος.

O μύθος περί ροπής των δικύλινδρων ωφείλεται σε αίσθηση λόγω που επειδή ακριβώς έχουν μικρότερη ιπποδύναμη από ίδιου κυβισμού τετρακύλινδρο, είναι γραναζωμένα τα κιβώτια ταχυτήτων πιο κοντά. Πιο κοντό κιβώτιο, πιο πολύ μεταφράζεται η ροπή σε δύναμη.

Ναι ένα SV650 ΦΑΙΝΕΤΑΙ πιο ροπάτο από ενα Fazer600. Οταν ανοίξει το γκάζι όμως, το fazer θα χαθεί στον ορίζοντα, από την πρώτη στιγμή μέχρι την τελική της τάξεως των 240, ενώ το SV θα παλεύει να δείξει 200. Τι νόημα έχει να λέμε για ροπές όταν το ''ροπατο'' δεν θα μπορεί καν να ακολουθήσει σε μια βόλτα;

Κατά τα άλλα ένα δικύλινδρος, έχει διαστήματα με κενά ισχύος, και διαστήματα με ισχύ. Οταν είναι στις χαμηλές στροφές, οι αδράνειες των περιστρεφόμενων εξαρτημάτων, δεν επαρκούν-δεν προλαβαίνουν, να αποσοβήσουν αυτήν ακριβώς την μεταβαλόμενη ισχύ-παύση-ισχύ-παύση, με αποτέλεσμα να είναι ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ του δικύλινδρου κινητήρα να είναι τραχύς στις χαμηλές στροφές. Αυτό δεν το κάνει ο τετρακύλινδρος εν σειρά, που έχει μια συνεχή ισχύ στο χρόνο.

Κατά τα άλλα, ναι, συνεχίστε να λέτε για ροπή των δικύλινδρων.

akisk19
11/05/2024, 10:54
Το Shiver που παρέθεσε το παιδί στην Αθήνα φαίνεται όντως πολύ ωραίο αλλά πέφτει λίγο μακριά για να πάω να το δω.
Από χθες μου έχει μπει και το GSR 600 στο μυαλό, για το οποίο ακούω πολύ καλά λόγια για φρένα αναρτήσεις πολύ γκάζι ειδικά στα ψηλά αλλά αρκετά υψηλή κατανάλωση, υπάρχει γνώμη περί αυτής της μηχανής;

doctor_john
11/05/2024, 11:59
Καταλαβαίνω πως το λες, κάνεις παραδοχές όμως. Δεν ακολουθεί το faser σε βόλτα;! εκτός αεροδρομίου;
Όταν λές φαίνεται τι εννοείς; γιατι νομίζω μας φαίνεται και στους δύο το ίδιο. Μηπως ότι περνάς καλύτερα;

Στην διαφορά ισχύς - παύσης συμφωνούμε.

Το αντίστοιχο όμως του 954 είναι το 999.. :evil:

kostaskk
11/05/2024, 12:50
https://motostatz.com/yamaha-yzf-r7-vs-yamaha-yzf-r6-top-speed-acceleration/
Εδώ μια σύγκριση 2 κυλίνδρου με 4 κύλινδρο..
Παρόλο που το r6 έχει πολλά παραπάνω άλογα μέχρι τις 10.000 το δικυλινδρο είναι ποιο δυνατό, δηλαδή βγάζει παραπάνω άλογα και πολύ παραπάνω ροπή, μέχρι τις 10.000...

Δικυλινδρο που είχα v2 nsr δεν είχε καμία δυσκολία χαμηλά,ήταν τέρμα ομαλό. Πχ 6η, 4000rpm έφευγε και πήγαινε μια χαρά,, τέλος τα δικυλινδρα λόγο τις παραπάνω ροπής είναι συνιθος γραναζομενα ποιο μακρυά όχι ποιο κοντά.. για να βγάλουν χιλιόμετρα τελικές. Τα 4κ έχουν ποιο κοντό γρανάζομα για να μένουν μέσα στην καλή ροπη-φασμα που είναι και ποιο στενό φάσμα.. και για αυτό θέλει κοντό γρανάζομα για να μείνεις εκεί με πολλές γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.. επίσης το μεγάλο στροφαρισμα επιτρέπει το κοντιμα για να κερδίσεις επιτάχυνση χωρίς να χάσεις πολλά τελική . Ενώ στα 2κ που δεν έχουν στροφαρισμα γίνεται το αντίθετο .. στο παραπανω Σιτέ τα εξηγεί πολύ καλά με πολλές συγκρίσεις...

ptc
11/05/2024, 13:33
https://motostatz.com/yamaha-yzf-r7-vs-yamaha-yzf-r6-top-speed-acceleration/
Εδώ μια σύγκριση 2 κυλίνδρου με 4 κύλινδρο..
Παρόλο που το r6 έχει πολλά παραπάνω άλογα μέχρι τις 10.000 το δικυλινδρο είναι ποιο δυνατό, δηλαδή βγάζει παραπάνω άλογα και πολύ παραπάνω ροπή, μέχρι τις 10.000...

Ατυχης συγκριση το R6. Εχει μοτερ ιδιου κυβισμου με το XJ6 αλλα βγαζει 40 αλογα παραπανω. Προφανως και θα ειναι κουφιο στα χαμηλα.
Το xj6 ειναι το επομενο βημα μετα το fazer οπου η Yamaha θυσιασε ακομα περισσοτερη ισχυ για να δωσει πιο γεματη λειτουργια του μοτερ σε ολο το φασμα. Ειναι 600cc 4Κ και βγαζει 78 αλογα. Κατι μου λεει πως δεν το εχετε οδηγησει οσοι μιλατε για μηχανακι που θα ζοριστει στην πολη. Κινειται πολυ ανετα και μαλιστα με τη βελουδινη λειτουργια του 4Κ. Ειναι εξ αρχης σχεδιασμενο για τετοια χρηση.

Το GSR θα το επεφευγα λογω καταναλωσης, καιει οντως πολυ.

motojojo
11/05/2024, 14:24
Το Shiver που παρέθεσε το παιδί στην Αθήνα φαίνεται όντως πολύ ωραίο αλλά πέφτει λίγο μακριά για να πάω να το δω.
Από χθες μου έχει μπει και το GSR 600 στο μυαλό, για το οποίο ακούω πολύ καλά λόγια για φρένα αναρτήσεις πολύ γκάζι ειδικά στα ψηλά αλλά αρκετά υψηλή κατανάλωση, υπάρχει γνώμη περί αυτής της μηχανής;

Α καλα, δικός μας κι εσύ, δεν ξέρεις τι θες! :lol:

Αλλά ρε φίλε, γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος. Πες θελω βρωμόγκαζο να γουστάρω! :D

vour55
08/06/2024, 10:41
Ποσο καιει το Diversion ρε μαγκες μεσα στην πολη?Μαρεσει και εμενα εμφανισιακα πολυ και τρωω σκαλωμα με τετρακυλινδο ηχο.Και εγω στην ιδια φαση με το παιδι ειμαι δεν το θελω για ταξιδια αλλα για καθημερινο.

Nomand
08/06/2024, 13:43
Μέσα στην πόλη κάτω από 7 λίτρα δύσκολα

vour55
08/06/2024, 16:38
Μέσα στην πόλη κάτω από 7 λίτρα δύσκολα

Αρα ο ηχος πληρωνεται...μεγαλη καταναλωση για τις μερες μας ...

motojojo
08/06/2024, 18:15
Το 7 ισως ειναι λίγο υπερβολή. Κάτω από 6 θα έλεγα πιο ρεαλιστικά. Αλλά παίζουν ρόλο και οι διαδρομές, 7 έχω πετυχει σε συνθήκες ασχημου μποτιλιαρισματος στην Αθήνα, νορμαλ ειμαι στο 6.5, κατω απο 6 έχω μετρήσει μόνο τον αύγουστο.

vour55
08/06/2024, 21:24
Το 7 ισως ειναι λίγο υπερβολή. Κάτω από 6 θα έλεγα πιο ρεαλιστικά. Αλλά παίζουν ρόλο και οι διαδρομές, 7 έχω πετυχει σε συνθήκες ασχημου μποτιλιαρισματος στην Αθήνα, νορμαλ ειμαι στο 6.5, κατω απο 6 έχω μετρήσει μόνο τον αύγουστο.

Ε τι 6.5 τι 7 αν κανεις μες την πολη 20 χιλιομετρα την ημερα πχ βγαινει 900-1000 ευρω τον χρονο σε βενζινη δεν ξερω μου κακοφαινονται, αν και βεβαια αν πεις οτι ενα v strom καιει 5/100 και αυτο βγαινει κοντα στα 700 κατι ευρω τον χρονο δεν ειναι καμια μεγαλη δοιαφορα

doctoras
09/06/2024, 08:29
εγώ βλέπω μια μέση δηλωμένη απο κατόχους στα 5,5λτ/100χλμ
https://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xj6/2013?%3E%C2%AB%3C/a%3E%3C/li%3E%3Cli%3E%3Ca%20href=

vour55
09/06/2024, 09:00
εγώ βλέπω μια μέση δηλωμένη απο κατόχους στα 5,5λτ/100χλμ
https://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xj6/2013?%3E%C2%AB%3C/a%3E%3C/li%3E%3Cli%3E%3Ca%20href=

Καλα αυτα δεν ειναι Ελλαδα τυπου κεντρο Αθηνα ,επισης εχω διαβασει και σε αλλα ποστ που λενε το ιδιο οτι καιει 7 μπορει και παραπανω μεσα στην πολη ,δυστυχως

motojojo
09/06/2024, 09:55
Ε τι 6.5 τι 7 αν κανεις μες την πολη 20 χιλιομετρα την ημερα πχ βγαινει 900-1000 ευρω τον χρονο σε βενζινη δεν ξερω μου κακοφαινονται, αν και βεβαια αν πεις οτι ενα v strom καιει 5/100 και αυτο βγαινει κοντα στα 700 κατι ευρω τον χρονο δεν ειναι καμια μεγαλη δοιαφορα

Πρέπει πρωτα να κατασταλάξεις στο τι θες. Γουστο κ καθημερινοτητα σπάνια συνυπάρχουν.

Τα 700 από τα 1000 ευρώ πάντως δεν τα λες μικρή διαφορά. Μικρή είναι όταν θες να κάνεις τη μετάβαση από τα 6.5 στα 5.5, όταν εχεις να διαλέξεις ένα από τα δυο δεν ειναι μικρή.

Τα 5.5 στο 600αρι 4κ θα έβαζα στοιχημα ότι ειναι σε ανοιχτες διαδρομές. Από προσωπική εμπειρία τόσο έχω πετυχει κι εγω με χαλαρες ταχύτητες εκτός πόλης. Α και τον αυγουστο στην Αθήνα που η πόλη ειναι αδεια, τα φαναρια τα πετυχαινεις ολα πράσσινα και γενικά ρολαρει η μηχανη χωρις πολλα σταματα-ξεκινα.

doctoras
09/06/2024, 10:00
Καλα αυτα δεν ειναι Ελλαδα τυπου κεντρο Αθηνα ,επισης εχω διαβασει και σε αλλα ποστ που λενε το ιδιο οτι καιει 7 μπορει και παραπανω μεσα στην πολη ,δυστυχως

δεν υπάρχει "δυστυχώς"
το δείγμα απο το fuelly που έβαλα αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο σε 27 διαφορετικές μοτοσυκλέτες και αναβάτες με οδηγικό στυλ.

¨Οπότε όλα εξαρτιόνται απο το οδηγικό στυλ του αναβάτη, ο γκαζοφονιάς θα φλερτάρει με 7 με όλα (και με το vstrom650 μεσα).
Ο συντηρητικός τα 5.

Το οδηγικό στυλ θα εναλλάσσεται ανάλογα απο τα πεδία.
Πεδία που καταναλώνουμε παραπανω επειδή θα ζητάμε πλήρη περιστροφή του γκαζιού είναι ενα TD, ενας ασφαλής ορεινός επαρχιακός.
Στην πολη και στην μετακίνηση που θα παμε προσεκτικά για την ασφάλεια μας πρωτίστως, μάντεψε θα ακολουθήσουν τα νούμερα κατανάλωσης το προσεκτικό αρα συντηρητικό στυλ οδήγησης.

Συνεπώς και τα πεδία καθορίζουν την κατανάλωση


Αν δε σε καλύπτουν τα νούμερα κατανάλωσης θα πρέπει να φύγεις απο τα 650cc(ανεξαρτήτου κυλινδρισμού) και να πας στα όρια της Α2

vour55
09/06/2024, 17:16
Πρέπει πρωτα να κατασταλάξεις στο τι θες. Γουστο κ καθημερινοτητα σπάνια συνυπάρχουν.


Τα 700 από τα 1000 ευρώ πάντως δεν τα λες μικρή διαφορά. Μικρή είναι όταν θες να κάνεις τη μετάβαση από τα 6.5 στα 5.5, όταν εχεις να διαλέξεις ένα από τα δυο δεν ειναι μικρή.

Τα 5.5 στο 600αρι 4κ θα έβαζα στοιχημα ότι ειναι σε ανοιχτες διαδρομές. Από προσωπική εμπειρία τόσο έχω πετυχει κι εγω με χαλαρες ταχύτητες εκτός πόλης. Α και τον αυγουστο στην Αθήνα που η πόλη ειναι αδεια, τα φαναρια τα πετυχαινεις ολα πράσσινα και γενικά ρολαρει η μηχανη χωρις πολλα σταματα-ξεκινα.
Ναι ετσι ειναι η "κ@@λα" που λεμε πληρωνεται , σιγα σιγα βεβαια οι εταιρειες βγαζουν οικονομικους κινητηρες με δυναμη πχ της Yamaha ο CP2

Λογικες τιμες λες καταναλωσης αναφερεις


δεν υπάρχει "δυστυχώς"
Αν δε σε καλύπτουν τα νούμερα κατανάλωσης θα πρέπει να φύγεις απο τα 650cc(ανεξαρτήτου κυλινδρισμού) και να πας στα όρια της Α2


Ναι το επεξεργαζομαι και αυτο τυπου cb 500x

giovani64
09/06/2024, 20:10
Ποσο καιει το Diversion ρε μαγκες μεσα στην πολη?Μαρεσει και εμενα εμφανισιακα πολυ και τρωω σκαλωμα με τετρακυλινδο ηχο.Και εγω στην ιδια φαση με το παιδι ειμαι δεν το θελω για ταξιδια αλλα για καθημερινο.

εγώ έχω το diversion και 7 λίτρα μέσα στην πόλη δεν είδα ποτε. Μέσα στην πόλη γύρω στα 6 και εκτός πόλης γύρω στα 5. Πήγα πρίν 2 χρόνια Ιταλία διπλός με τριπλέτα και μού έκαψε μέσο όρο 5,5 λίτρα με ταχύτητες γύρω στα 130 μέσο όρο. Το μηχανάκι είναι πάρα πολύ καλό. Έχω κάνει 63.000 χλμ και δεν μου έχει βγάλει απολύτως τίποτα. Τα φρένα είναι μια χαρά και οι ανρτήσεις για τουριστική οδήγηση είναι πολύ καλες. Ξέχασα να ανφέρω ότι είναι χωρίς ABSκαι αγοράστηκε καινούριο το 2009.

D3300
10/06/2024, 06:22
Αγόρασα καινούριο το XJ6n το γυμνό, χωρίς ABS το 2014 σε προσφορά στα 6.400.
Το έχω ακόμη, με 30.000 χλμ περίπου, απίστευτα ελαστικό μοτέρ, φρένα που χρήζουν προσοχής (χωρίς ABS), η σέλα θέλει σίγουρα βελτίωση, τέρμα αξιόπιστο μηχανάκι και όμορφο.
Το θέμα που ανέφερες λύνεται με αλλαγή υγρών φρένων και καλή εξαέρωση.
Το δικό μου δεν έχει βγάλει ακόμη τσιμούχες μπροστινού.
Σε μεταχειρισμένο θα άλλαζα και τα λάδια του μπροστινού, λάδια και φίλτρο λαδιού κινητήρα και θα το απολάμβανα.
Δεν βγαίνουν πια τετρακύλινδρα 600...

453692

vour55
10/06/2024, 09:40
εγώ έχω το diversion και 7 λίτρα μέσα στην πόλη δεν είδα ποτε. Μέσα στην πόλη γύρω στα 6 και εκτός πόλης γύρω στα 5. Πήγα πρίν 2 χρόνια Ιταλία διπλός με τριπλέτα και μού έκαψε μέσο όρο 5,5 λίτρα με ταχύτητες γύρω στα 130 μέσο όρο. Το μηχανάκι είναι πάρα πολύ καλό. Έχω κάνει 63.000 χλμ και δεν μου έχει βγάλει απολύτως τίποτα. Τα φρένα είναι μια χαρά και οι ανρτήσεις για τουριστική οδήγηση είναι πολύ καλες. Ξέχασα να ανφέρω ότι είναι χωρίς ABSκαι αγοράστηκε καινούριο το 2009.
Ωραιος ενδιαφερον οσο ναναι το 6 ακουγεται καλυτερα απο το 7 αν το θες και για μεσα στην πολη

Αγόρασα καινούριο το XJ6n το γυμνό, χωρίς ABS το 2014 σε προσφορά στα 6.400.
Το έχω ακόμη, με 30.000 χλμ περίπου, απίστευτα ελαστικό μοτέρ, φρένα που χρήζουν προσοχής (χωρίς ABS), η σέλα θέλει σίγουρα βελτίωση, τέρμα αξιόπιστο μηχανάκι και όμορφο.
Το θέμα που ανέφερες λύνεται με αλλαγή υγρών φρένων και καλή εξαέρωση.
Το δικό μου δεν έχει βγάλει ακόμη τσιμούχες μπροστινού.
Σε μεταχειρισμένο θα άλλαζα και τα λάδια του μπροστινού, λάδια και φίλτρο λαδιού κινητήρα και θα το απολάμβανα.
Δεν βγαίνουν πια τετρακύλινδρα 600...

453692
Εσυ τι καταλωση εχεις μεσα σε πολη?

D3300
10/06/2024, 10:16
Ωραιος ενδιαφερον οσο ναναι το 6 ακουγεται καλυτερα απο το 7 αν το θες και για μεσα στην πολη

Εσυ τι καταλωση εχεις μεσα σε πολη?

Δεν με απασχόλησε ποτέ να σου πω την αλήθεια, γύρω στα 4,5-5 υπολογίζω.
Την μεγαλύτερη θα την δεις στην εθνική με τσίτα τα γκάζια.

Konstantinos
16/06/2024, 11:40
Ως κάτοχος XJ6 Diversion, θα σου μεταφέρω τη δική μου εμπειρία.

Στα 18.000 χλμ που έχω κάνει, η μέση κατανάλωση είναι 4,7 l/100km, με ελάχιστη 3,9 και μέγιστη 5,9.
Η κίνηση είναι κυρίως σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες 70-110 km/h, ενώ εντός πόλης δεν κινείται πολύ.

Το μηχανάκι καλύπτει απόλυτα τις δικές μου ανάγκες.
Είναι όμορφο (στα δικά μου μάτια τουλάχιστον), σβέλτο, οικονομικό, άνετο για δύο, ταξιδιάρικο, αρκετά σπορ ώστε να ευχαριστηθείς μια στριφτερή διαδρομή (χωρίς βέβαια να είναι Ducati), έχει ABS και κεντρικό σταντ (απαραίτητα και τα δύο για μένα).
Κάποιοι θα έλεγαν ότι ακούγεται και ωραία (έχει ένα βραχνό σπορ ήχο), αλλά εγώ θα προτιμούσα κάτι πιο διακριτικό.

Στην πόλη κινείται πολύ άνετα, ο κινητήρας είναι ελαστικός και δεν σκορτσάρει ποτέ, το κουμαντάρεις σαν παπί κι ας έχει τα κιλάκια του.
Όμως, λόγω της χαμηλής ταχύτητας, ζεσταίνεται εύκολα (ο ανεμιστήρας δουλεύει συχνά), ενώ ο συμπλέκτης δεν είναι από τους πιο μαλακούς και με τις πολλές αλλαγές ταχυτήτων το αριστερό μου χέρι κουράζεται κάποια στιγμή.
Δεν θα έλεγα επομένως ότι η πόλη είναι το φόρτε του.

Όσον αφορά την αξιοπιστία, ως τώρα δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό, αλλά είναι λίγα τα χλμ για να έχω άποψη.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο δεν έχω βρει αναφορές για προβλήματα και ο μηχανικός μου λέει ότι το συγκεκριμένο μοτέρ (από R6 μείον 40 άλογα) δεν έχει θέματα.

Όπως είπα, εγώ δεν θα είχα λόγο να κοιτάξω για κάτι άλλο.
Από όσα μοντέλα ανέφερες ότι σε ενδιαφέρουν, εγώ θα πρότεινα το XJ6.
Ο καθένας όμως έχει διαφορετικές ανάγκες. Με το καλό ό,τι αποφασίσεις.